PanA4 Posted August 30, 2013 Share Posted August 30, 2013 (edited) Αγόρασα πρόσφατα το κιτ της injen για την εισαγωγή σε Β8 και προχώρησα στην τοποθέτησή της στο αυτοκίνητό μου, μιας και απ΄ ό,τι φαίνεται, πρόκειται για από τις πιο ολοκληρωμένες και αποδοτικές λύσεις, για τα διαμήκη μοτέρ μας. Παραθέτω λοιπόν με φωτογραφίες τη διαδικασία, που μαζί με το μέλος Dimitris_Kon τοποθετήσαμε στο αυτοκίνητό μου, στην έδρα του ASC, υπό το άγρυπνο βλέμα του Tryf3 και τη βοήθειά του στις φωτό. Καταρχήν, ξεκουμπώνουμε απλά το πλαστικό του φιλτροκουτιού, το οποίο βγαίνει χωρίς δυσκολία : Μετά, ξεβιδώνουμε την πάνω βίδα του κολλάρου εισαγωγής που φαίνεται και αφαιρούμε την φύσα του maf sensor : Μετά, μπορούμε να αφαιρέσουμε τραβώντας προς τα πάνω, όλο το φιλτροκούτι μαζί με τον ενσωματωμένο αισθητήρα maf (φαίνεται στη φωτό παρακάτω) : Στη συνέχεια, ξεβιδώνουμε την βίδα που συγκρατεί τη βάση του κολλάρου στο τούρμπο, προκειμένου να αφαιρέσουμε το κολλάρο εντελώς : Μόλις το αφαιρέσουμε, βάζουμε ένα προστατευτικό στο τούρμπο, προκειμένου να μην πέσει τίποτα εκεί και κλαίμε μετά.. Μετά, τοποθετούμε το gommet μαζί με τη μια λαστιχένια βάση από το φιλτροκούτι (βγαίνει, απλά τραβώντας την) και κουμπώνουμε πάνω σε αυτό την βίδα που μας δίνει το κιτ, καθώς και το λαστιχένιο προστατευτικό που απλά κουμπώνει στο σασί : Στη συνέχεια, αφαιρούμε τον αισθητήρα με τις torx βίδες, από το φιλτροκούτι : Συνέχεια παρακάτω σε επόμενο πόστ Edited August 30, 2013 by Dimitris_Kon 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted August 30, 2013 Share Posted August 30, 2013 Στη συνέχεια, τοποθετούμε τον αισθητήρα στην εισαγωγή της Injen και τον βιδώνουμε στην θέση που προβλέπεται : Τοποθετούμε το κολλάρο που παρέχεται με το κιτ, στην εισαγωγή, εκεί που την είχαμε καλύψει με το γάντι προηγουμένως και πρόχειρα, κάνουμε μια δοκιμή με το σωλήνα, για να δούμε πως ακριβώς θα κάτσει στη πορεία : Ξεκουμπώνουμε το καπάκι της γρίλλιας του προφυλακτήρα, στην αριστερή μεριά όπως κοιτάμε τον κινητήρα από μπροστά (στη μεριά του συνοδηγού), τραβώντας το απότομα προς τα έξω και από τα δεξιά προς τα αριστερά, προκειμένου να βιδώσουμε τη χοάνη αλλά και να δούμε πως ακριβώς θα κάτσει η χοάνη στη θέση που προβλέπει το κιτ : Έχοντας βάλει την χοάνη από κάτω να κοιτάει το στόμιό της προς τα πάνω και με τον σφικτήρα της, να είναι σε θέση για να μπορέσουμε να σφίξουμε σωστά, εφαρμόζουμε το σωλήνα (εισαγωγή) από πάνω και βιδώνουμε χαλαρά στην αρχή, το κολλάρο της εισαγωγής επάνω, προκειμένου να την φέρουμε στην σωστή θέση με τη χοάνη, ώστε να μην βρίσκει πουθενά : Κατόπιν, προχωράμε στο τελικό σφίξιμο, αφού βεβαιωθούμε ότι έχει κεντραριστεί σωστά : Κουμπώνουμε τον αισθητήρα maf Και είμαστε έτοιμοι με την εισαγωγή τοποθετημένη : 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KeM Posted August 30, 2013 Share Posted August 30, 2013 Πολυ καλη δουλεια παιδια μπραβο! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tryf3 Posted August 30, 2013 Share Posted August 30, 2013 Πολυ καλή δουλειά και πολυ καλή εισαγωγή! Ειδικά ο ήχος της είναι όλα τα λεφτά! Καλοριζικη Παναγιώτη! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soki Posted August 30, 2013 Share Posted August 30, 2013 Εξαιρετικό DIY Μπράβο!! \ Καλορίζικη και η νέα σου εισαγωγή !! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted August 30, 2013 Share Posted August 30, 2013 Και γω να πω καλορίζικη στον Πάνο, φαίνεται ότι η εισαγωγή αυτή, που καταφέρνει να φέρει αέρα μακρυά από ζέστη, αποδίδει πολύ καλά. Με λογκάρισμα και χωρίς πρόγραμμα για εκμετάλλευσή της, αποδείχθηκε διαφορά περίπου 21 gr/s!! Μιλάμε για μεγάλη διαφορά! Το αυτοκίνητο (εκτός του ότι είναι πανέμορφο) αποδίδει πάρα πολύ καλά! Δημήτρης 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas_7 Posted August 30, 2013 Share Posted August 30, 2013 Πάτα γκάζι κι έλα βράδυ λέμε τώρα χαχαχαχαχα Καλορίζικη και βαρβάτους ήχους πάντα 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanoulisTheTroll Posted August 30, 2013 Share Posted August 30, 2013 Καλοριζικη και ευχομαι να αποδωσει τα μεγιστα!! Συγχαρητηρια σε ολα τα παιδια που οργανωσαν το DIY και που βοηθησαν!! Τελικα η εδρα θα γινει αφορμη για πολλες μοντιφες!!! Εχουμε πολλα να δουμε!! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sky Posted August 30, 2013 Share Posted August 30, 2013 Καλορίζικη Παναγιώτη, πολλά μπράβο και στον Μητσάρα. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted August 30, 2013 Share Posted August 30, 2013 Κοιτάξτε να πείτε ότι γίνεται μη κερδοσκοπικά γιατί έτσι που το πάτε θα μπείτε σε πολλών το μάτι. ΧαχαχαχαχαχαχαχΧαχα 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
leras Posted August 30, 2013 Share Posted August 30, 2013 πανο καλοριζικη η εισαγωγη στο εργαλειο..... για τον Γιοντα τα λογια ειναι περιττα.....μητσαρα εισαι αρχοντας... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanA4 Posted August 30, 2013 Author Share Posted August 30, 2013 (edited) Σας ευχαριστώ πολύ! Τη συγκεκριμένη εισαγωγή την έχουν τοποθετήσει αρκετά μέλη του forum,αλλά είναι η πρώτη φορά που γίνεται με μετρήσεις πριν και μετά την τοποθέτηση. Απο τα απoτελέσματα φαίνεται ότι είναι αρκετά αποδοτική και σίγουρα θα ξαναμετρήσω μετά από update στο πρόγραμμα. Ο ήχος είναι αλλού,αν και θα τον προτιμούσα λίιγο δυνατότερο.Μου φαίνεται άρχισα να καγκουρεύω τώρα στα γεράματα. Όσοι στο μέλλον θελήσουν να τοποθετήσουν την ίδια εισαγωγή θα πρέπει να προσέξουν πως είναι τοποθετημένος ο maf στο αυτοκίνητό τους,γιατί σε κάποιους είναι τοποθετημένος ανάποδα και δεν ταιριάζουν οι τρύπες.Έτσι την πάτησα κι εγώ ,αλλά τελικά υπήρχε και εισαγωγή με τις τρύπες ανάποδα και βολεύτηκα! Στο σημείο αυτό θέλω να ευχαριστήσω δημόσια τον Δημήτρη (Dimitris Kon) για τη βοήθειά του,αλλά πιο πολύ για την επίμονή και την εμμονή του με τη λεπτομέρεια και την τελειότητα! Υπάρχουν αρκετά άτομα στο forum που έχουν δαπανήσει χρόνο,χρήμα,έχουν πειραμάτιστει και δίνουν απλόχερα τη βοήθειά τους. Ένας από αυτούς είναι και ο Δημήτρης! Να μη ξεχάσω να ευχαριστήσω και τον Κώστα (tryf3) για τις καλλιτεχνικές του φωτογραφίες! Edited August 31, 2013 by PanA4 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KeM Posted August 30, 2013 Share Posted August 30, 2013 Aπο θερμοκρασιες τι παιζει μιας και το κομματι της εισαγωγης ειναι ακριβως πανω απο την τουρμπινα? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanA4 Posted August 30, 2013 Author Share Posted August 30, 2013 Τα ...επιστημονικά με τον κύριο Κον. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinoS3 Posted August 31, 2013 Share Posted August 31, 2013 Καλοριζικη και μπραβο για το φωτογραφικο υλικο.Αναλυτικοτατο!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted September 1, 2013 Share Posted September 1, 2013 καλοφορετη να ειναι φιλε πανο .τι λεει απο λειτουργεια σου κανει τιποτα χαζα (κοψηματα-μπουκοματα κ.τ.λ)η δουλευει αψογα?απλα στο ρωταω γιατι λες οτι θα πας για update και λεω μηπως πας λογο καποιας δυσλειτουργειας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted September 1, 2013 Share Posted September 1, 2013 Δε νομίζω Τάσο....fine tuning θα κάνει για να πάρει τα μέγιστα από εισαγωγή.. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanA4 Posted September 1, 2013 Author Share Posted September 1, 2013 Σαν λειτουργία,δουλεύει άψογα. Ούτε κοψίματα ούτε τίποτα. Βεβαια μου έχει ανάψει από χθές το κίτρινο εικονόδιο της μηχανής.Πρέπει να επισπεύσω μάλλον το update-καλιμπράρισμα για να δουλευει εντός ορίων και να πάρω τα μέγιστα από αυτή! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krokodile Posted September 1, 2013 Share Posted September 1, 2013 Παναγιωτη καλοριζικη και απο εδω. Κανε και το update και θα εισαι τελειος. Ειδα τις foto απο την τοποθετηση και εχω μια παρατηριση. Το λαστιχακι προστασιας που μπαινει στο σασι για να μην ερχεται σε επαφη η σωλινα με το σασι, δεν μπαινει εκει που το βαλατε. Οπως λεει το manual στην foto11, μπαινει ποιο κατω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanA4 Posted September 1, 2013 Author Share Posted September 1, 2013 Ευχαριστώ Νίκο! Όσο για την παρατήρησή σου, θα το κοιτάξω . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted September 1, 2013 Share Posted September 1, 2013 Ευχαριστούμε για την υπόδειξη, αλλά στου Παναγιώτη ο σωλήνας έχει κεντραριστεί όπως φαίνεται στις φωτογραφίες, αρκετά μακριά από το σασί και ακόμα και με μπαλατζαρισμα δεν φτάνει καν, γιαυτο και απλά το αφήσαμε εκεί. Ακολουθεί και άλλη μια μόντα, για να φέρουμε περισσότερο δροσερό αέρα στην εισαγωγή, η οποία θα συνεχιστεί στο παρόν DIY. Δημήτρης 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.