Jump to content

Τοποθέτηση εισαγωγής Injen σε Α4 Β8 1.8 tfsi


Recommended Posts

Αγόρασα πρόσφατα το κιτ της injen για την εισαγωγή σε Β8 και προχώρησα στην τοποθέτησή της στο αυτοκίνητό μου, μιας και απ΄ ό,τι φαίνεται, πρόκειται για από τις πιο ολοκληρωμένες και αποδοτικές λύσεις, για τα διαμήκη μοτέρ μας. Παραθέτω λοιπόν με φωτογραφίες τη διαδικασία, που μαζί με το μέλος Dimitris_Kon τοποθετήσαμε στο αυτοκίνητό μου, στην έδρα του ASC, υπό το άγρυπνο βλέμα του Tryf3 και τη βοήθειά του στις φωτό.

 

Καταρχήν, ξεκουμπώνουμε απλά το πλαστικό του φιλτροκουτιού, το οποίο βγαίνει χωρίς δυσκολία :

 

IMG_1395_zps2ffbb198.jpg

 

 

IMG_1396_zps94ff23d8.jpg

 

Μετά, ξεβιδώνουμε την πάνω βίδα του κολλάρου εισαγωγής που φαίνεται και αφαιρούμε την φύσα του maf sensor :

 

IMG_1397_zpsc7382411.jpg

 

Μετά, μπορούμε να αφαιρέσουμε τραβώντας προς τα πάνω, όλο το φιλτροκούτι μαζί με τον ενσωματωμένο αισθητήρα maf (φαίνεται στη φωτό παρακάτω) :

 

IMG_1398_zps52cf1b18.jpg

 

 

 

IMG_1399_zpsbfc8cd1f.jpg

 

Στη συνέχεια, ξεβιδώνουμε την βίδα που συγκρατεί τη βάση του κολλάρου στο τούρμπο, προκειμένου να αφαιρέσουμε το κολλάρο εντελώς :

 

IMG_1400_zps0a4c6d11.jpg

 

 

IMG_1401_zps78b19ab7.jpg

 

Μόλις το αφαιρέσουμε, βάζουμε ένα προστατευτικό στο τούρμπο, προκειμένου να μην πέσει τίποτα εκεί και κλαίμε μετά..

 

IMG_1402_zps260f610a.jpg

 

Μετά, τοποθετούμε το gommet μαζί με τη μια λαστιχένια βάση από το φιλτροκούτι (βγαίνει, απλά τραβώντας την) και κουμπώνουμε πάνω σε αυτό την βίδα που μας δίνει το κιτ, καθώς και το λαστιχένιο προστατευτικό που απλά κουμπώνει στο σασί :

 

IMG_1405_zps1b63f3af.jpg

 

Στη συνέχεια, αφαιρούμε τον αισθητήρα με τις torx βίδες, από το φιλτροκούτι :

 

IMG_1406_zpsaecb48aa.jpg

 

Συνέχεια παρακάτω σε επόμενο πόστ

Edited by Dimitris_Kon
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

IMG_1407_zps19c69210.jpg

 

Στη συνέχεια, τοποθετούμε τον αισθητήρα στην εισαγωγή της Injen και τον βιδώνουμε στην θέση που προβλέπεται :

 

IMG_1408_zps44d27894.jpg

 

Τοποθετούμε το κολλάρο που παρέχεται με το κιτ, στην εισαγωγή, εκεί που την είχαμε καλύψει με το γάντι προηγουμένως και πρόχειρα, κάνουμε μια δοκιμή με το σωλήνα, για να δούμε πως ακριβώς θα κάτσει στη πορεία :

 

IMG_1410_zps26061543.jpg

 

IMG_1409_zps3ee9e46a.jpg

 

Ξεκουμπώνουμε το καπάκι της γρίλλιας του προφυλακτήρα, στην αριστερή μεριά όπως κοιτάμε τον κινητήρα από μπροστά (στη μεριά του συνοδηγού), τραβώντας το απότομα προς τα έξω και από τα δεξιά προς τα αριστερά, προκειμένου να βιδώσουμε τη χοάνη αλλά και να δούμε πως ακριβώς θα κάτσει η χοάνη στη θέση που προβλέπει το κιτ :

 

IMG_1403_zpsc131362d.jpg

 

Έχοντας βάλει την χοάνη από κάτω να κοιτάει το στόμιό της προς τα πάνω και με τον σφικτήρα της, να είναι σε θέση για να μπορέσουμε να σφίξουμε σωστά, εφαρμόζουμε το σωλήνα (εισαγωγή) από πάνω και βιδώνουμε χαλαρά στην αρχή, το κολλάρο της εισαγωγής επάνω, προκειμένου να την φέρουμε στην σωστή θέση με τη χοάνη, ώστε να μην βρίσκει πουθενά :

 

IMG_1411_zpsd51d1b16.jpg

 

IMG_1413_zps3124c9f0.jpg

 

Κατόπιν, προχωράμε στο τελικό σφίξιμο, αφού βεβαιωθούμε ότι έχει κεντραριστεί σωστά :

 

IMG_1412_zps2fb3af9d.jpg

 

Κουμπώνουμε τον αισθητήρα maf

 

IMG_1414_zpsc3980237.jpg

 

Και είμαστε έτοιμοι με την εισαγωγή τοποθετημένη :

 

IMG_1416_zps63f62584.jpg

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Πολυ καλή δουλειά και πολυ καλή εισαγωγή! Ειδικά ο ήχος της είναι όλα τα λεφτά! Καλοριζικη Παναγιώτη!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Και γω να πω καλορίζικη στον Πάνο, φαίνεται ότι η εισαγωγή αυτή, που καταφέρνει να φέρει αέρα μακρυά από ζέστη, αποδίδει πολύ καλά. Με λογκάρισμα και χωρίς πρόγραμμα για εκμετάλλευσή της, αποδείχθηκε διαφορά περίπου 21 gr/s!! Μιλάμε για μεγάλη διαφορά! Το αυτοκίνητο (εκτός του ότι είναι πανέμορφο) αποδίδει πάρα πολύ καλά!

 

 

Δημήτρης

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Καλοριζικη και ευχομαι να αποδωσει τα μεγιστα!! Συγχαρητηρια σε ολα τα παιδια που οργανωσαν το DIY και που βοηθησαν!! Τελικα η εδρα θα γινει αφορμη για πολλες μοντιφες!!! Εχουμε πολλα να δουμε!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Κοιτάξτε να πείτε ότι γίνεται μη κερδοσκοπικά γιατί έτσι που το πάτε θα μπείτε σε πολλών το μάτι.

ΧαχαχαχαχαχαχαχΧαχα

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πανο καλοριζικη η εισαγωγη στο εργαλειο..... :sHa_thumbsup2:

 

για τον Γιοντα τα λογια ειναι περιττα.....μητσαρα εισαι αρχοντας... :JC_doubleup:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ πολύ!

Τη συγκεκριμένη εισαγωγή την έχουν τοποθετήσει αρκετά μέλη του forum,αλλά είναι η πρώτη φορά που γίνεται με μετρήσεις πριν και μετά την τοποθέτηση.

Απο τα απoτελέσματα φαίνεται ότι είναι αρκετά αποδοτική και σίγουρα θα ξαναμετρήσω μετά από update στο πρόγραμμα.

Ο ήχος είναι αλλού,αν και θα τον προτιμούσα λίιγο δυνατότερο.Μου φαίνεται άρχισα να καγκουρεύω τώρα στα γεράματα.

 

Όσοι στο μέλλον θελήσουν να τοποθετήσουν την ίδια εισαγωγή θα πρέπει να προσέξουν πως είναι τοποθετημένος ο maf στο αυτοκίνητό τους,γιατί σε κάποιους είναι τοποθετημένος ανάποδα και δεν ταιριάζουν οι τρύπες.Έτσι την πάτησα κι εγώ ,αλλά τελικά υπήρχε και εισαγωγή με τις τρύπες ανάποδα και βολεύτηκα!

 

   Στο σημείο αυτό θέλω να ευχαριστήσω δημόσια τον Δημήτρη (Dimitris Kon) για τη βοήθειά του,αλλά πιο πολύ για την επίμονή και την εμμονή του με τη λεπτομέρεια και την τελειότητα!

Υπάρχουν αρκετά άτομα στο forum που έχουν δαπανήσει χρόνο,χρήμα,έχουν πειραμάτιστει και δίνουν απλόχερα τη βοήθειά τους.

Ένας από αυτούς είναι και ο Δημήτρης!

 

Να μη ξεχάσω να ευχαριστήσω και τον Κώστα (tryf3) για τις καλλιτεχνικές του φωτογραφίες! 

Edited by PanA4
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Aπο θερμοκρασιες τι παιζει μιας και το κομματι της εισαγωγης ειναι ακριβως πανω απο την τουρμπινα?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

καλοφορετη να ειναι φιλε πανο .τι λεει απο λειτουργεια σου κανει τιποτα χαζα (κοψηματα-μπουκοματα κ.τ.λ)η δουλευει αψογα?απλα στο ρωταω γιατι λες οτι θα πας για update και λεω μηπως πας λογο καποιας δυσλειτουργειας 

Link to comment
Share on other sites

Σαν λειτουργία,δουλεύει άψογα.

Ούτε κοψίματα ούτε τίποτα.

Βεβαια μου έχει ανάψει από χθές το κίτρινο εικονόδιο της μηχανής.Πρέπει να επισπεύσω μάλλον το update-καλιμπράρισμα για να δουλευει εντός ορίων και να πάρω τα μέγιστα από αυτή!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Παναγιωτη καλοριζικη και απο εδω. Κανε και το update και θα εισαι τελειος. Ειδα τις foto απο την τοποθετηση και εχω μια παρατηριση. Το λαστιχακι προστασιας που μπαινει στο σασι για να μην ερχεται σε επαφη η σωλινα με το σασι, δεν μπαινει εκει που το βαλατε. Οπως λεει το manual στην foto11, μπαινει ποιο κατω.

 

post-14893-0-37670700-1378041834_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστούμε για την υπόδειξη, αλλά στου Παναγιώτη ο σωλήνας έχει κεντραριστεί όπως φαίνεται στις φωτογραφίες, αρκετά μακριά από το σασί και ακόμα και με μπαλατζαρισμα δεν φτάνει καν, γιαυτο και απλά το αφήσαμε εκεί. Ακολουθεί και άλλη μια μόντα, για να φέρουμε περισσότερο δροσερό αέρα στην εισαγωγή, η οποία θα συνεχιστεί στο παρόν DIY.

 

 

Δημήτρης

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.