Jump to content

Πολλαπλασιαστής


Recommended Posts

E δεν θα αφήσω το αυτοκίνητο στον κάθε μυρωδιά να πειραματίζεται. Ο άνθρωπος είχε το επίσημο σέρβις τόσα χρόνια και ξέρει το αυτοκίνητο καλύτερα από οποιονδήποτε στην περιοχή (έχει και το ίδιο κιόλας).

Μέχρι στιγμής σε ότι έχει χαλάσει και στα σέρβις το κόστος μου έχει φανεί πολύ νορμάλ. Aν προκύψει κάτι πιο χοντρό και μου ζητήσει πολλά θα ψαχτώ και αλλού.

Πες μου έναν που θα μου κάνει το παραπάνω σέρβις ή θα αλλάξει πολλαπλασιαστή με τα μισά λεφτά.

 

Φυσικα και δεν θα το αφησεις στον καθε μυρωδια να πειραματιζεται.

Να σου αλλαξει τον πολλαπλασιαστη με τα μισα λεφτα δεν ξερω,αλλα συνηθως τους αλλαζουν δωρεαν ειδικα αν τους αγορασεις και απο αυτους και ποσο μαλλον αν εισαι και καλος πελατης οπως λες.

 

Τελος παντων,δεν ειμαστε εδω για να πεισει κανεις κανεναν.

Μας ανεφερες τις τιμες που σου ειπαν-πληρωνεις,σου ειπαν πολλα ατομα απο εδω μεσα να ψαχτεις λιγο παραπανω επειδη μας φανηκαν υψηλες...ε απο εκει και περα,δικο σου ειναι το αμαξι,οπου θες το φτιαχνεις οσα θες πληρωνεις.Απλα τα πραγματα.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 190
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Φιλε μιλησα για επωνυμο καταλυτη σε γνωστους Αθηναιους εξατμισαδες που τα δικα μας τα παιζουν στα δακτυλα.

 

Για την αλλαγη πολλαπλασιαστη που λες αν ο πατερας σου ειναι πολυ καλος πελατης σε συνδυασμο με το ποσο χρονο και δυσκολια εχει να στον αλλαξει θα ελεγα 10 ΕΥΡΩ επειδη ανοιξε Σαββατο και μονο.25 ευρω για ενα βαλε βγαλε υποθεση 5 λεπτων που ανετα το κανεις και μονος σου ενω εισαι και καλος πελατης ειναι πολλα(γνωμη μου).

 

Ναι αλλά στο Avatar μου γράφει Αγρίνιο αν πρόσεξες. Μαζικότερες παραγγελίες, λιγότεροι μεσάζοντες, λιγότερα μεταφορικά άρα μείωση τιμής. Ποιός θα δώσει λεφτά στο Αγρίνιο για καταλύτη? Μόνο με κάτι τελικά και κανένα μπάλωμα ζούνε.

Ο άνθρωπος πήγε στο μαγαζί με τα ανταλλακτικά, αγόρασε τον πολλαπλασιαστή 100 ευρώ (άντε πες στο ίντερνετ τον βρίσκεις minimum 80, δεν φταίει αυτός όμως), πήγε στο αυτοκίνητο 2 φορές (μια το βράδυ μόλις το έπαθε και μια το πρωί του σαββάτου), τον πήρε μία ώρα να κάνει την αλλαγή, μετά πήγε το αυτοκίνητο στο συνεργείο, σύνδεσε το pc, έσβησε την ένδειξη... Ναι πολύ σωστά είναι υπόθεση πέντε λεπτών που την κάνεις οπουδήποτε...

 

Εμενα που ειχε καψει μια φορα στο Α6 πολλαπλασιαστη το μονο που μου εκανε ηταν μια ψιλοδιακοπη μεχρι τις 2,000 στροφες και μετα δουλευε κανονικα.Πηγα στο συνεργειο μου και μου τον αλλαξαν με καινουριο της Bosch με κοστος ανταλλακτικου 45e και φυσικα μηδεν εργασια αφου ηταν υποθεση 2 λεπτων οπως ειπε κι ο Χρηστος.

 

Νίκο εσένα έχει 4 πολλαπλασιαστές, ενώ εμένα έχει έναν τετραπλό. Σε εσένα είναι υπόθεση 2 λεπτών για έναν πολλαπλασιαστή, στο δικό μου αυτοκίνητο όχι. Μπροστά ήμουν και το έβλεπα. Όσο για το κόστος, άμα αλλάξεις και τους 4 (να κάνεις δηλαδή ότι έκανα κι εγώ) θα σου φανούν μια χαρά τα 125 μπροστά στα 180.

 

Για να προλάβω μερικούς που μπορεί να πουν:  α... έβαλες beru, o bosch είναι πιο ακριβός!

O bosch είναι 10 ευρώ πιο φθηνός. Βγαίνει στα 80 με μεταφορικά και ο Beru (που ήταν δοκιμασμένα πιο αξιόπιστος) 90 από το ίντερνετ.

Και καταλήγουμε ότι όλη η δουλειά γίνεται για 10-15 ευρώ. Εγώ προσωπικά πιστεύω ότι τα αξίζει.

Γιατί την επόμενη μέρα στις 10 είχα το αυτοκίνητο μου έτοιμο (και την επόμενη μέρα χάλασε του πατέρα μου).

Γιατί ο άνθρωπος μόλις τον πήρα τηλέφωνο σηκώθηκε στις 10 το βράδυ από το σπίτι του να με εξυπηρετήσει.

Γιατί άμα ήταν να ήθελε να μου τα φάει, δεν θα μου έλεγε 2 χρόνια πριν ότι:

"ξέρεις κάτι Σπύρο, άμα σου κάνει αυτό κι αυτό σβήστο και πάρε με τηλέφωνο γιατί θα πάθεις ζημιά"

αλλά:

"δεν είναι τίποτα Σπύρο γύρνα κανονικά και το βλέπουμε"

Δεν βρίσκω το λόγο γιατί ερεθίζεστε τόσο.

Όσο για το μεγάλο σέρβις, κανείς δεν είπε κουβέντα...είναι και αυτό δουλειά 5 λεπτών? Γιατί έκανε 5 ώρες και ήμουν πάλι δίπλα.

 

Συνοψίζοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω όσους πραγματικά ενδιαφέρθηκαν και να ζητήσω από τη διαχείριση να κλειδώσει το thread.

Καλό ξημέρωμα!

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου μονο να βοηθησω θελω..Δεν εχω σκοπο ουτε να στην πω, ουτε να κατηγορησω εναν ανθρωπο που δεν ξερω.

Απλα θα σου πω ενα τελευταιο παραδειγμα να καταλαβεις τι θελω να πω:

Σου λεει πχ καταλυτης 1200 ευρω..Ειτε γιατι εχει 10 μεσαζοντες, ειτε γιατι πηγε στην αντιπροσωπεια και πηρε το γνησιο 1000 ευρω ειτε οτιδηποτε..Εσυ γιατι να τα δωσεις?? Εσυ θα κοιταξεις την τσεπη σου οχι αυτος..Δεν συμφερει να σου φερουν στην πορτα σου εναν hjs ή αμερικατ με 500 ευρω το πολυ? Ή και στην ΑΘηνα να πας να τον βαλεις και να γυρισεις πιο φτηνα θα σου βγει..Εμεις ειδικα που ειμαστε νεοι και μπορουμε και ξερουμε να ψαχτουμε..Αν το πουμε στους πατεραδες μας θα κουραστουν μονο και μονο που θα τα ακουσουν αυτα..χαχα

 

Ολα αυτα μονο φιλικα στα λεω!

 

 

Υ.Γ Ακομα και απο μια μ@@λακι@ που μπορει να σου πει καποιος μπορει να αποκομισεις κατι θετικο!

Edited by xristoskor
Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου αν δεν ενδιαφερονταν τα μελη του forum να βοηθησουν το ενα το αλλο,πολυ απλα το topic σου θα ειχε 1 με 2 το πολυ απαντησεις.

 

Κανεις μας δεν ερεθιζετε αλλα δεν θες να καταλαβεις καποια πραγματα που αναφερθηκαν.

Σεβαστο βεβαια αλλα μην προσπαθεις να αποδειξεις ομως οτι ειμαστε και λαθος.

 

Αυτα απο μενα,ληγει το θεμα και δεν υπαρχει λογος να κλειδωθει.

 

Καλημερα!!

Link to comment
Share on other sites

Δεν προσπάθησα να βγάλω κανέναν λάθος. Απλά να σας δείξω ότι δεν είναι ακριβός ο μάστορας, αλλά η λύση αυτή με τον γνήσιο καταλύτη είναι ασύμφορη και η aftermarket πιο οικονομική.

Το ίδιο ισχύει π.χ. και στις αναρτήσεις. Είναι καθαρά θέμα επιλογής.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Ηρθε και η δική μου σειρά. Αλλαξα τους 2 αλλά πάλι το αυτοκίνητο δε δούλευε όπως πρίν και ξαναάναψε το λαμπάκι ( ηλεκτρικά κινητηρα).

Το ξαναμπρίζωσα και βρήκα ότι θέλουν και οι άλλοι 2 αλλαγή.Αυτά στα 117.000 χλμ. Δεν έχω ξανα αλλάξει πολλαπλασιαστές.

Link to comment
Share on other sites

Έτσι συνήθως, παραδίδουν το πνεύμα όλοι μαζί. Κι αν ακόμα κάποιος δεν έχει κάτι, η αλλαγή κάποιων από αυτούς, δημιουργεί γρήγορα την εμφάνιση της αδυναμίας των υπολοίπων.

 

 

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites

Έτσι συνήθως, παραδίδουν το πνεύμα όλοι μαζί. Κι αν ακόμα κάποιος δεν έχει κάτι, η αλλαγή κάποιων από αυτούς, δημιουργεί γρήγορα την εμφάνιση της αδυναμίας των υπολοίπων.

 

 

Δημήτρης

Πραγματικά έτσι είναι, παρολα αυτα δεν ειχα ξανακουσει για 4 μαζι, σε μενα στο LEON μου ειχε τύχει στους 2.

Link to comment
Share on other sites

Εγω επαθα το αλλο... Εμεινα απο εναν πολλαπλασιαστη Σαββατο μεσημερι έξω απο Θεσσαλονικη, αφου ειχαν κλεισει ολα τα μαγαζια, βρηκα 3 μεταχειρισμενους απο εναν γνωστο ισα για να κανω την δουλεια μου και να γυρισω σπιτι και μεσα σε αποσταση 5 χλμ μου τους εκαψε και τους 3 τους μεταχειρισμενους... Οποτε αναγκαστικα ακινητοποιησα το αυτοκινητο και από Δευτερα αλλαξα τετραδα...

Link to comment
Share on other sites

Ωραία!!! Κι εγώ έχω καβάντζα στο πορτ-μπαγκάζ μόνο 2, μπας και τύχει καμιά στραβή! Θα μου τύχουν μαζεμένες κανά-δυό, δλδ! 

Link to comment
Share on other sites

εγώ πάντως έχω 4 στο πορτμπαγκάζ  . ... Δεν ξέρω πάντως τι ποιότητες βγαζει πλέον η AUDi όσον αφορά τους πολλπλασιαστές για τον 20 vt πάντως σαν τους βιδωτούς της hitachi δεν υπάρχουν παιδιά..Δεν είναι μόνο ότι έχουν αντοχή στις υψηλέ πιέσεις , έχουν και καλύτερο ρεύμα με καλύτερη ποιότητα λειτουργίας ακόμα και με ψυχρά μπουζί χωρίς misfires. Εχω την εντύπωση ότι στην audi με τοσα revitions προσπαθούν να ξαναεφεύρουν τον τροχό...Hitachi με κλειστά τα μάτια για τον 20vt , αν δεν καταλαβαίνουν από 2μπαρο σε 3076 φανταστείτε πόσο θα αντέχουν σε νορμαλ καταστάσεις . Τους έχω βρεί και στο ebay φθηνά :sHa_wink3:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@Θοδωρη οι πολλαπλασιαστες στα 20ντ την ακουγαν κυριως λογω κακης μονωσης... Μετα απο απο χρηση, χαλουσε η μονωση, η οποια σημειωτέον ειδικα στις πρωτες παρτιδες ηταν χαλια, οι πολλαπλασιαστες ομως εξασθενουσαν μαζι με τα μπουζι και την παλευαν... Μολις αλλαζες μπουζι και το μπουζι ζητουσε παραπανω ρευμα, η προβληματικη πλεον μονωση, δεν υποχρεωνε το ρευμα να παει στο μπουζι αλλα περνουσε και προς το μπλοκ του κινητηρα, εκανε γειωση και εκαιγε τον πολλαπλασιαστη... Ειναι χαρακτηριστικο οτι οι πολλαπλασιαστες στα τελευταια revision, αν και παραμενουν κουμπωτοι, εχουν "κεφαλι" ιδιο με τους Hitachi και πολυ καλυτερη μονωση του στελεχους τους απο τους παλιους... Εγω αυτους που χρησιμοποιησα, ηταν απο Β6 και οπως φανηκε αρκετα ταλαιπωρημενοι...

 

@Μαρίνο, με την ελευση των R8 tfsi πολλαπλασιαστων, οι Hitachi θεωρω πως αν και ανθεκτικοι, υστερουν πλεον στο ρευμα... Αν ημουν στην θεση σου, με 3076, θα ειχα πανω σιγουρα μια τετραδα R8 πολλαπλασιαστες με αποστατες ...

Link to comment
Share on other sites

Καλυτερα να μην αναφερω στα ποσα χιλιομετρα αλλαξα τους beru (βιδωτους) προληπτικα.... ας γραψω χρονια 13 καλα ειναι?

Γιωργο στους εκαιγε στον ιδιο κυλινδρο?

Link to comment
Share on other sites

Ναι Γιαννη... προφανως και το μπουζι ειχε βραχυκυκλωσει... αν και 5 ημερων το ειχα αλλαξει κι αυτο με αλλο καινουριο... οι beru και οι hitachi αποδειχθηκα οι πιο ανθεκτικοι... οι υπολοιποι ηταν γμσ τα...

Link to comment
Share on other sites

γιαννη οι βιδωτοί beru δεν έχουν σχέση όσον αφορα αντοχή και ρεύμα με τους  hitachi, τους είχα βάλει επάνω και ξέρω, δεν κάνουν για βελτιωμένα. Οι hitachi έχουν επάνω 15000 χλμ χωρίς θέμα σε οποιαδήποτε πίεση. Να φανταστείτε τι πάιζει με την πιέση και τις ανάγκες για ρεύμα, έιχα πάει πριν 2 χρόνια και βάλε να αλλάξω πολλαπλασιαστές στην αντιπροσωπεία με την ανάκληση, τότε είχα πάνω τους beru. 

τους βγάζω λοιπόν και βάζω επάνω 4 μισο-χαλασμενους μαμά, μπαίνω μέσα και βάζω 4 καινούργιους . Βγαίνω ανοίγω 2 bar και τους πέταξε με τη 1η γκαζιά!!!  Ετυχώς δεν είχα πληρώσει δεκάρα....Αυτό για να πάρετε μια ιδέα τι παίζει με το θέμα πίεση και μαμά πολλαπλασιαστές. Εγώ δεν ξαναβάζω μαμά και ας είναι από το R8 γιώργο

Edited by mariosA4
Link to comment
Share on other sites

Μαρινο δεν εχεις δικιο... Οι πολλαπλασιαστες R8 tfsi δεν εχουν καμια απολυτως σχεση με τους "απλους" των 20ντ σε ρευματα... Δυστυχως εδωσα αυτους που ειχα παρει για μενα αλλιως θα σου τους εδινα να τους δοκιμασεις...

Link to comment
Share on other sites

από που τους είχες πάρει Γιώργο από ECS tuning?  Δεν ξέρω φίλε μπορεί να είναι καλοί όπως λες αν και μόνο κάποιος με Big turbo που τους έχει βάλει μπορεί να μας πεί. Θα ρωτήσω και τον Τάκη και θα σου πώ, πάντως μέχρι στιγμής πάντως είμαι ευχαριστημένος με τους hitachi , αν καούν και αυτοί βλέπουμε  :sHa_wink3:

Link to comment
Share on other sites

Τους ειχε παραγγειλει ενας φιλος, 2 σετ, ενα για εκεινον και ενα για εμενα απο Αμερικη αλλα δεν ξερω απο που... Ο φιλος μου τα φοραει σε leon 1.8tsi ihi full και ειναι υπερικανοποιημενος... εγω ελεγα να τους φορεσω αλλα επειδη χρειαζοταν και αποστατες απο Ecs και εκτος του οτι αναγκαστικα "ακυρωνεις" το πλαστικο καπακι, θα επρεπε να περιμενω αλλες 2-3 βδομαδες για τους αποστατες και θεωρησα οτι δεν εχει ουσια σε 1ο σταδιο, τελικα δεν τους εβαλα... Για την ιστορια παντως, διαβασα εκ των υστερων οτι υπαρχουν και ΟΕΜ αποστατες απο καποιο μοντελο που μπορεις να βαλεις...

Link to comment
Share on other sites

Μαρινο οταν μου ειχε καψει τον εναν πολλαπλασιαστη και αποφασισα να τους αλλαξω ολους, πηγα σε γνωστη αντιπροσωπεια της Θεσσαλονικης για να παρω 4 hitachi... Αφου κοντεψα να πλακωθω εκει μεσα με εναν μπαρμπα στα ανταλλακτικα που επεμενε οτι δεν μπαινουν στο δικο μου και μου ελεγε τις μπαρουφες του, τελικα μου τους εβγαλε να τους παρω αλλα δεν ειχε τα λαστιχακια στεγανοποιησης και βιδες... βιδες θα εβρισκα αλλα εχοντας το αυτοκινητο λιγο καιρο τοτε και παθαινοντας οτι επαθα, φοβηθηκα να τους παρω, ασε που το αμαξι ηταν ακινητοποιημενο σε φιλικο σπιτι στην Θεσσαλονικη και ηθελα να το παρω... Οποτε πηρα το τελευταιο revision τοτε, που ηταν διαφορετικοι απο αυτους που φορουσα και παρομοιοι με τους Hitachi αλλα κουμπωτοι... Δεν ξερω αν στα ρευματα εχουν τοση διαφορα αλλα καποια στιγμη και ιδιως αν παω σε δυνατοτερη τουρμπινα, θα τους ξανααλλαξω αλλα θα σκεφτω με ποιους...

Link to comment
Share on other sites

έτσι κι'αλλιώς και με τα λάστιχα δεν είναι 100/% στεγανοί Γιοώργο γιατί το καπάκι μας έχει ανάγλυφες γραμμές που δεν αφήνει το λάστιχο να πατήσει καλά. Δεν έχεις πρόβλημα όμως μόνο αν πάς να πλυνεις μοτέρ που έτσι κι'αλλιώς δεν συνιστάται.

Οπως σου'πα και γώ είχα beru βιδωτούς αλλά δεν έχουν την ίδια αντοχή οπότε το ίδιο υποψιάζομαι ότι ισχύει και για το revision που έχεις. Δεν ξέρω πόσο ΄΄ερχονται αυτοί του R8 με αποστάτες , θα το τσεκάρω να δω αν αξίζει για το μέλλον

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα με πήρε ο μηχανικός και μου είπε ότι οι πολλαπλασιαστες ήρθαν να πάω άυριο να τους περάσω.Οταν τον ρώτησα τι μάρκα είναι μου είπε MOBILETRON  .Eίναι made in England .Την ξέρει κανένας αυτήν τη μάρκα?.Εχει βάλει κάποιος τέτοιους? 55Ε τον έναν.Πολλά δεν είναι ρε παιδιά?

Edited by turboquattro
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.