Jump to content

Intercooler


Recommended Posts

  • 3 months later...

Από golf   GTI6  θα ταίριαζε στα δικά μας . ασφαλώς και είναι μεγαλύτερο αλλά θα χωρά , έχει δοκιμάσει κανείς

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ανάλογα το κόστος που θα διαθέσεις έχεις πολλές επιλογές. Και σε επώνυμα και σε universal. Πρόσφατα αγόρασε το μέλος Pana4 απο την ag autoparts intercooler μαζί με σωληνώσεις με κόστος 700€. Γνώμες θα έχουμε αφού το τοποθέτηση.

Edited by GianKitsa4
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Η τοποθέτηση ευελπιστώ να γίνει σύντομα!

Γίαννη ετοιμάσου να βοηθήσεις,όχι τίποτ' άλλο,αλλά για να σχηματίσεις ιδία άποψη και να το κάνεις και συ το βήμα! :sFi_gunsmilie:

Edited by PanA4
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Χαζη ισως ερωτηση, λλα απο το s3 δε σας κανει;; Ή απο καποιο δυνατοτετο μοντελο (πχ 3.0T)?

 

 

Sent from the dark side...

Link to comment
Share on other sites

Λογικά πρέπει να μπαίνει του S3.

Προσωπικά προτίμησα κάτι σε bolt-on.

Οι σωληνώσεις είναι μεταλικές και αντικαθιστούν τα εργοστασιακά κολάρα.

Επίσης η παροχή του είναι μέχρι 600 hp γιατί ...ποτέ δε ξέρεις που θα καταλήξεις.

 

Έχω βρεί πληροφορίες στο Audizine ότι στο Α4 μπορεί να μπει το intercooler από Α4 Β8 3.0tdi που είναι κατά δυο λίτρα μεγαλύτερο και μπορει να συνεργαστεί με τα εργοστασιακά κολάρα.Συγκριτική φωτογραφία του εργοστασιακού με αυτό του τριλιτρου.

post-14848-0-82303700-1391373310_thumb.jpg

 

Επίσης μπορεί να μπει το intercooler από Α7 3.0 tdi 313 PS.Δείτε και μια φωτογραφία από τοποθέτηση του σε Α4 Β8:

post-14848-0-92502300-1391373483_thumb.jpg

Edited by PanA4
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

το ιντερκουλερ που φορανε τα 1,8 - 2,0 ειναι ιδιο και ειναι 6 λιτρα.(57mm)

το ιντερκουλερ του 3,0 tdi (250ps) ειναι 8 λιτρα και εισοδο-εξοδο 60mm.

το ιντερκουλερ του 3.0 biturbo tdi (313ps) είναι  9 λιτρα με 63mm .(420 ευρω)

 απο οσα εχω δει  το ιντερκουλερ του tdi(250ps) κουμπωνουν με τα ιδια κολαρα ενω απο το biturbo θελεις και σωληνωσεις.

 

ακομα θα χρειαστεις και κατι πλαστικα πλαινα οπου για το 3,0tdi υπαρχουν ΟΕΜ ενω αν βαλεις του biturbo  δεν υπαρχουν και θελουν λιγο κοψιμο(τιποτα σπουδαιο) τα υπαρχων.

 

και τα 3 ιντερκουλερ κουμπονουν-βιδωνουν στις ιδιες εργοστασιακες βασεις.(ενα κλιπς αριστερα και μια βιδα δεξια).

 

Γαβριήλ

Edited by powergolf
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Χρήσιμα όλα τα παραπάνω να τα γνωρίζουμε. Ωστόσο, έχω μια επισήμανση να κάνω : Τα tfsi έχουν μεγαλύτερη ανάγκη ψύξης, απ΄ ό,τι τα μοτέρ πετρελαίου και αναπτύσσουν σημαντικά υψηλότερες θερμοκρασίες γενικότερα. Γιαυτό και προσωπική μου άποψη, είναι να προτιμήσει κάποιος ένα i/c aftermarket επώνυμο, παρά ένα ΟΕΜ πετρελαίου. Σημειωτέον δε, όταν το aftermarket συνοδεύεται από σωληνώσεις, είναι πολύ πιο αποδοτικό, από το αντίστοιχο πετρελαίου.

 

 

Δημήτρης

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Χρήσιμα όλα τα παραπάνω να τα γνωρίζουμε. Ωστόσο, έχω μια επισήμανση να κάνω : Τα tfsi έχουν μεγαλύτερη ανάγκη ψύξης, απ΄ ό,τι τα μοτέρ πετρελαίου και αναπτύσσουν σημαντικά υψηλότερες θερμοκρασίες γενικότερα. Γιαυτό και προσωπική μου άποψη, είναι να προτιμήσει κάποιος ένα i/c aftermarket επώνυμο, παρά ένα ΟΕΜ πετρελαίου. Σημειωτέον δε, όταν το aftermarket συνοδεύεται από σωληνώσεις, είναι πολύ πιο αποδοτικό, από το αντίστοιχο πετρελαίου.

 

 

Δημήτρης

Ακριβως οπως τα λεει ο Δημητρης. :LaieA_014:

Link to comment
Share on other sites

το ιντερκουλερ που φορανε τα 1,8 - 2,0 ειναι ιδιο και ειναι 6 λιτρα.(60mm)

το ιντερκουλερ του 3,0 tdi (250ps) ειναι 8 λιτρα και εισοδο-εξοδο 63mm.

το ιντερκουλερ του 3.0 biturbo tdi (313ps) είναι  9 λιτρα με 63mm .(420 ευρω)

 απο οσα εχω δει  το ιντερκουλερ του tdi(250ps) κουμπωνουν με τα ιδια κολαρα ενω απο το biturbo θελεις και σωληνωσεις.

 

ακομα θα χρειαστεις και κατι πλαστικα πλαινα οπου για το 3,0tdi υπαρχουν ΟΕΜ ενω αν βαλεις του biturbo  δεν υπαρχουν και θελουν λιγο κοψιμο(τιποτα σπουδαιο) τα υπαρχων.

 

και τα 3 ιντερκουλερ κουμπονουν-βιδωνουν στις ιδιες εργοστασιακες βασεις.(ενα κλιπς αριστερα και μια βιδα δεξια).

 

Γαβριήλ

Γαβριήλ,φαίνεται ότι το έχεις ψάξει πολύ το θέμα.

Έχεις κάνει εσύ κάτι με intercooler;

Το αυτοκίνητο σου έτυχε κάποια στιγμή να το δώ και πέρα από πανέμορφο,είναι ένα αυτοκίνητο που τραβάει την προσοχή και "φωνάζει" πως ο ιδιοκτήτης του,το κατέχει το άθλημα.

Αν θες πες μας μερικά πράγματα για το Α4 σου!

Link to comment
Share on other sites

To A4 του Γαβριήλ είναι πολύ προσεγμένο και πένα! Το ξέρω προσωπικά (όπως και τον ιδιοκτήτη) και είναι ψείρας, μέχρι εκεί που δεν πάει!

 

 

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites

Ημέρα και ώρα δεν ακούω Δημήτρη και έτσι όπως το πας θα πρέπει να βάλεις 2 μέσα στην ίδια μέρα.............

 

Είχες δεν είχες εσύ.... Πάνο :sSig_help: :sSig_help:

 

 

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites

Δημήτρη θα σου στείλω π.μ. για την ώρα και το μέρος.Ασε τον GianKits να ψάχνεται,χαχαχα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ωχ,ωχ, νάτος φανερώθηκε!

Δήμήτρη έχω προτεραιότητα,έτσι;

 

Χαλαρά! Φοβάμαι μη φέρει κανα ψυγείο από SCANIA να του κοτσάρω στην οροφή :sHa_hehe:

 

 

Δημήτρης

  • Like 3
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.