ma4nos Posted June 16, 2015 Share Posted June 16, 2015 Δεν διαβάζεις Μανο μου, δεν διαβάζεις.... Επανάληψη όλο το τοπικ, τιμωρία να γράψεις 100 φορες "οι μαμά σωληνώσεις ειναι 60Φ" και το στέλνεις στον Κον με pm Και για το Σεπτέμβριο εξετάσεις σε όλο το κομμάτι του Β8! χαχαχ καλημερα γιαννη! στο μαμα το κουλερ απο αμαξι συμφορμιτη εγω τις μετρησα 55mm.... εκτος αν ο ενας εννοει εσωτερικη διαμετρο... αλλος εξωτερικη κλπ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ianos Posted June 16, 2015 Share Posted June 16, 2015 (edited) Λογικα η εξωτερική δεν ειναι αυτη που μας νοιάζει;; Εσυ εσωτερική μετρήσες 55;; Edited June 16, 2015 by ianos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChRiS82 Posted June 16, 2015 Share Posted June 16, 2015 (edited) Chris καλημερα!! Ηθελα απλα να επιβεβαιώσω οτι στα συστολικα εχεις βαλει κ σφικτηρες κ δεν ειναι απλα περαστα και επίσης αν θυμάσαι τις διαστάσεις τους. Δλδ το κουλερ σου ειχε στομια 63 ή 76 και η μαμα αναμονες ποσο; 55; Ευχαριστώ! Μάνος Μάνο,στην μία πλευρά,αριστερά συγκεκριμένα,όπου ο σφυκτήρας δεν ηταν καινούργιος,απο βιασίνη,να σου πώ πως απο εκείνη την πλευρά μου πέταξε το κολάρο 3 φορές (με σφυκτήρα) όταν έκανα πρόγραμμα,έτσι και τον αντικατέστησα με καινούργιο και ησύχασα. Τα συγκεκριμένα κολάρα φαντάσου πως,όσο σφιχτά και αν τα τοποθετήσεις,θα τα πετάξει πριν καν ξεκινήσει να σπουλάρει το τούρμπο αν τα βάλεις χωρίς σφυκτήρες,δεν γίνεται να τα αφήσεις έτσι Τα συστολικά που βλέπεις είναι απο Φ76 σε Φ60 όπως πολύ σωστά είπε και ο Γιάννης παραπάνω. Edited June 16, 2015 by ChRiS82 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gianniszx Posted June 18, 2015 Share Posted June 18, 2015 Σε στάδιο με IHI turbo η αναβάθμιση του Intercooler περιλαμβάνει και σωληνώσεις ή μπορούμε να αφήσουμε τις εργοστασιακές? Εάν τις αλλάξουμε, τι διάμετρο φτιάχνουμε τις καινούργιες? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanA4 Posted June 18, 2015 Share Posted June 18, 2015 Καλό είναι να αλλάξεις τις σωληνωσεις. Φ 60 είναι μια χαρά απ' ότι θυμάμαι. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChRiS82 Posted June 19, 2015 Share Posted June 19, 2015 Όπως ακριβώς ανέφερε ο Παναγιώτης παραπάνω,Φ60 είναι και δεν χρειάζεται να αλλάξεις διάμετρο σωληνώσεων. Εγκυκλοπαιδικά σου αναφέρω ότι με ΙΗΙ είμαι με ΟΕΜ σωληνώσεις,χωρίς κανένα πρόβλημα,χωρίς αυτό να σημαίνει κάτι όμως,όπως προανέφερε ο Παναγιώτης,καλό είναι να αλλαχτούν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maltas Posted December 2, 2015 Share Posted December 2, 2015 (edited) Καλημέρα σε ολους!!! Ανανεώνω λιγο το θεμα μιας κ πολλα μέλη εχουν ετοιμες απαντήσεις στις απορίες μου Θελω να αλλαξω το ic μου μιας κ εχω σκοπο να αναβαθμισω το αυτοκίνητο σε φουλ πρωτο σταδιο . Εχω προφανως το ''μαμα'' ic μου a4 b8 1,8t 120hp κωδικος oem 8K0145805G και διαστάσεις 665 x 144 x 66 mm δλδ συνολο 6,320 λιτρα. Ψάχνοντας βρήκα επίσης απο Q5 3.0 tdi με κωδικό oem 8K0145805E και διαστάσεις 720 x 140 x 80 mm δλδ συνολο 8,064 λιτρα. το οποίο κουμπωνει χωρίς καμια αλλαγη κ μετατροπή. Το θέμα μου ειναι οτι στα after market που κοιτάω και σε διαστάσεις κυψελων πχ 550*180*65 δηλαδη 6.435 λιτρα και σε διαστάσεις 550*240*65 δηλαδή 8,580 λίτρα γράφει οτι καλυπτουν 310 κ 390 αλογα αντιστοιχα. Οπότε αναρωτιέμαι και προσπαθώ να καταλάβω για ποιο λόγο αν ισχυουν αυτες οι τιμές χρειάζομαι ic? το αυτοκίνητο με πληρες 1ο σταδιο φτανει +-240Hp. Αρα με το μαμα ειμαι καλυμένος; θα κερδίσω κατι αν το αλλαξω με μεγαλυτερο; the bigger the better ή μπορει να ''κρεμασει'' η αποδοση; Ευχαριστω, Μάνος Μια μικρη διορθωση...το ινερκουλερ του Β8 1.8 εχει διαστασεις 665mm x 142mm 64mm που σημαινει 6,043 λιτρα Τα στοιχεία τα βρήκα απο τον online καταλογο της BEHR λογω του οτι της ΒΕΗR είναι το ιντερκουλερ του Β8 1.8 και 2.0. Φιλικά Τάσος Edited December 2, 2015 by maltas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
George_7 Posted June 21, 2016 Share Posted June 21, 2016 (edited) Καλησπεριζω το team. Εχω στην κατοχη μου εδω και κανα χρονο ενα μεγαλυτερο Intercooler της Energie και θελω να το τοποθετησω. Το ερωτημα ειναι το εξης. Ο εξατμισας που διατιθεται να μου το εγκαταστησει μου ζηταει 200 ευρω χωρις σωληνωσεις και 300-350 με σωληνωσεις. Πιστευτε αξιζει να δωσω τα παραπανω χρηματα για τις σωληνωσεις; Ποση διαφορα εχει με ή χωρις; Θα ηθελα πολυ να ακουσω τις γνωμες σας και να κανω την πιο σωστη επιλογη για το αυτοκινητο. Edited June 21, 2016 by George_7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristoskor Posted June 21, 2016 Share Posted June 21, 2016 Γιώργο γνώμη μου είναι να βάλεις και σωληνωσεις. Εμένα αν θυμάμαι καλά μου είχαν κοστίσει 250 ευρώ οι σωληνωσεις αλουμινίου. Τα 200 ευρώ χωρίς σωληνωσεις μου ακούγονται πολλά πάντως. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
George_7 Posted June 21, 2016 Share Posted June 21, 2016 Γιώργο γνώμη μου είναι να βάλεις και σωληνωσεις. Εμένα αν θυμάμαι καλά μου είχαν κοστίσει 250 ευρώ οι σωληνωσεις αλουμινίου. Τα 200 ευρώ χωρίς σωληνωσεις μου ακούγονται πολλά πάντως. 250 ολα μαζι; (εγκατασταση+σωληνωσεις) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KeM Posted June 21, 2016 Share Posted June 21, 2016 Σωληνώσεις θες σε περιπτωση που θα το κανεις front mount ετσι δεν ειναι; Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ma4nos Posted June 21, 2016 Share Posted June 21, 2016 Γιώργο στα b8 ειναι front mount. Εννοει να αλλαξει τις μαμά σωληνώσεις απο καουτσούκ φ55 σε αλουμίνιου φ60 Σωληνώσεις θες σε περιπτωση που θα το κανεις front mount ετσι δεν ειναι; Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KeM Posted June 21, 2016 Share Posted June 21, 2016 Οκ. Το αλουμίνιο σαν υλικό ζεσταίνεται γρήγορα αλλα ψύχεται και γρήγορα σε αντίθεση με το πλαστικό που κρατα θερμοκρασία. Στη προκειμένη περιπτωση δεν ξερω κατα ποσο ωφελεί πέραν της καλύτερης ροικοτητας που θα εχει με τις φτιαχτές. Η γνώμη μου ειναι επειδη εγω προσωπικά δεν ειδα διαφορα αν κ εφόσον δεν μιλαμε για BT setup να το αφησει ως εχει. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
George_7 Posted June 21, 2016 Share Posted June 21, 2016 Οκ. Το αλουμίνιο σαν υλικό ζεσταίνεται γρήγορα αλλα ψύχεται και γρήγορα σε αντίθεση με το πλαστικό που κρατα θερμοκρασία. Στη προκειμένη περιπτωση δεν ξερω κατα ποσο ωφελεί πέραν της καλύτερης ροικοτητας που θα εχει με τις φτιαχτές. Η γνώμη μου ειναι επειδη εγω προσωπικά δεν ειδα διαφορα αν κ εφόσον δεν μιλαμε για BT setup να το αφησει ως εχει. Sent from my iPhone using Tapatalk Θελω αυτο που θα κανω να ειναι αρκετο ωστε στο μελλον να μπει και μια ΙΗΙ πανω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KeM Posted June 21, 2016 Share Posted June 21, 2016 Θελω αυτο που θα κανω να ειναι αρκετο ωστε στο μελλον να μπει και μια ΙΗΙ πανω. Τοτε τζαμπα τα λ7 άστο ως εχει ( γνώμη μου) Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
George_7 Posted June 21, 2016 Share Posted June 21, 2016 Τοτε τζαμπα τα λ7 άστο ως εχει ( γνώμη μου) Sent from my iPhone using Tapatalk Δηλαδη να το βαλω με τις μαμα σωληνες; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KeM Posted June 21, 2016 Share Posted June 21, 2016 Δηλαδη να το βαλω με τις μαμα σωληνες; Κοιτα εγω που τις άλλαξα δεν ειδα διαφορα καμια θεωρω πως δεν αξίζουν τα λ7. Θα σου πρότεινα να το αφησεις με τις οεμ σωλήνες και να μην μπεις τουλαχιςτον απο τωρα σε τέτοιου είδους περιττά έξοδα. Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ianos Posted June 21, 2016 Share Posted June 21, 2016 Γιώργο βλέπω πολλά τα 200 μονο για εγκατάσταση.. Ιδιαίτερα αν είναι με μαμά σωληνώσεις δεν είναι και τόση δουλειά ρε συ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
George_7 Posted June 21, 2016 Share Posted June 21, 2016 Γιώργο βλέπω πολλά τα 200 μονο για εγκατάσταση.. Ιδιαίτερα αν είναι με μαμά σωληνώσεις δεν είναι και τόση δουλειά ρε συ... 200-250 Κοντα μου ειπε. Ελεγε οτι θελει να μεινει και το αμαξι μεσα. Τι να πω... Εαν δν ειναι αναγκαιο να βαλω σωληνωσεις τοτε θα ψαξω κατι πιο οικονομικο σε εγκατασταση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KeM Posted June 21, 2016 Share Posted June 21, 2016 200-250 Κοντα μου ειπε. Ελεγε οτι θελει να μεινει και το αμαξι μεσα. Τι να πω... Εαν δν ειναι αναγκαιο να βαλω σωληνωσεις τοτε θα ψαξω κατι πιο οικονομικο σε εγκατασταση. Ενα 100αρικο η σωλήνα απο τουρμπο σε κουλερ και κανα 150αρι απο πεταλούδα σε κουλερ υπολόγιζε γενικα. Κανε μια ερώτηση και σε κάναν αλλο παντως σε περιπτωση που στη δώσει μελλοντικά αν και σου λεω μην περιμένεις θαύματα. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kwsths Posted June 22, 2016 Share Posted June 22, 2016 (edited) Καλημερα, οταν εβαζα την εξατμιση εκανα και μια ερωτηση στον εξατμισα μου ποσο θα μας πηγαινε το μαλλι για εγκατασταση fmic (εμενα στο Β7 εχει 2 side) Και μου ειπε να υπολογιζω max στα 500 ευρω με σωληνωσεις, ιντερκουλερ,κολαρα forge συν την εγκατασταση! Μου φανηκε γενικα καλη τιμη μιας και οταν εψαχνα ακομα εξατμισα ειχα ακουσει μονο για σωληνωσεις 400 ευρω!!!!!! εκει ηταν που μου φυγε και ο καφες απ το στομα απ τα γελια και στραβωσε κιολας ο αλλος!!!! Edited June 22, 2016 by kwsths Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimis1 Posted June 22, 2016 Share Posted June 22, 2016 Καλημέρα Όταν έβαλα IC , με μάμα τουρμπίνα , το κόστος της εγκατάστασης δεν ήταν πάνω από 100ε , οι σωληνώσεις στα 150 αν θυμάμαι καλά η λιγότερο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ma4nos Posted June 22, 2016 Share Posted June 22, 2016 Καλημέρα Όταν έβαλα IC , με μάμα τουρμπίνα , το κόστος της εγκατάστασης δεν ήταν πάνω από 100ε , οι σωληνώσεις στα 150 αν θυμάμαι καλά η λιγότερο Jimi καλημέρα, Αν θες πες μας και το μαγαζί μιας και απ'οτι φαινεται εισαι ευχαριστημένος αφου μετα απο τοσο καιρό δεν αντιμετώπισες καποιο προβλημα και επίσης ειναι πιο ''λογικη'' η τιμη των 100 απο τα 200...! Μάνος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ianos Posted June 22, 2016 Share Posted June 22, 2016 Κωστή φαντάσου ότι στο δικό σου εχει και δουλειά να αλλάξεις τα πλαϊνά σε fm. Στα β8 που εχουν ηδη fmic αν δεν αλλάξεις σωληνώσεις μιλάμε απλα για βάλε βγάλε. Το πολυ 2ώρες δουλειά. Με εργατοώρα συνεργείου (περίπου 25€) και το 100αρικο μοιάζει πολυ... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristoskor Posted June 22, 2016 Share Posted June 22, 2016 Βαριόνται το πάνω κάτω του προφυλακτήρα.... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.