Jump to content

NightWalk 2019

Το πρώτο nightwalk του 2019!
Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

PMS -Patra Motor Show- 2019

Δείτε τις εντυπώσεις & φωτογραφίες από την εκδήλωση.
Εντυπώσεις

Συνάντηση Audi A4 S4 RS4 - Ark

Δείτε τις εντυπώσεις φωτογραφίες και σχόλια απο την εκδήλωση
Περισσότερα

Ηλιοπροστασίες 2019

Περισσότερα
Aslanis_Nektarios

To αμάξι μου (Seat Leon Cupra)

Recommended Posts

Καλησπέρα.

Μιας και ξεκίνησα να διαβάζω το forum πρόσφατα όντας κάτοχος ενός Seat Leon Cupra του 2010
(ενώ είμαι μέλος αρκετό καιρό) Θεωρώ σωστό να παρουσιάσω και εγώ με τη σειρά μου το αμάξι μου.

Tο αμάξι πλέον έχει το παρακάτω set up

1) εξάτμιση ολόσωμη 76αρα (με 200αρι καταλύτη)
2) τρόμπα βενζίνης υψηλής Autotech
3) Intercooler ΑΡR
4) Φιλτροχοάνη ΙΤG
5) Πρόγραμμα Δημητριάδης
6) Τροχαλία στροφάλου Neuspeed
7) Σωλήνα μεγαλύτερη προς τo turbo της Neuspeed
8) 2η τρόμπα βενζίνης χαμηλής (πίσω) Walbro
9) Σκάστρα της Forge
10) Σωληνάκια φρένων υψηλής της Goodrich (επρός-πίσω)
11) RS4 μπέκ
12) RS4 μεταλλάκι
13) το κιτ της BSH
14) πολλαπλασιαστές OKADA
15) φίλτρο βενζίνης RS4
16) Σωλήνα μεγαλύτερη προς την πεταλούδα της Νeuspeed
17) ενισχυτή τάσης της Buddy Club
18) Γειώσεις της Buddy Club
19) Πεταλούδα γκαζιού μεταλλική
20) Κιτ μεθανόλης της ΑΕΜ
21) Wastegate της Forge
22) Κέβλαρ δίσκος της DΤΜ
23) Μπροστινά φρένα 6 πίστονα 360mm της Hi Spec
24) Πίσω δίσκοι μαμά με Ferodo DS 2500
25) Aνάρτηση μαμά (ακόμα)
26) Λάστιχα Τοyo T1R
27) Μπουζί NGK 8άρια
28) Εχουν αφαίρεθεί τα κλαπέτα
29) Boost controller AVCR της Apexi

Το αποτέλεσμα ήταν 362ΗΡ σχεδόν τροχό και 47.5 kgr ροπής με 1.9 over και 1.5 σταθερή (το αμάξι ρυθμίστηκε τον Αύγουστο με 38 βαθμούς
οπότε δεν έδειξε και τα καλύτερα αποτελέσματα). Τώρα που έχει πέσει η θερμοκρασία πάει πολύ καλύτερα.

Νεκτάριος

 

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να το χαίρεσαι. Έχεις βάλει πολύ καλά και ακριβά πράγματα επάνω.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να το χαίρεσαι Νεκτάριε το καμάρι σου....Και σου εύχομαι πάντα απροβλημάτιστο!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημέρα και καλή εβδομάδα.

 

Σας ευχαριστώ πολύ όλες για τις ευχές σας.

 

Να συμπληρώσω και την τροχαλία της Neuspeed στα παραπάνω.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kαλημέρα Τάσο.

 

¨Οχι πιστόνια-μπιέλες δεν έχουν αλλαχτεί (δεν έχει ανοιχτεί το μοτέρ).

 

Μέχρι στιγμής είναι ΟΚ τώρα για παραπάνω είναι επιβεβλημένο για να προχωρήσεις απροβλημάτιστα.

 

Προς το παρόν το μόνο που σκέφτομαι αν και εφόσον χρειαστεί κάποια στιγμή είναι η αλλαγή καταλύτη με 100ρη (με οτι συνέπειες έχει αυτό).

 

Παλιότερα σκεφτόμουν και αλλαγή τουρμπίνας αλλά τώρα είναι πιο δύσκολα τα οικονομικά και είμαι τόσο πολύ ευχαριστημένος από το αμάξι

σε σημείο που να μην το σκέφτομαι για παραπάνω.

 

Οπότε πλέον ή μαμά ή υβριδική (χαμηλότερο κόστος) είναι οι λύσεις που έχω.

 

Προτιμώ τη 2η βέβαια χωρίς να είμαι σίγουρος για την αξιοπιστία της (μόνο για την απόδοση).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα.

Μιας και προχώρησα σε κάποιες αλλαγές είπα να ενημερώσω σχετικά .

Προχώρησα στην παραγγελία της KW var3 (με διαφορετικά , πιο σκληρά ελατήρια)
και από ενημέρωση του κου.Πουπάκη μέχρι τέλους του μήνα (ίσως και το επόμενο σ/κ) θα την έχουμε και εγκατεστημένη στο αμάξι.

Και κάτι εικαστικό : εβαψα τα σήματα του Leon (μπρος - πίσω) μαύρα και έδειξε πιο όμορφο.

Μελλοντικά θα βάψω και τις ζάντες μαύρες μιας και έχουν και πολλά χτυπήματα / γρατσουνιές.

Αναμένω τοποθέτηση και θα ενημερώσω για εντυπώσεις.Λογικά θα είναι πολύ καλές.


Νεκτάριος

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αγρίμι έγινε Νεκτάριε! Μπράβο για το μεράκι και...δίνε ΠΟΝΟ!!!!

Σου εύχομαι να είναι απροβλημάτιστο και καλές βόλτες!

:rocket:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να ρωτήσω και κάτι.

Σκέφτομαι να αλλάξω λίαν συντόμως και καταλύτη από 200αρη HJS (της Milltek) σε 100άρη HJS.

Λογικά θα πάρω και από εκεί 3-4 αλογάκια.¨Εχει κάνει κάποιος τέτοια αλλαγή να μου πει την γνώμη του ?

Για να κλείσουμε και το θέμα του μοτέρ.

Ανάρτηση ---> ΟΚ (σε λίγες μέρες)
Φρένα ---> ΟΚ
Μετάδοση ---> ΟΚ
Μοτέρ ---> not OK

Γνωρίζει κάποιος για πόσα άλογα ήταν ο καταλύτης της Milltek?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτό είναι ανάλογα και με τις διαστάσεις του καταλύτη! 200άρηδες υπάρχουν πολλοί. Το ζήτημα είναι οι διαστάσεις τους και ο όγκος των καυσαερίων, άρα και της ιπποδύναμης, που μπορούν να διαχειριστούν ροϊκά.

Επάνω πρέπει να έχει χτυπημένα νούμερα. Από εκεί πιθανολογώ πως μπορείς να δείς με βάση αυτά ''πόσων αλόγων'' είναι ο καταλύτης.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επιτέλους η ανάρτηση έφτασε και το Σάββατο πάμε για εγκατάσταση.

 

Θα ενημερώσω με τις εντυπώσεις μου.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επιτέλους η ανάρτηση έφτασε και το Σάββατο πάμε για εγκατάσταση.

 

Θα ενημερώσω με τις εντυπώσεις μου.

 

Άντε με το καλό, να πατάει καλύτερα το εργαλείο!!! Περιμένουμε εντυπώσεις!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημέρα.
Το Σάββατο μπήκε η ανάρτηση και πλέον το αμάξι άλλαξε τρελά χαρακτήρα.
Τα καλύτερα έχω αν πώ και για τις ρυθμίσεις που δεν κοπανάει αλλά δεν γέρνει κιόλας.
Πλέον μπορώ να ευχαριστιέμαι το αμάξι μου πολύ καλύτερα.

Πιστεύω ότι μετά το στρώσιμο θα μπορώ να την πιέσω και να δώ τι γίνεται....!!!!

Νεκτάριος

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους.

Θα ήθελα η γνώμη σας για 2 προτάσεις / λύσεις / σκέψεις που μου έγιναν και θέλω ΠΟΛΥ να το προχωρήσω.
Αρχικά να θυμίσω ότι είμαι Κ04 πλήρες set up (με εξάτμιση , φίλτρο, πρόγραμμα, μεθανόλες, w/g, i/c, τρόμπες βενζίνης,μπέκ , κτλ)

1) Η πρώτη λύση είναι υβρίδιο Κ04 .
Ξυράφιασμα , αλλαγή φτερωτής και άνοιγμα στο κώλο με πιθανό αποτέλεσμα 450-460ΗΡ περίπου αλλά μειωμένη διάρκεια ζωής.

2) Εγκατάσταση τουρμπίνας από το 2.5 φτιαγμένη όμως από Revlimit (έτοιμο ΚΙΤ περισσότερες πληροφορίες
με τα παιδιά Κώστας - Φώτης).Θα χρειαστούν μόνο σωληνώσεις λαδιού νερού , εγκατάσταση και ρύθμιση .
Το κιτ έχει εγγύηση μιας και η τουρμπίνα είναι καινούργια αλλά φτιαγμένη και παροχή με κλειστό μοτέρ περίπου 480-500ΗΡ

Το κόστος στην πρώτη περίπτωση είναι προφανώς μικρότερο  (περίπου 1000)αλλά έχω ακούσει διάφορα άσχημα
(δεν βγάζει τα αναμενόμενα, ράγισμα στον κώλο μιας και ανοίχτηκε , κακό ζύγισμα , κτλ ).
Ενώ το 2ο έχει κόστος περίπου 3000 αλλά είναι άλλο πράγμα με εγγύηση , φυσικά σου μένει και η Κ04 για πώληση
Το 2ο το έχουν φτιάξει πολλές φόρες τα παιδιά εκτός Ελλάδος και ετοιμάζονται σε λίγες μέρες 2 αυτοκίνητα στον Ασσημάκη.

Θα χαρώ να ακούσω γνώμες ειδικά από κάποιους  που έχουν προχωρήσει στην 1η λύση αλλά και για την 2η περίπτωση.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθεια
Νεκτάριος

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους.

 

Θα ήθελα η γνώμη σας για 2 προτάσεις / λύσεις / σκέψεις που μου έγιναν και θέλω ΠΟΛΥ να το προχωρήσω.

Αρχικά να θυμίσω ότι είμαι Κ04 πλήρες set up (με εξάτμιση , φίλτρο, πρόγραμμα, μεθανόλες, w/g, i/c, τρόμπες βενζίνης,μπέκ , κτλ)

 

1) Η πρώτη λύση είναι υβρίδιο Κ04 .

Ξυράφιασμα , αλλαγή φτερωτής και άνοιγμα στο κώλο με πιθανό αποτέλεσμα 450-460ΗΡ περίπου αλλά μειωμένη διάρκεια ζωής.

 

2) Εγκατάσταση τουρμπίνας από το 2.5 φτιαγμένη όμως από Revlimit (έτοιμο ΚΙΤ περισσότερες πληροφορίες

με τα παιδιά Κώστας - Φώτης).Θα χρειαστούν μόνο σωληνώσεις λαδιού νερού , εγκατάσταση και ρύθμιση .

Το κιτ έχει εγγύηση μιας και η τουρμπίνα είναι καινούργια αλλά φτιαγμένη και παροχή με κλειστό μοτέρ περίπου 480-500ΗΡ

 

Το κόστος στην πρώτη περίπτωση είναι προφανώς μικρότερο  (περίπου 1000)αλλά έχω ακούσει διάφορα άσχημα

(δεν βγάζει τα αναμενόμενα, ράγισμα στον κώλο μιας και ανοίχτηκε , κακό ζύγισμα , κτλ ).

Ενώ το 2ο έχει κόστος περίπου 3000 αλλά είναι άλλο πράγμα με εγγύηση , φυσικά σου μένει και η Κ04 για πώληση

Το 2ο το έχουν φτιάξει πολλές φόρες τα παιδιά εκτός Ελλάδος και ετοιμάζονται σε λίγες μέρες 2 αυτοκίνητα στον Ασσημάκη.

 

Θα χαρώ να ακούσω γνώμες ειδικά από κάποιους  που έχουν προχωρήσει στην 1η λύση αλλά και για την 2η περίπτωση.

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθεια

Νεκτάριος

Δεν έχω κάνει καμία από τις 2 επιλογές, απλά έχω έμμεση εμπειρία από γνωστούς και φίλους που έχουν επιλέξει τη μία ή την άλλη λύση.

 

Από αυτά που έχω δει, προσωπικά είμαι αρνητικός γενικότερα στα υβρίδια, επειδή παίζει τεράστια σημασία ο μάστορας, η ποιότητα των υλικών, η διάθεσή του να ασχοληθεί στη λεπτομέρεια και τελικά πάντα το αποτέλεσμα είναι "στα ζάρια" ("κι αν σου κάτσει?" που λέει και στη διαφήμιση του τζόκερ).

Και από τη στιγμή που υπάρχει έτοιμη λύση σε τούρμπο (κ16 από το μοτέρ 2,5T που μπαίνει σε Rs3-ttrs), πολύ ρίσκο για το "τίποτα".

 

Αντιλαμβάνομαι και την άλλη πλευρά (υπερ του υβριδίου) ότι με το υβρίδιο θα κερδίσεις κάπως στο spool, αλλά για ~500-600rpm (που ίσως με τροποποίηση στο χάρτη του μεταβλητού, στο καύσιμο και στο advance να είναι και λιγότερο) διαφορά στο spool, πολύ "φασαρία" για το τίποτα και φυσικά (κατά τη γνώμη μου) πιστεύω πως δεν αξίζει το ρίσκο για κανένα λόγο.

 

Γιατί αν το υβρίδιο για οποιοδήποτε λόγο δεν πετύχει, στην ουσία θα έχεις πληρώσει και το υβρίδιο, θα έχεις χαλάσει και το κ04 τούρμπο (οπότε δεν πουλιέται = δεν θα πάρεις λεφτά από την πώλησή του) και θα πληρώσεις και το κ16. Δηλαδή πολύ χασούρα για 500-600rpm κέρδος στο spool.

 

Γνώμη μου πάντα όλα τα παραπάνω και σκεπτόμενος καθαρά ορθολογιστικά.

 

 

edit: άφησα τη μειωμένη διάρκεια ζωής του τούρμπο στην άκρη γιατί αναλόγως της χρήσης του αυτοκινήτου, μπορεί κάποιον να μην τον ενοχλεί. Ή αν έχεις ένα boost controler, το δουλεύεις στο "χαλαρό" τις περισσότερες φορές, οπότε η έξτρα καταπόνηση λόγω πειράγματος-υβριδίου, δεν είναι τόσο μεγάλη οπότε δε θα φανεί και τόσο άμεσα στο χρόνο.

Edited by Kavouras

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βάλε μια Garrett εάν θες την γνώμη μου και ξεμπερδεύεις.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Νεκτάριε, αν θες να λιώσεις το κορμί του τούρμπο σου, χωρίς να φοβάσαι και να μετράς γκαζιές, απόφυγε το υβρίδιο - γνώμη μου. Είναι μεγάλο το ρίσκο.

 

 

Δημήτρης

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kαλησπέρα παιδιά .

 

Καταρχήν ευχαριστώ πολύ για την βοήθειά σας .Για αυτό και ζήτησα τη βοηθειά σας μιας και είναι ρίσκο να σου κάτσει καλά και φσικά , μειωμένη ζωή και δεν θα μπορείς να την πουλήσεις αργότερα αν το αποφασίσεις.

 

Και εγώ προσανατολίζομαι πάντα για έτοιμες δοκιμασμενες λύσεις είτε από το 2.5 είτε έτοιμη τουρμπίνα garret , precision κτλ.

 

Ευχαριστώ και πάλι.Θα πάμε για λύση από το 2.5 που είναι plug and play και δοκιμασμένη.

 

 

Νεκτάριος

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μα και η τουρμπίνα από 2.5 "φτιαχτη " θα είναι επί τοις ουσίας. Και η revlimit μόνο πρόγραμμα φτιάχνει, το Hard θα το δώσει έξω. Προσωπικά με μεσάζοντα δεν θα έφτιαχνα τούρμπο. Προσωπική άποψη.

Λογικά θα βάλεις δλδ μια κ16 με αλλαγμένο μαντεμι από φορτηγό ή άλλο κουρσακι που κάνει το πάτημα.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μα και η τουρμπίνα από 2.5 "φτιαχτη " θα είναι επί τοις ουσίας. Και η revlimit μόνο πρόγραμμα φτιάχνει, το Hard θα το δώσει έξω. Προσωπικά με μεσάζοντα δεν θα έφτιαχνα τούρμπο. Προσωπική άποψη.

Λογικά θα βάλεις δλδ μια κ16 με αλλαγμένο μαντεμι από φορτηγό ή άλλο κουρσακι που κάνει το πάτημα.

Συμφωνούμε, αλλά γενικά η λογική πίσω από το "πάω σε έναν" είναι επειδή έχεις μετά έναν άνθρωπο να απευθυνθείς και απογεύγεις να γίνεις μπαλάκι αν κάτι δεν πάει καλά.

Σίγουρα όμως αυτό εμπεριέχει κάποια τάπα στην τιμή (σε σχέση με αυτή που αγοράζει ο εκάστοτε επαγγελματίας). Όμως αυτό που ξεχνάμε είναι ότι ο απλός πελάτης αποκλείεται να αποκτήσει την τιμή που τα παίρνει ο επαγγελματίας.

 

Γενικά χρειάζεται μία έρευνα αγοράς. 

Εγώ πάλι δεν είμαι αρνητικός στους μεσάζοντες, αρκεί η τιμή που θα πληρώσω να είναι ίδια ή κοντυνή στο ποσό που θα πλήρωνα από το να τα έπαιρνα όλα "σπαστά", ώστε η όποια διαφορά τιμής (αν υπάρχει), να δικαιολογεί στο μυαλό σου το ρίσκο που μειώνεται.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λογικά θα βάλεις δλδ μια κ16 με αλλαγμένο μαντεμι από φορτηγό ή άλλο κουρσακι που κάνει το πάτημα.

 

Αυτό που κάνουν στην k16 είναι να κόβουν τον έναν αυλό, αφού προέρχεται από 5κύλινδρο μοτέρ και να ταπώνουν την τρύπα στο μαντέμι. Θέλει καλό συγκολλητή.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.