Jump to content

εντυπώσεις από audi A3 8V


Giannis A3

Recommended Posts

Συνήθως τα μέταλλα αντέχουν.

Μερικές φορές ο δίσκος όχι!! Αλλά λογικά ο δικός σου είναι καινούργιος, οπότε δεν θα αντιμετωπίσεις σοβαρό πρόβλημα.

Είναι αρκετά συνηθισμένο πάντως να μην πουσάρεται ούτε η ιπποδύναμη στο θεο ώστε να μην καταπονούνται μηχανικά ενω παράλληλα κρατιέται και η ροπή σε λογικά πλαίσια ώστε να μην πάρεις το δίσκο στο χέρι με το καλημέρα! 

Link to comment
Share on other sites

Ianos thanks! Να κανω μια ερωτηση σαν ασχετος επι των μηχανικων.

Ο δισκος γιατι καταπονειται κατα την αυξηση ιπποδυναμης?

Και αντε τωρα ναι ειναι καινουριος, μετα απο 1-2-5 χρονια θα τον παρει?

Θα ηθελα τα φωτα σου στο θεμα αν και το θεμα του φιλου το εχουμε κανει γιαπί..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ianos thanks! Να κανω μια ερωτηση σαν ασχετος επι των μηχανικων.

Ο δισκος γιατι καταπονειται κατα την αυξηση ιπποδυναμης?

Και αντε τωρα ναι ειναι καινουριος, μετα απο 1-2-5 χρονια θα τον παρει?

Θα ηθελα τα φωτα σου στο θεμα αν και το θεμα του φιλου το εχουμε κανει γιαπί..

Εξαιτιας της μεγαλυτερης ροπης...βεβαια η διαρκεια ζωης του δισκου μειωνεται αισθητα οταν κανεις εκκινησεις με τερμα γκαζι ειτε οταν επιταγχυνεις με τερμα γκαζι απο πολυ χαμηλα...
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλα εκκινησεις με burn out δεν εχω λογο και σκοπο να κανω.. χαχα αλλα οκ σαν πληροφορια ειναι καλο να την εχουμε.

Τωρα για επιταχυνση απο χαμηλα ε οκ καποιες φορες ειναι αναποφευκτο.

Το ιδιο συμβαινει και στους δισκους σε βενζινη ή αυτα ισχυουν μονο σε πετρελαιο? (Sorry για τις χαζες ερωτησεις αλλα 0 τεχνικες γνωσεις αυτοκινητου)

Link to comment
Share on other sites

Φιλε PSYBORG,

 

Δωσε μεγαλη βαση στην αναρτηση.Εχω α3 τδι αμβιτιον 1.6 που ερχετε πακετο με sline αναρτηση

αλλα υπαρχει επιλογη αφαιρεσης της.Μπορω να  πω οτι ειναι το ειναι το μεγαλυτερο του μειον,μπορει μεν να εχει

φοβερο κρατημα αλλα σε κατι λακουβες μεσα στην πολη παω περα δωθε.Ειδικα τωρα ανα συνδιασεις 

και τιποτα 18αρες ζαντες..ειναι βεβαια τι ζητας απο το οχημα.Για μενα βαλε τις μαλακοτερες.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Καλα εκκινησεις με burn out δεν εχω λογο και σκοπο να κανω.. χαχα αλλα οκ σαν πληροφορια ειναι καλο να την εχουμε.

Τωρα για επιταχυνση απο χαμηλα ε οκ καποιες φορες ειναι αναποφευκτο.

Το ιδιο συμβαινει και στους δισκους σε βενζινη ή αυτα ισχυουν μονο σε πετρελαιο? (Sorry για τις χαζες ερωτησεις αλλα 0 τεχνικες γνωσεις αυτοκινητου)

Ειναι θεμα δίσκου ανεξάρτητα απο το καύσιμο φιλε μου!

Αν για παράδειγμα το αυτοκινητο με στοκ προδιαγραφές αποδίδει πχ 25 κιλά ροπής ο μαμά δίσκος εχει προδιαγραφές να αντέξει μέχρι 40 κιλά ροπής.

Αν με το προγραμμα φτάσεις τα 45 κιλά με τα πρώτα φουλ ζόρια τον εχεις πάρει στο χέρι. Αν με το προγραμμα φτάσεις τα 35 κιλά και το ζορίζεις συχνά τοσο πιο γρηγορα θα σου αφήσει χρόνους.

Άρα ακομη και εαν το μοτέρ σου μπορει να φτασει στο θεό απο απόδοση, συνετό ειναι ο προγραμματιστής να θυσιάσει λιγο απο τη δύναμη ωςτε να προφυλαχθούν τα μηχανικά μέρη.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

να ρωτησω ΙΑΝΟS... το διλιτρο a3 με τα 32 κιλα ροπης εχει τον ιδιο δισκο ? Η καποιος που κανει τέτοιες κινησεις βαζοντας πρόγραμμα και φτανοντας τα 32 κιλα ροπης από τα 25κιλα, πρεπει για να μην εχει θεμα στα μηχανικα μερη να βελτιωνει μαζι με το πρόγραμμα και το δισκο, φρενα κλπ ?

Link to comment
Share on other sites

η αναρτηση είναι πολύ βασικο θεμα. εγω σε ambition 1.6 εχω την αναρτηση τη σπορ της εκδοσης ambition, η οποια κατα τη γνωμη μου είναι οσο πρεπει, η s Line αναρτηση που παει πακετο με το εσωτερικο πακετο s Line καλο είναι να αποφεύγεται γιατι οι δρομοι μας ειδικα της Αθηνας θα είναι πολύ πιο κουραστικοι και θα κοπανάει σε κάθε λακουβα και η εντελως απλη αναρτηση στην attraction εκδοση δεν δινει καθολου κρατημα σε στροφες και δειχνει λιγο ασχημο το αμαξι από τα πλαγια κατά την ταπεινη μου γνωμη

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Για το αν εχουν τον ίδιο δίσκο θα μας απαντήσουν όσοι εχουν ΕΤΚΑ, ο Κον, ο Jason η ο kavouropedia!!

 

Αν φοράει τον ίδιο δίσκο με το διλιτρο που αποδίδει 32 κιλά και εσυ το πας στα 32 λογικα δεν θα εχεις θεμα.

Με τα φρένα ομως αν πχ απο τα 105 αλογα το πας στα 180 δεν θα εχεις;;; Και δεν λέω οτι δεν θα σταματάει αλλα αν ειναι να ρίξεις 5 κατοστάρικα για να φεύγεις γρηγορότερα μηπως θα ηταν καλο να ρίξεις και αλλα 3-4 για να σταματάς κιόλας;;

 

εκτός και αν ηταν τοσο large απο την audi και έβαλαν και στο 1.6 τα φρένα του δίλιτρου αλλα δεν το νομιζω...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

καλα ναι δεν το συζητω δικιο εχεις...απλα κουβεντα να γινεται για να υπολογίσουμε ποσα χρειαζομαστε για να βαλουμε πρόγραμμα και να μην εχουμε μηχανικα προβλήματα :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Οποτε καλο ειναι να περιμενουμε την απαντηση των παιδιων που αναφερει πιο πανω ο ianos για το θεμα του δισκου.

Αραγε υπαρχει καποιος τροπος να μαθουμε τι φοραει διαφορετικο το 2λιτρο απο τον 1600αρη?

Δισκο, φρενα, κτπ..

Edited by crazyio
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Οποτε καλο ειναι να περιμενουμε την απαντηση των παιδιων που αναφερει πιο πανω ο ianos για το θεμα του δισκου.

Αραγε υπαρχει καποιος τροπος να μαθουμε τι φοραει διαφορετικο το 2λιτρο απο τον 1600αρη?

Δισκο, φρενα, κτπ..

Να μην σε επηρεαζει κ τοσο ο δισκος αν θες να βαλεις ενα προγραμμα η ακομα κ μια εξατμιση....

Στην τελικη ο δισκος ειναι ενα αναλωσιμο προιον...

απλα σκεψου πως ετσι οπως εισαι τωρα...δισκο θα αλλαξεις 1 αντε 2 φορες στα χιλιομετρα που μπορει να βγαλει ενας πετρελαιοκινητηρας σωστα συντηρημενος παντα....(500.000 κ παραπανω )...

 

γενικοτερα οσο πιο πιεσμενο ειναι ενα αυτοκινητο τοσο μειωνουμε την ζωη των αναλωσιμων συνεπως αυξανουμε τα διαστηματα συντηρησης...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Οποτε καλο ειναι να περιμενουμε την απαντηση των παιδιων που αναφερει πιο πανω ο ianos για το θεμα του δισκου.

Αραγε υπαρχει καποιος τροπος να μαθουμε τι φοραει διαφορετικο το 2λιτρο απο τον 1600αρη?

Δισκο, φρενα, κτπ..

 

Σχεδόν απίθανο να είναι ο ίδιος δίσκος. Ούτως ή άλλως, η βελτίωση καθεαυτή, δεν θα σου δημιουργήσει κάποιο σοβαρό πρόβλημα, μιας και η διαφορά της απόδοσης του κινητήρα με το πρόγραμμα δεν είναι τόσο χαώδης, που να δημιουργεί προβλήματα πατιναρίσματος. Αυτά συμβαίνουν συνήθως σε μεσαίου και μεγάλου κυβισμού κινητήρες, όταν αναβαθμίζονται είτε έχοντας ήδη μεγάλα τούρμπο, είτε εγκαθιστώντας ένα τέτοιο. Πρακτικά, αν δεν κάνεις εκκινήσεις, όπως προαναφέρθηκε, δεν υπάρχει λόγος να αναβαθμίσεις τον δίσκο σου κατά τη γνώμη μου, σε τέτοιας έκτασης βελτίωση.

 

 

Δημήτρης

Edited by Dimitris_Kon
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με τον Δημήτρη. Έχω τριπλασιασει την ιπποδύναμη και σχεδόν διπλασιασει τη ροπή έχοντας ακόμα τον μαμά εργοστασιακο δίσκο. Έχω κάνει βελτιωμένος 45000 km.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Έχω τριπλασιασει την ιπποδύναμη και σχεδόν διπλασιασει τη ροπή έχοντας ακόμα τον μαμά εργοστασιακο δίσκο.

Το 'χουμε ξαναπεί ρε μην παίρνεις σαν σημείο αναφοράς εμάς τους λευκούς που ειμαστε χαλαροί ανθρωποι. Οι μαύροι ειναι καφτες. Ο Χρηστος με λιγότερη δύναμη και ροπή (λογικα βάσει setup) απο εσενα τον έλιωσε και πήγε σε φτιαχτό νωρίς νωρίς !!

:P :P

 

 

παντως ρε φιλε όλες σου οι βελτιώσεις εχουν γινει τοσο καλα μελετημένες, σταδιακά και στρωτά που εχουμε ξεχάσει το που ξεκίνησες και το που έφτασες. Έπρεπε να δω αυτο που έγραψες "εχω ΤΡΙπλασιασει" δύναμη για να συνειδητοποιήσω οτι ξεκίνησες 120 και εχεις φτασει 300+...

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αυτες ειναι βελτιωσεις...οχι σαν εμας που και με 30 αλογακια πανω θα μας τρεχανε τα σαλια...

Ianos εχεις δικιο. Εμεις οι μαυροι αν δεν ξεκκινησουμε με burn out σε καθε φαναρι ακομα και στο ξεπαρκαρισμα δεν παμε για υπνο το βραδυ χαχαχα

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου κι εγώ με ένα προγραμματάκι για 95 βενζίνη ξεκίνησα. Μετά έμπλεξα με κάτι "αλήτες " και με παρέσυραν ,χαχαχα!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Φιλε PSYBORG,

 

Δωσε μεγαλη βαση στην αναρτηση.Εχω α3 τδι αμβιτιον 1.6 που ερχετε πακετο με sline αναρτηση

αλλα υπαρχει επιλογη αφαιρεσης της.Μπορω να  πω οτι ειναι το ειναι το μεγαλυτερο του μειον,μπορει μεν να εχει

φοβερο κρατημα αλλα σε κατι λακουβες μεσα στην πολη παω περα δωθε.Ειδικα τωρα ανα συνδιασεις 

και τιποτα 18αρες ζαντες..ειναι βεβαια τι ζητας απο το οχημα.Για μενα βαλε τις μαλακοτερες.

 

 

Στο θεμα αναρτηση ειμαι σιγουρα υπερ της Sline γιατι θα φαει πολυ στριψιμο οπως τρωει κ το Leon μου.

εχω στο μυαλο και magnetic ride ...τι  λετε ?

Link to comment
Share on other sites

Στο θεμα αναρτηση ειμαι σιγουρα υπερ της Sline γιατι θα φαει πολυ στριψιμο οπως τρωει κ το Leon μου.

εχω στο μυαλο και magnetic ride ...τι λετε ?

 

Η magnetic ride ειναι η ηλεκτονικα ρυθμιζομενη του ambition?

Aν ναι, προσωπικα ειμαι ευχαριστημενος με το κρατημα του.

Αν και σχεδον σε ολοντο συνολο των χιλιομετρων που εχω κανει ειμαι στο comfort mode γιατι οι δρομοι μας ειναι χειροτεροι απο της Ουγκαντα οταν σε στροφες το γυρισα σε dynamic και σκληρηνε η αναρτηση εμεινα ευχαριστημενος καιν απο κρατημα και απο ελλαχιστο παλατζαρισμα του αμαξιου.

Προερχομαι απο αμαξι με viden ελλατηρια, χαμηλωμενο, και bilstein sprint αμορτισερ.

Link to comment
Share on other sites

Προερχομαι απο αμαξι με viden ελλατηρια, χαμηλωμενο, και bilstein sprint αμορτισερ.

Σε τι αυτοκίνητο?

Αυτό το συνδυασμό έχω και εγώ στην γριά Ιταλίδα μου και έχω μείνει απόλυτα ευχαριστημένος, παρόλο που κάποιες στιγμές γίνεται κουραστική λόγω των άθλιων δρόμων. Όταν  μπαίνω στο A4, μου φαίνεται κυριολεκτικά μαγικό χαλί, αφού καταπίνει σχεδόν όλες τις ανωμαλίες. Βέβαια είναι και λίγο βάρκα, αλλά δεν με πειράζει και ιδιαίτερα αφού πλέον κινούμαι πολύ πιο συντηρητικά.

Link to comment
Share on other sites

Σε τι αυτοκίνητο?

Αυτό το συνδυασμό έχω και εγώ στην γριά Ιταλίδα μου και έχω μείνει απόλυτα ευχαριστημένος, παρόλο που κάποιες στιγμές γίνεται κουραστική λόγω των άθλιων δρόμων. Όταν μπαίνω στο A4, μου φαίνεται κυριολεκτικά μαγικό χαλί, αφού καταπίνει σχεδόν όλες τις ανωμαλίες. Βέβαια είναι και λίγο βάρκα, αλλά δεν με πειράζει και ιδιαίτερα αφού πλέον κινούμαι πολύ πιο συντηρητικά.

Ενα ταπεινο opel astra 1.4 του 2001 ειχα με φιλτρο και μεσαιο - τελικο καζανακι απο βελτιωση και την παρα πανω αναρτηση.

Ενα αμαξι που δεν εβαζε φωτια στον δρομο αλλα επιταχυνε με ικανοποιητικοτατο βαθμο για την ηλικια του και τα κυβικα του.

Χαιρομουν να το οδηγω μεχρι την τελευταια μερα που το αφησα στην αντιπροσωπια και εφυγα με το Α3.

Link to comment
Share on other sites

Στο θεμα αναρτηση ειμαι σιγουρα υπερ της Sline γιατι θα φαει πολυ στριψιμο οπως τρωει κ το Leon μου.

εχω στο μυαλο και magnetic ride ...τι  λετε ?

 

Κοίτα...η Sline ανάρτηση είναι μία ανάρτηση λίγο πιο σφιχτή από την ambition.

Το "κακό" της είναι ότι είναι κάπως πιο σφιχτή σε γενικότερο επίπεδο αλλά όχι αρκετά σφιχτή για κίνηση του αυτοκινήτου σε παράνομες ταχύτητες (εντός Ελλάδας).

Δηλαδή δεν λειτουργεί όπως μία PSS10, μια KW variant 3. 

 

Για τη magnetic ride, αν έχεις τα λεφτά, τη βάζεις. Έχεις την μαλακή ανάρτηση στις βόλτες και την (αρκετά) σκληρή (ρύθμιση σπορ). 

Πάλι η μαλακή ανάρτηση είναι αρκετά μαλακή για να "τρέχεις" και η σκληρή είναι αρκετά σκληρή για μέσα στην πόλη (προσωπική γνώμη αυτό βέβαια).

 

Αν ήταν η επιλογή μου Sline ή magnetic ride, δεν το συζητώ καν. Επιλέγεις τη Magnetic ride γιατί παρότι τα μικρά(?) ή μεγάλα (?) ελαττώματά της, σου συνδυάζεις τις "στριφτερές" μέρες με τις χαλαρές μέρες βόλτας, όπου δεν χρειάζεται να "κοπανιέσαι" με τη σκληρή ανάρτηση όταν πας χαλαρά. :)

 

Ενα ταπεινο opel astra 1.4 του 2001 ειχα με φιλτρο και μεσαιο - τελικο καζανακι απο βελτιωση και την παρα πανω αναρτηση.

Ενα αμαξι που δεν εβαζε φωτια στον δρομο αλλα επιταχυνε με ικανοποιητικοτατο βαθμο για την ηλικια του και τα κυβικα του.

Χαιρομουν να το οδηγω μεχρι την τελευταια μερα που το αφησα στην αντιπροσωπια και εφυγα με το Α3.

Χωρίς να έχω κάτι με το Astra (καλό και τίμιο αμάξι για τα λεφτά του), δεν έχει καμία σχέση η ανάρτηση των αυτοκινήτων με αυτή των αρκετά παλαιότερων.

Είτε αυτό σήμερα είναι Α3 είτε Astra είτε golf είτε focus.

Ακόμα και ο ημιάκαπτος άξονας έχει κάθε "θαύματα" σε σχέση με τους παλιούς. :) (αν και συνεχίζει να κουβαλάει κάποια κουσούρια λόγω του τρόπου υλοποίησής του)

 

Κατά τη γνώμη μου, αν παρέλαβες το αμάξι, δες τι σου "χαλάει τη σούπα" με ό,τι έξτρα έχεις βάλει και βλέπεις στην πορεία μετά από χρόνο συμβίωσης.

Συνήθως όταν βιαζόμαστε, κάνουμε λάθη τα οποία είτε πληρώνουμε αρκετά χωρίς ιδιαίτερο όφελος (σε σχέση με πριν την όποια αλλαγή) είτε την πληρώνουμε "διπλά", γιατί τελικά η επιλογή μας δεν ήταν αυτό που τελικά φανταζόμασταν ότι θέλαμε. :)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

+1 για το θεμα αναρτησης μεταξυ magnetic ride και Sline ΧΩΡΙΣ να εχω δοκιμασει την sline. Στο dynamic mode η σκληρη αναρτηση προσωπικα με καλυπτει σε διαδρομη με στροφες (Δομοκο και επειτα Καλαμπακα) χωρις να μου εχουν λειψει τα κουτσουρα μεν αλλα απολυτα δε bilstein.

 

Φιλε Καβουρα, ισως δεν καταλαβες σωστα τι εγραψα ή δεν καταλαβα εγω σωστα αυτα που εγραψες. Παρεδωσα το astra για πωληση οταν παρελαβα το Α3. Η διαφορα μεταξυ των δυο αυτοκινητων ειναι τεταστια. Υπερ του Α3 φυσικα. Απλα αναφερω πως η συμβιωση μου με το Αστρακι ηταν παρα πολυ ομορφη. Με καλυπτε απολυτα. Τωρα το Α3 με καλυπτει ακομα περισσοτερο. Μαλακη αναρτηση μεσα στην πολη και πιο σπορτιφ αναρτηση οταν θες να "παιξεις" σε δρομο με στροφες.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.