Jump to content

Αλλαγή πίνακα οργάνων σε Α4 Β8


Recommended Posts

Δεν είναι η πρώτη μου προτεραιότητα αλλά επειδή είναι από τις ιδέες που μου περνάνε από το μυαλό, ας ρωτήσω είτε για να προχωρήσω είτε για να απορρίψω είτε για να δοκιμάσω...

 

Το βασικό concept είναι η αλλαγή της οθόνης που βρίσκεται στον πίνακα οργάνων από δίχρωμη σε έγχρωμη.

Απ'όσο γνωρίζω η οθόνη δεν αλλάζει μόνη της, άρα πρέπει να αλλάξω πίνακα οργάνων. 

 

Και απ'όσο μπορώ να καταλάβω αν και εφόσον βρω από αλλο A4 B8 με έγχρωμη οθόνη δεν θα αντιμετωπίσω σοβαρά προβλήματα στην τοποθέτηση, ενδέχεται να εχω πρόβλημα με τα χιλιόμετρα, με το immobilizer ή με τι άλλό??

 

Αφού όμως μπω στη διαδικασία να αλλάξω πίνακα μηπως να βάλω μια και καλή από S4  που το βρίσκω με πολύ μικρή διαφορά τιμής? 

 

Γενικά γνώμες απόψεις και εμπειρίες ευπρόσδεκτες.

 

Δεν θα στεναχωρηθώ ιδιαίτερα αν δεν γίνεται ούτε θα πετάξω από τη χαρά μου αν τα καταφέρω, απλά ξέρετε το feeling σε δουλειά να βρισκόμαστε που λένε...

:sorry:  :sHa_wink3:

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

http://www.audizine.com/forum/showthread.php/394512-Colour-DIS-retrofit

 

 

Ριξε μια ματια Γιαννη. Εγω οταν πηρα το αμαξι νομιζα οτι πηγαινε μαζι με το concert...μετα καταλαβα οτι ηταν επιπλεον του concert..Να ναι καλα ο προηγουμενος δηλαδη!! Παντως δινει αλλον αερα στον πινακα οργανων...

Edited by xristoskor
Link to comment
Share on other sites

Δεν το πιστεύω κι εγω ήθελα ν ανοίξω το ίδιο θέμα. Εμένα βέβαια έχει χαλάσει η υγρών κρυσταλλων και μερικές φορές δεν δείχνει. Έχω βρει κι εγω άπειρες απο eBay και σκέφτομαι για του s5 και λόγω τελικής.Αυτο που φοβάμαι ειναι τα χλμ και το αν ταιριάζει. Κρατά μας ενημερους και αν έχω κατι καινούργιο θα βοηθήσω κι εγω

Link to comment
Share on other sites

Να ναι καλα ο προηγουμενος δηλαδη!! Παντως δινει αλλον αερα στον πινακα οργανων...

Lucky you!!

Δυστυχώς εμένα είχε chorus και διχρωμες, τόσο στο ταμπλό οσο και στα όργανα. Και ενώ άλλαξα σε concert και έγχρωμη στο ταμπλό μου έμεινε των οργάνων διχρωμη.

 

Έχω βρει κι εγω άπειρες απο eBay και σκέφτομαι για του s5 και λόγω τελικής.Αυτο που φοβάμαι ειναι τα χλμ και το αν ταιριάζει

Αν μπεις στη διαδικασία να αλλάξεις με διαφορετικό, προσωπικά δεν θα έπαιρνα απο s5 αφού η γκρίζο πράσινη απόχρωση του δεν με τρελαίνει αλλά του rs5 που είναι μαγεία και σε στυλ και στη γραμματοσειρά που χρησιμοποιεί!

Δυστυχώς το α4 δεν έβγαινε σε rs ώστε να κάνω το ίδιο και σκέφτομαι πως θα είναι too risky εκτός απο έκδοση (α4-s4) να αλλάξω και μοντέλο (απο α4 σε rs5) συν του ότι το λογότυπο rs5 δεν θα ταιριάζει και πολύ....

 

 

Το καλο είναι πως έχουμε πληθώρα επιλογών.

 

Έχουμε κάποιο στοιχείο επικοινωνίας με το συνεργείο στη Θήβα που κλωνοποιει δεδομένα στους πίνακες οργάνων και είχε αναφερθεί στο topic για τα b6;;

 

Οι πιο σχετικοί με το άθλημα νομίζουν ότι θα έχουμε θέματακια με τις "ευαισθησίες" του can-bus???

Link to comment
Share on other sites

Έχεις δίκιο είχα ξεχάσει το διαφορετικό χρωματισμο το s5 κι εμένα δεν μου αρέσει. Απο rs5 είναι λίγο δύσκολο να βρεθεί. Γι αυτόν στη Θήβα πρώτη φορά ακούω αν μάθεις κάτι πες μου. Μπορει να μην χρειαστεί καν να αλλάξουμε όργανα και να μας προσαρμόσει κατευθείαν έγχρωμη οθόνη στα δικά μας όργανα

Link to comment
Share on other sites

Rs5 στο ebay.de με 270 νομίζω, πιο φτηνό απο s5 και δεν παίζεται!!

 

Στη Θήβα απ οσο είδα κάνει την κλωνοποίηση των δεδομένων.

 

Δυστυχώς στο audizine λέει πως δεν βγαίνει η μια οθόνη να μπει η άλλη...

Link to comment
Share on other sites

Στα Β6-Β7 δεν γινεται απλα να αλλαξεις οθονη, θελει αλλαγη ολο το κοντερ... φανταζομαι οτι το ιδιο ισχυει και για τα Β8...

Πλεον υπαρχει νεο Rs4 αλλά οτι εχω δει στο ebay εχει τρελες τιμες...

Link to comment
Share on other sites

Γιώργο δυστυχώς δεν έχω δει ούτε ένα απο το νέο rs4. Ούτε στο de ούτε στο com ούτε στο co.uk... Στα δυο τελευταια και να έβρισκα δεν θα έκαναν επειδη είναι σε μίλια, αλλά για να δώ πως είναι τουλάχιστον...

Link to comment
Share on other sites

Έχεις δίκιο είχα ξεχάσει το διαφορετικό χρωματισμο το s5 κι εμένα δεν μου αρέσει. Απο rs5 είναι λίγο δύσκολο να βρεθεί. Γι αυτόν στη Θήβα πρώτη φορά ακούω αν μάθεις κάτι πες μου. Μπορει να μην χρειαστεί καν να αλλάξουμε όργανα και να μας προσαρμόσει κατευθείαν έγχρωμη οθόνη στα δικά μας όργανα

Sorry, δεν είναι Θήβα, είναι Λειβαδιά.

Δεν τον ξέρω απλά υπήρχε ένα post εδώ http://forum.audisportsclub.gr/index.php/topic/16735-%CF%80%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%B1%CF%82-%CE%BF%CF%81%CE%B3%CE%AC%CE%BD%CF%89%CE%BD-%CE%B1%CF%80%CF%8C-rs4-%CF%83%CE%B5-%CE%B14-%CE%B26/?do=findComment&comment=334383 στο αντίστοιχο topic των Β6.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Δυστυχώς μετά απο επικοινωνία με το εν λόγω συνεργείο έμαθα πως κλωνοποίηση θα μπορούσε να γίνει άνετα σε b5, ενδεχομένως σε b6 & b7 αλλά δυστυχώς δεν γίνεται σε b8....

 

Άρα προς το παρόν πάγος στο project...

Link to comment
Share on other sites

Σε b7 b6 γίνεται σχεδόν σε όλα, απλα εγώ δεν έδωσα πολυ βάση επειδη είχα φάει το ξενερωμα με το b8...

 

Για να παίξει χρειάζονται αμεταχειριστα με 0 χιλιόμετρα που δεν έχω ιδέα πόσο τιμολογουνtaι απο τη μαμά Audi, αλλά μπορω να φανταστώ οτι μάλλον δεν θα αξίζει τον κόπο.

 

Θα ρωτήσω και στο δικό μου συνεργείο μια που έχω service αύριο και βλέπουμε!!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

Τιμή αντιπροσωπείας 500+ΦΠΑ .κι εγω που το ψάχνω τίποτα ακομα. Αν βγάλει κάποιος άκρη ας το κοινοποιήσει

αν σας ενδιαφέρει τόσο πολύ να πάω να περάσω από το γνωστό μου στην αντιπροσωπεία να ρωτήσω με τι έκπτωση μπορεί να μας αφήσει 1-2 καντράν, αλλά μην υπολογίζετε πάνω από 20%....

και επειδή γράψατε για τιμή χωρίς ΦΠΑ, πάλι κάπου εκεί γύρω να υπολογίζετε...

Νομίζω ότι το κόστος είναι ιδιαίτερα υψηλό και δεν αξίζει (αν δεν βρεθεί μεταχειρισμένο πχ), αλλά αν θέλετε, ρωτάω να μάθουμε τιμή (αν ενδιαφέρεστε πραγματικά)...

Link to comment
Share on other sites

Το θεμα το εχω ψαξει αρκετα σε ξενα forum... Υπαρχουν μετατροπες που εχουν γινει αλλα ειναι μετρημενες στα δαχτυλα... Ολοι αναφερονται σε καποιο μελος του Audizine με nickname Μpower, ο οποιος εχει μια εταιρια στην Αμερικη και ο οποιος εχει κανει και αυτες τις μετατροπες στα καντραν... Χρειαζεται και τα 2 καντραν και κανει στην ουσια αντιγραφη του τσιπ...

Το θεμα με τα οργανα εχει να κανει, αρχικα με το γεγονος οτι πανω απο καποια χλμ (10χλμ νομιζω) στο καντραν, δεν μπορεις να προγραμματισεις μεσω Vag Com το τσιπακι ακομα και να εχεις το SKC (secret key code) του immo και οτι δεν επιτρεπει να αλλαξεις τα χλμ του καντραν παρα μονο προς τα πανω (με το Vag Tacho)... Και εκει που εχεις την εντυπωση οτι θα πρεπει να πληρωσεις τα οργανα χρυσαφι, ερχεται ο Mpower, τραβαει απο τα παλια οργανα το SKC του immo, κανει virginize (0χλμ και κενο τσιπακι) τα νεα οργανα, φορτωνει το SKC απο το παλιο καντραν, αντιγραφει τα χλμ και εισαι ετοιμος... Το θεμα ειναι αν υπαρχει και καποιος εδω Ελλαδα που να το εχει κανει σιγουρα... Γιατι το τσιπακι στα RB8 οργανα ειναι αρκετα ευαισθητο σε σκαλισματα και μπορει να τα παρεις στο χερι...

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα ΔΕΝ αξίζει για 500+ΦΠΑ=650€!!!

Το θέμα ειναι αν έμπαινε με κάποιο μτχ που βρίσκεις άνετα με 150-200 + την οποία εργασία!

 

Αυτό που θέλω να ρωτήσω ειναι αν υπάρχει κάποιος κοντερας η αντιπροσωπεία που κάνει κλωνοποίηση κοντέρ.

Διαφορετικά δεν βλέπω μέλλον με αυτό το concept

 

Εναλλακτικά βλέπω τώρα τελευταια στο ebay ανταλλακτικες μεσαίες οθόνες...

Αλλά επίσης δεν έχω δει κάποιον να έχει αλλάξει μόνο τη μεσαία οθόνη...

Edited by ianos
Link to comment
Share on other sites

Σιγουρα γινεται με την διαδικασια που περιεγραψα παραπανω (της αντιγραφης)... Το θεμα ειναι ποιον θα βρεις να μπορει να σου το κανει... Η αντιπροσωπεια (τουλαχιστον στην Βορεια Ελλαδα) θα ηταν η τελευταια που θα περνουσε απο το μυαλο μου αν ειχα σκοπο να κανω κατι τετοιο με μεταχειρισμενο κοντερ...

Για τα Β8 δεν το εχω ψαξει, για τα Β6-Β7 παντως η κεντρικη οθονη δεν ειναι εναλλαξιμη (κοκκινη με εγχρωμη εχουν τελειως διαφορετικο "φυσακι")...

Link to comment
Share on other sites

παιδια καντραν με την κοκκινη οθονη δεν γινεται να μπει η εγχρωμη-υπαρχει διαφορετικο τσιπ που οδηγει την οθονη.οσο για την κλωνοποιηση μπορειται να μου δειξετε σε φωτο ποιο τσιπ του καντραν εχει τα δεδομενα;

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 11 months later...

Ξεθάβω λίγο το συγκεκριμένο topic μιας και κατάφερα επιτέλους να αλλάξω την μονόχρωμη οθόνη DIS μου με έγχρωμη. Η διαδικασία είναι θα έλεγα Plug & Play με εξαίρεση 2 θέματα. 1) Θα πρέπει να βρει κάποιος τρόπο να αλλάξει τα χλμ στο καινούργιο καντράν (αν μιλάμε για μτχ) και 2) Για να μπορέσει να αφαιρεθεί το component protection στην αντιπροσωπεία, να μην προέρχεται το κατράν από μπλοκαρισμένο VIN.

Εγώ είχα αγοράσει ένα καντράν με έγχρωμη οθόνη από Ebay με 120 ευρώ κοντά στα χλμ που είχα, και περίμενα απλά να φτάσω στα ίδια χλμ ώστε να κάνω την αλλαγή. Μετά από αυτό, μια επίσκεψη στην αντιπροσωπεία για το component protection και πλέον όλα κομπλέ, κανένα σφάλμα πουθενά.

Το αναφέρω απλά για να δείξω ότι δεν παίζει θέμα με immobiliser και το μόνο πραγματικό πρόβλημα είναι τα χλμ του μτχ καντράν. Ακόμα και για αυτό υπάρχουν όμως λύσεις από ότι έχω δει....

 

post-9833-0-47828600-1428575453_thumb.jpg

post-9833-0-05976400-1428575461_thumb.jpg

post-9833-0-55927500-1428575469_thumb.jpg

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Πες μας όμως και ποια αντιπροσωπία το έκανε αυτό και αν είδες καθόλου την διαδικασία γιατί αν πάμε στην αντιπροσωπία εδώ στο Κιλκίς και ζητήσουμε κάτι τέτοιο, θα μας κοιτάνε σαν εξωγήινους... Σε άλλη πάλι μεγάλη αντιπροσωπία της Θεσσαλονίκης θα πούνε κλασικά ότι δεν γίνεται..

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ξεθάβω λίγο το συγκεκριμένο topic μιας και κατάφερα επιτέλους να αλλάξω την μονόχρωμη οθόνη DIS μου με έγχρωμη. Η διαδικασία είναι θα έλεγα Plug & Play με εξαίρεση 2 θέματα. 1) Θα πρέπει να βρει κάποιος τρόπο να αλλάξει τα χλμ στο καινούργιο καντράν (αν μιλάμε για μτχ) και 2) Για να μπορέσει να αφαιρεθεί το component protection στην αντιπροσωπεία, να μην προέρχεται το κατράν από μπλοκαρισμένο VIN.

Εγώ είχα αγοράσει ένα καντράν με έγχρωμη οθόνη από Ebay με 120 ευρώ κοντά στα χλμ που είχα, και περίμενα απλά να φτάσω στα ίδια χλμ ώστε να κάνω την αλλαγή. Μετά από αυτό, μια επίσκεψη στην αντιπροσωπεία για το component protection και πλέον όλα κομπλέ, κανένα σφάλμα πουθενά.

Το αναφέρω απλά για να δείξω ότι δεν παίζει θέμα με immobiliser και το μόνο πραγματικό πρόβλημα είναι τα χλμ του μτχ καντράν. Ακόμα και για αυτό υπάρχουν όμως λύσεις από ότι έχω δει....

δηλαδη ολα τα εξοδα ηταν 120 ευρω ?συν την προσωπικη σου εργασια στην αλλαγη του καντραν? γιατι αν καταλλαβα καλα το αλλαξες ολο ετσι?στροφομετρο ταχυμετρο κλπ...

Link to comment
Share on other sites

Πες μας όμως και ποια αντιπροσωπία το έκανε αυτό και αν είδες καθόλου την διαδικασία γιατί αν πάμε στην αντιπροσωπία εδώ στο Κιλκίς και ζητήσουμε κάτι τέτοιο, θα μας κοιτάνε σαν εξωγήινους... Σε άλλη πάλι μεγάλη αντιπροσωπία της Θεσσαλονίκης θα πούνε κλασικά ότι δεν γίνεται..

οχι φιλε μου δε γινεται ......σα να τους ακουω κιολας !!!!αχχαχαχαχαχαχα ποσο σωστος !!!!!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.