Jump to content

Θερμοκρασία ψυκτικού


Recommended Posts

Νίκο οπως ειπε και ο Δημητρης ειναι φυσιολογικο, μην ψαχνεις για προβληματα εχει που δεν υπάρχουν.

Ο θερμοστατης μας ανοιξει στους 102 C, ακομα και στους 105C θα βλεπεις το οργανο να ειναι κολλημενο στους 90C

Κοιτα μια δική μου καταγραφη των θερμοκρασιων...

 

Αν με 8 βαθμους εξωτερικη εβλεπες μεχρι κ 105 τοτε το καλοκαιρι ποσο φτανει;

Link to comment
Share on other sites

Δεν εχει σχεση η εξωτερική θερμοκρασία, ο θερμοστατης κραταει σε ενα συγκεκριμενο ευρος το ψυκτικό, και αυτο ειναι αν θυμάμαι καλά 95 με 102C.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Δεν εχει σχεση η εξωτερική θερμοκρασία, ο θερμοστατης κραταει σε ενα συγκεκριμενο ευρος το ψυκτικό, και αυτο ειναι αν θυμάμαι καλά 95 με 102C.

+1

 

Καμία απολύτως σχέση η εξωτερική θερμοκρασία Συμφωνώ με τον Γιάννη.

 

 

Δημήτρης

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ κι εγώ και προσθέτω ότι ο θερμοστάτης ανοιγει στους 87 βαθμούς περίπου και το βεντιλατέρ στους 102 περίπου.

Στοιχεία απο το ELSAWIN και τσεκαρισμένα σε Α6 c6 και A4 b7 TQ.Eιναι προφανές ότι οι τιμές είναι ονομαστικές

και μπορεί να έχουμε κάποιες μικροδιαφορές απο θερμοστάτη σε θερμοστάτη και απο βεντιλατερ σε βεντιλατέρ(σενσορ).

Το πολλαπλώς επιβεβαιωμένο είναι το 'κάρφωμα'του δείκτη στο καντράν στους 90 βαθμούς μετα το πρωτο άνοιγμα του θερμοστάτη.

Edited by ankarage
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Καλησπέρα να ρωτήσω κάτι]

Sto A3 1.8Τ μοντέλο 2009 κόλλησε ο θερμοστάτης και δεν ζεσταίνει η μηχανή (το χειμώνα φτάνει στους 75)

από τον Γρατσία μου ζήτησαν 450€ γιατί μαζί με τον θερμοστάτη αλλάζει και η αντλία νερού όπως είπαν

Μου φαίνεται εξωφρενικό

εγώ μονος μου δεν μπορώ να το κάνω δεν το χω μπορεί κάποιος να προτείνει κανά σοβαρό μάστορα;

ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα να ρωτήσω κάτι]

Sto A3 1.8Τ μοντέλο 2009 κόλλησε ο θερμοστάτης και δεν ζεσταίνει η μηχανή (το χειμώνα φτάνει στους 75)

από τον Γρατσία μου ζήτησαν 450€ γιατί μαζί με τον θερμοστάτη αλλάζει και η αντλία νερού όπως είπαν

Μου φαίνεται εξωφρενικό

εγώ μονος μου δεν μπορώ να το κάνω δεν το χω μπορεί κάποιος να προτείνει κανά σοβαρό μάστορα;

ευχαριστώ

Προτιμηση περιοχης;
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Ζεστό το αυτοκίνητο, ξεκίνα προσεκτικά να ξεβιδώνεις την τάπα του δοχείου παραφλού σταδιακά, μέχρι να μπορείς να αφαιρέσεις τελείως την τάπα (ζεστό) χωρίς να εξέρχεται παραφλού καθόλου. Αυτό θα πάρει δυο - τρεις φορές τουλάχιστον.

 

 

Δημήτρης

Μπορείς να μου δώσεις λίγες λεπτομέρειες σε παρακαλώ.Δηλαδή το κάνω αυτό συνέχεια μέχρι να μην ανεβαίνει η στάθμη του υγρού(να είναι σε λειτουργία το αμάξι και ζεστό);

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να μου δώσεις λίγες λεπτομέρειες σε παρακαλώ.Δηλαδή το κάνω αυτό συνέχεια μέχρι να μην ανεβαίνει η στάθμη του υγρού(να είναι σε λειτουργία το αμάξι και ζεστό);

 

Ναι ακριβώς έτσι, ώστε να ελαχιστοποιήσεις τον αέρα στο κύκλωμα που είναι εγκλωβισμένος.

 

 

Δημήτρης

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Επιπλέον να εχεις ανοικτή τον κλιματισμό στη θέρμανση για να κάνει κυκλοφορία το αντιψυκτικο και στο καλοριφέρ. Χρειάζεται χρόνο όλο αυτο και θα σου πρότεινα να εχεις την τάπα συνεχώς ανοικτή καθόλη τη διάρκεια της εξαερωσης με το αμάξι σε λειτουργία εννοείται.

Edited by timos
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Ζεστό το αυτοκίνητο, ξεκίνα προσεκτικά να ξεβιδώνεις την τάπα του δοχείου παραφλού σταδιακά, μέχρι να μπορείς να αφαιρέσεις τελείως την τάπα (ζεστό) χωρίς να εξέρχεται παραφλού καθόλου. Αυτό θα πάρει δυο - τρεις φορές τουλάχιστον.

 

 

Δημήτρης

Σε συνεχεια της αλλαγης του σωληνα του καλοριφερ, οπου χρειαστηκε να αλλαξω και παραφλου, προσπαθησα να κανω την εξαερωση οπως αναφερεις αλλα ενω εχω βγαλει την ταπα ηδη 3 φορες εξερχεται αρκετο παραφλου καθε φορα, χωρις να φαινεται να ηρεμει!

 

Να συνεχισω να το προσπαθω μεχρι να σταματησει να ξερναει παραφλου οταν βγαζω την ταπα ή θα επρεπε να εχει ηδη σταματησει;

Edited by S3-Nick
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Σημερα με 41C εξωτερικη θερμοκρασια και χωρις ιδιαιτερο κυνηγημα (σταθερα στις 4000σαλ για ωρα) η θερμοκρασια ψυκτικου υγρου ηταν καρφωμενη στους 107-108 για αρκετη ωρα....η βελονα στο καντραν ηταν σταθερα στους 90 απλα με τρομαξε η τοσο αυξημενη τιμη του ψυκτικου υγρου!! 

 

Ειναι φυσιολογικο να ανεβαινει τοσο πολυ η θερμοκρασια στο ψυκτικο υγρο;;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.