S3-Nick Posted November 9, 2014 Share Posted November 9, 2014 Νίκο οπως ειπε και ο Δημητρης ειναι φυσιολογικο, μην ψαχνεις για προβληματα εχει που δεν υπάρχουν. Ο θερμοστατης μας ανοιξει στους 102 C, ακομα και στους 105C θα βλεπεις το οργανο να ειναι κολλημενο στους 90C Κοιτα μια δική μου καταγραφη των θερμοκρασιων... Αν με 8 βαθμους εξωτερικη εβλεπες μεχρι κ 105 τοτε το καλοκαιρι ποσο φτανει; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis20vt Posted November 9, 2014 Author Share Posted November 9, 2014 Δεν εχει σχεση η εξωτερική θερμοκρασία, ο θερμοστατης κραταει σε ενα συγκεκριμενο ευρος το ψυκτικό, και αυτο ειναι αν θυμάμαι καλά 95 με 102C. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted November 9, 2014 Share Posted November 9, 2014 Δεν εχει σχεση η εξωτερική θερμοκρασία, ο θερμοστατης κραταει σε ενα συγκεκριμενο ευρος το ψυκτικό, και αυτο ειναι αν θυμάμαι καλά 95 με 102C. +1 Καμία απολύτως σχέση η εξωτερική θερμοκρασία Συμφωνώ με τον Γιάννη. Δημήτρης 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ankarage Posted November 9, 2014 Share Posted November 9, 2014 (edited) Συμφωνώ κι εγώ και προσθέτω ότι ο θερμοστάτης ανοιγει στους 87 βαθμούς περίπου και το βεντιλατέρ στους 102 περίπου. Στοιχεία απο το ELSAWIN και τσεκαρισμένα σε Α6 c6 και A4 b7 TQ.Eιναι προφανές ότι οι τιμές είναι ονομαστικές και μπορεί να έχουμε κάποιες μικροδιαφορές απο θερμοστάτη σε θερμοστάτη και απο βεντιλατερ σε βεντιλατέρ(σενσορ). Το πολλαπλώς επιβεβαιωμένο είναι το 'κάρφωμα'του δείκτη στο καντράν στους 90 βαθμούς μετα το πρωτο άνοιγμα του θερμοστάτη. Edited November 9, 2014 by ankarage 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evan_A3_1.8T '09 Posted July 22, 2015 Share Posted July 22, 2015 Καλησπέρα να ρωτήσω κάτι] Sto A3 1.8Τ μοντέλο 2009 κόλλησε ο θερμοστάτης και δεν ζεσταίνει η μηχανή (το χειμώνα φτάνει στους 75) από τον Γρατσία μου ζήτησαν 450€ γιατί μαζί με τον θερμοστάτη αλλάζει και η αντλία νερού όπως είπαν Μου φαίνεται εξωφρενικό εγώ μονος μου δεν μπορώ να το κάνω δεν το χω μπορεί κάποιος να προτείνει κανά σοβαρό μάστορα; ευχαριστώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted July 23, 2015 Share Posted July 23, 2015 Καλησπέρα να ρωτήσω κάτι] Sto A3 1.8Τ μοντέλο 2009 κόλλησε ο θερμοστάτης και δεν ζεσταίνει η μηχανή (το χειμώνα φτάνει στους 75) από τον Γρατσία μου ζήτησαν 450€ γιατί μαζί με τον θερμοστάτη αλλάζει και η αντλία νερού όπως είπαν Μου φαίνεται εξωφρενικό εγώ μονος μου δεν μπορώ να το κάνω δεν το χω μπορεί κάποιος να προτείνει κανά σοβαρό μάστορα; ευχαριστώ Προτιμηση περιοχης; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evan_A3_1.8T '09 Posted July 23, 2015 Share Posted July 23, 2015 παγκρατι βυρωνα καισαριανη κεντρο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted August 20, 2015 Share Posted August 20, 2015 Αν θες συνεργείο στο κέντρο, στείλε μου μήνυμα να σου πω που μπορείς να πας. Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
enzokou Posted September 13, 2015 Share Posted September 13, 2015 Ζεστό το αυτοκίνητο, ξεκίνα προσεκτικά να ξεβιδώνεις την τάπα του δοχείου παραφλού σταδιακά, μέχρι να μπορείς να αφαιρέσεις τελείως την τάπα (ζεστό) χωρίς να εξέρχεται παραφλού καθόλου. Αυτό θα πάρει δυο - τρεις φορές τουλάχιστον. Δημήτρης Μπορείς να μου δώσεις λίγες λεπτομέρειες σε παρακαλώ.Δηλαδή το κάνω αυτό συνέχεια μέχρι να μην ανεβαίνει η στάθμη του υγρού(να είναι σε λειτουργία το αμάξι και ζεστό); Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted September 14, 2015 Share Posted September 14, 2015 Μπορείς να μου δώσεις λίγες λεπτομέρειες σε παρακαλώ.Δηλαδή το κάνω αυτό συνέχεια μέχρι να μην ανεβαίνει η στάθμη του υγρού(να είναι σε λειτουργία το αμάξι και ζεστό); Ναι ακριβώς έτσι, ώστε να ελαχιστοποιήσεις τον αέρα στο κύκλωμα που είναι εγκλωβισμένος. Δημήτρης 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timos Posted September 15, 2015 Share Posted September 15, 2015 (edited) Επιπλέον να εχεις ανοικτή τον κλιματισμό στη θέρμανση για να κάνει κυκλοφορία το αντιψυκτικο και στο καλοριφέρ. Χρειάζεται χρόνο όλο αυτο και θα σου πρότεινα να εχεις την τάπα συνεχώς ανοικτή καθόλη τη διάρκεια της εξαερωσης με το αμάξι σε λειτουργία εννοείται. Edited September 15, 2015 by timos 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S3-Nick Posted November 13, 2017 Share Posted November 13, 2017 (edited) Ζεστό το αυτοκίνητο, ξεκίνα προσεκτικά να ξεβιδώνεις την τάπα του δοχείου παραφλού σταδιακά, μέχρι να μπορείς να αφαιρέσεις τελείως την τάπα (ζεστό) χωρίς να εξέρχεται παραφλού καθόλου. Αυτό θα πάρει δυο - τρεις φορές τουλάχιστον. Δημήτρης Σε συνεχεια της αλλαγης του σωληνα του καλοριφερ, οπου χρειαστηκε να αλλαξω και παραφλου, προσπαθησα να κανω την εξαερωση οπως αναφερεις αλλα ενω εχω βγαλει την ταπα ηδη 3 φορες εξερχεται αρκετο παραφλου καθε φορα, χωρις να φαινεται να ηρεμει! Να συνεχισω να το προσπαθω μεχρι να σταματησει να ξερναει παραφλου οταν βγαζω την ταπα ή θα επρεπε να εχει ηδη σταματησει; Edited November 13, 2017 by S3-Nick Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted November 16, 2017 Share Posted November 16, 2017 Νίκο προφανώς εχει αέρα μέσα. Θελει ακόμα μερικές προσπάθειες. Δημήτρης 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S3-Nick Posted July 8, 2019 Share Posted July 8, 2019 Σημερα με 41C εξωτερικη θερμοκρασια και χωρις ιδιαιτερο κυνηγημα (σταθερα στις 4000σαλ για ωρα) η θερμοκρασια ψυκτικου υγρου ηταν καρφωμενη στους 107-108 για αρκετη ωρα....η βελονα στο καντραν ηταν σταθερα στους 90 απλα με τρομαξε η τοσο αυξημενη τιμη του ψυκτικου υγρου!! Ειναι φυσιολογικο να ανεβαινει τοσο πολυ η θερμοκρασια στο ψυκτικο υγρο;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.