Jump to content

2nd NightWalk 2019

Το δεύτερο nightwalk του 2019!
Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

PMS -Patra Motor Show- 2019

Δείτε τις εντυπώσεις & φωτογραφίες από την εκδήλωση.
Εντυπώσεις

Συνάντηση Audi A4 S4 RS4 - Ark

Δείτε τις εντυπώσεις φωτογραφίες και σχόλια απο την εκδήλωση
Περισσότερα

3o NightWalk 24/7 20:00

Περισσότερα

Recommended Posts

Σκεύτομαι την αλλαγή καταλύτη , με κατι ποιο ελεύθερο , ακούω κατι για 200 τρυπες, καποιος που το εχει ψαξει προσφατά? (γιατι απο οτι εψαξα στο φορουμ εχει χρονια να συζητηθει) καμια καλη μάρκα? καμια καλη τιμούλα?καθε βοήθεια -γνώμη δεκτή

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χρήστο, στα αντίστοιχα θέματα που αφορούν εξάτμιση και καταλύτη για το Β8 θα σου λυθούν πολλές απορίες.Η τεχνολογία,αν και έχουν περάσει κάποια χρόνια παραμένει η ίδια.

Οι τιμές έχουν πάρει την κατηφόρα και με το ανάλογο παζάρι κατηφορίζουν κι άλλο.

Πληροφοριακά ένας καταλύτης Hjs 200 άρης(200 κυψέλες ανά τετραγωνική ίντσα),από τους καλύτερους,κατά τη γνώμη μου,κοστίζει 400-450 €.

Υπάρχουν και αρκετά φτηνότεροι ακόμα και με τα μισά χρήματα.

Μπορείς να βάλεις και 100 άρη,ανάλογα με το που θες να φτάσεις το αυτοκίνητό σου από θέμα ιπποδύναμης.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θα σου προτεινα 200αρη καλης ποιοτητας ωστε και να μην εχεις τσεκ μεσα (το οποιο βεβαια σβηνει απο το προγραμμα) και να μην εχεις θεμα με καρτα καυσαεριων.

Με 100αρη το πιθανοτερο ειναι να δυσκολευτεις στην καρτα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

πάντως και 100αρι Hjs να βαλεις δεν θα έχεις πρόβλημα με τσεκ ούτε κτεο σιγουρα

εγώ έβαλα πολύ πρόσφατα και είδα και είχε μάλιστα τα ίδια νούμερα που είχε και με μαμά καταλύτη

αλλά η τιμή του είναι υψηλή όπως σου είπαν και οι προηγούμενοι

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hj 200 αρι, 450€ με τοποθέτηση είναι καλή τιμή ?

Ερώτηση για τους γνωρίζοντες το θέμα

Share this post


Link to post
Share on other sites

καλα ειναι φιλε τοσο το εβαλα και εγω 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φίλε Δημήτρη απ' ό,τι γνωρίζω οι τιμές είναι φιξαρισμένες από τον αντιπρόσωπο και δε θα βρείς παρά ελάχιστες διαφορές.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φίλε Δημήτρη απ' ό,τι γνωρίζω οι τιμές είναι φιξαρισμένες από τον αντιπρόσωπο και δε θα βρείς παρά ελάχιστες διαφορές.

 

+1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ευχαριστω  ολους

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χρηστάρα μιας και το συζητήσαμε,κατά την άποψη μου βέβαια πάντα,εφόσον σκέφτεσαι για αλλαγή καταλύτη,δεδομένου

το ότι προφανώς θα πας σε βελτίωση Stage 1 του αυτοκινήτου,είναι να προβείς σε ένα καινούργιο DownPipe και μεταφορά

τουτ καταλύτη σου όπου λίγο πολύ χρειάζεται λόγο θερμοκρασιών που ανεβάζουν τα TFSI ιδίως με πρόγραμμα.Αν ρωτήσεις

είτε εμένα είτε τον Γιώργο,για κάτι τέτοιο είναι μονόδρομος στον Γιαλατζή,όπου και οι 2 μας έχουμε κάνει ολόσωμη εξάτμιση

και βέβαια με μεταφορά του καταλύτη πιο μακριά απο την τουρμπίνα και βέβαια χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα και λαμπάκια

που κάποιοι μπορεί να αναφέρουν.

 

Αν θες λεπτομέρειες χτύπα τηλ. όποτε θες.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν είναι ο λόγος η αύξηση των θερμοκρασιών, αλλά κυρίως η στόμωση που δημιουργεί το φαινόμενο "bottle neck" δηλαδή πνίξιμο της εξαγωγής, κατευθείαν μετά το τούρμπο. Αυτό παρατηρείται κυρίως στα Α4, αλλά και Α6 (πάσης έκδοσης και χρονολογίας) που ο καταλύτης σχεδόν εφάπτεται με την εξαγωγή του τούρμπο.

 

 

Δημήτρης

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν είναι ο λόγος η αύξηση των θερμοκρασιών, αλλά κυρίως η στόμωση που δημιουργεί το φαινόμενο "bottle neck" δηλαδή πνίξιμο της εξαγωγής, κατευθείαν μετά το τούρμπο. Αυτό παρατηρείται κυρίως στα Α4, αλλά και Α6 (πάσης έκδοσης και χρονολογίας) που ο καταλύτης σχεδόν εφάπτεται με την εξαγωγή του τούρμπο.

 

 

Δημήτρης

Να τον ακούτε τον παλιό!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν είναι ο λόγος η αύξηση των θερμοκρασιών, αλλά κυρίως η στόμωση που δημιουργεί το φαινόμενο "bottle neck" δηλαδή πνίξιμο της εξαγωγής, κατευθείαν μετά το τούρμπο. Αυτό παρατηρείται κυρίως στα Α4, αλλά και Α6 (πάσης έκδοσης και χρονολογίας) που ο καταλύτης σχεδόν εφάπτεται με την εξαγωγή του τούρμπο.

 

 

Δημήτρης

 

Το φαινόμενο bottle next δηλαδή,το πνίξιμο μετά το τούρμπο ακριβώς,λόγο του ότι ο καταλύτης σχεδόν εφάπτεται,τι αποτελέσματα έχει αν όχι

την αύξηση των θερμοκρασιών και εννοείται την πιο "ανετη" κυκλοφορία των καυσαερίων;

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το φαινόμενο bottle next δηλαδή,το πνίξιμο μετά το τούρμπο ακριβώς,λόγο του ότι ο καταλύτης σχεδόν εφάπτεται,τι αποτελέσματα έχει αν όχι

την αύξηση των θερμοκρασιών και εννοείται την πιο "ανετη" κυκλοφορία των καυσαερίων;

 

bottle neck = λαιμός μπουκαλιού, αυτό ακριβώς συμβαίνει στη σύνδεση τούρμπο - εξαγωγής και αποτελεί τεράστιο περιοριστικό παράγοντα. Όσο ταχύτερα εξέρχονται τα καυσαέρια, τόσο καλύτερο έργο παράγεται από τον υπερσυμπιεστή. Μειώνονται και οι θερμοκρασίες εξαγωγής κατά ένα μέρος, επειδή ακριβώς δεν συγκεντρώνονται στο συγκεκριμένο σημείο για πολύ ώρα, αλλά δεν είναι αυτός παράγοντας αύξησης ισχύος. Η γρήγορη και άμεση απαγωγή των καυσαερίων είναι ο σημαντικός παράγοντας αύξησης ισχύος.

 

 

Δημήτρης

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

bottle neck = λαιμός μπουκαλιού, αυτό ακριβώς συμβαίνει στη σύνδεση τούρμπο - εξαγωγής και αποτελεί τεράστιο περιοριστικό παράγοντα. Όσο ταχύτερα εξέρχονται τα καυσαέρια, τόσο καλύτερο έργο παράγεται από τον υπερσυμπιεστή. Μειώνονται και οι θερμοκρασίες εξαγωγής κατά ένα μέρος, επειδή ακριβώς δεν συγκεντρώνονται στο συγκεκριμένο σημείο για πολύ ώρα, αλλά δεν είναι αυτός παράγοντας αύξησης ισχύος. Η γρήγορη και άμεση απαγωγή των καυσαερίων είναι ο σημαντικός παράγοντας αύξησης ισχύος.

 

 

Δημήτρης

 

 

Δηλαδή με λίγα λόγια μου λες ότι εργοστασιακά το Β8,έχει καλύτερες θερμοκρασίες εξαγωγής απ'ότι αν π.χ. αλλάξεις το

downpipe σε Φ63,5 και μεταφέρεις τον καταλύτη πιο μακριά;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δημητρη γνωμη μου ειναι οτι και μισο μετρο πιο κατω να πας τον καταλυτη, το "σφηνωμα" τον καυσαερίων παλι θα πραγματοποιηθει, δεν θα αλλαξει κατι, απλως επειδη τα αερια ειναι συμπιεστά, θα αργησει ελάχιστα να φτασει το μπουκωμα στη τουρμπινα. Βεβαια ακομα και η συμπιεση παραγει θερμοτητα. 

Θεωρω οτι αυτο που γλυτωνεις ειναι η θερμότητα που απαγεται στον γυρω χωρο και επειδη στα Α4 ειναι πολύ κοντα στην εισαγωγή, επηρεάζει την θερμοκρασια αερα εισαγωγης κινητηρα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δηλαδή με λίγα λόγια μου λες ότι εργοστασιακά το Β8,έχει καλύτερες θερμοκρασίες εξαγωγής απ'ότι αν π.χ. αλλάξεις το

downpipe σε Φ63,5 και μεταφέρεις τον καταλύτη πιο μακριά;

 

 

Δεν καταλαβαίνω την ερώτηση Χρήστο.

 

Δημητρη γνωμη μου ειναι οτι και μισο μετρο πιο κατω να πας τον καταλυτη, το "σφηνωμα" τον καυσαερίων παλι θα πραγματοποιηθει, δεν θα αλλαξει κατι, απλως επειδη τα αερια ειναι συμπιεστά, θα αργησει ελάχιστα να φτασει το μπουκωμα στη τουρμπινα. Βεβαια ακομα και η συμπιεση παραγει θερμοτητα. 

Θεωρω οτι αυτο που γλυτωνεις ειναι η θερμότητα που απαγεται στον γυρω χωρο και επειδη στα Α4 ειναι πολύ κοντα στην εισαγωγή, επηρεάζει την θερμοκρασια αερα εισαγωγης κινητηρα.

 

Γιάννη καταρχήν μιλάμε για αναβάθμιση dp και για μετατόπιση καταλύτη με αντικατάσταση εργοστασιακού με 200 cpi ή 100 cpi. Άρα το φαινόμενο θα εξαλειφθεί εντελώς. Το να κατεβάσεις απλά τον εργοστασιακό καταλύτη, συμφωνώ, δεν προσφέρει σχεδόν τίποτα. Η θερμότητα της πλαστικής εξαγωγής δεν αυξάνεται από τον καταλύτη, αλλά από την πολλαπλή, που είναι σχεδόν αντικρυστά με την εισαγωγή.

 

 

Δημήτρης

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εχω στο μυαλο μου την χωροταξια του δικου μου και για αυτο λεω οτι ο καταλυτης ειναι κοντα στην εισαγωγη αερα (στο φιλτροκουτι)

 

Αν μιλαμε για μεγαλυτερο downpipe και ελευθερο καταλυτη τοτε τι κερδιζουμε απο την απομακρυνση προς τα κατω του καταλυτη; 

Share this post


Link to post
Share on other sites

bottle neck = λαιμός μπουκαλιού, αυτό ακριβώς συμβαίνει στη σύνδεση τούρμπο - εξαγωγής και αποτελεί τεράστιο περιοριστικό παράγοντα. Όσο ταχύτερα εξέρχονται τα καυσαέρια, τόσο καλύτερο έργο παράγεται από τον υπερσυμπιεστή. Μειώνονται και οι θερμοκρασίες εξαγωγής κατά ένα μέρος, επειδή ακριβώς δεν συγκεντρώνονται στο συγκεκριμένο σημείο για πολύ ώρα, αλλά δεν είναι αυτός παράγοντας αύξησης ισχύος. Η γρήγορη και άμεση απαγωγή των καυσαερίων είναι ο σημαντικός παράγοντας αύξησης ισχύος.

 

 

Δημήτρης

 

Απο τα παραπάνω λεγόμενα καταλαβαίνω ότι: Επειδή ο καταλύτης είναι πολύ κοντά στο τούρμπο,δημιουργείται πολύ σωστά το φαινόμενο bottle neck,

εγώ το λέω απλά,ότι "ζορίζονται" τα καυσαέρια να φύγουν,αλλά λόγο αυτού καταλαβαίνω πως τα καυσαέρια όντως έχουν μεγαλύτερη ταχύτητα και λόγο αυτού

μειώνονται οι θερμοκρασίες εξαγωγής. Το κατάλαβα λάθος; Ή λες κάτι διαφορετικό;

 

Και ρωτάω εγώ,πότε είναι καλύτερα σε θερμοκρασίες,όπως είναι μαμά ή με αλλαγή DP με μεγαλύτερο Φ και μεταφορά του καταλύτη πιο μακριά;

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εχω στο μυαλο μου την χωροταξια του δικου μου και για αυτο λεω οτι ο καταλυτης ειναι κοντα στην εισαγωγη αερα (στο φιλτροκουτι)

 

Αν μιλαμε για μεγαλυτερο downpipe και ελευθερο καταλυτη τοτε τι κερδιζουμε απο την απομακρυνση προς τα κατω του καταλυτη; 

 

Για την ακρίβεια, κοντά είναι η πολλαπλή σου, αυτή παράγει τόνους θερμότητας και αυτή ζεσταίνει την πλαστική εισαγωγή σου.

Γιάννη, ο καταλύτης, από μόνος του είναι περιοριστικός παράγοντας με τις κυψέλες που έχει. Επομένως, όσο πιο μακρυά, τόσο καλύτερα για το τούρμπο, που ανασαίνει καλύτερα, εκτονώνοντας τα καυσαέρια γρήγορα, άσχετα αν αυτά στην πορεία "μαζεύονται" σε σημείο πριν τον καταλύτη, αφού έχουν εξαχθεί με ταχύτητα από τον υπερσυμπιεστή.

 

 

Δημήτρης

Share this post


Link to post
Share on other sites

Απο τα παραπάνω λεγόμενα καταλαβαίνω ότι: Επειδή ο καταλύτης είναι πολύ κοντά στο τούρμπο,δημιουργείται πολύ σωστά το φαινόμενο bottle neck,

εγώ το λέω απλά,ότι "ζορίζονται" τα καυσαέρια να φύγουν,αλλά λόγο αυτού καταλαβαίνω πως τα καυσαέρια όντως έχουν μεγαλύτερη ταχύτητα και λόγο αυτού

μειώνονται οι θερμοκρασίες εξαγωγής. Το κατάλαβα λάθος; Ή λες κάτι διαφορετικό;

 

Και ρωτάω εγώ,πότε είναι καλύτερα σε θερμοκρασίες,όπως είναι μαμά ή με αλλαγή DP με μεγαλύτερο Φ και μεταφορά του καταλύτη πιο μακριά;

 

Εξήγησέ μου τι εννοείς "καλύτερα" σε θερμοκρασίες. Αν δηλαδή μειώνονται με την προαναφερθείσα αλλαγή?

 

 

Δημήτρης

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εξήγησέ μου τι εννοείς "καλύτερα" σε θερμοκρασίες. Αν δηλαδή μειώνονται με την προαναφερθείσα αλλαγή?

 

 

Δημήτρης

 

Καλύτερες θερμοκρασίες είναι οι χαμηλότερες θερμοκρασίες ναι,τι άλλο; Δεν παίζουν ρόλο οι θερμοκρασίες εξαγωγής;

Κάτι δεν πάει καλά,είμαι αρκετές ώρες ξύπνιος,αυτό φταίει; :sSig_busted:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.