Hamurabi Posted March 23, 2014 Share Posted March 23, 2014 (edited) παιδια καλησπερα.εχω Α3 1.8 tfsi quattro 2009 facelift και θελω να του ναλω σινεμπλοκ του S3. μπορει καποιος να μου πει ποσα σινεμπλοκ χρειαζομαι? επισης ποιο απτα παρακατω ειναι αυτο που χρειαζομαι; http://www.ebay.de/sch/i.html?_odkw=silent+block+s3&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xsilent+block+audi+s3&_nkw=silent+block+audi+s3&_sacat=0 Edited March 23, 2014 by Hamurabi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted March 23, 2014 Share Posted March 23, 2014 (edited) Δεν ξέρω ποια σινεμπλόκ φοράς τώρα, υπάρχει περίπτωση να φοράς ήδη του s3. Στην παρακάτω φωτο το επανω είναι του tt, το μεσαίο του s3 και το κάτω είναι αυτό που μάλλον φοράς εσύ. Σκύψε πίσω από την εμπρός ρόδα και κοίτα τη βάση του ψαλιδιού και θα το βρεις. Θεωρώ ότι του s3 είναι η χρυσή τομή ανάμεσα στη άνεση και την ακρίβεια. Δυστυχώς δεν ξέρω που μπορείς να τα βρεις φτηνά. Αν είσαι διατεθειμένος να θυσιάσεις λίγη άνεση αλλά να βελτιώσεις πολύ την ακρίβεια και την αίσθηση του τιμονιού σου, βάλε τα παρακάτω. Είναι ακριβά, αλλά εγώ είμαι πολύ ευχαριστημένος που τα φοράω στο tt. http://www.ebay.co.uk/itm/Audi-S3-8P-04-on-Superpro-Front-Control-Arm-Inner-Rear-Bush-Kit-SPF3273K-/141227991090?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item20e1d82032 Edited March 23, 2014 by stef80 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted March 23, 2014 Share Posted March 23, 2014 Α) Silent blocks (ή αλλιώς σινεμπλόκ που τα λένε "ala Ελληνικά") υπάρχουν πολλά πάνω στο αμάξι: Εσύ για ποιά αναφέρεσαι? Β) ΑΝ αναφέρεσαι στα Νο2 (αριστερά στη φωτο και αντίστοιχα το άλλο στον δεξί τροχό που δεν έχει νούμερο), τότε σε αυτή τη σελίδα έχουμε γράψει για τα silent blocks του Α3-S3-TT. Θα κατατοπιστείς αρκετά. http://forum.audisportsclub.gr/index.php/topic/15605-a3-sportback-18tfsi-stronic/page-12 ΥΓ: silent blocks κανονικά λέγονται όλα αυτά τα μωβ που βλέπεις στην φωτογραφία που σου έδειξα. Απλά συνήθως όλοι (λανθασμένα) όταν μιλάμε για silent blocks, αναφέρονται στο "2". ΥΓ2: αν δεν πιέζεις το αμάξι σε στροφές-φρεναρίσματα κτλ, δεν έχει νόημα. Προσωπικά θα κρατούσα τα λεφτά μου για κάτι άλλο, αν δεν απαιτούσαν αλλαγή. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hamurabi Posted March 24, 2014 Author Share Posted March 24, 2014 Δεν εχω ιδεα σε πια αναφερομαι :-p Απλα μουπαν οτι βαζοντας τα σινεμπλοκ του S3 θα "νοιωθω" καλυτερα το τιμονι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted March 24, 2014 Share Posted March 24, 2014 Προφανώς, εννοούν τα "2" στην εικόνα που πόσταρε ο Kavouras. Αυτά είναι βασικά που έχουν τη μεγαλύτερη ενδοτικότητα και βάζοντας του s3 αφαιρείς ένα μεγάλο μέρος της. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimpas Posted May 30, 2014 Share Posted May 30, 2014 Από που τα αγοράζουμε λοιπόν ( είμαι νέος στα Audi) και πόσο περίπου έχουν το ζευγος του S3 ?Κάτι άλλο ! Μου είπαν σε επίσημο δίκτυο ότι μπορούν να αλλάξουν μόνο το λαστιχένιο κομμάτι με ξεπρεσάρισμα το παλιό πρεσσάρισμα το καινούργιο έτσι ώστε να μειωθεί το κόστος !Παίζει κάτι τέτοιο ?Μπορεί στο μαμά σινεμπλόκ του A3 1.6 FSI να πρεσσαριστεί το λάστιχο από το S3 ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted May 30, 2014 Share Posted May 30, 2014 Από που τα αγοράζουμε λοιπόν ( είμαι νέος στα Audi) και πόσο περίπου έχουν το ζευγος του S3 ? Κάτι άλλο ! Μου είπαν σε επίσημο δίκτυο ότι μπορούν να αλλάξουν μόνο το λαστιχένιο κομμάτι με ξεπρεσάρισμα το παλιό πρεσσάρισμα το καινούργιο έτσι ώστε να μειωθεί το κόστος ! Παίζει κάτι τέτοιο ? Μπορεί στο μαμά σινεμπλόκ του A3 1.6 FSI να πρεσσαριστεί το λάστιχο από το S3 ? Να σου γράψω τη γνώμη μου: επειδή μπαίνει πρεσαριστό το λάστιχο και σε αυτό το λαστιχένιο σύνδεσμο κάθεται το μισό αμάξι όταν φρενάρεις-στρίβεις-επιταχύνεις, δε θα έμπαινα στη διαδικασία της μαϊμουδο-ποίησης για να γλιτώσω 50-100€ και να έχω θυσιάσει και μέρος της ασφάλειας του αυτοκινήτου. Απο που αγοράζεις τα σινεμπλοκ? Από την αντιπροσωπεία ή από το επίσημο δίκτυο. Τέλος, τα συνεμπλόκ του S3 θα σκληρύνουν πολύ το αμάξι και θα μειώσουν την άνεση. Αν δεν κυνηγάς πολύ το αμάξι, δεν υπάρχει κανένας λόγος να βάλεις κάτι άλλο εκτός από αυτό που έχει βάλει το εργοστάσιο. Συν του ότι αν θες να το κάνεις σωστά, πρέπει να αλλάξεις όλα τα εμπρός συνεμπλόκ με αυτά από το S3. (βλέπε παραπάνω φωτο: αντικείμενα 1, 2 και 3) ΥΓ: είσαι σίγουρος ότι είναι εξουσιοδοτημένο συνεργείο αυτό που σου πρότεινε τη λύση που περιγράφεις παραπάνω? ΥΓ2: δεν ξέρω κι αν μπαίνουν στο 1600άρι, επειδή έχει εντελώς άλλα ψαλίδια, άλλα άκρα από τα 1800-2000-s3... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimpas Posted May 30, 2014 Share Posted May 30, 2014 Σε ευχαριστώ για την απάντησή σου !Σε επίσημο δίκτυο ( μεγάλη μονάδα κοντά στο ποτάμι ) μου είπαν για ξεπρεσσάρισμα- πρεσσάρισμα στα ίδια μεταλλικά καβαλέτα ( παλιός όρος ) γιατί το κόστος τον Original είναι μεγάλο !Δεν το κυνηγάω πλέον το αυτοκίνητο ( αλλάξαν οι καιροί και άλλαξε το αμάξι ..) οπότε η εργοστασιακή λύση είναι ίσως η ποιο ενδεδειγμένη. Νομίζω με ένα σετάκι Febi ή Swag θα είμαι ΟΚΔεν χρειάζεται ευθυγράμμιση μετά έτσι ??? Για την πίσω βάση μηχανής την λεγόμενη και κόντρα έχουμε κανένα hint ? ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JIM A3 Posted May 30, 2014 Share Posted May 30, 2014 Ευθυγράμμιση απ'όσο ξέρω χρειάζεται γιατί το συζητούσα με το μηχανικό μου.Είμαι και εγώ για αλλαγή του χρόνου..Καταλήξαμε να το συνδυάσουμε με αλλαγή ελαστικών-επισκευή ζαντών ώστε να πληρώσω μια φορά ευθυγράμμιση... 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted May 30, 2014 Share Posted May 30, 2014 Θέλει οπωσδήποτε ευθυγράμμιση - γνώμη μου. Δημήτρης 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted May 31, 2014 Share Posted May 31, 2014 (edited) Να γράψω και γω μια γνώμη μια και έχω αντικαταστήσει τα σινεμπλόκ μου πριν μερικούς μήνες. Πολλά από τα after market σινεμπλόκ εγκαθιστώνται με τον τρόπο που περιγράφεις δηλαδή, ξεπρεσάρονται τα εργοστασιακά λάστιχα μέσα από τις βάσεις και πρεσάρονται τα καινούρια. Έτσι έβαλα και εγώ τα δικά μου και δεν υπάρχει τίποτα το μεμπτό σε αυτόν τον τρόπο.Θέλεις καλή πρέσα βέβαια. Επίσης, τα σινεμπλόκ του s3 είναι πολύ καλή περίπτωση και θα σου αρέσουν, αφού θα σου δώσουν λίγο πιο άμεσες αντιδράσεις και πιο στιβαρό μπροστινό σύστημα, χωρίς να κοπανάνε. Αν μου έλεγες για του tt ή για τίποτα πολυουρεθάνης δε θα ήμουν τόσο κάθετος. Του s3 όμως, δεν είναι και τόσο σκληροπυρηνικά, μη σου πω ότι δε θα μου φανεί παράξενο αν δεν καταλάβεις καμία διαφορά. Edited May 31, 2014 by stef80 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JIM A3 Posted June 1, 2014 Share Posted June 1, 2014 Προσπαθεί να με πείσει ο μηχανικός μου να βάλουμε powerflex στο 16άρι Α3 μου με το εργοστασιακό κατά τ'άλλα στήσιμο...Θα σκληρύνει δυσάρεστα,θα αλλοιωθεί συμπεριφορά/χαρακτήρας?Η τιμή δεν έχει μεγάλη διαφορά από τα κανονικά και υποτίθεται είναι εφ'όρου ζωής... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted June 1, 2014 Share Posted June 1, 2014 Νομιζω οτι θα σκληρυνει πολυ και για το υφος του αυτοκινητου. Θα θυσιασεις δηλαδη πολυ ανεση για ενα αποτελεσμα που για τη δυναμη του αυτοκινητου-μοτερ θα ειναι ελαχιστο (κατα τη γνωνη μου). Sent using dark force 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JIM A3 Posted June 1, 2014 Share Posted June 1, 2014 Συμφωνώ μαζί σου Γιώργο,απλά τον βλέπω ότι επιμένει...Εννοείται ότι ότι του πω εγώ θα βάλει απλά επιμένει λέγοντας πως ναι μεν θα σκληρύνει αλλά όχι σε δυσάρεστο βαθμό....Όπως και να έχει καταλήγω σε εργοστασιακή λύση στη φάση που βρίσκομαι και εγώ και το Α3 προέχει η άνεση! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted June 1, 2014 Share Posted June 1, 2014 Συμφωνώ μαζί σου Γιώργο,απλά τον βλέπω ότι επιμένει...Εννοείται ότι ότι του πω εγώ θα βάλει απλά επιμένει λέγοντας πως ναι μεν θα σκληρύνει αλλά όχι σε δυσάρεστο βαθμό....Όπως και να έχει καταλήγω σε εργοστασιακή λύση στη φάση που βρίσκομαι και εγώ και το Α3 προέχει η άνεση! Δημήτρη συμφωνώ με τον Κάβουρα. Είναι υπερβολή και θα σε ξενερώσει η απολυτότητα που θα έχει το αυτοκίνητο. Δημήτρης 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted June 1, 2014 Share Posted June 1, 2014 Μαζί σας και εγώ. Θα σε χαλάσει η μετάβαση στα Powerflex τα οποία πιο πολύ με σκληρό πλαστικό μοιάζουν, παρά με λάστιχο. Βάλε του s3. Χρυσή τομή. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted November 16, 2014 Share Posted November 16, 2014 (edited) Δεν ξέρω ποια σινεμπλόκ φοράς τώρα, υπάρχει περίπτωση να φοράς ήδη του s3. Στην παρακάτω φωτο το επανω είναι του tt, το μεσαίο του s3 και το κάτω είναι αυτό που μάλλον φοράς εσύ. Σκύψε πίσω από την εμπρός ρόδα και κοίτα τη βάση του ψαλιδιού και θα το βρεις. Θεωρώ ότι του s3 είναι η χρυσή τομή ανάμεσα στη άνεση και την ακρίβεια. Δυστυχώς δεν ξέρω που μπορείς να τα βρεις φτηνά. Αν είσαι διατεθειμένος να θυσιάσεις λίγη άνεση αλλά να βελτιώσεις πολύ την ακρίβεια και την αίσθηση του τιμονιού σου, βάλε τα παρακάτω. Είναι ακριβά, αλλά εγώ είμαι πολύ ευχαριστημένος που τα φοράω στο tt. http://www.ebay.co.uk/itm/Audi-S3-8P-04-on-Superpro-Front-Control-Arm-Inner-Rear-Bush-Kit-SPF3273K-/141227991090?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item20e1d82032 Να πάρω πίσω την πρότασή μου για τα σινεμπλόκ της superpro, για να μην πάρω κι άλλους στο λαιμό μου. http://forum.audisportsclub.gr/index.php/topic/18136-αντικατάσταση-σινεμπλόκsilent-blocks-σε-tt-8j/?p=389459 Edited November 16, 2014 by stef80 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted April 23, 2015 Share Posted April 23, 2015 Τα σινεμπλοκ του S3 όπως αποδείχθηκε μετά από 59000 στα χεράκια μου παρέδωσαν πνεύμα. Αλλαγή με νέα και τα ( πίσω + μπροστά ) των μπροστά ψαλιδιών. Από εβδομάδα που θα λάβω θα ανεβάσω φώτο. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted April 23, 2015 Share Posted April 23, 2015 Τα σινεμπλοκ του S3 όπως αποδείχθηκε μετά από 59000 στα χεράκια μου παρέδωσαν πνεύμα. Αλλαγή με νέα και τα ( πίσω + μπροστά ) των μπροστά ψαλιδιών. Από εβδομάδα που θα λάβω θα ανεβάσω φώτο. Είναι που οδηγάς ήρεμα... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted April 23, 2015 Share Posted April 23, 2015 Εγώ; πάντα.... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted April 26, 2015 Share Posted April 26, 2015 Πως το κατάφερες?? Είναι αρκετά συμπαγή. Εγώ του tt που τα έβγαλα μετά από περίπου 140.000 χλμ δεν είχαν το παραμικρό. Βέβαια, του tt είναι ακόμα πιο μασίφ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted April 26, 2015 Share Posted April 26, 2015 Του δίνω και καταλαβαίνει μου φαίνεται... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JIM A3 Posted May 6, 2015 Share Posted May 6, 2015 (edited) Tελικά έβαλε κάποιος φίλος σε A3 σινεμπλόκ από s3?Εντυπώσεις από τη μετάβαση?Είμαι και εγώ σε φάση αλλαγής,κάτι τρίζει άσχημα μπροστά δεξιά κατά το στρίψιμο του τιμονιού και δεν ξέρω τι είναι...Ο μηχανικός μου υποστηρίζει ότι είναι η βάση του αμορτισέρ αλλά είναι καινούρια...(Φοβάμαι από κρεμαγιέρα μέχρι ακρόμπαρα...)΄Εχω σχετικά καινούρια αμορτισέρ και βάσεις και το αυτοκίνητο δεν πατάει σωστά. Σε 1.6 αξίζουν τα σινεμπλοκ του s3?(Αν και κακώς ρωτάω αφού δεν έχει να κάνει με τη δύναμη).Επίσης να αλλαχθεί ολόκληρο το κομμάτι ή να μπουν πιεστά τα λάστιχα?Γνωρίζετε μήπως διαφορά τιμής? Edited May 6, 2015 by JIM A3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted May 6, 2015 Share Posted May 6, 2015 Tελικά έβαλε κάποιος φίλος σε A3 σινεμπλόκ από s3?Εντυπώσεις από τη μετάβαση?Είμαι και εγώ σε φάση αλλαγής,κάτι τρίζει άσχημα μπροστά δεξιά κατά το στρίψιμο του τιμονιού και δεν ξέρω τι είναι...Ο μηχανικός μου υποστηρίζει ότι είναι η βάση του αμορτισέρ αλλά είναι καινούρια...(Φοβάμαι από κρεμαγιέρα μέχρι ακρόμπαρα...)΄Εχω σχετικά καινούρια αμορτισέρ και βάσεις και το αυτοκίνητο δεν πατάει σωστά. Σε 1.6 αξίζουν τα σινεμπλοκ του s3?(Αν και κακώς ρωτάω αφού δεν έχει να κάνει με τη δύναμη).Επίσης να αλλαχθεί ολόκληρο το κομμάτι ή να μπουν πιεστά τα λάστιχα?Γνωρίζετε μήπως διαφορά τιμής? Δημήτρη, στα 1800άρια (tfsi-tsi) τα silent block των ψαλιδιών είναι ίδια στο Α3 και στο S3. (έχω κάπου φωτο και στο topic μου, αλλά δεν μπορώ να το βρω τώρα) Υποθέτω το ίδιο ισχύει και στα 2.0lt (200ps) Στα 1600fsi δεν ξέρω να σου πω και δεν ξέρω αν κουμπώνουν ΚΑΝ κιόλας, αφού έχετε μέχρι και άλλη ανάρτηση από τα "υπόλοιπα" Α3..... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JIM A3 Posted May 6, 2015 Share Posted May 6, 2015 Κατουρήσαμε στο πηγάδι εμείς οι 1600άρηδες!! Κάτι παρόμοιο κάνει και τώρα με τον ημιάκαμπτο στα πιο αδύναμα μοντέλα και τους πολλαπλούς συνδέσμους στα δυνατά.Πάλι καλά που όλα τα 8p είχαν πολλαπλούς συνδέσμους. Θα το ψάξω με κωδικούς και θα επανέλθω με λεπτομέρειες. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.