Jump to content

Σινεμπλοκ του S3 σε Α3


Recommended Posts

εδώ νομίζω τα αναφέρεις 

http://forum.audisportsclub.gr/index.php/topic/15605-a3-sportback-18tfsi-stronic/page-13

 

Δημήτρη, στα 1800άρια (tfsi-tsi) τα silent block των ψαλιδιών είναι ίδια στο Α3 και στο S3. (έχω κάπου φωτο και στο topic μου, αλλά δεν μπορώ να το βρω τώρα)

Υποθέτω το ίδιο ισχύει και στα 2.0lt (200ps)

 

Στα 1600fsi δεν ξέρω να σου πω και δεν ξέρω αν κουμπώνουν ΚΑΝ κιόλας, αφού έχετε μέχρι και άλλη ανάρτηση από τα "υπόλοιπα" Α3.....

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Πήγα άλλαξα τα δύο σινεμπλοκ, τα οποία όπως ήταν αναμενόμενο μετά από 145.000 χλμ ήταν κομμένα...

 

Δεν έβαλα τα ιδια καθώς τα εργοστασιακά του πωλούνται μαζί με την αλουμινένια βάση και στοιχίζουν 69 ευρώ το ένα... Τα μπροστά σινεμπλοκ 18 ευρώ το ένα. Οπότε μαζί με τα εργατικά το κόστος πήγαινε στα 230 ευρώ.

 

Μου αλλάξανε μόνο το λαστιχένιο μέρος και έβαλα αυτό που φοράνε τα 1.600αρια Α3 (έτσι μου ειπανε).

 

Εμφανισιακά μοιάζουν με τα τρίτα στην παρακάτω φωτο, δεν ξερω αν ειναι αυτά

http://forum.audisportsclub.gr/index.php/topic/15605-a3-sportback-18tfsi-stronic/page-12?do=findComment&comment=340606

 

 

Το δικό μου (1.800αρι) όντως φορούσε τα ίδια που φοράει και το S3, όπως είχε αναφερθει παλιότερα στο φόρουμ. Και οι κωδικοί ήταν οι ίδιοι.

 

1k0 199 232K (δεξί)

1k0 199 231K (αριστερό)

 

 

Στο συνεργείο μου είπανε ότι ενώ στα πρώτα (Α3 1.600αρια) πωλείται ξεχωριστά το λαστιχένιο μέρος, στα δεύτερα (S3) παει μαζί με το αλουμίνιο...

 

Ισχύει αυτό;; ή μηπως δεν είχε το συνεργείο αυτά του S3;

 

Πάντως, είδα τεράστια διαφορά στην ανάρτηση, η μέρα με τη νύχτα (καλά θα μου πείτε αναμενόμενο, καθώς αυτά που φορούσα ήταν αρκετά κομμένα).

post-17013-0-04342000-1455482770_thumb.jpg

post-17013-0-51273000-1455483271_thumb.jpg

Edited by billy14
Link to comment
Share on other sites

Κακως εβαλες αυτα. Σιγουρα εγινε πιο ανετο και αθορυβο το αμαξι, αλλα εχασες σε ακριβεια, αποκριςη και πληροφορηση.

Δεν το καταλαβες βεβαια, γιατι το μετρο συγκρισης που ειχες ηταν τα διαλυμενα παλια που ειχες.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Μετά από 190.000 χλμ έπρεπε να αλλάξω τα εμπρός σινεμπλόκ !
Ο μηχανικός μου έβαλε αυτά :

 

 

post-16979-0-96400200-1458071083_thumb.jpg

post-16979-0-14197200-1458071095_thumb.jpg

ένα έχω να πώ , καινούργιο αμάξι ! Έλεγα να αλλάξω αμορτισέρ αλλά βελτιώθηκε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ όλο το εμπρός σύστημα .

 

Επεξεργασία : Μετά από ψάξιμο είδα ότι είναι από A2 !  και ταιριάζουν πρεσαριστά στις μαμά αλουμινένιες βάσεις .
Μπήκαν με κόπο αλλά άξιζε τον κόπο, τα μαμά ήταν αρκετά κομμένα και η αίσθηση που έχει τώρα το αυτοκίνητο είναι πολύ καλύτερη. Ακόμα και ο συνοδηγός το κατάλαβε ! ! !

Edited by Dimpas
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Τα ιδια φορουσε και το προηγουμενο seat ibiza cupra.

Και γω αυτα εβαλα στο tt μετα την κακη εμπειρια που ειχα με τα superpro.

Πολυ καλα, στιβαρα αλλα και ανετα.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Παιδιά έβαλα σήμερα τα σινεμπλόκ του s3 και είμαι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ευχαριστημενος

 

καλο θα ηταν πιστευω οταν κανει καποιος μια αντικατασταση/ αναβαθμιση σε οποιαδηποτε σημειο του αυτοκινητου να αναφερει και το κοστος για να εχουν οι υπολοιποι μια εικονα...

 

Φιλικα,

Δημητρης

Link to comment
Share on other sites

Στο συνεργείο μου έδωσα 120 ευρώ. Βέβαια τα μαμά που είχα είχαν ψιλό διαλυθεί κ το αμάξι κοπανάτε τρέλα σε λακούβες και πήγαινε σε βάρκα σε στροφές. Τώρα το Νοιώθω να στρίβει σαν τρένο και στις λακούβες τρελή διαφορά. Είμαι παρά πολύ ευχαριστημενος

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Σου αλλάξανε όλο το εξάρτημα (με την αλουμονένια βάση τους) ή μόνο το λάστιχο μέσα; Το λάστιχο μπαίνει και βγαίνει πρεσαριστό.

 

Γιατί στο δικό μου συνεργείο, καθως μόνα τους χωρίς την αλουμινένια βάση βγαίνουν μόνο τα "απλά" λάστιχα που φοράνε τα 1.4 και 1.6,  αν ήθελα το εργοστασιακό (επειδή το δικό μου ειναι 1.8 και φοραει του S3) έπρεπε να αγοράσω όλο το εξάρτημα που είχε 70 ευρώ το ένα..

Edited by billy14
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Επαναφέρω το θέμα στην επικαιρότητα για να ρωτήσω αν είμαστε πλέον βέβαιοι ότι σε 1800άρι ΔΕΝ γίνεται αντικατάσταση μόνο των ελαστομερών όπως φαίνεται να υποστηρίζει τοπικό συνεργείο και απαιτείται η αλλαγή του όλου "bracket" μαζί με τις 3 βίδες που το συγκρατούν την θέση του στο άκρο του ψαλιδιού...

 

...σε διάφορα online ETKAς ο σχετικός κωδικος για τα bushes είναι ο 1k0 407 182, ανταλλακτικό όμως το οποίο δε φαίνεται οπτικά συμβατό με αυτό της εικόνας που επισυνάπτω παρά το ότι και το μανίσιο φέρει τον ίδιο ακριβώς κωδικό...

IMG_3939_2.JPG

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, RTouris said:

Επαναφέρω το θέμα στην επικαιρότητα για να ρωτήσω αν είμαστε πλέον βέβαιοι ότι σε 1800άρι ΔΕΝ γίνεται αντικατάσταση μόνο των ελαστομερών όπως φαίνεται να υποστηρίζει τοπικό συνεργείο και απαιτείται η αλλαγή του όλου "bracket" μαζί με τις 3 βίδες που το συγκρατούν την θέση του στο άκρο του ψαλιδιού...

 

...σε διάφορα online ETKAς ο σχετικός κωδικος για τα bushes είναι ο 1k0 407 182, ανταλλακτικό όμως το οποίο δε φαίνεται οπτικά συμβατό με αυτό της εικόνας που επισυνάπτω παρά το ότι και το μανίσιο φέρει τον ίδιο ακριβώς κωδικό...

IMG_3939_2.JPG

η απάντηση στο ερώτημα σου είναι: ναι, έρχεται όλο μαζί. Δεν πωλείται χωριστά.

Προσωπικά έχω δει αρκετούς που το βγάζουν και το γεμίζουν με ό,τι αυτοί θέλουν (κυρίως επειδή ψάχνουν κάποια πιο σκληρή λύση), αλλά αν πας αντιπροσωπεία και ζητήσεις το λαστιχένιο, δε θα στο δώσουν γιατί έρχεται και πωλείται ως ανταλλακτικό μαζί με το μεταλλικό κομμάτι. (οι βίδες δεν πωλούνται μαζί)

Link to comment
Share on other sites

Πως εξηγείται ότι ο κωδικός που αναγράφεται στο ελαστομερές κυκλοφορεί κανονικά ως ξεχωριστό ανταλλακτικό στα γνωστά ιντερνετομάγαζα; Τα κόστη για τα ελαστικά ξεκινούν από €7-8, ενώ το ολόκληρο 'πηγαίνει' από €35 και πάνω..όλα εννοείται εις διπλούν εφ' όσον είναι να γίνει αλλαγή στον εμπρός άξονα, αλλά φαντάζομαι το πρεσσάρισμα ίσως είναι κατά τι πιο δύσκολο εν τέλει σε εργατοώρες;

Link to comment
Share on other sites

On 1/27/2020 at 1:03 PM, RTouris said:

Πως εξηγείται ότι ο κωδικός που αναγράφεται στο ελαστομερές κυκλοφορεί κανονικά ως ξεχωριστό ανταλλακτικό στα γνωστά ιντερνετομάγαζα; Τα κόστη για τα ελαστικά ξεκινούν από €7-8, ενώ το ολόκληρο 'πηγαίνει' από €35 και πάνω..όλα εννοείται εις διπλούν εφ' όσον είναι να γίνει αλλαγή στον εμπρός άξονα, αλλά φαντάζομαι το πρεσσάρισμα ίσως είναι κατά τι πιο δύσκολο εν τέλει σε εργατοώρες;

Η audi δεν τα πουλάει χωριστά. Τουλάχιστον όχι μέχρι πριν από 1,5-2 χρόνια που τα άλλαξα εγώ. Τώρα ότι υπάρχουν πατέντες να βγάλεις το λάστιχο και να το αλλάξεις μόνο του, είναι σίγουρο.

Ρώτησες όμως για το εργοστασιακό ανταλλακτικό αν κατάλαβα καλά.

 

Και φυσικά μετά από τόσο καιρό θα πρέπει να αντικαταστήσεις τους λαστιχένιους συνδέσμους στο εμπρός μέρος (εσύ κοιτάς μόνο το πίσω μέρος του εμπρός συστήματος της ανάρτησης). Ζαμφόρ κτλ.... :)

Link to comment
Share on other sites

On 1/29/2020 at 6:18 PM, Kavouras said:

Η audi δεν τα πουλάει χωριστά. Τουλάχιστον όχι μέχρι πριν από 1,5-2 χρόνια που τα άλλαξα εγώ. Τώρα ότι υπάρχουν πατέντες να βγάλεις το λάστιχο και να το αλλάξεις μόνο του, είναι σίγουρο.

Ρώτησες όμως για το εργοστασιακό ανταλλακτικό αν κατάλαβα καλά.

 

Και φυσικά μετά από τόσο καιρό θα πρέπει να αντικαταστήσεις τους λαστιχένιους συνδέσμους στο εμπρός μέρος (εσύ κοιτάς μόνο το πίσω μέρος του εμπρός συστήματος της ανάρτησης). Ζαμφόρ κτλ.... :)

 

Γιώργο είμαστε σίγουροι ότι πρόκειται για πατέντες ή όπως γίνεται και στα σινεμπλόκ των 1600 και κάτω απλά με πρεσσάρισμα αφαιρείται το ελαστομερές και μπαίνει το νέο; Η ερώτηση καθώς ξαναλέω το 1k0 407 183 που αφορά το μανίσιο σινεμπλόκ πωλείται ξεχωριστά σαν part μόνο του από τρίτους προμηθευτές εδώ και χρόνια. Όπως και να έχει αν έχεις χρόνο και όρεξη για δώσε κάποια πιο συγκεκριμένα στοιχεία πάνω σε τι άλλο θα πρέπει να εστιάσει κανείς για να πιάσουμε όλον τον εμπρός άξονα μιας και μας έπιασαν τα χιλιόμετρα και τα χρόνια ό'τι μπορούμε να το κάνουμε να πάει πακέτο η παραγγελία και η εργασία..

Edited by RTouris
Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, RTouris said:

 

Γιώργο είμαστε σίγουροι ότι πρόκειται για πατέντες ή όπως γίνεται και στα σινεμπλόκ των 1600 και κάτω απλά με πρεσσάρισμα αφαιρείται το ελαστομερές και μπαίνει το νέο; Η ερώτηση καθώς ξαναλέω το 1k0 407 183 που αφορά το μανίσιο σινεμπλόκ πωλείται ξεχωριστά σαν part μόνο του από τρίτους προμηθευτές εδώ και χρόνια. Όπως και να έχει αν έχεις χρόνο και όρεξη για δώσε κάποια πιο συγκεκριμένα στοιχεία πάνω σε τι άλλο θα πρέπει να εστιάσει κανείς για να πιάσουμε όλον τον εμπρός άξονα μιας και μας έπιασαν τα χιλιόμετρα και τα χρόνια ό'τι μπορούμε να το κάνουμε να πάει πακέτο η παραγγελία και η εργασία..

Δυστυχώς δε θυμάμαι κωδικούς. Είχα πάει στο συνεργείο και του είπα (όπως ήταν σηκωμένο το αμάξι) τι θέλω ακόμα να αλλάξει. Πρότεινε και κάτι ζαμφοράκια που μου ξέφυγαν, μπήκαν και "πλέρωκα".

 

Πρακτικά άλλαξα ΟΛΟΥΣ τους λαστιχένιους συνδέσμους στο εμπρός και πίσω σύστημα ανάρτησης γιατί όντας το αμάξι 10 ετών, ακόμα κι αν δεν είχαν κοπεί, είχαν σίγουρα χάσει ελαστικοτητα.

Η διαφορά σε αίσθηση τιμονιού και πατήματος ήταν μεγάλη στο δικό μου αμάξι. Απορώ που το άφησα στην 10ετία, αλλά επειδή δεν είχαν κοπεί, δεν πέρασε από το μυαλό μου.

 

 

ΥΓ: είναι και η πρώτη φορά που έχω στην κατοχή μου τόσο παλιό αμάξι, αλλά πραγματικά είμαι τόσο ευχαριστημένος που δυσκολεύομαι να να βρω κάτι καλύτερο για να το αλλάξω, χωρίς να χαλάσω κεφάλαιο όσο κάνει ένα σπίτι. :)

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Dikonou said:

powerflex μπλε σειρά αλλαγή παντού λετε να δώ διαφορά;

σκοπεύεις να σπάσεις καμια πέτρα στα νεφρά?

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 2/11/2020 at 7:58 PM, Dikonou said:

Όχι ε; 

βάλτα να μας πεις πότε τα πέταξες.

Θεωρώ ότι αν το αμάξι δεν μπαίνει (μόνο) πιστα, είναι πολύ σκληρά. Γνώμη μου όμως.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Μετα το σημερινο κτεο με ενημέρωσανοτι χρειαζεται αλλαγη το μπροστα δεξια συνεμπλοκ.

Αναφερομαι σε 1.6 bse 8pa.

Μπορειτε να μου πειτε τι κοστος να αναμένω και καποιο συνεργείο νοτια και δυτικά στην Αθήνα;

Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, admitos said:

Μετα το σημερινο κτεο με ενημέρωσανοτι χρειαζεται αλλαγη το μπροστα δεξια συνεμπλοκ.

Αναφερομαι σε 1.6 bse 8pa.

Μπορειτε να μου πειτε τι κοστος να αναμένω και καποιο συνεργείο νοτια και δυτικά στην Αθήνα;

Προσωπικά το πηγαίνω το αμάξι στο Γιώργο Φόνσο:

Autorep (Γεώργιος Φόνσος)
Τηλέφωνο: 2109341905
Διεύθυνση: Ευξείνου Πόντου 186, Νέα Σμύρνη, ΤΚ 171 23

 

Αν και δύσκολα συστήνω επαγγελματίες, ο Γιώργος με έχει πείσει ότι είναι γνώστης του αντικειμένου του με μεράκι, σχολαστικός στην εργασία του, τίμιος (πάνω απο όλα) και σχετικά οικονομικός.

 

Τώρα για το πόσο κάνουν....... αν θυμάμαι καλά στο 1.8Τ Α3 8Ρ τα εργοστασιακά silent blocks έχουν περίπου 100€, αλλά πάνε και αρκετά χρόνια  (4+ χρόνια) που τα άλλαξα (με πιο σκληρά και ενισχυμένα, μειώνοντας σημαντικά όμως την άνεση για να βελτιωθεί το κράτημα).

Με ένα τηλέφωνο όμως μπορείς να μάθεις τιμή και κόστος τοποθέτησης. :)

 

 

ΥΓ: αν πάρεις στο παραπάνω συνεργείο, πες του ότι τον πρότεινε κάποιος από το Audi Sport Club. Αν είχες και κάρτα μέλους Audi Sport Club, θα είχες και 15% έκπτωση. (εδώ όλες οι εκπτώσεις από όλους τους χορηγούς μας)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
On 1/26/2020 at 11:53 PM, RTouris said:

Επαναφέρω το θέμα στην επικαιρότητα για να ρωτήσω αν είμαστε πλέον βέβαιοι ότι σε 1800άρι ΔΕΝ γίνεται αντικατάσταση μόνο των ελαστομερών όπως φαίνεται να υποστηρίζει τοπικό συνεργείο και απαιτείται η αλλαγή του όλου "bracket" μαζί με τις 3 βίδες που το συγκρατούν την θέση του στο άκρο του ψαλιδιού...

 

...σε διάφορα online ETKAς ο σχετικός κωδικος για τα bushes είναι ο 1k0 407 182, ανταλλακτικό όμως το οποίο δε φαίνεται οπτικά συμβατό με αυτό της εικόνας που επισυνάπτω παρά το ότι και το μανίσιο φέρει τον ίδιο ακριβώς κωδικό...

IMG_3939_2.JPG

 

 

όπως θα δεις παραπάνω, είχα ακριβώς το ιδιο πρόβλημα πριν 7 χρόνια και έβαλα του απλού A3, με τις μεγάλες εγκοπές. Τώρα που ήρθε η ώρα να τα αντικαταστήσω έψαξα και βρήκα τα ενισχυμένα.

 

Μόνο το λαστιχένιο κομμάτι τους, χωρίς τη βάση. το ποσό είναι αστείο (10 ευρώ το καθένα). Οποίος θέλει τηλ. του μαγαζιού με τα ανταλλακτικά μου λέει.

 

 

 

 

 

IMG_7158.jpeg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 9/15/2023 at 11:46 AM, billy14 said:

 

 

όπως θα δεις παραπάνω, είχα ακριβώς το ιδιο πρόβλημα πριν 7 χρόνια και έβαλα του απλού A3, με τις μεγάλες εγκοπές. Τώρα που ήρθε η ώρα να τα αντικαταστήσω έψαξα και βρήκα τα ενισχυμένα.

 

Μόνο το λαστιχένιο κομμάτι τους, χωρίς τη βάση. το ποσό είναι αστείο (10 ευρώ το καθένα). Οποίος θέλει τηλ. του μαγαζιού με τα ανταλλακτικά μου λέει.

 

 

 

 

 

IMG_7158.jpeg

Ενημερωτικά, εγώ στο 8Ρ είχα βάλει του S3 σαν αυτά που έχεις στη φωτό (απλά εγώ  τα είχα πάρει ολόκληρα από αντιπροσωπεία μαζί με το σίδερο), αλλά στην επόμενη αλλαγή μου πρότειναν και έβαλα ένα λάστιχο που είναι τελείως μασίφ (άλλαξα μόνο το λάστιχο), όπου βελτιώθηκε περισσότερο η σαφήνεια στο τιμόνι και ως bonus αντεξαν και περισσότερο (δεν ξανα-ασχολήθηκα μαζί τους μέχρι που το πούλησα!!)

Επισυνάπτω φωτό (του 2017, αφού τα είχα ήδη 2 χρόνια πάνω)

IMG_3445.thumb.JPG.3bd4fbf1979294505f5fb793dda79120.JPG

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.