Jump to content

πόσο λάδι καίει το δικό σου audi a4 1.8tfsi b8?  

58 members have voted

  1. 1. πόσο λάδι καίει το δικό σου audi a4 1.8tfsi b8?

    • καθόλου
    • 100ml per 1000km
    • 200ml per 1000km
    • 300ml per 1000km
    • 500ml per 1000km


Recommended Posts

έκαιγε λάδι ναι, το παρατήρησα όταν στα 1000 km κατέβηκε μια γραμμή.

Καλα 100ml στα 1000km δεν το λες καταναλωση, ειδικά για turbo άμεσου ψεκασμου...

Link to comment
Share on other sites

Προσπάθησε να σου καλύψουν όσα περισσότερα μπορείς και κάνε μια σωστή επισκευή.Πες π.χ ότι σου έλεγαν από την αρχή ότι υπάρχει το ίδιο αυτοκίνητο 2000ευρώ ακριβότερο αλλά χωρίς να καίει γραμμάριο λάδι, δεν θα τα έδινες ? Τα δίνεις τώρα και μετά θα έχεις ένα σωστό μοτέρ για την υπόλοιπη ζωή αυτού του αυτοκινήτου. Το παρήγορο σε εσένα και σε όσους τα αγόρασαν μτχ, είναι ότι δεν έδωσες όσα έδωσαν αυτοί που το πήραν καινούργιο. Οπότε από αυτό και μόνο, δικαιολογείται κατά ένα μέρος. Τι να πουν αυτοί, που έσκασαν 30-40000 + ευρώ για καινούργιο και τους καίει λάδι. Και πολλούς από αυτούς τους έχουν πείσει ή το έχουν αποδεχθεί ότι έτσι είναι και δεν κάνουν επισκευή.

 

Όταν έψαχνα πάλι για Β8 ήξερα ότι εχω πολλές πιθανότητες να εχω πρόβλημα με λάδια και σκέφτηκα ακριβώς όπως τα λες, αυτό που με χαλάει είναι η όλη πουστιά που έχει παιχτεί για να πείσουν κάποιον να προχωρήσει σε αγορά.

 

Απ ότι εχω καταλάβει δεν υπάρχει κάτι στάνταρ στην καύση λαδιού.

Άλλα καίνε 200ml στα 1000χλμ, άλλα 100, άλλα 300, άλλα δεν καίνε σταγόνα

Όλα τα μοτέρ δεν είναι ίδια;

Δεν πάτησε καλά στο στρώσιμο;

Για ποιο λόγο τόσες αποκλίσεις;

 

Έξω κυκλοφορεί η φήμη  <<έχεις turbo vag, θα καις πολύ λάδι φίλε μου>>

Απ ότι φαίνεται όμως δεν ισχύει, μάλλον είναι καραμέλα από τις αντιπροσωπίες.

Edited by konan
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

να πω και εγω τη περιπετεια ενος αδελφικου φιλου με b8 1800cc.μεγαλη καταναλωση λαδιου -εκτος εγγυησης ,αγορασμενο απο μαντρα σε καλη τιμη.ολλοι του ζητησαν 2000 ευρω να το φτιαξουν τα οποια χρηματα δεν υπαρχουν.ρισκαραμε και κατεβαζουμε το μοτερ στο σπιτι και το ανοιγουμε.παρολο που εχει κανει 160000χλμ οι κυλινδροι ειναι οκ.παμε το μπλοκ στη ΜΕΚΚΑ (οσοι ειναι απο πατρα γνωριζουν)βγαινουν τα εμβολα και τα ελατηρια καθαριζονται και μετρουνται διακενα.αλλαχτηκαν εδρανα στροφαλου ,εμβολων και ελατηρια με το σωστο διακενο.δεσαμε το κινητηρα με τη βοηθεια ενος γνωστου μηχανικου(σφιξιμο κεφαλης και χρονισμα).ζοριστικαμε λιγο να τον βαλουμε στο αυτοκινητο,εν τελει ολα καλα πηγαν.το μοτερ δεν καιει σταγονα πλεον και εχει κανει σχεδον 8000 χλμ(ειναι λιγα ).συνολικο κοστος Μεκκα και φλαντζες και αναλωσιμα 500 ευρω σχεδον.οφειλω να πω οτι ηταν πρωτογνωρη εμπειρια  με μεγαλο ρισκο αποτυχιας.  

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Κοινός θνητός θα απέφευγε αγορά αυτοκινήτου που έχει κατεβάσει μηχανή σαν τον διάολο το λιβάνι πιστεύω.

Προσωπικά θα προτιμούσα να πάρω κάποιο με επισκευασμένο μηχανή που θα ήξερα οτι δεν έκαιγε σταγόνα παρά να ειχα την πιθανότητα να καίει παπάδες. Νομιζω πως σημερα κι εσυ το ίδιο θα προτιμούσες.

 

Ιστορικό μόνο με μέσον μπορείς να βρεις και δεν θα είναι καν κάπου γραμμένο, μόνο αν είσαι κάτοχος αυτοκίνητου και για το διάστημα που είσαι.

Είναι προσωπικά δεδομένα πλέον. loooooool.

Αυτό για τα προσωπικά δεδομένα, ιδιαιτερα απο τη στιγμη που πρόκειται για αντικείμενο που μεταβιβάζεται στην κυριότητα σου με ξεπερνάει. Ισως να χρειαζομουν μια εξήγηση απο τον Κον για να το καταλάβω. Σε κάθε περίπτωση παντως απο τη στιγμη που θα ερχόμουν να αγοράσω το αυτοκινητο σου (σαν ιδιώτης προς ιδιώτη μιλάω παντα) θα ήταν όρος απαραβατος να πάμε μαζι σε μια αντιπροσωπεία να εκτυπώσεις τις επισκευές και να μου τις δώσεις να τις ελέγξω..

 

Όσο για το book service έμενα είναι σφραγισμένο κανονικά από αντιπροσωπεία, μόνο που τα 3 τελευταία service δεν τα έκανε η αντιπροσωπεία και ας έβαλε σφραγίδες γνησιότητας και ευαγγέλια στο βιβλίο.

Αν και πιστεύω πως δεν υπαρχει κανένα σοβαρό όφελος για την αντιπροσωπεία να κανει κατι τέτοιο αφου εγείρει πολλά θέματα σε πολλούς τομείς, αν πραγματικα ισχυει, απλα no comments...
Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά θα προτιμούσα να πάρω κάποιο με επισκευασμένο μηχανή που θα ήξερα οτι δεν έκαιγε σταγόνα παρά να ειχα την πιθανότητα να καίει παπάδες. Νομιζω πως σημερα κι εσυ το ίδιο θα προτιμούσες.

 

Αυτό για τα προσωπικά δεδομένα, ιδιαιτερα απο τη στιγμη που πρόκειται για αντικείμενο που μεταβιβάζεται στην κυριότητα σου με ξεπερνάει. Ισως να χρειαζομουν μια εξήγηση απο τον Κον για να το καταλάβω. Σε κάθε περίπτωση παντως απο τη στιγμη που θα ερχόμουν να αγοράσω το αυτοκινητο σου (σαν ιδιώτης προς ιδιώτη μιλάω παντα) θα ήταν όρος απαραβατος να πάμε μαζι σε μια αντιπροσωπεία να εκτυπώσεις τις επισκευές και να μου τις δώσεις να τις ελέγξω..

 

Αν και πιστεύω πως δεν υπαρχει κανένα σοβαρό όφελος για την αντιπροσωπεία να κανει κατι τέτοιο αφου εγείρει πολλά θέματα σε πολλούς τομείς, αν πραγματικα ισχυει, απλα no comments...

Επισκευασμένο με χίλια Γιάννη, μάλλον εγώ εσύ και άλλοι 10 από το forum :)

 

Όταν αγοράζεις από μάντρα ιστορικό αντιπροσωπίας το ξεχνάς.

 

Την πουστιά στο book μόνο εγώ θα μπορούσα να την δω από αυτά που εχω τραβήξει, οπού και να το δείξω θα μου πουν πως εχω δίκιο, είναι ένα καλό όπλο πάντως για να τους χορέψω..

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ούτε το δικό μου έκαιγε, αν και έχω 2 συναδέλφους με Q5 που έκαιγαν και το έφτιαξαν και από τότε δεν έχουν κανένα πρόβλημα. Το all road που επίσης έχουμε καιει 1 lt /5000km

Το θέμα είναι ότι στους 1.8 δεν το έχω ακούσει ποτέ πάρα μόνο μέσα στο forum εδώ...

Για αυτό προβληματιζομαι.

Link to comment
Share on other sites

Ενημερωτικά προς το θέμα της συζήτησης.Το Β8 παίρνει 4,6 λίτρα λάδι μαζί με το φίλτρο.Το αναφέρει στο manual

του αυτοκινήτου.

Link to comment
Share on other sites

Άρα μου έβαλε γύρω στα 300 ml πάρα πάνω ο τρόμπας. Όπως και να χει είμαι για επισκευή, 1lit σε λιγότερο από 2.000 χλμ πρέπει να καίω.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό κάνουν οι έμποροι και όχι μόνο.

Ξεχειλίζουν τα αμάξια με λάδι, το αγοράζεις και λες πήρα κελεπούρι.

Μόλις όμως κάψει το παραπανίσιο λάδι, έρχεται η λυπητερή!!!

Βλέπεις τον δείκτη να κατεβαίνει μέρα μέρα και τρελαίνεσαι.

Ζήτω τα δίχρονα μοτέρια...τι να πω!!!

Link to comment
Share on other sites

Ιδιως στα Β8 που εχουν ηλεκτρονικο δεικτη το κολπο πιανει μια χαρα ,γιατι δεν φαινεται το παραπανω λαδι.Μονο με βεργα λαδιου που δεν υπαρχει στα Β8. ;)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Λάδια σε δικό μου μηχανικό έβαλα, δεν είχε λόγο να μου κάνει μαλακία, η βέργα που έχουν ρυθμίζει το βάθος ανάλογα με το μοντέλο, μάλλον θα έκανε λάθος.

Αδικαιολόγητος και αυτός, ο λόγος που έβαλα λάδια ήταν για να γίνει μέτρηση αφού είχα υποψία για μεγάλη κατανάλωση. 

Έχω μαγνήτη στους μαλάκες γαμώ την τύχη μου γαμωωωωω

Edited by konan
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Να κάνω και λίγο το συνήγορο του διαβόλου και ας τραβάω αυτά που τραβάω

Πιστεύω πως καμία μάντρα δεν θα αγόραζε αυτοκίνητο με τόσο σοβαρή ζημιά,  οι περισσότεροι σίγουρα την πατάνε και κατ επέκταση ο αγοραστής, το ποιο πιθανό είναι να μην γνωρίζουν, δεν νομίζω πως η κάθε μάντρα κάνει τεστ καύσης λαδιών.

Θα μπορούσε όμως η μάντρα να είναι συνεργάσιμη και να βοηθήσει τον πελάτη της με μια μέση λύση.

Link to comment
Share on other sites

konan το θέμα είναι τα αμάξια να φύγουν.

Να πουληθούν και όποιον πάρει ο χάρος.

Η εταιρεία leasing τα δίνει στους εμπόρους και αυτοί με τη σειρά τους στους αγοραστές.

Οι μόνοι που δεν θα βγουν χαμένοι από την υπόθεση είναι οι leasing και οι έμποροι.

Ο τελικός αποδέκτης είναι ο κερδισμένος ή ζημιωμένος.

 

Λες και τα Β8 και τα Α5 τα έχουνε ματιάσει.

Τόσο ωραία αυτοκίνητα που όλοι τα θαυμάζουν και...που να ήξεραν οι εκτός forum!!!

Link to comment
Share on other sites

Να κάνω και λίγο το συνήγορο του διαβόλου και ας τραβάω αυτά που τραβάω

Πιστεύω πως καμία μάντρα δεν θα αγόραζε αυτοκίνητο με τόσο σοβαρή ζημιά, οι περισσότεροι σίγουρα την πατάνε και κατ επέκταση ο αγοραστής, το ποιο πιθανό είναι να μην γνωρίζουν, δεν νομίζω πως η κάθε μάντρα κάνει τεστ καύσης λαδιών.

Θα μπορούσε όμως η μάντρα να είναι συνεργάσιμη και να βοηθήσει τον πελάτη της με μια μέση λύση.

Η μαντρα συνηθως κανει το ξεπλυμα...

Παιρνει το leasing το νοικιαρικο το προβληματικο, μαιμουδευει οτι μπορει και το πουλαει με κατεβασμενα χιλιομετρα με 10-15χιλ ανα ετος κυκλοφοριας

Πλυσιμο γυαλισμα επιδιορθωσεις τοπικες και ειναι ετοιμο...

Η αντιπροσωπεια και η εταιρεια leasing θα το ξεφορτωθουν

Ο δε μαντρας θα βγαλει ποιο πολλα και θα το πουλησει και ποιο ανετα γιατι θα ειναι ποιο ευελικτος στο παζαρι

Τωρα το 95% δεν θα ασχοληθει μολις ανακαλυψει το προβλημα, θα το βαλει σε καποιο συνεργειο και θα το ξαναπληρωσει για να το φερει στα ισια του

Αυτο συμβαινει για τον απλο λογο οτι ελληνας γουσταρει να παιρνει αυτοκινητα κατω απο 100χιλ χιλιομετρα.

Δηλ. μονο εγω ξερω αυτοκινητα που κανουν απο 40χιλ και πανω ανα ετος?

Αυτα που καταληγουν μετα απο 5-10χρονια? στο ξεπλυμα

Προσωπικα για αυτο δεν εβαλα το α6 για πουλημα μπορει να ειναι κουκλα σε σχεση με το 90% στο car (μηχανικα-εμφανησιακα)αλλα αν βαλω τα χιλιομετρα θα το θελουν για ενα κομματι ψωμι...

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με όλα παιδιά φυσικά και ισχύουν

Οι μάντρες προσπαθούν να τα κάνουν έξω κούκλα και για το τι γίνεται μέσα στα παπάκια τους

Για θέμα λάδια δεν ξέρω κατά πόσο το γνωρίζουν άλλα και να γνώριζαν άπλα θα προσπαθούσαν να το καμουφλάρουν.

 

Εκτός forum έχει βγει η βρώμα ότι τα vag απλά καίνε τον κώλο τους επειδή είναι tfsi λόγω ψεκασμού, ετσι βολεύει τις αντιπροσωπείες.

Link to comment
Share on other sites

Να κάνω και λίγο το συνήγορο του διαβόλου και ας τραβάω αυτά που τραβάω

Πιστεύω πως καμία μάντρα δεν θα αγόραζε αυτοκίνητο με τόσο σοβαρή ζημιά,  οι περισσότεροι σίγουρα την πατάνε και κατ επέκταση ο αγοραστής, το ποιο πιθανό είναι να μην γνωρίζουν, δεν νομίζω πως η κάθε μάντρα κάνει τεστ καύσης λαδιών.

Θα μπορούσε όμως η μάντρα να είναι συνεργάσιμη και να βοηθήσει τον πελάτη της με μια μέση λύση.

Ναι ρε Κώστα, άντε το θέμα με τα λάδια να μην μπορουν να το εξακριβώσουν. 

Σε όλα τα άλλα είναι εντάξει απέναντι στον πελάτη? Παίρνουν αυτοκίνητα με 160.000 χλμ και ζήτημα αν στο car θα βρουμε 10 από μαντράδες που να έχουν στο κοντέρ περισσότερα από 80.000..

Έχει περάσει από πάνω τους τανκς και σου λένε ατρακάριστο.

Το παίρνουν από εταιρεία ενοικιάσεως και σου λέει πρώτο χέρι από ιδιώτη, μια γυναίκα το είχε για να πηγαινοφέρνει τα παιδιά στο σχολείο.. Ή το άλλο, "από μη καπνιστή"...

Όλα τα service στην αντιπροσωπεία, αλλά εχει χαθεί μωρε το service book...

A, και έλεγχος μόνο στη μάντρα.. 

Ας ήταν σε όλα τα υπόλοιπα εντάξει και ας έμενε μόνο το θέμα της κατανάλωσης λαδιού να βρίζουμε την αντιπροσωπεία!

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Η μαντρα συνηθως κανει το ξεπλυμα...

Παιρνει το leasing το νοικιαρικο το προβληματικο, μαιμουδευει οτι μπορει και το πουλαει με κατεβασμενα χιλιομετρα με 10-15χιλ ανα ετος κυκλοφοριας

Πλυσιμο γυαλισμα επιδιορθωσεις τοπικες και ειναι ετοιμο...

Η αντιπροσωπεια και η εταιρεια leasing θα το ξεφορτωθουν

Ο δε μαντρας θα βγαλει ποιο πολλα και θα το πουλησει και ποιο ανετα γιατι θα ειναι ποιο ευελικτος στο παζαρι

Τωρα το 95% δεν θα ασχοληθει μολις ανακαλυψει το προβλημα, θα το βαλει σε καποιο συνεργειο και θα το ξαναπληρωσει για να το φερει στα ισια του

Αυτο συμβαινει για τον απλο λογο οτι ελληνας γουσταρει να παιρνει αυτοκινητα κατω απο 100χιλ χιλιομετρα.

Δηλ. μονο εγω ξερω αυτοκινητα που κανουν απο 40χιλ και πανω ανα ετος?

Αυτα που καταληγουν μετα απο 5-10χρονια? στο ξεπλυμα

Προσωπικα για αυτο δεν εβαλα το α6 για πουλημα μπορει να ειναι κουκλα σε σχεση με το 90% στο car (μηχανικα-εμφανησιακα)αλλα αν βαλω τα χιλιομετρα θα το θελουν για ενα κομματι ψωμι...

 

Συμφωνώ απόλυτα με τον Γιάννη και αυτή είναι δυστυχώς η Ελληνική πραγματικότητα.

Link to comment
Share on other sites

Όταν συνειδητά αγοράζεις μεταχειρισμένο αυτοκίνητο ,πρέπει να έχεις κατά νου, ότι δεν είναι καινούργιο και το μειωμένο κόστος κτήσης δικαιολογεί τις όποιες ατέλειες σε όλους τους τομείς και όχι μόνο στον κινητήρα (π.χ κατανάλωση λαδιού). Δυστυχώς δεν ζούμε σε κοινωνία αγγέλων και σε όλες τις αγορές-πωλήσεις υπάρχει περίπτωση να έχουν καμουφλαριστεί ατέλειες, με σκοπό να το σπρώξουν που λέμε . Δεν το επικροτώ, κάθε άλλο το καταδικάζω. Εκεί είναι  το σημείο στο οποίο πρέπει ο αγοραστής να έχει διασφαλίσει με κάποιο συμβόλαιο την αγορά του, ώστε να κινηθεί νομικά εφόσον θεωρεί ότι εξαπατήθηκε.

 

 

Είμαι βέβαιος πως αν δεν υπήρχε αυτό το λυπηρό θέμα με την κατανάλωση λαδιού, που από ότι φαίνεται είναι περισσότερο θέμα κατασκευαστικής αστοχίας παρά χρήσης , δεν θα ασχολιόμασταν με καμιά από όλες τις άλλες ατέλειες - φθορές, που αν μη τι άλλο δικαιολογούνται να υπάρχουν σε ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο. Το αν θα γίνουν αντιληπτές, έχει να κάνει και με την διάθεση, την υπομονή και τις γνώσεις του αγοραστή να τις ανακαλύψει. Πολλές φορές κάνουμε περισσότερες παραχωρήσεις από ότι θα έπρεπε για να αποκτήσουμε ένα αυτοκίνητο και στο τέλος φαίνεται πως δεν ήμασταν προετοιμασμένοι για αυτήν την επιλογή. Και αν βγει καλό, λες όλα ωραία και καλά και τι αμαξάρα πήρα με τα μισά λεφτά και λιγότερα από αυτά που έδωσε κάποιος άλλος πριν μερικά χρόνια. Αν έχει όμως τα θεματάκια του, αρχίζει η γκρίνια...............  

 

 

 

Τι εννοώ με απλά λόγια ? Γουστάρεις να κάνεις τι δουλειά σου και το κομμάτι σου με λίγα λεφτά? Παίρνεις τα ρίσκα σου και αν χρειαστεί ρίχνεις χρήμα και το συμμαζεύεις.

 

 

Θέλεις σιγουριά και όχι πολλές σκοτούρες ?  Πάρε ένα καινούργιο αυτοκίνητο των 16000euro να έχεις το κεφαλάκι σου ήσυχο και αν προκύψει κάτι, να έχεις την εγγύηση να τους τρέχεις και να απαιτείς δικαίως το δίκιο σου.

 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Θοδωρή μου δεν θα διαφωνήσω ουσιαστικά μαζί σου αλλά σκεψου το εξής.

Δίνω 15.000 και παίρνω ένα Α4 από μάντρα με 65.000 χιλιόμετρα.

Σε 10.000 χιλιόμετρα μου βγάζει ανάγκη για αλλαγή δίσκοπλατό. Τους πούστηδες στην Audi, τσιγαρόχαρτο βάζουν αντί για δίσκο.

Μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα αργότερα βγάζει πρόβλημα σε πολλαπλασιαστές. Άλλα καντήλια.

Σε ένα μήνα βλεπεις ότι θέλει αλλαγή η ανάρτηση.

Τα silent blocks

φίλτρα βενζίνης,

αντλία υψηλής

τρέμουλο στο turbo

το ένα το άλλο.

Και κάθεσαι και κράζεις τους γερμανούς ότι σου έφαγε 3-4 χιλιάρικα σε επισκευές "καινούργιο αμάξι" 3-4 ετών με 70 χιλιάδες χιλιόμετρα. Βλάβες που τα ιαπωνικά θα τα έβγαζαν στις 150.000 χιλιόμετρα. 

Έλα που και το γερμανικό 150.000 είχε, ασχετα αν ο "επαγγελματίας" στο πούλησε με το κοντερ στα μισά....

 

Ακόμη και πρόβλημα με τα λάδια να μην είχε από τα 0 χιλιόμετρα, στα 200.000 λογικό είναι να αποκτήσει... Άσχετα αν το κοντέρ γράφει 80.000 κι εσύ χαίρεσαι που το πήρες στο 1/5 της αρχικής τιμής...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τι εννοώ με απλά λόγια ? Γουστάρεις να κάνεις τι δουλειά σου και το κομμάτι σου με λίγα λεφτά? Παίρνεις τα ρίσκα σου και αν χρειαστεί ρίχνεις χρήμα και το συμμαζεύεις.

 

 

 

Θέλεις σιγουριά και όχι πολλές σκοτούρες ?  Πάρε ένα καινούργιο αυτοκίνητο των 16000euro να έχεις το κεφαλάκι σου ήσυχο και αν προκύψει κάτι, να έχεις την εγγύηση να τους τρέχεις και να απαιτείς δικαίως το δίκιο σου.

 

 

Κάπως έτσι σκέφτηκα κι εγώ:

Ιδού το απλό και ταπεινό αμαξάκι μου:

 

Edited by dimishark
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Γιάννη μου καταλαβαίνω τι λες. Το πρόβλημά σου είναι ότι εξαπατήθηκες και αγόρασες εν αγνοία σου, ένα αυτοκίνητο 150000km ή και παραπάνω, αντί για 70000km όπως φαινόταν. Μα αυτό σου λέω ποιο πάνω και το εξηγώ, χωρίς να το επικροτώ . Ότι υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είναι μούφα αυτό που θεωρείς ευκαιρία και ανάποδα και ότι η αγορά μεταχειρισμένου έχει ρίσκο, άλλοτε με κέρδος και άλλοτε με ζημιά. Στο χέρι σου είναι να δεχθείς το ρίσκο ή όχι. Και το ρίσκο έχει να κάνει και με την μάρκα ή την χώρα κατασκευής ή την προέλευση του αυτοκινήτου όταν πρόκειται για μεταχειρισμένο. Επίσης για μένα πλέον είναι μύθος ότι γερμανικό αυτοκίνητο = αξιόπιστο αυτοκίνητο. Για μένα είναι καθαρά θέμα γούστου και τσέπης.

Για παράδειγμα έχω φίλο που όλα του τα αυτοκίνητα τα έχει αγοράσει μεταχειρισμένα και θωρεί ότι έτσι χάνει λιγότερα και κάνει το κέφι του. Από lancia delta, alfa romeo spider, lotus elise, porsche boxter και τώρα vw golf gti. Σε άλλα κέρδισε, σε άλλα έχασε. Είναι ο τύπος του ανθρώπου που γουστάρει να κάνει το κομμάτι του και να αλλάζει συχνά αυτοκίνητο, πράγμα που θα ήταν δύσκολο με καινούργια. Εγώ αντίθετα είμαι ο τύπος που δεν ρισκάρει και το παντρεύεται. Το πρώτο μου αυτοκίνητο είναι μια lancia delta 17 χρόνων που θα μπορούσα να την έχω αλλάξει στα μισά χρόνια κάνοντας συμβιβασμό λόγω γούστου με ένα καινούργιο των 15000eurο ή με ένα μεταχειρισμένο ίδιας αξίας. Λέω όχι θα τα μαζέψω και όταν μπορώ θα πάρω ένα που γουστάρω των 30000 καινούργιο. Έχασα ή κέρδισα δεν ξέρω. Απλά έκανα αυτό που εγώ θεωρούσα πιο σωστό και το οποίο για άλλους να είναι εντελώς λάθος. Είπαμε, όλα είναι θέμα επιλογής.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα με τα χλμ που όλοι τα κατεβάζουν για πλάκα πρέπει να το λύσουν οι ίδιες οι εταιρίες, αλλιώς το πάρτι δεν θα σταματήσει ποτέ.

 

Ο κάθε ένας ψωνίζει ανάλογα με αυτά που θέλει να διαθέσει, εγώ πίστευα ότι το Β8 θα το έβρισκα πολύ φθηνά όσο προχωρούσαμε στην κρίση και ήμουν σίγουρος ότι θα καθόταν καλή ευκαιρία από ιδιώτη, δυστυχώς δεν ήταν ετσι, υπάρχουν ελάχιστα από ιδιώτες και οι μάντρες γέμισαν με leasing που όπως φαίνεται το μεγαλύτερο ποσοστό πουλήθηκε γιατί ήθελε επισκευή για καύση λαδιών.

 

Στην περίπτωση μου ετσι όπως έγινε τελικά, χίλιες φόρες να είχα προχωρήσει σε επισκευή του πρώτου αυτοκίνητου,  μου έχουν φύγει πολλά λεφτά, λάδια, μεταβιβάσεις, ασφάλειες,  χλμ για τεστ...... και το κακό είναι ότι ακόμα είμαι στην ίδια θέση.

Την άλλη βδομάδα θα πάω να με βάλουν σε πρόγραμμα κατανάλωσης.

Link to comment
Share on other sites

Τα χιλιόμετρα τα γύριζαν και πάντα θα μπορούν αν θέλουν να τα γυρίσουν. Είναι αποδεδειγμενο νομίζω ότι δεν υπάρχει ηλεκτρονικό σύστημα ασφαλείας αν θελήσει επαγγελματίας να ασχοληθεί και να το σπάσει. Τώρα μια επισκευή δεν είναι κάτι τραγικό. Εδώ μέσα είναι μέλη που τα έχουν αλλάξει όλα με σφυρίλατα. Αυτοί άνετα σε βοηθάνε και σε καθοδηγούν σε μια επισκευή που νομίζω είναι πιο απλή από την βελτίωση . Εξάλλου μετά έχεις καινούργιο μοτέρ με 0 χιλιόμετρα. Μπορείς να βάλεις και μια μπιελα να έχεις για το μέλλον μη τυχόν θελήσεις δύναμη ;-)

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα με τα χλμ που όλοι τα κατεβάζουν για πλάκα πρέπει να το λύσουν οι ίδιες οι εταιρίες, αλλιώς το πάρτι δεν θα σταματήσει ποτέ.

 

Ο κάθε ένας ψωνίζει ανάλογα με αυτά που θέλει να διαθέσει, εγώ πίστευα ότι το Β8 θα το έβρισκα πολύ φθηνά όσο προχωρούσαμε στην κρίση και ήμουν σίγουρος ότι θα καθόταν καλή ευκαιρία από ιδιώτη, δυστυχώς δεν ήταν ετσι, υπάρχουν ελάχιστα από ιδιώτες και οι μάντρες γέμισαν με leasing που όπως φαίνεται το μεγαλύτερο ποσοστό πουλήθηκε γιατί ήθελε επισκευή για καύση λαδιών.

 

Στην περίπτωση μου ετσι όπως έγινε τελικά, χίλιες φόρες να είχα προχωρήσει σε επισκευή του πρώτου αυτοκίνητου,  μου έχουν φύγει πολλά λεφτά, λάδια, μεταβιβάσεις, ασφάλειες,  χλμ για τεστ...... και το κακό είναι ότι ακόμα είμαι στην ίδια θέση.

Την άλλη βδομάδα θα πάω να με βάλουν σε πρόγραμμα κατανάλωσης.

Α ρε Κώστα.

Καμια 10ρια σελίδες πρίν σου το είχα γράψει αναλυτικά τα βήματα για να μην παιδεύεσαι και ξοδεύεσαι περισσότερο.

Άνοιξα αυτό το topic για να βοηθήσω ανθρώπους ομοιοπαθείς με βάση αυτό που έπαθα εγώ, και με αναλυτικά βήματα.

Το αυτοκίνητο το πήρα καινούργιο και από 26000 με τα έξτρα βγήκε 31000€. Η αλήθεια είναι πως για ένα τέτοιο αμαξι δεν τα λυπηθηκα. Ερωτας. (είναι το 3ο μου αυτοκίνητο στην οδηγική μου ιστορία).

Με βαση τα post του nick423 (να ναι καλά το παιδί στην Κύπρο), πήγα κι έκανα τα βήματα όπως έπρεπε. Δεν πλήρωσα τιποτα για ελεγχους (3 φορές). Η επισκευη έγινε και μου στοίχισε 800€ (με 75% έκπτωση υποτίθεται)

Σου είχα γράψει από το πρώτο σου B8 πως το καλύτερο που είχεις να κάνεις τότε (αφού το είχες καψουρευτεί) ήταν να πιέσεις μαντρά-AUDI να σου κάνουν την επισκευη δωρεάν. Τώρα θα είχες "καινουργιο" μηχανάκι και με άλλα 2 χρόνια επίσημη εγγύηση αντιπροσωπίας.

Τα μαντζούνια και οι αυτοσχεδιασμοί δεν είναι λύση.

Όσο για την απώλεια λαδιού γενικά, έχω να πω ότι οι αντιπροσωπίες λένε ψέματα συνεχώς. Το αμάξι που καίει έστω και 100ml λάδι στα 1000χμ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.

και συτοί σου λένε πως "είναι λογικό να καίει λάδι ένα τουρμπο". ΨΕΥΤΕΣ σκόπιμα για να γλυτώσουν από τη γκρίνια του πελάτη.

 

Δημήτρης

 

by the way, που χαθηκε ο νικος απο την Κύπρο ???

υ.γ. μεγάλη ανευθυνότητα apo AUDI σχετικά με τα υλικά που χρησιμοποιεί στις μηχανές της. Για να λυτώσουν 100€ από υλικά οριακής αντοχής και τελικά απαράδεκτης αξιοπιστίας, ξετινάξαν τους κατόχους TFSI. Κι εκείνη την εποχή με άλλα 2 χιλιάρικα έπαιρνα mercedes c180, που είναι και τελευταίο σε βλάβες., Κρίμα για ένα τόσο όμορφο αυτοκίνητο όπως το Α4.

Edited by karadimi
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.