Jump to content

πόσο λάδι καίει το δικό σου audi a4 1.8tfsi b8?  

58 members have voted

  1. 1. πόσο λάδι καίει το δικό σου audi a4 1.8tfsi b8?

    • καθόλου
    • 100ml per 1000km
    • 200ml per 1000km
    • 300ml per 1000km
    • 500ml per 1000km


Recommended Posts

Sorry για το of topic αλλα παίρνουμε 4,7 λιτρα..!

Στο λεω σε περίπτωση που το εχεις υπερχειλίσει..!

 

Μάνος

 

 

4,6 λίτρα για την ακρίβεια, συμπεριλαμβανομένης της ποσότητας του φίλτρου λαδιού Μανώλη ;)

 

 

Δημήτρης

Edited by Dimitris_Kon
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Προφανώς δεν διαφωνούμε ότι υπάρχει κατασκευαστική ατέλεια....

 

Με τα μπλε, προφανώς εννοείς , ότι δεν υπάρχει εργοστασιακή αναβάθμιση. Ναι, αυτό είναι γνωστό. 

 

Το άλλο με τα κόκκινα '' Στην περίπτωση αυτή όμως τα υλικά της μηχανής είναι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ από τα υλικά της ΄'εκδοσης 120ps'' στο είπαν στην audi ? Γιατί εμένα και σε πολλούς άλλους όταν το αγοράσαμε, μας είπαν ότι είναι οι ίδιοι, με άλλο προγραμματισμό. Τι να πιστέψω τελικά ?

Κουβέντα κάνουμε μπας και βγάλουμε καμιά άκρη,  μην παρεξηγηθούμε...

Συγνώμη για τα κόκκινα μπλε χρώματα αλλά οταν γράφεις με το κινητό αυτά συμβαίνουν. Δεν ηθελα να υπογραμμίσω κάτι.

 

Επίσης προς όλους : Δεν θελω να υπερασπιστώ κάτι ή να επιβάλω κατι άλλο. Απλά τη γνώμη μου και τις εμπειρίες μου εκφράζω. Τίποτα παραπάνω.

 

Είχα τις ατυχίες μου με το Β8 και είμαι σκασμένος. Τώρα για την αναβάθμιση με προγράμματα κ.λ.π. ΤΟ προηγούμενο αυτοκίνητο μου ήταν fiat punto GT 136PS. Tο πήρα μαμά και κάποια στιγμή είχα πάρει σε ταξίδι για Αθήνα μαζί μου αξιωματικό τροχαίας ΦΟΥΛ τρελαμένο με τα αυτοκίνητα. Ο τύπος ήταν με σεμινάρια Αμερική και γνώσεις τρελές στο στήσιμο. Συζητούσαμε για μετατροπές. Από την πολύ μεγάλη συζήτηση μου έδωσε να καταλάβω πως αν θέλω να αλλάξω οτιδήποτε στο στήσιμο του αυτοκινήτου (για παράδειγμα ιπποδύναμη) , θα πρέπει να βρώ συνεργείο που να μου αλλάξει και οτιδήποτε αυτή η αλλαγή επηρεάζει (π.χ. μπιέλες, αμορτισέρ, φρένα, δισκόπλακες, μέγεθος ελαστικών κ.λ.π.).

Ως συμπέρασμα που μας έμεινε είναι πως αν θέλω όχημα με μεγαλύτερη ιπποδύναμη, καλύτερα να μαζέψω χρήματα να το πάρω έτοιμο στημένο από "μαμα".

Το συμπέρασμα είνια πως εκείνο το αυτοκίνητο δεν το πείραξα καθόλου (εκτός από μια γέφυρα θόλων ΜΟΜΟ και αμορτισέρ bilstein sport), έκανα 150.000 χιλιόμετρα, το δούλευα συνεχώς στα κόκκινα (3,5 ώρες Θεσσ-Αθ εποχές χωρίς ραντάρ) και ο μόνος λόγος που πήγαινα συνεργείο ήταν για λάδια.

 

Έχοντας λοιπόν το ιστορικό με το Β8 με πιστόνια-ελατήρια-μπιέλες, και την πρακτική να μην παίζω την τύχη μου με αναβαθμίσεις (που θα μου δώσουν 1,5 δευτερόλεπτο/100), είμαι επιφυλακτικός. Τίποτα παραπάνω.

Ο καθένας μας ανάλογα με τα γούστα του μπορεί να αποφασίζει το καλύτερο γι αυτόν (που είναι υποκειμενικό άλλωστε) και εδώ είμαστε να τα λέμε. 

 

Ούτως ή άλλως ένα αυτοκίνητο είναι που μας αρέσει και στα 10-15 χρόνια διάρκειας ζωής του θα το απολαύσουμε με τον τρόπο που επιθυμεί ο καθένας.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

To topic καθαρίστηκε διότι η κουβέντα εκτροχιάστηκε λίγο και μετεξελίχθηκε σε topic κατανάλωσης βενζίνης..

Τα posts δεν σβήστηκαν, παραμένουν κρυφά, οπότε όποιος το επιθυμεί, μπορούμε να τα μεταφέρουμε σε νέο topic για Α4 περί κατανάλωσης βενζίνης

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Για να σας πω κι εγώ την εμπειρία μου, έχω ένα Β8 120 του '09 αγορασμένο μεταχειρισμένο με 51χιλ χλμ. Τώρα έχω κάνει 26χιλ χλμ με πρόγραμμα και μετά από 2 αλλαγές λαδιών (στα 10κ και 15κ χλμ) δεν έχω δει να πέφτει ούτε νταμάκι. Κι επειδή μου δημιουργήθηκε η απορία μήπως δεν λειτουργεί καλά ο μετρητής, το πήγε σε ανηφόρα και τότε μου έδειξε 1 νταμάκι κάτω. Σε ευθεία όλα ΟΚ. Φτου φτου μην το ματιάσω. Από λάδι καλά πάμε. Απλά εγώ έχω σχεδόν όλες τις άλλες ασθένειες του Β8 (σκορτσάρισμα τιμονιού σε στάση, τρέμουλο μετά τα 120χλμ κ.α άλλα)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Εγώ ένα έχω καταλάβει .........Όσο και να το ψυρίζεις και να το προσέχεις, αν είναι να σου βγάλει κάτι θα το βγάλει. Σκίσιμο λοιπόν και ότι θέλει ας βγάλει....Τουλάχιστον θα το έχεις ευχαριστηθεί.   

 

Βουρ για πρόγραμμαααα !!! 

Θοδωρή ...ποσά χρονιά σου πήρε να το καταλάβεις !!!!!! καλορίζικο να είναι και να το ευχαριστηθεις !!!!! που θα το ευχαριστηθεις δεν υπαρχει περίπτωση !!!! και κοιτά APR να βάλεις σίγουρα δοκιμασμένα  πράγματα άστους να λένε !!!! 

 

Το αμάξι μου το αγόρασα με 83.000 χλμ με "καινούργια" λάδια. Στις 85.000 χλμ περίπου μπήκε το προγραμμα MTM και μέχρι της 98.000 χλμ που έγινε το σέρβις δεν είχε κατέβει ούτε κουτάκι στην οθόνη. Στις 100.000 χλμ είδα ένα κουτάκι κάτω και σήμερα στις 111.000 δεν έχει πέσει αλο!!! Ερωτιση: τι ποσό απο τα 5,6 λίτρα αντιπροσωπεύει η μπάρα στην οθόνη;;

4.6lit !!!! τώρα οτι θα κάψει ...θα κάψει .....ε σιγά ας κάψει !!!! αρκεί να το έχουμε στο μυαλό μας να μη μας ξεφύγει !!!  

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Γειά σας.. Ψάχνω για επισκευή του κινητήρα μου ένας 2λιτρος Tfsi με τα 180 άλογα. Θα κάνω την ολική με πιστόνια μπιέλες. Έχει κάποιος κάνει να μου πει μια τιμή ενδεικτικά.. Και ένα συνεργείο που να μου προτείνεται περιοχή Αθήνα.... Το αυτοκίνητό έχει 180 χιλιάδες χιλιόμετρα και πλέον στα 500χιλιομετρα θέλει 1λιτρο λάδι.... 

 

Link to comment
Share on other sites

Γειά σας.. Ψάχνω για επισκευή του κινητήρα μου ένας 2λιτρος Tfsi με τα 180 άλογα. Θα κάνω την ολική με πιστόνια μπιέλες. Έχει κάποιος κάνει να μου πει μια τιμή ενδεικτικά.. Και ένα συνεργείο που να μου προτείνεται περιοχή Αθήνα.... Το αυτοκίνητό έχει 180 χιλιάδες χιλιόμετρα και πλέον στα 500χιλιομετρα θέλει 1λιτρο λάδι.... 
 
Και ποιος σου είπε ότι όντως θέλει γενική επισκευή το μοτέρ επειδή καίει το λάδι?
Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...
Στις 19/10/2016 στις 11:10 ΠΜ, karadimi είπε

Συγνώμη για τα κόκκινα μπλε χρώματα αλλά οταν γράφεις με το κινητό αυτά συμβαίνουν. Δεν ηθελα να υπογραμμίσω κάτι.

 

Επίσης προς όλους : Δεν θελω να υπερασπιστώ κάτι ή να επιβάλω κατι άλλο. Απλά τη γνώμη μου και τις εμπειρίες μου εκφράζω. Τίποτα παραπάνω.

 

Είχα τις ατυχίες μου με το Β8 και είμαι σκασμένος. Τώρα για την αναβάθμιση με προγράμματα κ.λ.π. ΤΟ προηγούμενο αυτοκίνητο μου ήταν fiat punto GT 136PS. Tο πήρα μαμά και κάποια στιγμή είχα πάρει σε ταξίδι για Αθήνα μαζί μου αξιωματικό τροχαίας ΦΟΥΛ τρελαμένο με τα αυτοκίνητα. Ο τύπος ήταν με σεμινάρια Αμερική και γνώσεις τρελές στο στήσιμο. Συζητούσαμε για μετατροπές. Από την πολύ μεγάλη συζήτηση μου έδωσε να καταλάβω πως αν θέλω να αλλάξω οτιδήποτε στο στήσιμο του αυτοκινήτου (για παράδειγμα ιπποδύναμη) , θα πρέπει να βρώ συνεργείο που να μου αλλάξει και οτιδήποτε αυτή η αλλαγή επηρεάζει (π.χ. μπιέλες, αμορτισέρ, φρένα, δισκόπλακες, μέγεθος ελαστικών κ.λ.π.).

Ως συμπέρασμα που μας έμεινε είναι πως αν θέλω όχημα με μεγαλύτερη ιπποδύναμη, καλύτερα να μαζέψω χρήματα να το πάρω έτοιμο στημένο από "μαμα".

Το συμπέρασμα είνια πως εκείνο το αυτοκίνητο δεν το πείραξα καθόλου (εκτός από μια γέφυρα θόλων ΜΟΜΟ και αμορτισέρ bilstein sport), έκανα 150.000 χιλιόμετρα, το δούλευα συνεχώς στα κόκκινα (3,5 ώρες Θεσσ-Αθ εποχές χωρίς ραντάρ) και ο μόνος λόγος που πήγαινα συνεργείο ήταν για λάδια.

 

Έχοντας λοιπόν το ιστορικό με το Β8 με πιστόνια-ελατήρια-μπιέλες, και την πρακτική να μην παίζω την τύχη μου με αναβαθμίσεις (που θα μου δώσουν 1,5 δευτερόλεπτο/100), είμαι επιφυλακτικός. Τίποτα παραπάνω.

Ο καθένας μας ανάλογα με τα γούστα του μπορεί να αποφασίζει το καλύτερο γι αυτόν (που είναι υποκειμενικό άλλωστε) και εδώ είμαστε να τα λέμε. 

 

Ούτως ή άλλως ένα αυτοκίνητο είναι που μας αρέσει και στα 10-15 χρόνια διάρκειας ζωής του θα το απολαύσουμε με τον τρόπο που επιθυμεί ο καθένας.

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.