Jump to content

Α3 1.8 Tfsi f/l sportback Κ04RS550+ Forged!!


Recommended Posts

Γατάκι (Dikonou) ότι και να κανείς δεν θα μπορέσεις να με φτάσεις χαχαχαχαχαχ

 

Επίσης διαφωνώ με Γιώργο για την piper cross τρεις έβαλα και οι τρεις κόπηκαν εκεί που μπαίνει π σφυχτηρας πεταμένα λεφτά και στο τέλος γύρισαν και μου είπαν ότι φταίω και από πάνω γιατί τις κόβω εγώ , μακριάααααα.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Γκαντέμη Τάσοοο.....μια κουβέντα είπες.....out of stock μου έστειλε ο Άγγλος και αναμονή για μήνα κοντά ή refund και προτίμησα το δεύτερο.......

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Με τον τοπικό αντιπρόσωπο της K&N μίλησες μήπως έχει κάτι αντίστοιχο ετοιμοπαράδοτο;

Για Pipercross θα συμφωνήσω με τον Γιώργο. Ειδικά η μεγάλη με το 80αρι στόμιο ρουφάει κάργα αέρα.

Link to comment
Share on other sites

O Κουτσορίζος απ΄ ό,τι ξέρω τέλος. Μήτσο, αν σε παίρνει κοίτα για ένα πολύ καλό και αποδοτικό φίλτρο, απλά δεν ξέρω αν χωράει :

http://www.extremepsi.com/store/product.php?productid=20297&cat=1432&page=1

 

 

Δημήτρης

Edited by Dimitris_Kon
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

O Κουτσορίζος απ΄ ό,τι ξέρω τέλος. Μήτσο, αν σε παίρνει κοίτα για ένα πολύ καλό και αποδοτικό φίλτρο, απλά δεν ξέρω αν χωράει :

http://www.extremepsi.com/store/product.php?productid=20297&cat=1432&page=1

 

 

Δημήτρης

 

Δημήτρη εκτός από το γεγονός ότι είναι 100mm πού θα μπορούσα να το φέρω στα 80 δεν μου φτάνει φίλε...είναι πολύ μεγάλη σε μάκρος για το σημείο που πρέπει να τοποθετηθεί δυστυχώς.

 

Τώρα βέβαια με έβαλες σε άλλες σκέψεις!!!!!!!

 

Αυτήν http://www.knfilters.com/search/product.aspx?prod=RU-3130με μια συστολή τύπου v-flow από 89mm σε 80mm σε inox και γωνία 90 μοιρών;

 

ή

 

καλύτερα αυτό; http://www.knfilters.com/search/product.aspx?prod=RU-2590  ή http://www.knfilters.com/search/product.aspx?prod=RF-1015με συστολή πάλι 102mm σε 80mm και 90 μοίρες;

 

Βοηθάτε κόσμε!!!! χαχαχαχαχαχαχα

Edited by Dikonou
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Βy the way Γιώργο η εταιρία που μάλλον βγάζει τα φίλτρα για τις v flow με τεχνολογία synthamax λέγεται airaid!!!!!!!

Edited by Dikonou
Link to comment
Share on other sites

Λοιποοοοοον σήμερα πήγα Λάρισα και στον εκεί αντιπρόσωπο της Κ&Ν και μένοντας κατα 65 γιούρια ελαφρύτερος αγόρασα την παρακάτω: http://www.knfilters.com/search/product.aspx?prod=RC-5060Ευτυχώς!!!!

 

Και λέω ευτυχώς γιατί...... Μητσάρα παρά το γεγονός ότι το μέγεθος, ασχέτως τί λενε, μετράει!!!!! στην δική μου περίπτωση η χοάνη αυτή με 100άρη λαιμό 165mm βάση φίλτρου και μόλις με 152mm μήκος χοάνης και 44mm μήκος φλάντας ένωσης το σύνολο: 196mm είναι οριακά εντός χώρου μηχανοστασίου ώστε να δίνει περιθώριο από παντού!!!!

 

Το μέγεθός της τείνει να φτάσει αυτό της ITG με το εξωτερικό περίβλημα κάλυψης.....

 

Μού έστειλε κάποιο ερειστικότατο μελός του forum ( ποιός tassoline δε λέμε :sHa_hehe: :sHa_hehe:  ) φωτό με golf GTi με εγκατεστημένη την χοάνη που μου πρότεινες, αλλά προφανώς στα δικά μας έχουμε άλλη διάταξη εσωτερική στο μηχανοστάσιο και όποια παρόμοια επιλογή θα ήταν λάθος.

 

Αύριο θα γίνει η εγκατάστασή της ελπίζω και μαζί θα αναφέρω και ό,τι προκύψει......ελπίζω καλό.......

 

και μια πρόχειρη φωτό για να φανεί το μέγεθος της χοάνης:

 

RC_5060.jpg

Edited by Dikonou
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Να δούμε! Αύριο θα φανεί εάν γίνει σωστά η μείωση από χοάνη στην 80άρα γωνία και τί ''αέρα'' θα έχει στο μηχανοστάσιο. Δεν θέλω να τα έχω οριακά όλα όσον αφορά αποστάσεις και ανοχές λόγω κινήσεων στο μοτέρ.

Εαν με παίρνει σκέφτομαι και για θερμοασπίδα...

Edited by Dikonou
Link to comment
Share on other sites

Μήτσο τα K&N δεν έχουν καμία σχέση με τις άλλες παπαριές που κυκλοφορούν, όλο λεζάντα και ουσία 0. Το ήξερα ότι αυτό που σου προτείνω, είναι θηρίο, αλλά και αυτό που βρήκες το βλέπω τούμπανο!

 

 

Δημήτρης

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

εγω δεν εκανα κατι κυριο δημητρη (δικονου) εγω απλα σου εδειξα αυτο που προτεινε ο δον κον για το αμαξι σου  .παρολα αυτα στο ειπα και εχθες ειναι τουμπανο το φιλτρο που πηρες βαλτο για να ανασανει καλυτερα η κ04 .ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΜΩΣ ΚΑΤΑ ΤΟ ΡΟΥΦΗΓΜΑ ΣΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΠΙΕΣΗ ΠΡΟΣΕΧΕ ΜΗ ΡΟΥΦΗΞΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΦΑΝΑΡΙ  χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα καλοριζικο φιλε και καλοφορετο σου ευχομαι να δουλεψει τελεια και να κερδισεις τα μεγιστα.

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Μακάρι Τασούλη δεν φτάνει από μόνο του και σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.......

 

Λοιπόν σήμερα έγιναν οι απαραίτητες εργασίες και η K&N μπήκε στο μηχανοστάσιο επιτυχώς!

 

11082324_605968439538108_164016746844784

 

Εδώ κάπου τελειώνουν και τα καλά νέα.........βγαίνω έξω και κάνω καμιά 70αριά χλμ Τρίκαλα Καρδίτσα δηλ και κάποια μέσα πόλη.....

Αυτό που παρατήρησα είναι πώς το αυτοκίνητο ενώ διαβάζει σχεδόν τα ίδια γραμμάρια 262 ψηλά.....δεν έχει την ίδια απόδοση και αυτό που με παραξένεψε ήταν το πώς μειώθηκε το όβερ λειτουργίας στο μοτέρ......

πάτησα με 3η και 3000 στοφές.....χαμηλά θα μου πείτε...αλλά ενω σχεδόν όσες φορές έκανε το ίδιο έβλεπα από 1.69 έως 1.72 τώρα το greddy έδειξε 1.62....και ψηλά παρότι τα γραμμάρια ήταν σχεδόν τα ίδια η πίεση ήτανε 0.08 πιο κάτω...

Δεν μπορεί λέω θα θέλει adaptation και χλμ.....

Ε έκανα καμιά 30αριά και ξαναπατώντας χαλαρα μισόγκαζα και γεμίζοντας 2η 3η .....ξαναδοκίμασα μετά πάλι από απορία με 3η και 3000 το ίδιο 1.61 ........Σβήνω ξαναβάζω μπροστά το ίδιο.......

Λέω δεν μπορεί .... και δοκίμασα να ανεβάσω ποσοτό και gain στο oled μήπως άλλαξαν τα δεδομένα τόσο ώστε να χρειαστεί αλλαγή!

Πάλι τίποτα......με απαγορευτικές ρυθμίσεις για την ITG εδώ δεν είδα πάνω από 1.64 και 1.25 ψηλά.....

 

Φτάνω σπίτι να αφήσω τα πράγματα ...... δίαολος με τρώει λένε.....δεν ξαναβάζω την ITG να δώ μήπως κάτι φταίει εκτός εισαγωγής;

Με το που την βάζω και βγαίνω για δοκιμή......και χωρίς ν' αλλάξω ρυθμίσεις στο boost πατάω πάλι 3η και 3000.....1.78 όβερ και πίεση ψηλά 1.33!!!

κατεβάζω ρυθμίσεις και πάω στις προηγούμενες....όβερ στην μεγάλη 1.71 και 1.28 ψηλά........

 

Και έτσι και το άφησα!!!

 

Καμια γνώμη ρε παιδες γιατί δεν βγάζω άκρη!!!

Δηλ το να ρουφάει κλειστό βαρελάκι κατευθείαν μετωπικά έχει τόση διαφορά; σε σχέση με μια ανοιχτή χοάνη που τραβάει από τα πλάγια;

 

Α! ξεκίνησα από 100άρα σωλήνα...μειώθηκε σε 80 και ενώθηκε με γωνία 90 μοιρών διατομής 80 και αυτή και έφτασε πρόσωπο με maf!

Edited by Dikonou
Link to comment
Share on other sites

Το ότι βγάζει την ίδια δύναμη με λιγότερη πίεση είναι απαραίτητα κακό ή σημαίνει ότι δουλεύει καλύτερα,πο αποδοτικά και πιάνει τους στόχους με μικρότερη πίεση;

Μπορείς επίσης να δεις τι διορθώσεις κάνει ο λ ψηλά.Μπορεί να βλέπεις το ίδιο νούμερο σε gr/sec αλλά αν διαφέρει το ποσοστό διόρθωση του λ,θα έχεις διαφορά και στη δύναμη.

Link to comment
Share on other sites

Δύναμη έχω λιγότερη από όσο μπόρεσα να καταλάβω.

Λ δεν λογκαρα δεν το είχα μαζί το vcds.

Όσα στοιχεία είδα τα είδα realtime μέσω της οθόνης και του boost.

Edited by Dikonou
Link to comment
Share on other sites

Τα γραμμάρια εισαγωγής έχω την εντύπωση (υπόθεση κάνω,αν είμαι φάουλ διορθώστε με) έχουν να κάνουν σαφώς με την πίεση.

Αναρωτιέμαι αν η Κ&Ν σου δίνει πιο ελεύθερη παροχή και έτσι αποδίδει τα ίδια γραμμάρια με μικρότερη πίεση.Θα σου πρότεινα να

αφήσεις τα νούμερα στην άκρη και να κάνεις την ίδια μέρα 2 δοκιμές μία με την ITG και μία με την K&N με ένα άλλο αυτοκίνητο,όσο

αυτό είναι δυνατόν.

 

Με του που ανάλυσες λίγο παραπάνω,ότι παρότι έχεις τα ίδια γραμμάρια εισαγωγής αέρα,έχεις διαφορετικές ενδείξεις στο Greddy,θυμήθηκα

αμέσως την περίπτωση την δική μου παίζοντας με την εισαγωγή που είχα φτιάξει.Ενώ παρότι είχα ανεβάσει ελάχιστα τα γραμμάρια

εισαγωγής αέρα,είχα χάσει σε απόδοση λόγω θερμοκρασιών (φαντάζομαι).Τα πάντα βέβαια φάνηκαν όταν έκανα 2 πατήματα κάθε

φορά,είτε με την εισαγωγή,είτε με την ΟΕΜ φάση που είμαι τώρα.

 

Μια ιδέα,όποτε έχεις χρόνο Δημήτρη,αν δεν βρεθεί και άλλη λύση στο όλο θέμα,δοκίμασε στον δρόμο να δεις διαφορές.

Link to comment
Share on other sites

Μητσαρα κριμα ρε φιλε τι να πω τι να πω ,γκαντεμια ενω σε μενα δειχνουν οτι ολα δουλευουν ρολοι ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΩΝ ,ρε φιλε μετρησες καναλι 115 για να δεις λιγο και φορτιο?μετρησες επισης να δεις τι γινεται με το αβανς και να δεις εαν κλεινει η πεταλουδα? η απλα ειπες με εκοψε δεν ανεβαζει πιεση τη βγαζω και τελος?

Link to comment
Share on other sites

  • Dikonou changed the title to Α3 1.8 Tfsi f/l sportback Κ04RS550+ Forged!!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.