tasossline Posted March 26, 2015 Share Posted March 26, 2015 Γατάκι (Dikonou) ότι και να κανείς δεν θα μπορέσεις να με φτάσεις χαχαχαχαχαχ Επίσης διαφωνώ με Γιώργο για την piper cross τρεις έβαλα και οι τρεις κόπηκαν εκεί που μπαίνει π σφυχτηρας πεταμένα λεφτά και στο τέλος γύρισαν και μου είπαν ότι φταίω και από πάνω γιατί τις κόβω εγώ , μακριάααααα. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted March 26, 2015 Author Share Posted March 26, 2015 Γκαντέμη Τάσοοο.....μια κουβέντα είπες.....out of stock μου έστειλε ο Άγγλος και αναμονή για μήνα κοντά ή refund και προτίμησα το δεύτερο....... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanA4 Posted March 26, 2015 Share Posted March 26, 2015 Με τον τοπικό αντιπρόσωπο της K&N μίλησες μήπως έχει κάτι αντίστοιχο ετοιμοπαράδοτο; Για Pipercross θα συμφωνήσω με τον Γιώργο. Ειδικά η μεγάλη με το 80αρι στόμιο ρουφάει κάργα αέρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted March 26, 2015 Author Share Posted March 26, 2015 Εδώ ποιός είναι αντιπρόσωπος; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanA4 Posted March 26, 2015 Share Posted March 26, 2015 http://www.vrisko.gr/details/474ia76aa36h4b573cac50_k6dc2ci6j Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanA4 Posted March 26, 2015 Share Posted March 26, 2015 Στο επίσημο site της K&N δίνει όμως:http://www.knfilters.com/search/dealersearch.aspx Ο ένας είναι και σχετικά κοντά σου! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konst@ntis Posted March 26, 2015 Share Posted March 26, 2015 Καλή λύση η διπλού κωνου, έχει ομως δοκιμάσει να βάλει κάνεις μανιταρι τύπου HKS να έχουμε αποτελέσματα;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted March 26, 2015 Share Posted March 26, 2015 (edited) O Κουτσορίζος απ΄ ό,τι ξέρω τέλος. Μήτσο, αν σε παίρνει κοίτα για ένα πολύ καλό και αποδοτικό φίλτρο, απλά δεν ξέρω αν χωράει : http://www.extremepsi.com/store/product.php?productid=20297&cat=1432&page=1 Δημήτρης Edited March 26, 2015 by Dimitris_Kon 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanA4 Posted March 26, 2015 Share Posted March 26, 2015 Κάτι μου θυμίζει αυτό!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted March 26, 2015 Author Share Posted March 26, 2015 (edited) O Κουτσορίζος απ΄ ό,τι ξέρω τέλος. Μήτσο, αν σε παίρνει κοίτα για ένα πολύ καλό και αποδοτικό φίλτρο, απλά δεν ξέρω αν χωράει : http://www.extremepsi.com/store/product.php?productid=20297&cat=1432&page=1 Δημήτρης Δημήτρη εκτός από το γεγονός ότι είναι 100mm πού θα μπορούσα να το φέρω στα 80 δεν μου φτάνει φίλε...είναι πολύ μεγάλη σε μάκρος για το σημείο που πρέπει να τοποθετηθεί δυστυχώς. Τώρα βέβαια με έβαλες σε άλλες σκέψεις!!!!!!! Αυτήν http://www.knfilters.com/search/product.aspx?prod=RU-3130με μια συστολή τύπου v-flow από 89mm σε 80mm σε inox και γωνία 90 μοιρών; ή καλύτερα αυτό; http://www.knfilters.com/search/product.aspx?prod=RU-2590 ή http://www.knfilters.com/search/product.aspx?prod=RF-1015με συστολή πάλι 102mm σε 80mm και 90 μοίρες; Βοηθάτε κόσμε!!!! χαχαχαχαχαχαχα Edited March 27, 2015 by Dikonou 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted March 27, 2015 Author Share Posted March 27, 2015 (edited) Βy the way Γιώργο η εταιρία που μάλλον βγάζει τα φίλτρα για τις v flow με τεχνολογία synthamax λέγεται airaid!!!!!!! Edited March 27, 2015 by Dikonou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted March 27, 2015 Author Share Posted March 27, 2015 (edited) Λοιποοοοοον σήμερα πήγα Λάρισα και στον εκεί αντιπρόσωπο της Κ&Ν και μένοντας κατα 65 γιούρια ελαφρύτερος αγόρασα την παρακάτω: http://www.knfilters.com/search/product.aspx?prod=RC-5060Ευτυχώς!!!! Και λέω ευτυχώς γιατί...... Μητσάρα παρά το γεγονός ότι το μέγεθος, ασχέτως τί λενε, μετράει!!!!! στην δική μου περίπτωση η χοάνη αυτή με 100άρη λαιμό 165mm βάση φίλτρου και μόλις με 152mm μήκος χοάνης και 44mm μήκος φλάντας ένωσης το σύνολο: 196mm είναι οριακά εντός χώρου μηχανοστασίου ώστε να δίνει περιθώριο από παντού!!!! Το μέγεθός της τείνει να φτάσει αυτό της ITG με το εξωτερικό περίβλημα κάλυψης..... Μού έστειλε κάποιο ερειστικότατο μελός του forum ( ποιός tassoline δε λέμε :sHa_hehe: ) φωτό με golf GTi με εγκατεστημένη την χοάνη που μου πρότεινες, αλλά προφανώς στα δικά μας έχουμε άλλη διάταξη εσωτερική στο μηχανοστάσιο και όποια παρόμοια επιλογή θα ήταν λάθος. Αύριο θα γίνει η εγκατάστασή της ελπίζω και μαζί θα αναφέρω και ό,τι προκύψει......ελπίζω καλό....... και μια πρόχειρη φωτό για να φανεί το μέγεθος της χοάνης: Edited March 27, 2015 by Dikonou 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanA4 Posted March 27, 2015 Share Posted March 27, 2015 Γομαράκι,όντως! Περιμένουμε εντυπώσεις! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted March 27, 2015 Author Share Posted March 27, 2015 (edited) Να δούμε! Αύριο θα φανεί εάν γίνει σωστά η μείωση από χοάνη στην 80άρα γωνία και τί ''αέρα'' θα έχει στο μηχανοστάσιο. Δεν θέλω να τα έχω οριακά όλα όσον αφορά αποστάσεις και ανοχές λόγω κινήσεων στο μοτέρ. Εαν με παίρνει σκέφτομαι και για θερμοασπίδα... Edited March 27, 2015 by Dikonou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted March 27, 2015 Share Posted March 27, 2015 Μήτσο τα K&N δεν έχουν καμία σχέση με τις άλλες παπαριές που κυκλοφορούν, όλο λεζάντα και ουσία 0. Το ήξερα ότι αυτό που σου προτείνω, είναι θηρίο, αλλά και αυτό που βρήκες το βλέπω τούμπανο! Δημήτρης 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted March 28, 2015 Share Posted March 28, 2015 εγω δεν εκανα κατι κυριο δημητρη (δικονου) εγω απλα σου εδειξα αυτο που προτεινε ο δον κον για το αμαξι σου .παρολα αυτα στο ειπα και εχθες ειναι τουμπανο το φιλτρο που πηρες βαλτο για να ανασανει καλυτερα η κ04 .ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΜΩΣ ΚΑΤΑ ΤΟ ΡΟΥΦΗΓΜΑ ΣΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΠΙΕΣΗ ΠΡΟΣΕΧΕ ΜΗ ΡΟΥΦΗΞΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΦΑΝΑΡΙ χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα καλοριζικο φιλε και καλοφορετο σου ευχομαι να δουλεψει τελεια και να κερδισεις τα μεγιστα. 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted March 28, 2015 Author Share Posted March 28, 2015 (edited) Μακάρι Τασούλη δεν φτάνει από μόνο του και σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια....... Λοιπόν σήμερα έγιναν οι απαραίτητες εργασίες και η K&N μπήκε στο μηχανοστάσιο επιτυχώς! Εδώ κάπου τελειώνουν και τα καλά νέα.........βγαίνω έξω και κάνω καμιά 70αριά χλμ Τρίκαλα Καρδίτσα δηλ και κάποια μέσα πόλη..... Αυτό που παρατήρησα είναι πώς το αυτοκίνητο ενώ διαβάζει σχεδόν τα ίδια γραμμάρια 262 ψηλά.....δεν έχει την ίδια απόδοση και αυτό που με παραξένεψε ήταν το πώς μειώθηκε το όβερ λειτουργίας στο μοτέρ...... πάτησα με 3η και 3000 στοφές.....χαμηλά θα μου πείτε...αλλά ενω σχεδόν όσες φορές έκανε το ίδιο έβλεπα από 1.69 έως 1.72 τώρα το greddy έδειξε 1.62....και ψηλά παρότι τα γραμμάρια ήταν σχεδόν τα ίδια η πίεση ήτανε 0.08 πιο κάτω... Δεν μπορεί λέω θα θέλει adaptation και χλμ..... Ε έκανα καμιά 30αριά και ξαναπατώντας χαλαρα μισόγκαζα και γεμίζοντας 2η 3η .....ξαναδοκίμασα μετά πάλι από απορία με 3η και 3000 το ίδιο 1.61 ........Σβήνω ξαναβάζω μπροστά το ίδιο....... Λέω δεν μπορεί .... και δοκίμασα να ανεβάσω ποσοτό και gain στο oled μήπως άλλαξαν τα δεδομένα τόσο ώστε να χρειαστεί αλλαγή! Πάλι τίποτα......με απαγορευτικές ρυθμίσεις για την ITG εδώ δεν είδα πάνω από 1.64 και 1.25 ψηλά..... Φτάνω σπίτι να αφήσω τα πράγματα ...... δίαολος με τρώει λένε.....δεν ξαναβάζω την ITG να δώ μήπως κάτι φταίει εκτός εισαγωγής; Με το που την βάζω και βγαίνω για δοκιμή......και χωρίς ν' αλλάξω ρυθμίσεις στο boost πατάω πάλι 3η και 3000.....1.78 όβερ και πίεση ψηλά 1.33!!! κατεβάζω ρυθμίσεις και πάω στις προηγούμενες....όβερ στην μεγάλη 1.71 και 1.28 ψηλά........ Και έτσι και το άφησα!!! Καμια γνώμη ρε παιδες γιατί δεν βγάζω άκρη!!! Δηλ το να ρουφάει κλειστό βαρελάκι κατευθείαν μετωπικά έχει τόση διαφορά; σε σχέση με μια ανοιχτή χοάνη που τραβάει από τα πλάγια; Α! ξεκίνησα από 100άρα σωλήνα...μειώθηκε σε 80 και ενώθηκε με γωνία 90 μοιρών διατομής 80 και αυτή και έφτασε πρόσωπο με maf! Edited March 28, 2015 by Dikonou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanA4 Posted March 28, 2015 Share Posted March 28, 2015 Το ότι βγάζει την ίδια δύναμη με λιγότερη πίεση είναι απαραίτητα κακό ή σημαίνει ότι δουλεύει καλύτερα,πο αποδοτικά και πιάνει τους στόχους με μικρότερη πίεση; Μπορείς επίσης να δεις τι διορθώσεις κάνει ο λ ψηλά.Μπορεί να βλέπεις το ίδιο νούμερο σε gr/sec αλλά αν διαφέρει το ποσοστό διόρθωση του λ,θα έχεις διαφορά και στη δύναμη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted March 28, 2015 Author Share Posted March 28, 2015 (edited) Δύναμη έχω λιγότερη από όσο μπόρεσα να καταλάβω. Λ δεν λογκαρα δεν το είχα μαζί το vcds. Όσα στοιχεία είδα τα είδα realtime μέσω της οθόνης και του boost. Edited March 28, 2015 by Dikonou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChRiS82 Posted March 28, 2015 Share Posted March 28, 2015 Τα γραμμάρια εισαγωγής έχω την εντύπωση (υπόθεση κάνω,αν είμαι φάουλ διορθώστε με) έχουν να κάνουν σαφώς με την πίεση. Αναρωτιέμαι αν η Κ&Ν σου δίνει πιο ελεύθερη παροχή και έτσι αποδίδει τα ίδια γραμμάρια με μικρότερη πίεση.Θα σου πρότεινα να αφήσεις τα νούμερα στην άκρη και να κάνεις την ίδια μέρα 2 δοκιμές μία με την ITG και μία με την K&N με ένα άλλο αυτοκίνητο,όσο αυτό είναι δυνατόν. Με του που ανάλυσες λίγο παραπάνω,ότι παρότι έχεις τα ίδια γραμμάρια εισαγωγής αέρα,έχεις διαφορετικές ενδείξεις στο Greddy,θυμήθηκα αμέσως την περίπτωση την δική μου παίζοντας με την εισαγωγή που είχα φτιάξει.Ενώ παρότι είχα ανεβάσει ελάχιστα τα γραμμάρια εισαγωγής αέρα,είχα χάσει σε απόδοση λόγω θερμοκρασιών (φαντάζομαι).Τα πάντα βέβαια φάνηκαν όταν έκανα 2 πατήματα κάθε φορά,είτε με την εισαγωγή,είτε με την ΟΕΜ φάση που είμαι τώρα. Μια ιδέα,όποτε έχεις χρόνο Δημήτρη,αν δεν βρεθεί και άλλη λύση στο όλο θέμα,δοκίμασε στον δρόμο να δεις διαφορές. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted March 28, 2015 Author Share Posted March 28, 2015 Μα το ότι έχασε σε δύναμη ήταν προφανές στο δρόμο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanA4 Posted March 28, 2015 Share Posted March 28, 2015 Τότε αλλάζει. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted March 28, 2015 Share Posted March 28, 2015 Μητσαρα κριμα ρε φιλε τι να πω τι να πω ,γκαντεμια ενω σε μενα δειχνουν οτι ολα δουλευουν ρολοι ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΩΝ ,ρε φιλε μετρησες καναλι 115 για να δεις λιγο και φορτιο?μετρησες επισης να δεις τι γινεται με το αβανς και να δεις εαν κλεινει η πεταλουδα? η απλα ειπες με εκοψε δεν ανεβαζει πιεση τη βγαζω και τελος? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted March 28, 2015 Author Share Posted March 28, 2015 Μα δεν έβλεπα κλείσιμο πεταλούδας. Το βλέπω και αυτό από την οθόνη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted March 28, 2015 Author Share Posted March 28, 2015 Αβάνς τα ίδια, πεταλούδα ανοιχτή, πίεση λιγότερη, όβερ λιγότερο, επιδόσεις χειρότερα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.