Jump to content

Α3 1.8 Tfsi f/l sportback Κ04RS550+ Forged!!


Recommended Posts

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Έλεγα να φύγω από Κ04 και να πήγαινα σε GTX 2867R genII ή G25 550, αλλά θέλει υποδομή για τέτοιο παιχνίδι...........και μάλλον θα βρεθώ και με τουρμπίνα και μοτέρ για ολική μετά....

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

45 λεπτά πριν, Dikonou είπε

Έλεγα να φύγω από Κ04 και να πήγαινα σε GTX 2867R genII ή G25 550, αλλά θέλει υποδομή για τέτοιο παιχνίδι...........και μάλλον θα βρεθώ και με τουρμπίνα και μοτέρ για ολική μετά....

και πιστευεις οτι με μπροστινη κινηση θα μπορεις να χαρεις το ποσό που θα εχεις δώσει περα για περα; θα εισαι καταδικασμενος (ειδικα στους επαρχιακους δρομους με τη γνωστη μειωμενη προσφυση) να ακους την πεταλουδα σου να ανοιγοκλεινει (με esp on) ή αλλιως να αφηνεις κατω λαστιχα ( με esp off)... εκτος αμα πατας απο τα 100+ χλμ/ωρα ταχυτητα....αλλα και παλι .... δεν ξερω ...εγω δε θα εμπαινα καν στη διαδικασια αυτη και στο κοστος αυτο ( γτ δε θα χρειαστεις αλλαγη κουλερ-εξατμισης-εντοσθιων;) για μπροστινη κινηση....

 

Edited by panpap175
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

24 λεπτά πριν, Dikonou είπε

Αυτό βλέπω κι εγώ αλλα με τρώειειειει!!!!!!!!!!!

 

Με  λιγότερα χρήματα θα προτιμούσα να το έκανα τουλάχιστον 4κινητο...νομίζω θα το χαιρόμουν πιο πολύ...και αν σ έμενε και ποσό  από το budget που σκέφτεσαι να δώσεις για το gtx? (Για να μην πιάνουν τα χάρτινα και χωρο??)

Κάντο και dsg επιπλέον ?

Edited by panpap175
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

47 λεπτά πριν, Dikonou είπε

Ασε.........ψαχνω εδώ κι εκεί και στο τέλος θα μείνω όπως είμαι....

Πιστεύω θα τα καταχαρείς αυτά τα 2(dsg + 4κούνα) αν τα βάλεις...θα νοιώθεις ότι έχεις πάρει καινούριο αμαξι???

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, Dikonou said:

Αυτό βλέπω κι εγώ αλλα με τρώειειειει!!!!!!!!!!!

 

ενας φίλος είπε κάποτε: η καλύτερη μετατροπή/βελτίωση που έκανα ποτέ ήταν με την εξής σειρά:

1) κ04

2) τετρακίνηση

3) DSG

 

 

Επίσης μετά την αναβάθμιση της κ04 (που το αμάξι ήδη οριακά ως δικίνητο διαχειριζόταν τη δύναμη) , μου έλεγε (και λέει) ότι αν το αμάξι ήταν τετρακίνητο θα χαζοσπίνιαρε συνέχεια. Ήδη με την 4κίνηση σε κάποια οδοστρώματα γλιστράει με τα 4 με 2α.... Φαντάσου (λέει) ως δικίνητο.

Μπορεί το αμάξι να βαρύνει λίγο και σε απόλυτα νούμερα αυτό να δείχνει κακό, αλλά με την τετρακίνηση, πρακτικά έχεις διαθέσιμη ΟΛΗ την ισχύ ακόμα και σε χαμηλές (σχετικά) ταχύτητες, ακόμα και σε οδοστρώματα που ως 2κίνητο θα σπίνιαρε.

 

Προσωπικά ο λόγος που δεν έβαλα 4κίνηση ήταν γιατί είχα ήδη το DSG και έπρεπε να το...."πετάξω" και να βρω ένα DQ250 από S3 για να μπορέσω να βάλω τετρακίνηση και..... δε μου πήγαινε καρδιά.

Edited by Kavouras
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

3 λεπτά πριν, Kavouras είπε

ενας φίλος είπε κάποτε: η καλύτερη μετατροπή/βελτίωση που έκανα ποτέ ήταν με την εξής σειρά:

1) κ04

2) τετρακίνηση

3) DSG

 

 

Επίσης μετά την αναβάθμιση της κ04 (που το αμάξι ήδη οριακά ως δικίνητο διαχειριζόταν τη δύναμη) , μου έλεγε (και λέει) ότι αν το αμάξι ήταν τετρακίνητο θα χαζοσπίνιαρε συνέχεια. Ήδη με την 4κίνηση σε κάποια οδοστρώματα γλιστράει με τα 4 με 2α.... Φαντάσου (λέει) ως δικίνητο.

Μπορεί το αμάξι να βαρύνει λίγο και σε απόλυτα νούμερα αυτό να δείχνει κακό, αλλά με την τετρακίνηση, πρακτικά έχεις διαθέσιμη ΟΛΗ την ισχύ ακόμα και σε χαμηλές (σχετικά) ταχύτητες, ακόμα και σε οδοστρώματα που ως 2κίνητο θα σπίνιαρε.

 

Προσωπικά ο λόγος που δεν έβαλα 4κίνηση ήταν γιατί είχα ήδη το DSG και έπρεπε να το...."πετάξω" και να βρω ένα DQ250 από S3 για να μπορέσω να βάλω τετρακίνηση και..... δε μου πήγαινε καρδιά.

Γιωργάρα ο τρόπος σκέψης σου ομολογώ στο 90% των περιπτώσεων  (όσο καιρό μπαίνω και συμμετέχω ενεργά στο forum αυτό) ταυτίζεται απόλυτα με τον δικό μου..

Link to comment
Share on other sites

Ημουν κατοχος Scirocco R ~360ps@49Nm και ενας απο τους λογους που το εδωσα και πηγα σε s3 ηταν λογω του quattro. 

 

Δυστυχως κ04 με αυτα τα αλογα σε 2κινητο σασι απλα δεν... ποσο μαλλον big turbo. Σπινιαριστρα και δεν εστριβε, ειδικα αν εμπαινες με τερμα γκαζι σε καμια στροφη πηγαινες στη μπαριερα συστημενος! 

 

Εκει που οντως γαζωνουν τα 2κινητα κ04 ειναι στο ρολ πατημα... Εκει πεφτει πολυ ξυλο. Tι να το κανεις ομως, θα στηνεις πατηματα απο το κοντρες dragster στο fb για ρολ??

 

Tο θεμα ειναι να εισαι γρηγορος παντου και σε ολες τις συνθηκες. Στο s3 πατας γκαζι και το αμαξι το νιωθεις οτι παταει κατω, δουλευει το σασι του και βγαινει η δυναμη στο δρομο, εχει τεραστια περιθωρια προσφυσης σε σχεση με τα 2κινητα ξαδερφακια του σε ολες τις συνθηκες... Αυτο ειναι που μετραει για εμενα.  

 

Αν θες να πας σε πολλα αλογα και big turbo, καλυτερα να το διωξεις και να παρεις ενα π.χ. s3 με dsg απο το να μπλεξεις με μετατροπη dsg και quattro στο υπαρχον Α3.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Πάνω στο G25 550 είχα ψάξει αρκετά το διάστημα που σκεφτόμουν για big turbo στο edition. Φαίνεται απίστευτο turbo, σπουλάρισμα K04 και top end μεγάλου σαλίγκαρου, ενώ είναι small frame turbo. Θα πρέπει να στέκεται πολύ καλά δίπλα σε GTX 3071 Gen 2, για να μην πω ότι σε μία φυσιολογική ευθεία θα είναι και μπροστά. Μόνο σε πολύ ψηλές στροφές και σε μεγάλες πιέσεις θα φανεί η διαφορά υπέρ του μεγαλύτερου, που και πάλι σε καθημερινές συνθήκες δεν συγκρίνεται με αυτό που σου δίνει το G25 550 και αυτό είναι η δύναμη παντού. Αυτά όσο αφορά την επιλογή turbo. Και περνάω τώρα στην 4κίνηση.


Συμφωνώ απόλυτα με τα παραπάνω, η αίσθηση της 4κίνησης είναι απίστευτη, όπως και η σιγουριά που σου δίνει αν είσαι του νυχτερινού αθλήματος. Τα παραπάνω κιλά τα αντισταθμίζεις εύκολα αν πατάς στάση και 1ες, ακόμα και 2ες θα λεγα. Στάση και 1ες απλά καμία επαφή, από τη δική μου μικρή εμπειρία έχεις τουλάχιστον 3 αμάξια αβάντα από τα πρώτα 50 μέτρα, για να σε μαζέψει θέλει παραπάνω setup (big turbo στην ουσία) και πολλά μέτρα. 2ες η αβάντα είναι μικρή αλλά ακόμα σημαντική, σε μαζεύει ένα setup με +30 άλογα προς το τέλος της ευθείας. 3ες το κέρδος είναι πολύ μικρό, δεν θα μπορέσει να σε βγάλει πολύ μπροστά και ίσως τότε το δικίνητο σε περάσει και σου ρίξει κάπου στα μισά προς 3/4 της ευθείας, ακόμα και στα ίδια άλογα. Το θέμα είναι ότι 60 με 90 πατάνε οι περισσότεροι και καλά κάνουν έτσι; Καθένας κοιτάζει να αξιοποιήσει αυτό που έχει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Οπότε τις περισσότερες φορές δεν θα έχεις εύκολη δουλειά, θα πρέπει να είσαι και ψηλά δυνατός να αντέξεις όταν πάει να σε μαζέψει το δικίνητο.


Οι επί σειρά ετών κάτοχοι σίγουρα θα μπορούν να μιλήσουν από άλλη βάση, αλλά αν θες τη δική μου γνώμη με βάση την ταπεινή μου εμπειρία το μικρό αυτό διάστημα που μπήκα και εγώ στο club της 4κίνησης, θα την απολαύσεις πολύ περισσότερο αν ξεχάσεις τι κάνουν οι άλλοι και απλά την χρησιμοποιείς σε αυτό που κάνει καλύτερα. Δηλαδή κάποιες λίγες φορές στάση για τους γνωστούς λόγους αξιοπιστίας και κυρίως 1ες. Όποιος άλλος θέλει να παίξει καλώς να έρθει. Σαφώς να πατήσεις αν τύχει και είσαι σε χαλαρή βόλτα με 3η και σου κάτσει πάτημα, αλλά αν π.χ. μετά το φανάρι έχεις ευθεία μπροστά, βάλε 1η και πάτα να το ευχαριστηθείς και όποιος θέλει ας ακολουθήσει. Από στρίψιμο δεν έχω πολλά να πω, το έχω στρίψει κάποιες λίγες φορές και είναι όντως μέρα με τη νύχτα, αλλά γενικά τα στροφιλίκια ποτέ δεν ήταν το αγαπημένο μου σπορ.

 

Παρ' όλα αυτά, η δική μου σειρά θα ήταν λίγο διαφορετική και θα εξηγήσω γιατί:

 

1. G25 550 (με όλα τα παρελκόμενα, μοτέρ, βάσεις κτλ)

2. Πιστάδικο λαστιχάκι π.χ. Yokohama AD08RS, Toyo R888R για να πατήσει το αμάξι όσο γίνεται καλύτερα (και βελτιώνεται αρκετά να ξέρεις, έχω περάσει από πολλά σετ AD08R, R888 και Cup στο edition και είχα άλλο αμάξι όταν ζεσταίνονταν, συγκριτικά με ένα δρομίσιο.

 

Αργότερα όταν το budget το επιτρέψει και πάλι:

 

3. 4κίνηση

4. DSG

 

Και εξηγώ. Είναι καθαρά προσωπικό. Δεν θα άντεχα το αμάξι μου να γίνει πιό αργό σε ένα ρολλ 90 και αυτό όχι μην τυχόν με μαζέψει (που ως δικίνητος πες δεν θα με μάζευε), αλλά εχοντας συνηθίσω την αίσθηση μιας που τυχαίνει να πηγαίνω αρκετά ψηλά όταν πατάω, το κόστος της 4κίνησης σε ένα τέτοιο πάτημα θα με χάλαγε. Ακόμα και σε ρολλ 1ες που η 4κίνηση όπως είπα είναι εθιστική, μέχρι τόσο ψηλά που πάω θα με χάλαγε. Καθένας μπορεί να το βλέπει διαφορετικά, αλλά για μένα είναι σημαντικό θέμα αυτό. Σε τέτοιο βαθμό που αν η Mercedes ήταν πιό αργή από το edition ψηλά, θα είχα ήδη βάλει πρόγραμμα. Γι' αυτό λέω ότι καθένας μπορεί να το βλέπει αλλιώς, μπορεί κάποιος να πει δε με νοιάζει να χάσω λίγο ψηλά, προκειμένου να έχω τη δύναμη διαθέσιμη χαμηλά. Η αλήθεια είναι ότι τεχνικά είναι πιό σωστό να προηγηθεί η 4κίνηση, απλά βάζω στο τραπέζι και αυτή την (προσωπική) οπτική.

 

Η καλύτερη επιλογή βέβαια είναι παίρνεις s3 s-tronic, κάνεις το 1 και ξεχνάς 2, 3 και 4 (ίσως μόνο δισκάκια στο 4 - σαν παραγγελία ακούστηκε).

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Λοιπόοοον μετά από μια διαρροή στον πρώτο κύλινδρο στο ψευτοκάπακο και μιας και θα το λύσω που θα το λύσω για στεγανοποίηση, λέω να βγάλω Κ04 για σέρβις και ψιλουβρίδιο με αλλαγή φτερωτών μπροστά πίσω, να βάλω και τα μπέκ από S3 8v 06L906036AJ και να δώ τί θα κάνει!!!!!

Θα με βρίσετε τώρα αλλά έλεγα μετά απο 60000 με δίμπαρα να κάνω έναν έλεγχο στο τούρμπο και αφού θα λυθεί που θα λυθεί να το ''βελτιώσω'' όσο γίνεται.....δεν θα φάω ούτε μαντέμι ούτε αλουμίνιο....μόνο αλλαγή φτερωτών...

Edited by Dikonou
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

5 ώρες πριν, Dikonou είπε

Λοιπόοοον μετά από μια διαρροή στον πρώτο κύλινδρο στο ψευτοκάπακο και μιας και θα το λύσω που θα το λύσω για στεγανοποίηση, λέω να βγάλω Κ04 για σέρβις και ψιλουβρίδιο με αλλαγή φτερωτών μπροστά πίσω, να βάλω και τα μπέκ από S3 8v 06L906036AJ και να δώ τί θα κάνει!!!!!

Θα με βρίσετε τώρα αλλά έλεγα μετά απο 60000 με δίμπαρα να κάνω έναν έλεγχο στο τούρμπο και αφού θα λυθεί που θα λυθεί να το ''βελτιώσω'' όσο γίνεται.....δεν θα φάω ούτε μαντέμι ούτε αλουμίνιο....μόνο αλλαγή φτερωτών...

Μεγαλυτερα φτερα χωρις να φας μαντεμι; ; χωρανε; επισης αντεχουν οι μαμα μπιελες και οι πυροι την παραπανω ροπη που θα εχεις μετα ;  πολυ πιθανον να χρειαστεις και αντλια καυσιμου μεγαλυτερη..

Edited by panpap175
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μήπως εννοεί αποδοτικότερα φτερά στις ίδιες διαστάσεις, που θα προσφέρουν καλύτερο σπουλάρισμα και πιό γεμάτες καμπύλες χωρίς να ανεβαίνει το peak. Ίσως έτσι να δει αξιόλογη διαφορά ακόμα και αν δεν πάρει τίποτα ή ελάχιστα σαν απόλυτο νούμερο. Δεν έχω ασχοληθεί με τέτοια λύση οπότε δεν ξέρω και τι επιλογές υπάρχουν, αλλά μόνο αυτό μου έρχεται.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Θα δούμε για το πρότζεκτ υβρίδιο....ολοένα και μαζευομαι με ότι ακούω......

Μόλις έχω τελικά νέα θα σας ειδοποιήσω παίδες και με φωτό για ότι έχει γινει

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα μπήκαμε μέσα λύθηκε ψευτοκαπακο.

Αρχικά η εικόνα είναι καθαρή. Υπάρχει φθορά πολύ μικρή στους εκκεντροφόρους, στο πάτημα τους στον πρώτο και τέταρτο κύλινδρο....στο τεστ με το νύχι αντιλαμβάνεσαι μια πολύ μικρή ατέλεια.

Η διαρροή ήταν όντως στον πρώτο κύλινδρο. Τώρα μιας και λύσαμε θ αλλαχθεί ότι γίνεται ν αλλαχθεί με κλειστό καπάκι.

Ελατήρια βαλβίδων, ωστηρια, κοκόρια, καδένα , γλυστρες, τεντωτηρες ρυθμιστής πίεσης λαδιού εκκεντροφόρου, και ότι άλλο δενει σφίγγει καινούριο.

Τουρμπίνα με 60000 χλμ άθικτη.

Πάει κι αυτή για σέρβις.....εεεχμμμμ ναι και μόνο......κι ένα αθώο φτερό μπροστά με άνοιγμα πτερυγίων πίσω......και μόνο....

 

IMG_20210330_143440.jpg

IMG_20210330_133005.jpg

IMG_20210330_132924.jpg

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Η Κ04 μετά από έλεγχο και ερώτηση του υπεύθυνου εάν είναι καινούρια!!!!!!! έγινε σχετικά υβρίδιο....καλά νέα αυτά για 60000 Κ04 με 2μπαρα, αλλά προσεκτικό ξεκίνημα σβήσιμο μοτέρ με ποτέ παρατεταμένα σκισίματα...........εξού και το αποτέλεσμα........αύριο πιθανότατα θα είναι στα χέρια μου.

Τα επίσημα εργαλεία του γκρούπ θα λάβουν κι αυτά ενεργό ρόλο από αύριο μάλλον για αλλαγή ελατηρίων εισαγωγής εξαγωγής με αυτά του S3 ( σημειωτέον αυτά φοράνε και τα νέας γενιάς 2,5 μοτέρ σε κάποιες εκδόσεις απ΄ ότι είδα ), πιθανότατα εάν είναι εφικτό να αλλαχθούν και τσιμουχάκια βαλβίδων....και όλα τα υπόλοιπα.....

Αναμένοντας λοιπόν τα νέα από το συνεργείο ....για παραλαβή ανταλλακτικών εργαλείων και πορεία εργασιών.

Edited by Dikonou
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Κατηγορηματικά  ΟΧΙ!!!

Απ ότι ξέρω μου και μου είπε μια φτερωτή μπροστά και πίσω ξύρισμα πτερύγια και αλλαγή στην γωνία μου φαίνεται εμένα αλλα μπορεί να λέω και παπαριές!!!!

Επειδή μόλις τελειώσω απ όλα και έρθουν και τα μπέκ από S3 8v, μαζί με τα φρένα από S3 8v, και μπούν όλα επάνω........τότε θα πάω ξανά δυναμόμετρο και θα ξέρουμε τί ψάρια πιάνουμε..

εφόσον όλα πάνε καλά....

Σημαντική σημείωση που παρατήρησα στο 2ο καλάθι που περιμένει στον πάγκο των ανταλλακτικών..........

Η καδένα που βάζω δεν έχει καμία σχέση με την προηγούμενη σε κατασκευή. οκτώ κομμάτια ανά βρόγχο στην παλιά λέπτά και ΤΕΣΣΕΡΑ στην καινούρια πολύ πιο χοντρά!!!!

Δεν ξέρω άν παίζει κάποιο ρόλο αυτό. Οι παλιές γλύστρες στα 105000 είχαν σημάδια φθοράς επάνω τους!!

chain1.jpgchain2.jpg

Edited by Dikonou
Link to comment
Share on other sites

Στα του μοτέρ όλα δέθηκαν και εδωθη σπινθηρας στα μπουζί.

Πιο στρωτή λειτουργία στο ρελαντι. Λιγότερος θόρυβος με σηκωμένο το καπώ.

Περιμένω να βγω σαν ανθρωπας κι εγώ να βγω να κάνω λίγα χλμ "στρωσιματος". Ν αλλάξω λάδι, να βάλω τα μπεκ όταν έρθουν και να ρυθμίσω.....

Αναμένω να δεθούν και τα φρένα.....received_1057938491360926.jpeg

 

Και ερωτώ!!!

Τι λάδι 5w40 να βάλω και γιατί;

Παρακαλώ τον κάβουρα να μην γράψει σεντόνι εάν θελήσει να δώσει εμπεριστατωμένη και τεκμηριωμένη απάντηση......

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Στα του μοτέρ όλα δέθηκαν και εδωθη σπινθηρας στα μπουζί.
Πιο στρωτή λειτουργία στο ρελαντι. Λιγότερος θόρυβος με σηκωμένο το καπώ.
Περιμένω να βγω σαν ανθρωπας κι εγώ να βγω να κάνω λίγα χλμ "στρωσιματος". Ν αλλάξω λάδι, να βάλω τα μπεκ όταν έρθουν και να ρυθμίσω.....
Αναμένω να δεθούν και τα φρένα.....received_1057938491360926.thumb.jpeg.723d500198c13520ca87fa07f4c0f793.jpeg
 
Και ερωτώ!!!
Τι λάδι 5w40 να βάλω και γιατί;
Παρακαλώ τον κάβουρα να μην γράψει σεντόνι εάν θελήσει να δώσει εμπεριστατωμένη και τεκμηριωμένη απάντηση......
τα έβγαλες τα forge τα φρενα;
Link to comment
Share on other sites

  • Dikonou changed the title to Α3 1.8 Tfsi f/l sportback Κ04RS550+ Forged!!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.