Jump to content

Α3 1.8 Tfsi f/l sportback Κ04RS550+ Forged!!


Recommended Posts

γιατι οχι  αποστατες και λετε τοσες μερες για offset ....  και ειναι ποιο ευκολο να αλαχτουν ξανα 
καταρχήν ξεκινάμε με την περίπτωση που αρκετοί με αποστατες είχαν θέμα με τρέμουλα...Αλλά ακόμα κ αν ας πούμε βρεις σωστούς αποστατες επιβαρυνεις αρκετά το άκρο του αυτοκινήτου..κυρίως τρώει ολο το ζόρι η ανάρτηση...
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

1 hour ago, Van.Leb said:

Δυστυχως δεν γινεται να παω σε τοσο μικρο οφσετ λογω δαγκανων...το καλυτερο δυνατο οφσετ ειναι το 45 κ αυτο οχι σε ολες τις ζαντες μονο σε καποιες που λογω σχεδιου θα βοηθησουν στο να ''αγκαλιασουν'' την δαγκανα

 

Θα παω προς το παρον σε αλλαγη ζαντας κ αν συνεχιστει αυτο το προβλημα θα βγαλουμε κ τις βιδες...

 

Άμα θές έχω φρένα στην άκρη.....εξαπίστονα μιλάμε Άγκυρες!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

το θέμα της ανάρτησης λογικά το έχεις με το που αλλάζεις το κέντρο της ζάντας offset  ασχέτως εάν είναι με αποστάτες

το 45-50 πόσο μεγαλύτερο είναι από το εργοστασιακό !?? 

 

το τρέμουλο είναι θέμα εγκατάστασης .... φτηνής ή ακριβής ...

Link to comment
Share on other sites

το θέμα της ανάρτησης λογικά το έχεις με το που αλλάζεις το κέντρο της ζάντας offset  ασχέτως εάν είναι με αποστάτες
το 45-50 πόσο μεγαλύτερο είναι από το εργοστασιακό !?? 
 
το τρέμουλο είναι θέμα εγκατάστασης .... φτηνής ή ακριβής ...
Για το πρώτο σκέλος δεν γνωρίζω να σου απαντήσω με βεβαιότητα...

για το δεύτερο σκέλος έχεις λάθος..πρωτίστως παίζει ρόλο η κατασκευή κ το κόψιμο...λάθος επίσης κ τα μπουλόνια... πχ στα δικά μας που η ζάντα μπαίνει σε χείλος...αν ο αποστάτης δεν έχει σωστό χείλος καληνύχτα...
κ όχι δεν είναι κάτι που φαίνεται με γυμνό μάτι...
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πρεπει να ειναι καλος αποστατης ....ζυγοσταθμισμενος .. τεσπα ... επιλογες ειναι και αμα σου κατσει....

 

αλλαζοντας το κεντρο της ζαντας εκτος αξονα αμορτισερ δημιουργεις ροπη στρεψης  στον αξονα στηριξης , γιαυτο δεν πρεπει να μεταβαλεται σε μεγαλο βαθμο

Link to comment
Share on other sites

On 4/17/2021 at 3:15 PM, Dikonou said:

Μ ένα πρόχειρο 3d view

2021-04-17 15_08_59-AEZ 3D Wheel Configurator.jpg2021-04-17 15_08_31-AEZ 3D Wheel Configurator.jpg2021-04-17 15_08_09-AEZ 3D Wheel Configurator.jpg

 

Μοιάζουν με τις μαμά δικές μου, με την εναλλαγή U-Y-U-Y. Σχεδιαστικά η διαφορά τους είναι κυρίως στο Υ, όπου εσένα έχει μεγαλύτερο ύψος ενώ εμένα μοιάζει περισσότερο με V παρά με Y. Επίσης υπάρχει και μία διαφορά στο κέντρο, αλλά οφείλεται περισσότερο στα μπουλόνια που στη μία φαίνονται ενώ στην άλλη καλύπτονται από καπάκι. Περιμετρικά έχουν και οι δύο τονισμένο χειλάκι, το οποίο είναι και εσένα νίκελ αν βλέπω καλά και είναι και οι δύο ματ, ενώ υπάρχει μία μικρή διαφορά στην απόχρωση καθώς οι δικές μου είναι μαύρες ενώ αυτές φαίνονται σαν σκούρο ανθρακί, όχι εντελώς μαύρες, εκτός και ξεγελάει η φωτό. Ωραία ζάντα.


Παρ' όλα αυτά όταν πρόκειται για aftermarket ζάντες, έχω μεγάλη αγάπη για τις τύπου "deep dish", στις οποίες τα μπράτσα, σε όποιο σχέδιο και αν είναι, ξεκινάνε πάντα από πιό μέσα σχηματίζοντας εσωτερικά μεγάλο χείλος, εξού και deep dish δηλαδή βαθύ πιάτο. Τέτοιες ήταν για παράδειγμα αυτές που είχα βάλει στο edition, οι DOTZ Shift Pinstripe Red (satin black) σε 8x18 ET48. Ψάξτες στο google. Bγαίνουν και με νίκελ χειλάκι. Αυτό το στυλ λέγεται deep dish και είναι από τα πιό δύσκολα, αν όχι το πιό δύσκολο για να σετάρεις με μεγάλα φρένα, ακριβώς επειδή τα μπράτσα βρίσκονται πιό μέσα. Είχα πάθει για να βρω το κατάλληλο offset ώστε να μην βρίσκουν οι 4πίστονες αλλά να μην παραβγαίνουν έξω και μετά βρίσκω φτερό. Με ΕΤ48 είχα βρει τη χρυσή τομή και πάλι οριακά, με τη δαγκάνα να απέχει 1 χιλιοστό, όσο μία πιστωτική (συγκεκριμένα είχα δοκιμάσει να περάσω από μέσα διάφορα για να δω την απόσταση και μέχρι μία πιστωτική πέρναγε, και αυτή ακουμπώντας). Ενώ παράλληλα ψιλοέβρισκα φτερό και αυτό έχοντας ρολλάρει τα φτερά και αφαιρέσει την επάνω βίδα, δηλαδή πιό έξω αποκλείεται να έβγαινε η ζάντα. Σχετικά τώρα με το 1 χιλιοστό, με λίγη βολτούλα και κάνα πάτημα δεν αντιμετώπισα κανένα θέμα, ούτε γρατζουνιά, αλλά αν το αμάξι έμπαινε πίστα με τις διαστολές αλλά και τις στρεβλώσεις που φυσιολογικά υπόκεινται οι ζάντες, αυτό το 1 χιλιοστό θα μπορούσε να ήταν καταστροφικό. Θέλει τουλάχιστον 3-4 χιλιοστά μην πω 5 για τέτοια χρήση. Πάντως ερχόταν πρόσωπο με το φτερό, αισθητικά ήταν άψογο το αποτέλεσμα όπως το ήθελα.


Αυτά. Αν και μ' αρέσει αρκετά η ζάντα σου, μόνο και μόνο επειδή έχω κόλλημα με τις deep dish, θα κοιτούσα προς τα εκεί. Καλοφόρετες.

 

14 hours ago, Dikonou said:

Σε 10 μέρες θα είναι Ελλάδα, λάστιχο τώρα τί να βάλω; Ν αλλάξω από Michelin PS4S;

 

Καλοφόρετα τα Potenza Sport. Πώς σου φάνηκαν τα PS4S; Τι σου άρεσε και τι σε χάλασε περισσότερο;

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Με τις ζάντες πάντα λέω πώς είναι γούστα προσωπικά......Έψαχνα κάτι κοντά σε BBS ή κάτι παρόμοιο....Ήταν οι μόνες που μου άρεσαν και βγαίνανε σε νορμάλ σχετικά διαστάσεις για το δικό μου.

Απ΄ ότι κατάλαβα σου αρέσει πολύ το στύλ της DOTZ και της ΟΖ Ultraleggera. Εγώ την έβαλα και παρά το γεγονός ότι είναι ποιοτικότατη ζάντα δεν μου έκατσε καλά στο μάτι.

Τώρα για τα ps4s δεν έχω κάποιο παράπονο, πέρα από το δικό μου πόδι μιας και FWD με πάνω από 45 κιλά ροπής είναι σπινιαρίστρα και τα μπροστά φεύγουνε σε χρόνο dt.

Προσωπικά έως τώρα θεωρω ότι το καλύτερο λάστιχο που έχω βάλει ήταν το michelin pilot Supersport made in USA σε 18/40/225. Άψογο και μακάρι να το βγάζανε ακόμα.

Στο 4S μάλλον προσπάθησαν να το εκπολιτίσουνε λίγο ( η μισή έξω γόμα στο Supersport κρατούσε και το παραμικρό χαλίκι όταν ζεσταινότανε μιας και ήταν σχεδόν γόμα ημισλίκ.......και το λάστιχο αυτό δεν μπαλόνιαζε με τίποτα λόγω κατασκευής ), παρόμοια εσωτερική κατασκευή για να κρατάει σωστό πέλμα στα ζόρια, αλλά το μόνο μειονέκτημα που κατάλαβα ήταν λίγο πιο ουδέτερο κρύο.....επικίνδυνο δεν το έλεγες ποτέ!!! να το νιώσεις να φεύγει όπως πάθαινα με τα Conti3. Διπλή γόμα και το PS4S, αλλά πιο ήρεμη η εξωτερική σύνθεση όχι τόσο sticky όσο ο προκάτοχός του.

Τώρα για τα potenza...........είναι η πρώτη φορά που βλέπω λάστιχο UUHP να περνάει σε φρένο σε βρεγμένο το μιτσελέν και σε στεγνό ...γενικά ένα λάστιχο να είναι μπροστά από το PS4S και είπα να κάνω την δοκιμή. Για το προηγούμενο S001 ΄άκουγα από πολλούς καλά λόγια, αλλά μόνο όταν το ζέσταινες, εδώ φαίνεται να το έχουν διορθώσει αυτό. Ελπίζω δηλ.

Edited by Dikonou
Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, Dikonou said:

Λαστίχο τί βάζω;

 

Bridgestone potenza sport?

 

21 hours ago, Dikonou said:

Θα έρθουν και τα νέα Bridgestone potenza sport να δούμε τι ψάρια πιάνουνε και αυτά!!!!!!! 225/35/19

 Δε σε πρόλαβα.

michelin pilot sport 4s

 

Ξέρω ότι ίσως γίνομαι κουραστικός αλλά σε ό,τι αμάξι το έχω οδηγήσει πραγματικά έχω εκπλαγεί όχι μόνο με τη φιλικότητά του στα όραι της πρόσφυσης, αλλά και το μεγάλο εύρος λειτουργίας του (παρότι θερινό λάστιχο) και την γενικότερη συμπεριφορά του (λες και το αμάξι πήρε 10% σε κρατήματα - grip που λένε και στο χωριό μου :P )

 

Θυμίζουν πολύ σε συμπεριφορά τα dunlop sp sport maxx GT που είχαν kevlar σκελετό και 3 διαφορετικές στρώσεις γόμας. Μέχρι και που τα άλλαξα (βρήκαν τα λινά στα 3 χρόνια και μετά από ~45.000 με ~50.000km), δεν "πίστευες" πως κρατούσαν. Δυστυχώς με εξαίρεση το 4s δεν έχω βρει άλλο τέτοιο λάστιχο.

 

 

ΥΓ: 4s, όχι το "απλό" 4άρι.... έχουν τεράστια διαφορά στον τρόπο κατασκευής τους.

Edited by Kavouras
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Dikonou said:

Με τις ζάντες πάντα λέω πώς είναι γούστα προσωπικά......Έψαχνα κάτι κοντά σε BBS ή κάτι παρόμοιο....Ήταν οι μόνες που μου άρεσαν και βγαίνανε σε νορμάλ σχετικά διαστάσεις για το δικό μου.

Απ΄ ότι κατάλαβα σου αρέσει πολύ το στύλ της DOTZ και της ΟΖ Ultraleggera. Εγώ την έβαλα και παρά το γεγονός ότι είναι ποιοτικότατη ζάντα δεν μου έκατσε καλά στο μάτι.

Τώρα για τα ps4s δεν έχω κάποιο παράπονο, πέρα από το δικό μου πόδι μιας και FWD με πάνω από 45 κιλά ροπής είναι σπινιαρίστρα και τα μπροστά φεύγουνε σε χρόνο dt.

Προσωπικά έως τώρα θεωρω ότι το καλύτερο λάστιχο που έχω βάλει ήταν το michelin pilot Supersport made in USA σε 18/40/225. Άψογο και μακάρι να το βγάζανε ακόμα.

Στο 4S μάλλον προσπάθησαν να το εκπολιτίσουνε λίγο ( η μισή έξω γόμα στο Supersport κρατούσε και το παραμικρό χαλίκι όταν ζεσταινότανε μιας και ήταν σχεδόν γόμα ημισλίκ.......και το λάστιχο αυτό δεν μπαλόνιαζε με τίποτα λόγω κατασκευής ), παρόμοια εσωτερική κατασκευή για να κρατάει σωστό πέλμα στα ζόρια, αλλά το μόνο μειονέκτημα που κατάλαβα ήταν λίγο πιο ουδέτερο κρύο.....επικίνδυνο δεν το έλεγες ποτέ!!! να το νιώσεις να φεύγει όπως πάθαινα με τα Conti3. Διπλή γόμα και το PS4S, αλλά πιο ήρεμη η εξωτερική σύνθεση όχι τόσο sticky όσο ο προκάτοχός του.

Τώρα για τα potenza...........είναι η πρώτη φορά που βλέπω λάστιχο UUHP να περνάει σε φρένο σε βρεγμένο το μιτσελέν και σε στεγνό ...γενικά ένα λάστιχο να είναι μπροστά από το PS4S και είπα να κάνω την δοκιμή. Για το προηγούμενο S001 ΄άκουγα από πολλούς καλά λόγια, αλλά μόνο όταν το ζέσταινες, εδώ φαίνεται να το έχουν διορθώσει αυτό. Ελπίζω δηλ.

 

Ναι οι DOTZ Shift μοιάζουν άλλωστε με τις Ultraleggera, έχουν όμοια μπράτσα και με παρόμοιες αποστάσεις, με τη διαφορά όμως ότι είναι στυλ deep dish. Είμαι fan αυτού του στυλ από τις πρώτες που είδα ever, στο Getaway in Stockholm 2 τις οποίες φοράει η Supra του βίντεο. Οι συγκεκριμένες βέβαια έχουν τρελλό χειλάκι, πρέπει να είναι 4 ολόκληρα δάκτυλα βάθος. Οι Shift έχουν 2 δάκτυλα απ' ότι θυμάμαι. Μιλάμε για το 2001, πριν αρχίσω να ασχολούμαι με τη βελτίωση. Αν ποτέ, λέμε τώρα, αλλάξω ζάντες σίγουρα θα ψάξω deep dish και παρά τις 6πίστονες που θα δυσκολέψουν την επιλογή, έχει τουλάχιστον πρησμένα φτερά το αμάξι και παίρνει χαμηλά offset ώστε να μην βρίσκω όπως με το edition. Δύσκολο να τις αλλάξω όμως γιατί είναι σφυρήλατες (βολεύει για τους ελληνικούς δρόμους) και οι aftermarket σφυρήλατες είναι πανάκριβες.

 

Μάλιστα. Εμένα μου φαίνονται να έχουν λίγο πιό μαλακό σκελετό από ότι είχα συνηθίσει στο παρελθόν, προερχόμενος από PS Cup, R888 και Neova AD08R. Το πιό θετικό που βρίσκω είναι ότι είναι εξωπραγματικά ήσυχα, το λέω βέβαια εγώ αυτό που είχα συνηθίσει με τα σκλυροπυρηνικά. Η 4κίνηση κρύβει τις αδυναμίες οποιουδήποτε ελαστικού, σίγουρα οι περισσότεροι από εσάς με πολύ πιό μακρόχρονη εμπειρία από εμένα θα το γνωρίζετε, όμως νιώθω ότι στο στρίψιμο παίρνει μία βελτίωση. Πολύ πιθανό λοιπόν στην πρώτη αλλαγή να πάω είτε στα R888R είτε στα Cup 2. Με χαλάει μόνο που τα πρώτα Cup που είχα στο edition το 2011-2012 αργούσαν χαρακτηριστικά να ζεσταθούν και μέχρι να το κάνουν δεν πατούσαν πουθενά. Τα R888 που έβαλα αμέσως μετά ήταν το αντίθετο, ζεσταίνονταν για πλάκα. Να δεις χαλίκι που κολλούσε. Οπότε λίγο πάω προς R888R.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Παιδια νομιζω ολα τα λαστιχα αυτης της κατηγοριας ειναι κορυφη, απλα η επιλογη περιλαμβανει τη διαθεσιμοτητα εκεινης της στιγμης και την προσωπικη προτιμηση του καθενος.

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

όλα τα λάστιχα είναι καλά , όχι για τους Ελληνικούς δρόμους όμως ....... οπότε θέλει πολύ μελέτη ,

καλύτερα μαλακά να ζεσταίνονται  να πιάνουν ποιο καλά  και να τα αλλάζουμε ποιο συχνά ,

με την τετρακίνηση είναι διαφορετικά , αλλά εκεί άμα σου φύγει θα είναι με τα τέσσερα.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, metero said:

όλα τα λάστιχα είναι καλά , όχι για τους Ελληνικούς δρόμους όμως ....... οπότε θέλει πολύ μελέτη ,

καλύτερα μαλακά να ζεσταίνονται  να πιάνουν ποιο καλά  και να τα αλλάζουμε ποιο συχνά ,

με την τετρακίνηση είναι διαφορετικά , αλλά εκεί άμα σου φύγει θα είναι με τα τέσσερα.

 

 

Τα λαστιχα που συζηταμε, ps4, ps4s, ad08r, goodyear ss, rt max κτλ, δεν ειναι κανενα απο αυτα μαλακα. Ποσο μαλλον οταν μιλαμε για 225/35/r19 διασταση.

 

Ειναι η "σπορ" σειρες που πρεπει να ειναι σκληρες για να μην παραμορφωνονται στις στροφες και στην πιεση. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, csaris said:

Παιδια νομιζω ολα τα λαστιχα αυτης της κατηγοριας ειναι κορυφη, απλα η επιλογη περιλαμβανει τη διαθεσιμοτητα εκεινης της στιγμης και την προσωπικη προτιμηση του καθενος.

 

 

Πολύ σωστά
Εγώ έφυγα από Contisport 5, πήγα σε PS4 και έλεγα ότι είναι τα κορυφαία.
Με Goodyear Assymetric 5 πλέον, λέω ότι είναι καλύτερα από τα PS4

Οπόταν θεωρώ ότι είναι όλα κορυφαία, οι διαφορές στον δρόμο είναι ελάχιστες, και it all comes down to availability & price
Μέχρι τώρα, τα Assymetric 5 είναι το καλύτερο deal (για εμένα)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Απλά να τονίσω πόσο σημαντικό είναι να ζεσταίνονται γρήγορα, αλλιώς δεν έχεις λάστιχο. Και μιλάμε για δρόμο, που θέλει δουλειά το ζέσταμα! Και δεν είναι στάνταρ ότι αφού έχεις λάστιχο επιδόσεων (πόσω μάλλον πιστάδικο semi) θα ζεσταίνονται και γρήγορα. Το κάθε λάστιχο έχει τα δικά του specs.

 

Τα PS Cup π.χ. ήταν εξωπραγματικά όταν έπιαναν θερμοκρασία. Θυμάμαι που είχα ανέβει δυναμόμετρο, stage 1 ακόμα, και είχε ξαφνιαστεί το παιδί με τα Cup, δεν τα έβλεπες και συχνά στους δρόμους. Είχαμε πιάσει κουβέντα και πώς μου φαίνονται κτλ, και του είπα ότι αργούσαν να ζεσταθούν, οπότε όταν τελειώσαμε τη μέτρηση μου λέει πιάσε λάστιχο, ρε σεις έμεινα! Ακουμπάω δάκτυλο και κόλλησε, πώς είναι όταν σου χει πέσει μέλι στο τραπέζι και έχει πασαλειφτεί λίγο και έχει μείνει λίγες ώρες, που νιώθεις να κολλάει; Ακριβώς έτσι! Όπως είσαι τώρα μου λέει βγαίνεις εδώ έξω και προκαλείς στάση όποιο χοντάκι θέλεις (επειδή αυτά ξεκινάνε καλά). ΑΛΛΑ... τι να το κάνεις αν αργεί να ζεσταθεί; Στο δυναμόμετρο λογικό ήταν να ζεσταθεί γρήγορα, στην πίστα επίσης, στο δρόμο όμως ήθελε δουλειά! Και δεν θα κάνω burnout σε κάθε φανάρι..

 

Πήγα μετά και έβαλα τα R888 και καμία σχέση, πριν τα μισά της βόλτας είχαν πιάσει θερμοκρασία, και το ένιωθα στο δρόμο. Τα AD08R τα έβαλα μετά από 2 τετράδες με R888 γιατί ήταν τότε που καταργήθηκαν και δεν μπορούσα ακόμα να εμπιστευτώ τα καινούργια R888R. Μέχρι και ο λαστιχάς μου δεν τα είχε δουλέψει ακόμα. Ωστόσο πολύ καλό και το AD08R, για το δρόμο πάντα, θα λεγα ήταν ανάμεσα στα R888 και στα Cup. Και με τα πολλά φτάσαμε στο σήμερα, με άλλο αμάξι και έχοντας διαβάσει και ακούσει πλέον πολύ καλά σχόλια για τα R888R. Νομίζω τώρα είναι η ώρα να τα δω σοβαρά. Για όταν τα PS4S είναι για αλλαγή.

 

Όσο για τα PS4S, όπως είπα στο προηγούμενο ποστ, πολύ ήσυχα, στο βρεγμένο ακόμα δεν τα έχω δοκιμάσει, καλό στο στεγνό αν και με την 4κίνηση νιώθω ότι και με σαμπρέλα ποδηλάτου πατάω, ωστόσο σε πολλή πίεση το αμάξι υπερστρέφει, ξεκολλάει ο κώλος εύκολα. Αν και είναι ωραία ως αίσθηση, αν θες να κινηθείς πιό γρήγορα, νομίζω παίρνει μία βελτίωση. Αυτό που έχω μάθει είναι ότι δεν έχει τα σκληρα πλαϊνά των R888, Cup και AD08R.

 

@Dikonou Από το βίντεο φαίνονται πολύ καλή επιλογή τα Potenza Sport.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Μάλλον πολύ καλό έκανα που τα άλλαξα....ακόμα και έτσι με καμία 100 χλμ επάνω τους φαίνονται πολύ δυνατά, αρχικό δάγκωμα και φρένο.....60αρι εμβολο του S3 8v και με 340 δίσκο.

IMG_20210421_145638.jpgIMG_20210421_145645.jpgIMG_20210421_145652.jpg

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

η ζαντα δεν του παει .... ειναι σαν να θελει να δειξει κατι που δεν ειναι .... ουτε εγω που εχω Α4 δεν θα τις εβαζα....

Link to comment
Share on other sites

Διαφωνω, θεωρω οτι του πανε οι ροτορες παρα πολυ σε ολη την γκαμα της audi.

 

@Dikonou 20 καπακια για μπουλονια γκρι θες απο αντιπροσωπεια 321601173Α Ζ37, ο κωδικος.

 

Θα τα χρησιμοποιησεις και στις ΑΕΖ που ειναι γκρι!

Edited by csaris
Link to comment
Share on other sites

  • Dikonou changed the title to Α3 1.8 Tfsi f/l sportback Κ04RS550+ Forged!!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.