Jump to content

Θορυβος οταν ειναι γεματο το ντεποζιτο


manos0013

Recommended Posts

Χαιρετω ολα τα μελη.

 

 Οπως λεει και ο τιτλος,οταν γεμιζω το ρεζερβουαρ του Α1 και ξεκιναω ή πατησω λιγο το φρενο και μετα

αμεσως γκαζι ακουω εναν θορυβο απο το πισω μερος του αμαξιου. Ο ηχος που ακουγεται ειναι σαν να

πηγαινει το πετρελαιο περα δωθε.(μπλουμ-μπλουμ)!! Οταν παλι το καυσιμο πεσει στα δυο τριτα περιπου

δεν ακουγεται τιποτα..Εχει τυχει σε κανεναν κατι παρομοιο..?

Link to comment
Share on other sites

μπλούμ μπλούμ και παρόμοια ακούγονται έντονα γιατί το καύσιμο χτυπάει στα τοιχώματα του ρεζερβουάρ σου....δεν νομίζω να χρειάζεται ν' ανησυχείς....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το κανει μονο οταν ειναι γεματο. και ελεγα μηπως υπαρχει θεμε με την ηχομονωση..αλλα αφου το κανει και σας τοτε ολα καλα!

Ευχαριστω παιδια!

Link to comment
Share on other sites

Φυσιολογικο το μπλουμ μπλουμ της βενζινης;

 

Dikonou μιας κι εχουμε το ιδιο αμαξι,αυτο το φυσιολογικο το κανει στο δικο σου;ρωταω γιατι στο δικο μου δεν εχω ακουσει ποτε κατι.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Φυσιολογικο το μπλουμ μπλουμ της βενζινης;

 

Dikonou μιας κι εχουμε το ιδιο αμαξι,αυτο το φυσιολογικο το κανει στο δικο σου;ρωταω γιατι στο δικο μου δεν εχω ακουσει ποτε κατι.

Δεν το ακούω συνήθως αλλά σε ήσυχο περιβάλλον εντελώς και όταν είναι κοντά στο φούλ το κοπάνημα του καυσίμου γίνεται πιο ψηλά στα τοιχώματα και κάτι ψιλοπαίρνει το βιονικό μου αυτί!!!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν το ακούω συνήθως αλλά σε ήσυχο περιβάλλον εντελώς και όταν είναι κοντά στο φούλ το κοπάνημα του καυσίμου γίνεται πιο ψηλά στα τοιχώματα και κάτι ψιλοπαίρνει το βιονικό μου αυτί!!!!

iron man η κατι παρομοιο;  :sHa_hehe:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Με συγχωρείτε αλλά αυτό που βρίσκετε φυσιολογικό εγώ δεν το έχω ξανακούσει.

Μπορεί να φαινεται φυσιολογικό (που δεν είναι)για το μισοάδειο ,αλλά εδώ ο manos0013

γράφει για γεμάτο.Νομίζω ότι ο kostas_7 αυτό θέλει να τονίσει κομψά.

Εμένα πάντως δεν μου έχει τυχει ποτέ.Επειδή δεν νοείται να ακούγεται το ρεζερβουάρ

με όση βενζίνη και να περιέχει, θα έψαχνα μήπως το ρεζερβουάρ έχει μπόσικα και

όταν είναι γεμάτο,λόγω βάρους δημιουργεί θόρυβο απο το κούνημα που μοιάζει σαν κίνηση υγρού.

Edited by ankarage
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Μιλάτε για βενζίνη ενώ το παλικάρι αναφέρεται σε diesel. Συμπεριφέρονται διαφορετικά μεταξύ τους αυτά τα 2 υγρά και ίσως να παίζει ρόλο σε αυτό που ακούει. Μπορεί και τα ντεπόζιτα ακόμα να διαφέρουν σχεδιαστικά. 

Link to comment
Share on other sites

Και βέβαια δεν μπορεί να είναι φυσιολογικό όπως λέει ο Κώστας και ο ankarage.Ακόμα και στην περίπτωση του μισογεμάτου ντεπόζιτου, υπάρχουν διαφράγματα για να περιορίζουν την βίαιη μετακίνηση του καυσίμου που προκαλεί μεταξύ άλλων και θόρυβο.

Μπορεί να μην έχει επαρκή ηχομόνωση ή μπορεί να είναι μια κατασκευαστική ατέλεια και χρήζει διερεύνηση το θέμα γιατί μπορεί να υπάρχει θέμα ασφάλειας. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

για πετρελαιο μιλαμε παιδες...το ανεφερα πιο πανω.

Καποιος αλλος που να εχει α1 πετρελαιο να μας πει?

Edited by manos0013
Link to comment
Share on other sites

Πρέπει να καταλάβουμε, ότι πάντα τα γραφόμενα δεν μπορούν να αποδώσουν τον προφορικό λόγο. Κατά την άποψή μου λοιπόν, αυτό που αναφέρει ο Μάνος, είναι απλά η κίνηση του υγρού στο τεπόζιτο, το οποίο στο πάνω τμήμα του (όταν είναι γεμάτο δηλαδή) δεν έχει διαφράγματα. Αυτά (τα διαφράγματα) ξεκινούν από τα 2/3 περίπου του ύψους του, γιαυτό και όταν πέσει η στάθμη εκεί, σταματά το φαινόμενο. Θεωρώ δηλαδή, ότι είναι αυτό που ανέφερε ο Dikonou πιο πάνω και τίποτα άλλο.

 

 

Δημήτρης

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Εγω παντως δεν εχω ακουσει τιποτα στο δικο μου (α1 ντιζελ). Μεθαυριο που θα γεμισω θα το ξανατσεκαρω, αλλα ειναι κατα βαση αυτο που λεει το παλικαρι με τα διαφραγματα, το μινι ας πουμε που δεν εχει καθολου, οπου και να ειναι η σταθμη του καυσιμου με ενα αποτομο φρενακι ακους γκλουκ γλουκ

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

¨Ολα αυτα που αναφέρθηκαν φαινονται λογικά, αλλά επειδή δεν έχω Α1 δεν μπορώ να έχω ιδίαν αντίληψη.

Γενικά νομίζω ότι ενα φαινόμενο για χαρακτηρισθεί 'φυσιολογικό'(χωρίς να δημιουργεί βλάβη) θα πρέπει να συμβαίνει στη συντριπτική

πλειοψηφία ιδίων αυτοκινητων.Αν βέβαια το φαινόμενο ενοχλεί τότε έχουμε κακή σχεδίαση ή κακό υλικό και το θέμα

εξαρτάται απο την υπομονή του ιδιοκτήτη να το ανεχθεί.

Ας πουν λοιπόν ιδιοκτήτες που έχουν ίδιο αυτοκίνητο Α1(όπως ο kyriazo) αν έχουν το ίδιο φαινόμενο.

Αν το φαινόμενο όπως του manos0013 είναι μεμονωμένο πρόκειται για περίπτωση που πρέπει να εξετασθεί και ν΄αποκατασταθεί.

Αν συμβαίνει σε πολλούς, τοτε χαρακτηρίζεται 'φυσιολογικό' και κουράγιο στα νεύρα και στην τσέπη.'

Link to comment
Share on other sites

Απλα μην ξεχναμε οτι πολλοι ιδιοκτήτες δεν ειναι ιδιαίτερα παρατηρητικοί και απλα αν τυχει να ακούσουν (οι ιδιοι) για πρωτη φορα (άσχετα αν το αμαξι το εχει ξανακάνει αλλες 100 φορες), τους σηκώνεται η "τρίχα".

 

Προσωπικη μου γνωμη οτι περιπτωσεις τετοιες που ειναι καθαρα ακουστικές, μονο μια εντυπωση (που σχηματίζουμε απιο τα γραφόμενα του ιδιοκτητη) μπορει να σχολιαστεί.

Απο την περιγραφη, για μενα αυτο ειναι καθαρα φυσιολογικό.

Απλα το κανει οταν γεμιζει πανω πανω το ντεποζιτο, οπου το υγρό δεν συγκρατείται και απο τα διάφραγματα και "πλέει" ελεύθερα μεσα στο δοχείο-ντεποζιτο.

Παρόλα αυτα, αν ενοχλει τον ιδιοκτητη και δεν μπορει να του φυγει η ιδεα, μια εξέταση απο συνεργειο (ειδικα αν εχουμε εγγυηση !!), καλο ειναι να γινει για να πειςτει και ο ιδιος. Ακομα κι αν γινει "ετσι για να μου φυγει η ιδεα" και τελικα εχει παει άδικα.

 

Γνωμη μου βεβαια ολα τα παραπανω.

 

 

Message sent using dark force

Link to comment
Share on other sites

Απλα μην ξεχναμε οτι πολλοι ιδιοκτήτες δεν ειναι ιδιαίτερα παρατηρητικοί και απλα αν τυχει να ακούσουν (οι ιδιοι) για πρωτη φορα (άσχετα αν το αμαξι το εχει ξανακάνει αλλες 100 φορες), τους σηκώνεται η "τρίχα".

 

Προσωπικη μου γνωμη οτι περιπτωσεις τετοιες που ειναι καθαρα ακουστικές, μονο μια εντυπωση (που σχηματίζουμε απιο τα γραφόμενα του ιδιοκτητη) μπορει να σχολιαστεί.

Απο την περιγραφη, για μενα αυτο ειναι καθαρα φυσιολογικό.

Απλα το κανει οταν γεμιζει πανω πανω το ντεποζιτο, οπου το υγρό δεν συγκρατείται και απο τα διάφραγματα και "πλέει" ελεύθερα μεσα στο δοχείο-ντεποζιτο.

Παρόλα αυτα, αν ενοχλει τον ιδιοκτητη και δεν μπορει να του φυγει η ιδεα, μια εξέταση απο συνεργειο (ειδικα αν εχουμε εγγυηση !!), καλο ειναι να γινει για να πειςτει και ο ιδιος. Ακομα κι αν γινει "ετσι για να μου φυγει η ιδεα" και τελικα εχει παει άδικα.

 

Γνωμη μου βεβαια ολα τα παραπανω.

 

 

Message sent using dark force

Δεν διαφωνώ αλλά θα ήθελα να επισημάνω ότι το να ακουγεται το ρεζερβουάρ νομίζω ότι δεν είναι σύνηθες.Τουλάχιστον αυτή είναι η δική μου εμπειρία.
Link to comment
Share on other sites

Κι ομως φιλε μου, εγω οταν εχω τερμα γεματο το ντεποζιτο και εχει απόλυτη ησυχια, αν κουνήσω το αμαξι μου αριστερα-δεξια (ενω ειμαι ακίνητος), ακουω τη βενζινη που χτυπαει στα τοιχώματα. (Οταν ειμαι απο τη μεριά της τάπας το ακουω λιγο πιο έντονα -λογικο-)

Προσωπικα το θεωρω φυσιολογικό, αλλα υπό προΰποθεσεις. Γι αυτο και η απαντηση μου ειχε αυτο το χαρακτήρα.

 

 

Message sent using dark force

Edited by Kavouras
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Κι ομως φιλε μου, εγω οταν εχω τερμα γεματο το ντεποζιτο και εχει απόλυτη ησυχια, αν κουνήσω το αμαξι μου αριστερα-δεξια (ενω ειμαι ακίνητος), ακουω τη βενζινη που χτυπαει στα τοιχώματα. (Οταν ειμαι απο τη μεριά της τάπας το ακουω λιγο πιο έντονα -λογικο-)

Προσωπικα το θεωρω φυσιολογικό, αλλα υπό προΰποθεσεις. Γι αυτο και η απαντηση μου ειχε αυτο το χαρακτήρα.

 

 

Message sent using dark force

Γι αυτο βαζουμε σκληρη αναρτηση και ηχοσυστημα,για να μην το ακουμε....χαχαχαχα

Edited by Toyo
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Γι αυτο βαζουμε σκληρη αναρτηση και ηχοσυστημα,για να μην το ακουμε....χαχαχαχα

οπως ελεγε και ενας φίλος με πολυ παλιο αμαξι οταν τον ρωτούσαν αν τρίζει το αμαξι: δεν ξερω. Εχω δυνατα το ηχοσύστημα και εξατμιση μπουρί.

 

Χαχαχαχαχαχα

 

 

Message sent using dark force

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Παιδια ας περιμενουμε να δουμε και τι θα μα πει ο Kyriazo και αρχες του αλλου μηνα θα πεταχτω για μια δουλιτσα στην αντιπροσωπεια και θα τους πω

να ριξουν μια ματια!

Link to comment
Share on other sites

Να είναι σχεδιαστική αβλεψία του TDI Α1 ,μπορεί.Φυσιολογικο πάντως δε το λες.Εγω δε το εχω ακούσει σε κανενα αυτοκίνητο ειδικά μέσα στη καμπίνα ουτε diesel ουτε βενζινή,εκτος απο ένα mitsubishi Galant του 1986.

Kατα τα άλλα θα έλεγα στο φίλο αν είναι σίγουρος οτι ο θόρυβος ερχεται απο ρεζερβουαρ ,γιατι σε μερικά μοντέλα της AUDI είχα παρουσιαστει παρόμοιος θόρυβος απο το καλοριφερ.Στη τελευταια περίπτωση ο θορυβος ακουγεται απο μπροστα βέβαια.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Γι αυτο βαζουμε σκληρη αναρτηση και ηχοσυστημα,για να μην το ακουμε....χαχαχαχα

 

Χαχαχαχαχ έλιωσα ρε!

 

 

Δημήτρης

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Δε μπορει να χαρακτηριστει φυσιολογικο σε αυτοκινητο τελευταιας τεχνολογιας το γκλουπ γκλουπ του οποιοδηποτε υγρου υπαρχει μεσα στο ντεποζιτο.Τι ειναι;ΚΑΡΟ που κουβαλαει βαρελια με υγρο μεσα;

 

Εδω δε το εκανε το ντατσουν του θειου μου το 1990 και θα το κανει το Α1 το 2014; χαχαχαχαχαχαχα 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.