Jump to content

Χειμερινή ενδυμασία

Περισσότερα

Ημερολόγια 2021

Περισσότερα

Καλοκαιρινή ένδυμασία

Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα
Sign in to follow this  
sylvios

Δεν παιρνει μπροστα μονο οταν ειναι ζεστο!!!!!!

Recommended Posts

Καλημερα σε ολους.

Παρακαλω τα φωτα σας αν σας εχει προκυψει κατι παρομοιο.

Κρυο παιρνει μπροστα αμεσως.Ζεστο δεν παιρνει καθολου και ξαναπαιρνει αμεσως οταν κρυωσει.

Μπαταρια καινουρια ,cts καινουριος.

Share this post


Link to post
Share on other sites

εκανες κανενα log με vag com να δεις αν έχεις σφάλματα? τσεκάρισε αυτό πρώτα , αν δεν έχεις vag com τότε σε κάποιο φίλο ή σε συνεργείο. Αν δεν έχει σφάλματα μπορείς να είναι από αντλία

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δηλαδη, οταν ειναι ζεστο δεν παιρνει καθολου;  ή δυσκολευται να παρει; 

Άλλα προβλημα σου παρουσιαζει;   πχ περιεργο ρελαντι, ή διακοπές σε αποτομο γκάζι.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χωρίς διαγνωστικό είναι δύσκολο να καταλάβεις. Το έχω ξανακούσει σε golf ήταν αντλία αλλά αυτό δεν σημαίνει κατ' ανάγκη ότι είναι το ίδιο.

 

 

Δημήτρης

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αισθητήρας στροφάλου,τσέκαρε το.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σφαλμα στο vagcom κανενα.Οταν κρειωσει λιγο και παρει μπροστα δουλευει τελεια.

Οι αντλιες δουλευουν και οι δυο.Το περιεργο ειναι οτι στη φαση που δεν παιρνει αν ξεφισωσω τη πριζα του αισθητηρα θερμοκρασιας παιρνει αμεσως.

Share this post


Link to post
Share on other sites

παιζει να είναι χαλασμενος ο αισθητηρας? εγώ όταν τον αλλαξα παλιά  έστρωσε το αυτοκίνητο

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ποιόν αισθητήρα θερμοκρασίας λες ακριβώς?

 

 

Δημήτρης

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ειναι ο cts coolant temperature sensor πισω απο το ψευτοκαπακο.Δινει ενδειξη θερμοκρασιας νερου στον εγκεφαλο και τον εχω αλλαξει.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συμφωνώ με τον Chris82... Το ίδιο ακριβώς πρόβλημα είχαν και δύο φίλοι σε 20vt, ένα ibiza και ένα octavia...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

και αυτόν τον έχω αλλάξει αλλά δεν κάνει τέτοια συμπεριφορά σε κρύο ζεστό που λέει ο Σύλβιος. Αν χαλάσει ο αισθητηρας στροφάλου δεν παίρνει μπροστά με τίποτα 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε εμενα επερνε εμπρος κρυο πολύ ευκολα, ζεστο με την 2η. Μετα απο 3 με 4 ημερες,  αρχισε και  τα κοψιματα καθως περπατουσε το αμαξι.

Σφαλμα σε αισθητηρα στροφάλου, αλλάχθηκε και εστρωσε.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε εμενα επερνε εμπρος κρυο πολύ ευκολα, ζεστο με την 2η. Μετα απο 3 με 4 ημερες,  αρχισε και  τα κοψιματα καθως περπατουσε το αμαξι.

Σφαλμα σε αισθητηρα στροφάλου, αλλάχθηκε και εστρωσε.

Το σφαλμα το εδειξε το vagcom;

Παλιοτερα αλλαξα αυτον τον αισθητηρα επειδη ομως δεν επαιρνε μπροστα κρυο.

Τι ναπω δε θελω να αριζω να πληρωνω τζαμπα λεφτα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το σφαλμα το εδειξε το vagcom;

Παλιοτερα αλλαξα αυτον τον αισθητηρα επειδη ομως δεν επαιρνε μπροστα κρυο.

Τι ναπω δε θελω να αριζω να πληρωνω τζαμπα λεφτα.

 

Το έδειξε οταν αρχισε τα κοψιματα, μονο τοτε. (μιλαω για τον G28)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πιστεύω ότι δεν ευθύνεται, αλλά με προβληματίζει που δεν βλέπεις σφάλμα στο vag com.

 

 

Δημήτρης

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πιστεύω ότι δεν ευθύνεται, αλλά με προβληματίζει που δεν βλέπεις σφάλμα στο vag com.

 

 

Δημήτρης

Οχι μονο δε βλεπω αλλα και το αμαξι παει τελεια δεν παρουσιαζει τιποτα .

Σκεφτομαι τα μπουζι αλλα νομιζω οτι δεν θα επαιρνε μπροστα και κρυο.

Επισης θα εκανε και misfires.

Καμμια αλλη ιδεα?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπορείς να κάνεις μια δοκιμή με μια αντλία? Έχεις καμία να δοκιμάσεις?

 

 

Δημήτρης

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπορείς να κάνεις μια δοκιμή με μια αντλία? Έχεις καμία να δοκιμάσεις?

 

 

Δημήτρης

Δεν πιστευω να ειναι αντλια χωρις να ειμαι βεβαια τελειως σιγουρος.Το αμαξι εχει δυο αντλιες σε σειρα.Του αμαξιου την ακουω κανονικα και οταν τουρμπιζω το αμαξι ανεβαζει 1.6 bar χωρις δισταγμο και τραβαει τελεια .Θυμιζω ειναι 330 αλογα μοτερ.Αν ηταν αντλια δε θα εδειχνε κατι στα ψηλα;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όχι απαραίτητα, αλλά μη νομίζεις, ούτε εγώ είμαι βέβαιος. Απλά είναι δείγμα ταλαιπωρημένης αντλίας γιαυτό το προτείνω.

 

 

Δημήτρης

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βάζει μπροστά κανονικά,ξεκινάμε διαδρομή,στα 20 περίπου χιλιόμετρα έσβησε.Προσπάθεια να πάρει μπροστά,τίποτα.Κρυώνει το βάζουμε μπροστά,όλα κομπλέ.

Πάλι τα ίδια με το που πιάσει θερμοκρασία.Έχει τύχει εκτός απο 20vt και σε Peugeot Rallye.Αλλάχτηκε ο αισθητήρας στροφάλου και όλα μια χαρά.

 

Επιμένω να ελεγχθεί ο αισθητήρας μιας και εκτός ότι το έχω ακούσει,το έχω δει και με τα μάτια μου.Νομίζω είναι μικρό το κόστος,ωστόσο,δεν μπορώ

να είμαι σίγουρος.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Xρηστάρα μπορεί να είναι, αλλά δεν μπορεί να ελεγχθεί. Βασικά αν είναι αυτό, για να αλλαχθεί, πρέπει να γίνει μεγάλη μανούρα, για να βγει στο σημείο που βρίσκεται. Γιαυτό και προβληματίζεται και δεν ξέρει πως να κινηθεί ο φίλος μας.

 

 

Δημήτρης

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βάζει μπροστά κανονικά,ξεκινάμε διαδρομή,στα 20 περίπου χιλιόμετρα έσβησε.Προσπάθεια να πάρει μπροστά,τίποτα.Κρυώνει το βάζουμε μπροστά,όλα κομπλέ.

Πάλι τα ίδια με το που πιάσει θερμοκρασία.Έχει τύχει εκτός απο 20vt και σε Peugeot Rallye.Αλλάχτηκε ο αισθητήρας στροφάλου και όλα μια χαρά.

 

Επιμένω να ελεγχθεί ο αισθητήρας μιας και εκτός ότι το έχω ακούσει,το έχω δει και με τα μάτια μου.Νομίζω είναι μικρό το κόστος,ωστόσο,δεν μπορώ

να είμαι σίγουρος.

Επειδη δυστυχως δεν μπορω να ξερω τι ακριβως ειναι θα αρχισω καπως ετσι.Θα αλλαζω πραγματα που δεν ειναι τοσο ακριβα και βλεπω.

Η ερευνα στο internet εδειξε οτι αυτο το παθαινουν  συχνα τα tdi .Ο λογος ειναι οτι καποια στιγμη δεν στροφαρει καλα η μιζα και ο εγκεφαλος σε ζεστη εκκινηση δεν ψεκαζει καυσιμο αν δε δει 250 rpms.Δηλαδη πιαστο αυγο και κουρευτο!!!!!!

Θα πρεπει να τσεκαρω επισης τη καλωδιωση του cts.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.