Audi Mixalis Posted March 26, 2015 Share Posted March 26, 2015 Θα ήθελα να μου δώσετε πληροφοριες σχετικά με αυτή την μετατροπη.... Στάλθηκε από το Vodafone Smart II μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VAGer Posted March 26, 2015 Share Posted March 26, 2015 Θες να βάλεις tfsi σε 8L? Γιατί? Είναι πιο αξιόπιστος, πιο βελτιώσιμος ή πιο δυνατός από τον 1800άρι με τον οποίο έβγαινε το δικό σου? Άντε να ειναι λιγάκι πιο οικονομικός αλλά αξίζει? 20vt χαλαρά. Αν σε χαλάει η παλαιότητά τους ή τα χιλιόμετρά τους, ψάξε από polo gti, ibiza ή leon που είναι τα τελευταία μοντέλα τα οποία βγήκαν με αυτό το μοτέρ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted March 26, 2015 Share Posted March 26, 2015 Θες να βάλεις tfsi σε 8L? Γιατί? Είναι πιο αξιόπιστος, πιο βελτιώσιμος ή πιο δυνατός από τον 1800άρι με τον οποίο έβγαινε το δικό σου? Άντε να ειναι λιγάκι πιο οικονομικός αλλά αξίζει? 20vt χαλαρά. Αν σε χαλάει η παλαιότητά τους ή τα χιλιόμετρά τους, ψάξε από polo gti, ibiza ή leon που είναι τα τελευταία μοντέλα τα οποία βγήκαν με αυτό το μοτέρ. Βασικά, έχουν λυμμένα κάποια άλλα προβλήματα τα tfsi, τα οποία στα 20VT για να τα λύσεις, πρέπει να μπεις σε διαδικασία "πατέντας". Πχ: - γραμμές καυσίμου - πολλαπλή εισαγωγής - μεγαλύτερη αντοχή του σασμάν. Επίσης τα 1800cc tsi (tfsi) έχουν και ανθεκτικά υλικά (μπιελοπίστονα) και οι τουρμπίνες από Golf VI gti και Audi S3 8P κάθονται χωρίς πατέντες (μόνο ένα κόψιμο και ένα relocation kit στην κ04) και είσαι μέχρι 400ps χωρίς "μόντες". Επιπρόσθετα, ο χρονισμός των tsi μοτέρ (1800-2000cc) είναι πραγματικά αστείος. Καμία σχέση με τη μανούρα των 20vt που μετά από μία αλλαγή ιμάντων, έχεις λίγο "ψυλλους στα αφτιά" μήπως και κάτι ξέφυγε στον μάστορα. Αν πάρεις και άκρα από 8Ρ, λύνεις και το πρόβλημα με τα φρένα που πάσχουν όλα τα αυτοκίνητα που από μετατροπή πάνε από λίγα σε πολλά κυβικά. Από την άλλη το πλεονέκτημα των 20vt είναι πως λόγω πολλών ετών στην αγορά, για τους 20VT έχουν βγει σχεδόν τα πάντα. Υπάρχει και η περπατημένη για όλες τις βελτιώσεις μέχρι 1000ps. "Αλλάζεις αυτό, αυτό και αυτό και είσαι 250ps". Επιπλέον αν πας (έστω μελλοντικά) για 500+ άλογα, στον 20VT θα έρθουν πιο "οικονομικά" (όσο το 500ps και το "οικονομικά" μπορούν να συνυπάρξουν σε μία πρόταση ) Επί του πρακτικού όμως, υπάρχει κάποιος μηχανικός και ηλεκτρολόγος που θα μπορέσει-θελήσει να ταιριάξει τα ηλεκτρονικά του 8L με του 8P, ώστε να μην υπάρχουν χαζο-προβλήματα? Αν όντως έχει βρεθεί, η μόνη μανούρα (που μπορεί να την αναλάβει το συνεργείο με μία εξαρχής συμφωνία) είναι να μπορέσει να πάρει βεβαίωση μηχανικού πως όλα έχουν γίνει ορθά και να πάρει άδεια κυκλοφορίας. Από κει και μετά, όλα είναι τετρημένα. Και στο τέλος, τα λεφτά που θα δαπανηθούν θα είναι "χαμένα" και παντρεύεσαι το αμάξι, ενώ αντίθετα αν πουλήσεις ή ανταλλάξεις το Α3 8L με ένα Α3 8Ρ 1800tfsi (ακόμα και γυμνό), θα σου μείνει (πιστεύω) και διαφορά χρημάτων για να το κάνεις όσα άλογα θες. (αν δε σου φτάσου τα 160ps). Και θα πουλιέται κιόλας και οι αναβαθμίσεις σε φρένα-αναρτήσεις-εσωτερικό είναι πιο "Φτηνές" από ό,τι στα 8L. ΥΓ: Για την ιστορία να πω πως κάπου στο internet (youtube νομίζω...) είχα πετύχει 8L καρότσα με φουλ εσωτερικό 8P, μηχανικά μέρη από S3 8P, φρένα S3 8P κτλ. Ωραίο το αποτέλεσμα και στο μεράκι αλλά εν τέλει δεν ξέρω αν θα ήθελα να έχω ένα τέτοιο αμάξι, όπου όλα πάνω του είναι "φτιαχτά" και στην ουσία θα παντρευτώ και τον μάστορα που μου το έκανε μετατροπή.... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VAGer Posted March 26, 2015 Share Posted March 26, 2015 (edited) Συμφωνώ σε όλα. Τα έχουμε ξαναπεί δεν συμφέρουν ούτως ή άλλως οι μετατροπές πλέον. Πουλάς-αγοράζεις ή ανταλλάζεις το δικό σου με άλλο με το μοτέρ το οποίο θέλεις. Ειδικά στα 8L 1.8Τ και 1.6 παίζουν οι ίδιες τιμές. Το θέμα είναι ότι δεν βρίσκεις εύκολα πλέον 8L μερακλίδικο. Οπότε αν έχεις ένα αυτοκίνητο 15 ετών το οποίο έχεις κάνει "αμάν" για να το μαζέψεις δεν το δίνεις εύκολα. Εγώ ας πούμε έψαχνα όλη την χρονιά πέρυσι να βρω το Α3 μου στην έκδοση στο χρώμα και την κατάσταση που ήθελα. Και πάλι θα με πάρει καιρό να το φέρω εκεί που θέλω. Έχω ρίξει τόσο τρέξιμο και αγώνα για το βρω και να το συνεφέρω.........δεν το αλλάζω για κανένα 20vt , 8p ή 8v. Τώρα για το θέμα του μοτέρ.....καμία μετατροπή ή βελτίωση δεν είναι plug and play. Αν σκαλίσεις σίγουρα θα έχεις παρατράγουδα. Αυτό το αυτοκίνητο έχει όμως την μοτερούκλα του. Και σαν σύνολο δεν υστερεί κάπου σε σχέση με τον tfsi. Θεωρώ ανούσια τα περαιτέρω πειράματα. AKL σε AGU (κ.α.) δαγκωτό λέμεεε Edited March 26, 2015 by Grouper Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted March 26, 2015 Share Posted March 26, 2015 Για να μπει ολοκληρωμένα και να έχεις αυτοκίνητο κανονικό, θες ολόκληρη τη πλεξούδα, εγκέφαλο με τον κινητήρα μαζί ---> κόστος δυσθεώρητο (όχι ότι δεν γίνεται). Καλύτερα ένα τροπέτο από 1.8T 20V για να μην αναγκαστείς σε μεγάλη διαδικασία. Επειδή το έχω κάνει, είναι πολύ απλό να κάτσει και χωρίς μόντες ο 1.8Τ 20V. Δημήτρης 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgio3gr Posted March 26, 2015 Share Posted March 26, 2015 (edited) Προσωπικά δεν θα έμπαινα σε αυτή την διαδικασία...Την ίδια δουλειά κάνεις και με τον 20ντ... Ποιος ηλεκτρολόγος-μηχανικός θα ασχοληθεί, θα κάνει σωστά την δουλειά και δεν θα σε γδάρει??? Edited March 26, 2015 by georgio3gr 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audi Mixalis Posted April 4, 2015 Author Share Posted April 4, 2015 Άρα καταλήγουμε στο 1.8 t agu ...τι τιμη παίζουν αυτά? Στάλθηκε από το Vodafone Smart II μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.