Jump to content

2nd NightWalk 2019

Το δεύτερο nightwalk του 2019!
Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

PMS -Patra Motor Show- 2019

Δείτε τις εντυπώσεις & φωτογραφίες από την εκδήλωση.
Εντυπώσεις

Συνάντηση Audi A4 S4 RS4 - Ark

Δείτε τις εντυπώσεις φωτογραφίες και σχόλια απο την εκδήλωση
Περισσότερα

3o NightWalk 24/7 20:00

Περισσότερα
Sign in to follow this  
panosa2

ΡΕΤΑΡΕΙ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΗ ΕΝΑΣ ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ ΔΕΝ ΑΚΟΥΕΙ ΤΟ ΓΚΑΖΙ

Recommended Posts

Καλησπερα και απο εμενα σε ολα τα παιδια στο club. Εχω ενα a2 2003 μον. 1.4cc. χιλ. 320,000.

Εδω και ενα μηνα εχω σοβαρο προβλημα και δεν μπορω να βγαλω ακρη . Ενω κινειται το οχημα ξαφνικα αρχιζει να ρεταρει σαν κομπρεσερ αναβει το τσεκ του κυνητηρα και δεν δουλευη ο ενας κυλινδρος. Μετα απο 4-5 σβησιματα επανερχεται αλλα μενει αναμενο το τσεκ. Το διαγνοστικο την πρωτη φορα εδειξε πολλαπλασιαστη και τον αλλαξαμε. Μετα απο μια μερα στα καλα καθουμενα στο δρομο αναβουν ολα τα λαμπακια στο ταμπλο και ανεβοκατεβαζει στροφες απο 800 εως 1500. δεν ανταποκρινεται το πενταλ του γκαζιου και δεν διορθωνεται με σβησιμο. Το διαγνοστικο αυτη τη φορα δειχνει κακο μειγμα και δεν δουλευη ο κυλινδρος 2 . Αλλαζουμε αισθητηρα αερα,  για μια μερα στρωνει .Την επομενη παλι τα ιδια , αλαζουμε πεταλουδα  αλλαζουμε μπουζι αλλαζουμε πολλαπλασιαστες δουλευη για μια μερα σχεδον. Ξανα συνεργειο και μετραμε συμπιεση , οι τρεις κυλινδροι στο 12 και ο Ν0 2 στο 9, ΟΧΙ σημαντικη διαφορα κατα τον μαστορα. ελεγχουμε τα μπεκ , βρισκουμε οτι το μπεκ στον 2 κυλινδρο μερικες φορες δεν ειχε παλμο και καταληγουμε οτι φταιει ο εγκεφαλος.Στελνουμε τον εγκεφαλο για επισκευη και τον τοποθετουμε παλι ,για δυο μερες δουλευη κανονικα με μονο θεμα χαμηλο ρελαντι το οποιο θθα το φτιαχναμε σε επομενη επισκεψη γιατι δεν ηταν σημαντικα προς το παρον.Και αφου εχουμε κανει ολα αυτα μετα απο δυο μερες παλι τα ιδια , ρεταρει και δεν δουλευει ο ενας κυλινδρος και αναβοσβηνει  το τσεκ για λιγο οταν το σβηνο 2-3 φορες επανερχετε αλλα το τσεκ μενει αναμενο . Παρακαλω αν εχετε καμια ιδια τι μπορει να φταιει πριν φτασουμε να ανοιξουμε καπακι!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καταρχήν ηρεμία. Τα 9 bar είναι χαμηλή συμπίεση αλλά όχι για άμεση επισκευή. Παρόλα αυτά θα σε απασχολήσει. Υποψιάζομαι ότι δεν φταίει η χαμηλότερη συμπίεση για τα προβλήματα σου. Αλλά το πρόβλημα που έχει αυτά τα συμπτώματα μάλλον προκαλεί κάποια φθορά στο κύλινδρο. Δεν είναι απαραίτητο αλλά του δίνω αρκετές πιθανότητες. Για να έχεις μια εικόνα όμως είναι σημαντικό το τι διαφορές έχει το μπουζί του συγκεκριμένου κυλίνδρου σε σχέση με τα άλλα. Μετά το μυαλό μου πάει μόνο σε αισθητήρα στροφών. Όμως τι σφάλμα καταγράφει ? Είναι πολύ σημαντικό

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα μπεκ ειναι οκ?

ΝΑΙ, Απλα το μπεκ στον 2 δεν εχει παντα παλμο. Σημερα καναμε και αλλη πατεντα να περνει ρευμα το μπεκ του 2 απο το 1μπεκ.( απο αυτα που εμαθα με τοσες επισκεψεις στα συνεργια ειναι οτι οταν ο εκγαφαλος διαβαζει κατι λαθος στο μιγμα η στην καυση η στην συμπιεση σταματα να δεινει εντολη στο μπεκ να ψεκαζει για να μην προκαλει ρυπανση ) Προς το παρον δουλευη απλα συνεχιζει να κομπιαζει στην επιταχυνση 2,500 με 3,000 στ. και στο ρελαντι εχει ενα τεμουλο.Παρολο που το διαγνοστικο δειχνει οτι εχει σωστο ρελαντι!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καταρχήν ηρεμία. Τα 9 bar είναι χαμηλή συμπίεση αλλά όχι για άμεση επισκευή. Παρόλα αυτά θα σε απασχολήσει. Υποψιάζομαι ότι δεν φταίει η χαμηλότερη συμπίεση για τα προβλήματα σου. Αλλά το πρόβλημα που έχει αυτά τα συμπτώματα μάλλον προκαλεί κάποια φθορά στο κύλινδρο. Δεν είναι απαραίτητο αλλά του δίνω αρκετές πιθανότητες. Για να έχεις μια εικόνα όμως είναι σημαντικό το τι διαφορές έχει το μπουζί του συγκεκριμένου κυλίνδρου σε σχέση με τα άλλα. Μετά το μυαλό μου πάει μόνο σε αισθητήρα στροφών. Όμως τι σφάλμα καταγράφει ? Είναι πολύ σημαντικό

Τα σφαλματα που καταγραφει ειναι πολλα , Λαθος εντολη εγκεφαλου, διακοπες καυσης στον 2 κυλ. , προβληματικο  μιγμα .0  αισθητηρας στροφων αν ειχε προβλημα θα επειρεαζε μονο τον εναν κυλινδρο ? Γιατι δειχνει συνεχεια οτι το προβλημα ειναι στον 2 κυλινδρο. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όχι λογικά δεν θα επηρεαζε μόνο τον ένα. Όμως η συμπίεση αυτή σε κανένα λόγο δεν μπορεί να αποτελέσει αιτία για να μην γίνει ανάφλεξη. Κάτι άλλο συμβαίνει και μάλλον είναι στα περιφερειακά και όχι στο κινητήρα. Έτσι πιστεύω δλδ. Μήπως φταίει μπεκ. Κάνε τράμπα από κύλινδρο σε κύλινδρο για να μην αγοράζεις αλλά. Αν επιμείνεις θα βρεθεί ο λόγος σίγουρα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.