panosa2 Posted April 30, 2015 Share Posted April 30, 2015 Καλησπερα και απο εμενα σε ολα τα παιδια στο club. Εχω ενα a2 2003 μον. 1.4cc. χιλ. 320,000. Εδω και ενα μηνα εχω σοβαρο προβλημα και δεν μπορω να βγαλω ακρη . Ενω κινειται το οχημα ξαφνικα αρχιζει να ρεταρει σαν κομπρεσερ αναβει το τσεκ του κυνητηρα και δεν δουλευη ο ενας κυλινδρος. Μετα απο 4-5 σβησιματα επανερχεται αλλα μενει αναμενο το τσεκ. Το διαγνοστικο την πρωτη φορα εδειξε πολλαπλασιαστη και τον αλλαξαμε. Μετα απο μια μερα στα καλα καθουμενα στο δρομο αναβουν ολα τα λαμπακια στο ταμπλο και ανεβοκατεβαζει στροφες απο 800 εως 1500. δεν ανταποκρινεται το πενταλ του γκαζιου και δεν διορθωνεται με σβησιμο. Το διαγνοστικο αυτη τη φορα δειχνει κακο μειγμα και δεν δουλευη ο κυλινδρος 2 . Αλλαζουμε αισθητηρα αερα, για μια μερα στρωνει .Την επομενη παλι τα ιδια , αλαζουμε πεταλουδα αλλαζουμε μπουζι αλλαζουμε πολλαπλασιαστες δουλευη για μια μερα σχεδον. Ξανα συνεργειο και μετραμε συμπιεση , οι τρεις κυλινδροι στο 12 και ο Ν0 2 στο 9, ΟΧΙ σημαντικη διαφορα κατα τον μαστορα. ελεγχουμε τα μπεκ , βρισκουμε οτι το μπεκ στον 2 κυλινδρο μερικες φορες δεν ειχε παλμο και καταληγουμε οτι φταιει ο εγκεφαλος.Στελνουμε τον εγκεφαλο για επισκευη και τον τοποθετουμε παλι ,για δυο μερες δουλευη κανονικα με μονο θεμα χαμηλο ρελαντι το οποιο θθα το φτιαχναμε σε επομενη επισκεψη γιατι δεν ηταν σημαντικα προς το παρον.Και αφου εχουμε κανει ολα αυτα μετα απο δυο μερες παλι τα ιδια , ρεταρει και δεν δουλευει ο ενας κυλινδρος και αναβοσβηνει το τσεκ για λιγο οταν το σβηνο 2-3 φορες επανερχετε αλλα το τσεκ μενει αναμενο . Παρακαλω αν εχετε καμια ιδια τι μπορει να φταιει πριν φτασουμε να ανοιξουμε καπακι!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xrhstosa4b6 Posted April 30, 2015 Share Posted April 30, 2015 Καταρχήν ηρεμία. Τα 9 bar είναι χαμηλή συμπίεση αλλά όχι για άμεση επισκευή. Παρόλα αυτά θα σε απασχολήσει. Υποψιάζομαι ότι δεν φταίει η χαμηλότερη συμπίεση για τα προβλήματα σου. Αλλά το πρόβλημα που έχει αυτά τα συμπτώματα μάλλον προκαλεί κάποια φθορά στο κύλινδρο. Δεν είναι απαραίτητο αλλά του δίνω αρκετές πιθανότητες. Για να έχεις μια εικόνα όμως είναι σημαντικό το τι διαφορές έχει το μπουζί του συγκεκριμένου κυλίνδρου σε σχέση με τα άλλα. Μετά το μυαλό μου πάει μόνο σε αισθητήρα στροφών. Όμως τι σφάλμα καταγράφει ? Είναι πολύ σημαντικό Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnaras Posted April 30, 2015 Share Posted April 30, 2015 Τα μπεκ ειναι οκ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panosa2 Posted May 2, 2015 Author Share Posted May 2, 2015 Τα μπεκ ειναι οκ? ΝΑΙ, Απλα το μπεκ στον 2 δεν εχει παντα παλμο. Σημερα καναμε και αλλη πατεντα να περνει ρευμα το μπεκ του 2 απο το 1μπεκ.( απο αυτα που εμαθα με τοσες επισκεψεις στα συνεργια ειναι οτι οταν ο εκγαφαλος διαβαζει κατι λαθος στο μιγμα η στην καυση η στην συμπιεση σταματα να δεινει εντολη στο μπεκ να ψεκαζει για να μην προκαλει ρυπανση ) Προς το παρον δουλευη απλα συνεχιζει να κομπιαζει στην επιταχυνση 2,500 με 3,000 στ. και στο ρελαντι εχει ενα τεμουλο.Παρολο που το διαγνοστικο δειχνει οτι εχει σωστο ρελαντι!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panosa2 Posted May 2, 2015 Author Share Posted May 2, 2015 Καταρχήν ηρεμία. Τα 9 bar είναι χαμηλή συμπίεση αλλά όχι για άμεση επισκευή. Παρόλα αυτά θα σε απασχολήσει. Υποψιάζομαι ότι δεν φταίει η χαμηλότερη συμπίεση για τα προβλήματα σου. Αλλά το πρόβλημα που έχει αυτά τα συμπτώματα μάλλον προκαλεί κάποια φθορά στο κύλινδρο. Δεν είναι απαραίτητο αλλά του δίνω αρκετές πιθανότητες. Για να έχεις μια εικόνα όμως είναι σημαντικό το τι διαφορές έχει το μπουζί του συγκεκριμένου κυλίνδρου σε σχέση με τα άλλα. Μετά το μυαλό μου πάει μόνο σε αισθητήρα στροφών. Όμως τι σφάλμα καταγράφει ? Είναι πολύ σημαντικό Τα σφαλματα που καταγραφει ειναι πολλα , Λαθος εντολη εγκεφαλου, διακοπες καυσης στον 2 κυλ. , προβληματικο μιγμα .0 αισθητηρας στροφων αν ειχε προβλημα θα επειρεαζε μονο τον εναν κυλινδρο ? Γιατι δειχνει συνεχεια οτι το προβλημα ειναι στον 2 κυλινδρο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xrhstosa4b6 Posted May 2, 2015 Share Posted May 2, 2015 Όχι λογικά δεν θα επηρεαζε μόνο τον ένα. Όμως η συμπίεση αυτή σε κανένα λόγο δεν μπορεί να αποτελέσει αιτία για να μην γίνει ανάφλεξη. Κάτι άλλο συμβαίνει και μάλλον είναι στα περιφερειακά και όχι στο κινητήρα. Έτσι πιστεύω δλδ. Μήπως φταίει μπεκ. Κάνε τράμπα από κύλινδρο σε κύλινδρο για να μην αγοράζεις αλλά. Αν επιμείνεις θα βρεθεί ο λόγος σίγουρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takis19 Posted May 3, 2015 Share Posted May 3, 2015 egr την καθαρισατε; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aggelospatras Posted July 22, 2022 Share Posted July 22, 2022 Στις 30/4/2015 στις 10:36 ΜΜ, panosa2 είπε Καλησπερα και απο εμενα σε ολα τα παιδια στο club. Εχω ενα a2 2003 μον. 1.4cc. χιλ. 320,000. Εδω και ενα μηνα εχω σοβαρο προβλημα και δεν μπορω να βγαλω ακρη . Ενω κινειται το οχημα ξαφνικα αρχιζει να ρεταρει σαν κομπρεσερ αναβει το τσεκ του κυνητηρα και δεν δουλευη ο ενας κυλινδρος. Μετα απο 4-5 σβησιματα επανερχεται αλλα μενει αναμενο το τσεκ. Το διαγνοστικο την πρωτη φορα εδειξε πολλαπλασιαστη και τον αλλαξαμε. Μετα απο μια μερα στα καλα καθουμενα στο δρομο αναβουν ολα τα λαμπακια στο ταμπλο και ανεβοκατεβαζει στροφες απο 800 εως 1500. δεν ανταποκρινεται το πενταλ του γκαζιου και δεν διορθωνεται με σβησιμο. Το διαγνοστικο αυτη τη φορα δειχνει κακο μειγμα και δεν δουλευη ο κυλινδρος 2 . Αλλαζουμε αισθητηρα αερα, για μια μερα στρωνει .Την επομενη παλι τα ιδια , αλαζουμε πεταλουδα αλλαζουμε μπουζι αλλαζουμε πολλαπλασιαστες δουλευη για μια μερα σχεδον. Ξανα συνεργειο και μετραμε συμπιεση , οι τρεις κυλινδροι στο 12 και ο Ν0 2 στο 9, ΟΧΙ σημαντικη διαφορα κατα τον μαστορα. ελεγχουμε τα μπεκ , βρισκουμε οτι το μπεκ στον 2 κυλινδρο μερικες φορες δεν ειχε παλμο και καταληγουμε οτι φταιει ο εγκεφαλος.Στελνουμε τον εγκεφαλο για επισκευη και τον τοποθετουμε παλι ,για δυο μερες δουλευη κανονικα με μονο θεμα χαμηλο ρελαντι το οποιο θθα το φτιαχναμε σε επομενη επισκεψη γιατι δεν ηταν σημαντικα προς το παρον.Και αφου εχουμε κανει ολα αυτα μετα απο δυο μερες παλι τα ιδια , ρεταρει και δεν δουλευει ο ενας κυλινδρος και αναβοσβηνει το τσεκ για λιγο οταν το σβηνο 2-3 φορες επανερχετε αλλα το τσεκ μενει αναμενο . Παρακαλω αν εχετε καμια ιδια τι μπορει να φταιει πριν φτασουμε να ανοιξουμε καπακι!!! Καλησπέρα φίλε μου κάνοντας μια αναζήτηση μου πέταξε την συνομιλία σου εδω σχετικά με το πρόβλημα που είχες με το Audi Αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα μπορεις να με βοηθήσεις με την εξέλιξη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.