Jump to content

προβλημα με καντραν


yannisvlts

Recommended Posts

Καλησπέρα,

 

Εννοώ ήμουν στο δρόμο ξαφνικ είδα το κοντέρ της ταχύτητας να δείχνει μηδέν, κ μετά απο λίγο παρατήρησα ότι ούτε το δρομομετρο (χιλιομετρητης) δούλευε. Είχε σταματήσει σε 334 χιλιόμετρα?

 

Πως μετράει την ταχυτητα αυτό το μοντέλο? Με σενσορα ή με ντιζα?

 

Θέλω να πιστεύω ότι το καντράν είναι εντάξει. Το στροφομετρο κ τα υπόλοιπα δεν έχουν θέμα ..

Link to comment
Share on other sites

Ποιο μοντέλο είναι ? Αν είναι καινούργιο και είναι ηλεκτρονικό δεν έχει να λέει. Μπορεί να καεί μόνο η μονάδα ελέγχου του ενός οργάνου. Οπότε θες καντράν, εκτός αν έχεις ηλεκτρονικό και στο φτιάξει.

Link to comment
Share on other sites

Όχι εννοούσα το μοντέλο του αυτοκινήτου. Λογικά είναι ηλεκτρονικό και είναι πιθανό να είναι από εκεί το πρόβλημα. Κάποιο μέλος με το ίδιο αυτοκίνητο μπορεί να βοηθήσει καλύτερα. Όπως και να έχει θα κοιτάξεις πρώτα αν φτάνει μέτρηση στο καντράν και μετά, αν δεν βρεις κάτι, αν έχει θέμα το καντράν. Θέλει συνεργείο. Το πιο πιθανό είναι να έχει καεί αισθητηρας ή να έχει κοπεί κάποιο καλώδιο παρα να έχει θέμα το καντράν, ήταν πολύ αξιοπιστία αυτά..

Link to comment
Share on other sites

8L1 1.6 1998

Έτσι θέλω να πιστεύω κ εγώ ότι είναι θέμα πριν το καντράν.

Έκανα διαδρομές σε κακό δρόμο την πελοπονησσο κ λέω μήπως απλά ξεκούμπωσε καμια φυσσα. Ειμαι κοντά για σεβις οποτε θα το δω εκεί.

Ευχαριστώ!

Link to comment
Share on other sites

Το ιδιο ειχα παθςι και εγω.... Ειχε ξεκουμπωσεο η φυσα απο τον αισθητηρα ταχυτητας...βαλε ενα διαγνωστικο πρωτα. Οτι ειναι θα το δειξει...

 

Στάλθηκε από το Lenovo A536 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Το ιδιο ειχα παθςι και εγω.... Ειχε ξεκουμπωσεο η φυσα απο τον αισθητηρα ταχυτητας...βαλε ενα διαγνωστικο πρωτα. Οτι ειναι θα το δειξει...

 

Στάλθηκε από το Lenovo A536 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Ξερουμε σε ποιο σημειο ειναι ο αισθητηρας? Σε ροδα ειναι?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Καλησπερα

 

Πηγα τελικα στο συνεργειο για γενικο σερβις κ μου ειπε ο μαστορας οτι ο ασθητηρας ειναι πανω στο σασμαν (googlαρετε αυτο FEBI BILSTEIN 37472), κ οχι σε ροδα ....

 

Μου το αλλαξε με ενα μεταχειρισμενο αλλα παλι τα ιδια... Με εστειλε σε ηλεκτρολογο για περισσοτερο troubleshooting

 

O Ηλεκτρολογος τσεκαρε το καντραν το οποιο δεν ειχε προβλημα. Πρεπει να του το αφησω λεει να βαλει καινουριο σενσορα κ να ελεγξει την καλωδιωση.

 

Τι γνωμη εχετε?

 

Ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Επισης ειπε οτι με την βλαβη αυτη ο εγκεφαλος καταλαβαινει το αυτοκινητο ακινητο κ ας πηγαινω εγω με 100, οποτε δεν ενεργοποιει το ABS.... Στεκει αυτο ;;;

Link to comment
Share on other sites

Επισης ειπε οτι με την βλαβη αυτη ο εγκεφαλος καταλαβαινει το αυτοκινητο ακινητο κ ας πηγαινω εγω με 100, οποτε δεν ενεργοποιει το ABS.... Στεκει αυτο ;;;

Το αυτοκίνητό σου έχει έναν αισθητήρα ταχύτητος ανά τροχό για το ABS.

To γρανάζι που λές και είναι στο κιβώτιο ταχυτήτων, είναι αισθητήρας ταχύτητας και χρησιμεύει για τη μέτρηση της ταχύτητας του αυτοκινήτου(κοντέρ).

Εχει φίσσα με 3 ακροδέκτες ,λειτουργούν οι δύο.Βασίζεται στο φαινόμενο Hall.

Προφανώς αν χαλάσει, η ECU(εγκέφαλος ) βλέπει μηδενική ταχύτητα αυτοκινήτου αλλά αποκλείεται να θέτει εκτός το ABS και μάλιστα χωρίς αλάρμ.

Μια δοκιμή θα μας πείσει.

Edited by ankarage
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Λοιπον το προβλημα λυθηκε.

 

Επειδη δεν ηθελα να αφησω το αμαξι στο ηλεκτρολογειο μιας κ το χρειαζομαι καθημερινως, ειπα να βαλω τα χερακια μου. Τι τα χουμε τα πτυχια ηλεκτρονικης αλλωστε.

 

Για κακη μου τυχη ακουσα τι μου ειπε ο ηλεκτρολογος κ αγορασα ενα καινουριο hall σενσορα. Ελυσα το φιλτροκουτι κ τον αντικατεστησα κ εννοειται παλι τα ιδια. Τσαμπα τα 24Ε που εδωσα αφου φανηκε οτι ειναι καλωδιακο το θεμα.

 

Εψαξα ιντερνετ κ βρισκω το καλωδιακο διαγραμμα του σενσορα(οποιος θελει του το στελνω).  Για την ιστορια στις θεσεις 1&3 ειναι το + - , κ απο τη θεση 2 φευγει καλωδιο για το κοντερ. Απο το κοντερ μετα φευγουν 2 εξοδοι, πιθανοτατα ψηφιακοι προς τον εγκεφαλο.

 

Μετρησα με ομομετρο τις θεσεις 1 & 3, και φυσικα μετρηθηκε αντισταση 90ohm. Κανονικα δεν πρεπει να μετραει καθολου (insulation test). Πραγμα που σημαινει οτι υπαρχει βραχυκυκλωμα στο + το οποιο επιβεβαιωσα αντικαθιστωντας την ασφαλεια η οποια ξανακαηκε αμεσως.

 

Περασα καινουριο καλωδιο μονο για το + κ το κοντερ πηρε κανονικα. Απλα το συνδεσα σε λαθος ρελε κ το κοντερ περνει μονο με κλειστα τα φωτα  :fire:  :fire:  :fire: Σημερα θα το παω μια θεση πιο πισω 

 

Μουτζουρωθηκα αλλα τελος καλο ολα καλα!

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.