yannisvlts Posted August 23, 2015 Share Posted August 23, 2015 Καλησπέρα, Εννοώ ήμουν στο δρόμο ξαφνικ είδα το κοντέρ της ταχύτητας να δείχνει μηδέν, κ μετά απο λίγο παρατήρησα ότι ούτε το δρομομετρο (χιλιομετρητης) δούλευε. Είχε σταματήσει σε 334 χιλιόμετρα? Πως μετράει την ταχυτητα αυτό το μοντέλο? Με σενσορα ή με ντιζα? Θέλω να πιστεύω ότι το καντράν είναι εντάξει. Το στροφομετρο κ τα υπόλοιπα δεν έχουν θέμα .. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xrhstosa4b6 Posted August 23, 2015 Share Posted August 23, 2015 Ποιο μοντέλο είναι ? Αν είναι καινούργιο και είναι ηλεκτρονικό δεν έχει να λέει. Μπορεί να καεί μόνο η μονάδα ελέγχου του ενός οργάνου. Οπότε θες καντράν, εκτός αν έχεις ηλεκτρονικό και στο φτιάξει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yannisvlts Posted August 23, 2015 Author Share Posted August 23, 2015 8l του 98 κυκλοφορία είναι. Το μοντέλο του καντράν που το βρισκω? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xrhstosa4b6 Posted August 23, 2015 Share Posted August 23, 2015 Όχι εννοούσα το μοντέλο του αυτοκινήτου. Λογικά είναι ηλεκτρονικό και είναι πιθανό να είναι από εκεί το πρόβλημα. Κάποιο μέλος με το ίδιο αυτοκίνητο μπορεί να βοηθήσει καλύτερα. Όπως και να έχει θα κοιτάξεις πρώτα αν φτάνει μέτρηση στο καντράν και μετά, αν δεν βρεις κάτι, αν έχει θέμα το καντράν. Θέλει συνεργείο. Το πιο πιθανό είναι να έχει καεί αισθητηρας ή να έχει κοπεί κάποιο καλώδιο παρα να έχει θέμα το καντράν, ήταν πολύ αξιοπιστία αυτά.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yannisvlts Posted August 23, 2015 Author Share Posted August 23, 2015 8L1 1.6 1998 Έτσι θέλω να πιστεύω κ εγώ ότι είναι θέμα πριν το καντράν. Έκανα διαδρομές σε κακό δρόμο την πελοπονησσο κ λέω μήπως απλά ξεκούμπωσε καμια φυσσα. Ειμαι κοντά για σεβις οποτε θα το δω εκεί. Ευχαριστώ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audi Mixalis Posted August 24, 2015 Share Posted August 24, 2015 Το ιδιο ειχα παθςι και εγω.... Ειχε ξεκουμπωσεο η φυσα απο τον αισθητηρα ταχυτητας...βαλε ενα διαγνωστικο πρωτα. Οτι ειναι θα το δειξει... Στάλθηκε από το Lenovo A536 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yannisvlts Posted August 24, 2015 Author Share Posted August 24, 2015 Το ιδιο ειχα παθςι και εγω.... Ειχε ξεκουμπωσεο η φυσα απο τον αισθητηρα ταχυτητας...βαλε ενα διαγνωστικο πρωτα. Οτι ειναι θα το δειξει... Στάλθηκε από το Lenovo A536 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Ξερουμε σε ποιο σημειο ειναι ο αισθητηρας? Σε ροδα ειναι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audi Mixalis Posted August 24, 2015 Share Posted August 24, 2015 Ειναι στου οδηγου πανω απο το ημιαξονιο... Στάλθηκε από το Lenovo A536 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yannisvlts Posted October 30, 2015 Author Share Posted October 30, 2015 Καλησπερα Πηγα τελικα στο συνεργειο για γενικο σερβις κ μου ειπε ο μαστορας οτι ο ασθητηρας ειναι πανω στο σασμαν (googlαρετε αυτο FEBI BILSTEIN 37472), κ οχι σε ροδα .... Μου το αλλαξε με ενα μεταχειρισμενο αλλα παλι τα ιδια... Με εστειλε σε ηλεκτρολογο για περισσοτερο troubleshooting O Ηλεκτρολογος τσεκαρε το καντραν το οποιο δεν ειχε προβλημα. Πρεπει να του το αφησω λεει να βαλει καινουριο σενσορα κ να ελεγξει την καλωδιωση. Τι γνωμη εχετε? Ευχαριστω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yannisvlts Posted November 1, 2015 Author Share Posted November 1, 2015 Επισης ειπε οτι με την βλαβη αυτη ο εγκεφαλος καταλαβαινει το αυτοκινητο ακινητο κ ας πηγαινω εγω με 100, οποτε δεν ενεργοποιει το ABS.... Στεκει αυτο ;;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ankarage Posted November 1, 2015 Share Posted November 1, 2015 (edited) Επισης ειπε οτι με την βλαβη αυτη ο εγκεφαλος καταλαβαινει το αυτοκινητο ακινητο κ ας πηγαινω εγω με 100, οποτε δεν ενεργοποιει το ABS.... Στεκει αυτο ;;;Το αυτοκίνητό σου έχει έναν αισθητήρα ταχύτητος ανά τροχό για το ABS. To γρανάζι που λές και είναι στο κιβώτιο ταχυτήτων, είναι αισθητήρας ταχύτητας και χρησιμεύει για τη μέτρηση της ταχύτητας του αυτοκινήτου(κοντέρ). Εχει φίσσα με 3 ακροδέκτες ,λειτουργούν οι δύο.Βασίζεται στο φαινόμενο Hall. Προφανώς αν χαλάσει, η ECU(εγκέφαλος ) βλέπει μηδενική ταχύτητα αυτοκινήτου αλλά αποκλείεται να θέτει εκτός το ABS και μάλιστα χωρίς αλάρμ. Μια δοκιμή θα μας πείσει. Edited November 1, 2015 by ankarage Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yannisvlts Posted November 10, 2015 Author Share Posted November 10, 2015 Λοιπον το προβλημα λυθηκε. Επειδη δεν ηθελα να αφησω το αμαξι στο ηλεκτρολογειο μιας κ το χρειαζομαι καθημερινως, ειπα να βαλω τα χερακια μου. Τι τα χουμε τα πτυχια ηλεκτρονικης αλλωστε. Για κακη μου τυχη ακουσα τι μου ειπε ο ηλεκτρολογος κ αγορασα ενα καινουριο hall σενσορα. Ελυσα το φιλτροκουτι κ τον αντικατεστησα κ εννοειται παλι τα ιδια. Τσαμπα τα 24Ε που εδωσα αφου φανηκε οτι ειναι καλωδιακο το θεμα. Εψαξα ιντερνετ κ βρισκω το καλωδιακο διαγραμμα του σενσορα(οποιος θελει του το στελνω). Για την ιστορια στις θεσεις 1&3 ειναι το + - , κ απο τη θεση 2 φευγει καλωδιο για το κοντερ. Απο το κοντερ μετα φευγουν 2 εξοδοι, πιθανοτατα ψηφιακοι προς τον εγκεφαλο. Μετρησα με ομομετρο τις θεσεις 1 & 3, και φυσικα μετρηθηκε αντισταση 90ohm. Κανονικα δεν πρεπει να μετραει καθολου (insulation test). Πραγμα που σημαινει οτι υπαρχει βραχυκυκλωμα στο + το οποιο επιβεβαιωσα αντικαθιστωντας την ασφαλεια η οποια ξανακαηκε αμεσως. Περασα καινουριο καλωδιο μονο για το + κ το κοντερ πηρε κανονικα. Απλα το συνδεσα σε λαθος ρελε κ το κοντερ περνει μονο με κλειστα τα φωτα Σημερα θα το παω μια θεση πιο πισω Μουτζουρωθηκα αλλα τελος καλο ολα καλα! 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.