Jump to content

Τουρμπινα


Recommended Posts

Στα 1.8 μοτέρ όπως αυτό που έχει το δικό σου, για να μην έχεις μπερδέματα με πολλαπλές και λοιπά έξοδα, τα 250 άλογα είναι εφικτά μόνο με υβριδική τουρμπίνα... Η εργοστασιακή που μπορεί να πλησιάσει είναι η K03s από Α4 με 193 άλογα αλλά εκτός ότι θα σου βγει καινούρια όσο μια υβριδική καινούρια, δεν θα δεις και πάνω από 230 άλογα... Αν σε καλύπτει αυτή η δύναμη, τότε ίσως η πιο value for money επιλογή, θα ήταν η Κ04-015, σχεδόν ίδια με την Κ03s που προανέφερα, όχι γνήσια από την Borge wagner αλλά ιμιτασιον από την Mahle, που απ'ότι λένε επισης αντέχουν αρκετά και ας έχουν σημαντικά χαμηλότερο κόστος... Αλλάζεις σε αυτή την τουρμπίνα, βάζεις μεγαλύτερα μπεκ από S3 8l και πρόγραμμακαι είσαι χωρίς εξάτμιση και ic πάνω από 210... Αν βάλεις και ένα πιο μεφαλο downpipe με πιο ελεύθερο καταλύτη και ic έχεις φτάσει 230+

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

οχι δεν μπαινει...μπαινει μονο η Κ04-015 χωρις καμια μετατροπη και η Κ04-023 (η τουρμπινα του 20vt S3) με πατεντα.

 

Η πατεντα μπορει να γινει ειτε στην πολλαπλη εξαγωγης και τοτε θα χρειαστει και αλλαγη στο downpipe, ειτε στο μαντεμι και τοτε κουμπωνει κανονικα...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ γιά τήν απάντηση.Μέ την Κ04-023 μέχρι πόσα άλογα φτάνει; Συγνώμη άν σέ ζαλίζω αλλά δέν ξέρω ακόμη καλά το μοτέρ αυτό καί θέλω νά τό ανεβάσω " λίγο ".

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ γιά τήν απάντηση.Μέ την Κ04-023 μέχρι πόσα άλογα φτάνει; Συγνώμη άν σέ ζαλίζω αλλά δέν ξέρω ακόμη καλά το μοτέρ αυτό καί θέλω νά τό ανεβάσω " λίγο ".

 

 

Λένε ότι φτάνει περίπου 280hp και ένας φίλος σε superb με αυτό το setup, αν δεν κάνω λάθος, είναι στα 270hp...με πολλά άλλα περιφερειακά όμως!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Λένε ότι φτάνει περίπου 280hp και ένας φίλος σε superb με αυτό το setup, αν δεν κάνω λάθος, είναι στα 270hp...με πολλά άλλα περιφερειακά όμως!

Πολυ σωστα. Δεν παιζει ρολο μονο η τουρμπινα στο ποσα αλογα θα βγαλεις αλλα και η περιφερεια και η πιεση που θα δουλεψεις. Η τουρμπινα που αναφερεις ειναι σουπερ για λαιτ βελτιώσεις.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

οχι δεν μπαινει...μπαινει μονο η Κ04-015 χωρις καμια μετατροπη και η Κ04-023 (η τουρμπινα του 20vt S3) με πατεντα.

 

Η πατεντα μπορει να γινει ειτε στην πολλαπλη εξαγωγης και τοτε θα χρειαστει και αλλαγη στο downpipe, ειτε στο μαντεμι και τοτε κουμπωνει κανονικα...

Νίκο επειδή βλέπω πως ψαχτηκες αρκετά στο θέμα κ03-073 vs k04-015, τι σε οδήγησε τελικά στο ιβριδιο 073 και όχι στην 015 της mahle? Σε ρωτάω γιατί η 015 κυκλοφορεί στο car με 600 ευρώ, οπότε δεν νομίζω να ήταν θέμα κόστους.
Link to comment
Share on other sites

Νίκο επειδή βλέπω πως ψαχτηκες αρκετά στο θέμα κ03-073 vs k04-015, τι σε οδήγησε τελικά στο ιβριδιο 073 και όχι στην 015 της mahle? Σε ρωτάω γιατί η 015 κυκλοφορεί στο car με 600 ευρώ, οπότε δεν νομίζω να ήταν θέμα κόστους.

Η ανακατασκευη της 073, με καινουριο μαντεμι, μου κοστισε περιπου οσο η καινουρια mahle 015 (550€ για την ακριβεια μου κοστισε η αγορα μεταχειρισμενης, η αντικατασταση του μαντεμιου και η ανακατασκευη της)...το θεμα δεν ηταν το κοστος αλλα το οτι συμφωνα με τον μηχανικο μου και τον τουρμπινα που συνεργαζεται οι mahle ειναι κινεζικες...μπορει η εταιρεία να φαινεται οτι ειναι γερμανικη αλλα οι τουρμπινες δεν ειναι made in Germany! Μου ειπε εαν δεν την βιαζομουν, καλυτερα να περιμενω να παρω μια γνησια kkk και οχι mahle.

Edited by S3-Nick
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Τελικα μετα απο αρκετο καιρο προχωρησα επιτελους στην βελτιωση. Η τουρμπινα που τοποθετηθηκε ηταν η Κ03-073 (η τουρμπινα του ΒΕΧ) μαζι με νεα πολλαπλη εξαγωγης απο ΒΕΧ και μπεκ απο S3 καθως και αλλαγη του μεταλλικου 200cell καταλυτη που φορουσα με εργοστασιακο καταλυτη απο S3 tfsi.

Οι μονες μοντες που εγιναν ηταν το ξυραφιασμα της φτερωτης καυσαεριων και το γυαλισμα και επεξεργασια (μεγαλωσα ελαχιστα τους συλλεκτηριους) της πολλαπλης. Οπως ειναι σαφες, αλλαχθηκε και το προγραμμα με νεο. Το νεο προγραμμα (e tuners) εχει παντου πιεση 1.20, η οποια στον κοφτη πεφτει στο 0.90. 

 

Το αποτελεσμα που εδειξε ηταν 239hp και 33.3kg ροπης με μια πολυ ομαλη καμπυλη ιπποδυναμης. Θα μπορουσαμε να ανεβασουμε λιγακι ακομη την πιεση, στο 1.40, αλλα ηδη πατιναρει τον(με μολις 10.000km) δισκο με 4η και 5η σχεση. Θα ανεβασω φωτογραφιες με την πρωτη ευκαιρια...

 

Πως σας ακουγεται το αποτελεσμα αυτο;

Edited by S3-Nick
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Νικο επιτελους. Ποσο καιρο το σκεφτόσουνα; 

Καλά ακουγονται τα νουμερα, και χαμηλή σχετικά η πίεση. Τα θεμα με την αντοχη του δισκου γνωστό, θελει ενισχυμένο, το ξέρεις πολύ καλά αυτό.

Καλες βόλτες

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Giannis20vt said:

Νικο επιτελους. Ποσο καιρο το σκεφτόσουνα; 

Καλά ακουγονται τα νουμερα, και χαμηλή σχετικά η πίεση. Τα θεμα με την αντοχη του δισκου γνωστό, θελει ενισχυμένο, το ξέρεις πολύ καλά αυτό.

Καλες βόλτες

 

 

 

Δυστυχως, εμπιστεύτηκα τα λεγομενα του συνεργειου που το πηγα οταν χρειάστηκα δισκο, ο μηχανικος του οποιου ενω εγγυηθηκε για το αποτελεσμα, τελικα το αποτελεσμα δεν ηταν το αναμενόμενο. Θεωρητικα φοραω ηδη ενισχυμενο πλατω και δισκο αντοχης σε ροπη (ειχα γραψει στο αντιστοιχο τοπικ). 

 

Μαλλον με βλεπω για νεα αλλαγη δισκοπλατω και επαναπρογραμματισμο με ανέβασμα της πιεσης, αφου βεβαια βαρεθω λιγακι το υφισταμενο setup...

 

Αληθεια Γιαννη, εσενα η Κ04-015 ποσο ειχε βγαλει σε ιπποδυναμη και ροπη;

Link to comment
Share on other sites

Ορίστε και οι φωτογραφίες που χρωστουσα...

 

Αρχικά το dp, στ οποίο δεν άλλαξα κάτι. Παραμένει 70mm μέχρι τον καταλύτη, ο οποίος έχει μεταφερθεί κάτω και είναι από S3 tfsi, ενώ από εκεί και μετά γίνεται 63mm. Το μόνο που έγινε εδώ είναι επένδυση με ταινια titanium της dei, με σκοπό την μείωση των θερμοκρασιών δίπλα στην εισαγωγή, καθώς επίσης τοποθετήθηκε και το πυρόμετρο.

 

nzB2XbN.jpg

 

vgPmOff.jpg

 

 

 

Στη συνέχεια, φαίνεται η πολλαπλή από BEX, την οποία απλά γυάλισα λιγακι ενώ μεγάλωσα ελάχιστα και τους συλλεκτήριους.

 

8vqXelz.jpg

 

qOSBTqB.jpg

 

 

 

 

Και, τέλος, όλα τοποθετημένα στο αμάξι καθώς και το αποτέλεσμα της δυναμομέτρησης...

 

j7QZsCd.jpg

 

K5uDpso.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αν και προσωπικά θεωρώ λίγο αισιόδοξο το νούμερο σε αυτήν την πίεση, εφόσον σε καλύπτει η λειτουργία του, δεν μου πέφτει λόγος... Να το χαίρεσαι Νίκο!!!

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, georgio3gr said:

Αν και προσωπικά θεωρώ λίγο αισιόδοξο το νούμερο σε αυτήν την πίεση, εφόσον σε καλύπτει η λειτουργία του, δεν μου πέφτει λόγος... Να το χαίρεσαι Νίκο!!!

 

Ευχαριστω!! Εννοεις οτι είναι αισιοδοξο σαν νουμερο; Οτι "κλεβει" προς τα πανω το δυναμομετρο;; Δεν ξερω να σου πω γιατι δεν εχω εμπειρια απο δυναμομετρα...

 

Βεβαια, σε παλιοτερο post σε αυτο το topic ειχε αναφερει φιλος οτι με 073 ειχε βγαλει 275hp ενω με την Κ04-015 και το ιδιο setup  ειχε βγαλει 245hp...

Link to comment
Share on other sites

Αρκει να σου πω οτι σε ζορικο δυναμομετρο, φιλος με κ03s υβριδιο Κ3tfsi φτερωτες, εβγαλε 270 στα 2 bar... Με απλο κ03s που δηλωνε 270 ηταν μπροστα μια κολωνα ανοιγομενη στα 400 μετρα... Αυτο που θελω να σου δώσω να καταλαβεις είναι οτι αν ελεγες οτι αυτα τα αλογα βγηκαν στο 1.6-1.7+, θα σου ελεγα ναι, μπορει. Στο 1.2 δυσκολα...

Link to comment
Share on other sites

Στις 26/10/2018 στις 4:59 ΜΜ, S3-Nick είπε

 

 

Δυστυχως, εμπιστεύτηκα τα λεγομενα του συνεργειου που το πηγα οταν χρειάστηκα δισκο, ο μηχανικος του οποιου ενω εγγυηθηκε για το αποτελεσμα, τελικα το αποτελεσμα δεν ηταν το αναμενόμενο. Θεωρητικα φοραω ηδη ενισχυμενο πλατω και δισκο αντοχης σε ροπη (ειχα γραψει στο αντιστοιχο τοπικ). 

 

Μαλλον με βλεπω για νεα αλλαγη δισκοπλατω και επαναπρογραμματισμο με ανέβασμα της πιεσης, αφου βεβαια βαρεθω λιγακι το υφισταμενο setup...

 

Αληθεια Γιαννη, εσενα η Κ04-015 ποσο ειχε βγαλει σε ιπποδυναμη και ροπη;

 

Ποτέ δεν έκανα δυναμομέτρηση, αφου δεν με ενδιέφεραν τα νούμερα. Το παλικάρι που πήρε το αμαξι, το βρήκε πολύ δυνατό, έτσι μου λέει, χωρις να έχει κανει κι αυτος δυναμομέτρηση. 

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, georgio3gr said:

Αρκει να σου πω οτι σε ζορικο δυναμομετρο, φιλος με κ03s υβριδιο Κ3tfsi φτερωτες, εβγαλε 270 στα 2 bar... Με απλο κ03s που δηλωνε 270 ηταν μπροστα μια κολωνα ανοιγομενη στα 400 μετρα... Αυτο που θελω να σου δώσω να καταλαβεις είναι οτι αν ελεγες οτι αυτα τα αλογα βγηκαν στο 1.6-1.7+, θα σου ελεγα ναι, μπορει. Στο 1.2 δυσκολα...

 

Οταν απλη Κ04-023 "υβριδιο" (ολοκληρη 023 με μαντεμι απο Κ03-029) βγαζει 280hp στα δικα μας μοτερ με χαλαρη πιεση, ητοι 1.5bar, (δοκιμασμενο σε superb φιλου) τοτε το υβριδιο που αναφερεις πρεπει να ειχε θεμα για να βγαζει μολις 270 στα 2bar...οπως και να εχει δεν θα κατσω να "μαλωσω" για τα νουμερα. Εχω τουλαχιστον 2 γνωστους που με 1.5 εως 1.7 ειδαν πραγματικα 270hp με την 073 και φουλ περιφερειακα, και αυτο ηταν και ενας λογος που επελεξα την συγκεκριμενη,  την στιγμη που δεν ήθελα υπερβολες και περιεργα υβριδια. Και οταν λεω πραγματικα εννοω οτι ένιωθαν την διαφορα στον δρομο και οχι μονο στα χαρτια.

Link to comment
Share on other sites

Εξ'αρχης σου είπα ότι πέραν των αριθμών, αν σε καλύπτει, δεν πέφτει λόγος σε κανέναν... Ούτε για να μαλωσουμε το είπα ούτε για να το παίξω έξυπνος... Και πάλι να το χαίρεσαι... 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.