Jump to content

Χωρητικότητα ρεζερβουάρ


DeadCanWalk

Recommended Posts

κ εγω αυτο νομίζω,αλλα για να ειμαι σιγουρος αν παω σε αντιπροσωπία δεν μπορουν να μου πουν με σιγουριά 100%?

σχετικά με το πρατήριο τι μπορω να κανω ωστε να ελενθει?

 

δεν χρειαζεται να πας αντιπροσωπεια για τετοιο λογο....μπορεις να το βρεις με μια απλη αναζητηση στο ιντερνετ...οπως ο συμφορουμιτης geejay...

 

προσωπικα δεν πιστευω οτι εχεις 70αρι ρεζερβουαρ καθως τετοιας χωρητικοτητας μπαινουν σε κινητηρες απο 2000cc κ πανω...

 

οσο για το πρατηριο μπορεις να κανεις καταγγελια προκειμενου να προχωρησουν σε λιτρομετρηση...

 

ερωτηση: εισαι σιγουρος οτι αναφερεις λιτρα κ οχι συνολο ευρω?

Link to comment
Share on other sites

στον ίντερνετ δεν καταφερα να βρω τπτ εγω,δεν ειμαι κ πολυ σχετικός,γι αυτο ρωτησα εσας να με βοηθήσετε

Link to comment
Share on other sites

Μιας και μιλάμε για βενζίνη εδω , απο οτι ειδα στο μάνιουαλ, έχουμε περίπου 64lt χωρητικότητα;

Αναφέρομαι για 1.8, FWD.

εγω με το δείκτη στην μέση , πως γίνεται να γέμισα και να έβαλα 35,5lt? σαν πολλα δεν πήρε για μισό ντεπόζιτο;

Η έπεσα σε λησταρχο; Χαχαχα.

 

Εκτος αν το ντεπόζιτο δεν ειναι τετράγωνο αλλα τραπέζιο και συνεπώς μέχρι την μέση στην ουσία εχει κάψει παραπάνω απο τα μισά λίτρα.

 

Τι λέτε?

Aπο τη μέση και πάνω πάντως σίγουρα παίρνει παραπάνω λίτρα σε σχέση μετο κάτω μισό.Παίζει ρόλο και το σχήμα του ρεζερβουαρ αλλά και το ότι γεμίζει ο σωλήνας πλήρωσης καυσίμου.Εγω αν το  γεμίσω μέχρι πάνω,δυο τρία σκασίματα της αντλίας δηλαδη για να πέσει λίγο ο δείκτης πρεπει να κάνω 100χμ περίπου.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πηρα κ στην audi το ρεζερβουάρ μου ειναι 62 λιτρα αποτε να γνωρίζετε οτι βενζινάδικο της shell Πειραιώς 234 στον ταυρο κλέβει στα καυσιμα κ μαλιστα αρκετα να μην ξαναβαλει κανεις απο εκει!!!

Link to comment
Share on other sites

κ τι θα αλλάξει?τα λεφτά μου δεν θα τα παρω πισω!το καλύτερο νομιζω ειναι να μην παει να ξαναβαλει κανεις καύσιμα απο εκει!

Link to comment
Share on other sites

Αν γεμίσεις και το σωληνάκι (των αναθυμιάσεων), μπορείς να βάλεις περίπου 8 με 10 λίτρα παραπάνω από την στιγμή που θα "σκάσει" για 1η φορά η αντλία.

Δεν ξέρω αν ο βενζινάς που σου έβαλε βενζίνη επιχείρησε να κάνει κάτι τέτοιο ώστε να σου βάλει περισσότερο καύσιμο.

 

Είσαι σίγουρος ότι δεν έκανε κάτι τέτοιο?

 

 

 

ΥΓ:πχ προσωπικά συστηματικά γεμίζω έτσι (ίσως και οριακά δεν ξεχειλίζω) το ρεζεβουάρ όταν είναι να κάνω ταξίδι.

Link to comment
Share on other sites

αν κ δεν το εκανε,κ αυτο το ρώτησα στην audi γιατι μου ειπε οτι τα 62 λιτρα ειναι χωρις τον σωλήνα αλλα κ παλι μου λεει σε καμια περίπτωση δεν μπορει να παρει ο σωλινας 10 λιτρα!

Link to comment
Share on other sites

αν κ δεν το εκανε,κ αυτο το ρώτησα στην audi γιατι μου ειπε οτι τα 62 λιτρα ειναι χωρις τον σωλήνα αλλα κ παλι μου λεει σε καμια περίπτωση δεν μπορει να παρει ο σωλινας 10 λιτρα!

κράτα μία μικρή επιφύλαξη γι' αυτό.

(επειδή το κάνω αρκετά συχνά το γράφω με τόση σιγουριά...)

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω κάποιες φορές παίζει πολυ ρόλο και αν εχει κλίση ο δρόμος που σταματάς για να βάλεις βενζίνη.παιρνει αρκετά περισσοτερο

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

αν κ δεν το εκανε,κ αυτο το ρώτησα στην audi γιατι μου ειπε οτι τα 62 λιτρα ειναι χωρις τον σωλήνα αλλα κ παλι μου λεει σε καμια περίπτωση δεν μπορει να παρει ο σωλινας 10 λιτρα!

Επιβεβαιωνω κ εγω αυτο που σου λεει ο καβουρας...

 

8l μοντελα κ τα αντοιστοιχα μοντελα των vag εκεινης της εποχης εχουν ενσωματομενο εναν πειρο στο στομιο του ρεζερβουαρ για την εξαερωση...

 

Οσο για το ποσα επιπλεον λιτρα περνει ο σωληνας...σε s3 8p με 60αρι ρεζερβουαρ εχω βαλει 8 με 8.5 λιτρα περισσοτερο απο το πρωτο σκασιμο του πιστολιου...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 7 years later...

Χαιρετώ την παρέα. Χρόνια πολλά με υγεία, ευτυχία και πολλά και ασφαλή χλμ.

Πριν λίγες μέρες έγινα κάτοχος ενος audi s3 8p. Γράφω στο συγκεκριμένο topic έχοντας αρκετή εμπειρία απο βενζινάδικα τα οποία κλέβουν στα λίτρα (γιατι απο ποιοτητα δε μπορουμε να γνωριζουμε)

Τωρα οσον αφορα το audi. Ρε παιδια εγω γιατι νομιζω οτι το αμαξι δεν εχει καθολου αυτονομια????

Γιατι νομιζω οτι εμενα εχει πολυ μικροτερο ρεζερβουαρ απο αυτα που αναφερετε???

Κατι διαβασα για κουμπακι και εξαερωση. Το ibiza εχει κουμπακι και φυσικα παντα γεμιζα μεχρι να ξεχειλισει οποτε ειχα παντα αποψη στα αν κλεβει το πρατηριο. Το audi δε βλεπω να εχει. Μεχρι στιγμης δεν το εχω αφησει να αδειασει. Αλλα απο τη μεση που το γεμισα φουλ πηρε μονο 23 λιτρα. Εν τω μεταξυ το manual ειναι στα Γερμανικα. Πηγα στο κεφαλαιο ρεζερβουαρ, αλλα δεν ειδα καπου να γραφει για λιτρα.

Συγγνωμη για το μεγαλο ποστ αλλα ηθελα να δωσω πληροφοριες αρκετεα.

Τι αποψη εχετε παιδια?????

Ευχαριστω εκ των προτερων.

Link to comment
Share on other sites

Χαιρετώ την παρέα. Χρόνια πολλά με υγεία, ευτυχία και πολλά και ασφαλή χλμ.
Πριν λίγες μέρες έγινα κάτοχος ενος audi s3 8p. Γράφω στο συγκεκριμένο topic έχοντας αρκετή εμπειρία απο βενζινάδικα τα οποία κλέβουν στα λίτρα (γιατι απο ποιοτητα δε μπορουμε να γνωριζουμε)
Τωρα οσον αφορα το audi. Ρε παιδια εγω γιατι νομιζω οτι το αμαξι δεν εχει καθολου αυτονομια????
Γιατι νομιζω οτι εμενα εχει πολυ μικροτερο ρεζερβουαρ απο αυτα που αναφερετε???
Κατι διαβασα για κουμπακι και εξαερωση. Το ibiza εχει κουμπακι και φυσικα παντα γεμιζα μεχρι να ξεχειλισει οποτε ειχα παντα αποψη στα αν κλεβει το πρατηριο. Το audi δε βλεπω να εχει. Μεχρι στιγμης δεν το εχω αφησει να αδειασει. Αλλα απο τη μεση που το γεμισα φουλ πηρε μονο 23 λιτρα. Εν τω μεταξυ το manual ειναι στα Γερμανικα. Πηγα στο κεφαλαιο ρεζερβουαρ, αλλα δεν ειδα καπου να γραφει για λιτρα.
Συγγνωμη για το μεγαλο ποστ αλλα ηθελα να δωσω πληροφοριες αρκετεα.
Τι αποψη εχετε παιδια?????
Ευχαριστω εκ των προτερων.
Τυχαίνει να έχω το συγκεκριμένο αυτοκίνητο κ να ειμαι κ βενζινας

Το αμάξι βάση κατασκευαστή έχει χωρητικότητα 60 λίτρων όπου η μεγαλύτερη ποσότητα βρίσκεται από την μέση των 3/4 έως την μέση των 2/4 στην βελόνα του καντράν...

Στο γέμισμα τώρα από εκεί που θα σκάσει το πιστόλι μπορείς να προσθέσεις ακόμα ανετα 7-8 λίτρα μέχρι να το ξεχείλισεις απλά θέλει τεράστια υπομονή γτ όπως είπες δεν έχει βαλβίδα εξάερωσης

Βέβαια αυτό είναι λάθος καθως ελλοχεύει κίνδυνος στο να κολλήσει το φλοτερ κ φυσικά υπάρχει κυνδινος υπερχείλισης ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες σε θερμοκρασίες άνω των 35 βαθμών....
Από την άλλη έχεις μια αυτονομία γύρω στα 80-120 χλμ πριν αρχίσει να κουνιέται ο δείκτης...αναλόγως τον τρόπο οδήγησης...

Προσωπικά το κάνω μόνο όταν μπροστά μου έχω μεγάλο ταξίδι όπου σίγουρα θα χρειαστώ ξανά καύσιμο για να γυρίσω πίσω...
Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, Van.Leb είπε

Τυχαίνει να έχω το συγκεκριμένο αυτοκίνητο κ να ειμαι κ βενζινας emoji23.pngemoji23.pngemoji23.png

Το αμάξι βάση κατασκευαστή έχει χωρητικότητα 60 λίτρων όπου η μεγαλύτερη ποσότητα βρίσκεται από την μέση των 3/4 έως την μέση των 2/4 στην βελόνα του καντράν...

Στο γέμισμα τώρα από εκεί που θα σκάσει το πιστόλι μπορείς να προσθέσεις ακόμα ανετα 7-8 λίτρα μέχρι να το ξεχείλισεις απλά θέλει τεράστια υπομονή γτ όπως είπες δεν έχει βαλβίδα εξάερωσης

Βέβαια αυτό είναι λάθος καθως ελλοχεύει κίνδυνος στο να κολλήσει το φλοτερ κ φυσικά υπάρχει κυνδινος υπερχείλισης ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες σε θερμοκρασίες άνω των 35 βαθμών....
Από την άλλη έχεις μια αυτονομία γύρω στα 80-120 χλμ πριν αρχίσει να κουνιέται ο δείκτης...αναλόγως τον τρόπο οδήγησης...

Προσωπικά το κάνω μόνο όταν μπροστά μου έχω μεγάλο ταξίδι όπου σίγουρα θα χρειαστώ ξανά καύσιμο για να γυρίσω πίσω...

Λοιπον σημερα γεμισα το αυτοκινητο. Απο το σκασιμο και μετα, με πολυ απαλο πατημα στη σκανδαλη δεν πηρε παραπανω απο 1 με 1.5 λιτρο. Τη σκανδαλη την πατουσα εγω και οχι ο βενζινας.

Μπορει να μου κακοφαινεται διοτι στο ibiza και passat 2002 και 1999 αντιστοιχα που γεμιζω πατωντας κουμπακι, παιρνουν καπου στα 13-14 ακομα σιγουρα. Βεβαια στο ibiza βγαινει πολυ χλμετρο διοτι εχει καταναλωση απο 7 εως 7.5 l/100χλμ. 

Θα αφησω το audi να φτασει ρεζερβα καποια στιγμη που απομενουν καπου στα 7 λιτρα αν θυμαμαι καλα και θα παω να γεμισω. Ετσι να δω ποσα θα παρει.

Κατι ακομα, σημερα ενω γεμισα φουλ, η βελονα δεν τερματισε παρα ηταν λιγο πιο χαμηλα απο την πρωτη γραμμη.

Link to comment
Share on other sites

On 12/31/2022 at 6:38 PM, buble said:

Λοιπον σημερα γεμισα το αυτοκινητο. Απο το σκασιμο και μετα, με πολυ απαλο πατημα στη σκανδαλη δεν πηρε παραπανω απο 1 με 1.5 λιτρο. Τη σκανδαλη την πατουσα εγω και οχι ο βενζινας.

Μπορει να μου κακοφαινεται διοτι στο ibiza και passat 2002 και 1999 αντιστοιχα που γεμιζω πατωντας κουμπακι, παιρνουν καπου στα 13-14 ακομα σιγουρα. Βεβαια στο ibiza βγαινει πολυ χλμετρο διοτι εχει καταναλωση απο 7 εως 7.5 l/100χλμ. 

Θα αφησω το audi να φτασει ρεζερβα καποια στιγμη που απομενουν καπου στα 7 λιτρα αν θυμαμαι καλα και θα παω να γεμισω. Ετσι να δω ποσα θα παρει.

Κατι ακομα, σημερα ενω γεμισα φουλ, η βελονα δεν τερματισε παρα ηταν λιγο πιο χαμηλα απο την πρωτη γραμμη.

μην υπερχειλίζεις το  ντεπόζιτο απλά για να βάλεις περισσότερο καύσιμο. Είναι πολύ επικίνδυνο να ξεχειλίσει η βενζίνη έξω από αυτό.

 

 

ΥΓ: τα λίτρα που περιγράφει ο βαγγέλης παραπάνω είναι μέχρι να φτάσει η βενζίνη τόσο ψιλά που πρακτικά να ξεχειλίσει από το στόμιο.

Link to comment
Share on other sites

Σωστά όσα ειπώθηκαν αλλά το χειρότερο είναι ότι μπορεί να χαλάσει το σύστημα που ελέγχει και φιλτράρει την εξάτμιση του καυσίμου, γνωστό ως EVAP, λόγω διαρροής καυσίμου στο κάνιστρο άνθρακα. Αφήνουμε ένα ελάχιστο περιθώριο και δεν γεμίζουμε τέρμα, ώστε να μπορεί το καύσιμο να διογκωθεί και να εξατμιστεί χωρίς να μας χαλάσει το όχημα, για να κερδίσουμε από 30 έως 80 χλμ, ανάλογα το όχημα. Το έχω κάνει και εγώ στο παρελθόν, μέχρι λίγο πριν την πανδημία το έκανα, και σε ένα πολάκι που έχω για καθημερινό και στο golf που είχα, αλλά δεν τα ήξερα αυτά. Από τότε έχω σταματήσει και απλά στο ταξίδι ξαναγεμίζω όταν χρειάζεται, από πρατήρια που έχω τσεκάρει σε προηγούμενα ταξίδια. Ειδικά στη μερσεντές αν χαλάσει το EVAP είναι μεγάλο μανίκι, δεν ξέρω σαν κόστος δεν το έχω ψάξει, αλλά σαν εργασία.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Λοιπον σημερα γεμισα το αυτοκινητο. Απο το σκασιμο και μετα, με πολυ απαλο πατημα στη σκανδαλη δεν πηρε παραπανω απο 1 με 1.5 λιτρο. Τη σκανδαλη την πατουσα εγω και οχι ο βενζινας.
Μπορει να μου κακοφαινεται διοτι στο ibiza και passat 2002 και 1999 αντιστοιχα που γεμιζω πατωντας κουμπακι, παιρνουν καπου στα 13-14 ακομα σιγουρα. Βεβαια στο ibiza βγαινει πολυ χλμετρο διοτι εχει καταναλωση απο 7 εως 7.5 l/100χλμ. 
Θα αφησω το audi να φτασει ρεζερβα καποια στιγμη που απομενουν καπου στα 7 λιτρα αν θυμαμαι καλα και θα παω να γεμισω. Ετσι να δω ποσα θα παρει.
Κατι ακομα, σημερα ενω γεμισα φουλ, η βελονα δεν τερματισε παρα ηταν λιγο πιο χαμηλα απο την πρωτη γραμμη.
Θέλει αρκετή υπομονή...για να καταλάβεις τι εννοώ Μίλα με για 8 λίτρα που μπαίνουν σε 15 λεπτά... θέλει σιγά σιγά με την μάνικα επάνω στο στόμιο αλλά έξω από την τρύπα για να ελέγχεις την ροή ώστε να μην πετας την βενζινη έξω....

Το εχω κάνει άπειρες φορές...με την προϋπόθεση ότι ξεκινάω αμέσως ταξίδι...

Όπως σου είπα κ εγώ κ αλλά μέλη...Δεν είναι σωστό υπάρχει κίνδυνος ζημιάς...
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Unreal said:

Σωστά όσα ειπώθηκαν αλλά το χειρότερο είναι ότι μπορεί να χαλάσει το σύστημα που ελέγχει και φιλτράρει την εξάτμιση του καυσίμου, γνωστό ως EVAP, λόγω διαρροής καυσίμου στο κάνιστρο άνθρακα. Αφήνουμε ένα ελάχιστο περιθώριο και δεν γεμίζουμε τέρμα, ώστε να μπορεί το καύσιμο να διογκωθεί και να εξατμιστεί χωρίς να μας χαλάσει το όχημα, για να κερδίσουμε από 30 έως 80 χλμ, ανάλογα το όχημα. Το έχω κάνει και εγώ στο παρελθόν, μέχρι λίγο πριν την πανδημία το έκανα, και σε ένα πολάκι που έχω για καθημερινό και στο golf που είχα, αλλά δεν τα ήξερα αυτά. Από τότε έχω σταματήσει και απλά στο ταξίδι ξαναγεμίζω όταν χρειάζεται, από πρατήρια που έχω τσεκάρει σε προηγούμενα ταξίδια. Ειδικά στη μερσεντές αν χαλάσει το EVAP είναι μεγάλο μανίκι, δεν ξέρω σαν κόστος δεν το έχω ψάξει, αλλά σαν εργασία.

σχεδόν σε όλα τα αμάξια, θέλει ΠΟΛΥ ξήλωμα για να φτάσεις εκεί και μάλιστα σε πράγματα που υπο κανονικές συνθήκες δε θα έλυνες ποτέ.

 

 

 

ΥΓ: στο Golf 4 που είχα, έκανες 180 με 200km χαλαρά, χωρίς να κουνηθεί η βελόνα.Το είχα κάνει πάρα-πάρα πολλές φορές. Βέβαια δεν έκαιγε και "τίποτα" (~9lt/100km). Επιβεβαιωμένα (πολλές φορές), έβαζε άνετα ~20lt. Ξεχείλιζε με 25lt μετά που "έσκαγε" η μάνικα της αντλίας! Βόλευε πάρα πολύ σε μακρυνά ταξίδια προς άγνωστες τοποθεσίες όπου ίσως χρειαζόταν να γεμίσεις σε εθνική οδό, οπότε με το έξτρα boost των 200km, συνήθως έφτανες στον προορισμό σου (ή στην ενδιάμεση στάση που είχες προγραμματίσει).

 

ΥΓ2: με την τωρινή μου γνώση, δε θα το έκανα πάντως ξανά ποτέ.

Edited by Kavouras
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Kavouras said:

σχεδόν σε όλα τα αμάξια, θέλει ΠΟΛΥ ξήλωμα για να φτάσεις εκεί και μάλιστα σε πράγματα που υπο κανονικές συνθήκες δε θα έλυνες ποτέ.

 

 

 

ΥΓ: στο Golf 4 που είχα, έκανες 180 με 200km χαλαρά, χωρίς να κουνηθεί η βελόνα.Το είχα κάνει πάρα-πάρα πολλές φορές. Βέβαια δεν έκαιγε και "τίποτα" (~9lt/100km). Επιβεβαιωμένα (πολλές φορές), έβαζε άνετα ~20lt. Ξεχείλιζε με 25lt μετά που "έσκαγε" η μάνικα της αντλίας! Βόλευε πάρα πολύ σε μακρυνά ταξίδια προς άγνωστες τοποθεσίες όπου ίσως χρειαζόταν να γεμίσεις σε εθνική οδό, οπότε με το έξτρα boost των 200km, συνήθως έφτανες στον προορισμό σου (ή στην ενδιάμεση στάση που είχες προγραμματίσει).

 

ΥΓ2: με την τωρινή μου γνώση, δε θα το έκανα πάντως ξανά ποτέ.

 

20 λίτρα; Καλά τι expansion είχε το 4άρι; Σε μας παίρνει δεν παίρνει 3 λίτρα, δεν έχει καν νόημα.

 

Κοίτα ο ανεφοδιασμός σε ταξίδι είναι όντως ένα αιώνιο πρόβλημα στη χώρα μας, και αφορά όσους φροντίζουν ευλαβικά το όχημά τους, όσο καλό και να είναι, όσα άλογα και να έχει, δεν έχει σημασία. Έχω κάτσει και έχω σχεδιάσει ένα πλάνο πρατηρίων σε διάφορα σημεία στην Α1, Α2, Α5 και A8. Μόλις ολοκληρωθεί και το κομμάτι που λείπει από την Α3 (αν δεν κάνω λάθος το Καλαμπάκα-Εγνατία) θα κάνω και για εκεί πλάνο. Οι αποφάσεις μου βασίζονται σε κριτικές που διαβάζω, φροντίζω πάντα να είναι εταιρικό το πρατήριο και να είναι μόνο BP και ας υπήρξα "φανατικός" Shellάκιας μέχρι πριν 1,5 χρόνο. Η "ΕΚΟ ΚΑΛΥΨΩ ΕΠΕ" π.χ. έχει καλά πρατήρια ΕΚΟ και BP και όπως είπα πλέον διαλέγω μόνο BP, αλλά εκτός Αττικής δικό τους δεν έχω βρει ακόμα. Κάθε τόσο ψάχνω μήπως ανοίξουν. Η τακτική αυτή του ψαξίματος και πλάνου με έχει βγάλει πολλά χρόνια ασπροπρόσωπο όπου και αν πήγα. Επίσης μπορεί κανείς να ανεφοδιάζεται το αργότερο στο 1/2 του ρεζερβουάρ ώστε να έχει μέσα τουλάχιστον 50% την "καλή και ελεγμένη από τον τόπο του", (αν και προσωπικά προτιμώ λίγο παραπάνω ένα 2/3), έτσι έχει μέχρι και 1,5 ρεζερβουάρ που αν πας χαλαρά, συνήθως αρκεί για αρκετά μεγάλο ταξίδι να πας και να ρθεις.

 

Πάντως στην τελική χίλιες φορές να κατεβάσεις ρεζερβουάρ, που σε εμάς είναι και αυτό παλουκάκι, για να μην τα αναλύω γκούγκλαρε "a45s underside" και πάτα εικόνες, 2η, 3η, 4η φωτό, αλλά μπροστά στο EVAP είναι παιδική χαρά. Δεν αξίζει το ρίσκο πραγματικά και από όσα έχω διαβάσει, φτάνει να το πάθεις μια φορά.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Παιδιά ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Εγώ προσωπικά το έκανα καιρό στο ibiza. Δεν το ξανακάνω πλέον.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.