Johnny Best Posted September 25, 2015 Share Posted September 25, 2015 Επειδή υπάρχει μια ανακολουθία μεταξύ των μετρήσεων μέσω VCDS και της πραγματικής τιμής πίεσης μετά την πεταλούδα του γκαζιού (ουσιαστικά μέσα στην πολλαπλή εισαγωγής) σε ποιο group είναι καταχωρημένη; Στην σελίδα http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/001-009.html την περιγράφει αλλά στην οθόνη του VCDS- Measuring blocks, channel 02, 03 δεν φαίνεται η απόλυτη πίεση σε mBar. Θα εκτιμούσα την βοήθειά σας. Φιλικά, Γιάννης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted September 25, 2015 Share Posted September 25, 2015 Σε κανενα απο τα 2 που λες. 223 ή 224 αν θυμαμαι καλα τα νουμερα, δινει actual (πραγματικη μετρηση απο το map sensor) και τη requested (το ζηταει ως στοχο το προγραμμα). Προσοχη γιατι η πιεση που δειχνει ειναι μαζι με την ατμοσφαιρικη (1010mbar περιπου). 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted September 25, 2015 Share Posted September 25, 2015 To μπλοκ είναι το 115. Δημήτρης 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnny Best Posted September 25, 2015 Author Share Posted September 25, 2015 Το 115 δείχνει την πίεση πριν την πεταλούδα. Αυτή είναι πάντα από 0 έως θετική. Εγώ ψάχνω αυτή μετά την πεταλούδα που σε κατάσταση ρελαντί είναι αρνητική και περνά σε θετική με ανοικτή πεταλούδα και όταν η μηχανή είναι "φορτωμένη". Γιάννης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted September 25, 2015 Share Posted September 25, 2015 (edited) Κοίταξε στο 115 θα δείς όχι αρνητικό νούμερο αλλά κάτω του 1000 περίπου που είναι η ατμοσφαιρική..... δηλ..... πχ 300 οπότε 300-1000= -700 δηλ κοντά στο -0,7 όπως θα το βλέπεις στο μπαρόμετρο.....κάπως έτσι πάει πιστεύω. Edited September 25, 2015 by Dikonou 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted September 25, 2015 Share Posted September 25, 2015 (edited) Κοίταξε στο 115 θα δείς όχι αρνητικό νούμερο αλλά κάτω του 1000 περίπου που είναι η ατμοσφαιρική..... δηλ..... πχ 300 οπότε 300-1000= -700 δηλ κοντά στο -0,7 όπως θα το βλέπεις στο μπαρόμετρο.....κάπως έτσι πάει πιστεύω. Ακριβώς έτσι. Αρνητικό δεν θα το δεις ποτέ. Δημήτρης Edited September 25, 2015 by Dimitris_Kon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted September 25, 2015 Share Posted September 25, 2015 Το 115 δείχνει την πίεση πριν την πεταλούδα. Αυτή είναι πάντα από 0 έως θετική. Εγώ ψάχνω αυτή μετά την πεταλούδα που σε κατάσταση ρελαντί είναι αρνητική και περνά σε θετική με ανοικτή πεταλούδα και όταν η μηχανή είναι "φορτωμένη". Γιάννης Παντα οι πιεσεις υπολογιζουν και την ατμοσφαιρικη πιεση. Γι αυτο δε θα δεις ποτε μηδεν. Αλλα κατω απο 1010mbar, ειναι υποπιεση οπως σου εγραψα και στο προηγουμενο ποστ μου :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnny Best Posted September 25, 2015 Author Share Posted September 25, 2015 Οταν λέω αρνητική εννοώ κάτω από 1000 mbar. Η πίεση που απεικονίζεται είναι absolute. Στο group 115 δεν υπάχει καμιά ένδειξη λιγότερη από 980 mbar. Λέτε να έχει κάνει κάτι ο Ανδριανάκης που είχε φτιάξει το πρόγραμμα της ECU; Και κάτι άλλο, έχω ένα bluetooth adapter στην θύρα OBD που συνεργάζεται με το κινητό μου στο πρόγραμμα Torque. Εκεί το δείχνει κανονικά. από -1 έως +2 Bar. Ποιο group στον κόρακα διαλέγει αυτό; Φιλικά, Γιάννης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted September 25, 2015 Share Posted September 25, 2015 Στο 115 υπάρχουν δύο στήλες η μία με την ζητούμενη και η άλλη με την πραγματική πίεση. Να μην βλέπεις κάτω από 980 δεν παίζει απλά. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnny Best Posted September 25, 2015 Author Share Posted September 25, 2015 Το ξέρω. Τι εννοείς δεν παίζει, δεν διαβάζω λιγότερο από 980 mbar και στις δύο στήλες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ankarage Posted September 26, 2015 Share Posted September 26, 2015 (edited) Στα groups 115-119 καταγράφονται οι πιέσεις για τις οποίες γίνεται η συζήτηση.(σχετικό συνημμένο). Δεν φαίνεται το VCDS να μετρά πίεση μετά την πεταλούδα ,δεν ξέρω αν είναι μετρήσιμη. Συγκεντρώνοντας όσα σωστα γράφτηκαν προηγουμένως σημειώνω ότι το VCDS μετρά απόλυτες πιέσεις. Αρα κάτω απο περίπου 1010 mbar (ατμοσφαιρική πίεση) περίπου έχουμε υποπίεση και πανω απο απο την ατμοσφαιρική, υπερπίεση. Αυτά δείχνει το VCDS. Για πρακτικούς λόγους για να αντιλαμβανόμαστε καλύτερα τις μετρήσεις χρησιμοποιούμε τη σχετική πίεση στα μπαρόμετρα,όπου ορίζουμε ως σημείο αναφοράς 0 την ατμοσφαιρική πίεση.¨Ετσι η βαθμονόμησή τους συνήθως είναι απο -1bar (μηδενική απόλυτη πίεση) εως 0(ατμοσφαιρική πίεση) και μέχρι +2bar. Έτσι για παράδειγμα αν στο VCDS βλέπουμε 700mbar υποπίεση και στο μπαρόμετρο βλέπουμε -0,3bar(0,7-1= -0,3) σχετική πίεση. Ομοίως VCDS 1010bar ,μπαρόμετρο 0,τέλος VCDS 1500mbar τότε μπαρόμετρο + 0,5bar(1,5-1).Με λίγα λόγια το μπαρόμτρο δείχνει τη διαφορά πιέσεως απο την ατμοσφαιρική.Για λόγους ευκολίας την ατμοσφαιρική τη θεωρούμε 1000 mbar. Δεν υπάρχει απόλυτη αρνητική πίεση και πρακτικά στη γή δεν μπορούμε να πλησιάσουμε και την απόλυτη μηδενική πίεση αφου δεν μπορούμε να δημιουργήσουμε απόλυτο κενό. 110-119.pdf Edited September 26, 2015 by ankarage 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
audidis Posted September 26, 2015 Share Posted September 26, 2015 Πολύ διαφωτιστικό! άντε να μάθω και εγώ τίποτε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnny Best Posted September 26, 2015 Author Share Posted September 26, 2015 Ευχαριστούμε για την θεωρητική ανάλυση αλλά όλα τα ήξερα πριν ποστάρω εδώ. Μετρώντας τιμές πεδίων μέσω του VCDS δεν βρήκα ένα group που να απεικονίζει την πίεση μέσα στην πολλαπλή εισαγωγής με τιμές από αρνητικό μέχρι θετικό πρόσημο. Έχω νευριάσει όμως που το πρόγραμμα TORQUE που τρέχει σε κινητό με Android και συνδέεται με την ECU μέσω Bluetooth dongle, απεικονίζει την πίεση Boost από αρνητική (υποπίεση ) μέχρι το θετικής τιμής set point που ορίζεται από το πρόγραμμα. Όταν η μηχανή δεν δουλεύει, η ένδειξη είναι 0 Bar. Όταν πάρει μπρος, πετάγεται στα -0.8 Bar και όταν "φορτώνει" η ένδειξη φτάνει τα 1.2 Bar (Overboost) και σταθερά στα 0.9 Bar. Θα τραβήξω και ένα video να το δείτε. Φιλικά, Γιάννης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ankarage Posted September 26, 2015 Share Posted September 26, 2015 (edited) Ευχαριστούμε για την θεωρητική ανάλυση αλλά όλα τα ήξερα πριν ποστάρω εδώ. Μετρώντας τιμές πεδίων μέσω του VCDS δεν βρήκα ένα group που να απεικονίζει την πίεση μέσα στην πολλαπλή εισαγωγής με τιμές από αρνητικό μέχρι θετικό πρόσημο. Έχω νευριάσει όμως που το πρόγραμμα TORQUE που τρέχει σε κινητό με Android και συνδέεται με την ECU μέσω Bluetooth dongle, απεικονίζει την πίεση Boost από αρνητική (υποπίεση ) μέχρι το θετικής τιμής set point που ορίζεται από το πρόγραμμα. Όταν η μηχανή δεν δουλεύει, η ένδειξη είναι 0 Bar. Όταν πάρει μπρος, πετάγεται στα -0.8 Bar και όταν "φορτώνει" η ένδειξη φτάνει τα 1.2 Bar (Overboost) και σταθερά στα 0.9 Bar. Θα τραβήξω και ένα video να το δείτε. Φιλικά, Γιάννης Mην κουράζεσαι. Το VCDS όπως γράφει και στο συνημμένο pdf μετρα απόλυτη τιμή. Απλά το Torque μετατρέπει τις απόλυτες τιμές που παίρνει, για ευκολία του αναγνώστη,σε τιμές σχετικής πίεσης. Μια συσκευή που αντλεί δεδομένα τα παρουσιάζει όπως θέλει. Επειδή στο πρόγραμμα υπεισέρχονται οι απόλυτες τιμές γιαυτό παρουσιάζονται έτσι οι μετρήσεις του VCDS. Πάντως συμφωνώ μαζί σου ότι για τον απλό χρήστη ειναι πιο εύληπτες οι σχετικές τιμές. Edited September 26, 2015 by ankarage Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted September 26, 2015 Share Posted September 26, 2015 Ο πιο κοντυνος αισθητηρας μετρησης πιεσης που εχει το αμαξι ειναι ο map και ειναι στπ intercooler. Αληθεια, ετσι απο απορια: γιατι "κολλησες" με την πιεση στην πεταλουδα; Αφου το κυκλωμα ειναι κλειστο κατα την υπερπιεση και η απωλεια λογω τριβων κτλ ειναι max 0,1bar. Ειδικα αν φορας σωληνωσεις μεταλλικες παιζει να ειναι και λιγοτερο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted September 26, 2015 Share Posted September 26, 2015 Έλεγχος για το πόσο restrictive είναι το intercooler λέγεται αυτό και μπορεί να έχεις απώλειες ακόμα και της τάξης του 0,2-0,3 από τούρμπο σε πεταλούδα εάν δεν είναι ροϊκά σωστά στημένο το σύστημα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted September 26, 2015 Share Posted September 26, 2015 (edited) Να σου πω λυση; Μπαρομετρο και boost control. Το ενα μετραει στην τουρμπινα και το αλλο στην πολλαπλη εισαγωγης. Αν θες λογκ τωρα σονι και ντε, χρειαζεσαι εγκεφαλο καταγραφης. (Βαζεις το χερακι βαθια στην τσεπουλα). Η αλλη λυση ειναι να πας να κανεις test πιεσης. Πρεσαρεις πιεση απο το τουρμπο καο βλεπεις τι φτανει στην πολλαπλη και ποσο γρηγορα. Αν παλι θες καταγραφη, γυριζουμε στη λυση #2 (βαθια το χερι στην τσεπη που λεγαμε). Edited September 26, 2015 by Kavouras 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted September 26, 2015 Share Posted September 26, 2015 Υπάρχει η λύση να βάλεις όργανο μέτρησης υποπίεσης (Vacuum gauge) στη πολλαπλή σου, που δείχνει από αρνητικό -30 έως 0. Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΒΑΣΙΛΗΣ A4 Posted May 17, 2020 Share Posted May 17, 2020 Καλημέρα στην παρέα! Να ρωτήσω κάτι ρε παιδιά? Συνδέω το elm στο αυτοκίνητο κ με το TORQUE στο κινητό η μέτρηση που μου δίνει είναι 2.2 bar ενώ στο μπαρομετρο η πίεση είναι 1.5 bar. Είναι φυσιολογικό αυτό?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.