Jump to content

Χορηγοί

Περισσότερα

Συνάντηση Audi Α3/S3/RS3 - Ark

Δείτε τις εντυπώσεις & φωτογραφίες απο την συνάντηση.
Εντυπώσεις

Συνάντηση Audi A4 S4 RS4 - Ark

Δείτε τις εντυπώσεις φωτογραφίες και σχόλια απο την εκδήλωση
Περισσότερα

Συνάντηση Αudi Sport Club - Apolis Πετρούπολη

Περισσότερα
Πολιτική προστασίας απορρήτου Read more... ×
spirosdimos

Πρόβλημα με την μπαταρία

Recommended Posts

Καλησπέρα έχω ένα πρόβλημα με τη μπαταρία του αυτοκινήτου. Audi A3 8V 6/2013 35000km. Προσπαθώντας να δω τα λάδια μου για ένα ταξίδι κοίταξα τη μοκέτα-κάλυμα της μπαταρίας και παρατήρησα ότι ήταν βρεγμένη. Μόλις άνοιξα τη μοκέτα είδα ότι έχει "χαλάσει" η μπαταρία πέταγε υγρά, παρότι δεν είχε ανοίξει κανένα λαμπάκι στο καντραν και δεν είχα καταλαβει και γω κάποια δισλειτουργία στο αυτοκίνητο. Παρότι η εγγύηση τελείωσε τον ιούνιο μετα απο πολλα τηλέφωνα και στην Cosmocar και στο φιλιπου*σο που αγόρασα το αυτοκίνητο η αλλαγή έγινε δωρεάν. 'Εχω 2 προβλήματα και εδώ θέλω τη βοήθεια σας πρώτον έχει μια ένδειξη απάνω η μπαταρία που εμφανίζει μετα απο χημική αντίδραση αν όλα πάνε καλά θα στείλω και φωτογραφία και θα καταλάβετε γιατι αγχώνομαι δεν μπορώ να διαβασω την ένδειξη ή με δουλευουνε.... εκεί θα χρειαστώ τη βοήθεια σας να τη συγκρίνετε με τις δικές σας μπαταρίες (σημειωτέων έβαλα συναγερμό στο ίδιο μαγαζί την περασμένη βδομάδα και μου είπαν οτι ήταν 2 τυχαία γεγονότα :sFi_dualpistols:  :sFi_dualpistols: )  και κατα δεύτερον επειδή ''προγραμμάτισαν τη μπαταρία'' μηδένισαν τα πάντα ότι έχει σχέση με τον υπολογιστή ταξιδίου και είδα κάτι περίεργα νούμερα στην μέση κατανάλωση αρκετά υψηλά και να αλλάζουν με ταχύτατους ρυθμούς λες και είχα τη στιγμιαία κατανάλωση τέλος παντων αυτό μπορεί να είναι και στο μυαλό μου θα το ελένξω το ΣΚ δεν είναι και ηπρώτη φορά που οδηγάω το αυτοκινητό μου να κάνω τόσο λάθος αλλά έχω γινει αρκετά καχύποπτος.

 

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.  :sSig_help:  :sSig_help:  :sSig_help:

post-16462-0-41254300-1445617900_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

αγορασα σχεδον ιδια μπαταρια απο την αντιπροσωπια ,βγηκε μαπα στα 2,5 χρονια πεθανε.οσο αφορα το "ματακι " ισως να θελει να κουνησεις τη μπαταρια.για τις καταναλωσεις που βλεπεις ειναι επειδη κινεισαι εντος πολης και με χαμηλη ταχυτητα.θα επανελθουν

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημέρα, δεν είναι τίποτα που χάλασε η μπαταρία. Να καθαρίσεις σχολαστικά τα υγρά γιατί είναι διαβρωτικα. Με την κατανάλωση έτσι γίνεται, όταν βγαίνει η μπαταρία χάνονται οι μνήμες (μόνο το ραδιόφωνο νομίζω κρατάει) και η μέση κατανάλωση αρχίζει να γράφει από την στιγμή που το βάζεις μπροστά. Σαν αρχική τιμή μέσης έχει μια που την έχει αποθηκεύσει το εργοστάσιο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπερα. Βασικα διαβασα το ποστ μολις το εκανες. Πριν μερικες μερες εκαναντο πρωτο σερβις του αυτοκινητουβστα 15.000khm.

Χτες κ σημερα κοιτοντας το trip computer παρατηρισα και εγω καποιες διαφορες στην καταναλωση προς τα επανω. +1.5l πανω κατω. Σε ιδιες διαδρομες που κανω εδω και ενα χρονο που εχω το αμαξι και με τον ιδιο τροπο οδηγησης.

Στο σερβις σποσυνδεουν μπαταρια? Θα δω μετα αν εχουν μηδενισει ολες οι τιμες του trip computer.

Περιεργο παντως....

Edited by crazyio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπερα. Βασικα διαβασα το ποστ μολις το εκανες. Πριν μερικες μερες εκαναντο πρωτο σερβις του αυτοκινητουβστα 15.000khm.

Χτες κ σημερα κοιτοντας το trip computer παρατηρισα και εγω καποιες διαφορες στην καταναλωση προς τα επανω. +1.5l πανω κατω. Σε ιδιες διαδρομες που κανω εδω και ενα χρονο που εχω το αμαξι και με τον ιδιο τροπο οδηγησης.

Στο σερβις σποσυνδεουν μπαταρια? Θα δω μετα αν εχουν μηδενισει ολες οι τιμες του trip computer.

Περιεργο παντως....

και μένα μου φαίνεται πολύ περίεργο θα κάνω και ένα ταξίδι που κάνω καθε βδομαδα και θα σας πω αν βλέπω κάποια χοντρή διαφορά.... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στο trip computer δεν εχει μηδενισει τπτ. Που σημαινει λογικα οτι μπαταρια δεν βγηκε. Και γιατι αλλωστε? Για αλλαγη λαδιων και φιλτρου λαδιου?

Θυμηθηκα ομως κατι.Δεν ξερω αν παιζει ρολο αλλα το αναφερω.

Ειχα παρατιρησει στο παλιο μου αμαξι οτι καθε τετοια εποχη πανω κατω που αλλαζε ο καιρος απο ζεστη σε κρυο εβλεπα για καποιο διαστημα περιεργες ανεβασμενες καταναλωσεις..

Παιζει να ειναι η διαφορα θερμοκρασιας του εισερχομενου αερα που ισως μπερδευει το trip computer για το θεμα μηξης αερα-καυσιμου και μετα να διχνει σωστες τιμες?

Ισως λεω βλακεια αλλα μου ηρθαν τετοιες εικονες καταναλωσης στο μυαλο

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στο service μηπως κατεβασαν και περασαν καμια καινουρια εκδοση στο trip computer? καποια αναβαθμιση??? γτ και αυτο θα το εσβηνε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τελικά όλα καλά μέχρι στιγμής μια χαρά και με την κατανάλωση ήταν στο μυαλό μου φαίνεται από κει και πέρα ο χρόνος θα δείξει τι θα γίνει και με τη μπαταρία

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους.

Για να μην ανοίγω νέο θέμα, επαναφέρω αυτό εδώ το παλιό.

Σήμερα το πρωί λοιπόν πέθανε η μπαταρία του αυτοκινήτου (1.0 tfsi s-stronic αγορασμένο το Νοέμβριο του 2017 με 29800 χιλ.).

Προμήνυμα της πεσμένης μπαταρίας μου έδωσε την προηγούμενη μέρα με το start-stop να μην ενεργοποιείται.

Το αυτοκίνητο το κράτησαν στο εξουσιοδοτημένο από το οποίο το αγόρασα, ώστε να του κάνουν κάποια τεστ επειδή είναι μέσα στην εγγύηση (επίσης γίνεται προσπάθεια να χωρέσει και το service των 30.000 χιλ).

Αυτό που ήθελα να ρωτήσω είναι το εξής: Είναι δυνατόν να έχει τελειώσει η μπαταρία μετά από 1 1/2 περίπου χρόνο; Είναι αστοχία μπαταρίας; Σημειώνω ότι η χρήση που του γίνεται του αυτοκινήτου δεν είναι παράλογη. Έχουμε ανοιχτά τα αυτόματα φώτα, ενώ εγώ το start-stop το απενεργοποιώ γιατί με εκνευρίζει η χρήση του (η γυναίκα μου πάλι που οδηγεί το αυτοκίνητο περίπου κατά το ήμισυ δεν το απενεργοποιεί).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μονο αν αφηνεις συνεχεια το ηχοσυστημα η τα φωτα ανοιχτα χωρις να δουλειει η μηχανη μειωνετε προωρα ο χρονος ζωης.Επισης αν ειχες αφησει το αμαξι για πολυ καιρο

ακινητο με την μπαταρια αφορτιστη μπορει και απο εκει να την επαθες.Παντος στο δικο μου 4 χρονια δεν εχω αλλαξει ακομα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

εμένα καλή μάρκα από τις κόκκινες και στον ενάμιση χρόνο τα έπαιξε , δεν ξέρω άμα φταίει ότι δεν την είχαν δηλώσει στον εγκέφαλο  ....

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, linus said:

Καλησπέρα σε όλους.

Για να μην ανοίγω νέο θέμα, επαναφέρω αυτό εδώ το παλιό.

Σήμερα το πρωί λοιπόν πέθανε η μπαταρία του αυτοκινήτου (1.0 tfsi s-stronic αγορασμένο το Νοέμβριο του 2017 με 29800 χιλ.).

Προμήνυμα της πεσμένης μπαταρίας μου έδωσε την προηγούμενη μέρα με το start-stop να μην ενεργοποιείται.

Το αυτοκίνητο το κράτησαν στο εξουσιοδοτημένο από το οποίο το αγόρασα, ώστε να του κάνουν κάποια τεστ επειδή είναι μέσα στην εγγύηση (επίσης γίνεται προσπάθεια να χωρέσει και το service των 30.000 χιλ).

Αυτό που ήθελα να ρωτήσω είναι το εξής: Είναι δυνατόν να έχει τελειώσει η μπαταρία μετά από 1 1/2 περίπου χρόνο; Είναι αστοχία μπαταρίας; Σημειώνω ότι η χρήση που του γίνεται του αυτοκινήτου δεν είναι παράλογη. Έχουμε ανοιχτά τα αυτόματα φώτα, ενώ εγώ το start-stop το απενεργοποιώ γιατί με εκνευρίζει η χρήση του (η γυναίκα μου πάλι που οδηγεί το αυτοκίνητο περίπου κατά το ήμισυ δεν το απενεργοποιεί).

 

Φυσιολογική φθορά δεν είναι πάντως. Υποτίθεται μάλιστα ότι τα αυτοκίνητα με start stop σύστημα, έχουν μεγαλύτερης αντοχής μπαταρίες, από αυτά που δεν έχουν το σύστημα αυτό.

 

 

Δημήτρης

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις.

Το αυτοκίνητο κινείται σε τακτική  βάση και δεν χρησιμοποιείται ο κλιματισμός ή τα φώτα με τη μηχανή σβηστή (με εξαίρεση τα φώτα ημέρας που είναι αναμμένα με το κλειδί στη μίζα και το ηχοσύστημα όταν περιμένω κάποιον και έχω τη μηχανή σβηστή).

Θα το παρακολουθώ το θέμα και θα σας ενημερώσω όταν έχω νεότερα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημέρα μας,

 

Σαφώς επηρεάζεται από παράγοντες όπως κλιματικές συνθήκες (υγρασία), συχνότητα χρήσης (άρα και σωστή/πλήρης ή όχι φόρτιση), λειτουργίες με σβηστή μηχανή κτλ ο χρόνος ζωής της μπαταρίας.

Προσωπικά άλλαξα την Varta που είχε από το εργοστάσιο στα 2 χρόνια ακριβώς. Έπειτα με μπαταρία Bosch η οποία και κράτησε 5 έτη (και αντικαταστάθηκε με ίδια καινούργια έως σήμερα).

 

Πάντως παρατηρώ ότι οι κατασκευαστές, ανάλογα την μάρκα, δίνουν εγγύηση 1 ή 2 έτη, με ότι αυτό συνεπάγεται.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τελικά από τα διαγνωστικά προέκυψε ότι δεν φταίει η μπαταρία, αλλά ότι από κάπου υπάρχει διαρροή ρεύματος και εξετάζουν να δουν από που ακριβώς.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κανένας συναγερμός, φως ντουλαπάκι, πορτ παγκαζ, πόρτες; Έτσι πάντως δικαιολογείται η απώλεια της τάσης της μπαταρίας.

 

 

Δημητρης 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παρέλαβα σήμερα το αυτοκίνητο. Η τελική διάγνωση ήταν ίδια με την αρχική. Δηλαδή πεθαμένη μπαταρία. Τελικά δεν βρέθηκε κάποια διαρροή. Μου άλλαξαν την μπαταρία επειδή ήταν μέσα στην εγγύηση και όλα καλά.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.