Jump to content

Audi Coupe B2 - Restomod


Recommended Posts

Εδώ και καιρό ήθελα να αναστήσω τον κοιμώμενο αυτό θρύλο. Πρόκειται για ένα audi coupe του 1987 που βρίσκεται σε ακινησία εδώ και 6 χρόνια. Φοράει ένα μοτέρ από Golf 2 GTI 1.8 16V με καρμπιρατέρ από κάποια μηχανή και μισοτελειωμένα ηλεκτρονικά. Το σαλόνι του βρίσκεται σε άριστη κατάσταση και δεν του λείπει τίποτα εκτός από τους 2 προφυλακτήρες οι οποίοι χάθηκαν από τον προηγούμενο κάτοχο.

 

Ο στόχος είναι να δημιουργηθεί ένα αυτοκίνητο με κλασσικό look δεκαετίας 80 αλλά ταυτόχρονα να τοποθετηθούν σύγχρονα μηχανικά μέρη. Οι λύσεις που έχω στο μυαλό μου είναι δύο: 

Η συντηρητική λύση είναι η μετατροπή σε 1.8 turbo 20βάλβιδο, με 6άρι χειροκίνητο σασμάν και τοποθέτηση τετρακίνησης. Ουσιαστικά θα χρησιμοποιηθεί ολόκληρο το drivetrain κάποιου Α4 B7 κατά προτίμηση.

Η extreme λύση είναι η μετατροπή σε 2λιτρο TFSI, με S-tronic (DSG) ημιαυτόματο και φυσικά τετρακίνηση, με δότη κάποιο Α4 Β8 ή κάποιο S3 (πιο μεγάλη πατέντα λόγω διαφορετικής τοποθέτησης μοτέρ).

Την απόφαση θα την πάρω αφού συζητήσω εκτενώς με τον μηχανικό μου που θα αναλάβει το μηχανολογικό κομμάτι της μετατροπής.

 

Φυσικά ούτε η μία λύση, ούτε η άλλη είναι εύκολες ή φτηνές μετατροπές και πιθανότητα θα χρειαστούν πολύ χρόνο, αρκετές πατέντες και "κόψε-ράψε" σε κάποια σημεία. Μόλις πάρω την απόφαση θα ενημερώσω το topic. Ελπίζω το αποτέλεσμα να με δικαιώσει. Στις φώτο είναι το coupe στην τωρινή του κατάσταση.

 

IMG_20151018_002123_zpsqh7s1sgy.jpg

 

IMG_20151018_155706_zpshiktp12h.jpg

  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

Άντε να ξυπνήσει ο θρύλος :JC_doubleup:

 

Θέλει κόπο, δουλειά & χρήμα αλλά αξίζει εφόσον το αντέχεις. Ενημέρωνε μας σε κάθε στάδιο και με φωτό να θαυμάζουμε κι εμείς τη πορεία της δημιουργίας σου.

 

Από ένα ρετροφάν.

 

τη καλημέρα μου.

Link to comment
Share on other sites

Ανυπομονώ να μας γράψεις φίλε τα επόμενα βήματα και να ανεβάσεις φωτογραφίες.

 

Μπορεί να υπερβάλω, αλλά προσωπικά το βλέπω ως ένα από τα topics-projects που μας θυμίζουν τι σημαίνει πραγματική ενασχόληση με το 4τροχο έρωτα. :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Άντε μπράβο να και κάτι ενδιαφέρον. Πάντως εγώ θα κοιτούσα για 2.0 abf από 3άρι golf ή ακόμα καλύτερα για VR6. Από 20vt και tfsi έχουμε πήξει. Βέβαια ο στόχος σου όπως λες είναι άλλος, πάντρεμα παλιού και νέου. Καλή επιτυχία εύχομαι. :LaieA_014:

Link to comment
Share on other sites

Καλή επιτυχία στο project σου . Ενδιαφέρον ακούγεται. Κάτι παρόμοιο είχε γίνει από έναν μηχανικό, που έχει εξειδικευμένο συνεργείο vag εδώ στην Πάτρα. Του είχε φορέσει τον γνωστό πασπαρτού 20vt. 

 

Έχω και εγώ την τύχη να έχω ένα ίδιο του '85, σε καλή σχετικά κατάσταση σε σχέση με την ηλικία του. Πλήρως λειτουργικό και γνήσιο με ατμοσφαιρικό κινητήρα 1.8 115hp. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον. Θα σας κρατήσω ενήμερους για την πρόοδο.

 

......και που'σαι, μαζί με τις φωτογραφίες απ 'το Audi ρίξε "καταλάθος" και καμιά φώτο απ'το......ε χμμμ γκούχου.......S2k να πάρουμε μάτι :JC_cheesy:  :JC_cheesy:  :rolleyes:  :brows:

Link to comment
Share on other sites

......και που'σαι, μαζί με τις φωτογραφίες απ 'το Audi ρίξε "καταλάθος" και καμιά φώτο απ'το......ε χμμμ γκούχου.......S2k να πάρουμε μάτι :JC_cheesy:  :JC_cheesy:  :rolleyes:  :brows:

 

Τα εργαλεία στα οποία θα κάνει παρέα το κουπέ:

 

Ο Ιάπων...

Chiomegarhosigmaf%20tautaulambdaomicron_

 

Και ο Γερμαναράς...

IMG_20151017_153213_zpshh66ej4g.jpg

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Μετά από πολύ καιρό είμαι στην ευχάριστη θέση να ενημερώσω για την πρόοδο της μετατροπής.

 

Έχουμε και λέμε. Κατ' αρχάς αποφασίστηκε να ακολουθηθεί ο δρόμος του 1.8 20VT κυρίως για λόγους τιμής και διαθεσιμότητας των ανταλλακτικών αλλά και για τα χαμηλότερα πάγια κόστη του 1800άρη κινητήρα, μιας και το μοτέρ θα δηλωθεί κανονικά.

 

Ως εκ τούτου, αγοράστηκε ολόκληρο Α4 Β6 quattro με κωδικό μοτέρ BFB και 6άρι χειροκίνητο σασμάν. Από το Α4 εκτός από το μοτέρ και το σασμάν, θα χρησιμοποιηθεί η μπροστά ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, το πίσω διαφορικό και όλο το σύστημα του ABS, ίσως και ο κλιματισμός.

 

7366809_a_n_zps0w0jlf5g.jpg

 

7366809_3_n_zpsojxwgazi.jpg

 

7366809_c_n_zpsxt6xr92h.jpg

 

7366809_9_n_zpspdseb4o2.jpg

 

Για την μετατροπή σε 4κίνητο αγοράστηκε ολόκληρο 80 Β3 quattro. Από το 80άρι θα δανειστούμε το πίσω πάτωμα, το τούνελ μετάδοσης και όλο το πίσω σύστημα (ανάρτηση, υποπλαίσιο, κλπ)

 

7479831_2_b_zpseohaheyr.jpg

 

7479831_0_b_zpsqkyuzwas.jpg

 

7479831_1_b_zps3ljjb17l.jpg

 

Το επόμενο βήμα είναι να γίνει η μεταμόσχευση του πατώματος και της πίσω ανάρτησης από το Β3 στο Β2. Πιθανότατα αυτό θα είναι και το δυσκολότερο κομμάτι της μετατροπής.

 

 

 

 

 

 

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Εχεις βαλθει να μας αρρωστησεις...Ειδικα εμενα που θελω να κανω ανακατασκευη στο coupe... Προχώρα περιμένουμε με αγωνία την επόμενη φάση.... Και μην ξεχνας να ανεβάζει φωτογραφίες... Δώσε πόνο !

Edited by Theodore Saba
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Η ώρα της αλήθειας πλησιάζει...

 

Αφού ο δοτης του drivetrain γδύθηκε εντελώς, το Coupe μαζί με το 80 μεταφέρθηκαν σήμερα στον τόπο του εγκλήματος.

 

Θα ακολουθήσει πρόβα των μηχανικών μερών στην καροτσα και έπειτα θα φύγουμε για φανοποιό όπου θα γίνουν οι απαραίτητες αλλαγές σε λαμαρίνα και πάτωμα.

 

Μερικές σημερινές φωτογραφίες...

 

8460fa69101cb1b886453eafb4c10d5b.jpg

 

https://vimeo.com/174845845

 

576d4df4483c48eb2ed00494639a1973.jpg

 

fcb73f37521ddfb6ea15c3b5a7712de1.jpg

 

Κάπως έτσι θα καταλήξει...

 

16e51d1ab8570e6cf478dbe934cb25b3.jpg

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω λόγια. Με έχεις φτιάξει απίστευτα!

Μακάρι να ήμουν εκεί και να παρακολουθουσα από κοντά αυτό το super project !

Συνέχισε να ανεβάζεις φωτο...

Link to comment
Share on other sites

subscribed

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Μιας και άλλαξε η χρονιά, λέω να ενημερώσω σχετικά με το Project.

 

Έπειτα από πολύ διάβασμα, συζήτηση με μηχανικούς και φανοποιούς, πιστεύω πως βρέθηκε η χρυσή τομή που θα εξασφαλίσει αξιοπιστία, ασφάλεια και χρηστικότητα.

 

Το κουπέ θα αποκτήσει roll bar πίσω,

στην θέση των πίσω καθισμάτων. Πάνω σε αυτό θα κατασκευαστεί η βάση για το διαφορικό του Β6 καθώς και οι βάσεις για ολόκληρη την ανάρτησή του. Έτσι γλιτώνουμε επικίνδυνο πάντρεμα του πατώματος του Β3 με το κουπέ. Επίσης θα αναβαθμιστεί το αυτοκίνητο με ανάρτηση 25 χρόνια νεότερη.

 

Στη συνέχεια το roll bar θα έρθει περνώντας χαμηλά μπροστά, σχεδόν σε σημείο που δεν θα φαίνεται, σαν roll cage 6 σημείων. Έτσι θα ενισχυσω την ακαμψία για να μπορεί το αμάξι και να διαχειρίζεται την αυξημένη ιπποδύναμη. Μπάρες γύρω από την πόρτα και το παρμπρίζ δεν πρόκειται να βάλω καθώς είναι εξαιρετικά επικίνδυνο για χρήση δρόμου χωρίς κράνος.

 

Τέλος, η μπροστά γέφυρα και η ανάρτηση του Β6 θα τοποθετηθούν στο κουπέ με Custom βάσεις, με πιθανή χρήση σολινωτου πλαισίου ή πατέντα με μέρη από Β6. Θα δούμε στην πορεία για αυτό το κομμάτι.

 

Εξυπακούεται πως θα τοποθετηθούν σε όλο το σασί ενισχύσεις κλπ.

 

Αν κάποιος έχει να παρατηρήσει κάτι που μου διαφεύγει ας μιλήσει, γιατί την Δευτέρα παίρνει μπρος ο τροχός και δεν θα υπάρχει γυρισμός!

 

Συγνώμη για το μεγάλο ποστ και καλή χρονιά σε όλους!

Link to comment
Share on other sites

Φιλόδοξο project για γερούς λύτες.. Custom κατασκευή λοιπόν. Προφανώς μιλάμε για συνεργασία μηχανικού και φαναρτζή για προχωρημένες επεμβάσεις. Έχουν ξανακάνει αυτή την μετατροπή ή θα είσαι εσύ ο πρώτος ?

 

Καλή αρχή και καλό τέλος !  Κράτησε το ενδιαφέρον μας αμείωτο με φωτογραφίες σε όλα τα στάδια.

Link to comment
Share on other sites

Έχουν ξανακάνει αυτή την μετατροπή ή θα είσαι εσύ ο πρώτος ?

 

Καλή αρχή και καλό τέλος !

Το εχουν ξανα κανει αυτη την μετατροπη να φανταστω ρητορικη ερωτηση? :P

 

Φιλε καλη δυναμη και ευχομαι χωρις εμποδια η ολοκληρωση!

Δωσε φωτο στο λαο :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Η μετατροπή αυτή δεν έχει γίνει ακριβώς έτσι πουθενά στον κόσμο...

 

Ο μηχανικός έχει κάνει αντίστοιχα πράγματα σε dragster καταστάσεις και ο φανοποιός έχει μεγάλη εμπειρία σε ανακατασκεύες και προετοιμασία αγωνιστικών.

 

Σίγουρα η πιθανότητα αποτυχίας είναι υπαρκτή, αλλά θέλω να πιστεύω μικρή.

 

Σύντομα φωτογραφικό υλικό!

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ίσως το πιο δυνατο πρότζεκτ που έχω διαβάσει εδώ μέσα!!! Καλή συνέχεια φίλε!!! Σε εκτεταμένες μετατροπές, η χρήση σωληνωτου πλαισίου ίσως να είναι μονόδρομος προκειμένου να γίνουν σωστά... Δεδομένης της εμπειρίας του φανοποιου και μηχανικού, όπως αναφέρεις, δύσκολα θα πάει κάτι στραβά...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ο πολεμιστής γδύθηκε και είναι πλέον έτοιμος για την μάχη με τον τροχό και την ηλεκτροπόντα.

 

Όπως φαίνεται στις φώτο δεν έχει το παραμικρό σάπιο, ενδεικτικό της ποιότητας που είχαν εκείνη την εποχή τα αυτοκίνητα αυτά.

 

fefebad16714fdc65ffeb781a6fae336.jpge9bf7597b40a13a7c66a8f855d3befa3.jpgb3fee5ca556d4a46177260404d1d4bc3.jpgdc7e02cab82b96c767aa92c07ff46e6b.jpgd7d924354f2acbeff3ed78b736e57e65.jpg6539a6e2290480cb0674868d3af4e819.jpg

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Θα μπούνε χειροποίητα μεταλλικά στο στυλ του urquattro αλλά στο πλάτος του s1. Δυστυχώς τα bodykit s1 βγαίνουν μόνο σε μέτριας ποιότητας fiberglass ή σε carbon με αστρονομικό κόστος (3000 δολάρια το ΈΝΑ πίσω φτερό). Ελπίζω να βγει όμορφο και όχι καγκουριά. Θα δούμε...

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.