Angelos9988 Posted April 21, 2016 Share Posted April 21, 2016 Αν βουλωνουν τα μπεκ δε πρέπει να ελεγχθεί και το φίλτρο βενζίνης; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis_TDI Posted April 22, 2016 Share Posted April 22, 2016 ωραία Χριστόφορε, θα ξεμπερδέψεις επιτέλους κ εσύ!! καλημέρα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristoforosQ Posted April 22, 2016 Author Share Posted April 22, 2016 Αν βουλωνουν τα μπεκ δε πρέπει να ελεγχθεί και το φίλτρο βενζίνης;Ειχε αλλαχτεί το φιλτρο.Και οι βαλβίδες ηταν καθαρές τα φλαπς είχαν μια λεπτή στρώσει καπνας Με αυτο το σύστημα της ειχα καθαρίσειΤωρα το μπεκ πως βούλωσε δν ξερω! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KeM Posted April 23, 2016 Share Posted April 23, 2016 Δεν θελω να φανταστώ οτι το μπεκ αστόχησε απο το υλικό τύπου seafoam που χρησιμοποιήθηκε για τν καθαρισμό.. Ειναι πραγματικά αξιοπερίεργο διότι δεν βουλώνουν ετσι απλα τα μπεκ στα τφσι.. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted April 23, 2016 Share Posted April 23, 2016 Δεν εχει καμια σχεση το κυκλωμα της βενζινης με το σημειο που μπηκε το seafoam. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KeM Posted April 23, 2016 Share Posted April 23, 2016 Πφφφ ακομα να ξέμεθυσω απο χθες Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristoforosQ Posted April 23, 2016 Author Share Posted April 23, 2016 Δεν θελω να φανταστώ οτι το μπεκ αστόχησε απο το υλικό τύπου seafoam που χρησιμοποιήθηκε για τν καθαρισμό.. Ειναι πραγματικά αξιοπερίεργο διότι δεν βουλώνουν ετσι απλα τα μπεκ στα τφσι.. Sent from my iPhone using Tapatalk Μαλλον δν κατάλαβες τι γραφω.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KeM Posted April 23, 2016 Share Posted April 23, 2016 Ναι το ειπα πριν Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikosnikaia Posted October 28, 2017 Share Posted October 28, 2017 Παιδιά καλησπέρα βλέπω αυτό το πρόβλημα που είχε ο φίλος παραπάνω και αντιμετωπίζω κάτι παρόμοιο όταν βάλω μπρος το αυτοκίνητο το πρωί κάνει σταδιακά κοψίματα και μπερδέματα εδώ και κάποιες μέρες λοιπόν αλαξα μπουζί και πολλαπλασιαστές και ακόμα τα ίδια και επίσης μου βγάζει μισφαιερ στον 3 κύλινδρο στις 6800 στροφές και μετά βγάζει μισφαιερ σε όλους τους κυλίνδρους αλλά μόνον όταν έχω μεγάλη πίεση Τούρμπο έχετε κάτι κατά νου ευχαριστώ εκ των προτέρων Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted October 28, 2017 Share Posted October 28, 2017 (edited) Εφοσον εχεις αλλαξει μπουζι και πολλαπλασιαστες, ελεγξε σωληνακια υποπιεσης (μπαρομετρο που παιρνεις υποπιεση κτλ) και ελεγξε μηπως κλεβεις απο καπου αερα ( απο καποιο κολαρο) ή μηπως χανεις αερα. Εαν ειναι και αυτα οκ, τοτε παμε για αντλια χαμηλης και υψηλης , πολυ πιθανον να τα εχει παιξει καποιες απο τις δυο και να μην φτανει η παροχη , ετσι στεγνωνει και σου κανει misfire. Θελει να γινει ενα καλο λογκ για να δεις τις αντλιες και να δεις εαν σου κλεινει η πεταλουδα την ωρα που σου κανει misfire οπως επισης και καναλι 15-16 για να δεις εαν βγαζει συνεχομενα misfire σε καποιο συγκεκριμενο κυλινδρο ή σε ολους , επισης καλο ειναι να γινει και ενας ελεγχος στα ρευματα σου να δεις εαν εισαι οκ, να δεις και γειωση. Eαν ειναι οκ και οι αντλιες τοτε κανε ενα ελεγχο στα μπεκ σου . Εαν παλι συνεχισει κανε ενα ελεγχο την πολλαπλη εισαγωγης σου να δεις εαν τα φλαπς ανοιγουν σωστα ή μηπως εχεις κανενα ραγισμα στην πολλαπλη εισαγωγης. Εαν δεν βγει ακρη μετα απο ολα αυτα τοτε πας για μετρηση συμπιεσης του καθε κυλινδρου ...... και παει λεγοντας. Δες ολα αυτα και ξανα μιλαμε. Edited October 28, 2017 by tasossline Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikosnikaia Posted October 28, 2017 Share Posted October 28, 2017 Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σου ήταν αναλυτικότατη λοιπόν έχω πάρει συμπίεση 200 σε κάθε κύλινδρο έχω αλλάξει όλα τα σολινακια υποπίεσης και πιέσει έχω βάλει καινούργια μπουζί καινούργιους πολλαπλασιαστές έχω πριν περίπου 4000 χιλιόμετρα καινούργια αντλία υψηλής λαό χαμηλής πίεσης βενζίνης το μόνο που δεν έχω κοιτάξει είναι η πολλαπλή και τα φλαπς αλλά το μοτέρ είναι από επισκευή πριν 15000 χιλιόμετρα επίσης μου έβγαλε αλη μια βλάβη μέσα στο abs 01314 και την σβήνω και ξανά επανέρχεται έχω το vagcom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikosnikaia Posted October 28, 2017 Share Posted October 28, 2017 Δεν ξέρω βέβαια αν σχετίζεται με αυτό απλά το αναφέρω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted October 28, 2017 Share Posted October 28, 2017 Οχι το abs δεν εχει σχεση, τοτε δες μπεκ ,πολλαπλη εισαγωγης και την πισω αντλια. Επισης λογκαρε οπως σου ειπα να δεις τις αντλιες παλι , δες να λογκαρεις να δεις τα misfire για να δουμε που βγαζει οπως επισης πεταλουδα και καναλι 31 για να δουμε εαν στεγνωνει την ωρα που κανει misfire. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikosnikaia Posted October 28, 2017 Share Posted October 28, 2017 Έχω Αλαξη και πισο αντλία πριν 2 μήνες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted October 28, 2017 Share Posted October 28, 2017 (edited) Έχω Αλαξη και πισο αντλία πριν 2 μήνες Ωραια δες τοτε εαν στεγνωνει ,δες τα μπεκ σου, τη πολλαπλη εισαγωγης τα φλαπς και εαν εχει καποιο ραγισμα. Edited October 28, 2017 by tasossline Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikosnikaia Posted October 28, 2017 Share Posted October 28, 2017 Το μόνο που με προβληματίζει είναι ότι πρόσφατα το Πήγα και έβαλα shift + lunch control και από τότε με το παρουσιάζει στα δύο μπαρ πίεση βγάζει μεις fire στο 1,8 δεν έχω κανένα πρόβλημα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikosnikaia Posted October 28, 2017 Share Posted October 28, 2017 Μπορώ να το λογκαρω και μόνος μου γίνετε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted October 28, 2017 Share Posted October 28, 2017 (edited) Ωραια επομενη ερωτηση , σου κανει misfire στη μεγαλη πιεση και εφοσον κανεις αλλαγη? με το που κανεις αλλαγη σου κανει misfire και μετα καθαριζει ή συνεχιζει? Edited October 28, 2017 by tasossline Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikosnikaia Posted October 28, 2017 Share Posted October 28, 2017 Άκουσε να δεις έχω κόφτη 7000 στροφές από τότε που έβαλα τα Προγραματα για κάποιον λόγο μερικές φορές πάει 7000 και καπιες άλλες 7300 εμένα κάνει στις 6870 που το είδα στο vagcom και μια λέει στον κύλινδρο 3 και επόμενη βλάβη all cylinder Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristoforosQ Posted October 28, 2017 Author Share Posted October 28, 2017 (edited) Άκουσε να δεις έχω κόφτη 7000 στροφές από τότε που έβαλα τα Προγραματα για κάποιον λόγο μερικές φορές πάει 7000 και καπιες άλλες 7300 εμένα κάνει στις 6870 που το είδα στο vagcom και μια λέει στον κύλινδρο 3 και επόμενη βλάβη all cylinderφιλος δες την πισω αντλια τωρα που ειναι νωρις κατα 99,7% ειναι η πισω αντλια.... αν εχεις καλωδιο δες αν δουλευει η τρομπα χαμηλης απο 5,8bar και πανω αν οχι πας για αλλαγη Edited October 28, 2017 by xristoforosQ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikosnikaia Posted October 28, 2017 Share Posted October 28, 2017 Μου κάνει μισφαιερ στα μεγάλα φορτία 4 ας πούμε υψηλές στροφές Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikosnikaia Posted October 28, 2017 Share Posted October 28, 2017 Θα το βάλω αύριο πρωί και θα κάνω πάτημα με ενδείξεις αντλίας πισο και πεταλούδα και μετά βλέπω τι πω 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted October 28, 2017 Share Posted October 28, 2017 (edited) φιλος δες την πισω αντλια τωρα που ειναι νωρις κατα 99,7% ειναι η πισω αντλια.... αν εχεις καλωδιο δες αν δουλευει η τρομπα χαμηλης απο 5,8bar και πανω αν οχι πας για αλλαγη Δεν ισχυει αυτο που λες φιλε, 5.8 θα σηκωσει στις χαμηλες στροφες στις ψηλες μετα τις 6000 πεφτει στο 4-3,8 στο κοφτη περιπου. Επισης φιλε κανε τα λογκς που σου ειπα πιο πανω να δουμε τι γινεται μηπως ειναι και θεμα μειγματος και αντι να στεγνωνει μηπως ειναι πιο πλουσιο απο οτι χρειαζεται , εαν δεν δουμε ομως λογκ δεν θα μπορεσουμε να βγαλουμε, πχ εαν κλεινει η πεταλουδα σε εκεινες τις στροφες τοτε μπουκωνει και σου κανεi misfire. Edited October 28, 2017 by tasossline Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikosnikaia Posted October 28, 2017 Share Posted October 28, 2017 Έχεις δίκιο αύριο το πρωί θα το λογκαρω να ξεμπερδευω να δω τι συμβενη ακριβώς μην κάνει κανένα μπαμ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristoforosQ Posted October 28, 2017 Author Share Posted October 28, 2017 Δεν ισχυει αυτο που λες φιλε, 5.8 θα σηκωσει στις χαμηλες στροφες στις ψηλες μετα τις 6000 πεφτει στο 4-3,8 στο κοφτη περιπου. Επισης φιλε κανε τα λογκς που σου ειπα πιο πανω να δουμε τι γινεται μηπως ειναι και θεμα μειγματος και αντι να στεγνωνει μηπως ειναι πιο πλουσιο απο οτι χρειαζεται , εαν δεν δουμε ομως λογκ δεν θα μπορεσουμε να βγαλουμε, πχ εαν κλεινει η πεταλουδα σε εκεινες τις στροφες τοτε μπουκωνει και σου κανεi misfire. σωστα να δουλευει στις υψηλες στροφες πανω απο 4,0 bar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.