heloo Posted December 19, 2015 Share Posted December 19, 2015 Καλημερα στο φορουμ. Εχοντας εδω και καιρο ενα 1.6tdi ambition με την sline αναρτηση εχω αποφασισει οτι αυτη η αναρτηση ειναι πολυ σκληρη για τον χαρακτηρα του αυτοκινητου.Μπορει το αμαξι να ειναι βραχος στις στροφες αλλα η θυσια στην ανεση ειναι πολυ μεγαλη.Ο ημιακαμπτος πισω κανει τα πραγματα ακομα χειροτερα. Εχει κανει καποιος καποια αλλαγη προς μαλακοτερη να προτεινει κατι? Ρωτησα αντιπροσωπια και μου ειπαν οτι εχω την ποιο μαλακιά αλλα δεν παιζει κατι τετοιο. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
splash18 Posted December 19, 2015 Share Posted December 19, 2015 οντως είναι αρκετα σκληρη... Υπαρχουν 3 ειδω αναρτησεις για το a3 : η απλη (εδοση attraction) η σπορ (εδοση ambition) και η s Line η οποια είναι αρκετα σκληρη..... Φανταζομαι εχεις και το εσωτερικο πακετο s Line οπου σου δινουν τη συγκεκριμενη αναρτηση αν και θα μπορουσες να την καταργησεις κατά την παραγγελια, γιατι κουραζει αρκετα ειδικα στη χωρα μας που οι δρομοι είναι αστα να πανε..... Η ιδανικη πιστευω και σαν κατοχος αλλα και στα test drive που εχω κανει, είναι η δευτερη επιλογή η sport της ambition εκδοσης Νομιζω ότι μπορεις να αλλαξεις την αναρτηση με τη διαφορα ότι αυτό εχει μεγαλο κοστος..... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xrhstosa4b6 Posted December 19, 2015 Share Posted December 19, 2015 Όλα γίνονται και στο εμπόριο υπάρχουν δεκάδες αναρτήσεις διαφόρων σκληροτητων, όμως να έχεις υπόψιν σου ότι το αυτοκίνητο θα αλλάξει ριζικά χαρακτήρα και αν και θα είναι άνετο, θα είναι αρκετά πιο επικίνδυνο σε απότομους ελιγμούς 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ianos Posted December 19, 2015 Share Posted December 19, 2015 (edited) Επικίνδυνο σιγουρα δεν θα το πεις ευκολα Χρήστο. Εκτός και αν θεωρείς οτι το 95% των Audi που κυκλοφορούν ειναι επικίνδυνα. Δεν μιλάμε για 300 ίππους αλλα για ενα ομογενειακό αυτοκινητο 100-120 αλόγων που απλα θα ειναι πιο μαλακό και πιο ενδοτικό σε σχεση με πριν. Τωρα φιλε heloo καλώς ήρθες. Πολλοι κάτοχοι Α3 αλλάζουν απο μαμά αναρτηση και πανε σε σκληρότερη (ambition η sline) οποτε με το που θα πεις πως ανταλλάσσεται η αναρτηση σου μαλλον θα βρεθούν πιθανοί συμφορουμιτες πρόθυμοι για μια τετοια τράμπα. Οπως σου είπε και ο splash παντως η ιδανική λυση ειναι η ambition αλλα εχει να κανει και με τος ανάγκες του καθενός οποτε μπορει και η attraction να ειναι καλη για εσενα. Αυτο που θα σου πρότεινα ειναι να οδηγήσεις ειτε καποιο αυτοκινητο μέλους με ambition η attraction η ακομη και να ζητήσεις ενα test drive απο την τοπική αντιπροσωπεία ωςτε να καθαρίσεις για ποια απο τις δυο ενδιαφέρεσαι. Μετα υπάρχουν λύσεις. Edited December 19, 2015 by ianos 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NASSOS Posted December 19, 2015 Share Posted December 19, 2015 Επικίνδυνο σιγουρα δεν θα το πεις ευκολα Χρήστο. Εκτός και αν θεωρείς οτι το 95% των Audi που κυκλοφορούν ειναι επικίνδυνα. Δεν μιλάμε για 300 ίππους αλλα για ενα ομογενειακό αυτοκινητο 100-120 αλόγων που απλα θα ειναι πιο μαλακό και πιο ενδοτικό σε σχεση με πριν. Τωρα φιλε heloo καλώς ήρθες. Πολλοι κάτοχοι Α3 αλλάζουν απο μαμά αναρτηση και πανε σε σκληρότερη (ambition η sline) οποτε με το που θα πεις πως ανταλλάσσεται η αναρτηση σου μαλλον θα βρεθούν πιθανοί συμφορουμιτες πρόθυμοι για μια τετοια τράμπα. Οπως σου είπε και ο splash παντως η ιδανική λυση ειναι η ambition αλλα εχει να κανει και με τος ανάγκες του καθενός οποτε μπορει και η attraction να ειναι καλη για εσενα. Αυτο που θα σου πρότεινα ειναι να οδηγήσεις ειτε καποιο αυτοκινητο μέλους με ambition η attraction η ακομη και να ζητήσεις ενα test drive απο την τοπική αντιπροσωπεία ωςτε να καθαρίσεις για ποια απο τις δυο ενδιαφέρεσαι. Μετα υπάρχουν λύσεις. Αν και με προλαβες....θα συμφωνησω απολυτα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xrhstosa4b6 Posted December 19, 2015 Share Posted December 19, 2015 Ανάλογα πόσο μαλακό θέλει να το κάνει. Άποψη μου επειδή ακριβώς οι ελληνικοί δρόμοι είναι όπως είναι, όσο πιο σπορ είναι η ανάρτηση, τόσο το καλύτερο από πλευράς ασφαλείας. Το s line είναι μία χρυσή τομή για άνεση και ασφάλεια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazyio Posted December 19, 2015 Share Posted December 19, 2015 Η αναρτηση του ambition ειναι ηλεκτρονικα ρυθμιζομενη. Αναλογα το driving mode σληραινει ή μαλακωνει αναλογα. Αν θυμαμαι καλα το πακετο s line ακυρωνει αυτη την ρυθμιση της αναρτησης. Αρα αν παρει αναρτηση απο ambition με ποια ρυθμιση θα ερχεται η αναρτηση μαμα? Με την σκληρη ρυθμιση (dynamic mode) ή την πιο μαλακή (comfort mode).?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ianos Posted December 19, 2015 Share Posted December 19, 2015 (edited) Ανάλογα πόσο μαλακό θέλει να το κάνει. Άποψη μου επειδή ακριβώς οι ελληνικοί δρόμοι είναι όπως είναι, όσο πιο σπορ είναι η ανάρτηση, τόσο το καλύτερο από πλευράς ασφαλείας. Το s line είναι μία χρυσή τομή για άνεση και ασφάλεια. Αν αυτη ειναι η δική σου αποψη τη δέχομαι ευχαρίστως. Απλα αφορα στα δικά σου γούστα. Προφανώς ο heloo τη βρίσκει πιο σφιχτή απο οσο μπορει να αντέξει, οπως κι εγώ βρίσκω αρκετά σφιχτή και κουραστική για καθημερινή χρήση τη λυση bilstein eibach σε Β8 και ψάχνω αναρτήσεις ambition. Απο την άλλη μπορει να ειναι οδηγοί που βρίσκουν τα bilstein υπερβολικά μαλακά και ψάχνουν για κούτσουρα. Δεν θα κρίνω εγώ ποια λυση ειναι σωστή και ποια λαθος αφου ειναι καθαρά υποκειμενικό θεμα. Σε καμια περίπτωση ομως δεν μπορω να υποστηρίξω πως αυτο που δεν ταιριάζει στις δικές μου προτιμήσεις ειναι επικίνδυνο για το σύνολο των οδηγών. Αν για παράδειγμα ο φιλος που ξεκίνησε το topic κανει 15.000 χλμ το χρονο εντός πόλης σε τυπικούς ελληνικούς δρομους γεμάτους λακούβες και αλλα 1000χλμ σε εθνική οδό με ταχύτητες 130-150χαω πιο επικίνδυνη θεωρω (για τη μεση του και την ψυχική του υγεία) την sline απο οτι την ambition. Αν απο την άλλη κανει 10.000χλμ το χρονο σε Αττική οδό η εθνική με 180-200χαω και παρόλα αυτα του φαινεται σκληρή τοτε ας παει σε kW η pss... "Γνωμη μου" παντα, ετσι; (Που λέει και ένας φιλος εδω μεσα ) Η αναρτηση του ambition ειναι ηλεκτρονικα ρυθμιζομενη. Αναλογα το driving mode σληραινει ή μαλακωνει αναλογα. Αν θυμαμαι καλα το πακετο s line ακυρωνει αυτη την ρυθμιση της αναρτησης. Αρα αν παρει αναρτηση απο ambition με ποια ρυθμιση θα ερχεται η αναρτηση μαμα? Με την σκληρη ρυθμιση (dynamic mode) ή την πιο μαλακή (comfort mode).?? Δυστυχως δεν εχω εικονα απο 8v γι αυτο πρότεινα να οδηγήσει καποιο αυτοκινητο μέλους με αντίστοιχες αναρτήσεις η ακομη πιο ευκολα αφου το 8v ειναι ηδη σε παραγωγή να το κανει test drive σε μια αντιπροσωπεία για να αποφασίσει τι του ταιριαζει καλυτερα!! Edited December 19, 2015 by ianos 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xrhstosa4b6 Posted December 19, 2015 Share Posted December 19, 2015 Bilstein eibach είναι τέλειος συνδυασμός αλλά συμφωνώ ότι κοπανάει λίγο, αν και η στραβή μόνο μια φορά συμβαίνει και όταν τρώει σφαλιάρες επειδή έκανες λάθος εκτίμηση και μπήκες με χιλιόμετρα που δεν στρίβει θες κάτι που να είναι όσο πιο απόλυτο γίνεται. Τώρα έχω ελατήρια s line και αμορτισέρ Bilstein κίτρινα γιατί δεν βρήκα κάτι πιο σκληρό σε αμορτισέρ με προσιτή τιμή. Δεκτό 100% όμως αυτό που λες πάντως, απλά οταν ήταν μαλακό το δικό μου σε υπερεκτιμηση ήταν απίστευτες οι σφαλιάρες που έτρωγε, δεν ήξερα από που να το μαζέψω, τώρα πέρα από την πλάκα σε συνδυασμό με μία αλλαγή στην ευθύγραμμιση είναι πολύ πιο απλά τα πράγματα. Δεν κυνηγάω τα όρια, αλλά ιδίως όταν κάνεις διαδρομή και θες να φας τα χιλιόμετρα ίσως και να κάνεις λάθος και να βρεθείς να μπαίνεις γρήγορα σε στροφή, εκεί δεν θες κάτι μαλακό Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spiros80 Posted December 19, 2015 Share Posted December 19, 2015 Η αναρτηση του ambition ειναι ηλεκτρονικα ρυθμιζομενη. Αναλογα το driving mode σληραινει ή μαλακωνει αναλογα. Αν θυμαμαι καλα το πακετο s line ακυρωνει αυτη την ρυθμιση της αναρτησης. Αρα αν παρει αναρτηση απο ambition με ποια ρυθμιση θα ερχεται η αναρτηση μαμα? Με την σκληρη ρυθμιση (dynamic mode) ή την πιο μαλακή (comfort mode).?? Αν εννοείς το drive select, δεν επηρεάζει την ανάρτηση, μόνο το τιμόνι και τη μηχανή, για την ανάρτηση χρειάζεται extra το magnetic drive. Παντως το λένε και στα ξένα φόρουμ οτι η sline ανάρτηση είναι ακόμα σκληροτερη και απο αυτή του S3. Στάλθηκε από το SM-N920C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
splash18 Posted December 19, 2015 Share Posted December 19, 2015 (edited) Συμφωνω με τον SPYRO80. Η αναρτηση ambition είναι ηλεκτρονικα ρυθμιζομενη δυστυχως, μονο σε συνδυασμο με το magnetic ride το οποιο χρεωνεται κατά πολύ σαν Extra κατά την παραγγελια. Τα driving modes δεν επηρεαζουν αναρτηση χωρις magnetic ride αλλα μονο αποκριση πεταλ γκαζιού και τιμονι. Χωρια ότι σαν κατοχος s Line αναρτησης πρεπει να προσεχεις τις λακουβες γιατι εκτος από το κοπανημα πρεπει να προσεχεις να μη σπασει κανας προφυλακτήρας λογω μεγαλυτερου χαμηλωματος αστη φωτο a3 Ambiton vs a3 s line ολοκληρωμενο πακετο Edited December 19, 2015 by splash18 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazyio Posted December 19, 2015 Share Posted December 19, 2015 Sorry ρε παιδια αλλα γιατι νομιζω οτι σκληραινει κ η αναρτηση?? Οποτε το ενεργοποιω που το εχω δοκιμασει και σε στροφιλικια ειναι πιο σκληρο το αμαξι... Ειστε σιγουροι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spiros80 Posted December 19, 2015 Share Posted December 19, 2015 Αν πας στις ρυθμίσεις στο MMI επιλέγεις εσύ τις αλλαγές στο individual , οπότε βλέπεις και τι αλλάζει Στάλθηκε από το SM-N920C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazyio Posted December 19, 2015 Share Posted December 19, 2015 (edited) Αν θυμαμαι καλα στο individual mode δεν ειναι ενεργες οι ρυθμισεις ακομα και αν μπορεις να τις αλλαξεις... Ειναι δλδ ενα "νεκρο" mode... Edited December 19, 2015 by crazyio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heloo Posted December 19, 2015 Author Share Posted December 19, 2015 Παιδια δεν εχω καποιο εσωτερικο η εξωτερικο πακετο σλινε, απλα με την εκδοση αμβιτιον αν δεν επιλεξεις διαφορετικα το αμαξι ερχετε ως στανταρ με αναρτηση σλινε.απο οτι εχω καταλαβει υπαρχουν τεσσερεις αναρτησεις η αττρακτιον η σλινε ,του σ3 και η μαγνιτικη.εγω τωρα σκεφτομαι να αλλαξω μονο ελατηρια και να βαλω του ατρακτιον. Λετε να δω διαφορα η ολη η μαγκια ειναι στα εμβολα της αναρτησης? Τωρα για τον χαρακτηρα του αυτοκινητου λεω να το ρισκαρω,δεν λεω το αμαξι μπαινει στις στροφες αερας και εμπνεει μεγαλη εμπιστοσυνη αλλα δυστιχως δεν ειναι για δρομους ελλαδας..ειδικα μεσα στην πολη .για οικογενειακο αμαξι το εχω δεν κινυγαω χρονους Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazyio Posted December 19, 2015 Share Posted December 19, 2015 (edited) Στην παραγγελια του αμαξιου που βλεπω τωρα εχω στον εξοπλισμο τον κωδικο "2UA δυναμικη αναρτηση". Τον εχει καποιος αλλος? Μηπως αυτο ειναι η magnetic ride αναρτηση? Η οποια ακυρωνει την σπορτ μαμα αναρτηση. Φιλε heloo ΑΝ εμπαινα στην διαδικασια αλλαγης αναρτησης θα αλλαζα κ ελλατηρια κ αμορτισερ για να πετυχω το 100% επιθυμιτο αποτελεσμα. Προσωπικα ομως δεν θα αλλαζα την πιο σκληρη και ταυτοχρονα πιο απολυτη αναρτηση για πιο μαλακή. Βεβαια αυτο ειναι καθαρα προσωπικη επιλογη. Edited December 19, 2015 by crazyio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skia Posted December 20, 2015 Share Posted December 20, 2015 (edited) Όταν έχεις magnetic ride λογικά έχει και αυτό το κουμπί από ότι έχω δει το μέσεο Θάνος Edited December 20, 2015 by skia 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanA4 Posted December 20, 2015 Share Posted December 20, 2015 Η σκληρότητα μιας ανάρτησης έχει να κάνει με τα αμορτισέρ. Τα ελατήρια ρυθμιζουν το ύψος. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
splash18 Posted December 20, 2015 Share Posted December 20, 2015 Στην παραγγελια του αμαξιου που βλεπω τωρα εχω στον εξοπλισμο τον κωδικο "2UA δυναμικη αναρτηση". Τον εχει καποιος αλλος? Μηπως αυτο ειναι η magnetic ride αναρτηση? Η οποια ακυρωνει την σπορτ μαμα αναρτηση. Φιλε heloo ΑΝ εμπαινα στην διαδικασια αλλαγης αναρτησης θα αλλαζα κ ελλατηρια κ αμορτισερ για να πετυχω το 100% επιθυμιτο αποτελεσμα. Προσωπικα ομως δεν θα αλλαζα την πιο σκληρη και ταυτοχρονα πιο απολυτη αναρτηση για πιο μαλακή. Βεβαια αυτο ειναι καθαρα προσωπικη επιλογη. Καλημερα! Καταρχην οι αναρτησεις ειναι 3 ειδων οπως ειπαμε παραπανω..... αν σου γραφει το βιβλιαρακι οτι εχει αυτο τον κωδικο ''2UA'', σημαινει οτι ο dealer σου ακυρωσε την ambition sport αναρτηση για καποιο λογο και εχεις την απλη που εχει η εκδοση attraction για αυτο οταν αλλαζεις το driving mode σε dynamic εχεις την εντυπωση οτι σκληραινει παρολο που δεν σκληραινει.... το magnetic ride δεν ειναι αναρτηση αλλα ''συστημα ηλεκτρονικης προσαρμογης υπαρχουσας αναρτησης'' και ειναι επισης στον εξτρα εξοπλισμο και αρκετα ακριβο θα ελεγα... παρακατω παραθετω φωτο με τον κωδικο 2UA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanA4 Posted December 20, 2015 Share Posted December 20, 2015 Να συμπληρώσω και κάτι άλλο. Πριν προβείς σε αντικατάσταση ανάρτησης, δοκίμασε να αλλάξεις λάστιχα. Προτίμησε κάποιο με μαλακά μάγουλα -πλαϊνά, βάλε κατά τι λιγότερο αέρα από αυτό που σου προτείνει η Audi και θα εκπλαγεις με το αποτέλεσμα. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazyio Posted December 20, 2015 Share Posted December 20, 2015 Οχι Θανο δεν εχω τετοιο κουμπι. Thanks Στελιο για τις πληροφοριες. Ισως τελικα να δινει αλλη αισθηση το πιο σκληρο τοτε τιμονι που κανει πιο απολυτη την οδηγηση σε στροφες. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theodore Saba Posted December 20, 2015 Share Posted December 20, 2015 Με αφορμή αυτά που πολυ σωστά σου λέει ο PanA4 , πριν αλλαξεις το οτιδήποτε ξεκινά από το πιο ανεξοδο. Βάλε λιγότερη πίεση στα λάστιχα και ακόμα καλύτερα πήγαινε σε ένα βουλκανιζατέρ και βγάλε τον αέρα και βάλε άζωτο . Πιστεύω ότι θα έχει διαφορά. Μου φαίνεται αδιανόητο ενα απλό Α3 να μην έχει all around χαρακτήρα . Δεν είναι το rs3 ούτε καν s3. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.