Dimitris_Kon Posted January 8, 2016 Share Posted January 8, 2016 Ο κωδικός κινητήρα σου το πιθανότερο είναι BGB. Με ένα σετ μπιελες και έμβολα, μια ΚΟ4 64 μπεκ και περιφερειακά (δεν αναλύω περαιτέρω) μπορεί να ανεβεί αρκετά παραπάνω σαν κινητήρας. Το θέμα δίσκου και λοιπών αναλώσιμων, δεν αφορά το παρον τοπικ μιας και το θέμα είναι ο κινητήρας. Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostasb7 Posted January 8, 2016 Author Share Posted January 8, 2016 Σας ευχαριστω ολους με καλυψατε πληρως Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted January 8, 2016 Share Posted January 8, 2016 Απογοητευτικα γιατι ενα φιλος εχει ibiza fr 05 1.8t και τωρα ειναι στα 320 και ολα οκ πιστευα οτι ειχα καλθτερο μοτερ για αυτο.Ειναι τελειως αλλο μοτερ. Τελειως αλλη φιλοσοφια σχεδιασμου. Τελειως αλλα ολα. Μην συγκρινεις. Ειναι αδικο για το μοτερ σου. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
G_KAR Posted January 9, 2016 Share Posted January 9, 2016 Σας ευχαριστω ολους με καλυψατε πληρως Καλή τύχη και καλές βόλτες. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Πάνος Σκορδάς Posted March 9, 2018 Share Posted March 9, 2018 40 για μένα όριο ασφαλείας. Υπάρχουν και αυτοκίνητα του δίλιτρου που έχουν βγαλει 48 και 275 χωρίς εντόσθια αλλα με τεράστιο ρίσκο και μετρώντας γκαζιες. Δημήτρης δημήτρη καλησπέρα,όπως έκανα scroll για να περάσει η ώρα μου έπεσε το μάτι μου σε αυτό το topic.θα διαφωνησω!το δικό μου ειναι καπου στα 290 άλογα(εισαγωγη,σκαστρα,αντλία υψηλης εμπρός,προγραμμα,αγωνιστικό καταλύτη,downpipe 73mm,εξάτμιση πολύ ελεύθερη και το αμάξι υπολογίζεται καπου στα 430 nm.πατάω αρκετά συχνά με 2ες,3ες και δεν εχω κανενα απολύτως προβλημα.απο στάση δεν πατάω μόνο γιατι δεν θέλω να μείνω απο δισκοπλατό.το turbo gauge που έχω μου δειχνει με τέρμα γκάζι με 3η 1,85 bar.το αμάξι ειναι της οικογενειας και το παιρνει και ο πατερας μου με τη μανα μου για τη βολτα τους.κανένα απολύτως προβλημα μεχρι τώρα Παναγιώτης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted March 9, 2018 Share Posted March 9, 2018 δημήτρη καλησπέρα,όπως έκανα scroll για να περάσει η ώρα μου έπεσε το μάτι μου σε αυτό το topic.θα διαφωνησω!το δικό μου ειναι καπου στα 290 άλογα(εισαγωγη,σκαστρα,αντλία υψηλης εμπρός,προγραμμα,αγωνιστικό καταλύτη,downpipe 73mm,εξάτμιση πολύ ελεύθερη και το αμάξι υπολογίζεται καπου στα 430 nm.πατάω αρκετά συχνά με 2ες,3ες και δεν εχω κανενα απολύτως προβλημα.απο στάση δεν πατάω μόνο γιατι δεν θέλω να μείνω απο δισκοπλατό.το turbo gauge που έχω μου δειχνει με τέρμα γκάζι με 3η 1,85 bar.το αμάξι ειναι της οικογενειας και το παιρνει και ο πατερας μου με τη μανα μου για τη βολτα τους.κανένα απολύτως προβλημα μεχρι τώρα Παναγιώτης 40 κιλά για την ακρίβεια αλλά εντάξει Παναγιώτη δεν είναι τραγική η διαφορά. Για την ιπποδύναμη όμως θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω εγώ, καθώς θεωρώ σχεδόν απίθανο με ΚΟ3 τέζα να φτάσεις τα 290. ΕΞάλλου καλό είναι και να διαφωνούμε, η δημοκρατία προάγει το διάλογο! Να είσαι καλά και να το χαίρεσαι, όσα και να βγάζει! Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iliasr38 Posted March 9, 2018 Share Posted March 9, 2018 Με γαργαλημα στην μαμα gate τα φθανει Δημητρη! 305 ειχα βγαλει στο 18αρι με κιτρινο ελατηριο.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted March 9, 2018 Share Posted March 9, 2018 Λιακο μπερδεύεις γενιές tfsi και Α3 με Α4. Χαώδης διαφορά Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iliasr38 Posted March 10, 2018 Share Posted March 10, 2018 Λιακο μπερδεύεις γενιές tfsi και Α3 με Α4. Χαώδης διαφορά Δημήτρης Μητσε ναι το μπερδεψα...βλεπω οτι τα 200αρια αυτα με το ζορι πανε 250... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Πάνος Σκορδάς Posted March 28, 2018 Share Posted March 28, 2018 μα για αυτό μιλάμε για να ανταλλάζουμε απόψεις!χαχα φυσικα τα αλογα αυτά τα λεω για μοτέρ,ρόδα θα δω καμια 250αρα στο δυναμομετρο οταν βρω χρόνο και το πάω.πραγματικά το θέμα αυτό με βασανίζει πόσα μπορεί να είναι.κάποιος άλλος τρόπος να ξεσουμίσω και άλλο την κ03 υπάρχει? Παναγιώτης 40 κιλά για την ακρίβεια αλλά εντάξει Παναγιώτη δεν είναι τραγική η διαφορά. Για την ιπποδύναμη όμως θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω εγώ, καθώς θεωρώ σχεδόν απίθανο με ΚΟ3 τέζα να φτάσεις τα 290. ΕΞάλλου καλό είναι και να διαφωνούμε, η δημοκρατία προάγει το διάλογο! Να είσαι καλά και να το χαίρεσαι, όσα και να βγάζει! Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted March 28, 2018 Share Posted March 28, 2018 μα για αυτό μιλάμε για να ανταλλάζουμε απόψεις!χαχα φυσικα τα αλογα αυτά τα λεω για μοτέρ,ρόδα θα δω καμια 250αρα στο δυναμομετρο οταν βρω χρόνο και το πάω.πραγματικά το θέμα αυτό με βασανίζει πόσα μπορεί να είναι.κάποιος άλλος τρόπος να ξεσουμίσω και άλλο την κ03 υπάρχει? Παναγιώτης Όχι Πάνο. Την φτάνεις ήδη στο όριό της - γνώμη μου. Το κάνεις σεσουάρ, όσο και να το φυσήξεις. Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Πάνος Σκορδάς Posted March 29, 2018 Share Posted March 29, 2018 Όχι Πάνο. Την φτάνεις ήδη στο όριό της - γνώμη μου. Το κάνεις σεσουάρ, όσο και να το φυσήξεις. Δημήτρης next step k04 with s3 injectors λοιπον Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DimitrisA1 Posted March 30, 2018 Share Posted March 30, 2018 Πολυ καλησπερα σας ειμαι κατοχος ενος α4 β7 2.0τ κουατρο με μπουλ κινητηρα μιας και εχετε ανοιξει τετοιο θεμα πιστευεται με αλλαγη τυρμπο σε κ04 για 320 αλογα χρειαζονται χρειαζονται και σωθηκα? Σκεψη μου τυρμπο αντλια υψηλης μπεκ απο σ3...θελω το αμαξι να μην αλλαξει η νοοτροπια του οικογενειακου καθημερινου αλλα και να εχς το γκαζι οποτε το χρειαζομαι! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
THE BARBARIAN Posted March 30, 2018 Share Posted March 30, 2018 Καλησπέρα όχι δεν χρειάζεται να ανοίξεις το μοτέρ φτάνει αυτός που θα προγραμματίσει να το έχει φυλαγμένο και απο πίεση και απο αβανς διότι είναι 4Χ4 το αμάξι και ζορίζει πάρα πολύ το μοτέρΣίγουρα είναι ένα πολύ καλό Setup η K04-064 και δεν χάνει τον χαρακτήρα του το αμάξι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgio3gr Posted March 30, 2018 Share Posted March 30, 2018 Σε ότι είπε ο Barbarian, πρόσθεσε και ότι δεν θα κάνεις πατήματα τέρμα με 4η-5η-6η από τις 2500 ώστε να μην κάνεις τις μπιελες μπανάνες από την ροπη και δεν πρόκειται να κάνει κιχ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.