Jump to content

Αύξηση ιπποδύναμης και κόστος


Recommended Posts

Καλησπέρα. Ενδιαφέρομαι για αύξηση ιπποδύναμης (περίπου στους 220-250 PS από 150 που είναι τώρα) σε Α4 b5 1.8T Quattro 1996 μοντέλο με κωδικό κινητήρα ΑΕΒ. (Είναι αμάξι φίλου και ίσως το αγοράσω). Υπεύθυνες γνώμες και προτάσεις θα ήθελα  από κάποιον που έχει κάνει κάτι ανάλογο ή από κάποιον επαγγελματία. Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

παει κανα 200αρι -220 με προγραμμα αλλά λογικά θα εχει τα  θεματακια με λαδια κλπ βασικα λογω χλμ  Αν δεν ειχε προγραμμα για να ζοριστει ποτε και αναλόγως τη συντηρηση τα μοτερ αυτα βγαζουν πολλά χλμ ή αντιστροφως πολλά προβλήματα.. 

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να απευθυνθείς στον the Barbarian, είναι επαγγέλματιας και μέλος του φόρουμ. Θα ξέρει και θα έχει έτοιμες λύσεις.

Πάντως το aeb νομίζω είναι με τις γερές μπιέλες. Το κακό είναι ότι είναι μηχανογκαζο και δεν ξερω η τότε κ03 τι μέγεθος είχε

Link to comment
Share on other sites

Αν είναι σε καλή κατάσταση ο κινητήρας και το τούρμπο του, μπορείς να δεις τα 190 περίπου. Για να φτάσεις τα 250, θες αρκετά ανταλλακτικά, αλλά και κυρίως διεξοδικό έλεγχο του κινητήρα και τούρμπο, για να μην σε προδώσει λίγο αργότερα.

 

 

Δημήτρης

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Και αν έχει πολλά χιλιόμετρα Δημήτρη μόνο αν αυτός που θα το ελέγξει και αυτός που περάσει το ρυθμίσει είναι το ίδιο πρόσωπο θα καταφέρει να βάλει πρόγραμμα. Με την προϋπόθεση βέβαια ότι είναι κομπλέ ο κινητήρας.

Δύσκολα προγραμματιστης να εμπιστευτεί ένα δουλεμένο μοτέρ

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Και αν έχει πολλά χιλιόμετρα Δημήτρη μόνο αν αυτός που θα το ελέγξει και αυτός που περάσει το ρυθμίσει είναι το ίδιο πρόσωπο θα καταφέρει να βάλει πρόγραμμα. Με την προϋπόθεση βέβαια ότι είναι κομπλέ ο κινητήρας.

Δύσκολα προγραμματιστης να εμπιστευτεί ένα δουλεμένο μοτέρ

 

Συμφωνώ. Για μένα, τέτοιας ηλικίας κινητήρας, θέλει λύσιμο - προσωπική άποψη πάντα - το τονίζω.

 

 

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites

Η απορία απο τον αδαή.

Το β5 δεν έβγαινε 1.8t με 150 & 180 μαμά ονομαστικά αλογα;;

Ηταν διαφορετικός κινητήρας ο 150 απο τον 180 η ηταν απλα διαφορετική χαρτογράφηση;;

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι το 180 είχε αυτή τη κ03 που εμείς τη λέμε κ03s, που βγάζει παραπάνω άλογα. Λογικά αν την βάλεις στο 150 αρι μαζα με κανένα μπεκ και ότι άλλο έχει διαφορά, με πρόγραμμα θα φτάσει τα ίδια άλογα. Αν ίσχυει βέβαια αυτό με την κ03s

Link to comment
Share on other sites

ΑΕΒ 150 άλογα κινητήρας πάρα πολύ παλιό μοντέλο που όσο καλοσυντηρημενο και να είναι πρέπει να το ψάξεις πολύ καλά μηχανικά τούρμπο διαρροές και τα σχετικά

Απο εκεί και μετά μην το πολύ ζορίσεις δεν αξίζει ο κόπος προσωπική άποψη φίλτρο πρόγραμμα εξάτμιση αυτά και ότι βγάλει με την μαμά τουρμπίνα

Link to comment
Share on other sites

Σκεφτεσαι βελτιωσεις σε κινητηρα 20ετιας? Ποσα χλμ εχει?

Έχει 201.000 Km, γ ν η σ ι ό τ α τ α.  Τον άνθρωπο και το αμάξι το γνωρίζω προσωπικά πάνω από μια δεκαετία. Ο κινητήρας ΑΕΒ έχω ακούσει ότι είναι πολύ γερός και αντέχει μεγαλύτερες ιπποδυνάμεις. Το αμάξι είναι άψογα συντηρημένο παρ' όλο τα χρόνια του. Όποιος έχει δει από κοντά κάποια από τα 80άρια του club μπορεί να καταλάβει πως είναι εφικτό για ένα αμάξι να είναι καλύτερα διατηρημένο από άλλα σαπάκια δεκαετίας. Σκεφτόμουν λοιπόν, ότι δεν θα ήταν άσχημο, να έχω και εγώ ένα quattro γύρω στα 220 άλογα με λίγα χρήματα. ( για δεύτερο αυτοκίνητο αφού το 80άρι μου δε το πουλάω). Ευχαριστώ για κάποια πρότασή σου.

Link to comment
Share on other sites

ΑΕΒ 150 άλογα κινητήρας πάρα πολύ παλιό μοντέλο που όσο καλοσυντηρημενο και να είναι πρέπει να το ψάξεις πολύ καλά μηχανικά τούρμπο διαρροές και τα σχετικά

Απο εκεί και μετά μην το πολύ ζορίσεις δεν αξίζει ο κόπος προσωπική άποψη φίλτρο πρόγραμμα εξάτμιση αυτά και ότι βγάλει με την μαμά τουρμπίνα

Ευχαριστώ για την απάντηση. Το έψαξα σήμερα για διαρροές, κλπ. Μάταιος κόπος... Ούτε ίχνος σκόνης δεν υπάρχει. Αν υπάρχει η δυνατότητα να μου απαντήσεις (έστω και σε πμ) πόση ιπποδύναμη θα δω με φίλτρο πρόγραμμα εξάτμιση και πόσο θα μου στοιχίσουν όλα αυτά για να δω αν με συμφέρει να το αγοράσω τελικά. ( η πρότασή σου ακούγεται λογική)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

παει κανα 200αρι -220 με προγραμμα αλλά λογικά θα εχει τα  θεματακια με λαδια κλπ βασικα λογω χλμ  Αν δεν ειχε προγραμμα για να ζοριστει ποτε και αναλόγως τη συντηρηση τα μοτερ αυτα βγαζουν πολλά χλμ ή αντιστροφως πολλά προβλήματα.. 

Έχει 201.000 χιλ. και δεν έχει  π ο τ έ  φορέσει πρόγραμμα. Τα ανταλλακτικά του είναι όλα γνήσια. Αν μπορέσω ίσως φωτογραφήσω το χώρο του κινητήρα.

Link to comment
Share on other sites

Γενικά αν δουλεύει σωστά η μηχανή, τότε δεν έχεις θέμα. Για του λόγου το αληθές κανε και μια μέτρηση συμπίεσης να δεις και αυτό τι θα δείξει.

Από εκεί και πέρα έχω και εγώ μηχανή περπατημενη, μέχρι τα χιλιόμετρα σου είχα πρόγραμμα με μέτριες πιέσεις, κάτω του 1.4 από καινούργιο που ήταν (το είχε βάλει ο πρώτος ιδιοκτήτης από την πρώτη μέρα), εγώ το πήρα με 130 χιλιάδες και στα 195 άλλαξα τούρμπο, μετά τα 200 έβαλα άλλο πρόγραμμα, το ρεβο που έχω και τώρα. Μαζί με κάποια περιφερειακά για 2 στάδιο. Μετά έβαλα το υβρίδιο κάπου στα 290 και τώρα ακόμα έτσι το έχω (341). Δεν έπαθε κάτι παρα το ότι με το ρεβο δουλευε 1.8-1.9 οβερ με την 015 και με το υβρίδιο αρχικά 1.5, μετά έβαλα (για δεύτερη φορά, την πρώτη είχα στην 015) σκληρό wg και το κράταγε σχεδόν φλατ μέχρι 5000 1.8-1.9 με peak 2 μπαρ. Δεν ξέρω τι τέλος θα είχε γιατί τελικά άλλαξα wg και έβαλα ένα πιο soft για 1.7 οβερ και 1.4 σταθερή.

Αν εξαιρέσεις ότι πλέον άρχισε να τσιμπάει λάδια η μηχανή , δεν έχει κάτι άλλο. Βέβαια άλλαζα πάντα τακτικά τα λάδια (5-7000) και προσπαθούσα να έχω βενζίνη με αρκετά οκτανια ώστε να μην υπάρχει περίπτωση να χτυπήσει πυρακια.

Οπότε δεν πιστεύω να είναι θέμα τα χιλιόμετρα. Όμως γενικά οι προγραμματιστες θα το αποφύγουν. Το πιθανότερο είναι να καταλήξεις σε κονσέρβα. Εκτός αν το πάρει και το ρυθμίσει ο μηχανικός σου, που σε αυτή τη περίπτωση ο προγραμματιστης θα τον εμπιστευτεί και θα κάνει ότι του ζητήσει.

 

Γενικά αντέχουν τα aeb πολύ

 

Όμως για να μην βρεθείς με ζημιά από τη μία στιγμή στην άλλη θα πρέπει να βεβαιωθεις ότι όντως είναι κομπλέ η μηχανή. Οπότε μέτρηση συμπίεσης, πίεσης λαδιού, αλλαγή σε κάποια βάση περιφερειακά, τσεκ ότι οι αισθητήρες δουλεύουν όλοι, και μετά προχώρησε

Edited by xrhstosa4b6
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...

καλησπερα εχω ενα Audi A4 B5 kai egw quattro  fwraw ta ekseis. tourmpo k04-015 filtro eleuthero agelada eksatmisei olosomi 70 mm  psaxno na dw ti allo xriazwmai gia na ftase ta 240 250   to moter den einai sfuri alla tou exw kanei episkeuh kai exei 25.000 xiliometra  gnwmes ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.