Jump to content

Χορηγοί

Περισσότερα

Συνάντηση Audi Α3/S3/RS3 - Ark

Δείτε τις εντυπώσεις & φωτογραφίες απο την συνάντηση.
Εντυπώσεις

Συνάντηση Audi A4 S4 RS4 - Ark

Δείτε τις εντυπώσεις φωτογραφίες και σχόλια απο την εκδήλωση
Περισσότερα

Συνάντηση Αudi Sport Club - Apolis Πετρούπολη

Περισσότερα
Πολιτική προστασίας απορρήτου Read more... ×
George.GR

TT MK2 ανάρτηση και χαμήλωμα, βοήθεια-ιδέες

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους,

 

έχω γραφτεί εδώ και καιρό και σας διαβάζω και με πρώτη ευκαιρία θα γράψω για το όχημά μου.

Θέλω να ρωτήσω κάτι για αναρτήσεις και χαμήλωμα.

Έχω 42.000km στο αμάξι, φοράω σχετικά νέα ελαστικά Goodyear F1 Assymetric 2 (κάπου 1.5 χρόνο 10.000km) se 17'' ζάντα.

Στις στροφές αισθάνομαι να μην μου δίνει τόση σιγουριά/ αυτοπεποίθηση πάντα.

Οπότε σκεφτόμουνα να αλλάξω όποτε μαζέψω χρήματα για ανάρτηση και συγκεκριμένα Bilstein PSS9 B14 ή B16 PSS10 ή KW var 2 ή 3.

Τώρα έρχεται η πραγματική μου ανησυχία. Από ότι βλέπω η Bilstein ρίχνει το αμάξι αναγκαστικά 30mm και η KW νομίζω 25mm.

Δεν υπάρχει αντίστοιχη ανάρτηση υψηλών επιδόσεων που να το ρίχνει μόνο 10-15'';

Ρωτάω γιατί φοβάμαι θα βρίσκει η πόρτα στο πεζοδρόμιο ή π.χ. πάνω στην Κηφισιά στα σαμαράκια της χαριλάου τρικούπη, όσοι γνωρίζετε τι εννοώ.

 

Έχει κανείς tt mk2 με κάποια από αυτές τις αναρτήσεις? Βρίκσει πεζοδρόμιο η στα ψηλά σαμαράκια;

Έχω άλλες επιλογές, π.χ. αναγκαστικά να δώ για KONI;

 

Ευχαριστώ για την βοήθεια προκαταβολικά και καλώς σας βρήκα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλώς μας ήρθες. Δυστυχώς, αν επιλέξεις μια από τις παραπάνω αναρτήσεις, σίγουρα σε κάποια πεζοδρόμια, θα βρίσκει η πόρτα στο πλάι. Όμως αυτό, λίγο ως πολύ, είναι λογικό, αφού στην Κηφισιά ειδικά, τα πεζοδρόμια, είναι αρκετά ψηλά. Όμως σε σαμαράκια, αν δεν πηγαίνεις με μεγάλη ταχύτητα δεν βρίσκεις (προσωπικά περνάω συχνά από την Χαριλάου Τρικούπη και ξέρω σε ποιά αναφέρεσαι). Έχω ρίξει αρκετά το δικό μου (στα 50mm) και δεν βρίσκει σε σαμαράκια με χαμηλή ταχύτητα, εκτός από κάποιες απότομες καμπές σε ανηφόρες π.χ. ή σε καμια βαθειά λακούβα. Το 30άρι, δεν θεωρώ ότι θα σου δημιουργήσει θέμα - γνώμη μου, αρκεί να μην πηγαίνεις με μεγάλη ταχύτητα.

 

 

Δημήτρης

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους,

 

έχω γραφτεί εδώ και καιρό και σας διαβάζω και με πρώτη ευκαιρία θα γράψω για το όχημά μου.

Θέλω να ρωτήσω κάτι για αναρτήσεις και χαμήλωμα.

Έχω 42.000km στο αμάξι, φοράω σχετικά νέα ελαστικά Goodyear F1 Assymetric 2 (κάπου 1.5 χρόνο 10.000km) se 17'' ζάντα.

Στις στροφές αισθάνομαι να μην μου δίνει τόση σιγουριά/ αυτοπεποίθηση πάντα.

Οπότε σκεφτόμουνα να αλλάξω όποτε μαζέψω χρήματα για ανάρτηση και συγκεκριμένα Bilstein PSS9 B14 ή B16 PSS10 ή KW var 2 ή 3.

Τώρα έρχεται η πραγματική μου ανησυχία. Από ότι βλέπω η Bilstein ρίχνει το αμάξι αναγκαστικά 30mm και η KW νομίζω 25mm.

Δεν υπάρχει αντίστοιχη ανάρτηση υψηλών επιδόσεων που να το ρίχνει μόνο 10-15'';

Ρωτάω γιατί φοβάμαι θα βρίσκει η πόρτα στο πεζοδρόμιο ή π.χ. πάνω στην Κηφισιά στα σαμαράκια της χαριλάου τρικούπη, όσοι γνωρίζετε τι εννοώ.

 

Έχει κανείς tt mk2 με κάποια από αυτές τις αναρτήσεις? Βρίκσει πεζοδρόμιο η στα ψηλά σαμαράκια;

Έχω άλλες επιλογές, π.χ. αναγκαστικά να δώ για KONI;

 

Ευχαριστώ για την βοήθεια προκαταβολικά και καλώς σας βρήκα.

 

Kαλησπερα φιλε, ειχα το ιδιο αμαξι και εκανα το λαθος να βαλω coilovers weitec, ιδεις με τις kw v1 τοτε...

 

Ναι, χαμηλωσε εκει που ηθελα, εγινε τελειο στο ματι αλλα στο δρομο αστα... χαθηκε καθε ανεση, εγινε νευρικο, αποτομο και εβρισκε ανωμαλιες σε δρομους που με τη μαμα αναρτηση δεν ηξερα οτι υπηρχαν. 

 

Mε τα πολλα και με τα λιγα τις εβγαλα και ξαναεβαλα τις μαμα επανω... Δεν ξερω αν ειχαν ρυθμιση για bound/rebound θα ηταν πιο μαλακες, αλλα coilovers δυσκολα θα ξαναεβαζα. 

 

Για μενα βαλε ενα σετακι κονι κιτρινα και eibach ελατηρια τα οποια τα ειχα στο Α3 8Ρ μου και ηταν αψογα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Νομίζω ότι δεν αναφερόταν στην άνεση το ποστ, αλλά στο θέμα του χαμηλώματος. Και αυτό επειδή αναφέρει παραπάνω : "Στις στροφές αισθάνομαι να μην μου δίνει τόση σιγουριά/ αυτοπεποίθηση πάντα." το γνωστό δηλαδή θέμα που έχουν τα ΤΤ πρώτης και δεύτερης γενιάς με την αστάθεια που έχει η συμπεριφορά τους.

 

 

Δημήτρης

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ποια αστάθεια? Το αυτοκίνητο είναι βράχος!

Χωρίς πλάκα, δεν πιστεύω ότι υπάρχει αυτοκίνητο με τόσο μικρό μεταξόνιο που να έχει τέτοια σταθερότητα στα πολλά χαω, είτε σε στροφές, είτε στην ευθεία.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ποια αστάθεια? Το αυτοκίνητο είναι βράχος!

Χωρίς πλάκα, δεν πιστεύω ότι υπάρχει αυτοκίνητο με τόσο μικρό μεταξόνιο που να έχει τέτοια σταθερότητα στα πολλά χαω, είτε σε στροφές, είτε στην ευθεία.

 

Το δικό σου φιλαράκι, δεν είναι αντιπροσωπευτικό δείγμα - γνώμη μου.

 

 

Δημήτρης

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους,

 

έχω γραφτεί εδώ και καιρό και σας διαβάζω και με πρώτη ευκαιρία θα γράψω για το όχημά μου.

Θέλω να ρωτήσω κάτι για αναρτήσεις και χαμήλωμα.

Έχω 42.000km στο αμάξι, φοράω σχετικά νέα ελαστικά Goodyear F1 Assymetric 2 (κάπου 1.5 χρόνο 10.000km) se 17'' ζάντα.

Στις στροφές αισθάνομαι να μην μου δίνει τόση σιγουριά/ αυτοπεποίθηση πάντα.

Οπότε σκεφτόμουνα να αλλάξω όποτε μαζέψω χρήματα για ανάρτηση και συγκεκριμένα Bilstein PSS9 B14 ή B16 PSS10 ή KW var 2 ή 3.

Τώρα έρχεται η πραγματική μου ανησυχία. Από ότι βλέπω η Bilstein ρίχνει το αμάξι αναγκαστικά 30mm και η KW νομίζω 25mm.

Δεν υπάρχει αντίστοιχη ανάρτηση υψηλών επιδόσεων που να το ρίχνει μόνο 10-15'';

Ρωτάω γιατί φοβάμαι θα βρίσκει η πόρτα στο πεζοδρόμιο ή π.χ. πάνω στην Κηφισιά στα σαμαράκια της χαριλάου τρικούπη, όσοι γνωρίζετε τι εννοώ.

 

Έχει κανείς tt mk2 με κάποια από αυτές τις αναρτήσεις? Βρίκσει πεζοδρόμιο η στα ψηλά σαμαράκια;

Έχω άλλες επιλογές, π.χ. αναγκαστικά να δώ για KONI;

 

Ευχαριστώ για την βοήθεια προκαταβολικά και καλώς σας βρήκα.

Δε θα έχεις θέμα με τα πεζοδρόμια, αν μείνεις στα εργοστασιακά ύψη (χαμήλωμα το πολύ μέχρι 1cm κάτω από το Sline ύψος). 

Αν βάλεις ρυθμιζόμενη καθ'ύψος, αν τελικά κάπου σου βρίσκει (στην καθημερινότητα), το σηκώνεις. (γι' αυτό και είναι και ρυθμιζόμενη καθ ύψος).

 

Από τις αναρτήσεις που έγραψες, εγώ θα σου έλεγα με κλειστά μάτια την PSS10. Προσωπικά την έχω ερωτευτεί. Μπορείς να κάνεις το στήσιμο του αυτοκινήτου (σχεδόν) ό,τι θες (σε λογικά πλαίσια) και να το φέρεις ακριβώς στα μέτρα σου (φυσικά δεν μπορείς να υπερβείς στις ανοχές και το στήσιμο του σασί).

Επίσης η ρύθμιση της σκληρότητας είναι παιχνιδάκι και δε χρειάζεται να αναλύεις πόσο bound και πόσο rebound θες. Η κάθε σκάλα (ρύθμισης της σκληρότητας) έχει μελετηθεί για να έχει το σωστό bound rebound. Οι μοχλοί (ροδέλες) είναι μεγάλοι και ευδιάκριτοι και δε χρειάζεται να σηκώνεις το αμάξι για να αλλάξεις τη σκληρότητα σε οποιοδήποτε από τα 4 αμορτισέρ. Απλά ξαπλώνεις από κάτω και τις βλέπεις.

Οκ, δε σου δίνει το απόλυτο της ρύθμισης (θέλω ένα "τσικ" πάνω ή κάτω το rebound γιατί πηδάει λίγο παραπάνω στα σαμαράκια ή...), αλλά σου δίνει το 95% και ίσως και 99% αυτό που θες (το οποίο στο δρόμο δεν κάνει ΚΑΜΙΑ διαφορά εκτός κι αν οδηγείς χωρίς αύριο που και πάλι, λόγω του ότι δεν μπορείς να πάρεις ιδανικές γραμμές, πάλι δε θα καταλάβεις κάτι).

 

Γι' αυτό και θα σου έλεγα όχι KW variant 3 (επειδή απαιτεί ειδικές γνώσεις και εμπειρίες για να κρίνεις ποιά ρύθμιση rebound και ποιά bound χρειάζεται το αμάξι σου).

 

Αν πάλι το ποσό για μία φουλ ρυθμιζόμενη σου είναι "αβάσταχτο", θα σου πρότεινα μια ανάρτηση με ρύθμιση κατά σκληρότητα. Το ύψος ούτως ή άλλως 1 φορά θα το φτιάξεις και τέλος. Και για μισό πόντο πάνω-κάτω (και στην τελική αγοράζεις με 150€ ένα νέο σετ ελατηρίων και βλέπεις :) ). Αν όμως η ανάρτηση σου πέσει λίγο πιο σκληρή ή λίγο πιο μαλακή από ό,τι θα την ήθελες, στο τέλος θα ξενερώσεις...

 

Οπότε για μένα είναι must η ρύθμιση κατά σκληρότητα. (και γι' αυτό δε θα σου προτείνω ούτε καν fixed μπουκάλες)

 

 

 

 

ΥΓ: σου απαντάω όντας ιδιαίτερα απαιτητικός από το αμάξι μου και θέλοντας να πετυχαίνω το βέλτιστο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το δικό σου φιλαράκι, δεν είναι αντιπροσωπευτικό δείγμα - γνώμη μου.

 

 

Δημήτρης

Απο αναρτηση ηταν απειραχτο. Το μπλοκε δεν εχει να προσφερει κατι σε στροφες με μεγαλη ταχυτητα.

Τη σταθεροτητα που ειχε ομως στα πολλα δεν την εχω βρει σε κανενα αυτοκινητο που εχω οδηγησει, ουτε καν σε μεγαλυτερα audi.

Βεβαια, σε κλειστες και μετριες διαδρομες επαιρνε καμποση βελτιωση, αν και οταν ειχα παιξει λιγο με τις ρυθμισεις της ευθυγραμμισης, ειχε βελτιωθει.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Απο αναρτηση ηταν απειραχτο. Το μπλοκε δεν εχει να προσφερει κατι σε στροφες με μεγαλη ταχυτητα.

Τη σταθεροτητα που ειχε ομως στα πολλα δεν την εχω βρει σε κανενα αυτοκινητο που εχω οδηγησει, ουτε καν σε μεγαλυτερα audi.

Βεβαια, σε κλειστες και μετριες διαδρομες επαιρνε καμποση βελτιωση, αν και οταν ειχα παιξει λιγο με τις ρυθμισεις της ευθυγραμμισης, ειχε βελτιωθει.

 

Έχω εντελώς διαφορετική άποψη, γιατί έχω μπει και οδηγήσει αρκετά ΤΤ 2ης γενιάς και κανένα δεν είχε το στρίψιμο του δικού σου, ούτε με coilover και ο λόγος κατά την άποψή μου είναι μόνο το μπλοκέ.

Κατά τα άλλα, αυτό που αναφέρεις ότι  "Τη σταθεροτητα που ειχε ομως στα πολλα δεν την εχω βρει σε κανενα αυτοκινητο που εχω οδηγησει, ουτε καν σε μεγαλυτερα audi" Στέφανε με εκπλήσει και φυσικά διαφωνώ κάθετα και οριζόντια. Εκ φύσεως το ΤΤ (καλά δεν μιλάω για εκείνα της 1ης γενιάς που ήταν εντελώς ατσούμπαλα στο δρόμο), υστερεί πολύ σε στρίψιμο, πάτημα και ειδικά στα πολλά, ειδικά με τα μεγάλα Audi. 

 

 

Δημήτρης

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τι να πω, μεχρι ενος σημειου η αισθηση που αφηνει ενα αυτοκινητο ειναι υποκειμενικη. Οσο για τα μεγαλυτερα μοντελα της audi, μου εχει μεινει εντονα χαραγμενη στο μυαλο η νευρικοτητα, σε σημειο ασταθειας, στα πολλα που ειχε ενα s5 που οδηγησα σε εκδηλωση της audi, αν και εκει μπορει επεσα σε κακοποιημενο, εως και χτυπημενο αυτοκινητο που ειχε θεμα με την ευθυγραμμιση του.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δώσατε πολλή τροφή για σκέψη θα διαβάσω και θα επανέλθω, ευχαριστώ για το feedback guys!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dimitris_Kon, το ότι δεν βρίσκεις με 50mm χαμήλωμα αν και δεν γνωρίζω το αρχικό ύψος στο δικό σου αμάξι μου δίνει θάρος, ειδικά επειδή ξέρεις και τα συγκεκριμένα σαμαράκια.

 

csaris, καταλαβαίνω τι εννοείς, όχι δεν θέλω να το κάνω κούτσουρο γιατί το χρησιμοποιώ καθημερινά για μετακινήσεις κλπ, δεν το έχω π.χ. για ΣΚ να ξεδίνω, αν έπαιρνα κάτι ναι θα ήθελα να έχει ρύθμισεις σκληρότητας να το φέρω στο περίπου όπως θα το ήθελα.

 

 

 

stef80

Ποιο διαφορικό έχεις, το qualfie; Πιστεύεις αξίζει και πόσα έδωσες αν θυμάσαι με τοποθέτηση;

 

Kavouras

Σε άφησα για το τέλος γιατί φοράς αυτές που ήθελα πραγματικά να πάρω από ότι έχω διαβάσει σε διάφορα forum. Ακριβώς επείδη όπως πολύ σωστά τα λες οι KW3 είναι για αρκετά πιο ψαγμένους με ρυθμίσεις επαναφοράς και εγώ θέλω κάτι που να είναι οκ out of the box και να το πειράξω ελάχιστα μεχρί να το φέρω στο περίπου σαν ανάρτηση, η pss10 μου φαίνεται κορυφαία. 

Πολύ μεγάλο plus και ότι δεν θέλει σήκωμα για να αλλάξω ρύμθιση όπως λες, δεν το γνώριζα καν αυτό...

 

Απλά προσπαθώ να καταλάβω για την ρύθμιση του ύψους. Εσύ που τις έχεις μπορείς να μου διευκρινήσεις κάτι; Τα 30mm είναι το minimum χαμήλωμα ή θα μπορούσα π.χ. και να μην το χαμηλώσω και καθόλου;

Το S-line που ανέφερες σε σχέση με το standard είναι 10mm χαμηλώτερο;

Τα λεφτά αν κάτι αξίζει θα τα μαζέψω κάποια στιγμή και θα τραβήξω την σκανδάλη, απλά σας ρωτάω όλα αυτά μην πηγαίνω κάθε μέρα για δουλειά και ψάχνομαι σαν τον Βέγκο αν θα μπορώ να ανοίξω την πόρτα όπου θα παρκάρω.

Τα σαμαράκια της Κηφισίας τα έφερα σαν παράδειγμα γιατί σχετικά σπάνια μεν πάω από την περιοχή αλλά το είχα απορία αν τα χαμηλωμένα βρίσκουνε.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ειχα βαλει το peloquins, ιδιο με quaife. Εκανε καλη διαφορα στο αμαξι. Ειχα δωσει 1350.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γιώργο 50mm είναι αρκετά χαμηλά για τα περισσότερα αυτοκίνητα και για να καταλάβεις, μια φωτό από το δικό μου :

 

IMG_3467_zpsa975ce40.jpg

 

 

Δημήτρης

Edited by Dimitris_Kon
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γιώργο 50mm είναι αρκετά χαμηλά για τα περισσότερα αυτοκίνητα και για να καταλάβεις, μια φωτό από το δικό μου :

 

IMG_3467_zpsa975ce40.jpg

 

 

Δημήτρης

Ειπαμε: εσυ προτινεις (στους αλλους) χαμηλωμα με μετρο μεσα στα εργοστασιακα πλαισια..... Και μετα πας στο δικο σου και λες: μαστορα, το θελω σαυρα. Να παταω κερμα και να καταλαβαινω αν ειναι κορονα ή γραμματα. Να πετυχαινω διπλομενη εφημεριδα και να μην περναει απο κατω απο το αμαξι.

 

 

@γιωργο θα σου απαντησω αυριο απο υπολογιστη.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το ομολογώ. Είμαι κάβουρας εεε λάθος κάγκουρας...

Ναι Γιώργο θα σου απαντήσει αύριο από το 4ο tablet, γιατί τελειώνει για τρίτη φορά μέσα στη μέρα το 6s και το σεντόνι που θα παραθέσει, θα φάει και το 8% της μπαταρίας που απομένει..

 

 

Δημήτρης

Edited by Dimitris_Kon
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

:hysterical: :hysterical:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kavouras

Σε άφησα για το τέλος γιατί φοράς αυτές που ήθελα πραγματικά να πάρω από ότι έχω διαβάσει σε διάφορα forum. Ακριβώς επείδη όπως πολύ σωστά τα λες οι KW3 είναι για αρκετά πιο ψαγμένους με ρυθμίσεις επαναφοράς και εγώ θέλω κάτι που να είναι οκ out of the box και να το πειράξω ελάχιστα μεχρί να το φέρω στο περίπου σαν ανάρτηση, η pss10 μου φαίνεται κορυφαία. 

Πολύ μεγάλο plus και ότι δεν θέλει σήκωμα για να αλλάξω ρύμθιση όπως λες, δεν το γνώριζα καν αυτό...

 

Απλά προσπαθώ να καταλάβω για την ρύθμιση του ύψους. Εσύ που τις έχεις μπορείς να μου διευκρινήσεις κάτι; Τα 30mm είναι το minimum χαμήλωμα ή θα μπορούσα π.χ. και να μην το χαμηλώσω και καθόλου;

Το S-line που ανέφερες σε σχέση με το standard είναι 10mm χαμηλώτερο;

Τα λεφτά αν κάτι αξίζει θα τα μαζέψω κάποια στιγμή και θα τραβήξω την σκανδάλη, απλά σας ρωτάω όλα αυτά μην πηγαίνω κάθε μέρα για δουλειά και ψάχνομαι σαν τον Βέγκο αν θα μπορώ να ανοίξω την πόρτα όπου θα παρκάρω.

Τα σαμαράκια της Κηφισίας τα έφερα σαν παράδειγμα γιατί σχετικά σπάνια μεν πάω από την περιοχή αλλά το είχα απορία αν τα χαμηλωμένα βρίσκουνε.

 

Υπάρχουν 3 επίπεδα ύψους.

1. attraction (φτωχή έκδοση) /ambiente (έκδοση με προσανατολισμό στην άνεση) που ας το θεωρήσουμε ως ύψος "0".

2. ambition (έκδοση με προσανατολισμό στη σπορ οδήγηση) = 15mm χαμήλωμα από την attraction/ambiente

3. Sline ανάρτηση = 10mm χαμηλότερο από το ambition (ή 25mm από το attraction/ambiente)

 

ΟΛΕΣ οι aftermarket θεωρούν ως δεδομένο ύψος το ύψος του attraction/ambiente και όχι αυτό που έχει ο περισσότερος κόσμος (στην Ελλάδα), δηλαδή ambition.

 

Επίσης ειδικά για την PSS10, το πατέλο της ρύθμισης του ύψους έχει ένα εύρος. Φοβούμενοι ακριβώς αυτό που έγραψες κι εσύ, βάλαμε το πιατέλο στη μέση. Το αμάξι έγινε πιο ψηλό και από το attraction. Θύμιζε το ύψος που έχει το Α4 allroad από το έδαφος. Μιλάμε για ΤΟ κατσίκι.... :sHa_sarcasticlol:

 

Οπότε κάναμε μία 2η προσπάθεια κατεβάζοντας κατά 10 (ή 15) σπείρες το πιατέλο και μετρήσαμε τις σπείρες και είδαμε πόσο "έπεσε" το ύψος, οπότε βγάλαμε μία αναλογία σπειρών και ύψους (δηλαδή ανά 5 σπείρες πχ 0,5mm. Κάτι τέτοιο ήταν αλλά δεν είμαι και σίγουρος. Πάει και καιρός και δεν το σημείωσα κάπου ώστε να το βρω).

 

Τυχαία με τη 2η προσπάθεια, βρήκαμε το επιθυμητό ύψος. (5mm κάτω από την Sline ανάρτηση) και το αφησαμε εκει.

Επίσης όταν τη βάλεις, υπολόγιζε ότι έπεσε λίγο ακόμα το ύψος κατά 5mm... (μετά από κανα μήνα? κάτι τέτοιο).

Σήμερα είμαι 10mm πιο χαμηλός από το Sline ύψος και δεν αντιμετωπίζω κανένα πρόβλημα εκτός από κάτι λακκούβες στα στενά της καλλιθέας, όπου χρειάζεται να περνάω λίιιγο διαγώνια ώστε να μην πέφτουν και οι 2 πίσω ρόδες ταυτόχρονα στο χαντάκι (γιατί δεν το λες αυτό "διάδρομο" για την απορροή των βρόχινων νερών).

 

Αλλά ακόμα κι αν ξεχαστώ, θα ακούσω ένα "τσικ" από τα πλαστικά που είναι ακριβώς μπροστά από τις πίσω ρόδες και είναι πιο χαμηλά από την κοιλιά του Α3 και υπάρχουν για αεροδυναμικούς λόγους (διοχέτευση αέρα αριστερά και δεξιά από τη ρόδα για μείωση της αντίστασης του αέρα στα πολλά km/h).

 

Και στο γράφω το παραπάνω με βεβαιότητα γιατί το εξοχικό της γυναίκας μου είναι σε δύσβατο μέρος (όπου πάω με το Α3 και με μπαγκαζιέρα από πάνω => επιπλέον μείωση ύψους συνολικά του αυτοκινήτου λόγω του βάρους των πραγμάτων της μπαγκαζιέρας) και δεν βρίσκω πουθενά.

 

Τέλος, αυτό που θυμάμαι με σιγουριά είναι ότι το ελάχιστο ύψος που χαμήλωνε το αμάξι (τέρμα κάτω τα πιατέλα) ήταν 65mm, το οποίο είναι επιεικώς απαγορευτικό για την Ελλάδα (και ίσως και για το εξωτερικό).

Επίσης στο manual (του εγκαταστάτη) αναγράφει ως μέγιστο χαμήλωμα τους 55mm. Προφανώς για λόγους ασφαλείας, για να μην τερματίζουν τα πιατέλα στα σπειρώματα.

 

Αν με το καλό τη βάλεις, έχω κάποιες συμβουλές ώστε να πετύχετε σχετικά γρήγορα (με 1-2 προσπάθειες) το επιθυμητό ύψος και μετά να βρεις μόνος σου τη σκληρότητα. :) (είναι πάλι λίγο σεντόνι, αλλά αξίζει ως διαδικασία - κάπου το έχω ξαναγράψει βέβαια).

 

Και για να σε γλυκάνω λίγο, φωτογραφίες από την εγκατάσταση και συγκεκριμένα από την 1η τοποθέτηση (σε κάποιες φωτο φαίνονται και τα ρυθμιστικά που σου έγραψα πιο πάνω). Όπως βλέπεις τα πιατέλα τα έχουμε βάλει περίπου στη μέση, όπου και το αμάξι ήταν κατσίκι.

 

image_url-8035-1352463875.jpg

 

image_url-8035-1352463894.jpg

 

image_url-8035-1352463910.jpg

Edited by Kavouras
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dimitris_Kon

Δημήτρη το χεις ρίξει πολύ, είσαι έτοιμος για DTM  :) Thx για την foto, να έχω μια αίσθηση τι εστί 50mm...και παρεμπιπτόντως πολύ ωραίο το έχεις κάνει, να το χαίρεσαι !

Αν δεν βρίσκεις εσύ χαριλάου τρικούπη, νομίζω θα είμαι super safe.

 

Kavouras

Καταρχάς thanks για την ανάλυση!

Ερώτηση παντελώς άσχετου: Το πατέλο είναι εκεί που τελειώνει το ελατήριο και σχηματίζει το ' Γ ';

Από ότι καταλαβαίνω δηλαδή όταν λέει η Bilsten min 30mm εννοεί από την attraction, οπότε θα μπορούσα να το ρίξω ελάχιστα από αυτό που είμαι, γύρω στα 10mm-15mm ή και καθόλου παίζοντας με το πατέλο;

Παίζοντας με το πατέλο και ελατώνοντας πολύ την διαδρομή της ανάρτησης χάνεις σε συμπεριφόρα ή φθείρεται πιο γρήγορα επειδή δουλέυει σε ένα συγκεκριμένο διάστημα; (αν και λογικά για αυτό σου βάζει αποδεκτά όρια)

 

Κάτι ακόμα τα A3, A4 και ΤΤ στις αντίστοιχες εκδόσεις που συζητάμε έχουν ίδιο ύψος από το έδαφος;

Με τις φωτό δεν γλυκάθηκα απλά, ζαχάρωσα άσχημα ...

Πήρα ένα τηλέφωνο να ξέρω αν κάποια στιγμή στο μέλλον κάνω την κίνηση για τι λεφτά μιλάμε, μου είπανε 1700 Ευρώ με τοποθέτηση, normal δεν είναι; 

 

 

Κάτι ποιο off topic τώρα που σας βρήκα :)

Αν αλλάξω ζάντες για 18'', πουλώντας τις μαμα 17άρες πόσο θα πιάνανε σε αγγελία ή ξέρω γω στον ζαντά που θα πάρω τις άλλες αν τις θέλει;

Καλό συνεργείο για ευθυγράμμιση που να έχετε δοκιμάσει Αθήνα ή δεν έχει θέμα τα κάνουν μια χαρά και στα γνωστά από τα service π.χ. Φιλοσίδης/ Karenta κλπ;

 

 

Thanks για  τα tips, much appreciated !

Edited by George.GR

Share this post


Link to post
Share on other sites

καλησπερα και για να μην ανοιγω καινουριο topic εχω βρει μια πολυ καλη προσφορα αμορτισέρ bilstein b8 με eibach ελατήρια 3mm και σκεφτομαι να τα παρω θελω γνωμες απο το συγκεκρημενα αμορτισερ αν τα φοραει καποιος και γενικα τι διαφορα θα δω απο τα μανισια.Γνωριζω οτι θα χασω σε ανεση αλλα θελω να πιστευω οτι θα παταει καλύτερα το αμάξι διοτι γλυστραει πολυ σε εκκίνηση.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dimitris_Kon

Δημήτρη το χεις ρίξει πολύ, είσαι έτοιμος για DTM  :) Thx για την foto, να έχω μια αίσθηση τι εστί 50mm...και παρεμπιπτόντως πολύ ωραίο το έχεις κάνει, να το χαίρεσαι !

Αν δεν βρίσκεις εσύ χαριλάου τρικούπη, νομίζω θα είμαι super safe.

 

Kavouras

Καταρχάς thanks για την ανάλυση!

Ερώτηση παντελώς άσχετου: Το πατέλο είναι εκεί που τελειώνει το ελατήριο και σχηματίζει το ' Γ ';

Από ότι καταλαβαίνω δηλαδή όταν λέει η Bilsten min 30mm εννοεί από την attraction, οπότε θα μπορούσα να το ρίξω ελάχιστα από αυτό που είμαι, γύρω στα 10mm-15mm ή και καθόλου παίζοντας με το πατέλο;

1. Παίζοντας με το πατέλο και ελατώνοντας πολύ την διαδρομή της ανάρτησης χάνεις σε συμπεριφόρα ή φθείρεται πιο γρήγορα επειδή δουλέυει σε ένα συγκεκριμένο διάστημα; (αν και λογικά για αυτό σου βάζει αποδεκτά όρια)

 

2. Κάτι ακόμα τα A3, A4 και ΤΤ στις αντίστοιχες εκδόσεις που συζητάμε έχουν ίδιο ύψος από το έδαφος;

3 .Με τις φωτό δεν γλυκάθηκα απλά, ζαχάρωσα άσχημα ...

Πήρα ένα τηλέφωνο να ξέρω αν κάποια στιγμή στο μέλλον κάνω την κίνηση για τι λεφτά μιλάμε, μου είπανε 1700 Ευρώ με τοποθέτηση, normal δεν είναι; 

 

 

Κάτι ποιο off topic τώρα που σας βρήκα :)

Αν αλλάξω ζάντες για 18'', πουλώντας τις μαμα 17άρες πόσο θα πιάνανε σε αγγελία ή ξέρω γω στον ζαντά που θα πάρω τις άλλες αν τις θέλει;

Καλό συνεργείο για ευθυγράμμιση που να έχετε δοκιμάσει Αθήνα ή δεν έχει θέμα τα κάνουν μια χαρά και στα γνωστά από τα service π.χ. Φιλοσίδης/ Karenta κλπ;

 

 

Thanks για  τα tips, much appreciated !

Οι απαντήσεις μου (sorry δεν είδα ότι μου είχες απαντήσει):

 

1. το πατέλο (αν καταλαβαίνω σωστά αυτό που λες) είναι 2 μεγάλα παξιμάδια στην ουσία (ένα για κόντρα και ένα για να ρυθμίζει το ύψος).

Τα μαύρα είναι αυτά που πατάει το ελατήριο. Μάλλον ίσως λέμε το ίδιο πράγμα. :)

 

2. όχι. Το κάθε ένα έχει τα δικά του. Υπάρχουν κοντυνές μετρήσεις αλλά όχι ίδιες.

 

3. δυστυχώς (για σένα :P ) είναι ένα πολύ καλό σετ το οποίο ακόμα και στο μάτι σε κερδίζει. Τα βάζεις πάνω στο αμάξι και πορώνεσαι. Μετά κάνεις μερικά χιλιόμετρα και ανταμείβεσαι και από το αποτέλεσμα. :)

 

Αν τελικά την επιλέξεις, εύχομαι όμορφες βόλτες. Ό,τι άλλο χρειαστείς, μη διστάσεις να γράψεις και πάλι εδώ (και αν δεις ότι δε σου απάντησα, στείλε μου ένα πμ, γιατί μάλλον θα μου έχει ξεφύγει το ποστ σου)

 

 

@gporto

τι εννοείς γλιστράει στην εκκίνηση?

Αν κάθεται πίσω (μετατόπιση βάρους στους πίσω τροχούς, άρα ελαφραίνουν οι εμπρός), τότε είναι εν μέρει πρόβλημα της ανάρτησης (θες πιο σκληρά πίσω αμορτισέρ).

Αν απλώς σπινιάρει στην εκκίνηση, χωρίς έντονη μετατόπιση βάρους πίσω, σημαίνει ότι δεν έχεις πρόσφυση και δε θα αλλάξει κάτι με το να αντικαταστήσεις την ανάρτηση.

 

Αν το πρόβλημά σου είναι μόνο στην εκκίνηση (όλες οι aftermarket αναρτήσεις που δεν έχουν ρύθμιση σκληρότητας είναι σχεδιασμένες κυρίως για αλλαγή της συμπεριφοράς κατά την κύλιση και όχι κατά την εκκίνηση), τότε κακώς κοιτάς για "fixed" ανάρτηση.

 

Τέλος, από τη στιγμή που έχεις μπροσθιοκίνητο, όσο κι αν σφίξεις την ανάρτηση πίσω, απλώς θα μετριάσεις πολύ λίγο το σπινιάρισμα κατά την εκκίνηση.

Συν του ότι αν το σφίξεις πολύ (πίσω), τότε στις λακούβες μέσα στις στροφές καθώς και στις αναπηδήσεις που πετάγεται κάθε άξονας ξεχωριστά, το αμάξι θα έχει πολύ απότομη συμπεριφορά.

 

(φιλική συμβουλή: μην αλλάξεις την ανάρτηση αν έχεις πρόβλημα μόνο στην εκκίνηση και κατά τα άλλα η εργοστασιακή ανάρτηση είναι στα γούστα σου. Το τελικό αποτέλεσμα κατά τη γνώμη μου θα είναι αισθητά χειρότερο. θα θυσιάσεις ΠΟΛΥ άνεση για να πάρεις λίγη επιπλέον πρόσφυση)

 

 

ΥΓ: Αν η σκέψη σου για αλλαγή ανάρτησης έρχεται από τα dragster που έχουν τέρμα σκληρή την πίσω ανάρτηση (για να μην έχουν μετατόπιση βάρους), μην ξεχνάς ότι ο προσανατολισμός τους είναι τελειώς διαφορετικός. Το dragster αμάξι απλά θες να είναι ευθύβολο, να πηγαίνει ευθεία (ιδανικά και χωρίς να κρατάς το τιμόνι). Δε σε νοιάζει αν στρίβει.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εννοω οτι σπινιαρει πολυ κατα την εκκίνηση αργουν να πατησουν οι μπροστινοί τροχοι 1η-2αρα λογικο μεν διοτι ειναι μπροστινοκινητο αλλα νομιζω οτι σπινιαρει παραπανω απο το αναμενόμενο. Βεβαια μπορει να οφείλεται και στα λάστιχα τα οποια θελουν αλλαγη , μηπως να παω σε κατι πιο λεπτο διοτι το μανισιο 245/45 που φοραει δεν το βρισκω και πολυ βολικο ειδικα σε βροχερους καιρους. Αρα για τον σκοπο που την θελω την αναρτηση δεν κανει..η εστω δεν θα ειναι αισθητη η διαφορα..

 

Ευχαριστω

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ειναι η φυση του tt παιδια και δεν αλλαζει ευκολα. Ουτε καν με το μπλοκε που ειχα βαλει εγω (πολυ μικρη βελτιωςη στην ευθεια).

Στην ευθεια ειναι ΣΠΙΝΙΑΡΙΣΤΡΑ. Δεν παταει κατω τη μουρη του με τιποτα!

Θελει αλλαγη το στησιμο της καροτσας, να το μπρουμιτισεις οσο γινεται και να παιξεις με την αναλογια σκληροτητας μπρος-πισω. Ετσι, με λιγοτερα λεφτα απο το μπλοκε, πιστευω οτι (στην ευθεια) θα εχεις πολυ πιο εντυπωσιακο αποτελεσμα, χωρις παλι να γινει κορυφαιο.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παρατηρησα οτι με τις ζαντες που εβαλα που ειναι πιο ελαφριες (9.7kg) το σπινιαρισμα γινεται ακομα πιο εντονο...

 

Καλη λυση θα ηταν απο 235/40 λαστιχο που φοραει, αλλαγη σε 265/35..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ναι, μη σου πω να πας κατευθειαν σε 325 πλατος... Μη λες τρελες.

Δεν ειναι το πλατος το προβλημα του. Εχει ηδη πιο φαρδια λαστιχα απο αυτοκινητα που ειναι απο το εργοστασιο 150 ιππους και 300 κιλα παραπανω.

Στησιμο θελει. Να του αλλαξεις τελειως την κορμοστασια, τον τροπο που παταει στο δρομο.

Αυτο σημαινει συμβιβασμους στην καθημερινη χρηση, αλλα δεν εχει αλλη λυση.

Αλλιως, ημισλικ, αλλα και αυτα εχουν τους συμβιβασμους τους.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.