Jump to content

Φλαντζα μεταβλητου χρονισμου βαλβιδων


Recommended Posts

Χάνεις λαδακι κ εσυ απο μεταβλητό; Εγω προσωπικά έβαλα την γνήσια αλλα κ πάλι τα ιδια..

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Έχανα και εγώ στο προηγούμενο AUDI A4 B6 1.8T quattro   άλλαξα στην αντιπροσωπία (GRTS)  και δεν είχα πρόβλημα μετά , δεν πρέπει να παίζει ρόλο εάν έχεις πρόγραμμα  δεν είναι φλάντζα κεφαλής για να σε φοβίζει 

Link to comment
Share on other sites

Είναι εντελώς απλό. Μπορείς να δεις μερικές φωτό λυμένο παρακάτω, για να καταλάβεις :

 

Χωρίς το κουβούκλιο :

 

DSC05586.jpg

 

 

DSC05588.jpg

 

 

κουβούκλιο με φλάτζα

 

DSC05590.jpg

 

κουβούκλιο πίσω όψη, βρίσκεται στον καθρέπτη πίσω

 

DSC05589.jpg

 

Θα προσέξεις, βρίσκεται εκεί που αναγράφεται το πλαίσιο :

 

IMG_0291.jpg

 

 

Δημήτρης

Edited by Dimitris_Kon
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Tέτοιο μεταβλητό έχουν και όλα τα 20vt?

χωρίς να γνωρίζω (νομίζω πως στα 20VT είναι on-off ο μεταβλητός οπότε υποθέτω ότι δεν είναι ο ίδιος), να αναφέρω ότι οι φωτογραφίες του Δημήτρη είναι απο tfsi μοτέρ (2.0Tfsi μοτέρ συγκεκριμένα)

Link to comment
Share on other sites

χωρίς να γνωρίζω (νομίζω πως στα 20VT είναι on-off ο μεταβλητός οπότε υποθέτω ότι δεν είναι ο ίδιος), να αναφέρω ότι οι φωτογραφίες του Δημήτρη είναι απο tfsi μοτέρ (2.0Tfsi μοτέρ συγκεκριμένα)

Εμενα κατι ακουγεται εκει πισω σαν ραπτομηχανη και μου ειπαν οτι ειναι ο μεταβλητος...

Link to comment
Share on other sites

Εμενα κατι ακουγεται εκει πισω σαν ραπτομηχανη και μου ειπαν οτι ειναι ο μεταβλητος...

Τα μοτέρ μας ουτως η άλλως ακούγονται σαν ταξί στο ρελαντί. Ισως να προκαλεί η μπεκιερα τον ήχο επίσης. Αν τα κλασει ο μεταβλητός θα το καταλαβεις σίγουρα. Η μικροδιαρροη που εμφανίζει ειναι καθαρά θεμα φλαντζας στον αισθητηρα πιστευω.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by KeM
Link to comment
Share on other sites

Τα μοτέρ μας ουτως η άλλως ακούγονται σαν ταξί στο ρελαντί. Ισως να προκαλεί η μπεκιερα τον ήχο επίσης. Αν τα κλασει ο μεταβλητός θα το καταλαβεις σίγουρα. Η μικροδιαρροη που εμφανίζει ειναι καθαρά θεμα φλαντζας στον αισθητηρα πιστευω.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Mου είπαν ότι εκτός του θορύβου δεν θα έχω διαφορά στις επιδόσεις ενώ κοστίζει και αρκετά η επισκευή του...οπότε το έχω αφήσει έτσι!

Link to comment
Share on other sites

Mου είπαν ότι εκτός του θορύβου δεν θα έχω διαφορά στις επιδόσεις ενώ κοστίζει και αρκετά η επισκευή του...οπότε το έχω αφήσει έτσι!

ναι οκ, δε θα έχεις διαφορά στις επιδόσεις. Έστω ότι το δεχόμαστε αυτό.

Μήπως όμως υπάρχει θέμα αξιοπιστίας της λειτουργίας του μοτέρ?

Link to comment
Share on other sites

ναι οκ, δε θα έχεις διαφορά στις επιδόσεις. Έστω ότι το δεχόμαστε αυτό.

Μήπως όμως υπάρχει θέμα αξιοπιστίας της λειτουργίας του μοτέρ?

 

 

O μεταβλητός που έχει ο 20vt του Α4, ψάχνωντας λιγάκι στο νετ, είδα ότι λειτουργεί μόνο κατα την εκκίνηση και έχει να κάνει με τον εμπλουτισμο του μείγματος κατα την κρύα εκκίνηση...σύμφωνα με δύο μηχανικούς που είχα μιλήσει, όταν σιγα-σιγα αρχισα να τον ακούω, δεν έχει κάποιο θέμα αξιοπιστίας και απλά περιορίζεται σε αυτον τον θόρυβο...

 

Όσο για το εαν αφήνω το αυτοκίνητο, κάτι το οποίο ο φίλος σχολίασε  και το οποίο δεν είχε να προσφέρει κάτι στην εν λόγω συζήτηση, αφήστε να το κρίνω εγώ...

Link to comment
Share on other sites

κουλάρισε μην αρπάζεσαι, εσύ ανέφερες ότι το άφησες, ανοιχτό forum είναι εάν σε ενοχλεί να σου απαντάνε μην γράφεις 

Edited by metero
Link to comment
Share on other sites

κουλάρισε μην αρπάζεσαι, εσύ ανέφερες ότι το άφησες, ανοιχτό forum είναι εάν σε ενοχλεί να σου απαντάνε μην γράφεις 

 

Δεν θα με πείραζε καθόλου να έγραφες κατι ωστε να συνεισφέρεις στην συζήτηση ώστε να αποκτηθούν περισσότερες γνωσεις και πληροφορίες...να σχολιάσεις κάτι, χωρίς να γνωρίζεις κιόλας, είναι τουλάχιστον άσχημο!

 

Εαν ξεκινούσαμε να κράζουμε όποιον μπαίνει και γράφει την απορία του με σχόλια του τύπου "οταν το αφήνεις θα σε αφησει και αυτο..." δεν νομίζω να μείνουν πολλοί για να γράφουν...

Link to comment
Share on other sites

δεν σε έκραξα απλός μία άποψη πάνω στο (ενώ κοστίζει και αρκετά η επισκευή του...οπότε το έχω αφήσει έτσι!) , εάν το πείρες στραβά δεν φταίω εγώ , το ίδιο θα έπρεπε να σε ενοχλήσει και το (Μήπως όμως υπάρχει θέμα αξιοπιστίας της λειτουργίας του μοτέρ?) αλλά δεν είπες τίποτα , γιαυτό είπαμε κουλάρισε

 

και η συνδρομή στην συζήτηση είναι ότι όταν αφήνουμε βλάβες μικρές τις οποίες θεωρούμε ότι δεν υπάρχει λόγος επισκευής ,  υπάρχουν τα παρακάτω ενδεχόμενα ,

η βλάβη να έχει προκληθεί από κάτι άλλο το οποίο δεν έχει εμφανιστεί ακόμα - στην περίπτωση της φλάντζας πιθανή υπερθέρμανση στο συγκεκριμένο σημείο του κινητήρα,

η βλάβη να προκαλέσει δυσλειτουργία σε άλλα συστήματα του κινητήρα - διαρροή λαδιού και πότισμα καλωδίων και αισθητήρων από το λάδι με ενδεχόμενο λάθος ενδείξεων αισθητήρων.

 

47828.gif

Link to comment
Share on other sites

Είναι σύνηθες φαινόμενο να παρεξηγουνται κάποια πράγματα που εκφραζονται με τον γραπτό λόγο.

Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να το αναλύσουμε περισσότερο... Εδώ είμαστε για να ανταλλασουμε απόψεις - γνώσεις με σκοπό να βοηθήσουμε.

Νομίζω ότι έγινα κατανοητός.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Θα κάνω και εγώ την ερώτηση μην ανοίγω άλλο topic ....στο b8 δεν έχει φλάντζα εχει κόλα ........για βγει το ψεφτοκαπακο πρέπει να βγει η καδενα και ο στρόφαλος καδενας. ...???

 

Θανος

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Σημερα τελικα που ανοιξαμε να βαλουμε τη φλαντζα αποφασισε ο μαστορας οτι το προβλημα δεν θα λυθει με το λαστιχακι και τη φλαντζα..μου ειπε οτι το πιο σωστο ειναι να αλλαχθει η αντλια υποπιεσης η οποια ομως εχει 180€ after sale...νομιζω οτι θα το αφησω ως έχει και θα συμπληρωνω λαδακι οταν χρειαζεται...

Link to comment
Share on other sites

Σημερα τελικα που ανοιξαμε να βαλουμε τη φλαντζα αποφασισε ο μαστορας οτι το προβλημα δεν θα λυθει με το λαστιχακι και τη φλαντζα..μου ειπε οτι το πιο σωστο ειναι να αλλαχθει η αντλια υποπιεσης η οποια ομως εχει 180€ after sale...νομιζω οτι θα το αφησω ως έχει και θα συμπληρωνω λαδακι οταν χρειαζεται...

Μην ασχοληθείς καν.. Αλλάξε ομως την φλάντζα καλού κακού.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by KeM
Link to comment
Share on other sites

DSC05590.jpg

 

Όχι βρε συ άλλαξε τη φλατζούλα να μην τρέχει! Είναι τελείως απλό, το σεσουάρ, για ποιό λόγο σου είπε θέλει αλλαγή?

 

 

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.