A4_B7_DTM Posted February 9, 2016 Share Posted February 9, 2016 Καλησπέρα, Γνωρίζει κάποιος αν υπάρχει τέτοια φλαντζα after sale μεταλλική ή πρέπει να πάω για γνήσια; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KeM Posted February 9, 2016 Share Posted February 9, 2016 Χάνεις λαδακι κ εσυ απο μεταβλητό; Εγω προσωπικά έβαλα την γνήσια αλλα κ πάλι τα ιδια.. Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roulias I5 Posted February 9, 2016 Share Posted February 9, 2016 κλασικη περιπτωση βλαβης.. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
A4_B7_DTM Posted February 9, 2016 Author Share Posted February 9, 2016 Ωχ και ειναι και 1ο σταδιο το αμαξι..τι κανουμε τωρα; δεν επιδιορθωνεται με τπτ; 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
metero Posted February 10, 2016 Share Posted February 10, 2016 Έχανα και εγώ στο προηγούμενο AUDI A4 B6 1.8T quattro άλλαξα στην αντιπροσωπία (GRTS) και δεν είχα πρόβλημα μετά , δεν πρέπει να παίζει ρόλο εάν έχεις πρόγραμμα δεν είναι φλάντζα κεφαλής για να σε φοβίζει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted February 10, 2016 Share Posted February 10, 2016 (edited) Είναι εντελώς απλό. Μπορείς να δεις μερικές φωτό λυμένο παρακάτω, για να καταλάβεις : Χωρίς το κουβούκλιο : κουβούκλιο με φλάτζα κουβούκλιο πίσω όψη, βρίσκεται στον καθρέπτη πίσω Θα προσέξεις, βρίσκεται εκεί που αναγράφεται το πλαίσιο : Δημήτρης Edited February 10, 2016 by Dimitris_Kon 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S3-Nick Posted February 10, 2016 Share Posted February 10, 2016 Tέτοιο μεταβλητό έχουν και όλα τα 20vt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted February 10, 2016 Share Posted February 10, 2016 Tέτοιο μεταβλητό έχουν και όλα τα 20vt? χωρίς να γνωρίζω (νομίζω πως στα 20VT είναι on-off ο μεταβλητός οπότε υποθέτω ότι δεν είναι ο ίδιος), να αναφέρω ότι οι φωτογραφίες του Δημήτρη είναι απο tfsi μοτέρ (2.0Tfsi μοτέρ συγκεκριμένα) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
A4_B7_DTM Posted February 10, 2016 Author Share Posted February 10, 2016 Είσαι άψογος φίλε μου..Ευχαριστώ για τις λεπτομέρειες και ελπίζω ότι μεθαύριο που θα την αλλάξω να μην έχω θέμα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S3-Nick Posted February 10, 2016 Share Posted February 10, 2016 χωρίς να γνωρίζω (νομίζω πως στα 20VT είναι on-off ο μεταβλητός οπότε υποθέτω ότι δεν είναι ο ίδιος), να αναφέρω ότι οι φωτογραφίες του Δημήτρη είναι απο tfsi μοτέρ (2.0Tfsi μοτέρ συγκεκριμένα) Εμενα κατι ακουγεται εκει πισω σαν ραπτομηχανη και μου ειπαν οτι ειναι ο μεταβλητος... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KeM Posted February 10, 2016 Share Posted February 10, 2016 (edited) Εμενα κατι ακουγεται εκει πισω σαν ραπτομηχανη και μου ειπαν οτι ειναι ο μεταβλητος...Τα μοτέρ μας ουτως η άλλως ακούγονται σαν ταξί στο ρελαντί. Ισως να προκαλεί η μπεκιερα τον ήχο επίσης. Αν τα κλασει ο μεταβλητός θα το καταλαβεις σίγουρα. Η μικροδιαρροη που εμφανίζει ειναι καθαρά θεμα φλαντζας στον αισθητηρα πιστευω. Sent from my iPhone using Tapatalk Edited February 10, 2016 by KeM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted February 10, 2016 Share Posted February 10, 2016 Οχι δεν ειναι ίδιος μεταβλητός. Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S3-Nick Posted February 11, 2016 Share Posted February 11, 2016 Τα μοτέρ μας ουτως η άλλως ακούγονται σαν ταξί στο ρελαντί. Ισως να προκαλεί η μπεκιερα τον ήχο επίσης. Αν τα κλασει ο μεταβλητός θα το καταλαβεις σίγουρα. Η μικροδιαρροη που εμφανίζει ειναι καθαρά θεμα φλαντζας στον αισθητηρα πιστευω. Sent from my iPhone using Tapatalk Mου είπαν ότι εκτός του θορύβου δεν θα έχω διαφορά στις επιδόσεις ενώ κοστίζει και αρκετά η επισκευή του...οπότε το έχω αφήσει έτσι! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted February 11, 2016 Share Posted February 11, 2016 Mου είπαν ότι εκτός του θορύβου δεν θα έχω διαφορά στις επιδόσεις ενώ κοστίζει και αρκετά η επισκευή του...οπότε το έχω αφήσει έτσι! ναι οκ, δε θα έχεις διαφορά στις επιδόσεις. Έστω ότι το δεχόμαστε αυτό. Μήπως όμως υπάρχει θέμα αξιοπιστίας της λειτουργίας του μοτέρ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
metero Posted February 11, 2016 Share Posted February 11, 2016 αν το αφήνεις το αυτοκίνητο κάποια στιγμή θα σε αφήσει και αυτό 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S3-Nick Posted February 11, 2016 Share Posted February 11, 2016 ναι οκ, δε θα έχεις διαφορά στις επιδόσεις. Έστω ότι το δεχόμαστε αυτό. Μήπως όμως υπάρχει θέμα αξιοπιστίας της λειτουργίας του μοτέρ? O μεταβλητός που έχει ο 20vt του Α4, ψάχνωντας λιγάκι στο νετ, είδα ότι λειτουργεί μόνο κατα την εκκίνηση και έχει να κάνει με τον εμπλουτισμο του μείγματος κατα την κρύα εκκίνηση...σύμφωνα με δύο μηχανικούς που είχα μιλήσει, όταν σιγα-σιγα αρχισα να τον ακούω, δεν έχει κάποιο θέμα αξιοπιστίας και απλά περιορίζεται σε αυτον τον θόρυβο... Όσο για το εαν αφήνω το αυτοκίνητο, κάτι το οποίο ο φίλος σχολίασε και το οποίο δεν είχε να προσφέρει κάτι στην εν λόγω συζήτηση, αφήστε να το κρίνω εγώ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
metero Posted February 11, 2016 Share Posted February 11, 2016 (edited) κουλάρισε μην αρπάζεσαι, εσύ ανέφερες ότι το άφησες, ανοιχτό forum είναι εάν σε ενοχλεί να σου απαντάνε μην γράφεις Edited February 11, 2016 by metero Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S3-Nick Posted February 11, 2016 Share Posted February 11, 2016 κουλάρισε μην αρπάζεσαι, εσύ ανέφερες ότι το άφησες, ανοιχτό forum είναι εάν σε ενοχλεί να σου απαντάνε μην γράφεις Δεν θα με πείραζε καθόλου να έγραφες κατι ωστε να συνεισφέρεις στην συζήτηση ώστε να αποκτηθούν περισσότερες γνωσεις και πληροφορίες...να σχολιάσεις κάτι, χωρίς να γνωρίζεις κιόλας, είναι τουλάχιστον άσχημο! Εαν ξεκινούσαμε να κράζουμε όποιον μπαίνει και γράφει την απορία του με σχόλια του τύπου "οταν το αφήνεις θα σε αφησει και αυτο..." δεν νομίζω να μείνουν πολλοί για να γράφουν... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
metero Posted February 12, 2016 Share Posted February 12, 2016 δεν σε έκραξα απλός μία άποψη πάνω στο (ενώ κοστίζει και αρκετά η επισκευή του...οπότε το έχω αφήσει έτσι!) , εάν το πείρες στραβά δεν φταίω εγώ , το ίδιο θα έπρεπε να σε ενοχλήσει και το (Μήπως όμως υπάρχει θέμα αξιοπιστίας της λειτουργίας του μοτέρ?) αλλά δεν είπες τίποτα , γιαυτό είπαμε κουλάρισε και η συνδρομή στην συζήτηση είναι ότι όταν αφήνουμε βλάβες μικρές τις οποίες θεωρούμε ότι δεν υπάρχει λόγος επισκευής , υπάρχουν τα παρακάτω ενδεχόμενα , η βλάβη να έχει προκληθεί από κάτι άλλο το οποίο δεν έχει εμφανιστεί ακόμα - στην περίπτωση της φλάντζας πιθανή υπερθέρμανση στο συγκεκριμένο σημείο του κινητήρα, η βλάβη να προκαλέσει δυσλειτουργία σε άλλα συστήματα του κινητήρα - διαρροή λαδιού και πότισμα καλωδίων και αισθητήρων από το λάδι με ενδεχόμενο λάθος ενδείξεων αισθητήρων. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theodore Saba Posted February 12, 2016 Share Posted February 12, 2016 Είναι σύνηθες φαινόμενο να παρεξηγουνται κάποια πράγματα που εκφραζονται με τον γραπτό λόγο. Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να το αναλύσουμε περισσότερο... Εδώ είμαστε για να ανταλλασουμε απόψεις - γνώσεις με σκοπό να βοηθήσουμε. Νομίζω ότι έγινα κατανοητός. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skia Posted February 12, 2016 Share Posted February 12, 2016 Θα κάνω και εγώ την ερώτηση μην ανοίγω άλλο topic ....στο b8 δεν έχει φλάντζα εχει κόλα ........για βγει το ψεφτοκαπακο πρέπει να βγει η καδενα και ο στρόφαλος καδενας. ...??? Θανος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
A4_B7_DTM Posted February 23, 2016 Author Share Posted February 23, 2016 Σημερα τελικα που ανοιξαμε να βαλουμε τη φλαντζα αποφασισε ο μαστορας οτι το προβλημα δεν θα λυθει με το λαστιχακι και τη φλαντζα..μου ειπε οτι το πιο σωστο ειναι να αλλαχθει η αντλια υποπιεσης η οποια ομως εχει 180€ after sale...νομιζω οτι θα το αφησω ως έχει και θα συμπληρωνω λαδακι οταν χρειαζεται... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KeM Posted February 23, 2016 Share Posted February 23, 2016 (edited) Σημερα τελικα που ανοιξαμε να βαλουμε τη φλαντζα αποφασισε ο μαστορας οτι το προβλημα δεν θα λυθει με το λαστιχακι και τη φλαντζα..μου ειπε οτι το πιο σωστο ειναι να αλλαχθει η αντλια υποπιεσης η οποια ομως εχει 180€ after sale...νομιζω οτι θα το αφησω ως έχει και θα συμπληρωνω λαδακι οταν χρειαζεται...Μην ασχοληθείς καν.. Αλλάξε ομως την φλάντζα καλού κακού. Sent from my iPhone using Tapatalk Edited February 23, 2016 by KeM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted February 23, 2016 Share Posted February 23, 2016 Όχι βρε συ άλλαξε τη φλατζούλα να μην τρέχει! Είναι τελείως απλό, το σεσουάρ, για ποιό λόγο σου είπε θέλει αλλαγή? Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
metero Posted February 24, 2016 Share Posted February 24, 2016 εάν έχει πρόβλημα η αντλία θα πρέπει να σου βγάζει και σφάλμα λογικά !!???!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.