Azurius Posted March 3, 2016 Share Posted March 3, 2016 Μετά απο πολύ ψάξιμο επιτέλους βρέθηκε ο δότης για να προχωρήσω στο επόμενο κομμάτι της βελτίωσης του αυτοκινήτου μου. Έτσι λοιπόν το project quattro ξεκινάει. Τα πράγματα προέρχονται απο ένα τουμπαρισμένο VW Golf 4 VR6 (ιδιαίτερα σπάνιο μιας και που πιο πολύ προχώρησε το R32) το οποίο θα μου έρθει απο τη Βουλγαρία. Αν όλα πάνε καλά θα είναι στο συνεργείο σε περίπου ένα μήνα όπου και θα ξεκινήσω την εργασία αρχικά με το ξεμοντάρισμα της τετρακίνησης, του ρεζερβουάρ και τέλος του ξεπονταρίσματος του πατώματος το οποίο θα ξαναπισαριστεί απο την αρχή πριν μεταμοσχευθεί στο δικό μου. Το πρόβλημά μου είναι το εξής και είναι αρκετά περίπλοκο μιας και που είναι καθαρά ηλεκτρονικό. Ποιό είναι αυτό; Πώς θα καταφέρω να κάνω να δουλέψει η τετρακίνηση. Ο εγκέφαλος που φοράω τώρα είναι απο S3 APY. Τί θα χρειαστεί ηλεκτρολογικά για να επικοινωνήσει ο Haldex με την ECU αρχικά και σε δεύτερη φάση να δουλέψει το project χωρίς να μπω στη διαδικασία της ταρζανιάς με το "μηχανικό κάρφωμα" κι να δουλεύει μόνιμα 50/50; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTaros Posted March 4, 2016 Share Posted March 4, 2016 Ωραίο project!!! Λογικά μια λύση είναι να περάσεις την καλωδίωση από το αμάξι που θα πάρεις ή από S3. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgio3gr Posted March 4, 2016 Share Posted March 4, 2016 Αστεριε πίσω θα κόψεις το πάτωμα? Καλή επιτυχία!!! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azurius Posted March 4, 2016 Author Share Posted March 4, 2016 Αστεριε πίσω θα κόψεις το πάτωμα? Καλή επιτυχία!!! Όχι Γιώργο. Τίποτα δεν κόβεται. Ξεποντάρεται το δικό μου και μπαίνει του δότη. Τίποτα δεν κόβεται και πουθενά. Όλα γίνονται plug and play. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azurius Posted March 4, 2016 Author Share Posted March 4, 2016 Ωραίο project!!! Λογικά μια λύση είναι να περάσεις την καλωδίωση από το αμάξι που θα πάρεις ή από S3. Η καλωδίωση του δότη δεν είναι συμβατή δυστυχώς και απο S3 σαν το δικο μου δεν μπορώ να βρω. Ό,τι βρίσκω είναι απο ΒΑΜ και δεν κουμπώνει σε μένα λόγω ανυπαρξίας ESP. Το facelift έχει 47pin φίσα ενώ η δική μου είναι με 25. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xrhstosa4b6 Posted March 4, 2016 Share Posted March 4, 2016 (edited) Καλή συνέχεια στο πρότζεκτ!! Με το καλό να το ολοκληρώσεις! Θα πάρει τα πάνω του με τετρακίνηση, πόσα άλογα θα το πας ? Έχεις βάση για καλά νούμερα νομίζω :-) Edited March 4, 2016 by xrhstosa4b6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azurius Posted March 4, 2016 Author Share Posted March 4, 2016 Καλή συνέχεια στο πρότζεκτ!! Με το καλό να το ολοκληρώσεις! Θα πάρει τα πάνω του με τετρακίνηση, πόσα άλογα θα το πας ? Έχεις βάση για καλά νούμερα νομίζω :-) Το τελικό project ελπίζω να βγει περίπου 600 γι αυτό άλλωστε και έδωσα βάση στη σωστή υποδομή του μοτέρ και των περιφερειακών. Φυσικά εννοείται με συνθήκες lightweight. Ευχαριστώ πολύ. Νεότερα όταν με το καλό έρθει ο δότης στην Ελλάδα. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariosA4 Posted March 5, 2016 Share Posted March 5, 2016 Η καλωδίωση του δότη δεν είναι συμβατή δυστυχώς και απο S3 σαν το δικο μου δεν μπορώ να βρω. Ό,τι βρίσκω είναι απο ΒΑΜ και δεν κουμπώνει σε μένα λόγω ανυπαρξίας ESP. Το facelift έχει 47pin φίσα ενώ η δική μου είναι με 25. αν ξέρεις ποιός είναι ο κωδικός της καλωδίωσης από S3 τότε μπορεί να τη βρείς και απέξω. Εγώ είχα πάρει μια από ebay για το δικό μου που ήταν χιλιοκομένη και την άλλαξα όλη με πολύ λίγα λεφτα 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fanis-A3 Posted March 10, 2016 Share Posted March 10, 2016 Μπορεις να μου πεις απο που βρηκες ολοκληρο αμαξι στην βουλγαρια;; Εχεις καποιον γνωστο ή απο καποιο site ασ πουμε;; Το ψαχνω κ εγω για 6κυλινδρο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgio3gr Posted March 10, 2016 Share Posted March 10, 2016 (edited) Mobile.Bg bazaar.bg κλπ κλπ Το 90% είναι ψηλά, Σόφια και το 70% πετρελαια και μεγάλα σασί (Α6 και πανω) με πολλά κυβικά.. Edited March 10, 2016 by georgio3gr 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fanis-A3 Posted March 21, 2016 Share Posted March 21, 2016 Εχουμε νεότερα για την εξέλιξη του πρότζεκτ;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azurius Posted March 22, 2016 Author Share Posted March 22, 2016 Εχουμε νεότερα για την εξέλιξη του πρότζεκτ;; Aκόμα σε αναμονή άφιξης του δότη. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azurius Posted March 31, 2016 Author Share Posted March 31, 2016 Νεότερα απο το project. Δυστυχώς ο δότης ήταν αρκετά χτυπημένος με αποτέλεσμα το πάτωμά του να μην είναι κατάλληλο. Οπότε άρχισα και πάλι την αναζήτηση... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis20vt Posted March 31, 2016 Share Posted March 31, 2016 Αρα ξανα απο την αρχη το ψάξιμο. Καλό κουράγιο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xrhstosa4b6 Posted March 31, 2016 Share Posted March 31, 2016 Καλή συνέχεια! Εύχομαι να σε πάει καλύτερα αυτή τη φορά. Τι αναζητάς ? Μήπως τύχει και βρω τίποτα ? Αν είναι από ανακύκλωση (άρα διαγραμμένο και τους κωδικούς πλαισίου δε μπορείς να τους χρησιμοποιησεις) σου κάνει ? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azurius Posted March 31, 2016 Author Share Posted March 31, 2016 Φυσικα και μου κανει. Αναζητω πατωμα ειτε απο ΤΤ,ειτε απο S3 ειτε απο Golf mk4 R32. Κατα προτιμηση απο τα δυο τελευταια γιατι του ΤΤ θελει λιγη εξτρα δουλεια. Ευχαριστω πολυ! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xrhstosa4b6 Posted April 1, 2016 Share Posted April 1, 2016 Φυσικα και μου κανει. Αναζητω πατωμα ειτε απο ΤΤ,ειτε απο S3 ειτε απο Golf mk4 R32. Κατα προτιμηση απο τα δυο τελευταια γιατι του ΤΤ θελει λιγη εξτρα δουλεια. Ευχαριστω πολυ! Δυστυχώς από s3 ή golf δεν κατάφερα να βρω κάτι για την ώρα, όμως βρήκα ένα tt που γίνεται δοτης σε ότι λείπει. Είναι Πάτρα ο έμπορος, δεν έχει τύχει να αγοράσω κάτι από αυτόν, εκ πρώτης όψεως κομπλέ φαίνεται, τα ανταλλακτικά θα τα δούμε και από κοντά για το αν είναι οκ, όμως για να δώσει τιμή θέλει να ξέρει τι ακριβώς θα πάρεις. Δεν έχει θέμα πάντως να πουλήσει μόνο το πάτωμα ή οτιδήποτε άλλο, το "σπάει " δλδ. Σε ανακύκλωση δεν βρήκα ακόμη κάτι, θα κοιτάξω και αύριο Αν σε ενδιαφέρει να σου δώσω τηλέφωνο του να μιλήσετε 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azurius Posted April 26, 2020 Author Share Posted April 26, 2020 Kαλησπερα και χρονια πολλα σε ολους. Μετα απο πολυ καιρο επιτέλους ξαναγύρισα στο project. Το αμάξι είναι ήδη σε συνεργείο, έχει ξηλωθεί κυριολεκτικά όλο και πλέον είμαι στη φάση της κατασκευής της υποδομής για τα ηλεκτρολογικά. Δυστυχώς όμως για κάποιο περίεργο λόγο το ELSA μου έχει κλειδωσει και δεν μπορώ να κατεβάσω τα ηλεκρολογικά σχέδια για να κάνω την πλεξούδα για το Haldex. Αν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει με αυτό θα ήμουν υπόχρεος. Αν δεν καταφέρω να βγάλω άκρη υπάρχει πάντα και η επιλογή της μηχανικής μόνιμης τετρακίνησης. ΥΓ. Το αυτοκίνητο είναι project πράγμα που σημαίνει ότι σχεδόν όλα τα έχω κάνει μόνος μου. Το μόνο που δε θα κάνω εγώ είναι η μεταμόσχευση του πατώματος γιατί απαιτεί ακρίβεια και τεχνογνωσία. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azurius Posted June 4, 2020 Author Share Posted June 4, 2020 Αφού μας τέντωσε το κορμί η καραντίνα, επιτέλους ξαναγύρισα στο project. Το μπροστινό μέρος τελείωσε εκτός του νέου σαζμαν που περιμένω κάποια ανταλλακτικά και πλέον επικεντρώνομαι στο πίσω μέρος. Σαν αρχή θα γίνει αποτίμηση της υπάρχουσας πλεξούδας και των πρόσθετων πραγμάτων που θα μπουν, έτσι ώστε με την μια να φτιάξω την καλωδίωση όπως την θέλω και απο θέμα όδευσης και να μην ξανασχοληθώ. Δυστυχώς όπως είπα και πριν δεν μου δουλεύει το ELSA, οπότε αν κάποιος φίλος μπορεί να βοηθήσει με τα ηλεκτρολογικά σχέδια θα ήμουν υπόχρεος! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
That_static_Mk4 Posted July 27, 2020 Share Posted July 27, 2020 Αδελφέ καλησπέρα σε τι αμάξι έβαλες το πάτωμα από το Quattro, γιατί έχω ένα golf 4 και δεν ξέρω αν θα κάνει το πάτωμα από κάποιο s3 η κάποιο TT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azurius Posted August 28, 2020 Author Share Posted August 28, 2020 Στις 27/7/2020 στις 11:28 ΜΜ, That_static_Mk4 είπε Αδελφέ καλησπέρα σε τι αμάξι έβαλες το πάτωμα από το Quattro, γιατί έχω ένα golf 4 και δεν ξέρω αν θα κάνει το πάτωμα από κάποιο s3 η κάποιο TT Καλησπερα. Σε Α3 8L. Το πάτωμα είναι απο S3 8L. Απο το ΤΤ δεν ειναι ακριβώς ίδιο. Θα χρειαστεί σε δυο σημεία κόψιμο και σε ένα μια μικρή προσθήκη. Εγώ προτίμησα του S γιατί είναι κυριολεκτικά plug and play και όχι plug and pray. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted September 9, 2020 Share Posted September 9, 2020 On 8/28/2020 at 6:58 PM, Azurius said: Καλησπερα. Σε Α3 8L. Το πάτωμα είναι απο S3 8L. Απο το ΤΤ δεν ειναι ακριβώς ίδιο. Θα χρειαστεί σε δυο σημεία κόψιμο και σε ένα μια μικρή προσθήκη. Εγώ προτίμησα του S γιατί είναι κυριολεκτικά plug and play και όχι plug and pray. καλό!!! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tasos tt 123 Posted March 8, 2021 Share Posted March 8, 2021 Καλησπερα θελω να κανω το δικο μου τετρακινητο απο λαμαρινα τι θελει? ξεπονταρισμα μονο την ρεζερβα. Αν εχεις καποιες φοτο απο τι αλαξες ή καποιο τηλ να σε παρω να μου πεις εφχαριστω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos3155 Posted December 23, 2022 Share Posted December 23, 2022 Φιλε μου καλες γιορτες. Το τελειωσες το αμαξι τελικα; Βα σου πω επειδη και γω στο ιδιο αμαξι κατι σκεφτομαι εχεις καποιο τηλ να επικοινωνησουμε που θελω μερικες πληροφοριες;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.