Jump to content

2nd NightWalk 2019

Το δεύτερο nightwalk του 2019!
Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

PMS -Patra Motor Show- 2019

Δείτε τις εντυπώσεις & φωτογραφίες από την εκδήλωση.
Εντυπώσεις

Εκδρομή Στενή Ευβοίας 24/11/2019

Περισσότερα

3o NightWalk 24/7 20:00

Περισσότερα
spirosdimos

Α3 8V - VCDS Adaptations and Codings

Recommended Posts

Καλησπέρα στην παρέα βρήκα ένα πολύ χρήσιμο pdf και θα ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας για όσους ασχολήθηκαν ή αγόρασαν το καλώδιο...... :sSig_busted:

 

 
VCDS Adaptations and Codings:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο δημιουργός είναι μισος ελληνας απο λαμια και μισος αγγλος , πολλα δεν δουλεβουν με το μουφα καλωδιο και το γνήσιο εχει 200+. Συντομα απο οτι μου εχει πει θα φτιαξει ενα με οσα σιγουρα δουλεβουν και με το μούφα. Μπορούμε να κάνουμε ενα δικο μας με ODIS που εχουν οι δικες μας αντιπροσωπείες γιατι εξω μου ειπε αυτος οτι εχουν μονο vagcom kai vas εμας εδω τα καταργησαν και τα 2.

Edited by Stel3
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

να σου πω την αλήθεια ότι έχω προσπαθήσει έχει λειτουργήσει.... τώρα τι να πω, τι δεν σου δουλεύει??

Share this post


Link to post
Share on other sites

To κινέζικο καλώδιο για τα λεφτά του είναι καταπληκτικό.

Το έχουν βελτιώσει πολύ,  δεν  κλειδώνει και στο μόνο που υστερεί

εμφανώς ειναι στο Long coding(adaptation).

H  έκδοση 15.7 λεει ότι λύνει αρκετα μικροπροβλήματα αλλά κυρίως

εχει πληρες Long coding.Μάλιστα κυκλοφορεί και full έκδοση που λεει ότι είναι

σχεδόν original(λίγο ακριβώτερη).Aυτό έχω παραγγείλει και το περιμένω.

Τώρα έχω το 12.12 και είμαι εξαιρετικά ευχαριστημένος.

Θεωρώ ότι το κινέζικο καλώδιο ειναι το προιόν με το μακράν  καλύτερο value for money.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

To κινέζικο καλώδιο για τα λεφτά του είναι καταπληκτικό.

Το έχουν βελτιώσει πολύ,  δεν  κλειδώνει και στο μόνο που υστερεί

εμφανώς ειναι στο Long coding(adaptation).

H  έκδοση 15.7 λεει ότι λύνει αρκετα μικροπροβλήματα αλλά κυρίως

εχει πληρες Long coding.Μάλιστα κυκλοφορεί και full έκδοση που λεει ότι είναι

σχεδόν original(λίγο ακριβώτερη).Aυτό έχω παραγγείλει και το περιμένω.

Τώρα έχω το 12.12 και είμαι εξαιρετικά ευχαριστημένος.

Θεωρώ ότι το κινέζικο καλώδιο ειναι το προιόν με το μακράν  καλύτερο value for money.

Θα συμφωνήσω σε όλα έχουμε και το ίδιο καλώδιο χεχεχεχε αν επιτρέπεται για ποιο λόγο αγοράζεις νέο τι παραπάνω μπορείς να κάνεις?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ουσιαστικά το αγοράζω γι αυτά που προσφέρει η νέα έκδοση

και πρακτικά για το Long coding.

Edited by ankarage

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ουσιαστικά το αγοράζω γι αυτά που προσφέρει η νέα έκδοση

και πρακτικά για το Long coding.

Απλά θα ήθελα να μάθω αν αξίζει αν αργότερα προβείς σε κάποια αλλαγή θα ήθελα να μάθω τι και πως ευχαριστώ εκ των προτέρων (τώρα μαθαίνω για αυτό).

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σίγουρα το VIM και η ενεργοποιηςη AMI - USB δεν γινετε δοκιμαςμενα, τωρα οτι ειπε ξερω, εγω τοσο καιρο με το ODIS τα κάνω. Υπάρχει και 15.7 εδω αθήνα στα 50€. Ankarage ποιο είναι αυτο το καλώδιο που λες να το δούμε μήπως πάρουμε αυτο ; Γιατι εγω απο βδομαδας ελεγα να παω να παρω το αλλο.

Edited by Stel3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ουσιαστικά το αγοράζω γι αυτά που προσφέρει η νέα έκδοση

και πρακτικά για το Long coding.

δωρε μας ένα λινκ από αυτό το καλώδιο που διάλεξες ...

 

 

Sent from my I phone

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν ψάξεις στο Google για VAG VCDS 15.7 China θα βρείς πολλά.

Εγώ παρήγγειλα το παρακάτω.

http://www.obd2tuning.com/vag-vcds-157-crack-cable-vag-com-157-diagnose-interface-vag-15-p-2542.html

Edited by ankarage

Share this post


Link to post
Share on other sites

αυτο ρε παιδια κανει σε ολα τα audi? μονο σε α3? και απο πι ακεοδση και μετα? ρωταω γιατι δεν εχω ιδεα απο αυτα..ευχαριστω!

Share this post


Link to post
Share on other sites

αυτο ρε παιδια κανει σε ολα τα audi? μονο σε α3? και απο πι ακεοδση και μετα? ρωταω γιατι δεν εχω ιδεα απο αυτα..ευχαριστω!

Tο καλώδιο υποστηρίζει πρακτικά όλα τα μοντέλα VAG απο το 1994 και μετά.
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θερμοκρασια λαδιου,καθρεφτης κατω με οπισθεν και needle sweep ενεργοποιηθηκαν επιτυχως!!! Απλα το needle sweep δεν το κανει παντα την πρωτη φορα στο check με το που γυρνας μιζα το κανει με το που ξαναγυρισεις μιζα και καθε φορα που θα γυριζεις μιζα..παντα καθε 2η δηλαδη!! Το κανει και σε καποιον αλλο αυτο ειν φυσιολογικο??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θερμοκρασια λαδιου που την εμφανιζει? Φωτο μπορουμε να εχουμε?

Και γιατι μας ενδιαφερει να την ξερουμε? Τι κερδιζουμε?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θερμοκρασια λαδιου που την εμφανιζει? Φωτο μπορουμε να εχουμε?

Και γιατι μας ενδιαφερει να την ξερουμε? Τι κερδιζουμε?

Την εμφανιζει εκει που γυρνας την ροδελα που εχει μεση καταναλωση, ωρες λειτουργιας αυτοκινητου,καταναλωση διαδρομης κτλπ κτλπ και ειναι ενα κλικ κατω απο την καταναλωση που μετραει εκεινη την στιγμη!! Μας ενδιαφερει (αν κατσεις να το παρακολουθεις) για το ποτε θα φτασει σε ικανοποιητικη θερμακρασια ή και για να το σβησεις να ειναι σε σωστη θερμοκρασια (αν και εμεις δεν εχουμε να φοβομαστε κατι για τις θερμοκρασιες

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εχει ενδιαφερον.

Οτσν λες εμεις δεν εχουμε να φοβομαστε για την θερμοκρασια ποιους εννοεις?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θερμοκρασια λαδιου,καθρεφτης κατω με οπισθεν και needle sweep ενεργοποιηθηκαν επιτυχως!!! Απλα το needle sweep δεν το κανει παντα την πρωτη φορα στο check με το που γυρνας μιζα το κανει με το που ξαναγυρισεις μιζα και καθε φορα που θα γυριζεις μιζα..παντα καθε 2η δηλαδη!! Το κανει και σε καποιον αλλο αυτο ειν φυσιολογικο??

Έχεις τους καθρέπτες που κλείνουν ηλεκτρικά;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχεις τους καθρέπτες που κλείνουν ηλεκτρικά;

Οχι δεν τους εχω και τωρα με την οπισθεν κατεβαινει μονο του συνοδηγου αναξαρτητα του οτι ενεργοποιεις και του οδηγου απο το coding αλλα δεν κατεβαινει!!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εχει ενδιαφερον.

Οτσν λες εμεις δεν εχουμε να φοβομαστε για την θερμοκρασια ποιους εννοεις?

Θεωρω οτι οντας καινουριο αυτοκινητο δεν χρειαζεται να φοβομαστε αν θα ανεβασει θερμοκρασια στα λαδια του ειδικα με την τεχνολογια που εχουν λιγο απιθανο!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Υπάρχουν πολλα ακόμη, να κλινουν τα παντα στο 0, στα side lights αντι να ειναι 30% φωτεινοτητα να τα κάνεις 100, να βάλεις S3 - RS3 ( στο καντράν και οχι στο mmi που λεέι το pdf ) και πολλά άλλα. Τώρα προσπαθώ να τελειόσω το mirrorlink.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αντε οταν τα τελειωσεις ολα βαλε αναλυτικα λιστα με το τι ενεργοποιησες και ξεκκινα να βγαζεις καρτελακια με σειρα προτεραιοτητας..χαχα

 

Για την θερμοκρασια λογικο να μην ανησυχουμε αλλα με το πετρελαιο πολλα διαβαζω τελευταια με την ασταματιτη λειτουργια του κινητηρα μεχρι να καταστραφει και προβληματιζομαι... :Ρ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επειδη εγινε μια πρεξήγηση απο εδω μεσα, ολα τα μοντς που εχω βρει εγω θα τα περναω εγω σε φιλους στα καφεδακια οπως μεσα στη βδομαδα στο καφεδακι με Α3. Οσοι πιστοι - φιλοι πμ ..

Edited by Stel3
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θεωρω οτι οντας καινουριο αυτοκινητο δεν χρειαζεται να φοβομαστε αν θα ανεβασει θερμοκρασια στα λαδια του ειδικα με την τεχνολογια που εχουν λιγο απιθανο!!

Καμμια σχεση αυτο...

Αν πηγαινεις ταπα...κανοντας αλλαγες στις 4000θεωρεις οτι δεν θα ανεβασει θερμοκρασια? Κ δεν θα επρεπε να το ξερεις?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επειδη εγινε μια πρεξήγηση απο εδω μεσα, ολα τα μοντς που εχω βρει εγω θα τα περναω εγω σε φιλους στα καφεδακια οπως μεσα στη βδομαδα στο καφεδακι με Α3. Οσοι πιστοι - φιλοι πμ ..

Μπορείς να μου το εξηγήσεις λίγο αυτό?

 

 

 

ΥΓ: Επειδή δεν ξέρω τι παρεξήγηση παίχτηκε, να θυμίσω ότι εδώ είναι ένα forum το οποίο μοιράζεται την πληροφορία και φυσικά όποιες αλλαγές κάνουμε στο αμάξι μας είναι με δική μας ευθύνη και όχι αυτού που μοιράζεται την πληροφορία "μαζί μας". Το οποίο είναι και το προφανές... (κατά την ταπεινή και ασήμαντη γνώμη μου πάντα)

Edited by Kavouras
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καμμια σχεση αυτο...

Αν πηγαινεις ταπα...κανοντας αλλαγες στις 4000θεωρεις οτι δεν θα ανεβασει θερμοκρασια? Κ δεν θα επρεπε να το ξερεις?

Σωστη η παρατηριση σου...αλλα αφου ειναι σημαντικο γιατι η audi δεν εχει βαλει τετοια ευκολια εξ'αρχης? Τοσο δυσκολο ειναι?

Θεωρει οτι η θεμροκρασια λαδιου ειναι ασυμαντη? Γιατι αν δεν ημουν στο forum δεν θα ηξερα οτι η θερμοκρασια λαδιου ειναι σημαντικη..θεωρουσα οτι αποκτα την θερμοκρασια που πρεπει να αποκτησει.

Και ποιες οι τιμες θερμοκρασιας? Πανω απο ποσους βαθμους θελουμε να ειναι και κατω απο ποσους?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.