Jump to content

Χειμερινή ενδυμασία

Περισσότερα

Ημερολόγια 2021

Περισσότερα

Καλοκαιρινή ένδυμασία

Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

Recommended Posts

Καλημερα στο club!!

Παιδια μηπως ξερει καποιος να μ πει σιγουρα εαν αλλαξω ολο το συστημα με τα φρενα (να βαλω απο s3 σε α3 1.6 TDI) αν θα χασω την εγγυηση?? Αν και πιστευω πως ναι..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγγυηση σιγουρα θα χάσεις, αν τυχει κατι πρεπει να βγαλουν φωτογραφια. Πως θα βγάλουν του σ3; Αλλ και παλι γιατι να το κανεις δεν εισαι ευχαριστημενος;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημερα στο club!!

Παιδια μηπως ξερει καποιος να μ πει σιγουρα εαν αλλαξω ολο το συστημα με τα φρενα (να βαλω απο s3 σε α3 1.6 TDI) αν θα χασω την εγγυηση?? Αν και πιστευω πως ναι..

 

Οποιοδήποτε εξάρτημα αντικαθιστάς ενώ είσαι σε εγγύηση, χάνεις την εγγύηση του εργοστασίου. Ακόμα και το φίλτρο αέρα.

 

 

Δημήτρης

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγγυηση σιγουρα θα χάσεις, αν τυχει κατι πρεπει να βγαλουν φωτογραφια. Πως θα βγάλουν του σ3; Αλλ και παλι γιατι να το κανεις δεν εισαι ευχαριστημενος;

Το φανταστικα κι εγω για την εγγυηση γτ αυτο λεει η λογικη..ικανοποιητικα ειν σαν φρενα αλλα και παλι φρενα ειναι φιλε μου οσο καλυτερα καπου θα τα χρειαστω..οσο καλυτερα τοσο καλυτερο φρεναρισμα!! Μπορω να τα βαλω σε καλη τιμη σε φιλο μου γι αυτο το ρωταω!!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θα προτεινα να το κανεις μολις τελειώσει η εγγυηση :)

Edited by Stel3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θα προτεινα να το κανεις μολις τελειώσει η εγγυηση :)

Οντως δεν εχεις αδικο αυτο θα κανω..

Παντως αξιζει απιστευτα πιστευω!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εννοείται πως θα χάσεις το μέρος της εγγύησης που σχετίζεται με το σύστημα πέδησης.

Όχι εγγύηση που αφορά πχ τον κινητήρα, τα φώτα η τη σκουριά...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θα τα αφησω και οταν και αν φαγωθουν οι δικες μ δισκοπλακες θα τα περασω!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και να τα αλλαξεις τι σε νοιαζει η εγγυηση στα φρενα??αφου θα τα αλλαξεις...μοτερ και υπολοιπα δε χανεις τιποτα, για μενα καντο αν εχεις κατι στο νου. Απο τι s3 φρενα εχεις στο νου?

 

Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και να τα αλλαξεις τι σε νοιαζει η εγγυηση στα φρενα??αφου θα τα αλλαξεις...μοτερ και υπολοιπα δε χανεις τιποτα, για μενα καντο αν εχεις κατι στο νου. Απο τι s3 φρενα εχεις στο νου?

 

Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Εχω 2 επιλογες..ή ελαφρως μεταχειρισμενα απο 8p ή ολοκαινουρια απο 8p ή 8v(δεν το εξακριβωσα)!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η διαφορά στο φρενάρισμα θα είναι χαώδης.

 

 

Δημήτρης

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η διαφορά στο φρενάρισμα θα είναι χαώδης.

 

 

Δημήτρης

Χααχχχα καλα αυτο εννοειται!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μηπως ειναι λιγο υπερβολικο ολο αυτο? Καλοπροαιρετα μιλωντας παντα.

Φρενα απο S3 σε ενα πετρελαιοκινητο αμαξι των 110 ιππων (120 πρσγματικα αλογα) ενω εχει κατα γενικη ομολογια και βαθμολογια υποδειγματικα φρενα?

Μακαρι να τα βαλεις αν τα βρεις σε ευκαιρια και εχεις την οικονομικη δυνατοτητα αλλα σκεφτομαι μηπως τελικα δεν εχει και τοσο νοημα ολο αυτο.

Αν και φυσικα το φρεναρισμα εχει νοημα απο μονο του, απλα εξωτερικευσα τις σκεψεις μου....

Με το μαλακο και μην βαρατε εεε... χαχα

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έτσι έλεγαν και άλλοι. Αλλά όταν έβαλαν τα παραπάνω φρένα, άλλαξαν άρδην γνώμη. Η ουσία δεν είναι μόνο η ιπποδύναμη, αλλά και η απόδοση των φρένων σε απανωτά φρεναρίσματα και με πολλά χιλιόμετρα (120 και πάνω). Εκεί η διαφορά, είναι όπως περιέγραψα παραπάνω, χαώδης. Το ακούραστο και ακαριαίο φρένο είναι κάτι που δεν μετανιώνει κανείς.

 

 

Δημήτρης

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σκεφτομαι να τα πουλησω τα φρενα μου γιαυτο σε ρωταω αν ενδιαφερεσαι...

 

Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και γιατί δεν κάνεις μια αναβάθμιση στα υπάρχον;

Ένα καλύτερο τακακι πχ Ebc?

Με έναν καλύτερο δίσκο;

Και όταν βγεις από την εγγύηση κάνε ότι θέλεις

Edited by Marc A3
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έτσι έλεγαν και άλλοι. Αλλά όταν έβαλαν τα παραπάνω φρένα, άλλαξαν άρδην γνώμη. Η ουσία δεν είναι μόνο η ιπποδύναμη, αλλά και η απόδοση των φρένων σε απανωτά φρεναρίσματα και με πολλά χιλιόμετρα (120 και πάνω). Εκεί η διαφορά, είναι όπως περιέγραψα παραπάνω, χαώδης. Το ακούραστο και ακαριαίο φρένο είναι κάτι που δεν μετανιώνει κανείς.

 

 

Δημήτρης

+1

Επιπλέον ακόμα και στο 1 "απλό" δυνατό φρενάρισμα (ούτε καν απανωτό ή σε φρενάρισμα πανικού) έχουν σημαντική διαφορά από τα εργοστασιακά. Ακόμα και με χαλαρή οδήγηση καταναβαίνεις τη διαφορά.

Αυτό που θέλω να πω/τονίζω είναι πως ουσιαστικά υπάρχει μεγάλη διαφορά στην απόδοση σε όλο το φάσμα λειτουργίας τους (εργοστασιακά φρένα vs s3 φρένα).

Και ακόμα κι αν σκέφτεται κάποιος ότι θα έχουν πιο ακριβά ανταλλακτικά ή εξάρτήματα: ναι, έχουν αλλά αραιώνει πολύ και το διάστημα που χρειάζονται αλλαγή, οπότε στην ουσία πληρώνεις πάνω-κάτω τα ίδια χρήματα σε ανταλλακτικά σε βάθος χρόνου.

 

Ξέρω ότι σε όλους όσους δεν έχουν οδηγήσει αμάξι με μεγάλα φρένα, ακούγεται υπερβολή. Δυστυχώς όμως δεν είναι. Να έχετε στην άκρη του μυαλού σας ότι το αυτοκίνητο που αγοράζουμε είναι πάντα συναρμολογημένο πρώτα με κριτήρια budget και μετά με κριτήρια μηχανικά. Στα φρένα επιλέγονται τα μικρότερα φρένα στους μικρότερους κινητήρες καθαρά για λόγους κόστους και όχι γιατί δεν τα χρειάζονται. (που ποτέ δεν ξέρεις πότε θα χρειαστείς το παραπάνω-έξτρα φρενάρισμα ενός μεγαλύτερου φρένου).

Συν του ότι η απόσταση ανάμεσα σε ένα τρακάρισμα από ένα "μη" τρακάρισμα δεν είναι περισσότερο από 2-3cm, που ένα μεγάλο φρένο μπορεί να σου προσφέρει αυτή τη διαφορά ακόμα και με ταχύτητες των 50km/h... (δεν είναι υπερβολή όσο κι αν ακούγεται). Πόσο μάλλον με ταχύτητες άνω των 80-90-100km/h... 
 

Να κλείσω ότι προσωπικά δε βρίσκω κανέναν λόγο (πέραν των οικονομικών φραγμών) που να μην κάνει κάποιος αναβάθμιση στα φρένα του, ακόμα κι αν οδηγεί ήρεμα.

 

 

 

ΥΓ: που το να ακουμπήσεις στον μπροστινό σου με 5km/h αυτόματα σημαίνει ένα 1000κο ζημιά....(οπότε ίσως η αναβάθμιση των φρένων να μην δείχνει τόσο ακριβή αναβάθμιση τελικά...)

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1

Επιπλέον ακόμα και στο 1 "απλό" δυνατό φρενάρισμα (ούτε καν απανωτό ή σε φρενάρισμα πανικού) έχουν σημαντική διαφορά από τα εργοστασιακά. Ακόμα και με χαλαρή οδήγηση καταναβαίνεις τη διαφορά.

Αυτό που θέλω να πω/τονίζω είναι πως ουσιαστικά υπάρχει μεγάλη διαφορά στην απόδοση σε όλο το φάσμα λειτουργίας τους (εργοστασιακά φρένα vs s3 φρένα).

Και ακόμα κι αν σκέφτεται κάποιος ότι θα έχουν πιο ακριβά ανταλλακτικά ή εξάρτήματα: ναι, έχουν αλλά αραιώνει πολύ και το διάστημα που χρειάζονται αλλαγή, οπότε στην ουσία πληρώνεις πάνω-κάτω τα ίδια χρήματα σε ανταλλακτικά σε βάθος χρόνου.

 

Ξέρω ότι σε όλους όσους δεν έχουν οδηγήσει αμάξι με μεγάλα φρένα, ακούγεται υπερβολή. Δυστυχώς όμως δεν είναι. Να έχετε στην άκρη του μυαλού σας ότι το αυτοκίνητο που αγοράζουμε είναι πάντα συναρμολογημένο πρώτα με κριτήρια budget και μετά με κριτήρια μηχανικά. Στα φρένα επιλέγονται τα μικρότερα φρένα στους μικρότερους κινητήρες καθαρά για λόγους κόστους και όχι γιατί δεν τα χρειάζονται. (που ποτέ δεν ξέρεις πότε θα χρειαστείς το παραπάνω-έξτρα φρενάρισμα ενός μεγαλύτερου φρένου).

Συν του ότι η απόσταση ανάμεσα σε ένα τρακάρισμα από ένα "μη" τρακάρισμα δεν είναι περισσότερο από 2-3cm, που ένα μεγάλο φρένο μπορεί να σου προσφέρει αυτή τη διαφορά ακόμα και με ταχύτητες των 50km/h... (δεν είναι υπερβολή όσο κι αν ακούγεται). Πόσο μάλλον με ταχύτητες άνω των 80-90-100km/h...

 

 

Να κλείσω ότι προσωπικά δε βρίσκω κανέναν λόγο (πέραν των οικονομικών φραγμών) που να μην κάνει κάποιος αναβάθμιση στα φρένα του, ακόμα κι αν οδηγεί ήρεμα.

 

 

 

ΥΓ: που το να ακουμπήσεις στον μπροστινό σου με 5km/h αυτόματα σημαίνει ένα 1000κο ζημιά....(οπότε ίσως η αναβάθμιση των φρένων να μην δείχνει τόσο ακριβή αναβάθμιση τελικά...)

Δεν ξερω ποσους λογους παραπανω για να το κανω μ εδωσες φιλε καβουρα χαχα

Οντως εχεις απολυτο δικιο αυτο εχω κι εγω κατα νου και θελω να κανω αυτο την αναβαθμιση γτ οσο καλυτερα εχεις τοσο το καλυτερο και ας μν τα χρειαστεις ποτε στην πληρη λειτουργια τους!!

Απλα το σκεφτομαι λογω εγγυησης και ειμαι απολυτα σιγουρος οτι οι αντιπροσωπιες κατι τετοια κυνηγανε για να κοψουν εγγυησεις!!

Απο κει και περα το κοστος γυρω στα 1200Ε (καινουρια παντα) για αυτο που θα σ προσφερουν εγω προσωπικα πιστευω αξιζουν χωρις 2η σκεψη...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν ξερω ποσους λογους παραπανω για να το κανω μ εδωσες φιλε καβουρα χαχα

Οντως εχεις απολυτο δικιο αυτο εχω κι εγω κατα νου και θελω να κανω αυτο την αναβαθμιση γτ οσο καλυτερα εχεις τοσο το καλυτερο και ας μν τα χρειαστεις ποτε στην πληρη λειτουργια τους!!

Απλα το σκεφτομαι λογω εγγυησης και ειμαι απολυτα σιγουρος οτι οι αντιπροσωπιες κατι τετοια κυνηγανε για να κοψουν εγγυησεις!!

Απο κει και περα το κοστος γυρω στα 1200Ε (καινουρια παντα) για αυτο που θα σ προσφερουν εγω προσωπικα πιστευω αξιζουν χωρις 2η σκεψη...

Μαζι με τακακια μαζι με ολα παει 1200 αντιπροσωπεια??

 

Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μαζι με τακακια μαζι με ολα παει 1200 αντιπροσωπεια??

 

Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Οχι αντιπροσωπεια αλλα σε εξουσιοδοτημενο σερβις vw-audi..μαζι με ολα ναι αλλα δεν ξερω εργασια γτ ειν γνωστος μ αυτος που το εχει οταν ειν να το κανω θα μου πει τοτε!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν εννοω να τα βαλεις αντιπροσωπεια....εννοω ειναι γνησια αντιπροσωπειας οι δαγκανες??δισκοπλακες αντιπροσωπειας η aftermarket?γιατι τα 1200 για τιμη αντιπροσωπειας μου φαινονται λιγα

 

Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν εννοω να τα βαλεις αντιπροσωπεια....εννοω ειναι γνησια αντιπροσωπειας οι δαγκανες??δισκοπλακες αντιπροσωπειας η aftermarket?γιατι τα 1200 για τιμη αντιπροσωπειας μου φαινονται λιγα

 

Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Δεν το εχω συζητησει μαζι του ακομα αυτο αλλα παντα εχει γνησια ανταλλακτικα με τα σηματα των εταιριων πανω.. εξαλλου η δαγκανα s3 θα γραφει πανω!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μονο οι δισκοπλακες τιμη αντιπροσωπειας κανουν 450 ευρω...αν μιλαμε φυσικα για το 8v παντα

 

Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημέρα,

Αναγεννώ το topic για να ρωτήσω αν τα φρένα του S3 8V χωράνε στις 17άρες ζάντες που φοράει το αμάξι (1.6tdi κι εγώ):

 

IMG_8782.JPEG

 

 

 

ΥΓ: ξέρω....εγώ είπα ότι δε θα ρίξω ευρώ πάνω...κράξτε με ελεύθερα....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.