Jump to content

Αλλαγη Φρενων


Recommended Posts

Αν θες να μετρήσω όταν πάω σπίτι και να σου πω

https://www.audi-sport.net/xf/threads/golf-r-s3-brakes-on-an-a3.280854/

Καλό thread με παρόμοιο προβληματισμό.

 

Λογικά θα χωράνε, και με ένα καλό υγρό φρένων και αλλαγή brake lines θα δεις μεγάλη διαφορά.

 

Σκεύτομαι να προχωρήσω σε αλλαγή φρένων σύντομα εντωμεταξύ οπόταν μπορεί να υπάρξει ενα σετ S3 available χεχε

 

 

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, andrewcyp said:

Αν θες να μετρήσω όταν πάω σπίτι και να σου πω

https://www.audi-sport.net/xf/threads/golf-r-s3-brakes-on-an-a3.280854/

Καλό thread με παρόμοιο προβληματισμό.

 

Λογικά θα χωράνε, και με ένα καλό υγρό φρένων και αλλαγή brake lines θα δεις μεγάλη διαφορά.

 

Σκεύτομαι να προχωρήσω σε αλλαγή φρένων σύντομα εντωμεταξύ οπόταν μπορεί να υπάρξει ενα σετ S3 available χεχε

 

 

Θα βοηθούσε πάρα πολύ να μετρήσεις αν μπορείς.

Κι εγώ πιστεύω ότι χωράνε να σου πω την αλήθεια...

 

 

ΥΓ: ΑΝ ΘΕΣ, μπορείς να μου στείλεις με ένα pm το vin σου να το ψάξουμε στο etka να σιγουρέψουμε κόστη ανταλλακτικών? (1000€ τα βρήκα εγώ αλλά, υπάρχει ακόμα ο προβληματισμός αν κάνουν στα άκρα) Αν πουλήσεις, πες μου (εννοείται). :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Kavouras said:

Θα βοηθούσε πάρα πολύ να μετρήσεις αν μπορείς.

Κι εγώ πιστεύω ότι χωράνε να σου πω την αλήθεια...

 

 

ΥΓ: ΑΝ ΘΕΣ, μπορείς να μου στείλεις με ένα pm το vin σου να το ψάξουμε στο etka να σιγουρέψουμε κόστη ανταλλακτικών? (1000€ τα βρήκα εγώ αλλά, υπάρχει ακόμα ο προβληματισμός αν κάνουν στα άκρα) Αν πουλήσεις, πες μου (εννοείται). :)

Will do - σήμερα αν προλάβω το μέτρημα.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Καλησπέρα σκέφτομαι να αλλάξω και εγώ φρένα και δίσκους με τρύπες σε brembo ξέρω τα brembo είναι κορυφή αλλά άκουσα ότι τσιριζουν τι γνώμες έχετε;
Επίσης τα κεραμικά φρένα δεν βγάζουν πολύ σκόνη;

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, HRAKLHS said:

Καλησπέρα σκέφτομαι να αλλάξω και εγώ φρένα και δίσκους με τρύπες σε brembo ξέρω τα brembo είναι κορυφή αλλά άκουσα ότι τσιριζουν τι γνώμες έχετε;
Επίσης τα κεραμικά φρένα δεν βγάζουν πολύ σκόνη;

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
 

 

Τα ακριβά σετ με πολυπιστονες δαγκάνες και διαιρουμενους δίσκους που κάνουν 2-3κ ναι είναι τοπ... Οι απλοί δίσκοι ή οι τρυπητοι τους δεν λένε κάτι πέρα από το logo της brembo.

 

Έχω διαβάσει σε πολλά φόρουμ προβλήματα με στραβωματα σε σκληρή χρηση όπως και ενός κολλητού που τις έβαλε σε ένα 318d.

 

Πιο πολύ συμπαθώ τα zimmermann να σου πω. Έχει κάποια σετάκια στο ebay με τρυπητους δίσκους και τακακια σε πολύ καλές τιμές!

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, HRAKLHS said:

Καλησπέρα σκέφτομαι να αλλάξω και εγώ φρένα και δίσκους με τρύπες σε brembo ξέρω τα brembo είναι κορυφή αλλά άκουσα ότι τσιριζουν τι γνώμες έχετε;
Επίσης τα κεραμικά φρένα δεν βγάζουν πολύ σκόνη;

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
 

κεραμικά = κεραμικές δισκόπλακες? Μάλλον εννοείς κεραμικά τακάκια που βγάζουν σκόνη.

Προσωπικά θα σου πρότεινα να δεις χαρακτές. Οι τρυπητές έχουν προβλήματα κυρίως με ραγίσματα. Επίσης στο παρελθόν που το είχα ψάξει, είχα βρει ότι υπάρχουν brembo που τις πουλάνε για τρυπητές, αλλά τις έχουν τρυπήσει "εδώ Ελλάδα" και δεν ήταν τρυπημένες από το εργοστάσιο. Γενικά τρέχα-βρες-γύρευε.

Συν του ότι στις χαμηλές ταχύτητες ακούς τον αέρα που εγκλωβίζεται ανάμεσα στο τακάκι και την τρύπα της δισκόπλακας. Δεν είναι ενοχλητικό ούτε πολύ αισθητό. Όμως με ανοιχτά παράθυρα το ακούς αν δεν έχει πολύ φασαρία ο δρόμος.

 

 

 

Όσο για τα τακάκια:

προσωπικά χρησιμοποίησα τα τακάκια τα κόκκινα της EBC, κεραμικά τακάκια για χρήση μαντεμένιου δίσκου, τα οποία μάλιστα έβγαζαν λιγότερη σκόνη από τα εργοστασιακά. Ήταν εντυπωσιακό ότι (μέχρι να αντικαταστήσω και τα πίσω με EBC πιο σκληρά που να παράγουν λιγότερη σκόνη), οι πίσω ζάντες ήταν αισθητά πιο μαύρες από τις εμπρός σε σημείο που νόμιζες κάποια στιγμή (αν το έβλεπες από λίγο μακρυά το αμάξι) πως είχα πλύνει τις μπροστά και "ξέχασα" να κάνω και τις πίσω.

Edited by Kavouras
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
13 hours ago, jimanastasiou942 said:

σε α3 2015 1.6tdi τι φρένα λέτε για περισσότερη αμεσότητα;

Για τι budget μιλάμε; Και όταν λες αμεσότητα, τι χρήση κανεις δηλαδή και δε σου φτάνουν τα φρένα; (Δεν το λέω κοροϊδευτικά αλλά για να καταλάβω τι είναι αυτό που χρειάζεσαι)

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν και εγω ήθελα να αλλάξω δίσκους και τακάκια σε 2.0 tdi ήμουν σε ολόκληρο σετ brembo δισκοπλακες με τρύπες τελικά κατέληξα σε σετ zimmermann coat Z με τρύπες ετσι γιατι μου αρεσει λιγο η καγκουρια. Παντός πολύ ποιοτικά, τα εχω πάρει αλλα δεν τα εχω περάσει κόστος 350 ευρό ολο το σετ
Εγκατάσταση μόνος στο γκαράζ ενός φίλου

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Στις 30/10/2021 στις 2:02 ΠΜ, Kavouras είπε

Για τι budget μιλάμε; Και όταν λες αμεσότητα, τι χρήση κανεις δηλαδή και δε σου φτάνουν τα φρένα; (Δεν το λέω κοροϊδευτικά αλλά για να καταλάβω τι είναι αυτό που χρειάζεσαι)

Ουσιαστικα να ερχεται πιο γρηγορα η πληρης ακινητοποιηση του αυτοκινητου απο πολλα χιλιομετρα αλλα να μην ζεστενονται κιολας

Link to comment
Share on other sites

On 11/17/2021 at 2:37 PM, jimanastasiou942 said:

Ουσιαστικα να ερχεται πιο γρηγορα η πληρης ακινητοποιηση του αυτοκινητου απο πολλα χιλιομετρα αλλα να μην ζεστενονται κιολας

Αυτό που περιγράφεις (να φρενάρει νωρίτερα) έρχεται μόνο με αλλαγή όλου του φρένου με μεγαλύτερου.

Το πιο οικονομικά συμφέρον και χωρίς πατέντες ή να ψαχτείς ιδιαίτεραι είναι να βάλεις φρένα από πιο γρήγορο μοντέλο και ιδανικά από το S3 8V, όπου έχει πολύ περισσότερο βάρος και οποιαδήποτε επιπλεον δύναμη μπορεί ποτέ να αποκτήσει το 1.6tdi μοτέρ.

 

Και φυσικά λόγω OEM oriented λύση, πρακτικά έχεις και πληθώρα επιλογών όταν φαγωθούν τα τακάκια/δίσκοι.

 

Ναι, οκ, δεν είναι φτηνή λύση, αλλά ποιά σωστή λύση είναι φτηνή?

 

Link to comment
Share on other sites

21 ώρες πριν, Kavouras είπε

Αυτό που περιγράφεις (να φρενάρει νωρίτερα) έρχεται μόνο με αλλαγή όλου του φρένου με μεγαλύτερου.

Το πιο οικονομικά συμφέρον και χωρίς πατέντες ή να ψαχτείς ιδιαίτεραι είναι να βάλεις φρένα από πιο γρήγορο μοντέλο και ιδανικά από το S3 8V, όπου έχει πολύ περισσότερο βάρος και οποιαδήποτε επιπλεον δύναμη μπορεί ποτέ να αποκτήσει το 1.6tdi μοτέρ.

 

Και φυσικά λόγω OEM oriented λύση, πρακτικά έχεις και πληθώρα επιλογών όταν φαγωθούν τα τακάκια/δίσκοι.

 

Ναι, οκ, δεν είναι φτηνή λύση, αλλά ποιά σωστή λύση είναι φτηνή?

 

Και σε τι budget περιπου μπορει να παιξει μια τετοια μετατροπή;

Link to comment
Share on other sites

58 minutes ago, jimanastasiou942 said:

Και σε τι budget περιπου μπορει να παιξει μια τετοια μετατροπή;

Περίπου 1.000€-1.200€ (τοποθετημένα τα εμπρός φρένα μόνο)

Εξαρτάται σοβαρά από τις τιμες που θα βρεις τα ανταλλακτικά. Τουλάχιστον τόσο είχαν καινούρια όλα (1000€ είχα πάρει προσφορά από audi, χωρίς να μπορούν να μου εγγυηθούν ότι κάνουν και θα τα πλήρωνα είτε έμπαιναν είτε όχι) και ~ 150€ ζήτησαν εργασία. Δεν θυμάμαι ακριβείς/λεπτομερείς τιμές γιατί έχει περάσει και 1 χρόνος.

 

Υπάρχουν στο car.gr ή και σε άλλα sites (ebay.de) που μπορεί να τα βρεις και φτηνότερα, όμως θέλει προσοχή η κατάσταση των πραγμάτων να είναι οκ και να δεις τι λείπει ή αν τα δίνουν όλα τα εξαρτήματα (πχ μαρκούτσια λίγοι δίνουν που κάνουν 100€).

Link to comment
Share on other sites

Μόνο σε μεταχειρισμένα αξίζει η αγορά των S3. Μπορεί να είναι πάνβαρια αλλά είναι καλά φρένα και σίγουρα καλή αναβάθμιση αν το αμάξι φοράει κάτι σε 312 π.χ. Αλλά αν είναι να δώσεις πάνω από χιλιάρικο για καινούργια, βάλε και άλλα 5-7 κατοστάρικα και πάρε 4πίστονα Racingline με δίσκο 345, που ούτε ψάξιμο δεν θέλει, απλά παραγγέλνεις το κιτ που ταιριάζει στο αμάξι σου με συγκεκριμένο κωδικό και τα έχει όλα μέσα. Το 2015 είχα βάλει τα 4πίστονα StopTech στο edition 30 που φόραγε τα απλά 312, και μου είχαν κοστίσει 1,5 χιλιάρικο, απίστευτη τιμή για το κέρδος που είχα, αλλά βλέπω τώρα κυκλοφορούν πολύ τα Racingline, πολύ καλά φρένα και αυτά. Τα 345 λογικά μπαίνουν κουτί, αν θες να τα στάξεις πας και για 6πίστονα με δίσκο 356 και 380 αλλά εκεί θέλει συζήτηση με τον φρενά λόγω τρόμπας. Ένας καλός φρενάς οφείλει να τα γνωρίζει αυτά.


Γενικά τα πολυπίστονα δεν έχουν επαφή, για λόγους πάνω και πέρα από το μέγεθος της δαγκάνας και τη μεγαλύτερη συνολική πίεση στο τακάκι που καθένας μπορεί να υποθέσει, έχεις επιπλέον καλύτερη απαγωγή θερμότητας ειδικά με μεγαλύτερο δίσκο, αλλά ακόμα και στο ίδιο μέγεθος θα έχεις καλύτερη επαναληψιμότητα, περισσότερα σημεία επαφής και επομένως καλύτερη κατανομή πίεσης που ελαχιστοποιεί τα hot spots, καλύτερο initial bite αν και παίζει και το τακάκι που θα επιλέξεις, γενικά όμως είναι καλύτερο, μικρότερο βάρος που μπορεί να φτάσει και το μισό ενός απλού μονοπίστονου ακόμα και μικρότερου σε μέγεθος, και επειδή πρόκειται για μη αναρτώμενη μάζα το κέρδος πολλαπλασιάζεται χοντρικά επί 6,5. Δηλαδή αν γλιτώσεις 3,5 κιλά ανά τροχό, πας στα 7 κιλά το σετ, επί 6,5 και έχεις το ισοδύναμο 45 κιλά αναρτώμενης μάζας.

Link to comment
Share on other sites

On 11/23/2021 at 7:31 PM, Unreal said:

Μόνο σε μεταχειρισμένα αξίζει η αγορά των S3. Μπορεί να είναι πάνβαρια αλλά είναι καλά φρένα και σίγουρα καλή αναβάθμιση αν το αμάξι φοράει κάτι σε 312 π.χ. Αλλά αν είναι να δώσεις πάνω από χιλιάρικο για καινούργια, βάλε και άλλα 5-7 κατοστάρικα και πάρε 4πίστονα Racingline με δίσκο 345, που ούτε ψάξιμο δεν θέλει, απλά παραγγέλνεις το κιτ που ταιριάζει στο αμάξι σου με συγκεκριμένο κωδικό και τα έχει όλα μέσα. Το 2015 είχα βάλει τα 4πίστονα StopTech στο edition 30 που φόραγε τα απλά 312, και μου είχαν κοστίσει 1,5 χιλιάρικο, απίστευτη τιμή για το κέρδος που είχα, αλλά βλέπω τώρα κυκλοφορούν πολύ τα Racingline, πολύ καλά φρένα και αυτά. Τα 345 λογικά μπαίνουν κουτί, αν θες να τα στάξεις πας και για 6πίστονα με δίσκο 356 και 380 αλλά εκεί θέλει συζήτηση με τον φρενά λόγω τρόμπας. Ένας καλός φρενάς οφείλει να τα γνωρίζει αυτά.


Γενικά τα πολυπίστονα δεν έχουν επαφή, για λόγους πάνω και πέρα από το μέγεθος της δαγκάνας και τη μεγαλύτερη συνολική πίεση στο τακάκι που καθένας μπορεί να υποθέσει, έχεις επιπλέον καλύτερη απαγωγή θερμότητας ειδικά με μεγαλύτερο δίσκο, αλλά ακόμα και στο ίδιο μέγεθος θα έχεις καλύτερη επαναληψιμότητα, περισσότερα σημεία επαφής και επομένως καλύτερη κατανομή πίεσης που ελαχιστοποιεί τα hot spots, καλύτερο initial bite αν και παίζει και το τακάκι που θα επιλέξεις, γενικά όμως είναι καλύτερο, μικρότερο βάρος που μπορεί να φτάσει και το μισό ενός απλού μονοπίστονου ακόμα και μικρότερου σε μέγεθος, και επειδή πρόκειται για μη αναρτώμενη μάζα το κέρδος πολλαπλασιάζεται χοντρικά επί 6,5. Δηλαδή αν γλιτώσεις 3,5 κιλά ανά τροχό, πας στα 7 κιλά το σετ, επί 6,5 και έχεις το ισοδύναμο 45 κιλά αναρτώμενης μάζας.

θες αποστάτες για τα racingline?

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Kavouras said:

θες αποστάτες για τα racingline?

 

Δεν κόβω το χέρι μου γιατί είναι ανάλογα τη ζάντα, πάντως στο site της Racingline αναφέρει ότι οι δαγκάνες τους είναι σχεδιασμένες με έμφαση στο clearance. Επειδή έτυχε και πέρασα πριν ένα δίμηνο από την AG Tuning στη Γλυφάδα για ένα project που ετοιμάζουμε και μου έδειξαν ένα 6πίστονο σετάκι που είχε παραγγείλει ένας πελάτης, έχω να πω ότι πράγματι δεν φουσκώνουν πολύ συγκριτικά με άλλες, αντίθετα απλώνουν κατά μήκος. Το 4πίστονο θέλει 17άρα ζάντα και πάνω όπως συνήθως ζητάνε τα 4πίστονα, με τη διαφορά ότι τα συγκεκριμένα είναι πιθανότερο να ταιριάζουν κουτί σε περισσότερες ζάντες από ότι τα AP π.χ. Βασικά σχεδιαστικά μου θυμίζουν αρκετά τα StopTech που ήταν επίσης έτσι slim σχεδίασης και έμπαιναν χωρίς περιπέτειες. Αφού μπήκαν μέχρι και σε deep dish* ζάντες χωρίς αποστάτες, αν θυμάσαι τις Dotz Shift Pinstripe Red που είχα στο ed30, οι χειρότερες ζάντες ever για να χωρέσεις big brake (οκ περνούσε ίσα ίσα πιστωτική αλλά περνούσε). Κατέβαζες και εκτύπωνες και οδηγό για να πας στο αμάξι σου να δεις αν μπαίνουν πριν παραγγείλεις. Αν και δεν το έκανα γιατί ήμουν αποφασισμένος να βάλω αποστάτες αν χρειαζόταν. Δεν έχω δει αν παρέχει οδηγό και η Racingline.

 

* Για όσους δεν γνωρίζουν έτσι λέγονται οι ζάντες των οποίων τα μπράτσα είναι ολόκληρα πιό μέσα στη ζάντα, σχηματίζοντας έτσι εξωτερικά κάτι σαν βαθύ πιάτο εξ ου και deep dish. Άρα είναι ευνόητο γιατί είναι οι χειρότερες για να χωρέσει κανείς big brake.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 11/26/2021 at 12:14 AM, Unreal said:

Για όσους δεν γνωρίζουν έτσι λέγονται οι ζάντες των οποίων τα μπράτσα είναι ολόκληρα πιό μέσα στη ζάντα, σχηματίζοντας έτσι εξωτερικά κάτι σαν βαθύ πιάτο εξ ου και deep dish. Άρα είναι ευνόητο γιατί είναι οι χειρότερες για να χωρέσει κανείς big brake.

 

Ζάντες με πατούρα δηλαδή... 😂😂

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.