Jump to content

Αγορά S3 8p


georgio3gr

Recommended Posts

Φίλος ενδιαφερετενδιαφέρεται για αγορά του παρακάτω S3 8p sportsback...

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5599405/

 

Κατ'αρχάς θα ήθελα να μάθω αν γνωρίζει κανείς το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ή τον ιδιοκτήτη του...

Κατά 2ον θα ήθελα να μου επισημάνετε οι κάτοχοι του μοντέλου τα σημεία που θα πρέπει να ελέγξει και λοιπές λεπτομέρειες...

3ον εννοείται ότι το αμαξι θα ελεγχθεί από αντιπροσωπεια οπότε αν έχετε και κάποια στα νοτια προαστια να προτείνετε ακόμα καλυτερα...

Link to comment
Share on other sites

Μετέφερα το τοπικ στα s3. Επειδη το ειχες γραψει στα α3, παιζει να μην το είδαν οι ιδιοκτήτες των s3.

 

 

Sent using dark force

Link to comment
Share on other sites

Φίλος ενδιαφερετενδιαφέρεται για αγορά του παρακάτω S3 8p sportsback...

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5599405/

 

Κατ'αρχάς θα ήθελα να μάθω αν γνωρίζει κανείς το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ή τον ιδιοκτήτη του...

Κατά 2ον θα ήθελα να μου επισημάνετε οι κάτοχοι του μοντέλου τα σημεία που θα πρέπει να ελέγξει και λοιπές λεπτομέρειες...

3ον εννοείται ότι το αμαξι θα ελεγχθεί από αντιπροσωπεια οπότε αν έχετε και κάποια στα νοτια προαστια να προτείνετε ακόμα καλυτερα...

 

Αν και δεν είμαι κάτοχος s3 τα σημεία που πρέπει να ελεγχθούν κατά την άποψή μου (εκτός φανοποιΐας) είναι τα ακόλουθα :

- Ποτηράκι εκκεντροφόρου

- Pcv

- επικαθίσεις πιστόνια και εισαγωγή (με μικροκάμερα από μπουζί και εισαγωγή pcv)

- ρήγματα τούρμπο

- Έλεγχος αντιπροσωπεία ποια ελατήρια βαλβίδων φοράει

- έλεγχος haldex

- έλεγχος διαρροών κυκλώματος νερού και λαδιού

- έλεγχος κολλάρων από και προς τούρμπο

- log με vag com πίσω αντλίας και εμπρός αντλίας

Αυτά για αρχή για μένα.

 

 

Δημήτρης

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Αν και δεν είμαι κάτοχος s3 τα σημεία που πρέπει να ελεγχθούν κατά την άποψή μου (εκτός φανοποιΐας) είναι τα ακόλουθα :

- Ποτηράκι εκκεντροφόρου

- Pcv

- επικαθίσεις πιστόνια και εισαγωγή (με μικροκάμερα από μπουζί και εισαγωγή pcv)

- ρήγματα τούρμπο

- Έλεγχος αντιπροσωπεία ποια ελατήρια βαλβίδων φοράει

- έλεγχος haldex

- έλεγχος διαρροών κυκλώματος νερού και λαδιού

- έλεγχος κολλάρων από και προς τούρμπο

- log με vag com πίσω αντλίας και εμπρός αντλίας

Αυτά για αρχή για μένα.

 

 

Δημήτρης

 

+1

Επισης προσοχη στα αναλώσιμα των φρενων και στην αναρτηση.

 

 

Sent using dark force

+1

 

 

Και στα παραπάνω να προσθέσω : Έλεγχος αν έχει φως στο ντουλαπάκι........ :sHa_hehe:  :chair:  

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Να σαι καλά Γιωργάρα, αν είναι να γίνει εδώ ο έλεγχος, ρίξε μια ειδοποίηση ;)

 

 

Βασικά ας τον βρούμε μία να μιλήσουμε μαζί του, γιατί μία τον αδερφό του και μία την υπάλληλό του βρίσκουμε, που δεν γνωρίζουν τίποτα, και μετά θα ειδοποιήσω Δημήτρη... Ευχαριστώ και πάλι...

 

 

Και στα παραπάνω να προσθέσω : Έλεγχος αν έχει φως στο ντουλαπάκι........  :sHa_hehe:   :chair:  

 

 

Σου έχει μείνει απωθημένο Θοδωρή ε; χαχαχαχαχα

Edited by georgio3gr
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Καλησπερα σε ολους.Συντομα θα προβω στην αγορα του συγκεκριμενου για τον γιο μου.Εντυπωσεις πιθανα προβληματα οδικη συμπεριφορα αν γινεται απο τους κατοχους S3 8P.

Ευχαριστω.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα φιλε μου,προσωπικα για εμενα τη καλυτερη επιλογή κανεις συνδυάζεις τοσο αξιοπιστια και επιδοσεις μαζι ένα πακετο ιδιαιτερα ελκυστικο.Μιλαμε για ένα αυτοκινητο οπου εκτος από εμφανιση ποιοτητα εσωτερικου στησιμο τα οποια είναι αψογα μιλαμε για ένα μοτερ το οποιο ψοφάει για βελτιωση αν στο μελλον ο γιος σου επιθυμει να ανεβει λιγο σε αλογα και ροπη τοτε του εχεις παρει το καταλληλο αυτοκινητο.αλλα ακομη και αν δε θελει να το γαργαλισει λιγο και μαμα να το αφησει θα τον αφησει υπερευχαριστημενο.Από ζημιες αν είναι ευλαβης στα κρυωματα και αντιστοιχα ζέσταμα του αυτοκινητου και φυσικα στα service δεν εχει κανενα απολυτως θεμα εκτος από καμια τρυπια pcv που είναι συχνο φαινομενο στα s3 tfsi αλλα και αμελητεο σε κοστος.Πλεον η τιμη του εχει πεσει αισθητα και δεν είναι απαγορευτικη η τιμη ενος μεταχειρισμενου s3 tfsi.Μονο πιστευω ότι εισαι ενημερος για τη συντηρηση του,τελη κυκλοφοριας 690 ευρω,φορος πολυτελειας 308 ευρω,ασφαλιστρα και αρκετο καυσιμο γιατι οσο να ναι καιει ακομα και μαμα είναι ενας παραγοντας που δε πρεπει να το παραβλεψεις αν ο γιος σου δεν εχει ένα καλο σταθερο εισοδημα.Ευκολα το αγοράζεις δυσκολα το συντηρείς -διατηρεις ενημερωσε τον ότι 3 μηνιατικα το χρονο το λιγοτερο εκει θα πηγαινουν. 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Να εισαι καλα φιλος ευχαριστω για τις πληροφοριες.Οσον αφορα την συντηρηση του δοξα τον θεο δεν εχουμε θεμα {μεχρι στιγμης φυσικα}.Το αυτοκινητο ειναι αυτο.Απο εβδομαδα λεω να κατεβω να το δω.

 

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7718048/

Link to comment
Share on other sites

τα topics ενώθηκαν.

Δες σε παρακαλώ τι έχει γραφτεί από πάνω μήπως ήδη απαντώνται οι ερωτήσεις-απορίες που έχεις.

 

 

edit:

Όσο αναφορά το συγκεκριμένο S3, πιο στάνταρ εξοπλισμό πεθαίνεις. :(

Μάλλον ήταν ετοιμοπαράδοτο με ηλιοροφή, αφού έβαλε ηλιοροφή αξίας 500€ αλλά δεν έβαλε το πολυλειτουργικό τιμόνι που έχει 150€ -(έλεος) ή την ένδειξη πίεσης ελαστικών (αξίας 70€).

 

Προσωπικά το βρίσκω ακριβό για τον εξοπλισμό του και τα χιλιόμετρά του. Βέβαια σημασία έχει να σε "πείσει" και ο πωλητής.

edit2: βέβαια βλέπω ότι το τελευταίο 6μηνο πως έχουν ανέβει οι τιμες στα S3 3θ (οι τιμές είχαν πέσει στα 12.000€ και τα sportback στα 18.000€ -παράλογη διαφορά).

 

 

edit3 (τραγικό :P ): κοίταξες για facelift?

κάτι τέτοιο θα ήταν εκτός budget?

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7586966/

έχει και πληρέστατο (έξτρα εργοστασιακό) εξοπλισμό (navi, δίχρωμα δέρματα audi exclusive που είναι καλύτερης ποιότητας από τα "στάνταρ" δερμάτινα που έχει το S3, πολυλειτουργικό τιμόνι, εργοστασιακό parktronic, αυτόματα φώτα, αυτόματους υαλοκαθαριστήρες, coming-leaving home κτλ) και είναι από ιδιώτη (θεωρώ ότι είναι πιο έμπιστα τα km).

Το μόνο μείον (αλλά όχι και τόσο κατά τη γνώμη μου) είναι ότι δε φοράει πρόγραμμα-εξατμίσεις κτλ και ότι είναι sportback (μπορεί να κοιτάτε αποκλειστικά για 3θ - τα οποία όμως κατά τη γνώμη μου υστερούν σε πρακτικότητα και τα facelift sportback προσωπικά τα βρίσκω πιο όμορφα).

Edited by Kavouras
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

τα topics ενώθηκαν.

Δες σε παρακαλώ τι έχει γραφτεί από πάνω μήπως ήδη απαντώνται οι ερωτήσεις-απορίες που έχεις.

 

 

edit:

Όσο αναφορά το συγκεκριμένο S3, πιο στάνταρ εξοπλισμό πεθαίνεις. :(

Μάλλον ήταν ετοιμοπαράδοτο με ηλιοροφή, αφού έβαλε ηλιοροφή αξίας 500€ αλλά δεν έβαλε το πολυλειτουργικό τιμόνι που έχει 150€ -(έλεος) ή την ένδειξη πίεσης ελαστικών (αξίας 70€).

 

Προσωπικά το βρίσκω ακριβό για τον εξοπλισμό του και τα χιλιόμετρά του. Βέβαια σημασία έχει να σε "πείσει" και ο πωλητής.

edit2: βέβαια βλέπω ότι το τελευταίο 6μηνο πως έχουν ανέβει οι τιμες στα S3 3θ (οι τιμές είχαν πέσει στα 12.000€ και τα sportback στα 18.000€ -παράλογη διαφορά).

 

 

edit3 (τραγικό :P ): κοίταξες για facelift?

κάτι τέτοιο θα ήταν εκτός budget?

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7586966/

έχει και πληρέστατο (έξτρα εργοστασιακό) εξοπλισμό (navi, δίχρωμα δέρματα audi exclusive που είναι καλύτερης ποιότητας από τα "στάνταρ" δερμάτινα που έχει το S3, πολυλειτουργικό τιμόνι, εργοστασιακό parktronic, αυτόματα φώτα, αυτόματους υαλοκαθαριστήρες, coming-leaving home κτλ) και είναι από ιδιώτη (θεωρώ ότι είναι πιο έμπιστα τα km).

Το μόνο μείον (αλλά όχι και τόσο κατά τη γνώμη μου) είναι ότι δε φοράει πρόγραμμα-εξατμίσεις κτλ και ότι είναι sportback (μπορεί να κοιτάτε αποκλειστικά για 3θ - τα οποία όμως κατά τη γνώμη μου υστερούν σε πρακτικότητα και τα facelift sportback προσωπικά τα βρίσκω πιο όμορφα).

 

+1 απο μενα...τα ειπε ολα ο Καβουρας...

κ εγω προσωπικα θα κοιταζα facelift εκτος αν βρεις κατι τρομερο σε μηχανικα μερη κ εξτρα οποτε πας σε προfacelift...

Link to comment
Share on other sites

πάντως μια καλή επιλογή είναι και αυτή   audi S3   αλλά δεν μπορώ να αποφασίσω ανάμεσα σε αυτό και μια lamborgini

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει τέτοια εργοστασιακή έκδοση ? Αν είναι μετατροπή και αυτός πιστεύει ότι θα πάρει τα λεφτά του πίσω, μόνο ένας τρελός θα του τα δώσει .....

Link to comment
Share on other sites

Να εισαι καλα φιλος ευχαριστω για τις πληροφοριες.Οσον αφορα την συντηρηση του δοξα τον θεο δεν εχουμε θεμα {μεχρι στιγμης φυσικα}.Το αυτοκινητο ειναι αυτο.Απο εβδομαδα λεω να κατεβω να το δω.

 

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7718048/

Με βαση την αγγελια ,ο εξτρα εξοπλισμος του αυτοκινητου ειναι ηλιοροφη bluetooth,parktronic.Τιμονι πολλαπλων χρησεων και αισθητηρα βροχης δεν εχει(παρ ολο που τα γραφει).Επισης στα καθισματα τα δερματα εργοστασιακα ειναι τα πλαινα τους,στη μεση εχει τοποθετηθει δερμα after market,

Το προγραμμα που φοραει ειναι ηπιο (στο πισω μερος του μυαλου σου κρατα οτι εχουν αναφερθει περιπτωσεις παλιοτερα με μουφα προγραμματα mtm),την εξατμιση twister δεν την ξερω (εδω σε ενδιαφερει να εχει 76 dp και καλο καταλυτη), και η εισαγωγη μια χαρα μου φαινεται-εχει και την επιστροφη της.

Πολλα 08 μοντελα φορανε τα κοντα ελατηρια στο καπακι με αποτελεσμα να δημιουργειται valve float στις υψηλες σαλ,αυτο σε συνδυασμο με επιθετικο προγραμμα εκανε misfire στις 6.500+ σαλ,ειδικα με 6η.

Τωρα απο ζημιες  σιγουρα εχουν αναφερθει προβληματα απο διαφορους κατοχους,αλλα δεν ποναει γενικα καπου το μοντελο,και ειδικα το μοτερ ΚΑΙ η τουρμπινα εχουν αποδειχτει σκυλια.Τα 110.000 κμ μου φαινονται λογικα,τοσα εχω περιπου και εγω με 07 μοντελο και δεν ειχα κανενα προβλημα μεχρι τωρα-εκτος απο μια pcv,αστεια υποθεση.

Σιγουρα θα πρεπει να τσεκαρεις οτι το αμαξι ειναι ,οκ ισως απο καποιον γνωστο σου μηχανικο και λογικα θα χρειαστεις αλλαγη ιμαντα εκκεντροφορου +παρελκομενα (κοντα στα 500Ε).Δισκο πλατω επισης μπορει να χρειαστει να αλλαξεις (λογικα θα εχει αλλαξει ηδη μια φορα).

Αν το αμαξι ειναι καθαρο,θεωρω οτι στα 15.000 ειναι μια καλη τιμη και για για τους δυο σας.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Kαλησπερα σε ολους μετα απο καιρο.Η αγορα εγινε και ο γιος ειναι μες στην χαρα.Καβουρα να εισαι καλα φιλος.Σε ακουσα και τελικα πηρε του 2011 μοντελο [face lift].

Το αυτοκινητο ειναι αυτο.

 

Link to comment
Share on other sites

Kαλησπερα σε ολους μετα απο καιρο.Η αγορα εγινε και ο γιος ειναι μες στην χαρα.Καβουρα να εισαι καλα φιλος.Σε ακουσα και τελικα πηρε του 2011 μοντελο [face lift].

Το αυτοκινητο ειναι αυτο.

καλοριζικο κ καλοταξιδο...

Link to comment
Share on other sites

Καλορίζικος.....καλά χιλιόμετρα με ασφάλεια.

Να το χαρεί όπως αυτός θέλει.

Χαίρομαι που το φορουμ σε βοήθησε σε αυτήν την αγορά σου.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Καλησπέρα,

 

Συνεχίζω στο ίδιο θέμα και ελπίζω να λάβω απαντήσεις αν και καινούριο θέμα σε παλιό post χαχα

 

Έχω ξεκινήσει δειλά-δειλά να κοιτάω για αγορά S3 8p

Δυστυχώς τα χρήματα δεν μου φτάνουν για facelift και αυτόματο που ιδανικά θα ήθελα,

Μπορείτε να με διαφωτίσετε στα εξής ?

 

1. Πότε έγινε το facelift και αν έχει ουσιαστικές διαφορές (πχ νομίζω το facelift και μετά βγαίνει με καδένα ?)

2. Θετικά-αρνητικά χειροκίνητων-αυτόματων σασμάν ?

3. Με τα γυρισμένα χλμ (μια πονεμένη ιστορία) υπάρχει τρόπος να μάθουμε την αλήθεια ?

4. Να διαλέξω ένα με εξτρά ήδη ή ένα (και καλά ?) μαμά ?

5. Μια μικρή επανάληψη στο τι μπορώ και πρέπει να ελέγξω ?

(γιατί πέρασα από το συνεργείο μου-εξουσιοδοτημένο- και μου είπε ότι δεν γίνεται να ελέγξουνε σε βάθος,

εάν υπάρχει πχ ρήγμα το μπλόκ/καπάκι ή την κατάσταση-εις βάθος-της τουρμπίνας, μόνο πχ φτερωτή, κ.ο.κ.)

Δηλαδή με λίγα λόγια, τα ακριβά και καίρια προβλήματα δεν μπορούν να τα ελέγξουν, σωστά έτσι όπως τα λένε ?

 

Αυτά προς το παρόν και αν σκεφτώ κάτι ακόμα το γράφω...

 

S.

Link to comment
Share on other sites

Το fl μοντελο ξεκινησαν το καλοκαιρι του 08 οι διαφορες στα μηχανικα καμμια απλα ειχαν led φαναρια πιο σκουρα τα πισω αλλοι καθρεπτες με led flash κ εβγαιναν κ με s tronic περα απο χειροκινητο τωρα για το κιβωτιο εξαρταται εσυ τι θες κ πως σ αρεσει να οδηγεις...εγω πχ δεν ειμαι του αυτοματου αλλα 2 θετικα που εχει ειναι η απιστευτα γρηγορες αλλαγες του κ οτι αν βελτιωσεις σε βαθος δεν θα χρειαστεις δισκοπλατο...ενα κατα που εχει το αυτοματο ειναι οτι αν παθει ζημια....καληνυχτα....

Οσο αναφορα ελεγχο τα απλα που κοιτας ειναι το κυκλωμα για τυχον διαρροη pvc "ποτηρακι" αντλιας υψηλης αν μπορεσεις κατεβαζεις κ τουρμπο για ελεγχο...

Γυρισμενα χλμ μπορεις να διασταυρωσεις με κτεο κ βιβλιο σερβις αν υπαρχει κ συμφωνουν...

 

Οτι κ αν επιλεξεις εγω θα σε συμβουλευσω να παρεις( fl)κατι στα 18-22κ καπου εκει παιζει κατι Καλο σε s3... Φυσικα εννοειται ελεγχο σε λαμαρινα για τυχον γερο τρακαρισμα...

 

 

 

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.