georgio3gr Posted May 16, 2016 Share Posted May 16, 2016 (edited) Ξεκινώντας να πω απλά ότι η δική μου εκδοχή είναι η φθηνότερη λύση καθώς υπάρχει και η ακριβότερη...Ολα τα Β7 αλλά και τα Β6, έχουν ένα κουμπί στο κλειδί με το σύμβολο του πορτ μπαγκάζ το οποίο ως γνωστό, στα περισσότερα εξ'αυτων, χρησιμεύει μόνο για να ξεκουμπωνει το πορτ μπαγκάζ... Είχα δει από καιρό αντίστοιχα diy με ανταλλακτικά γνήσια για το Α4 Β7 αλλά δεν είχα σκοπό να δώσω περί τα 160 ευρώ το σετ για 2 βάσεις πορτ μπαγκάζ με ελατηρια (ναι χρειάζονται αλλαγή οι βάσεις) + 70 για τα 2 αμορτισέρ και μεταχειρισμενα απλά δεν βρισκεις... Κωδικοί ανταλλακτικών της Audi: 1x βάση δεξιά: 8E5827301H 1x βάση αριστερή: 8E5827302H 1x κάλυμμα βάσης δεξί: 8E5971822C 1x κάλυμμα βάσης αριστερό: 8E5971821C 2x ελατήρια: 4F5827665A 2x αμορτισέρ πορτ μπαγκάζ: 8E5827552K Συνεχίζοντας, διάβασα σε ξένο forum ότι οι βάσεις του πορτ μπαγκάζ είναι σχεδόν ίδιες με του VW jetta 2005-2011... 2 μεταχειρισμενες βάσεις μαζί με ελατηρια και μεταφορικά μου κόστισαν 35 ευρώ... Πήρα και 2 αμορτισέρ εμπορίου 700Ν με συνολικό μήκος 300mm από τρύπα σε τρύπα και είμαστε έτοιμοι... Κωδικοί ανταλλακτικών του VW jetta: 1x βάση δεξιά: 1K5 827 302 A 1x βάση αριστερή: 1K5 827 301 A 2x ελατήρια: 4F5827665A 2x αμορτισέρ πορτ μπαγκάζ: 1K5 827 550 C Χαρακτηριστικά αμορτισέρ: Πάχος μπουκάλας [mm]: 22 μήκος καλαμιού [mm]: 80 συνολικό μήκος [mm]: 298 Eject Force [N]: 700 Προσωπικά δοκίμασα με αυτα τα χαρακτηριστικά αμορτισέρ και δούλεψε αλλά επειδή είχα διαβάσει ότι ακόμα και τα μαμά ενισχυμένα αμορτισέρ πέφτουν σχετικά γρήγορα και τα είδα να σηκώνουν το πορτ μπαγκάζ λίγο νωχελικά, επέλεξα τα αμέσως δυνατότερα που βρήκα, τα οποία ήταν 800 Ν και τα οποία αν και λίγο πιο χοντρά, χώρεσαν κανονικά. Και ξεκινάμε...Αρχικά αφαιρούμε τις μαμά βάσεις πορτ μπαγκάζ οι οποίες είναι σαν τις παρακάτω... Βάζοντας τες δίπλα δίπλα με του jetta θα δείτε ότι στο jetta, το κάτω μέρος που πιάνει στο σασί είναι λίγο πιο μακρύ και η μία τρύπα είναι σε διαφορετικό σημείο... Με μικρούς υπολογισμούς και ένα σταθερό τρυπάνι ανοίγετε μια τρύπα στο σημείο που την έχει και η εργοστασιακή βάση... Στην συνέχεια τοποθετείτε τις νέες βάσεις και τα καινούρια αμορτισέρ, ρυθμιζετε από τις βίδες το πως κάθετε το πορτ μπαγκάζ (καλό είναι όλο το πρότζεκτ να γίνει με την βοήθεια και 2ου ατομου) και είστε έτοιμοι... πηγή φωτογραφιών: Audizine.com Edited May 16, 2016 by georgio3gr 15 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted May 16, 2016 Share Posted May 16, 2016 (edited) Edit: Δυνατο το diy!!!! Και πολυ αναλυτικες φωτο. Μπραβο Γιωργο!!!!!! Προσθεσες ακριβως ο,τι ελειπε!!! Edited May 16, 2016 by Kavouras 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roulias I5 Posted May 16, 2016 Share Posted May 16, 2016 μπραβο ρε γιωργο πολυ καλο.. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgio3gr Posted May 16, 2016 Author Share Posted May 16, 2016 Γιωργο μηπως εχεις φωτογραφιες απο το εγχειρημα ή εσυω φωτο που να εξηγουν πως βγαινει και μπαινει ο μηχανισμος; Ξερω οτι μπορει να φανταζει πολυ απλο αλλα συνηθως στα diy το πνευμα ειναι να καταλαβει τη διαδικασια (οσο το δυνατον καλυτερα) και ο πλεον "ασχετος" (που πιανουν τα χερια του). Γιώργο δυστυχώς δεν τράβηξα φωτό αλλά μου φαινόταν και λίγο κουλό το να το κάνω γιατί όλο κι όλο είναι 5 βίδες ξεβίδωσε-βίδωσε στην κάθε πλευρά και η ρύθμιση την οποία δεν μπορώ να εξηγήσω μέσα από το diy πως γίνεται γιατί είναι κάτι που το τσεκάρεις, διορθώνεις, ξανατσεκάρεις κ.ο.κ.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted May 16, 2016 Share Posted May 16, 2016 Γιώργο δυστυχώς δεν τράβηξα φωτό αλλά μου φαινόταν και λίγο κουλό το να το κάνω γιατί όλο κι όλο είναι 5 βίδες ξεβίδωσε-βίδωσε στην κάθε πλευρά και η ρύθμιση την οποία δεν μπορώ να εξηγήσω μέσα από το diy πως γίνεται γιατί είναι κάτι που το τσεκάρεις, διορθώνεις, ξανατσεκάρεις κ.ο.κ....Εκανα edit το αρχικο μου μηνυμα. Νομιζω οτι τωρα ειναι πολυ ολοκληρωμενο και βοηθαει παρα πολυ!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgio3gr Posted May 16, 2016 Author Share Posted May 16, 2016 Το είδα απλά νόμιζα ότι αναφερόσουν σε φωτό που ξεβίδωνα βίδες... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S3-Nick Posted May 17, 2016 Share Posted May 17, 2016 πολυ ωραιο!!! Οι βασεις αυτές δεν χρειάζονται να είναι στο χρώμα του αυτοκινήτου?? Επίσης από που τις προμηθευτικες? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgio3gr Posted May 17, 2016 Author Share Posted May 17, 2016 Νίκο από ebay... Ναι και οι εργοστασιακες είναι βαμμενες στο χρώμα του αυτοκινήτου... Σε αυτό ήμουν τυχερός και ενώ οι βάσεις έλεγε ότι ήταν πράσινες, το χρώμα τελικά ήταν πανομοιοτυπο με το δικό μου... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariosA4 Posted May 17, 2016 Share Posted May 17, 2016 όπως παντα πολυμηχανος george , ωραιο diy 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ilias tsionis Posted May 17, 2016 Share Posted May 17, 2016 πάντα ένα βήμα μπροστά. Πάλι έγραψες φιλαράκι!!! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theodore Saba Posted May 17, 2016 Share Posted May 17, 2016 Πολύ καλό diy Γιώργο ! Μπράβο 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis20vt Posted May 17, 2016 Share Posted May 17, 2016 (edited) Ωραίος Γιώργο. Οι βάσεις είναι όμοιες μεταξυ του b6 και b7 ? edit: οι κωδικοι στο ΕΤΚΑ ειναι ιδιοι, αρα ισχυει και για τα b6. Σε μπελάδες μας έβαλες. Edited May 17, 2016 by Giannis20vt 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgio3gr Posted May 17, 2016 Author Share Posted May 17, 2016 Να'στε καλά παιδιά!!! Αυτό το Audizine με έχει κάψει... Γιάννη ίδιες είναι φίλε... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S3-Nick Posted May 18, 2016 Share Posted May 18, 2016 το μονο που σκέφτομαι σαν μειον, και με κάνει να το σκέφτομαι να το υλοποιήσω, είναι να ανοίξει σε καμια λακούβα και αρχίσει να σκορπάει το περιεχόμενο έξω... πολλές φορές το έχω τιγκάρει με πράγματα και εαν σε αυτή την περίπτωση ανοιξει θα μείνει "ξεκλειδωτο" αλλά χωρίς να ανοίξει η πόρτα. Στην περίπτωση του diy εαν ξεκλειδώσει αυτόματα θα ανοίξει και τέρμα η πόρτα.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTaros Posted May 18, 2016 Share Posted May 18, 2016 Για avant παίζει αυτή η καταπληκτική μόντα?????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted May 18, 2016 Share Posted May 18, 2016 Για avant παίζει αυτή η καταπληκτική μόντα?????? χαχαχαχαχαχα Έλα...δικός μου είσαι κι εσύ!!! Τα avant θέλουν ηλεκτρικό μοτέρ μιας και δεν είναι τόσο απλό (δυστυχώς). Και μετά πρέπει κάπως θα ρυθμίζεις το μέγιστο ύψος που θες να ανοίγει, γιατί κάθε φορά που θα πατάς το διακόπτη να ανοίγει το πορτ-παγκάζ, θα ανοίγει τέρμα (με όση ροπή και δύναμη έχει το ηλεκτρικό μοτέρ) και σε κανένα χαμηλοτάβανο χώρο ίσως έχεις θέμα. ΥΓ: ήταν ηλεκτρικά ανοιγόμενο το πορτπαγκάζ στο αμάξι του πατέρα μου και ήταν καλή φάση όταν κράταγες πράγματα και ευτυχώς είχε ρύθμιση ύψους (αυτόματου-ηλεκτρικού) ανοίγματος από το μενού του αυτοκινήτου γιατί το αμάξι πάρκαρε σε χαμηλοτάβανο χώρο στάθμευσης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgio3gr Posted May 18, 2016 Author Share Posted May 18, 2016 Για avant παίζει αυτή η καταπληκτική μόντα?????? Το έχουν κάνει και σε avant b7... Θα το ψάξω καλύτερα και θα επανέλθω... 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis20vt Posted May 24, 2016 Share Posted May 24, 2016 Γιωργο με τα πλαστικά καλυμματα τι γίνεται; Ταιριαζουν αυτα που εχουμε ή χρειάζονται άλλα; Και αν ναι, ποια χρειάζονται, τα αντιστοιχα της VW; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgio3gr Posted May 24, 2016 Author Share Posted May 24, 2016 Δεν ταιριάζουν φιλαράκι, δυστυχώς... Λόγω του ότι πλέον υπάρχουν και τα ελατηρια... Θέλει τα καλύμματα από το jetta... Εμένα ούτως ή άλλως είχε μόνο από την μία μεριά που περνάνε τα καλώδια... Αν βρω στο ebay θα πάρω να βάλω, αλλιώς δεν με χαλάει κι έτσι... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis20vt Posted May 24, 2016 Share Posted May 24, 2016 Δεν βρισκω στο ΕΤΚΑ να εχει πλαστικα καλυμματα το JETTA. Λες να μην εχει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgio3gr Posted May 24, 2016 Author Share Posted May 24, 2016 Να σου πω την αλήθεια κάπου είχα τους κωδικούς αλλά δεν μπορώ να τους βρω... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panthir Posted May 25, 2016 Share Posted May 25, 2016 Μπράβο ρε Γιωργο! Έγραψες για μία ακόμη φορά.... και βάζεις φυτιλια σε κόσμο εδώ μεσα!!!! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis20vt Posted May 25, 2016 Share Posted May 25, 2016 Να σου πω την αλήθεια κάπου είχα τους κωδικούς αλλά δεν μπορώ να τους βρω... Παντως αυτοι της AUDI για τους μεντεσεδες με το ελατηριο για αυτοματο ανοιγμα 8E5971822C πλαστικο κάλυμμα δεξια 8E5971821C πλαστικό κάλυμμα αριστερά στο ΕΤΚΑ μου βγαινουν στα 5,5ευρω το ενα. Δεν ξερω αν ειναι πραγματικές οι τιμες, αλλά δεν φαινονται να ειναι υψηλές. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted May 25, 2016 Share Posted May 25, 2016 πρέπει να σταματήσω να διαβάζω αυτό το topic..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgio3gr Posted May 25, 2016 Author Share Posted May 25, 2016 κάπου εκεί είναι Γιάννη σύμφωνα με τις τιμές που δίνουν στο audizine... εντωμεταξύ... 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.