Theodore Saba Posted November 14, 2017 Share Posted November 14, 2017 Αυτή την παράμετρο ομολογώ δεν την γνώριζα. Απλά απαράδεκτο. Audi του 2015 +++ με ημιάκαμπτο άξονα λες και είναι φτηνιάρικο κορεάτικο. Και μην μου πείτε ως επιχείρημα ότι ο μέσος οδηγός δεν θα καταλάβει τη διαφορά. Όταν θες να είσαι premium πρέπει να ξεχωρίζεις σε όλα. Αυτά προς την audi , μην παρεξηγηθούμε κιόλας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heloo Posted November 14, 2017 Share Posted November 14, 2017 Δυστυχως σε 1.6τδι και 1.2tfsi εχουμε αναρτηση που βαζουνε στα καρα που τα σερνουν αλογα. Και οντως οταν ειχαν ρωτησει μεγαλο στελεχος της vw γιατι το κανουν αυτο ειπε"ο μεσος οδηγος δεν καταλαβαινει την διαφορα". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazyio Posted November 24, 2017 Share Posted November 24, 2017 (edited) Καλημερα. Μιας κ εχει αναφερθει σε αυτο το θεμα αρκετες φορες το ζητημα αν ο αισθητηρας πιεσης ελαστικων δουλευει σωστα ή οχι, η δικη μου αισθηση ειναι οτι δεν δουλευει σωστα ή οτι δεν δουλευει οπως φανταζομουν ή οπως θα ηθελα εγω κ οι περισσοτεροι απο εμας. Μου χει βγαλει ενδειξη χαμηλης πιεσης οταν ειχα πατησει βιδα κ ειχε χασει πολυ αερα το λαστηχο αλλα μεχρι εκει. Ειχα καιρο να κοιταξω αερα στα λαστιχα μου αλλα εβλεπα πως θελουν αερα. Τα ελαστικα μου τα εμπρος ειχανε χασει μισο bar (κ λιγο παραπανω) και τα δυο κ "πατουσανε" αρκετα θεωρω. Καμια ενδειξη ομως απο τον αισθητηρα. Πρπεπει να γινει flat δλδ το λαστιχο για να σε ειδοποιησει; εκει το βλεπεις κ μονος σου. Το θεμα ειναι να σε ενημερωνει οτι πρεπει να δεις τα λαστιχα σου πιο νωρις...πριν φτασεις εσυ στο σημειο να το καταλαβεις. Λεω εγω τωρα... Edited November 24, 2017 by crazyio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S3-Nick Posted November 24, 2017 Share Posted November 24, 2017 Νομιζω οτι τα περισσοτερα low budget ΟΕΜ συστηματα στηριζονται στους αισθητηρες του ABS, οπου διαβαζοντας διαφορετικη γωνιακη ταχυτητα σε καποιο τροχο ενημερωνουν για πιθανο προβλημα...εαν ξεφουσκωσουν σιγα-σιγα ή ομοιομορφα, δεν μπορει να καταλαβει διαφορα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panos_hlb Posted November 24, 2017 Share Posted November 24, 2017 Θα σας διαψεύσω ως προς την ακρίβεια από τη δική μου προσωπική εμπειρία. Το Α3 8V 2017 έχει έλεγχο μέσω του ABS. Όταν μου έβγαλε μήνυμα πίεσης των ελαστικών (το μήνυμα έλεγε ότι όλα τα ελαστικά θέλουν έλεγχο) στο ένα ζεύγος από 31 που λέει ο κατασκευαστής είχαν πέσει και τα δύο ελαστικά ακριβώς 0,5. Στο άλλο ζεύγος επίσης έπεσαν και τα δύο ακριβώς 0,5. Με τόσο ομοιόμορφη απώλεια πίεσης θεωρώ ότι αν δεν ήταν ακριβείας ο αισθητήρας δεν θα καταλάβαινε τη διαφορά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marc A3 Posted November 25, 2017 Share Posted November 25, 2017 Θα σας διαψεύσω ως προς την ακρίβεια από τη δική μου προσωπική εμπειρία. Το Α3 8V 2017 έχει έλεγχο μέσω του ABS. Όταν μου έβγαλε μήνυμα πίεσης των ελαστικών (το μήνυμα έλεγε ότι όλα τα ελαστικά θέλουν έλεγχο) στο ένα ζεύγος από 31 που λέει ο κατασκευαστής είχαν πέσει και τα δύο ελαστικά ακριβώς 0,5. Στο άλλο ζεύγος επίσης έπεσαν και τα δύο ακριβώς 0,5. Με τόσο ομοιόμορφη απώλεια πίεσης θεωρώ ότι αν δεν ήταν ακριβείας ο αισθητήρας δεν θα καταλάβαινε τη διαφορά.Μήπως έχεις μεταλλικές βαλβίδες; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas_A3 Posted November 28, 2017 Share Posted November 28, 2017 Στο δικό μου και οι 4 τροχοί ήταν τελείως off, με 4 bar η μεγαλύτερη διαφορά. Απλώς δεν δουλεύει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted November 29, 2017 Share Posted November 29, 2017 Στο δικό μου και οι 4 τροχοί ήταν τελείως off, με 4 bar η μεγαλύτερη διαφορά. Απλώς δεν δουλεύει... έχεις "σετάρει" το σύστημα στην επιθυμητή πίεση ελαστικών? Γιατί αν όχι, προφανώς και δεν ξέρει πότε να σου χτυπήσει. ΥΓ: προφανώς εννοείς psi και όχι bar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marc A3 Posted November 29, 2017 Share Posted November 29, 2017 έχεις "σετάρει" το σύστημα στην επιθυμητή πίεση ελαστικών? Γιατί αν όχι, προφανώς και δεν ξέρει πότε να σου χτυπήσει. ΥΓ: προφανώς εννοείς psi και όχι bar Τι εννοείς σεταρι; Σε κάθε έλεγχο που γίνεται πρέπει να κάνουμε reset. Υπάρχει άλλη ρύθμιση; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted November 29, 2017 Share Posted November 29, 2017 Τι εννοείς σεταρι; Σε κάθε έλεγχο που γίνεται πρέπει να κάνουμε reset. Υπάρχει άλλη ρύθμιση; Δεν ξερω τι εννοεις με το reset. Για να σου «χτυπάει» για ξεφουσκωτο λάστιχο, πρεπει να του σεταρεις πρωτα την πιεση (και άρα και τη διάμετρο) των τροχών ώστε ααααν ξεφουσκώσει, να σου χτυπήσει ένδειξη. Αν δεν σεταρεις την πιεση ή την εχεις σεταρει λάθος, προφανώς μπορει να μην χτυπάει. :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panos_hlb Posted November 30, 2017 Share Posted November 30, 2017 Μήπως έχεις μεταλλικές βαλβίδες; Όχι. Απλά μαύρα, πλαστικά, υπέροχα, βιδωτά καπάκια όπως η μεγάλη πλειοψηφία των ελαστικών!! Δεν ξερω τι εννοεις με το reset. Για να σου «χτυπάει» για ξεφουσκωτο λάστιχο, πρεπει να του σεταρεις πρωτα την πιεση (και άρα και τη διάμετρο) των τροχών ώστε ααααν ξεφουσκώσει, να σου χτυπήσει ένδειξη. Αν δεν σεταρεις την πιεση ή την εχεις σεταρει λάθος, προφανώς μπορει να μην χτυπάει. :-) Το reset είναι επιλογή στο mmi, που αφότου ρυθμίσεις τα ελαστικά σε μία συγκεκριμένη πίεση (λάθος ή σωστή δεν μπορεί να το αναγνωρίσει!! Η πίεση που έχουν εκείνη την ώρα τα ελαστικά.) το παίρνει σαν σταθερά. Όταν αποκλίνει από αυτή τη σταθερά που εσύ του δήλωσες τότε σε ειδοποιεί. Άρα έχεις δίκιο στο ότι μπορεί να μην χτυπάει εφόσον δεν έχει ρυθμίσει από την αρχή σωστά την πίεση. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted November 30, 2017 Share Posted November 30, 2017 (edited) Το reset είναι επιλογή στο mmi, που αφότου ρυθμίσεις τα ελαστικά σε μία συγκεκριμένη πίεση (λάθος ή σωστή δεν μπορεί να το αναγνωρίσει!! Η πίεση που έχουν εκείνη την ώρα τα ελαστικά.) το παίρνει σαν σταθερά. Όταν αποκλίνει από αυτή τη σταθερά που εσύ του δήλωσες τότε σε ειδοποιεί. Άρα έχεις δίκιο στο ότι μπορεί να μην χτυπάει εφόσον δεν έχει ρυθμίσει από την αρχή σωστά την πίεση. ο.κ. το ίδιο εννοούμε. edit: στο δικό μου αμάξι το ονομάζει "set" και όχι "reset". Γι' αυτό δεν καταλάβαινα. Edited November 30, 2017 by Kavouras 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marc A3 Posted November 30, 2017 Share Posted November 30, 2017 Όχι. Απλά μαύρα, πλαστικά, υπέροχα, βιδωτά καπάκια όπως η μεγάλη πλειοψηφία των ελαστικών!! Το reset είναι επιλογή στο mmi, που αφότου ρυθμίσεις τα ελαστικά σε μία συγκεκριμένη πίεση (λάθος ή σωστή δεν μπορεί να το αναγνωρίσει!! Η πίεση που έχουν εκείνη την ώρα τα ελαστικά.) το παίρνει σαν σταθερά. Όταν αποκλίνει από αυτή τη σταθερά που εσύ του δήλωσες τότε σε ειδοποιεί. Άρα έχεις δίκιο στο ότι μπορεί να μην χτυπάει εφόσον δεν έχει ρυθμίσει από την αρχή σωστά την πίεση. Εφόσον έχεις τα κλασσικά μαύρα δεν έχει έξυπνο tpms το κλασικό παλιό έχει.Πως κατάλαβε διαφορά τόσο μικρή; Σε ρώτησα γιατί το δικό μου είναι λίγο αναίσθητο θα έλεγα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panos_hlb Posted December 1, 2017 Share Posted December 1, 2017 Κι εγώ εξεπλάγην που έβγαλε ένδειξη σε τόσο μικρή απόκλιση. Ήταν το πρώτο λαμπάκι "προσοχής" που άναψε στο καντράν του αυτοκινήτου και μου ήρθε πολύ ξαφνικό. Σταμάτησα στην άκρη και ψαχούλευα τα λάστιχα γιατί νόμιζα ότι κάτι πάτησα (δεν ξαναείχα αυτοκίνητο με τέτοια ένδειξη), γράφανε όλοι και ότι μόνο σε μεγάλη απώλεια βγάζει ένδειξη... οπότε. Ήμουν εθνική όταν μου το έβγαλε και η ποιότητα του οδοστρώματος πιθανόν έπαιξε το ρόλο της στην ακρίβεια της ένδειξης. Αλλά όλα καλά!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas_A3 Posted December 3, 2017 Share Posted December 3, 2017 (edited) έχεις "σετάρει" το σύστημα στην επιθυμητή πίεση ελαστικών? Γιατί αν όχι, προφανώς και δεν ξέρει πότε να σου χτυπήσει. ΥΓ: προφανώς εννοείς psi και όχι bar Όταν έχω σωστή πίεση ελαστικών, κάνω το "set" επιθυμητή πίεση. Απλώς δεν δουλεύει ποτέ η παπαριά, και αν ειναι να κλατάρει για να πάρει χαμπάρι, δεν χρειάζεται το καταλαβαίνω και μόνος μου. Το πλήρωσα και ως extra... Γενικά με έχει απογοητεύσει το αμάξι σε πολλά πράματα, τόσο που η πίεση είναι λεπτομέρεια Edited December 3, 2017 by kostas_A3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted December 4, 2017 Share Posted December 4, 2017 Όταν έχω σωστή πίεση ελαστικών, κάνω το "set" επιθυμητή πίεση. Απλώς δεν δουλεύει ποτέ η παπαριά, και αν ειναι να κλατάρει για να πάρει χαμπάρι, δεν χρειάζεται το καταλαβαίνω και μόνος μου. Το πλήρωσα και ως extra... Γενικά με έχει απογοητεύσει το αμάξι σε πολλά πράματα, τόσο που η πίεση είναι λεπτομέρεια Κώστα, ενημέρωσε σε ποια άλλα θέματα σε έχει απογοητεύσει, αν δεν σου κάνει κόπο. Έχει σημασία να μάθουμε. Δημήτρης 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas_A3 Posted December 5, 2017 Share Posted December 5, 2017 Κώστα, ενημέρωσε σε ποια άλλα θέματα σε έχει απογοητεύσει, αν δεν σου κάνει κόπο. Έχει σημασία να μάθουμε. Δημήτρης H απογοήτευση βγαίνει με την αντιμετώπιση που έχω από την εξυπηρέτηση πελατών. Σχετικά με προβλήματα: μου έχει βγάλει από την αρχή θέμα με την ανάρτηση (τριξίματα) που μου τα βαφτίζουν ώς φυσιολογικά (ειδικά το πρωΐ είναι πολύ έντονα). Όταν είναι ζεστό το αμάξωμα κάνει διαφορετικό θόρυβο (ακούγεται λες και έχω δεμένα φυαλάκια από κατω και χτυπάνε...ακούγεται λες και θα σκορπίσει (με ένα μαγικό τρόπο, το καλοκαίρι ακούγεται μόνο σε ζόρισμα / λακούβα ή ράμπα parking). Συντονίζει στις 2000 με 2100 δεξιά στην πόρτα (1, 2ρα και 3τη). Βγάζει κατα καιρούς ηλεκτρικά προβλήματα (όχι βλάβη) πότε δεν ανεβαίνει η αναδυώμενη, πότε δεν παίζει το αυτόματο στα παράθυρα ( αλλά το κάνει 1 φορά στο μήνα και ποτέ μα ποτέ στο service). Τα πλαστικά ακούγονται τόσο άσχημα που δεν θέλω να ακουμπήσω το δεξί πόδι. Προχθές (και μόνο για μία ημέρα) άκουγα τριγμούς από την οροφή (έντονους με γρήγορη συχνότητα και ακούγονταν σε κάθε λακούβα ...ακόμη και κέρμα να πάταγα θα το καταλάβαινα). Βάζω μπρός και λέω τι σκατά θα μου βγάλει τώρα, Kinder εκπληξη ένα πράμα. Δεν μπορείς να βάλεις ούτε βίδα...ρωτάω πόσο θέλετε να βάλουμε το connectivity? απάντηση: να το είχες βάλει με την παραγγελία δεν γίνεται τίποτε τώρα...πες ρε κερατά 3000 για να με διώξεις, μην βγάζεις άχρηστο το αμάξι. "Το αυτοκίνητο σας είναι πολυ παλιό και δέν έχει την δυνατότητα να..... " Euro 6 μοντέλο 2015 ακόμη στην εγγύηση και είναι πολύ παλιό ... δηλαδή αν κάποιος μου το σπάσει και για κάποιο δικό του λόγο, μου ξυλώσει το module και την mmi, ...δεν μπάινει άλλο? Έχω digital service αλλά στο myAudi βλέπω μόνο την προετοιμασία από την κοσμοκαρ, και μου στέλνουν και newsletter που ξεκινά ώς εξής: “Αγαπητε κυριε .............. , To όραμα της Audi είναι η δημιουργία αυτοκινήτων με απόλυτη ποιότητα που γίνεται αντιληπτή με όλες τις αισθήσεις. Ενώ ταυτόχρονα, φροντίζουμε να σας προσφέρουμε καινοτόμες υπηρεσίες” Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted December 6, 2017 Share Posted December 6, 2017 Στειλτους στον αγύριστο 2 ετών αυτοκίνητο ειναι πολυ παλιό! Έτσι ήταν και θα ειναι γ αντιπροσωπεία δυστυχώς ο,τι χειρότερο για την μάρκα της. Όσο για τα υπόλοιπα που αναφέρεις, τα έχεις επισημάνει εκεί που το πας; Αν το πας μονο αντιπροσωπεία μην μου απαντήσεις, ειναι σαν να μην το έχεις πάει πουθενά. Δημήτρης 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marc A3 Posted January 10, 2018 Share Posted January 10, 2018 Έκανα μια δοκιμή σε 19 'και βρήκαμε ότι 8,5 χ19 με ΕΤ 35 μπαίνουν κανονικά χωρίς κανένα πρόβλημα, όποτε όποιος θέλει να το κάνει τούμπανο μπορεί κανονικότατα. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heloo Posted January 11, 2018 Share Posted January 11, 2018 Απο κοπανιματα πως τα πηγε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marc A3 Posted January 11, 2018 Share Posted January 11, 2018 Δεν είδα μεγάλη διαφορά, φοράει 18 και είχα σε προηγούμενο αυτοκίνητο 19 με run flat οπότε δεν έχω τέτοια προβλήματα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HRAKLHS Posted April 3, 2019 Share Posted April 3, 2019 Καλησπέρα συμφορουμητες έχω το Audi a3 8v 2.0tdi 150ps 4θυρο και είμαι σε αναζήτηση για καλοκαιρινές ζάντες. Γνωρίζετε τι μεγεθος ζάντες περνάνε στο αμάξι γιατί εδώ έπανω Γερμανία για να αλλάξεις ζάντες σε άλλο μέγεθος πρέπει να περάσεις ΚΤΕΟ.Δεν γνωρίζω πώς είναι στην Ελλάδα. Ευχαριστώ Συγκεκριμένα αυτές θέλω https://www.gmpitalia.com/en/alloy-wheel-collection/katana?product_color_id=78 Sent from my SM-G935F using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marc A3 Posted April 9, 2019 Share Posted April 9, 2019 On 4/3/2019 at 1:32 PM, HRAKLHS said: Καλησπέρα συμφορουμητες έχω το Audi a3 8v 2.0tdi 150ps 4θυρο και είμαι σε αναζήτηση για καλοκαιρινές ζάντες. Γνωρίζετε τι μεγεθος ζάντες περνάνε στο αμάξι γιατί εδώ έπανω Γερμανία για να αλλάξεις ζάντες σε άλλο μέγεθος πρέπει να περάσεις ΚΤΕΟ.Δεν γνωρίζω πώς είναι στην Ελλάδα. Ευχαριστώ Συγκεκριμένα αυτές θέλω https://www.gmpitalia.com/en/alloy-wheel-collection/katana?product_color_id=78 Sent from my SM-G935F using Tapatalk Εδω βάζεις ότι θέλεις άστο... Αν κοιτάς για 18" μπορείς άνετα να βάλεις 8Χ18 με offset 35(οριακό) Πιστεύω με 40 είσαι οκ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedmaster Posted January 7, 2020 Share Posted January 7, 2020 (edited) Καλησπέρα στη παρέα ...παιδιά μια βοήθεια ...έχω στη κατοχή μου ένα a3 8v sportback και θα ήθελα να κάνω τις ασημί βαμμένες ζάντες του τις εργοστασιακές σε αυτό το χρωμα οπως της φωτό μπορείτε να με βοήθησετε λέγοντας μου τι χρωμα είναι αυτό εαν ξερτετε ;μαυρο ματ ,τιταν ματ η κάτι άλλο ;;;; Θέλω να γίνει όπως αυτό της φωτό ευχαριστω εκ των προτέρων... Edited January 8, 2020 by Speedmaster Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vasilios21 Posted April 5, 2020 Share Posted April 5, 2020 On 1/10/2018 at 11:23 PM, Marc A3 said: Έκανα μια δοκιμή σε 19 'και βρήκαμε ότι 8,5 χ19 με ΕΤ 35 μπαίνουν κανονικά χωρίς κανένα πρόβλημα, όποτε όποιος θέλει να το κάνει τούμπανο μπορεί κανονικότατα. Marc είμαι 225/40/18, sedan facelift 150ps , ποια είναι η γνώμη σου(αν αλλαξω ζάντα) από 51 οφσετ και πάω σε 35 μαζί με αλλαγή ελαστικού προφίλ από 40 σε 45 (παρότι δεν ενδείκνυται από την μαμά εταιρία) θυσιάζοντας την αλλαγή του ταχύμετρου κ το μπασιμο στις στροφές για λίγο παραπάνω άνεση ? Δεν θα γεμίσει ο θολος ομοιόμορφα ? Το ιδανικό θα ήταν 235/40/19 με ένα 45 οφσετ και 8,5 ζάντα αλλά αυτό το κοπανημα δε θα το άντεχα , αφού να φανταστείς δε το μπορώ και τώρα με 225/40/18. Κυριος στόχος της αλλαγής που σκέφτομαι είναι να γεμίσω αυτόν τον θόλο να δείξει στο μάτι καλύτερο το αμάξι να βγει η ζάντα συριζα στο φτερο αλλά και να κερδισω σε άνεση .Πήρα της αντιπροσωπείας εξυπηρέτησης πελατών κάποια στιγμή ένα όμοιο 2019 χατσμπακ με ψηλό προφίλ αρκετά , για κάποια χλμ,και αγαλιασε η ψυχή να πέφτω στις λακούβες άφοβα ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.