Jump to content

A3 8V, Ελαστικά και Ζάντες


Recommended Posts

Αυτή την παράμετρο ομολογώ δεν την γνώριζα. Απλά απαράδεκτο. Audi του 2015 +++  με ημιάκαμπτο άξονα λες  και είναι φτηνιάρικο κορεάτικο. Και μην μου πείτε ως επιχείρημα ότι ο μέσος οδηγός δεν θα καταλάβει τη διαφορά. Όταν θες να είσαι premium πρέπει να ξεχωρίζεις σε όλα. Αυτά προς την audi , μην παρεξηγηθούμε κιόλας.

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχως σε 1.6τδι και 1.2tfsi εχουμε αναρτηση που βαζουνε στα καρα που τα σερνουν αλογα.

Και οντως οταν ειχαν ρωτησει μεγαλο στελεχος της vw γιατι το κανουν αυτο ειπε"ο μεσος οδηγος δεν καταλαβαινει την διαφορα".

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλημερα. Μιας κ εχει αναφερθει σε αυτο το θεμα αρκετες φορες το ζητημα αν ο αισθητηρας πιεσης ελαστικων δουλευει σωστα ή οχι, η δικη μου αισθηση ειναι οτι δεν δουλευει σωστα ή οτι δεν δουλευει οπως φανταζομουν ή οπως θα ηθελα εγω κ οι περισσοτεροι απο εμας.

Μου χει βγαλει ενδειξη χαμηλης πιεσης οταν ειχα πατησει βιδα κ ειχε χασει πολυ αερα το λαστηχο αλλα μεχρι εκει.

Ειχα καιρο να κοιταξω αερα στα λαστιχα μου αλλα εβλεπα πως θελουν αερα.

Τα ελαστικα μου τα εμπρος ειχανε χασει μισο bar (κ λιγο παραπανω) και τα δυο κ "πατουσανε" αρκετα θεωρω. Καμια ενδειξη ομως απο τον αισθητηρα.

Πρπεπει να γινει flat δλδ το λαστιχο για να σε ειδοποιησει; εκει το βλεπεις κ μονος σου.

Το θεμα ειναι να σε ενημερωνει οτι πρεπει να δεις τα λαστιχα σου πιο νωρις...πριν φτασεις εσυ στο σημειο να το καταλαβεις.

Λεω εγω τωρα...

Edited by crazyio
Link to comment
Share on other sites

Νομιζω οτι τα περισσοτερα low budget ΟΕΜ συστηματα στηριζονται στους αισθητηρες του ABS, οπου διαβαζοντας διαφορετικη γωνιακη ταχυτητα σε καποιο τροχο ενημερωνουν για πιθανο προβλημα...εαν ξεφουσκωσουν σιγα-σιγα ή ομοιομορφα, δεν μπορει να καταλαβει διαφορα.

Link to comment
Share on other sites

Θα σας διαψεύσω ως προς την ακρίβεια από τη δική μου προσωπική εμπειρία. Το Α3 8V 2017 έχει έλεγχο μέσω του ABS. Όταν μου έβγαλε μήνυμα πίεσης των ελαστικών (το μήνυμα έλεγε ότι όλα τα ελαστικά θέλουν έλεγχο) στο ένα ζεύγος από 31 που λέει ο κατασκευαστής είχαν πέσει και τα δύο ελαστικά ακριβώς 0,5. Στο άλλο ζεύγος επίσης έπεσαν και τα δύο ακριβώς 0,5. Με τόσο ομοιόμορφη απώλεια πίεσης θεωρώ ότι αν δεν ήταν ακριβείας ο αισθητήρας δεν θα καταλάβαινε τη διαφορά.

Link to comment
Share on other sites

Θα σας διαψεύσω ως προς την ακρίβεια από τη δική μου προσωπική εμπειρία. Το Α3 8V 2017 έχει έλεγχο μέσω του ABS. Όταν μου έβγαλε μήνυμα πίεσης των ελαστικών (το μήνυμα έλεγε ότι όλα τα ελαστικά θέλουν έλεγχο) στο ένα ζεύγος από 31 που λέει ο κατασκευαστής είχαν πέσει και τα δύο ελαστικά ακριβώς 0,5. Στο άλλο ζεύγος επίσης έπεσαν και τα δύο ακριβώς 0,5. Με τόσο ομοιόμορφη απώλεια πίεσης θεωρώ ότι αν δεν ήταν ακριβείας ο αισθητήρας δεν θα καταλάβαινε τη διαφορά.

Μήπως έχεις μεταλλικές βαλβίδες;
Link to comment
Share on other sites

Στο δικό μου και οι 4 τροχοί ήταν τελείως off, με 4 bar η μεγαλύτερη διαφορά.

Απλώς δεν δουλεύει...

έχεις "σετάρει" το σύστημα στην επιθυμητή πίεση ελαστικών?

Γιατί αν όχι, προφανώς και δεν ξέρει πότε να σου χτυπήσει.

 

 

ΥΓ: προφανώς εννοείς psi και όχι bar

Link to comment
Share on other sites

έχεις "σετάρει" το σύστημα στην επιθυμητή πίεση ελαστικών?

Γιατί αν όχι, προφανώς και δεν ξέρει πότε να σου χτυπήσει.

 

 

ΥΓ: προφανώς εννοείς psi και όχι bar

Τι εννοείς σεταρι;

Σε κάθε έλεγχο που γίνεται πρέπει να κάνουμε reset. Υπάρχει άλλη ρύθμιση;

Link to comment
Share on other sites

Τι εννοείς σεταρι;

Σε κάθε έλεγχο που γίνεται πρέπει να κάνουμε reset. Υπάρχει άλλη ρύθμιση;

Δεν ξερω τι εννοεις με το reset.

Για να σου «χτυπάει» για ξεφουσκωτο λάστιχο, πρεπει να του σεταρεις πρωτα την πιεση (και άρα και τη διάμετρο) των τροχών ώστε ααααν ξεφουσκώσει, να σου χτυπήσει ένδειξη.

Αν δεν σεταρεις την πιεση ή την εχεις σεταρει λάθος, προφανώς μπορει να μην χτυπάει. :-)

Link to comment
Share on other sites

Μήπως έχεις μεταλλικές βαλβίδες;

 

Όχι. Απλά μαύρα, πλαστικά, υπέροχα, βιδωτά καπάκια όπως η μεγάλη πλειοψηφία των ελαστικών!!

 

 

Δεν ξερω τι εννοεις με το reset.

Για να σου «χτυπάει» για ξεφουσκωτο λάστιχο, πρεπει να του σεταρεις πρωτα την πιεση (και άρα και τη διάμετρο) των τροχών ώστε ααααν ξεφουσκώσει, να σου χτυπήσει ένδειξη.

Αν δεν σεταρεις την πιεση ή την εχεις σεταρει λάθος, προφανώς μπορει να μην χτυπάει. :-)

 

Το reset είναι επιλογή στο mmi, που αφότου ρυθμίσεις τα ελαστικά σε μία συγκεκριμένη πίεση (λάθος ή σωστή δεν μπορεί να το αναγνωρίσει!! Η πίεση που έχουν εκείνη την ώρα τα ελαστικά.) το παίρνει σαν σταθερά. Όταν αποκλίνει από αυτή τη σταθερά που εσύ του δήλωσες τότε σε ειδοποιεί. Άρα έχεις δίκιο στο ότι μπορεί να μην χτυπάει εφόσον δεν έχει ρυθμίσει από την αρχή σωστά την πίεση.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το reset είναι επιλογή στο mmi, που αφότου ρυθμίσεις τα ελαστικά σε μία συγκεκριμένη πίεση (λάθος ή σωστή δεν μπορεί να το αναγνωρίσει!! Η πίεση που έχουν εκείνη την ώρα τα ελαστικά.) το παίρνει σαν σταθερά. Όταν αποκλίνει από αυτή τη σταθερά που εσύ του δήλωσες τότε σε ειδοποιεί. Άρα έχεις δίκιο στο ότι μπορεί να μην χτυπάει εφόσον δεν έχει ρυθμίσει από την αρχή σωστά την πίεση.

ο.κ.

το ίδιο εννοούμε. :)

 

 

edit: στο δικό μου αμάξι το ονομάζει "set" και όχι "reset". Γι' αυτό δεν καταλάβαινα. :)

Edited by Kavouras
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Όχι. Απλά μαύρα, πλαστικά, υπέροχα, βιδωτά καπάκια όπως η μεγάλη πλειοψηφία των ελαστικών!!

 

 

 

 

Το reset είναι επιλογή στο mmi, που αφότου ρυθμίσεις τα ελαστικά σε μία συγκεκριμένη πίεση (λάθος ή σωστή δεν μπορεί να το αναγνωρίσει!! Η πίεση που έχουν εκείνη την ώρα τα ελαστικά.) το παίρνει σαν σταθερά. Όταν αποκλίνει από αυτή τη σταθερά που εσύ του δήλωσες τότε σε ειδοποιεί. Άρα έχεις δίκιο στο ότι μπορεί να μην χτυπάει εφόσον δεν έχει ρυθμίσει από την αρχή σωστά την πίεση.

Εφόσον έχεις τα κλασσικά μαύρα δεν έχει έξυπνο tpms το κλασικό παλιό έχει.

Πως κατάλαβε διαφορά τόσο μικρή;

Σε ρώτησα γιατί το δικό μου είναι λίγο αναίσθητο θα έλεγα.

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ εξεπλάγην που έβγαλε ένδειξη σε τόσο μικρή απόκλιση. Ήταν το πρώτο λαμπάκι "προσοχής" που άναψε στο καντράν του αυτοκινήτου και μου ήρθε πολύ ξαφνικό. Σταμάτησα στην άκρη και ψαχούλευα τα λάστιχα γιατί νόμιζα ότι κάτι πάτησα (δεν ξαναείχα αυτοκίνητο με τέτοια ένδειξη), γράφανε όλοι και ότι μόνο σε μεγάλη απώλεια βγάζει ένδειξη... οπότε. Ήμουν εθνική όταν μου το έβγαλε και η ποιότητα του οδοστρώματος πιθανόν έπαιξε το ρόλο της στην ακρίβεια της ένδειξης.

Αλλά όλα καλά!!  :sHa_wink3:  :sHa_wink3:

Link to comment
Share on other sites

έχεις "σετάρει" το σύστημα στην επιθυμητή πίεση ελαστικών?

Γιατί αν όχι, προφανώς και δεν ξέρει πότε να σου χτυπήσει.

 

 

ΥΓ: προφανώς εννοείς psi και όχι bar

Όταν έχω σωστή πίεση ελαστικών, κάνω το "set" επιθυμητή πίεση. Απλώς δεν δουλεύει ποτέ η παπαριά, και αν ειναι να κλατάρει για να πάρει χαμπάρι, δεν χρειάζεται το καταλαβαίνω και μόνος μου.

Το πλήρωσα και ως extra...

 

Γενικά με έχει απογοητεύσει το αμάξι σε πολλά πράματα, τόσο που η πίεση είναι λεπτομέρεια

Edited by kostas_A3
Link to comment
Share on other sites

Όταν έχω σωστή πίεση ελαστικών, κάνω το "set" επιθυμητή πίεση. Απλώς δεν δουλεύει ποτέ η παπαριά, και αν ειναι να κλατάρει για να πάρει χαμπάρι, δεν χρειάζεται το καταλαβαίνω και μόνος μου.

Το πλήρωσα και ως extra...

 

Γενικά με έχει απογοητεύσει το αμάξι σε πολλά πράματα, τόσο που η πίεση είναι λεπτομέρεια

 

Κώστα, ενημέρωσε σε ποια άλλα θέματα σε έχει απογοητεύσει, αν δεν σου κάνει κόπο. Έχει σημασία να μάθουμε.

 

 

Δημήτρης

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Κώστα, ενημέρωσε σε ποια άλλα θέματα σε έχει απογοητεύσει, αν δεν σου κάνει κόπο. Έχει σημασία να μάθουμε.

 

 

Δημήτρης

 

H απογοήτευση βγαίνει με την αντιμετώπιση που έχω από την εξυπηρέτηση πελατών.

 

Σχετικά με προβλήματα: μου έχει βγάλει από την αρχή θέμα με την ανάρτηση (τριξίματα) που μου τα βαφτίζουν ώς φυσιολογικά (ειδικά το πρωΐ είναι πολύ έντονα). Όταν είναι ζεστό το αμάξωμα κάνει διαφορετικό θόρυβο (ακούγεται λες και έχω δεμένα φυαλάκια από κατω και χτυπάνε...ακούγεται λες και θα σκορπίσει (με ένα μαγικό τρόπο, το καλοκαίρι ακούγεται μόνο σε ζόρισμα  / λακούβα ή ράμπα parking).

 

Συντονίζει στις 2000 με 2100 δεξιά στην πόρτα (1, 2ρα και 3τη). Βγάζει κατα καιρούς ηλεκτρικά προβλήματα (όχι βλάβη) πότε δεν ανεβαίνει η αναδυώμενη, πότε δεν παίζει το αυτόματο στα παράθυρα ( αλλά το κάνει 1 φορά στο μήνα και ποτέ μα ποτέ στο service).

 

Τα πλαστικά ακούγονται τόσο άσχημα που δεν θέλω να ακουμπήσω το δεξί πόδι.

 

Προχθές (και μόνο για μία ημέρα) άκουγα τριγμούς από την οροφή (έντονους με γρήγορη συχνότητα και ακούγονταν σε κάθε λακούβα ...ακόμη και κέρμα να πάταγα θα το καταλάβαινα). Βάζω μπρός και λέω τι σκατά θα μου βγάλει τώρα, Kinder εκπληξη ένα πράμα.

 

Δεν μπορείς να βάλεις ούτε βίδα...ρωτάω πόσο θέλετε να βάλουμε το connectivity? απάντηση: να το είχες βάλει με την παραγγελία δεν γίνεται τίποτε τώρα...πες ρε κερατά 3000 για να με διώξεις, μην βγάζεις άχρηστο το αμάξι. "Το αυτοκίνητο σας είναι πολυ παλιό και δέν έχει την δυνατότητα να..... " Euro 6 μοντέλο 2015 ακόμη στην εγγύηση και είναι πολύ παλιό ...

δηλαδή αν κάποιος μου το σπάσει και για κάποιο δικό του λόγο, μου ξυλώσει το module και την mmi, ...δεν μπάινει άλλο?

 

Έχω digital service αλλά στο myAudi βλέπω μόνο την προετοιμασία από την κοσμοκαρ, και μου στέλνουν και newsletter που ξεκινά ώς εξής:

 

“Αγαπητε κυριε .............. ,

To όραμα της Audi είναι η δημιουργία αυτοκινήτων με απόλυτη ποιότητα που γίνεται αντιληπτή με όλες τις αισθήσεις.

Ενώ ταυτόχρονα, φροντίζουμε να σας προσφέρουμε καινοτόμες υπηρεσίες”

Link to comment
Share on other sites

Στειλτους στον αγύριστο 2 ετών αυτοκίνητο ειναι πολυ παλιό! Έτσι ήταν και θα ειναι γ αντιπροσωπεία δυστυχώς ο,τι χειρότερο για την μάρκα της. Όσο για τα υπόλοιπα που αναφέρεις, τα έχεις επισημάνει εκεί που το πας; Αν το πας μονο αντιπροσωπεία μην μου απαντήσεις, ειναι σαν να μην το έχεις πάει πουθενά.

 

 

Δημήτρης

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Έκανα μια δοκιμή σε 19 'και βρήκαμε ότι 8,5 χ19 με ΕΤ 35 μπαίνουν κανονικά χωρίς κανένα πρόβλημα, όποτε όποιος θέλει να το κάνει τούμπανο μπορεί κανονικότατα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Καλησπέρα συμφορουμητες έχω το Audi a3 8v 2.0tdi 150ps 4θυρο και είμαι σε αναζήτηση για καλοκαιρινές ζάντες. Γνωρίζετε τι μεγεθος ζάντες περνάνε στο αμάξι γιατί εδώ έπανω Γερμανία για να αλλάξεις ζάντες σε άλλο μέγεθος πρέπει να περάσεις ΚΤΕΟ.Δεν γνωρίζω πώς είναι στην Ελλάδα. Ευχαριστώ

Συγκεκριμένα αυτές θέλω

https://www.gmpitalia.com/en/alloy-wheel-collection/katana?product_color_id=78

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

On 4/3/2019 at 1:32 PM, HRAKLHS said:

Καλησπέρα συμφορουμητες έχω το Audi a3 8v 2.0tdi 150ps 4θυρο και είμαι σε αναζήτηση για καλοκαιρινές ζάντες. Γνωρίζετε τι μεγεθος ζάντες περνάνε στο αμάξι γιατί εδώ έπανω Γερμανία για να αλλάξεις ζάντες σε άλλο μέγεθος πρέπει να περάσεις ΚΤΕΟ.Δεν γνωρίζω πώς είναι στην Ελλάδα. Ευχαριστώ

Συγκεκριμένα αυτές θέλω

https://www.gmpitalia.com/en/alloy-wheel-collection/katana?product_color_id=78

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

 

 

 

 

Εδω βάζεις ότι θέλεις άστο... 

Αν κοιτάς για 18" μπορείς άνετα να βάλεις 8Χ18 με offset 35(οριακό) 

Πιστεύω με 40 είσαι οκ. 

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Καλησπέρα στη  παρέα  ...παιδιά μια βοήθεια ...έχω στη κατοχή μου ένα a3 8v sportback  και θα ήθελα να κάνω τις ασημί βαμμένες ζάντες του τις εργοστασιακές σε αυτό το χρωμα οπως της φωτό μπορείτε να με βοήθησετε λέγοντας μου τι χρωμα είναι αυτό εαν ξερτετε ;μαυρο ματ ,τιταν ματ η κάτι άλλο ;;;; Θέλω να γίνει όπως αυτό της φωτό ευχαριστω εκ των προτέρων...

IMG_2965.jpg

IMG_2964.jpg

Edited by Speedmaster
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
On 1/10/2018 at 11:23 PM, Marc A3 said:

Έκανα μια δοκιμή σε 19 'και βρήκαμε ότι 8,5 χ19 με ΕΤ 35 μπαίνουν κανονικά χωρίς κανένα πρόβλημα, όποτε όποιος θέλει να το κάνει τούμπανο μπορεί κανονικότατα.

Marc είμαι 225/40/18, sedan facelift 150ps , ποια είναι η γνώμη σου(αν αλλαξω ζάντα) από 51 οφσετ και πάω σε 35 μαζί με αλλαγή ελαστικού προφίλ από 40 σε 45 (παρότι δεν ενδείκνυται από την μαμά εταιρία) θυσιάζοντας την αλλαγή του ταχύμετρου κ το μπασιμο στις στροφές  για λίγο παραπάνω άνεση ? Δεν θα γεμίσει ο θολος ομοιόμορφα ? Το ιδανικό θα ήταν 235/40/19 με ένα 45 οφσετ και 8,5 ζάντα αλλά αυτό το κοπανημα δε θα το άντεχα , αφού να φανταστείς δε το μπορώ και τώρα με 225/40/18. Κυριος στόχος της αλλαγής που σκέφτομαι είναι να γεμίσω αυτόν τον θόλο να δείξει στο μάτι καλύτερο το αμάξι να βγει η ζάντα συριζα στο φτερο αλλά και να κερδισω σε άνεση .Πήρα της αντιπροσωπείας εξυπηρέτησης πελατών κάποια στιγμή ένα όμοιο 2019 χατσμπακ με ψηλό προφίλ αρκετά , για κάποια χλμ,και αγαλιασε η ψυχή να πέφτω στις λακούβες άφοβα ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.