Jump to content

Recommended Posts

avant πλαισιο

nogaro blue χρωμα

μετατροπη απο 1,8t quattro απο ολοκληρο αυτοκινητο  με μοναδικες ελλειψεις την μπροστινη γρυλια + λογοτυπο s4 μπροστα/πισω καθως και τα πλαινα μασπιε που μου τα δωσανε στο χερι

2,7tt μοτερ με rs4 τουρμπακια/ στοκ λονγκ μπλοκ και ιντερκουλερς/ apr turbo back εξατμιση πολυ βαβουριαρα/ μπος μπεκ απο 993 τουρμπο/ walbro 450gst αντλια βενζινης/ επαναπρογραμματισμος στοκ ME7.1 ECU

τελειως στοκ λουκ

στοκ αναρτηση

στοκ φρενα

αγνωστος δισκος/παλτο/συμπλεκτης

μπαρα δεσιματος της μεταδοσης της apr (δε χανεις αλλαγη αλλα φερνει κραδασμους μεσα)

greddy 52 mm boost gauge τοποθετημενο απο εμενα σημερα σε στρατηγικη θεση ωστε να κρυβει τη μεση καταναλωση

 

ντρεπομαι να σηκωσω φωτο διοτι ειναι το πιο βρωμικο ολου του κλαμπ( στο μελλον σιγουρα θα πεσουν οι φωτο)

 

 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Να το χαίρεσαι Νάσο! Αναμένουμε και τις φωτογραφίες από το θηρίο σου!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Νασο να το χαίρεσαι και με το καλό να το ολοκληρωσεις. Ότι χρειαστείς είμαι στην διάθεση σου

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια είναι πως επειδή το είδαμε χθες, αυτό το μοντέλο είναι απο τα πιο διαχρονικά που εχει βγάλει η Audi.

Ιδιαίτερα το avant..

 

Το έλεγα και του Ζηση.

 

15 χρόνια μετά και είναι ακόμη όμορφο, κλασικό..

Να τα χαίρεστε ρε παιδιά..

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

και κατι για το φιλοθεαμον κοινο

μετα την εγκατασταση του μπαρομετρου βγηκα για δοκιμη

κοφτης 6700 (στοκ)

1η 55 km/h

2α 100+ km/h

3η 160 km/h

τελικα 1,2 bar σηκωνε στο δυναμομετρο στο δρομο σηκωνει παραπανω


https://vid.me/o0tg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1,5bar χωρίς over είσαι συνέχεια!!!!!

 

Τώρα εξηγούνται τα άλογα στο dyno!!!

 

Πάντως δες και διάβασε και κανά φορουμ με S4 γιατί όπως σου πα και από κοντά σε αυτές τις πιέσεις εγώ το φοβάμαι από κάτω........

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

και κατι για το φιλοθεαμον κοινο

μετα την εγκατασταση του μπαρομετρου βγηκα για δοκιμη

κοφτης 6700 (στοκ)

1η 55 km/h

2α 100+ km/h

3η 160 km/h

τελικα 1,2 bar σηκωνε στο δυναμομετρο στο δρομο σηκωνει παραπανω

https://vid.me/o0tg

α εντάξει....ούτε καν 2μπαρο.... οκ..... 

τώρα μπορώ να κοιμάμαι (ακόμα) ήσυχος. Μόνο ο Ζήσης σηκώνει παραπάνω από μένα.

 

 

 

 

 

 

 

:sHa_hehe:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Στο δυναμομετρο δούλευε 1,2 μπαρ και πιο κάτω.

Η μέτρηση ήταν για εκείνη την πίεση.

Επειδή έχει φλασαριστει με στόχο ροπής και επειδή είχε ζέστη στο βίντεο για να πιάσει τα γραμμάρια που ήθελε σήκωσε παραπάνω

Στο δυναμομετρο είχε δροσιά και βρεγμένα ιντερκουλερ

Edited by nasosGT
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

αυτές τις πιέσεις εγώ το φοβάμαι από κάτω........

φτου φτου κουνησου από τη θέση σου χαχα

Διαβάζω 3 μήνες ο,τι υπάρχει σε σχέση με αυτό το όχημα... Θενξ πάντως

Link to comment
Share on other sites

Στο δυναμομετρο δούλευε 1,2 μπαρ και πιο κάτω.

Η μέτρηση ήταν για εκείνη την πίεση.

Επειδή έχει φλασαριστει με στόχο ροπής και επειδή είχε ζέστη στο βίντεο για να πιάσει τα γραμμάρια που ήθελε σήκωσε παραπάνω

Στο δυναμομετρο είχε δροσιά και βρεγμένα ιντερκουλερ

Ίσα ίσα που με την ζέστη θα έπρεπε να σου ρίχνει την πίεση ειδικά για λόγους ασφάλειας.......

 

Πάντως από το 1,2 στο 1,5 δεν το λες και μικρή διαφορά!!!!!!!!!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ίσα ίσα που με την ζέστη θα έπρεπε να σου ρίχνει την πίεση ειδικά για λόγους ασφάλειας.......

 

Πάντως από το 1,2 στο 1,5 δεν το λες και μικρή διαφορά!!!!!!!!!

+1

δε μιλάμε από το 1,2 να πήγε στο 1,3 ή το αντίστροφο. ;)

 

Επίσης αν στο δυναμόμετρο δεν είχε "αντίσταση"-φρένο και πατούσε το αμάξι σα να ήταν σε ελεύθερα ράουλα, προφανώς και δε θα σήκωσε πίεση. (λέω εγώ τώρα που δεν ξέρω κιόλας...)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Η ασφάλεια δεν είναι μια αφηρημενη έννοια

Θέλεις λιγότερο από κάποια ροπή και από κάποιο όριο περιστροφής για ναμην πάρουμε στο χέρι το κάτω μέρος.

Αυτό το ρυθμισαμε

Μετά είναι τα πυρακια τα οποία δεν υπάρχουν λογω σοβαρού εγκεφάλου και άψογα ρυθμισμενου χάρτη αβανς

Και βέβαια είναι και ο λόγος λ που επηρεάζει τη θερμοκρασία καυσαεριων η οποία ελέγχεται και αυτή από τον εγκέφαλο μιας και έχει αισθητήρες.

Άρα όταν μπορεί και είναι ασφαλές σηκώνει όσο πίεση επιτρέπεται για λόγους ασφαλείας ώστε να πετύχει το στόχο ροπής

Είμαι σίγουρος ότι στα κρύα δε θα ανεβαίνει πάνω από 1,2 διότι τότε θα έχει πάρει όσο αέρα θέλει

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Με 1.5bar έχει αρκετή παραπάνω δύναμη. Δεν ξέρω λεπτομέρειες με το 2.7tt μοτέρ αλλά ξέρω ότι λίγη παραπάνω πίεση θα δώσει πολλά αλογα

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

τα γραμμαρια που μετραει ο μαφ μεταφραζονται σε αλογα και ασφαλως υπαρχει αμεσος συσχετισμος με τη θερμοκρασια εισαγωγης

μας οφειλω το λογκαρισμα των γραμμαριων στο dyno και ενα στις τρεχουσες συνθηκες δρομου

αν προκειψουν τα ιδια (που αυτο στοιχιματιζω) τοτε ..... χρειαζομαι χειμωνα και ιντερκουλερ της προκοπης ωστε να υπαρχει διαφορα σε αλογα σε αυτη την πιεση ή water injection που ειναι θαυματουργο διοτι μπορει να μειωσει ακομα και χαμηλοτερα απο την θερμοκρασια περιβαλλοντος τη θερμοκρασια εισαγωγης

Link to comment
Share on other sites

Άμα θέλεις αξιόπιστα πράγματα πες μου. Εγώ έφτιαξα στην Ελλάδα στον μηχανικό μου custom και βλέπω 3-5 βαθμούς διαφορά σε διαδρομή (όχι πατημα)έ εξωτερική.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

σου λεω

πμ τα στοιχεια ή δημοσια δε με νοιαζει

απο την αλλη ενα αεμ water injection κανει καμια 500αρια και ισοδυναμει με το μεγαλυτερο ιντερκουλερ που υπαρχει

εχω διλημμα

επισης δε θελω να κοψω προφυλακτηρα για fmic ουτε θελω να αλλαξω το στοκ λουκ..... μεγαλωσα

ενα καλο σετ smic ειναι πανακριβο και ενα καστομ τετοιο απο καποιον εδω φοβαμαι οτι παει πολυ ψηλοτερα απο το water injection

Edited by nasosGT
Link to comment
Share on other sites

Γνώμη μου : η διαφορά με ένα IC ειναι χαώδης ένα σχέση με τη μεθανόλη. Και φυσικά ειναι μόνιμη και όσο αυξάνεις φορτίο, τόσο μεγαλύτερη απόδοση και επομένως δεν αξίζει να δώσεις για ένα σκέτο κιτ μεθανόλης. Μην ξεχνάς οτι το μηχανοστάσιο σου εινα αρκετά ζεστό και εγκλωβίζει αρκετή ζέστη στο εσωτερικό του, όποτε άλλος ένας λόγος να βάλεις ένα IC πιο μεγάλο. Δεν χρειάζεται να κόψεις προφυλακτήρα, αν και ξέρω ποσο μανίκι ειναι το ενιαίο IC στο Β5.

 

 

Δημήτρη

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Γνώμη μου : η διαφορά με ένα IC ειναι χαώδης ένα σχέση με τη μεθανόλη. Και φυσικά ειναι μόνιμη και όσο αυξάνεις φορτίο, τόσο μεγαλύτερη απόδοση και επομένως δεν αξίζει να δώσεις για ένα σκέτο κιτ μεθανόλης. Μην ξεχνάς οτι το μηχανοστάσιο σου εινα αρκετά ζεστό και εγκλωβίζει αρκετή ζέστη στο εσωτερικό του, όποτε άλλος ένας λόγος να βάλεις ένα IC πιο μεγάλο. Δεν χρειάζεται να κόψεις προφυλακτήρα, αν και ξέρω ποσο μανίκι ειναι το ενιαίο IC στο Β5.

 

 

Δημήτρη

 

Συμφωνώ με τον προλαλήσαντα μιας και είναι ότι σου είπα στην συνάντηση. Άλλαξε τα δικά σου που έχουν και πλαστικά καπάκια από ότι θυμάμαι και βάλε από RS4 ή after market στις μαμά θέσεις. Αντικατέστησε όλες τις σωληνώσεις σου με RS4 ή και μεγαλύτερες και θα δεις το χάος. Δυστυχώς το fmic στα δικά μας είναι περισσότερο για λέζα μιας και για να βάλεις καλό fmic σίγουρα θα χρειαστείς κοψίματα στο προφυλακτήρα τους S4.

 

Με τα παραπάνω θα έχεις μόνιμο αποτέλεσμα αν και πάλι το καλοκαίρι λόγω υψηλών θερμοκρασιών του αέρα και του μοτέρ θα ''σέρνεσαι" εν σχέση με τον χειμώνα.

 

Επίσης μην προσπερνάς το θέμα της πίεσης. Αν δεν έχεις βάλει βαλβίδα ή bc δεν θα πρεπε να σου σηκώνει πίεση λόγω ζέστης, αλλά το αντίθετο. Ελπίζω Νάσο να μην με παρεξηγείς που επιμένω αλλά το κάνω για το καλό σου!!! Τα πάμε ότι αυτά τα μοτέρ είναι καταπληκτικά αλλά πολύ λίγοι παγκοσμίως τα γνωρίζουν και πονάνε στην τσέπη σε οποιαδήποτε επισκευή.......

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Παρεμπιπτόντως στο δικό μου που έχω κιτ μεθανολης αλλά έχω 30% μόνο μεθανολη, επειδή δεν έχω μπει στον κόπο να φτιάξω πρόγραμμα για τη χρήση της βλέπω ότι το αμάξι χάνει δύναμη ψηλά αντί να κερδίζει. Χωρίς να το έχω μετρήσει βεβαια

 

Sent from my SM-P550 using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Γνώμη μου : η διαφορά με ένα IC ειναι χαώδης ένα σχέση με τη μεθανόλη. Και φυσικά ειναι μόνιμη και όσο αυξάνεις φορτίο, τόσο μεγαλύτερη απόδοση και επομένως δεν αξίζει να δώσεις για ένα σκέτο κιτ μεθανόλης. Μην ξεχνάς οτι το μηχανοστάσιο σου εινα αρκετά ζεστό και εγκλωβίζει αρκετή ζέστη στο εσωτερικό του, όποτε άλλος ένας λόγος να βάλεις ένα IC πιο μεγάλο. Δεν χρειάζεται να κόψεις προφυλακτήρα, αν και ξέρω ποσο μανίκι ειναι το ενιαίο IC στο Β5.

 

 

Δημήτρη

το κιτ μεθανολης αν αγοραστει θα χρησιμοποιηθει μονο για νερο διοτι δε θελω να φοβαμαι οτι θα σπασω αν κατι δε λειτουργησει σωστα

το σπασιμο συμβαινει επειδη αυτος που φλασαρει βαζει πιο επιθετικο αβανς και πιο στεγνο μιγμα για να εκμεταλευτει το γεγονος οτι τα οκτανια ανεβαινουν λογω μεθανολης αλλα και οτι ψυχεται καλυτερα

στο εξωτερικο για καλυτερο θροτλ ρισπονς ορισμενοι βγαζουν τελειως το i/c οταν εγκαθιστουν τετοια κιτ ... τοσο σοβαρο ειναι το ψυκτικο αποτελεσμα λογω της τεραστιας ενθαλπιας εξατμισης του νερου (~44kj/mole στους 25C) δλδ το νερο ψυχει εντονα τον αερα για να εξατμιστει.

 

Συμφωνώ με τον προλαλήσαντα μιας και είναι ότι σου είπα στην συνάντηση. Άλλαξε τα δικά σου που έχουν και πλαστικά καπάκια από ότι θυμάμαι και βάλε από RS4 ή after market στις μαμά θέσεις. Αντικατέστησε όλες τις σωληνώσεις σου με RS4 ή και μεγαλύτερες και θα δεις το χάος. Δυστυχώς το fmic στα δικά μας είναι περισσότερο για λέζα μιας και για να βάλεις καλό fmic σίγουρα θα χρειαστείς κοψίματα στο προφυλακτήρα τους S4.

 

Με τα παραπάνω θα έχεις μόνιμο αποτέλεσμα αν και πάλι το καλοκαίρι λόγω υψηλών θερμοκρασιών του αέρα και του μοτέρ θα ''σέρνεσαι" εν σχέση με τον χειμώνα.

 

Επίσης μην προσπερνάς το θέμα της πίεσης. Αν δεν έχεις βάλει βαλβίδα ή bc δεν θα πρεπε να σου σηκώνει πίεση λόγω ζέστης, αλλά το αντίθετο. Ελπίζω Νάσο να μην με παρεξηγείς που επιμένω αλλά το κάνω για το καλό σου!!! Τα πάμε ότι αυτά τα μοτέρ είναι καταπληκτικά αλλά πολύ λίγοι παγκοσμίως τα γνωρίζουν και πονάνε στην τσέπη σε οποιαδήποτε επισκευή.......

 

οχι μονο δεν παρεξεηγω αλλα ευχαριστω πολυ για το ενδιαφερον....

το αμαξι κανονιζει μεσω της Ν75 την πιεση μονο του

Παρεμπιπτόντως στο δικό μου που έχω κιτ μεθανολης αλλά έχω 30% μόνο μεθανολη, επειδή δεν έχω μπει στον κόπο να φτιάξω πρόγραμμα για τη χρήση της βλέπω ότι το αμάξι χάνει δύναμη ψηλά αντί να κερδίζει. Χωρίς να το έχω μετρήσει βεβαια

 

Sent from my SM-P550 using Tapatalk

λογικο αφου γινεσαι πλουσιοτερος(μεθανολη) και ταυτοχρονα δεν εχεις προβλημα ψυξης to begin with

απλα εισαι σουπερ ντουπερ bullet proof για τυχον πυρακια

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Έτσι. Απλά είναι αυτό που λες. Με το νερό ναι μεν ρίχνεις λίγο τις θερμοκρασίες εισαγωγής αλλά θέλεις αρκετό νερό για να το καταφέρεις και τελικά αυτό προκαλεί μπούκωμα όσον αφορά το μίγμα και αντί να βοηθάει πιστεύω χειροτερεύει το πράγμα. Ίσως η μόνη χρήση να είναι στις μεγάλες ζέστες και στις μεσαίες πιεσεις

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

το κιτ μεθανολης αν αγοραστει θα χρησιμοποιηθει μονο για νερο διοτι δε θελω να φοβαμαι οτι θα σπασω αν κατι δε λειτουργησει σωστα

το σπασιμο συμβαινει επειδη αυτος που φλασαρει βαζει πιο επιθετικο αβανς και πιο στεγνο μιγμα για να εκμεταλευτει το γεγονος οτι τα οκτανια ανεβαινουν λογω μεθανολης αλλα και οτι ψυχεται καλυτερα

στο εξωτερικο για καλυτερο θροτλ ρισπονς ορισμενοι βγαζουν τελειως το i/c οταν εγκαθιστουν τετοια κιτ ... τοσο σοβαρο ειναι το ψυκτικο αποτελεσμα λογω της τεραστιας ενθαλπιας εξατμισης του νερου (~44kj/mole στους 25C) δλδ το νερο ψυχει εντονα τον αερα για να εξατμιστει.

 

 

Ναι δεν διαφωνώ, εξάλλου και γω την μεθανόλη την χρησιμοποιώ μόνο για ψύξη και όχι για παραγωγή ισχύος. Απλά η γνώμη μου είναι ότι το ic έχει χαώδη διαφορά στη πράξη, μιας και σε φορτίο δεν μπορεί να παράξει τέτοιου μεγέθους ψύξη του εισερχόμενου αέρα, όπως το ψυγείο.

 

 

Δημήτρης

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

τη ζυγισα τη χοντρη και μου εφυγε και η απορια

αδειο απο επιβατες/οδηγο με ρεζερβουαρ στο 1/4+ γεματο με νερο το ρεζερβουαρ των καθαριστηρων και με τα παντα ολα στη θεση τους + πυροσβεστηρα καποια εργαλεια κλπ δλδ οπως το κυκλοφορω

 

https://scontent-cdg2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-0/p280x280/13413527_1087162464689551_2639941998679457091_n.jpg?oh=f6b3ff391e1719704411aa072854024a&oe=57CD00F0

 

δλδ 1590 κιλα σε πλαστιγκα οικοδομικων υλικων

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ναι βασιλη ετσι υποθετω.... κατι τετοιο μου ειπαν και εκει.... για 6 € καλα ειναι

ενας ευθυγραμμισας εδω κοντα ζητησε 10€ τη ροδα για ζυγισμα μεγαλυτερης ακριβειας δλδ 10χ4 =40€ ....τα πηρα μπυρες τα ρεστα οπως αντιλαμβανεσαι

ουτως ή αλλως δε με ενδιαφερει να δω ποσο nose heavy ειναι το πραγμα ... θα αρκεστω στους σχετικους θρυλους

τετοια μετρηση θα κανω μονο αν βαλω coil overs ωστε να βρεθει η βελτιστη ισορροπια με ρυθμιση υψους καθε ροδας

δεν το βλεπω κοντα αυτο παντως

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.