nasosGT Posted May 28, 2016 Share Posted May 28, 2016 avant πλαισιο nogaro blue χρωμα μετατροπη απο 1,8t quattro απο ολοκληρο αυτοκινητο με μοναδικες ελλειψεις την μπροστινη γρυλια + λογοτυπο s4 μπροστα/πισω καθως και τα πλαινα μασπιε που μου τα δωσανε στο χερι 2,7tt μοτερ με rs4 τουρμπακια/ στοκ λονγκ μπλοκ και ιντερκουλερς/ apr turbo back εξατμιση πολυ βαβουριαρα/ μπος μπεκ απο 993 τουρμπο/ walbro 450gst αντλια βενζινης/ επαναπρογραμματισμος στοκ ME7.1 ECU τελειως στοκ λουκ στοκ αναρτηση στοκ φρενα αγνωστος δισκος/παλτο/συμπλεκτης μπαρα δεσιματος της μεταδοσης της apr (δε χανεις αλλαγη αλλα φερνει κραδασμους μεσα) greddy 52 mm boost gauge τοποθετημενο απο εμενα σημερα σε στρατηγικη θεση ωστε να κρυβει τη μεση καταναλωση ντρεπομαι να σηκωσω φωτο διοτι ειναι το πιο βρωμικο ολου του κλαμπ( στο μελλον σιγουρα θα πεσουν οι φωτο) 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanA4 Posted May 28, 2016 Share Posted May 28, 2016 Να το χαίρεσαι Νάσο! Αναμένουμε και τις φωτογραφίες από το θηρίο σου! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTaros Posted May 28, 2016 Share Posted May 28, 2016 Νασο να το χαίρεσαι και με το καλό να το ολοκληρωσεις. Ότι χρειαστείς είμαι στην διάθεση σου 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ianos Posted May 28, 2016 Share Posted May 28, 2016 Η αλήθεια είναι πως επειδή το είδαμε χθες, αυτό το μοντέλο είναι απο τα πιο διαχρονικά που εχει βγάλει η Audi. Ιδιαίτερα το avant.. Το έλεγα και του Ζηση. 15 χρόνια μετά και είναι ακόμη όμορφο, κλασικό.. Να τα χαίρεστε ρε παιδιά.. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasosGT Posted June 1, 2016 Author Share Posted June 1, 2016 και κατι για το φιλοθεαμον κοινο μετα την εγκατασταση του μπαρομετρου βγηκα για δοκιμη κοφτης 6700 (στοκ) 1η 55 km/h 2α 100+ km/h 3η 160 km/h τελικα 1,2 bar σηκωνε στο δυναμομετρο στο δρομο σηκωνει παραπανω https://vid.me/o0tg 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTaros Posted June 1, 2016 Share Posted June 1, 2016 1,5bar χωρίς over είσαι συνέχεια!!!!! Τώρα εξηγούνται τα άλογα στο dyno!!! Πάντως δες και διάβασε και κανά φορουμ με S4 γιατί όπως σου πα και από κοντά σε αυτές τις πιέσεις εγώ το φοβάμαι από κάτω........ 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted June 1, 2016 Share Posted June 1, 2016 και κατι για το φιλοθεαμον κοινο μετα την εγκατασταση του μπαρομετρου βγηκα για δοκιμη κοφτης 6700 (στοκ) 1η 55 km/h 2α 100+ km/h 3η 160 km/h τελικα 1,2 bar σηκωνε στο δυναμομετρο στο δρομο σηκωνει παραπανω https://vid.me/o0tg α εντάξει....ούτε καν 2μπαρο.... οκ..... τώρα μπορώ να κοιμάμαι (ακόμα) ήσυχος. Μόνο ο Ζήσης σηκώνει παραπάνω από μένα. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasosGT Posted June 1, 2016 Author Share Posted June 1, 2016 (edited) Στο δυναμομετρο δούλευε 1,2 μπαρ και πιο κάτω. Η μέτρηση ήταν για εκείνη την πίεση. Επειδή έχει φλασαριστει με στόχο ροπής και επειδή είχε ζέστη στο βίντεο για να πιάσει τα γραμμάρια που ήθελε σήκωσε παραπάνω Στο δυναμομετρο είχε δροσιά και βρεγμένα ιντερκουλερ Edited June 1, 2016 by nasosGT 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasosGT Posted June 1, 2016 Author Share Posted June 1, 2016 αυτές τις πιέσεις εγώ το φοβάμαι από κάτω........φτου φτου κουνησου από τη θέση σου χαχα Διαβάζω 3 μήνες ο,τι υπάρχει σε σχέση με αυτό το όχημα... Θενξ πάντως Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTaros Posted June 1, 2016 Share Posted June 1, 2016 Στο δυναμομετρο δούλευε 1,2 μπαρ και πιο κάτω. Η μέτρηση ήταν για εκείνη την πίεση. Επειδή έχει φλασαριστει με στόχο ροπής και επειδή είχε ζέστη στο βίντεο για να πιάσει τα γραμμάρια που ήθελε σήκωσε παραπάνω Στο δυναμομετρο είχε δροσιά και βρεγμένα ιντερκουλερ Ίσα ίσα που με την ζέστη θα έπρεπε να σου ρίχνει την πίεση ειδικά για λόγους ασφάλειας....... Πάντως από το 1,2 στο 1,5 δεν το λες και μικρή διαφορά!!!!!!!!! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted June 1, 2016 Share Posted June 1, 2016 Ίσα ίσα που με την ζέστη θα έπρεπε να σου ρίχνει την πίεση ειδικά για λόγους ασφάλειας....... Πάντως από το 1,2 στο 1,5 δεν το λες και μικρή διαφορά!!!!!!!!! +1 δε μιλάμε από το 1,2 να πήγε στο 1,3 ή το αντίστροφο. Επίσης αν στο δυναμόμετρο δεν είχε "αντίσταση"-φρένο και πατούσε το αμάξι σα να ήταν σε ελεύθερα ράουλα, προφανώς και δε θα σήκωσε πίεση. (λέω εγώ τώρα που δεν ξέρω κιόλας...) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasosGT Posted June 1, 2016 Author Share Posted June 1, 2016 Η ασφάλεια δεν είναι μια αφηρημενη έννοια Θέλεις λιγότερο από κάποια ροπή και από κάποιο όριο περιστροφής για ναμην πάρουμε στο χέρι το κάτω μέρος. Αυτό το ρυθμισαμε Μετά είναι τα πυρακια τα οποία δεν υπάρχουν λογω σοβαρού εγκεφάλου και άψογα ρυθμισμενου χάρτη αβανς Και βέβαια είναι και ο λόγος λ που επηρεάζει τη θερμοκρασία καυσαεριων η οποία ελέγχεται και αυτή από τον εγκέφαλο μιας και έχει αισθητήρες. Άρα όταν μπορεί και είναι ασφαλές σηκώνει όσο πίεση επιτρέπεται για λόγους ασφαλείας ώστε να πετύχει το στόχο ροπής Είμαι σίγουρος ότι στα κρύα δε θα ανεβαίνει πάνω από 1,2 διότι τότε θα έχει πάρει όσο αέρα θέλει 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
A80Avant Posted June 1, 2016 Share Posted June 1, 2016 Με 1.5bar έχει αρκετή παραπάνω δύναμη. Δεν ξέρω λεπτομέρειες με το 2.7tt μοτέρ αλλά ξέρω ότι λίγη παραπάνω πίεση θα δώσει πολλά αλογα 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasosGT Posted June 1, 2016 Author Share Posted June 1, 2016 τα γραμμαρια που μετραει ο μαφ μεταφραζονται σε αλογα και ασφαλως υπαρχει αμεσος συσχετισμος με τη θερμοκρασια εισαγωγης μας οφειλω το λογκαρισμα των γραμμαριων στο dyno και ενα στις τρεχουσες συνθηκες δρομου αν προκειψουν τα ιδια (που αυτο στοιχιματιζω) τοτε ..... χρειαζομαι χειμωνα και ιντερκουλερ της προκοπης ωστε να υπαρχει διαφορα σε αλογα σε αυτη την πιεση ή water injection που ειναι θαυματουργο διοτι μπορει να μειωσει ακομα και χαμηλοτερα απο την θερμοκρασια περιβαλλοντος τη θερμοκρασια εισαγωγης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
A80Avant Posted June 1, 2016 Share Posted June 1, 2016 Άμα θέλεις αξιόπιστα πράγματα πες μου. Εγώ έφτιαξα στην Ελλάδα στον μηχανικό μου custom και βλέπω 3-5 βαθμούς διαφορά σε διαδρομή (όχι πατημα)έ εξωτερική. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasosGT Posted June 1, 2016 Author Share Posted June 1, 2016 (edited) σου λεω πμ τα στοιχεια ή δημοσια δε με νοιαζει απο την αλλη ενα αεμ water injection κανει καμια 500αρια και ισοδυναμει με το μεγαλυτερο ιντερκουλερ που υπαρχει εχω διλημμα επισης δε θελω να κοψω προφυλακτηρα για fmic ουτε θελω να αλλαξω το στοκ λουκ..... μεγαλωσα ενα καλο σετ smic ειναι πανακριβο και ενα καστομ τετοιο απο καποιον εδω φοβαμαι οτι παει πολυ ψηλοτερα απο το water injection Edited June 1, 2016 by nasosGT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted June 2, 2016 Share Posted June 2, 2016 Γνώμη μου : η διαφορά με ένα IC ειναι χαώδης ένα σχέση με τη μεθανόλη. Και φυσικά ειναι μόνιμη και όσο αυξάνεις φορτίο, τόσο μεγαλύτερη απόδοση και επομένως δεν αξίζει να δώσεις για ένα σκέτο κιτ μεθανόλης. Μην ξεχνάς οτι το μηχανοστάσιο σου εινα αρκετά ζεστό και εγκλωβίζει αρκετή ζέστη στο εσωτερικό του, όποτε άλλος ένας λόγος να βάλεις ένα IC πιο μεγάλο. Δεν χρειάζεται να κόψεις προφυλακτήρα, αν και ξέρω ποσο μανίκι ειναι το ενιαίο IC στο Β5. Δημήτρη 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTaros Posted June 2, 2016 Share Posted June 2, 2016 Γνώμη μου : η διαφορά με ένα IC ειναι χαώδης ένα σχέση με τη μεθανόλη. Και φυσικά ειναι μόνιμη και όσο αυξάνεις φορτίο, τόσο μεγαλύτερη απόδοση και επομένως δεν αξίζει να δώσεις για ένα σκέτο κιτ μεθανόλης. Μην ξεχνάς οτι το μηχανοστάσιο σου εινα αρκετά ζεστό και εγκλωβίζει αρκετή ζέστη στο εσωτερικό του, όποτε άλλος ένας λόγος να βάλεις ένα IC πιο μεγάλο. Δεν χρειάζεται να κόψεις προφυλακτήρα, αν και ξέρω ποσο μανίκι ειναι το ενιαίο IC στο Β5. Δημήτρη Συμφωνώ με τον προλαλήσαντα μιας και είναι ότι σου είπα στην συνάντηση. Άλλαξε τα δικά σου που έχουν και πλαστικά καπάκια από ότι θυμάμαι και βάλε από RS4 ή after market στις μαμά θέσεις. Αντικατέστησε όλες τις σωληνώσεις σου με RS4 ή και μεγαλύτερες και θα δεις το χάος. Δυστυχώς το fmic στα δικά μας είναι περισσότερο για λέζα μιας και για να βάλεις καλό fmic σίγουρα θα χρειαστείς κοψίματα στο προφυλακτήρα τους S4. Με τα παραπάνω θα έχεις μόνιμο αποτέλεσμα αν και πάλι το καλοκαίρι λόγω υψηλών θερμοκρασιών του αέρα και του μοτέρ θα ''σέρνεσαι" εν σχέση με τον χειμώνα. Επίσης μην προσπερνάς το θέμα της πίεσης. Αν δεν έχεις βάλει βαλβίδα ή bc δεν θα πρεπε να σου σηκώνει πίεση λόγω ζέστης, αλλά το αντίθετο. Ελπίζω Νάσο να μην με παρεξηγείς που επιμένω αλλά το κάνω για το καλό σου!!! Τα πάμε ότι αυτά τα μοτέρ είναι καταπληκτικά αλλά πολύ λίγοι παγκοσμίως τα γνωρίζουν και πονάνε στην τσέπη σε οποιαδήποτε επισκευή....... 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
A80Avant Posted June 2, 2016 Share Posted June 2, 2016 Παρεμπιπτόντως στο δικό μου που έχω κιτ μεθανολης αλλά έχω 30% μόνο μεθανολη, επειδή δεν έχω μπει στον κόπο να φτιάξω πρόγραμμα για τη χρήση της βλέπω ότι το αμάξι χάνει δύναμη ψηλά αντί να κερδίζει. Χωρίς να το έχω μετρήσει βεβαια Sent from my SM-P550 using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasosGT Posted June 2, 2016 Author Share Posted June 2, 2016 Γνώμη μου : η διαφορά με ένα IC ειναι χαώδης ένα σχέση με τη μεθανόλη. Και φυσικά ειναι μόνιμη και όσο αυξάνεις φορτίο, τόσο μεγαλύτερη απόδοση και επομένως δεν αξίζει να δώσεις για ένα σκέτο κιτ μεθανόλης. Μην ξεχνάς οτι το μηχανοστάσιο σου εινα αρκετά ζεστό και εγκλωβίζει αρκετή ζέστη στο εσωτερικό του, όποτε άλλος ένας λόγος να βάλεις ένα IC πιο μεγάλο. Δεν χρειάζεται να κόψεις προφυλακτήρα, αν και ξέρω ποσο μανίκι ειναι το ενιαίο IC στο Β5. Δημήτρη το κιτ μεθανολης αν αγοραστει θα χρησιμοποιηθει μονο για νερο διοτι δε θελω να φοβαμαι οτι θα σπασω αν κατι δε λειτουργησει σωστα το σπασιμο συμβαινει επειδη αυτος που φλασαρει βαζει πιο επιθετικο αβανς και πιο στεγνο μιγμα για να εκμεταλευτει το γεγονος οτι τα οκτανια ανεβαινουν λογω μεθανολης αλλα και οτι ψυχεται καλυτερα στο εξωτερικο για καλυτερο θροτλ ρισπονς ορισμενοι βγαζουν τελειως το i/c οταν εγκαθιστουν τετοια κιτ ... τοσο σοβαρο ειναι το ψυκτικο αποτελεσμα λογω της τεραστιας ενθαλπιας εξατμισης του νερου (~44kj/mole στους 25C) δλδ το νερο ψυχει εντονα τον αερα για να εξατμιστει. Συμφωνώ με τον προλαλήσαντα μιας και είναι ότι σου είπα στην συνάντηση. Άλλαξε τα δικά σου που έχουν και πλαστικά καπάκια από ότι θυμάμαι και βάλε από RS4 ή after market στις μαμά θέσεις. Αντικατέστησε όλες τις σωληνώσεις σου με RS4 ή και μεγαλύτερες και θα δεις το χάος. Δυστυχώς το fmic στα δικά μας είναι περισσότερο για λέζα μιας και για να βάλεις καλό fmic σίγουρα θα χρειαστείς κοψίματα στο προφυλακτήρα τους S4. Με τα παραπάνω θα έχεις μόνιμο αποτέλεσμα αν και πάλι το καλοκαίρι λόγω υψηλών θερμοκρασιών του αέρα και του μοτέρ θα ''σέρνεσαι" εν σχέση με τον χειμώνα. Επίσης μην προσπερνάς το θέμα της πίεσης. Αν δεν έχεις βάλει βαλβίδα ή bc δεν θα πρεπε να σου σηκώνει πίεση λόγω ζέστης, αλλά το αντίθετο. Ελπίζω Νάσο να μην με παρεξηγείς που επιμένω αλλά το κάνω για το καλό σου!!! Τα πάμε ότι αυτά τα μοτέρ είναι καταπληκτικά αλλά πολύ λίγοι παγκοσμίως τα γνωρίζουν και πονάνε στην τσέπη σε οποιαδήποτε επισκευή....... οχι μονο δεν παρεξεηγω αλλα ευχαριστω πολυ για το ενδιαφερον.... το αμαξι κανονιζει μεσω της Ν75 την πιεση μονο του Παρεμπιπτόντως στο δικό μου που έχω κιτ μεθανολης αλλά έχω 30% μόνο μεθανολη, επειδή δεν έχω μπει στον κόπο να φτιάξω πρόγραμμα για τη χρήση της βλέπω ότι το αμάξι χάνει δύναμη ψηλά αντί να κερδίζει. Χωρίς να το έχω μετρήσει βεβαια Sent from my SM-P550 using Tapatalk λογικο αφου γινεσαι πλουσιοτερος(μεθανολη) και ταυτοχρονα δεν εχεις προβλημα ψυξης to begin with απλα εισαι σουπερ ντουπερ bullet proof για τυχον πυρακια 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
A80Avant Posted June 2, 2016 Share Posted June 2, 2016 Έτσι. Απλά είναι αυτό που λες. Με το νερό ναι μεν ρίχνεις λίγο τις θερμοκρασίες εισαγωγής αλλά θέλεις αρκετό νερό για να το καταφέρεις και τελικά αυτό προκαλεί μπούκωμα όσον αφορά το μίγμα και αντί να βοηθάει πιστεύω χειροτερεύει το πράγμα. Ίσως η μόνη χρήση να είναι στις μεγάλες ζέστες και στις μεσαίες πιεσεις 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted June 2, 2016 Share Posted June 2, 2016 το κιτ μεθανολης αν αγοραστει θα χρησιμοποιηθει μονο για νερο διοτι δε θελω να φοβαμαι οτι θα σπασω αν κατι δε λειτουργησει σωστα το σπασιμο συμβαινει επειδη αυτος που φλασαρει βαζει πιο επιθετικο αβανς και πιο στεγνο μιγμα για να εκμεταλευτει το γεγονος οτι τα οκτανια ανεβαινουν λογω μεθανολης αλλα και οτι ψυχεται καλυτερα στο εξωτερικο για καλυτερο θροτλ ρισπονς ορισμενοι βγαζουν τελειως το i/c οταν εγκαθιστουν τετοια κιτ ... τοσο σοβαρο ειναι το ψυκτικο αποτελεσμα λογω της τεραστιας ενθαλπιας εξατμισης του νερου (~44kj/mole στους 25C) δλδ το νερο ψυχει εντονα τον αερα για να εξατμιστει. Ναι δεν διαφωνώ, εξάλλου και γω την μεθανόλη την χρησιμοποιώ μόνο για ψύξη και όχι για παραγωγή ισχύος. Απλά η γνώμη μου είναι ότι το ic έχει χαώδη διαφορά στη πράξη, μιας και σε φορτίο δεν μπορεί να παράξει τέτοιου μεγέθους ψύξη του εισερχόμενου αέρα, όπως το ψυγείο. Δημήτρης 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasosGT Posted June 18, 2016 Author Share Posted June 18, 2016 τη ζυγισα τη χοντρη και μου εφυγε και η απορια αδειο απο επιβατες/οδηγο με ρεζερβουαρ στο 1/4+ γεματο με νερο το ρεζερβουαρ των καθαριστηρων και με τα παντα ολα στη θεση τους + πυροσβεστηρα καποια εργαλεια κλπ δλδ οπως το κυκλοφορω https://scontent-cdg2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-0/p280x280/13413527_1087162464689551_2639941998679457091_n.jpg?oh=f6b3ff391e1719704411aa072854024a&oe=57CD00F0 δλδ 1590 κιλα σε πλαστιγκα οικοδομικων υλικων 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
A80Avant Posted June 27, 2016 Share Posted June 27, 2016 Και αυτές έχουν και κάποιο +/- 10 κιλο 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasosGT Posted June 28, 2016 Author Share Posted June 28, 2016 ναι βασιλη ετσι υποθετω.... κατι τετοιο μου ειπαν και εκει.... για 6 € καλα ειναι ενας ευθυγραμμισας εδω κοντα ζητησε 10€ τη ροδα για ζυγισμα μεγαλυτερης ακριβειας δλδ 10χ4 =40€ ....τα πηρα μπυρες τα ρεστα οπως αντιλαμβανεσαι ουτως ή αλλως δε με ενδιαφερει να δω ποσο nose heavy ειναι το πραγμα ... θα αρκεστω στους σχετικους θρυλους τετοια μετρηση θα κανω μονο αν βαλω coil overs ωστε να βρεθει η βελτιστη ισορροπια με ρυθμιση υψους καθε ροδας δεν το βλεπω κοντα αυτο παντως 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.