Jump to content

Κλήρωση Δώρων 2020

Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΑΒΒΑΤΟ 20/06/2020 17.30

Περισσότερα

Καλοκαιρινή ένδυση 2020

Περισσότερα

NightWalk 26/2 20:30

Περισσότερα
Kavouras

αλλαγή τιμονιού σε Α3 8Ρ

Recommended Posts

Πριν ξεκινήσουμε τη διαδικασία, να γράψω κάποιες βασικές πληροφορίες:
1. εκτιμώμενος χρόνος της διαδικασίας είναι περίπου 10 λεπτά. (οι πιο έμπειροι λίγο λιγότερο, οι πιο άπειροι λίγο παραπάνω)
2. εργαλεία που χρειάζονται:

  • torx T15
  • torx T25
  • πολύσφηνο Νο12
  • ψιλό ίσιο κατσαβιδάκι (απλά για να βγάλετε τις τάπες των βιδών πίσω από το τιμόνι - μπορεί να γίνει και με οποιοδήποτε άλλο εργαλείο)
  • ένα 8γωνο 10αράκι (για το λύσιμο του πόλου της μπαταρίας)

Καλό θα ήταν να έχετε κάπου 1 δοχειάκι (πχ πλαστικά διάφανα ποτήρια ή ρηχά χάρτινα κουτάκια) για να βάλετε τις βίδες που θα αφαιρέσετε και να μην τις χάσετε (πολύ σημαντικό!).
 
Ας ξεκινήσουμε!!!
 
Βήμα #1
Γυρίζουμε το τιμόνι 90 μοίρες για να έχουμε πρόσβαση στη βίδα που είναι στο κάτω μέρος της στεφάνης όπου είναι η μία από τις 2 βίδες torx (χρειαζόμαστε μύτη T25).
 
Βγάζουμε τη μία τάπα που κρύβει τη βίδα
004_zpsjk87fkus.jpg
 
003_zpsyxzroiic.jpg
 
 
και βλέπουμε τη βίδα (Τ25)
001_zpsjq13xvdu.jpg
 
002_zpsx49nknw6.jpg
 
Βάζουμε μπρος τη μηχανή (για να ενεργοποιηθεί η υποβοήθηση του τιμονιού) και περιστρέφουμε το τιμόνι ώστε να πάει στο κάτω μέρος η άλλη βίδα) και ακολουθούμε την ίδια διαδικασία.
Σημειώστε ότι αυτές οι βίδες δεν "πέφτουν". Είναι φτιαγμένες έτσι ώστε να μην βγαίνουν τελείως οπότε δεν υπάρχει φόβος να σας πέσουν ή να τις χάσετε.
 
Βήμα #2
Αυτές οι 2 βίδες που λύσαμε, συγκρατούν τον αερόσακο, οπότε μόλις τις ξεβιδώσουμε τελείως, βάζουμε μπρος ξανά και φέρνουμε το τιμόνι ακριβώς ευθεία (προσοχή να είναι ευθεία!)
tip: Θεωρητικά θα μπορούσαμε να βγάλουμε και τις 2 βίδες με τη μία αν είχαμε κοντό κατσαβίδι torx, αλλά προσωπικά θα προτείνω να βγάλετε τις βίδες σε 2 φάσεις όπως περιγράφτηκε για να μην υπάρχει ρίσκο να γίνει χαρακιά στον πίνακα οργάνων.
 
ΠΡΟΣΟΧΗ!!!! ΔΕ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΑΚΟΜΑ ΤΟΝ ΑΕΡΟΣΑΚΟ!!!!
 
Βήμα #3
Σβήνουμε το μοτέρ και πάμε στο χώρο της μηχανής και με το καρυδάκι Νο10 χαλαρώνουμε τον έναν πόλο της μπαταρίας και τον βγάζουμε τελείως, ώστε να μην υπάρχει φόβος ενεργοποιήσης του αερόσακου κατά το "φύσωμα-ξεφύσωμα" που θα ακολουθήσει παρακάτω.
005_zpsiqaofzxe.jpg
 
Βήμα #4
Αφού βγάλαμε τον πόλο, πατάμε αρκετές φορές το φρένο ώστε να είμαστε σίγουροι ότι αποφορτίστηκε όλο το ηλεκτρολογικό κύκλωμα.
Να αναφέρω ότι πατώντας το φρένο, ανάβουν τα πίσω φώτα και χωρίς μπαταρία, ουσιαστικά τα πίσω φώτα "ρουφάνε" όλο το εναπομείνοντα ρεύμα που έχει ξεμείνει μέσα στα ηλεκτρονικά κυκλώματα (πυκνωτές).
 
Βήμα #5
Αφού αποφορτίσαμε το ηλεκτρολογικό κύκλωμα, τότε πάμε να βγάλουμε τον αερόσακο.
Ο αερόσακος βγαίνει ως εξής: Απλά τον τραβάμε προς τα έξω ίσια, παράλληλα σε σχέση με την τρύπα που είναι η "θέση του", αλλιώς θα βγει δύσκολα και μπορεί να τον τραυματίσετε χωρίς λόγο.
Μόλις βγει λίγο από τη θέση του, μπορούμε να διακρίνουμε τα καλώδια μέσα στο τιμόνι:
006_zpst8vjp9xq.jpg
 
Βήμα #6
βγάζουμε πρώτα τη φύσα "1" και μετά τη φύσα "2" 
007_zpshngyovon.jpg
 
ώστε να μπορούμε να βγάλουμε τον αερόσακο από τη θέση του και να έχουμε πρόσβαση στις βίδες που κρατάνε το τιμόνι στη θέση του.
 
Βήμα #7
Ξεβιδώνουμε την πολύσφηνη βίδα του τιμονιού και πλέον έχουμε απελευθερώσει το τιμόνι και μπορούμε να το βγάλουμε.
Αυτή την εικόνα βλέπουμε μόλις βγάλουμε το τιμόνι από τη θέση του.
009_zpstosa8z8b.jpg
 
και το τιμόνι "βγαλμένο"
010_zpsafsnkdzu.jpg
 
 
tip: αν κάποιος θέλει να βγάλει τα πλήκτρα του τιμονιού βγαίνουν πολύ εύκολα. Απλά σπρώχνετε προς το εσωτερικό του τιμονιού (όπως δείχνουν τα βέλη)
011_zpsexsaut4y.jpg
 
και βγαίνουν
012_zpsbsv9wicf.jpg
 
Όσοι έχετε paddles, θα δείτε ότι πίσω από τα πλήκτρα, εμφανίστηκαν οι βίδες torx (T15) που συγκρατούν τα paddles στη θέση τους.
013_zpsttmzuotf.jpg
 
 
Βήμα #8
Επανατοποθετούμε το νέο τιμόνι ακολουθώντας την αντίστροφη διαδικασία.
014_zpsgppacud4.jpg
 
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ στην επανατοποθέτηση:
Τόσο το τιμόνι όσο και η απόληξη της κολώνας του τιμονιού έχουν ένα σημάδι ώστε αν βγει και ξαναμπει το τιμόνι, να κάτσει στην ίδια θέση.
Προσέχουμε να ευθυγραμμίσουμε αυτές τις 2 γραμμές ώστε όταν κρατάμε το τιμόνι ίσια, το αμάξι να πάει (πάλι) ίσια:
015_zpsqtsx5yc6.jpg
 
και εδώ σημειωμένα με βελάκια τα 2 σημάδια που αναφέρομαι (σε περίπτωση που δεν είναι απολύτως κατανοητό στην παραπάνω φωτογραφία)
016_zps2vzfki0i.jpg
 
 
Μόλις τελειώσουμε είμαστε έτοιμοι να "χαϊδέψουμε" το νέο μας τιμόνι τοποθετημένο πάνω στο αμάξι μας :)
20160622_210617_zpss3auwfko.jpg
 

ΕΠΙΣΗΣ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Η κεντρική βίδα του τιμονιού (πολύσφηνη) πρέπει να αντικαθίσταται μετά από 3 λυσίματα με καινούρια (ΟΕΜ). Μην ξεχνάμε ότι πάνω σε αυτή τη βίδα στηριζόμαστε για να στρίψουμε το αμάξι (κρατώντας το τιμόνι). Οπότε αν χρειαστει για οποιοδήποτε λόγο να λύσουμε αρκετές φορές το τιμόνι, βάλτε στην παραπάνω λίστα των υλικών και μία κεντρική βίδα τιμονιού.

 

Φυσικά όποιος προσπαθήσει να επαναλάβει μόνος του διαδικασία, διαβάζοντας το παρόν topic, τόσο το Audi Sport Club όσο και ο γράφων δε φέρουν καμία ευθύνη.
 
Τέλος, θα ήθελα εκ μέρους του club να ευχαριστήσω πολύ το μέλος Nassos τόσο για τη βοήθεια που προσέφερε όσο και για το ειδικό εργαλείο (πολύσφηνο) που έφερε μαζί του, ώστε να μπορέσει να γίνει με επιτυχία η παραπάνω διαδικασία.

Edited by Kavouras
μικρές προσθήκες και διορθώσεις
  • Like 25

Share this post


Link to post
Share on other sites

Απλα πανεμορφο!!!!!! Και πολυ χρησιμο το diy!!!! Καλοριζικο και καλα ''χαιδεματα''

 

(  ε ρε ξεμυαλισμα αυτο το φορουμ...!!! )

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με γεια Γιώργο!! καλοτάξιδο!

 

το πολυσφηνο στα audi συνήθως ειανι T55... αλλα καλυτερα ας το επιβεβαιώσει κ ο Νασσος που το εφερε.. ;-)

 

Οι 2 βίδες torx (Τ15) τι συγκρατουσαν; 

 

Σουπερ DIY!

 

Μάνος

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με γεια Γιώργο!! καλοτάξιδο!

 

το πολυσφηνο στα audi συνήθως ειανι T55... αλλα καλυτερα ας το επιβεβαιώσει κ ο Νασσος που το εφερε.. ;-)

 

Οι 2 βίδες torx (Τ15) τι συγκρατουσαν; 

 

Σουπερ DIY!

 

Μάνος

Υπομονη και θα γινουν καποιες διορθωσεις......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με γεια Γιώργο!! καλοτάξιδο!

 

το πολυσφηνο στα audi συνήθως ειανι T55... αλλα καλυτερα ας το επιβεβαιώσει κ ο Νασσος που το εφερε.. ;-)

 

Οι 2 βίδες torx (Τ15) τι συγκρατουσαν; 

 

Σουπερ DIY!

 

Μάνος

Εκεί είναι τα "κέρατα του slip ring" και απλά με μπέρδεψε όπως έβλεπα τις φωτογραφίες. Εγώ από λάθος είχα σημειώσει ότι έχει 2 βίδες Τ15. Δε φαινόταν καλά και στις φωτο τι ήταν εκεί και λέω...εκεί θα ήταν οι βίδες που γράφω στις σημειώσεις μου. Sorry. To διόρθωσα στο αρχικό ποστ. :)

 

To πολύσφηνο είναι Νο12. Το πρόσθεσα επίσης στο 1ο post.

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εύγε κύριοι!

Άψογο αποτέλεσμα!

 

Κερδίσατε περήφανα και με το σπαθί σας το δικαίωμα να τοποθετήσετε/κωδικοποιήσετε/στεγανοποιήσετε  και το δικο μου όταν έρθει η ώρα...

Μην αγχώνεστε, θα είμαι συνεχώς δίπλα σας :knife:

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λύθηκε ο γρίφος της κούτας :)

Καλορίζικο, ομορφιές!!!!

 

Το κεντρικό torx είναι Τ55 λογικά.

Μήπως το Ν12 είναι το μήκος σφήνας;

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λύθηκε ο γρίφος της κούτας :)

Καλορίζικο, ομορφιές!!!!

 

Το κεντρικό torx είναι Τ55 λογικά.

Μήπως το Ν12 είναι το μήκος σφήνας;

Η κεντρική βίδα είναι πολύσφηνο και όχι torx.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Νομίζω ότι λέμε το ίδιο πράμα με διαφορετικό όνομα.

 

z7t55ip-t-55-zephyr-7-16-torx-plus-hex-s

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κι όμως όσο απίστευτο κι αν σου φαίνεται, είναι άλλο εργαλείο το ένα και άλλο το άλλο.

To πολύσφηνο έχει 12 "δοντάκια" και το torx έχει μόλις 6.

Και για του λόγου το αληθές:

 

πολύσφηνο:

12113-0-600x600.jpg

 

torx:

tool-torx.png

 

 

 

ΥΓ: Θα ακολουθήσει και φωτογραφία του εργαλείου μόλις την έχω διαθέσιμη.

 

 

edit: και το εργαλείο που χρησιμοποιήθηκε (όπως βλέπεις δεν είναι torx αλλά οκ....έχεις δίκιο να μπερδευτείς γιατί μοιάζει)

13530350_10209864283223040_156587068_n.jpg

 

και εδώ (με λίγο google-άρισμα) όλη η λίστα των κεφαλών των βιδών που υπάρχει στην αγορά ως "κοινές και γνωστές".

Κάποια τα έχουμε συναντήσει στην καθημερινότητα, κάποια άλλα είναι πιο σπάνια γιατί χρησιμποιούνται σε ειδικές περιπτώσεις και κάποια άλλα δεν είναι κάν στη λίστα γιατί είναι πατενταρισμένα και χρησιμοποιούνται από συγκεκριμένους κατασκευαστές για ειδικές περιπτώσεις όπου μόνο ένας δικός τους τεχνικός θα πρέπει να έχει πρόσβαση εκεί (πχ να σε αναγκάσει να πας στην αντιπροσωπεία για να το φτιάξεις :D )

Edited by Kavouras

Share this post


Link to post
Share on other sites

ή κάνουν και τα δύο την ίδια δουλειά ή το Β8 έχει διαφορετικό κέντρο, θα δω όταν γυρίσω Αθήνα με τι ξεβίδωσα το δικό μου, Τ55 ζητούσε το DIY και ετσι το έψαχνα για αγορά, είναι εργαλείο που δεν το βρήκα εύκολα σε μαγαζιά της γειτονιάς ούτε σε praktiker.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ή κάνουν και τα δύο την ίδια δουλειά ή το Β8 έχει διαφορετικό κέντρο, θα δω όταν γυρίσω Αθήνα με τι ξεβίδωσα το δικό μου, Τ55 ζητούσε το DIY και ετσι το έψαχνα για αγορά, είναι εργαλείο που δεν το βρήκα εύκολα σε μαγαζιά της γειτονιάς ούτε σε praktiker.

Όχι. Κανονικά δεν κάνουν την ίδια δουλειά.

Μπορείς να το ξεβιδώσεις με torx, αλλά είναι το ίδιο λάθος με το να προσπαθήσεις να τη ξεβιδώσεις με ένα μεγάλο ίσιο κατσαβίδι ή με ένα μεγάλο κατσαβίδι "σταυρό" επειδή απλώς "θηλυκώνει".

Δε λέω...σίγουρα μετά από λίγο ή πολύ κόπο θα λύσει η βίδα αλλά με τι κόστος (τι ζημιά θα έχει προκληθεί στο κεφάλι της βίδας?)

Επίσης αν δεν είναι πολύσφηνο, όταν πας να βάλεις πολύ δύναμη για να σφίξεις τη βίδα (μην ξεχνάμε ότι όλος ο έλεγχος του οχήματος κρατιέται από αυτή τη μία βίδα οπότε πρέπει να τη σφίξεις καλά), υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να χαλάσεις τα δόντια της κεφαλής.

 

Τέλος, ως tip και μόνο που απέκτησα ως γνώση λόγω επαγγέλματος (πληρώνοντας αρκετά εργαλεία), να πω ότι αν θες σοβαρά εργαλεία, δεν πας στο πράκτικερ να πάρεις.

Τα εργαλεία που φέρνουν τα μαγαζιά τέτοιου τύπους είναι κάτω του μετρίου σε ποιότητα και αν κάνεις σοβαρή δουλειά θα χαλάσεις τις βίδες. Δε λέω...λύνουν βίδες αλλά δεν κάνουν για τίποτε παραπάνω από το να λύσεις κανα παιδικό παιχνίδι κατά τη γνώμη μου. Έχουν σοβαρά εργαλεία αλλα είναι ελάχιστα (μιλάμε για 2-3 σε όλο τον όροφο με τα εργαλεία). Τα άλλα είναι για να "παίζεις" (και κυριολεκτικά). Δεν τους κατηγορώ. Έχουν επιλέξει να φέρνουν φτηνά εργαλεία της καθημερινότητας (και καλά κάνουν - δικαιωμά τους). 

Δύσκολα όμως σε μαγαζί με τέτοιο προσανατολισμό να βρεις αξιόλογης ποιότητας (όχι απαραίτητα ακριβά) εργαλεία, μεγάλα νούμερα (μη-κινήσιμα) και ίσως και "περίεργα" (πχ secured torx ή πολύσφηνα)

 

Θα πρέπει να ψάξεις μαγαζιά με εργαλεία που φέρνει σοβαρές μάρκες εργαλείων όπου θα βρεις και μεμονωμένα νούμερα και κασετίνες. 

Δε θα σου κοστίσουν ακριβά αν ψαχτείς. Απλά θέλει λίγο περισσότερο ψάξιμο (ο google-λης είναι φίλος μας) από το περπατημένο.

 

Φιλικά πάντα τα γράφω όλα αυτά γιατί κι εγώ πριν ασχοληθώ επαγγελματικά με τα εργαλεία, θεωρούσα ότι λίγο-πολύ όλα είναι καλά εργαλεία και στην τελική "αν θυληκώνει, ντάξει....κάνει".

Edited by Kavouras

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχουμε τα ίδια κέντρα, είναι 12ρη και στο B8, το 12ρη όντως αγκαλιάζει ποιο σωστά τι βίδα , πιστεύω και το 6ρη torx κάνει την ίδια ακριβώς δουλειά, είναι πολύ στιβαρό εργαλείο για να σου κλωτσήσει , τα μισά diy λένε torx 55 και τα μισά 12mm triple square, στην περίπτωση τη δική μου ο τελευταίος που το βίδωσε ήταν ο Φόνσος και δεν ξέρω τι εργαλείο χρησιμοποίησε.

 

+1000 για τα εργαλεία, καταλαβαίνεις γρήγορα άμα είναι μούφα ειδικα σε torx. allen, κατσαβίδια, πάει το κλώτσιμα σύννεφο και είσαι για βίδες.   

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ωραίο DIY Γιώργο! Καλοτάξιδη να είναι η τιμονάρα!!!

 

Αν θες δώσε και part numbers για τιμόνι και airbag γιατί είναι αυτό ακριβώς που θέλω να βάλω και εγώ!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πολύ ωραία παρουσίαση, όπως πάντα. Το τιμόνι δε , τα "σπάει"! Με γεια!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχουμε τα ίδια κέντρα, είναι 12ρη και στο B8, το 12ρη όντως αγκαλιάζει ποιο σωστά τι βίδα , πιστεύω και το 6ρη torx κάνει την ίδια ακριβώς δουλειά, είναι πολύ στιβαρό εργαλείο για να σου κλωτσήσει , τα μισά diy λένε torx 55 και τα μισά 12mm triple square, στην περίπτωση τη δική μου ο τελευταίος που το βίδωσε ήταν ο Φόνσος και δεν ξέρω τι εργαλείο χρησιμοποίησε.

 

+1000 για τα εργαλεία, καταλαβαίνεις γρήγορα άμα είναι μούφα ειδικα σε torx. allen, κατσαβίδια, πάει το κλώτσιμα σύννεφο και είσαι για βίδες.   

Το σωστό είναι το πολύσφηνο που έγραψα.

Τώρα γιατί οι άλλοι γράφουν Τ55, είναι άλλη συζήτηση, εκτός θέματος. :)

Ξέρω ότι γίνομαι κουραστικός με το κόλλημα της χρήσης των σωστών εργαλείων για την εκάστοτε βίδα, αλλά πιστεύω πως όταν κάνουμε DIY, να το κάνουμε σωστά, αλλιώς να μην το κάνουμε καθόλου και να πάμε σε κάποιο συνεργείο να μας το κάνει που έχει τα κατάλληλα εργαλεία.

(κατά την ταπεινή μου γνώμη πάντα βέβαια)

 

Ωραίο DIY Γιώργο! Καλοτάξιδη να είναι η τιμονάρα!!!

 

Αν θες δώσε και part numbers για τιμόνι και airbag γιατί είναι αυτό ακριβώς που θέλω να βάλω και εγώ!!!

Ευχαριστώ πολύ!!!

Δυστυχώς δεν κράτησα τα part numbers. Είναι stronic/DSG το δικό σου? (αν όχι, παίζει να το "σώσουμε" γιατί έχω πάρει για φίλο ένα ακόμα τιμόνι που δεν έχει paddles οπότε θα μπορώ να το δω από εκεί)

 

Πολύ ωραία παρουσίαση, όπως πάντα. Το τιμόνι δε , τα "σπάει"! Με γεια!

Ευχαριστώ πολύ Πάνο!!!!

Edited by Kavouras
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πολύ ωραίο!

Καλορίζικο Γιώργο!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πολύ ωραίο!

Καλορίζικο Γιώργο!

Ευχαριστώ!!! Η αλήθεια είναι ότι το ζαχάρωνα πολύ καιρό τώρα αλλά όλο το ανέβαμα. :)

 

Ενημερωτικά η διαδικασία είναι αντίστοιχη και για το 8V αλλά και για άλλα μοντέλα audi.

 

Τώρα αν κάποιος δεν έχει πολυλειτουργικό και θέλει να βάλει, ίσως χρειαστεί επιπλέον πράγματα εκτός του τιμονιού (όπως slip ring, εγκέφαλο τιμονιού και ένα καλώδιο  = ~100€ με 120€ από ebay)

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ωραιο τιμονι μαν, να το λιωσεις στα χερακια σου, ευχομαι !!

Το DIY ακομη καλυτερο ομως !!  :sHa_thumbgoodjob:

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πολύ ωραίο Γιώργο,καλά στριψίματα......!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ένταξη... Μετα απο αυτό το DIY μέχρι και ο audidis μπορεί να κάνει αλλαγή τιμονιού... Χεχε. Μπράβο Γιώργο. Και αναλυτικό και με πολλές φωτο. Να το χαρείς το νεο σου τιμονι

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ένταξη... Μετα απο αυτό το DIY μέχρι και ο audidis μπορεί να κάνει αλλαγή τιμονιού... Χεχε. Μπράβο Γιώργο. Και αναλυτικό και με πολλές φωτο. Να το χαρείς το νεο σου τιμονι

Ναι βέβαια.

Πάω να βρω το κάβουρα στις διακοπές του

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ έχω full upgrade (τιμόνι + slip ring + εγκέφαλο τιμονιού + cruise + αγωνία)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγω στο τιμόνι εχω μόνο τα paddles του s-tronic....εχω βρει ενα τιμόνι s-line με paddles και κουμπιά επάνω ελέγχου του ραδιοcd....θα χρειαστώ και εγκέφαλο τιμονιού η παιζει να κανει και αυτος ο εγκέφαλος που ήδη εχει επάνω ;;;; Ξέρει κανεις ;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.