Jump to content

αλλαγή τιμονιού σε Α3 8Ρ


Recommended Posts

Το ποσό εμπιστεύεται ο καθένας τις δυνατότητες του ειναι μεγάλη ιστορία.

Άλλοι κάνουν ελεύθερη πτώση, άλλοι παίζουν ρωσική ρουλέτα, άλλοι πατάνε απλα το "αισθάνομαι τυχερός" στην αναζήτησή του Google!!

 

Προσωπικά επειδή προτιμώ να συνεχίσω να χαίρομαι τη ζωή μου με το κεφάλι μου στη θέση του, όσες φορές έχω επιχειρήσει να παίξω με εξάρτημα που εχει αερόσακους είτε αυτο ειναι τιμόνι, είτε καθίσματα, είτε σε δικό μου είτε σε αυτοκίνητο άλλου, προτιμώ να χάσω 2 λεπτά για να γελώ και να ξανάβαλω τον πόλο μόλις τελειώσω!

 

Απο τη στιγμη βέβαια που παίζει το δικό του κεφάλι δικαίωμα του, εξαιρώντας πως το παίζει με δικα σου σύνεργα.. Αν θελουμε να το ανοίξουμε κι αλλο βέβαια, δεν ξέρω αν θα εμπιστευόμουν την ασφάλεια μου σε κάποιον που δεν υπολογίζει την ασφάλεια του, αλλα μπαίνουμε σε φιλοσοφική συζήτηση που δεν ειναι ο κατάλληλος χώρος για να κάνουμε.

 

Όπως και να εχει πάντως η αλλαγη ειναι τούμπανο και σίγουρα αξιζει να το βλέπεις και να το χρησιμοποιείς!

 

Καλορίζικο!!

Ελπίζω να το δούμε απο κοντά μεθαύριο!!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Χαχα! Δημήτρη εχω βαλει 5 τιμόνια σε μέλη, ας μην πειραματιστώ στου Σταθαρα ειναι καλό παιδί, μη φύγει με σκασμένο αερόσακο! Κρίμα ειναι!

Δημήτρης

Καλά, οκ, εσυ είσαι το αφεντικό -εγω ιδέες ρίχνω να κάνουμε το παιχνίδι πιο ενδιαφέρον!
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το ποσό εμπιστεύεται ο καθένας τις δυνατότητες του ειναι μεγάλη ιστορία.

Άλλοι κάνουν ελεύθερη πτώση, άλλοι παίζουν ρωσική ρουλέτα, άλλοι πατάνε απλα το "αισθάνομαι τυχερός" στην αναζήτησή του Google!!

Προσωπικά επειδή προτιμώ να συνεχίσω να χαίρομαι τη ζωή μου με το κεφάλι μου στη θέση του, όσες φορές έχω επιχειρήσει να παίξω με εξάρτημα που εχει αερόσακους είτε αυτο ειναι τιμόνι, είτε καθίσματα, είτε σε δικό μου είτε σε αυτοκίνητο άλλου, προτιμώ να χάσω 2 λεπτά για να γελώ και να ξανάβαλω τον πόλο μόλις τελειώσω!

Απο τη στιγμη βέβαια που παίζει το δικό του κεφάλι δικαίωμα του, εξαιρώντας πως το παίζει με δικα σου σύνεργα.. Αν θελουμε να το ανοίξουμε κι αλλο βέβαια, δεν ξέρω αν θα εμπιστευόμουν την ασφάλεια μου σε κάποιον που δεν υπολογίζει την ασφάλεια του, αλλα μπαίνουμε σε φιλοσοφική συζήτηση που δεν ειναι ο κατάλληλος χώρος για να κάνουμε.

Όπως και να εχει πάντως η αλλαγη ειναι τούμπανο και σίγουρα αξιζει να το βλέπεις και να το χρησιμοποιείς!

 

Καλορίζικο!!

Ελπίζω να το δούμε απο κοντά μεθαύριο!!

Φίλε Iane το αφήνουμε εδω το θεμα με την αξιοπιςτια Ή μη των συνεργείων/μαστόρων και μην το απλώσουμε όπως λες άλλο...

 

Κρατάμε ότι το χειρουργείο πέτυχε, όλα πήγαν καλά και όπως μου ανέφερε και ο μηχανικός, η όλη επένδυση ήταν όντως great value for money!

 

Την Τρίτη θα έρθω μετά τη δουλειά μάλλον όπου πηγαίνω χωρίς αυτοκίνητο, όποτε η αποκάλυψη κάποια άλλη στιγμή!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Καλά, οκ, εσυ είσαι το αφεντικό -εγω ιδέες ρίχνω να κάνουμε το παιχνίδι πιο ενδιαφέρον!

 

Αν ειναι να εχει ο George την GoPro μαζί του!!

https://m.youtube.com/watch?v=JBcvwWUZ0PA

 

 

Πρίγκηπα, δεν τον ξέρω τον άνθρωπο, αρκούμαι στο ότι είσαι ικανοποιημένος εσυ!

Edited by ianos
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Εγώ που ενδιαφέρομαι να αλλάξω το μαμά τετρακτινο τιμόνι με ένα σαν το δικό σου με άμεση αντικατάσταση του κοντέρ με ένα με ενδείξεις ( όποτε θα χρειαστώ κατι παραπάνω ίσως εγκέφαλο;;;) κ μαζί διακόπτη υαλοκαθαριστήρων για το πλαϊνό κουμπί, να με βοηθήσετε για τυχόν κωδικούς να ξέρω πως θα τα ψάξω ολα;;; Είμαι νέος κ άσχετος προς το παρόν κ αρκετά ξενερωμενος με το καντράν μου....

Link to comment
Share on other sites

Εχω αλλαξει και εγω το τιμονι και το καντραν εχω βαλει σ3 και τιμονι με λειτουργιες πανω και το καντραν του σ3 ολα παιζουν μια χαρα αρκετα ευκολη μοντα ακριβη ομως .

Link to comment
Share on other sites

Το s3 εχει λογικά διαφορετική διαβάθμιση χιλιομέτρων (νομίζω του s3 τερματίζει στα 300 χαω ενω του Α3 στα 260).

Η ταχύτητα που δείχνει ειναι ακριβής;;

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ξέρει κάποιος το coding που χρειάζεται μέσω vcds για να δουλέψει το πολύ λειτουργικό τιμόνι????έχω το απλό με τα paddles και το αλλάζω

 

Στάλθηκε από το SM-N920C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Παιδούλια ξέρει κανείς πόσο πρέπει να σφιχτεί η κεντρική βίδα σε Νm?

 

Επίσης η βίδα φαντάζομαι παραγγέλνεται απο Αντιπροσωπεία δεν υπάρχει λόγος να ψάξει κάποιος eBay και τέτοια, έτσι δεν είναι;;

(Θέλω να την αλλάξω γιατί την έχω βγάλει ήδη 3 φορές αν θυμάμαι καλα, μια για το Cruise Control και 2 φορές άνοιγμα λόγω τιμονιού)

 

Βρήκα τιμόνι επιτέλους για να αντικαταστήσω το παλιό που είχα με τις τρύπες του DSG και αναρωτιόμουν

 

Θένξ!

Edited by mogolfiero
Link to comment
Share on other sites

Ξέρει κάποιος το coding που χρειάζεται μέσω vcds για να δουλέψει το πολύ λειτουργικό τιμόνι????έχω το απλό με τα paddles και το αλλάζω

 

Στάλθηκε από το SM-N920C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

Παραθέτω και το coding, αν και μου είπες ότι το βρήκες για το μέλλον σε περίπτωση που το χρειαστεί κάποιος!

 

 

Coding
  • 00?xxxxTransmission
    • 0 = Manual Transmission
    • 1 = Automatic Transmission
  • 00x?xxxSteering Wheel
    • 0 = 3-Spoke, w/o Tiptronic, w/o Multi-Function
    • 1 = 3-Spoke, with Tiptronic, w/o Multi-Function
    • 2 = 4-Spoke Multi-Function (with Radio Control)
    • 3 = 4-Spoke Multi-Function (with Radio/Telephone Control)
    • 4 = 4-Spoke Multi-Function (with Radio/Telephone/Voice Control)
  • 00xx?xxTiptronic/Heating
    • +1 = Tiptronic on Steering Wheel
  • 00xxx?xCruise Control/Board Computer
    • 0 = no Board Computer, no Cruise Control
    • 1 = Board Computer, no Cruise Control
    • 2 = no Board Computer, Cruise Control
    • 4 = Board Computer, Cruise Control
  • 00xxxx?Rear Wiper
    • 0 = w/o Rear Wiper
    • 1 = with Rear Wiper

 

Όλα αυτά βρίσκονται στο Module 16 με την σουπερ μυστική ονομασία "Steering Wheel"  :sSc_eek:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τελικά δεν μου απάντησε κανείς στο πόσο σφιχτά πρέπει να μπει η βίδα αλλά δεν πειράζει σας συγχωρώ.

 

Αποφάσισα να αλλάξω το παλιό γιατί βαρέθηκα να έχω τις τρύπες του DSG από πίσω. Σκέφτηκα για flat bottom όπως τρελαθήκατε όλοι να βάζετε εδώ μέσα αλλα τελικά πήγα στη λύση του κλασσικου στρογγυλού τιμονιου κυρίως λόγω κόστους. Έτσι διατηρώ και τον αερόσακο που ήρθε απο το εργοστάσιο οπότε έχω το κεφάλι μου ήσυχο οτι 100% αν χρειαστεί θα δουλέψει :)

 

Είναι αρκετά πιο παχύ απο το παλιό και λίγο πιο μικρό σε διάμετρο!

 

I am a happy man :)

 

Μ'άρεσε πάρα πολύ και το παλιό με την διπλή ραφή αλλά οι τρύπες ήταν πιο μεγάλο "πρόβλημα"

 

b3e4536efc.jpg

 

b3eda912fa.png

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Αριστείδη η βίδα πρέπει να αντικατασταθεί αν ξεβιδωθει 3 φορές. Η ροπή της σύσφιξης της δεν ξέρω ποια ειναι αλλα θελει βιδωμα μεχρι να σφίξει καλα, όχι να της λιώσεις το κορμί.

 

 

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites

Αριστείδη η βίδα πρέπει να αντικατασταθεί αν ξεβιδωθει 3 φορές. Η ροπή της σύσφιξης της δεν ξέρω ποια ειναι αλλα θελει βιδωμα μεχρι να σφίξει καλα, όχι να της λιώσεις το κορμί.

 

 

Δημήτρης

 

Είχα κάνει την μελέτη μου βλέποντας τι είχατε γράψει πιο πάνω και έβαλα καινούρια για σιγουριά. 5 ευρώ έκανε απο αντιπροσωπεία αλλά και 100 να είχε σε θέματα ασφαλείας δεν παιζουμε!!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Θα ήθελα να κανω μια προσθηκη στον οδηγό,που σχετιζετε με την αφαιρεση του πολου της μπαταριας για την διαδικασία.

 

Θέλω να βάλω τα κουμπακια στο flat bottom τιμόνι μου,και για τη διαδικασια διαβαζα και έβλεπα να αφαιρητε ο πολος της μπαταριας .

Ενταξει λες και τι έγινε,1 λεπτο υπόθεση.

Ειναι ομως μια κινηση η οποια  εμενα "δεν με συμφερει" διοτι  το αμαξι μου φοραει προγραμμα revo, που μολις αφαιρεθει ο πολος το προγραμμα "χάνετε"και πρεπει να πηγαινεις  να στο ξαναενεργοποιησουν κτλ κτλ (αν δεν εχεις το sps).

 

Eτσι λοιπον θέλησα να δωσω λιγο βάση και να εξετασω αυτη την κίνηση....
Σε προσωπικο επιπεδο ασχολουμε με "ρευματα"...και  ηλεκτρονικα γενικότερα απο χομπυ, και από το "επίπεδο"των βασικών γνώσεων ακομη και ακομη μια τετοια κίνηση δεν εβρισκε λογικη.(μην αρχίσω τωρα να εξηγώ)

 

Παντα ομως (οπως ελεγε και ο Σωκράτης)πρεπει "να ξερεις ότι δεν ξέρεις..."και να μην κανεις τον έξυπνο....

 

Ετσι πηγα και ρωτησα εναν ηλεκρολογο που ειναι και η δουλεια του αυτή( ο οποιος συγκεκριμενος  μαλιστα ειναι και γατί ).

Του εξήγησα οτι αυτο και αυτο ,και μου είπε:

-όχι ρε φιλε, καμια σχέση...ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ.

τον διακόπτη δεν θα τον εχεις κλειστο...?

 

- τοτε του λεω :και τοτε γιατι το κάνουν και το δειχνουν σε όλο το διαδίκτυο.

 

και μου απαντησε με γκριμάτσα...!!!

 

Τελος,

Σε μια επισκεψη μου στη cargate,oπου ενδιαφερομουν  για την αγορα της συσκευης revo sps.

O κυριος εκεί (γιατι ηταν πραγματι κυριος,και προς τιμή του),με απέτρεψε το να δωσω 200 και να το πάρω διοτι για αυτο που το ήθελα  "δεν μου χρειαζετε"...

-Μα και πως του απαντάω?

μου εξηγεί :

-Κανονικά το αυτοκινητο δεν πρέπει -καλο ειναι-να μείνει ποτε χωρις ρευμα.

Διοτι εκτος απο το πρόγραμμα που χάνετε-στη περιπτωση μου-,χανοντε ταυτοχρονα και ολες οι ρυθμισεις που εχει φτιαξει ο εγκεφαλος συμφωνα με το "προφίλ"οδηγησης κτλ.- οι σταθμοι στο ραδιο κτλ ειναι το λιγότερο. 

 

Οταν πρεπει να αλλαξεις μπαταρια αυτο πρεπει-καλύτερο είναι- να γινετε με μια συσκευη εν ονόματι "οbd battery".(κοστος 5-10ευρω απο ebay)

Oι περισσοτεροι δεν το γνωρίζουν ,αλλα αυτή ειναι και η διαδικασια που δινει και η ιδια η Audi, οπως χαρακτηριστηκα μου είπε.

 

 

 

 

 

 

 

 

Edited by aggelos1986
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, aggelos1986 said:

Θα ήθελα να κανω μια προσθηκη στον οδηγό,που σχετιζετε με την αφαιρεση του πολου της μπαταριας για την διαδικασία.

 

Θέλω να βάλω τα κουμπακια στο flat bottom τιμόνι μου,και για τη διαδικασια διαβαζα και έβλεπα να αφαιρητε ο πολος της μπαταριας .

Ενταξει λες και τι έγινε,1 λεπτο υπόθεση.

Ειναι ομως μια κινηση η οποια  εμενα "δεν με συμφερει" διοτι  το αμαξι μου φοραει προγραμμα revo, που μολις αφαιρεθει ο πολος το προγραμμα "χάνετε"και πρεπει να πηγαινεις  να στο ξαναενεργοποιησουν κτλ κτλ (αν δεν εχεις το sps).

 

Eτσι λοιπον θέλησα να δωσω λιγο βάση και να εξετασω αυτη την κίνηση....
Σε προσωπικο επιπεδο ασχολουμε με "ρευματα"...και  ηλεκτρονικα γενικότερα απο χομπυ, και από το "επίπεδο"των βασικών γνώσεων ακομη και ακομη μια τετοια κίνηση δεν εβρισκε λογικη.(μην αρχίσω τωρα να εξηγώ)

 

Παντα ομως (οπως ελεγε και ο Σωκράτης)πρεπει "να ξερεις ότι δεν ξέρεις..."και να μην κανεις τον έξυπνο....

 

Ετσι πηγα και ρωτησα εναν ηλεκρολογο που ειναι και η δουλεια του αυτή( ο οποιος συγκεκριμενος  μαλιστα ειναι και γατί ).

Του εξήγησα οτι αυτο και αυτο ,και μου είπε:

-όχι ρε φιλε, καμια σχέση...ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ.

τον διακόπτη δεν θα τον εχεις κλειστο...?

 

- τοτε του λεω :και τοτε γιατι το κάνουν και το δειχνουν σε όλο το διαδίκτυο.

 

και μου απαντησε με γκριμάτσα...!!!

 

Τελος,

Σε μια επισκεψη μου στη cargate,oπου ενδιαφερομουν  για την αγορα της συσκευης revo sps.

O κυριος εκεί (γιατι ηταν πραγματι κυριος,και προς τιμή του),με απέτρεψε το να δωσω 200 και να το πάρω διοτι για αυτο που το ήθελα  "δεν μου χρειαζετε"...

-Μα και πως του απαντάω?

μου εξηγεί :

-Κανονικά το αυτοκινητο δεν πρέπει -καλο ειναι-να μείνει ποτε χωρις ρευμα.

Διοτι εκτος απο το πρόγραμμα που χάνετε-στη περιπτωση μου-,χανοντε ταυτοχρονα και ολες οι ρυθμισεις που εχει φτιαξει ο εγκεφαλος συμφωνα με το "προφίλ"οδηγησης κτλ.- οι σταθμοι στο ραδιο κτλ ειναι το λιγότερο. 

 

Οταν πρεπει να αλλαξεις μπαταρια αυτο πρεπει-καλύτερο είναι- να γινετε με μια συσκευη εν ονόματι "οbd battery".(κοστος 5-10ευρω απο ebay)

Oι περισσοτεροι δεν το γνωρίζουν ,αλλα αυτή ειναι και η διαδικασια που δινει και η ιδια η Audi, οπως χαρακτηριστηκα μου είπε.

 

 

Oταν εχεις να κανεις με αεροσακο ο οποιος ειναι μεσα στη μαπα σου καλο θα ειναι να βγαζεις τον πολο κυριως γιατι ειναι θεμα ασφαλειας και γιατι επισης χρειαζεσαι διαγνωστικο μετα για να σβησεις το σφαλμα που θα βγαλει μολις βγαλεις τις φισες. Μεχρι να βρεις διαγνωστικο για να σβησεις το σφαλμα του αεροσακου εννοειται οτι δεν θα δουλευει κανενας αεροσακος στο αμαξι σου.

 

Δεν παιζει ρολο το κλειδι αν ειναι μεσα ή εξω, δεν ειναι nissan sunny του 1992... Aκομα και απο το ντουλαπακι του tt 8j να αποσυνδεσεις τη φισα που ειναι πισω απο την κλειδαρια που βαζεις on/off τον αεροσακο του συνοδηγου, πεταει σφαλμα, εχεις ή εχεις κλειδι μεσα. Οποτε ο ηλεκτρολογος που ρωτησες ισως για να αλλαξεις κανενα ραδιοcd να τον προτιμησεις, ισως και οχι.

 

Αυτο το πραγμα με την revo και την αποσυνδεση της μπαταριας ειναι εντελως γελοιο, 1002 εταιριες δεν εχουν τετοια θεματα με την μπαταρια, μονο με τη revo συμβαινει αυτο. Αν μιλαμε ειδικα για τον dealer που βρισκεται βορεια, οι ανθρωποι δεν ξερουν που πανε τα τεσσερα, χρονια τωρα... Μακρια.

 

Και χωρις ρευμα να μεινει δεν παθαινει κατι, περα απο την ωρα/ημ/νια, τα λαμπακια του esp/abs που μολις κοψεις το τιμονι απο ακρη σε ακρη σβηνουν, τον αυτοματο των παραθυρων και ενα σφαλμα που βγαζει μεσα αν σκαναρεις με vcds για overvoltage. H audi το λεει αυτο γιατι ειναι και πολυ πιο χρονοβορο να κατσει ενας τεχνικος να τα ξανασεταρει ολα αυτα. Η μονη ρυθμιση που χανει ο εγκεφαλος ειναι τα fuel trims που αναλογως τη χρηση/καυσιμο σεταρονται συνεχως. Και ποσο συχνα θα χρειαστει να βγαλεις εντελως την μπαταρια απο πανω? Μπορει και 1 φορα στα 10χρονια και αν....

 

Οταν αλλαζεις μπαταρια, οι περισσοτεροι ηλεκτρολογοι γεφυρωνουν και 2η μπαταρια επανω για να μη μενει το αμαξι χωρις ρευμα. Αν ομως κατεβαζεις σασμαν ή κανεις καποια δουλεια που απαιτειται να βγει η μπαταρια τι θα κανεις? Θα εχεις μονιμως μπαταρια γεφυρωμενη πανω? Δεν γινεται....

 

Μαλλον κατι τετοιο εννοεις:

 

https://www.ebay.com/itm/303759979272?_trkparms=ispr%3D1&hash=item46b9817308:g:uLQAAOSwaLxeXJdT&amdata=enc%3AAQAGAAACsPYe5NmHp%2B2JMhMi7yxGiTJkPrKr5t53CooMSQt2orsSzaVbXtmGxqmWnpn8RLN2q1jDXsC8eUrhlqXBA4Q3r2C%2FDIupKrg1Vxc3EfrhYKBd%2BWbEe%2FN%2BZHe358YFnKRLsZ7Vh3tRoSNjStXFdjmcfP8a6JqqZ9OVR3luI6j%2FsoM%2BI2p6zQZ3qHJz5OJWqDTidhyTacEOXnwkCHbTFThdpVPJblhU3w%2FPX%2FC8%2FfsnLf3UUjGbRuA0VN4vJ%2FdR0YKUtkaP%2F%2BJeEIhP9YcsdazJhuBl401czqEGvqhnXX8haUXJlrSV%2F3S031Bufdvo4OCpzIqaq2JPSxYcIMntzSI1MaZx3Tz%2FhWzEFSCzV3GrJotRPkkifrChTpYUYYwBusnPkKOfgwcyqfMblWuknvnTwIeaCoj6N0aa0Qmjr%2BiPJSpYBDvMvpPTAWBJ3EhNZuqhjvSZtGd6Eyc9EXRPdfVh8ZUi9xfmZt1SKrPDTXmvqzgbovlJ8hD8Ei3dAwjsi%2Fs%2BX2eIXDurUeXhq1HE8OyUFWmp%2F4ErO1fdMEM%2B79i31olLyqM%2FLCzyaq9uYHj0qyKRK1zsbJTqvHjBqpudfRGJTaToc4j5giYehq39BR9SMc7nYBXKnuIZLDWcbJ8SWZjL08prkk6OKZWvWCukIZRKYehzZSxLhgYypQOx7Wd3RiEtqZpjq6bFSrjYWPhKlYTKNW4grga6dssyThHwqzAT6mRCGeRAT4UkMM95kicqw0VNew09PE7njq0K4%2F94LO00PIwWgBvkTxxE22KtkLtwQUDlhtv80Cj7Aqh%2Bx4ytViaUdCa5TRH%2FEoTXptIAGfXn0GRRHSxS1aYu%2BS0RR97DT08gjB4%2F7FzLt0hj3kI4duWzfBJilGDb%2F%2BKNddOuKnQd9W6gMaJag1rrxXzwFnLFiMw%3D|ampid%3APL_CLK|clp%3A2334524

 

Δεν θα ασχολιομουν καν.

 

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Σωστα και Αγια τα οσα  λες, αλλα τι να κάνω ο καψερός με τους μ@λακές που έμπλεξα...

Και αναφέρομε στη revo (όχι στον εκαστοτε αντιπρόσωπο),που με "αναγκάζει"να μπαινω σε τέτοια διαδικασία σκεψης ,απο το να βγάλω απευθειας τον πολο εκει να τελειώνω.

 

Τι να κανω?,με αυτο το προγραμμα το πηρα το αμαξι.Αν ηταν επιλογη μου  δεν θα το επέλεγα καν-απο αυτο και μονο-διοτι ειναι απαράδεκτο (ΚΑΤ εμε)αν για τον οποιοδηποτε λογο χρειαστει να βγαζεις το πόλο,να "χάνεις"400-600ευρω (ποσο κανει το stage1).

Και αντε να εισαι απο κεντρο που τα χεις ολα στα ποδια σου και πεταγιεσε να στο ξαναενεργοποιησουν(που δεν ειναι και δωρεαν...),δηλαδη αν εισαι απο κανα νησι...?

 

Απαραδεκτα πραγματα...και  αν "κυρια" revo ,ειναι τεχνικα αδύνατο να μην "χάνετε" το πρόγραμμα, τουλαχιστων μαζι με το πρόγραμμα δίνε και το sps .

 

 

 

 

Edited by aggelos1986
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, aggelos1986 said:

Σωστα και Αγια τα οσα  λες, αλλα τι να κάνω ο καψερός με τους μ@λακές που έμπλεξα...

Και αναφέρομε στη revo (όχι στον εκαστοτε αντιπρόσωπο),που με "αναγκάζει"να μπαινω σε τέτοια διαδικασία σκεψης ,απο το να βγάλω απευθειας τον πολο εκει να τελειώνω.

 

Τι να κανω?,με αυτο το προγραμμα το πηρα το αμαξι.Αν ηταν επιλογη μου  δεν θα το επέλεγα καν-απο αυτο και μονο-διοτι ειναι απαράδεκτο (ΚΑΤ εμε)αν για τον οποιοδηποτε λογο χρειαστει να βγαζεις το πόλο,να "χάνεις"400-600ευρω (ποσο κανει το stage1).

Και αντε να εισαι απο κεντρο που τα χεις ολα στα ποδια σου και πεταγιεσε να στο ξαναενεργοποιησουν(που δεν ειναι και δωρεαν...),δηλαδη αν εισαι απο κανα νησι...?

 

Απαραδεκτα πραγματα...και  αν "κυρια" revo ,ειναι τεχνικα αδύνατο να μην "χάνετε" το πρόγραμμα, τουλαχιστων μαζι με το πρόγραμμα δίνε και το sps .

 

Και το δικό μου το s3 όταν το αγόρασα φορούσε ένα stage 1 της revo το οποίο το έβαζαν τότε σε κάποιες αντιπροσωπείες με κοστος πόσο λες??? Έχω απόδειξη για 1000€!! 

 

Απλά να ξέρεις ότι αν θες να το κάνεις stage 2, ή stage 2+, δεν θα γίνεται γιατί είναι registered στον ορίτζιναλ κάτοχο και ζητάνε να το ξαναγορασεις ξανά από την αρχή με κοστολογιο της τάξεως 800€ για έως stage 2+!!! Δεν ξέρω αν είναι τακτική αυτή της revo uk ή το κάνουν μονο εδώ τα τσακάλια στα "βόρεια"...

 

Έτσι λοιπόν το δικό μου revo πήρε τον πουλο με τα χαράς και πηγα σε apr με τα μισά χρήματα. Και 10 ιδιοκτήτες να περάσουν από πάνω έχεις κανονικό support όχι παπαριες.

 

Μόνο και μόνο που δεν θα ξαναέκανα αυτό το πηγαινε-ελα στου διαόλου τη μάνα και δεν θα τους ξαναβλεπα άξιζε....

 

Μιλάμε για τραγική κατάσταση... και γενικά οι άνθρωποι εκεί στα "βόρεια" είναι εντελώς άσχετοι σε οποιοδήποτε θέμα, για να μην πω τίποτα πιο χοντρό... Κακο επίπεδο γνώσης και δουλειάς. 

 

Πατάνε στο ότι αυτοί που αγοράζουν vag και πάνε εκεί για πρόγραμμα ή οτιδήποτε άλλο είναι "αρρωστακια" και θα τους δαγκώσουν άγρια... Άσε... Μακριά.....Αν κάτσεις και συγκρίνεις το κοστολογιο που δίνουν για διάφορες δουλειές είναι πιο ακριβά και από Καρεντα!

 

 

Edited by csaris
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, csaris said:

 

Απλά να ξέρεις ότι αν θες να το κάνεις stage 2, ή stage 2+, δεν θα γίνεται γιατί είναι registered στον ορίτζιναλ κάτοχο και ζητάνε να το ξαναγορασεις ξανά από την αρχή με κοστολογιο της τάξεως 800€ για έως stage 2+!!! Δεν ξέρω αν είναι τακτική αυτή της revo uk ή το κάνουν μονο εδώ τα τσακάλια στα "βόρεια"...

 

Eδω μπορει ισως να τους αδικεις λίγο.

Εγω οταν τους ειχα επισκεφτει ,και τους ανεφερα οτι το αμαξι το πηρα μεταχειρισμενο με το προγραμμα τους κτλ κτλ...

Αμεσως μου είπε ο κυριος που επικοινωνουσα  να έρθω μια μερα με τα χαρτιά  ,να το περάσουμε στο ονομα μου, -διότι  έχει εγγυηση εφορου ζωης κτλ κτλ.

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, aggelos1986 said:

Eδω μπορει ισως να τους αδικεις λίγο.

Εγω οταν τους ειχα επισκεφτει ,και τους ανεφερα οτι το αμαξι το πηρα μεταχειρισμενο με το προγραμμα τους κτλ κτλ...

Αμεσως μου είπε ο κυριος που επικοινωνουσα  να έρθω μια μερα με τα χαρτιά  ,να το περάσουμε στο ονομα μου, -διότι  έχει εγγυηση εφορου ζωης κτλ κτλ.

 

Να τους αδικήσω επειδή μου ζήτησαν να πληρώσω όλο το πρόγραμμα από την αρχή, σοβαρά? Μιλάμε πριν από 4 χρόνια, όχι χθες.

 

Άλλαξε ή δεν άλλαξε κάτι στην πολιτική τους δεν με απασχολεί. Εγώ κραταω το δαγκωμα που πήγαν να κανουν και δεν το ξεχνάω.

 

Έχω αλλάξει γύρω στα 10 αυτοκίνητα και έχω πληρώσει σε βελτιώσεις όσο μια γκαρσονιέρα οπότε γνωρίζω το τι λέω.

 

Ο καθένας ας κάνει ότι νομίζει... Απλά ας κραταει και μικρό καλάθι για παν ενδεχόμενο.

 

Από εμένα προσωπικά καλό λουκέτο τους εύχομαι... Αυτά, γιατί βγαίνουμε και ΟΤ.

Link to comment
Share on other sites

On 9/5/2021 at 3:21 PM, aggelos1986 said:

Σωστα και Αγια τα οσα  λες, αλλα τι να κάνω ο καψερός με τους μ@λακές που έμπλεξα...

Και αναφέρομε στη revo (όχι στον εκαστοτε αντιπρόσωπο),που με "αναγκάζει"να μπαινω σε τέτοια διαδικασία σκεψης ,απο το να βγάλω απευθειας τον πολο εκει να τελειώνω.

 

Τι να κανω?,με αυτο το προγραμμα το πηρα το αμαξι.Αν ηταν επιλογη μου  δεν θα το επέλεγα καν-απο αυτο και μονο-διοτι ειναι απαράδεκτο (ΚΑΤ εμε)αν για τον οποιοδηποτε λογο χρειαστει να βγαζεις το πόλο,να "χάνεις"400-600ευρω (ποσο κανει το stage1).

Και αντε να εισαι απο κεντρο που τα χεις ολα στα ποδια σου και πεταγιεσε να στο ξαναενεργοποιησουν(που δεν ειναι και δωρεαν...),δηλαδη αν εισαι απο κανα νησι...?

 

Απαραδεκτα πραγματα...και  αν "κυρια" revo ,ειναι τεχνικα αδύνατο να μην "χάνετε" το πρόγραμμα, τουλαχιστων μαζι με το πρόγραμμα δίνε και το sps .

 

Συμφωνώ ότι θα μπορούσε να είναι πιό βολικό όπως είναι άλλα προγράμματα που δεν παθαίνουν τίποτα αν βγει ο πόλος, αλλά δεν χρεώνεσαι τίποτα για να σου ξαναπεράσουν τις ρυθμίσεις που χάνονται. Αν επιχείρησαν να σε χρεώσουν για κάτι τέτοιο είναι απάτη και θεωρώ υπερβολικό να έκαναν κάτι τέτοιο. Μήπως κατάλαβαν κάτι άλλο, ότι είχε σβηστεί το πρόγραμμα από τον προηγούμενο (π.χ. λόγω update) και ζήτησες να το ξαναβάλουν. Που συμφωνώ και με τον @csaris βέβαια, δεν θα πρεπε να ξαναχρεώνεται γιατί εγώ πουλάω το Χ αμάξι ΜΕ το πρόγραμμα, δηλαδή το έχω συμπεριλάβει στη τιμή. Τέλος πάντων πολιτική του καθενός σε μία ελεύθερη αγορά. Πάντως ήμουν πελάτης τους από το 2011 μέχρι το 2020 που άλλαξα αμάξι και ουδέποτε με χρέωσαν τις 2 αν δεν κάνω λάθος φορές που είχε χρειαστεί να βγουν οι πόλοι. Πήγα και μου ξαναπέρασαν τις ρυθμίσεις και έφυγα μέσα σε 2 λεπτά. Επαναλαμβάνω δεν χρεώνεσαι για να σου ξαναπεράσουν ρυθμίσεις. Βασικά δεν χρεώνεσαι γενικά για ρυθμίσεις. Πες ότι θες να τις αλλάξεις.

Edited by Unreal
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.