Jump to content

Πώς απενεργοποιείται το ηλεκτρικό χειρόφρενο;


snp a3

Recommended Posts

Καλημέρα, έχω απορία μιάς και συνέβει και αυτό..;Έμεινε το αυτοκίνητο συναδέλφου (από μπαταρία) μέσα σε κλειστό ασανσέρ υπογείου γκαράζ. Όταν προσπαθήσαμε να το μετατοποίσουμε δεν μπορούσαμε καθώς είχε ενεργοποιηθεί το ηλεκτρικό χειρόφρενο (ανήκε στο VW group το αυτοκίνητο) και δεν μπορούσαμε με τίποτα να το βγάλουμε... Εν τέλει ήρθε η οδική και φόρτισε τη μπαταρία και όλα καλά.. απλά μου γεννήθηκε η απορία: εάν βρεθώ σε τέτοια κατάσταση πως το απενεργοποιώ; Σημειωτέον: Και πόλους βγάλαμε και με την αντιπροσωπεία μιλήσαμε και απ΄όλα.. απλά δεν γινόταν τίποτα.. Το αυτοκίνητο επίσης είχε star/stop.

 

Ευχαριστώ και ελπίζω να μην υπάρχει ήδη το θέμα ανοιγμένο αλλού.. εάν συμβαίνει αυτό, παρακαλούνται οι moderators να με μεταφέρουν..

 

Καλημέρα

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ενδιαφέρον θέμα.

Ηλεκτρικό χωρίς ηλεκτρικό χλωμό να λειτουργήσει.

Edited by konan
Link to comment
Share on other sites

ναι, το κάναμε και αυτό απλά δεν έπαιρνε η μπαταρία με τίποτα μπροστά.. ήρθε η οδική και αμέσως το έβαλε.. μπορεί τα καλώδια να είχαν βραχικυκλώσει την μπαταρία.. να είχαν κάποιο θέμα και να την κόλλησαν (τα δικά μας εννοώ).. από εκεί και πέρα όμως εάν βρέθω κάπου και το αμάξι δεν κινείται με τίποτα; και δεν έχω καλώδια, κτλ; τι κάνω -εκτός από το σταυρό μου- φανταστείτε τώρα να είσαι σε ένα δρομάκι ή ακόμα και σε ένα πλοίο και να είσαι μπροστά μπροστά παρκαρισμένος ή οπουδήποτε που να πρέπει να βγάλεις το αυτοκίνητο για να μην εμποδίζει άλλους και να μην μπορείς λόγω του ηλκετρικού χειρόφρενου..καταστροφή!!! Ή μήοπως υπάρχει τρόπος manually με κάποιο τρόπο να το ελευθερώνεις?

Link to comment
Share on other sites

Τα μείον της νέας τεχνολογίας, παλιά η κατηφόρα ήταν φίλος μας :)

Όλο και κάποιος θα βρεθεί με καλώδια αν μας τύχει τέτοιο πράμα.

Η εποχή με τα ηλεκτροκίνητα πλησιάζει έντονα, θα βλέπουμε πολλά αυτοκίνητα να μένουν απο ρεύμα και η οδική να έρχεται με φορτιστές :)

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα, εαν σου τελειώσει η μπαταρία και γυρίσεις το κλειδί στην πρώτη σκάλα "ρεύμα", πατήσεις φρένο απενεργοποιείται το χειρόφρενο.  Δεν νομίζω να μην το έχουν προβλέψη, το προσπάθησες έτσι?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

οχι δεν το δοκιμασα..λογικο πάντως μου ακούγεται.. το έχεις κάνει να υποθέσω και πετυχαίνει;

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τα 8V έχουν διακόπτη που γυρίζει;

Στα Β8 το έχουν καταργήσει αυτό και δεν ξέρω αν υπάρχει τρόπος να βγάλεις το κλειδί απο μίζα αν μείνεις χωρίς ρεύμα.

Link to comment
Share on other sites

Εχει ενδιαφερον το θεμα οντως. Ευλογη ερωτηση..

Επισης...με το ηλεκτρικο χειροφρενο....πως κανεις χειροφρενα;? χαχα tragic...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Εχει ενδιαφερον το θεμα οντως. Ευλογη ερωτηση..

Επισης...με το ηλεκτρικο χειροφρενο....πως κανεις χειροφρενα;? χαχα tragic...

Χαχαχα

Μάλλον είναι το πρώτο που σκεφτήκαμε όλοι όταν είδαμε το χειρόφρενο.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Μα ναι πραγματικα....θες καποια στιγμη να κανεις την μαμακια σου ρε φιλε να ξεδωσεις και...παπαλα....δεν εχεις παιχνιδι...γμτ...

Επρεπε να ειναι αναλογικο το κουμπι και οσο το τραβας προς τα πανω να κανει χειροφρενιες....χαχα

Link to comment
Share on other sites

Όταν το πηρα το δοκίμασα. Ξενέρωμα φίλε... Ξενέρωμα...

 

Πάντως στο θεμα μας, λογικά αν πατήσεις το κλειδί μια φορά μέσα ωστε να έρθει στο on ο διακόπτης (σε Α4) η ότι αντίστοιχο εχει το 8v και η μπαταρία σου δεν ειναι αποσυνδεδεμένη η εντελώς νεκρή, θα πρέπει να λύνεται το χειρόφρενο...

Link to comment
Share on other sites

Γιάννη αν έχεις έστω και λίγο ρεύμα μάλλον θα καταφέρεις να λύσεις το χειρόφρενο με το κουμπί του.

Ο μόνος τρόπος για να λυθεί αυτόματα είναι να έχεις βάλει εμπρός να φοράς ζώνη και να ξεκινήσεις.

Χάνω κάτι ;

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει μια διαδικασία που είχα δει σε Α4 Β8, για αυτές τις περιπτώσεις. Πρέπει λέει να αποσυνδέσεις τον εγκέφαλο του ηλεκτρικού χειρόφρενου, και αμέσως ελευθερώνεται το χειρόφρενο. Η διαδικασία στα αγγλικά είναι αυτή:

 

1. Open the trunk and on the right hand side, their should be a side pocket with a cargo net attached to it. You need to open the side pocket. The side pocket opens from the top and it's hinged at the bottom.
2. When you open, you'll see a cluster of fuses and in front of the fuses, there's 2 modules; a smaller one on top and a larger one on the bottom.
3. You need to disconnect the bottom one, which you'll see a cluster of wires going to it. These wires are bundled into a single, large plug that's connected to the module. 
 
Το module που θέλουμε να αποσυνδέσουμε είναι αυτό:
 
$_1.JPG
 
Κάτα πόσο λειτουργεί η παραπάνω διαδικασία, δεν γνωρίζω βέβαια.
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Μήπως χωρίς ρεύμα δεν έχουμε καν φρένο;

Μήπως αν λυθεί χειρόφρενο το αμάξι γίνεται επικίνδυνο και ανεξέλεγκτο;

 

Με κλειστό διακόπτη σου επιτρέπει να δέσεις χειρόφρενο, δεν σε αφήνει όμως να λύσεις.

Link to comment
Share on other sites

Σε Α4 β8 γειτονα, συνεβει ακριβως το ιδιο. Εμεινε στο κλειστο γκαραζ του απο μπαταρια τελειως. Ουτε το πορτ μπαγκαζ δεν ανοιγε για να αλλαξουμε την μπαταρια !!!

Τελικα, με καλωδια, δωσαμε ρευμα, ανοιξε το πορτ μπαγκαζ, και αλλάχτηκε η μπαταρια.  Παθαμε τρελό κολλημα, δεν ξεραμε τι να κανουμε.

Link to comment
Share on other sites

Εχω πάθει και γω ένα σοκ, αποσύνδεσα μπαταρία και έκλεισα πορτ-μπαγκάζ, έδωσα ρεύμα απο καπό, ευτυχώς που έχουμε και εκεί πόλους, αν και μπορεί να ανοίξει το πορτ-μπαγκάζ με συρματόσχοινο που έρχεται κάτω απο τα πίσω καθίσματα.

Άμα είσαι μέλος του club και υποστείς σοκ ενα post θα σε σώσει :)

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Συγνωμη ρε παιδια, το μανιουαλ του αυτοκινητου τι λέει?

Λεω κι εγώ καμιά μλκια να περναει η ωρα αλλα επειδη ειμαι ασχετος ειπα να ρωτήσω.

Link to comment
Share on other sites

Να καλέσουμε την άσχετη αντιπροσωπεία θα λέει.

Πολύς λόγος και σε ξένα forum και όχι μόνο για τα audi, μάλλον δεν υπάρχει κάτι άλλο εκτός απ αυτό που είπε ο Νεκτάριος.

Αν το αμάξι γίνεται επικίνδυνο καλά κάνουν, φαντάζομαι όλα αυτά έχουν μελετηθεί όχι τυχαία, καλύτερα να μείνεις κολλημένος σε μια μπάρα πλοίου προκαλώντας κομφούζιο μέχρι να σε φορτώσουν πάρα να τσουλήσεις και οποίον πάρει ο χάρος.

Οκ λύνεις αν χρειαστεί να δέσεις βγάζεις πόδι έξω από πόρτα; :sSc_eek:

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά δε νομιζω να λύνει το χειρόφρενο χωρίς ρεύμα.

Το κόλπο με την ασφάλεια δε ξέρω αν δουλεύει,αλλα μου φαίνεται δύσκολο γιατί το χειρόφρενο σπρώχνει τη δαγκανα πάνω στο δίσκο με τεράστιες δυνάμεις,χλωμο να λύνεται έτσι εύκολα.Ακομα και η αλλαγή πίσω τακακιων θέλει ειδικό τρόπο.

Πάντως δεν είναι μόνο το χειρόφρενο το πρόβλημα ,με την όλο και μεγαλύτερη διείσδυση των αυτόματων κιβωτίων χωρίς ρεύμα δε πας πουθενά...

Μου έχει τύχει να μείνει από μπαταρία στο 3ό υπόγειο του blue star 1 πρώτης γενιάς Χ5 και παρόλο που είχε συμβατικό χειρόφρενο δε κουνιόταν ούτε εκατοστό λόγω κιβωτίου.Περιμεναμε πάνω από 1 ώρα γιατί δεν έπαιρνε μπροστά με τίποτα,ουτε με booster που κατέβασε ένας μηχανικός του καραβιού.Τελικα ήρθε οδική και άλλαξε τη μπαταρία....

 

 

Sent from my XT1068 using Tapatalk

Edited by jasonbourne
Link to comment
Share on other sites

καλά το P στο αυτόματο πιάνει καλύτερα και από οποιδήποτε χειρόφρενο..αυτό το γνωρίζω γιατί μόνο αυτόματο οδηγάω 17 χρόνια τώρα..μάλιστα το κλασσικό χειρόφρενο δεν το έβαζα καν στο προηγούμενο μου αυτοκίνητο..δεν υπήρχε λόγος.. στο Α3 τώρα θέλω δε θέλω μπαίνει..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.