snp a3 Posted July 12, 2016 Share Posted July 12, 2016 Καλημέρα, έχω απορία μιάς και συνέβει και αυτό..;Έμεινε το αυτοκίνητο συναδέλφου (από μπαταρία) μέσα σε κλειστό ασανσέρ υπογείου γκαράζ. Όταν προσπαθήσαμε να το μετατοποίσουμε δεν μπορούσαμε καθώς είχε ενεργοποιηθεί το ηλεκτρικό χειρόφρενο (ανήκε στο VW group το αυτοκίνητο) και δεν μπορούσαμε με τίποτα να το βγάλουμε... Εν τέλει ήρθε η οδική και φόρτισε τη μπαταρία και όλα καλά.. απλά μου γεννήθηκε η απορία: εάν βρεθώ σε τέτοια κατάσταση πως το απενεργοποιώ; Σημειωτέον: Και πόλους βγάλαμε και με την αντιπροσωπεία μιλήσαμε και απ΄όλα.. απλά δεν γινόταν τίποτα.. Το αυτοκίνητο επίσης είχε star/stop. Ευχαριστώ και ελπίζω να μην υπάρχει ήδη το θέμα ανοιγμένο αλλού.. εάν συμβαίνει αυτό, παρακαλούνται οι moderators να με μεταφέρουν.. Καλημέρα 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konan Posted July 12, 2016 Share Posted July 12, 2016 (edited) Ενδιαφέρον θέμα. Ηλεκτρικό χωρίς ηλεκτρικό χλωμό να λειτουργήσει. Edited July 12, 2016 by konan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
snp a3 Posted July 12, 2016 Author Share Posted July 12, 2016 ναι, το κάναμε και αυτό απλά δεν έπαιρνε η μπαταρία με τίποτα μπροστά.. ήρθε η οδική και αμέσως το έβαλε.. μπορεί τα καλώδια να είχαν βραχικυκλώσει την μπαταρία.. να είχαν κάποιο θέμα και να την κόλλησαν (τα δικά μας εννοώ).. από εκεί και πέρα όμως εάν βρέθω κάπου και το αμάξι δεν κινείται με τίποτα; και δεν έχω καλώδια, κτλ; τι κάνω -εκτός από το σταυρό μου- φανταστείτε τώρα να είσαι σε ένα δρομάκι ή ακόμα και σε ένα πλοίο και να είσαι μπροστά μπροστά παρκαρισμένος ή οπουδήποτε που να πρέπει να βγάλεις το αυτοκίνητο για να μην εμποδίζει άλλους και να μην μπορείς λόγω του ηλκετρικού χειρόφρενου..καταστροφή!!! Ή μήοπως υπάρχει τρόπος manually με κάποιο τρόπο να το ελευθερώνεις? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konan Posted July 12, 2016 Share Posted July 12, 2016 Τα μείον της νέας τεχνολογίας, παλιά η κατηφόρα ήταν φίλος μας Όλο και κάποιος θα βρεθεί με καλώδια αν μας τύχει τέτοιο πράμα. Η εποχή με τα ηλεκτροκίνητα πλησιάζει έντονα, θα βλέπουμε πολλά αυτοκίνητα να μένουν απο ρεύμα και η οδική να έρχεται με φορτιστές Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spirosdimos Posted July 12, 2016 Share Posted July 12, 2016 Καλημέρα, εαν σου τελειώσει η μπαταρία και γυρίσεις το κλειδί στην πρώτη σκάλα "ρεύμα", πατήσεις φρένο απενεργοποιείται το χειρόφρενο. Δεν νομίζω να μην το έχουν προβλέψη, το προσπάθησες έτσι? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
snp a3 Posted July 12, 2016 Author Share Posted July 12, 2016 οχι δεν το δοκιμασα..λογικο πάντως μου ακούγεται.. το έχεις κάνει να υποθέσω και πετυχαίνει; 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konan Posted July 12, 2016 Share Posted July 12, 2016 Τα 8V έχουν διακόπτη που γυρίζει; Στα Β8 το έχουν καταργήσει αυτό και δεν ξέρω αν υπάρχει τρόπος να βγάλεις το κλειδί απο μίζα αν μείνεις χωρίς ρεύμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazyio Posted July 12, 2016 Share Posted July 12, 2016 Εχει ενδιαφερον το θεμα οντως. Ευλογη ερωτηση.. Επισης...με το ηλεκτρικο χειροφρενο....πως κανεις χειροφρενα;? χαχα tragic... 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konan Posted July 12, 2016 Share Posted July 12, 2016 Εχει ενδιαφερον το θεμα οντως. Ευλογη ερωτηση.. Επισης...με το ηλεκτρικο χειροφρενο....πως κανεις χειροφρενα;? χαχα tragic... ΧαχαχαΜάλλον είναι το πρώτο που σκεφτήκαμε όλοι όταν είδαμε το χειρόφρενο. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazyio Posted July 12, 2016 Share Posted July 12, 2016 Μα ναι πραγματικα....θες καποια στιγμη να κανεις την μαμακια σου ρε φιλε να ξεδωσεις και...παπαλα....δεν εχεις παιχνιδι...γμτ... Επρεπε να ειναι αναλογικο το κουμπι και οσο το τραβας προς τα πανω να κανει χειροφρενιες....χαχα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ianos Posted July 12, 2016 Share Posted July 12, 2016 Όταν το πηρα το δοκίμασα. Ξενέρωμα φίλε... Ξενέρωμα... Πάντως στο θεμα μας, λογικά αν πατήσεις το κλειδί μια φορά μέσα ωστε να έρθει στο on ο διακόπτης (σε Α4) η ότι αντίστοιχο εχει το 8v και η μπαταρία σου δεν ειναι αποσυνδεδεμένη η εντελώς νεκρή, θα πρέπει να λύνεται το χειρόφρενο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konan Posted July 12, 2016 Share Posted July 12, 2016 Γιάννη αν έχεις έστω και λίγο ρεύμα μάλλον θα καταφέρεις να λύσεις το χειρόφρενο με το κουμπί του. Ο μόνος τρόπος για να λυθεί αυτόματα είναι να έχεις βάλει εμπρός να φοράς ζώνη και να ξεκινήσεις. Χάνω κάτι ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nexus Posted July 12, 2016 Share Posted July 12, 2016 Υπάρχει μια διαδικασία που είχα δει σε Α4 Β8, για αυτές τις περιπτώσεις. Πρέπει λέει να αποσυνδέσεις τον εγκέφαλο του ηλεκτρικού χειρόφρενου, και αμέσως ελευθερώνεται το χειρόφρενο. Η διαδικασία στα αγγλικά είναι αυτή: 1. Open the trunk and on the right hand side, their should be a side pocket with a cargo net attached to it. You need to open the side pocket. The side pocket opens from the top and it's hinged at the bottom. 2. When you open, you'll see a cluster of fuses and in front of the fuses, there's 2 modules; a smaller one on top and a larger one on the bottom. 3. You need to disconnect the bottom one, which you'll see a cluster of wires going to it. These wires are bundled into a single, large plug that's connected to the module. Το module που θέλουμε να αποσυνδέσουμε είναι αυτό: Κάτα πόσο λειτουργεί η παραπάνω διαδικασία, δεν γνωρίζω βέβαια. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ianos Posted July 12, 2016 Share Posted July 12, 2016 Σιγά που δεν θα ήξερες!!!! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konan Posted July 12, 2016 Share Posted July 12, 2016 Μήπως χωρίς ρεύμα δεν έχουμε καν φρένο; Μήπως αν λυθεί χειρόφρενο το αμάξι γίνεται επικίνδυνο και ανεξέλεγκτο; Με κλειστό διακόπτη σου επιτρέπει να δέσεις χειρόφρενο, δεν σε αφήνει όμως να λύσεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis20vt Posted July 12, 2016 Share Posted July 12, 2016 Σε Α4 β8 γειτονα, συνεβει ακριβως το ιδιο. Εμεινε στο κλειστο γκαραζ του απο μπαταρια τελειως. Ουτε το πορτ μπαγκαζ δεν ανοιγε για να αλλαξουμε την μπαταρια !!! Τελικα, με καλωδια, δωσαμε ρευμα, ανοιξε το πορτ μπαγκαζ, και αλλάχτηκε η μπαταρια. Παθαμε τρελό κολλημα, δεν ξεραμε τι να κανουμε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konan Posted July 12, 2016 Share Posted July 12, 2016 Εχω πάθει και γω ένα σοκ, αποσύνδεσα μπαταρία και έκλεισα πορτ-μπαγκάζ, έδωσα ρεύμα απο καπό, ευτυχώς που έχουμε και εκεί πόλους, αν και μπορεί να ανοίξει το πορτ-μπαγκάζ με συρματόσχοινο που έρχεται κάτω απο τα πίσω καθίσματα. Άμα είσαι μέλος του club και υποστείς σοκ ενα post θα σε σώσει 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted July 12, 2016 Share Posted July 12, 2016 Συγνωμη ρε παιδια, το μανιουαλ του αυτοκινητου τι λέει? Λεω κι εγώ καμιά μλκια να περναει η ωρα αλλα επειδη ειμαι ασχετος ειπα να ρωτήσω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konan Posted July 12, 2016 Share Posted July 12, 2016 Να καλέσουμε την άσχετη αντιπροσωπεία θα λέει. Πολύς λόγος και σε ξένα forum και όχι μόνο για τα audi, μάλλον δεν υπάρχει κάτι άλλο εκτός απ αυτό που είπε ο Νεκτάριος. Αν το αμάξι γίνεται επικίνδυνο καλά κάνουν, φαντάζομαι όλα αυτά έχουν μελετηθεί όχι τυχαία, καλύτερα να μείνεις κολλημένος σε μια μπάρα πλοίου προκαλώντας κομφούζιο μέχρι να σε φορτώσουν πάρα να τσουλήσεις και οποίον πάρει ο χάρος. Οκ λύνεις αν χρειαστεί να δέσεις βγάζεις πόδι έξω από πόρτα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasonbourne Posted July 12, 2016 Share Posted July 12, 2016 (edited) Παιδιά δε νομιζω να λύνει το χειρόφρενο χωρίς ρεύμα. Το κόλπο με την ασφάλεια δε ξέρω αν δουλεύει,αλλα μου φαίνεται δύσκολο γιατί το χειρόφρενο σπρώχνει τη δαγκανα πάνω στο δίσκο με τεράστιες δυνάμεις,χλωμο να λύνεται έτσι εύκολα.Ακομα και η αλλαγή πίσω τακακιων θέλει ειδικό τρόπο. Πάντως δεν είναι μόνο το χειρόφρενο το πρόβλημα ,με την όλο και μεγαλύτερη διείσδυση των αυτόματων κιβωτίων χωρίς ρεύμα δε πας πουθενά... Μου έχει τύχει να μείνει από μπαταρία στο 3ό υπόγειο του blue star 1 πρώτης γενιάς Χ5 και παρόλο που είχε συμβατικό χειρόφρενο δε κουνιόταν ούτε εκατοστό λόγω κιβωτίου.Περιμεναμε πάνω από 1 ώρα γιατί δεν έπαιρνε μπροστά με τίποτα,ουτε με booster που κατέβασε ένας μηχανικός του καραβιού.Τελικα ήρθε οδική και άλλαξε τη μπαταρία.... Sent from my XT1068 using Tapatalk Edited July 12, 2016 by jasonbourne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
snp a3 Posted July 12, 2016 Author Share Posted July 12, 2016 καλά το P στο αυτόματο πιάνει καλύτερα και από οποιδήποτε χειρόφρενο..αυτό το γνωρίζω γιατί μόνο αυτόματο οδηγάω 17 χρόνια τώρα..μάλιστα το κλασσικό χειρόφρενο δεν το έβαζα καν στο προηγούμενο μου αυτοκίνητο..δεν υπήρχε λόγος.. στο Α3 τώρα θέλω δε θέλω μπαίνει.. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazyio Posted July 12, 2016 Share Posted July 12, 2016 Τελικα χειροφρενα μπορουμε να κανουμε ή οχι; :Ρ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasonbourne Posted July 12, 2016 Share Posted July 12, 2016 Όχι,πανω από τα 20 ή 40km/h ενεργεί και στους 4 τροχούς... Sent from my XT1068 using Tapatalk 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.