bill kelso Posted June 19, 2018 Share Posted June 19, 2018 Ακριβώς. Τραβούσε ζεστό αέρα και ζέσταινε τον μαφ συν ότι διάβαζε θερμοκρασία αέρα 70 βαθμούς Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kdrak Posted June 19, 2018 Share Posted June 19, 2018 οπότε δεν είχες την ίδια εισαγωγή χρόνια αφού είχες αλλάξει το φίλτρο με ένα που δεν ηταν σωστό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bill kelso Posted June 19, 2018 Share Posted June 19, 2018 Ναι έτσι το σκέφτηκα και βρήκα τη λύση. Δεν μου πήγαινε το μυαλό ότι ένα φίλτρο θα έκανε τόσο μεγάλη ζημιά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kdrak Posted June 19, 2018 Share Posted June 19, 2018 ok, όλα καλά ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
csaris Posted June 19, 2018 Author Share Posted June 19, 2018 @bill kelso Παντως δεν ειναι σωστο να ειναι το μαφ εκει, μπορει να διαβαζει οτι να ναι. Για μενα πρεπει να την αλλαξεις την εισαγωγη και να βρεις μια που ειναι για το αμαξι σου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikosVAG Posted June 20, 2018 Share Posted June 20, 2018 Η θεση του μαφ εκει ειναι λαθος και η αλλαγη σε φιλτρο injen ημιμετρο.Πουλα τη και βαλε μια για tfsi Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
csaris Posted June 20, 2018 Author Share Posted June 20, 2018 Το καλωδιο του μαφ πως εχει φτασει τοσο κατω; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bill kelso Posted June 20, 2018 Share Posted June 20, 2018 5 hours ago, csaris said: Το καλωδιο του μαφ πως εχει φτασει τοσο κατω; Κόψιμο και κόλλημα. Η εισαγωγή θα αλλαχτεί αλλά όχι άμεσα γιατί υπάρχουν άλλες προτεραιότητες. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gigi01 Posted August 11, 2018 Share Posted August 11, 2018 Καλημέρα....μπορώ να έχω οδηγίες για το πώς διαβάζουμε τα mis και τις επιστροφές Αβάνς μέσω του torque,γιατί από τις φωτο του φίλου δεν έβγαλα άκρη...ΕυχαριστωΣτάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
csaris Posted August 11, 2018 Author Share Posted August 11, 2018 48 minutes ago, Gigi01 said: Καλημέρα....μπορώ να έχω οδηγίες για το πώς διαβάζουμε τα mis και τις επιστροφές Αβάνς μέσω του torque,γιατί από τις φωτο του φίλου δεν έβγαλα άκρη... Ευχαριστω Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Με το torque δυστυχως δεν μπορεις να κανεις δουλεια. Εχει να δεις misfires εκει που πατας test results, αλλα πρεπει να περιμενεις κανενα 3λεπτο να τα διαβασει και στα διαβαζει συνολικα. Εχει επισης να κανεις και log αλλα εχει αρκετο lag, π.χ δινει μετρηση ανα 400 στροφες... Επισης καποιες μετρησεις που δινει οπως τα ltft και η πιεση εχουν διαφορες με το vcds. Για μενα αν εχεις το μικροβιο να ψαχνεσαι θα πρεπει να παρεις ενα κλωνο καλωδιο vcds. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gigi01 Posted August 11, 2018 Share Posted August 11, 2018 Εμένα γιατί στα logs μου τα σκαναρει ανά δευτερόλεπτο???Επιστροφές αβανς δεν έχουμε Ε?Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kdrak Posted August 11, 2018 Share Posted August 11, 2018 πάρε ένα vcds για αξιόπιστες μετρήσεις 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
csaris Posted August 11, 2018 Author Share Posted August 11, 2018 2 hours ago, Gigi01 said: Εμένα γιατί στα logs μου τα σκαναρει ανά δευτερόλεπτο??? Επιστροφές αβανς δεν έχουμε Ε? Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Κοιτα, υπαρχουν και επωνυμα bt dongle που εχουν πιο δυνατους επεξεργαστες και δινουν ενδειξεις π.χ. καθε 0,2sec. Με το ιδιο κοστος ομως παιρνεις εναν αξιοπιστο κλωνο vcds και κοιτας 1002 πραγματα. Εχει μια επιλογη timing advance το torque αλλα δεν δινει για καθε κυλινδρο ξεχωριστα και δεν το εμπιστευομαι να σου πω. Το torque γενικα ειναι ενα οργανακι αναγκης, αν θες να δεις κατι στα γρηγορα. Αν θες να δεις οτι το αμαξι σου δουλευει καλα μονο με log απο vcds. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gigi01 Posted August 11, 2018 Share Posted August 11, 2018 Ναι ναι...Έχω vcds αλλά τζάμπα το 50€...δουλεύει ως το 25κελι αν θυμάμαι καλά....κακός κλώνος να υποθέσω...Με το torque το οποίο το έχω φισωμενο μέρα νύχτα για πες μου που βλέπεις τις επιστροφές έστω και συνολικά?Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
csaris Posted August 11, 2018 Author Share Posted August 11, 2018 1 hour ago, Gigi01 said: Ναι ναι...Έχω vcds αλλά τζάμπα το 50€...δουλεύει ως το 25κελι αν θυμάμαι καλά....κακός κλώνος να υποθέσω... Με το torque το οποίο το έχω φισωμενο μέρα νύχτα για πες μου που βλέπεις τις επιστροφές έστω και συνολικά? Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Κατι την εχει ακουσει... Ή το προγραμμα ή το καλωδιο. Μπορεις να παρεις απο ebay με τα μισα λεφτα και κανει μεχρι για αμαξια του '18. Timing advance το λεει στο torque, απλα το επιλεγεις να στο δειχνει, στο εγραψα και πριν... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gigi01 Posted August 12, 2018 Share Posted August 12, 2018 Ναι άλλο timing που έχεις και άλλο πόσες κόβει.. Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bill kelso Posted February 15, 2019 Share Posted February 15, 2019 Τα προβλήματά μου συνεχίζονται για όσους θυμούνται. Το αμάξι πάλι έχει ψηλά ltft (17%). Στο ρελαντί κάνει σκασίματα και όταν αποσυνδέω τον μαφ δεν αλλάζει τίποτα. Τι μπορεί να σημαίνει αυτό; Να σημειωθεί ότι μπήκε εισαγωγή vwracing. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
csaris Posted February 15, 2019 Author Share Posted February 15, 2019 1 hour ago, bill kelso said: Τα προβλήματά μου συνεχίζονται για όσους θυμούνται. Το αμάξι πάλι έχει ψηλά ltft (17%). Στο ρελαντί κάνει σκασίματα και όταν αποσυνδέω τον μαφ δεν αλλάζει τίποτα. Τι μπορεί να σημαίνει αυτό; Να σημειωθεί ότι μπήκε εισαγωγή vwracing. Eχεις το μαμα φιλτροκουτο να δοκιμασεις? Απο τη στιγμη βεβαια που στο κανει και με αποσυνδεμενo maf δεν παιζει ρολο ποια εισαγωγη εχεις. Μπεκ και pcv εχεις ψαχτει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bill kelso Posted February 15, 2019 Share Posted February 15, 2019 40 minutes ago, csaris said: Eχεις το μαμα φιλτροκουτο να δοκιμασεις? Απο τη στιγμη βεβαια που στο κανει και με αποσυνδεμενo maf δεν παιζει ρολο ποια εισαγωγη εχεις. Μπεκ και pcv εχεις ψαχτει? Έχω κ το έχω στο πρόγραμμα να το δοκιμάσω. Η pcv μπορεί να ελεγχθεί με τη βέργα του λαδιού; Μπεκ δεν έχουν ελεγχθεί κ δεν ξέρω κ πως μπορούν να ελεγχθούν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
csaris Posted February 15, 2019 Author Share Posted February 15, 2019 16 minutes ago, bill kelso said: Έχω κ το έχω στο πρόγραμμα να το δοκιμάσω. Η pcv μπορεί να ελεγχθεί με τη βέργα του λαδιού; Μπεκ δεν έχουν ελεγχθεί κ δεν ξέρω κ πως μπορούν να ελεγχθούν. H pcv κανει 40€, παρε μια και δοκιμασε. Βαλε πρωτα το μαμα φιλτροκουτο, αλλη pcv και μετα τα υπολοιπα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted February 15, 2019 Share Posted February 15, 2019 Γραμμάρια στο ρελαντί πόσα έχεις; Επίσης οι μοίρες σου στο ρελαντί έχουν αλλάξει; Μήπως είναι από πεταλούδα το θέμα.......ή καλωδίωση πεταλούδας!!!! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bill kelso Posted February 15, 2019 Share Posted February 15, 2019 (edited) 6 hours ago, Dikonou said: Γραμμάρια στο ρελαντί πόσα έχεις; Επίσης οι μοίρες σου στο ρελαντί έχουν αλλάξει; Μήπως είναι από πεταλούδα το θέμα.......ή καλωδίωση πεταλούδας!!!! Τόσο τα γραμμάρια όσο κ οι μοίρες αλλάζουν συνεχώς στο ρελαντί. Βέβαια αυτά τα βλέπω από torque που ξέρω ότι δεν είναι ότι πιο αξιόπιστο. Τα γραμμάρια παίζουν μεταξύ 2.6-3.0 και οι μοίρες 6-14. Edited February 15, 2019 by bill kelso Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis_TDI Posted February 18, 2019 Share Posted February 18, 2019 μπουζί κ μπεκ τσέκαρε.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted February 20, 2019 Share Posted February 20, 2019 On 2/15/2019 at 6:42 PM, bill kelso said: Τόσο τα γραμμάρια όσο κ οι μοίρες αλλάζουν συνεχώς στο ρελαντί. Βέβαια αυτά τα βλέπω από torque που ξέρω ότι δεν είναι ότι πιο αξιόπιστο. Τα γραμμάρια παίζουν μεταξύ 2.6-3.0 και οι μοίρες 6-14. Πρέπει να κανεις κάποια logs γιατί αλλιώς μόνο με τζόκερ θα βρεθεί το πρόβλημα (παίζει το τζόκερ να το πετύχεις πιο εύκολα). Αφου είναι τόσο χάλια τα πράγματα, πρέπει να τσεκάρεις αντλία εμπρός (υψηλής) και πίσω (χαμηλή). Χωρίς σωστό καύσιμο, το misfire θα πηγαίνει σύννεφο. Αν τα misfires είναι στον ίδιο κύλινδρο, κανεις το απλό, κάνοντας τράμπα πχ το μπουζί του 3ου και 4ου κυλίνδρου. Αν μεταφερθεί το πρόβλημα, βρήκες την αιτία. Αν όχι, τσεκάρεις μπεκ με τον ίδιο τρόπο (με περισσότερη ταλαιπωρία). Αν είναι τα misfire περίπου τα ίδια σε όλους τους κυλίνδρους, το πρόβλημα είναι κεντρικό. Μια μπορούσε να είναι ραγισμένη πεταλούδα, ή διαρροή στο κύκλωμα πίεσης (από Τούρμπο ως και πεταλούδα γκαζιού), θα μπορούσε να είναι pcv (που δε βγαζει και σφάλμα αν κολλάει ανοιχτή ή κλειστή). Θα μπορούσε να είναι (όπως εγραψα) στη γραμμή τροφοδοσίας με πεσμένη αντλία βενζίνης (μπροστά ή πίσω ή και τα δυο αφού αν πέσει η πίσω αντλία, ξελιγωνει την μπροστά με τα που τα παίζει και η μπροστά). Γενικά η διαδικασία ελεγχου απαιτεί χρόνο από πλευράς σου και από πλευρές συνεργείου για να βρεθει η αιτία. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kdrak Posted February 20, 2019 Share Posted February 20, 2019 On 2/15/2019 at 3:23 PM, bill kelso said: Τα προβλήματά μου συνεχίζονται για όσους θυμούνται. Το αμάξι πάλι έχει ψηλά ltft (17%). Στο ρελαντί κάνει σκασίματα και όταν αποσυνδέω τον μαφ δεν αλλάζει τίποτα. Τι μπορεί να σημαίνει αυτό; Να σημειωθεί ότι μπήκε εισαγωγή vwracing. Μήπως φταίει η εισαγωγή ?vwracing. Πριν την βάλεις είχες αυτά τα προβλήματα ? Μπορεί ως εισαγωγή να δουλεύει καλά αλλά να σου έκαναν κακή τοποθέτηση ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.