Jump to content

Μisfires στον 3ο κυλινδρο στο ρελαντι χωρις CEL


Recommended Posts

On 2/15/2019 at 6:16 PM, Dikonou said:

 

 Καταρχάς ευχαριστώ για τις απαντήσεις κ το ενδιαφέρον. Η πίσω αντλία είναι καινούρια γνήσια. Σε λογκ που έκανε η απρ μου είπε ότι από βενζίνες είμαι οκ. Τα misfires είναι σε όλους τους κυλίνδρους κ όχι σε έναν μόνο για να κάνω δοκιμή με μπουζί ή πολλαπλασιαστες. Η pcv αλλαχτηκε τελευταία φορά πριν 5 χρόνια οπότε ενδεχομένως να χρήζει αλλαγής ξανά.

Τι μπορεί να πήγε λάθος κατά την τοποθέτηση της εισαγωγής; ο μαφ επίσης είναι καινούριος. 

Τέλος μέτρηση συμπίεσης θέλω εδώ κ αρκετό καιρό να κάνω για να δω σε τι κατάσταση βρίσκεται ο κινητήρας μου. 

Link to comment
Share on other sites

 Μήπως κάποιο σωληνάκι υποπίεσης έχει ξεκούμπωσε κατά την τοποθέτηση της εισαγωγής ?Μήπως η εισαγωγή σε κάποιο σημείο έχει leak ?

Link to comment
Share on other sites

On 2/21/2019 at 5:51 PM, kdrak said:

 Μήπως κάποιο σωληνάκι υποπίεσης έχει ξεκούμπωσε κατά την τοποθέτηση της εισαγωγής ?Μήπως η εισαγωγή σε κάποιο σημείο έχει leak ?

Η εισαγωγή βγηκε και τοποθετήθηκε ξανά σήμερα και είχε ως αποτέλεσμα τα ltft να πέσουν κατά 5% αμέσως. Ίσως στην πορεία πέσουν κ άλλο, αναμένω. 

 

Το άλλο θέμα είναι ότι το τορκ καταγραφεί misfires στο ρελαντί σε όλους τους κυλίνδρους κ ακούγονται κ σκασιματα που κ που απ την εξάτμιση. Μπορεί να ευθύνεται η pcv; 

Link to comment
Share on other sites

Άρα ειναι δυνατές αστοχίες καύσης. Απο Pcv να προέρχεται τέτοια «ανωμαλία» ειναι λίγο δυσκολο. Κάνε ένα τεστ συμπίεσης να δεις που βρίσκεσαι.

 

 

Δημητρης 

Link to comment
Share on other sites

Η μέτρηση συμπίεσης θα γίνει στο προσεχές μέλλον. Αυτό που με προβληματίζει είναι ότι αποσυνδέω τον μαφ και δεν αλλάζει καθόλου η λειτουργία. Θα ανεβάσω κ ένα βίντεο με εκκίνηση να μου πείτε άποψη. Μία στην αρχή και μία γύρω στο 0:15 που παίζουν πάλι οι στροφές και ακούγονται και ήχοι.

 

 

Edited by bill kelso
Link to comment
Share on other sites

On 2/22/2019 at 9:30 PM, bill kelso said:

Η εισαγωγή βγηκε και τοποθετήθηκε ξανά σήμερα και είχε ως αποτέλεσμα τα ltft να πέσουν κατά 5% αμέσως. Ίσως στην πορεία πέσουν κ άλλο, αναμένω. 

 

Το άλλο θέμα είναι ότι το τορκ καταγραφεί misfires στο ρελαντί σε όλους τους κυλίνδρους κ ακούγονται κ σκασιματα που κ που απ την εξάτμιση. Μπορεί να ευθύνεται η pcv; 

 

τα misfires μηδενίζουν μετά από λίγο ή συνεχίζουν και αυξάνουν; βέβαια δεν ξέρω και Ποια misfires λογκάρεις γιατί εάν λογκάρεις τα commulative τότε ποτέ δεν μηδενίζουν και ας είναι σωστή η λειτουργία του αμαξιού. 

Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, kdrak said:

 

τα misfires μηδενίζουν μετά από λίγο ή συνεχίζουν και αυξάνουν; βέβαια δεν ξέρω και Ποια misfires λογκάρεις γιατί εάν λογκάρεις τα commulative τότε ποτέ δεν μηδενίζουν και ας είναι σωστή η λειτουργία του αμαξιού. 

Δε γνωρίζω αν το torque έχει επιλογή για αυτό που λες. 

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου αν δεν το πας σε ενα συνεργειο κανονικο (οχι στην apr) να γινει ελεγχος κινδυνευεις να κανεις μεγαλη ζημια στο μοτερ σου.

 

Ετσι οπως ειδα στο βιντεακι, σου κανει χοντρα misfires... Στη θεση σου δεν θα το κυκλοφορουσα το αμαξι ετσι.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, csaris said:

Φιλε μου αν δεν το πας σε ενα συνεργειο κανονικο (οχι στην apr) να γινει ελεγχος κινδυνευεις να κανεις μεγαλη ζημια στο μοτερ σου.

 

Ετσι οπως ειδα στο βιντεακι, σου κανει χοντρα misfires... Στη θεση σου δεν θα το κυκλοφορουσα το αμαξι ετσι.

Εν τέλει το αμάξι πήγε σε συνεργείο εμπιστοσύνης και περιμένω νέα αύριο. Θα ενημερώσω! 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, csaris said:

Φιλε μου αν δεν το πας σε ενα συνεργειο κανονικο (οχι στην apr) να γινει ελεγχος κινδυνευεις να κανεις μεγαλη ζημια στο μοτερ σου.

 

Ετσι οπως ειδα στο βιντεακι, σου κανει χοντρα misfires... Στη θεση σου δεν θα το κυκλοφορουσα το αμαξι ετσι.

 

Συμφωνώ. Κάτι πολύ έντονο/σοβαρό προκαλεί αυτού του είδους τις αστοχίες.

 

 

Δημήτρης

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εν τέλει η επίσκεψη στον μάστορε δεν απέδωσε καρπούς, ή μάλλον απέδωσε αφού μου είπε ότι δεν υπάρχει κάτι λάθος με το αμάξι. Το λογκαρε σε πατήματα και δν έκανε misfire ούτε επέστρεφε μοίρες. Στο μεταξύ τα ltfts έχουν πέσει στο 6%. Τη δυσκολία στην εκκίνηση την αποδίδω στην πιθανότητα να έχει μπει λάθος file στο αμάξι από την apr, δηλαδή να μην έχει το file για runner flap delete. 

Link to comment
Share on other sites

Εν τέλει η επίσκεψη στον μάστορε δεν απέδωσε καρπούς, ή μάλλον απέδωσε αφού μου είπε ότι δεν υπάρχει κάτι λάθος με το αμάξι. Το λογκαρε σε πατήματα και δν έκανε misfire ούτε επέστρεφε μοίρες. Στο μεταξύ τα ltfts έχουν πέσει στο 6%. Τη δυσκολία στην εκκίνηση την αποδίδω στην πιθανότητα να έχει μπει λάθος file στο αμάξι από την apr, δηλαδή να μην έχει το file για runner flap delete. 
Τι εννοείς; Αν έχεις flap delete είναι απαραίτητη η ρύθμιση στο ρελαντί εξαρχής. Δεν έγινε κάτι τέτοιο απο την Apr;

Sent from my TA-1021 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, KeM said:

Τι εννοείς; Αν έχεις flap delete είναι απαραίτητη η ρύθμιση στο ρελαντί εξαρχής. Δεν έγινε κάτι τέτοιο απο την Apr;

Sent from my TA-1021 using Tapatalk
 

Υπάρχει ξεχωριστό file πχ. stage 2+ με rfd και stage 2+ χωρίς rfd. Το αμάξι δουλεύει και με τα δύο καθώς όταν το είχα βάλει το έκανα σε άλλο συνεργείο και αργότερα έβαλα το σωστό file. Ενδέχεται σε επόμενη επίσκεψη να φόρτωσαν λάθος file. Αυτό βέβαια είναι καθαρά εικασία. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει ξεχωριστό file πχ. stage 2+ με rfd και stage 2+ χωρίς rfd. Το αμάξι δουλεύει και με τα δύο καθώς όταν το είχα βάλει το έκανα σε άλλο συνεργείο και αργότερα έβαλα το σωστό file. Ενδέχεται σε επόμενη επίσκεψη να φόρτωσαν λάθος file. Αυτό βέβαια είναι καθαρά εικασία. 
Προσωπική γνώμη και εκτίμηση μιας και τα misfire προκαλούνται από τρία πράγματα:
- ανάφλεξη
- καύσιμο
- συμπίεση

Εξασφάλισε ότι δεν έχει το αυτοκίνητο θέμα με κάτι από αυτά. Άσε την συμπίεση στο τέλος.
Δηλαδή έλεγχο οπτικό στα μπουζί σου έλεγχος λαδιών έλεγχος πολλαπλασιαστων
Κατόπιν έλεγχος αντλίας υψηλής και χαμηλής (μπορείς να βγάλεις άκρη για τη κατάσταση και μέσω βαγκ κομ).
Τέλος έλεγχος συμπίεσης.
Το θέμα με τα flap delete είναι πολύ ύποπτο πάντως γιατί στο κάνει στο ρελαντί το misfire και όχι σε φορτίο.

Υ.Γ Αν η αντλία σου πάει να παραδώσει κάνει σαν τρακτερ από misfire σε πάτημα. Προσωπική εμπειρία. Επίσης πέφτει χαρακτηριστικά το duty cycle. Θα το καταλάβεις και από βαγκ κομ δηλαδή.


Sent from my TA-1021 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, KeM said:

Προσωπική γνώμη και εκτίμηση μιας και τα misfire προκαλούνται από τρία πράγματα:
- ανάφλεξη
- καύσιμο
- συμπίεση

Εξασφάλισε ότι δεν έχει το αυτοκίνητο θέμα με κάτι από αυτά. Άσε την συμπίεση στο τέλος.
Δηλαδή έλεγχο οπτικό στα μπουζί σου έλεγχος λαδιών έλεγχος πολλαπλασιαστων
Κατόπιν έλεγχος αντλίας υψηλής και χαμηλής (μπορείς να βγάλεις άκρη για τη κατάσταση και μέσω βαγκ κομ).
Τέλος έλεγχος συμπίεσης.
Το θέμα με τα flap delete είναι πολύ ύποπτο πάντως γιατί στο κάνει στο ρελαντί το misfire και όχι σε φορτίο.

Υ.Γ Αν η αντλία σου πάει να παραδώσει κάνει σαν τρακτερ από misfire σε πάτημα. Προσωπική εμπειρία. Επίσης πέφτει χαρακτηριστικά το duty cycle. Θα το καταλάβεις και από βαγκ κομ δηλαδή.


Sent from my TA-1021 using Tapatalk
 

Τα μπουζί μπήκαν τα χριστούγεννα bkr7eix. Δεν ξέρω αν τα 7αρια ήταν καλή επιλογή βέβαια ακόμα κ για χειμώνα. Σύντομα θα μπει το παλιό σετ που είχε λίγα χιλιόμετρα πάνω του και είναι 8αρια. Φίλος μου πρότεινε να δοκιμάσω και τα bosch f5dpor. Οι πολλαπλασιαστές είναι οι κόκκινοι Beru. Έκανα δοκιμή και με άλλους και δεν είδα κάποια διαφορά. Ώστοσο τώρα που το σκέφτομαι ξανά έχω μια πολύ μικρή διαροή λαδιού από τη φλάντζα ψευτοκάπακου σε δύο κυλίνδρους με αποτέλεσμα τα μπουζί να έχουν λίγο λάδι πάνω τους. Έχει μπει στο πρόγραμμα για αντικατάσταση. 

 

Η πίσω αντλία είναι καινούρια και η μπροστά είναι apr. Στα log δεν φάνηκε να υπάρχει πρόβλημα πίεσης καυσίμου. 

 

Έτσι το σκέφτηκα κ εγώ γι αυτό προβληματίζομαι με το rfd. 

Link to comment
Share on other sites

Τα μπουζί μπήκαν τα χριστούγεννα bkr7eix. Δεν ξέρω αν τα 7αρια ήταν καλή επιλογή βέβαια ακόμα κ για χειμώνα. Σύντομα θα μπει το παλιό σετ που είχε λίγα χιλιόμετρα πάνω του και είναι 8αρια. Φίλος μου πρότεινε να δοκιμάσω και τα bosch f5dpor. Οι πολλαπλασιαστές είναι οι κόκκινοι Beru. Έκανα δοκιμή και με άλλους και δεν είδα κάποια διαφορά. Ώστοσο τώρα που το σκέφτομαι ξανά έχω μια πολύ μικρή διαροή λαδιού από τη φλάντζα ψευτοκάπακου σε δύο κυλίνδρους με αποτέλεσμα τα μπουζί να έχουν λίγο λάδι πάνω τους. Έχει μπει στο πρόγραμμα για αντικατάσταση. 
 
Η πίσω αντλία είναι καινούρια και η μπροστά είναι apr. Στα log δεν φάνηκε να υπάρχει πρόβλημα πίεσης καυσίμου. 
 
Έτσι το σκέφτηκα κ εγώ γι αυτό προβληματίζομαι με το rfd. 
Τα 7αρια είναι μια χαρά για το σεταπ σου. Έχω τα ίδια εδώ και πολλά χρόνια και δεν υπάρχει λόγος για 8αρια. Θα τα έβαζα σε BT εφαρμογή. Αφού υπάρχουν λαδια στα μπουζί βάλτο στο πρόγραμμα όπως είπες και ξεκαθαρίζεις από εκεί.

Σου μένει έλεγχος flaps και έλεγχος συμπίεσης.

Sent from my TA-1021 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Αστοχία καύσης λόγω προγράμματος για να περάσει το αρχείο για κατάργηση των φλαπς, ειναι λίγο δυσκολο κατα τη γνώμη μου. Επίσης το οτι έχουν λαδι τα μπουζί δεν λέει κατι, τέτοιες μ......ες γίνονται σε ολα τα ψευτοκαπακα, δεν νομίζω και πάλι οτι σχετίζεται. Καινούργια μπουζί, καλοί πολλαπλασιαστές, δυνατή πίσω και εμπρός αντλια = δες αν χάνεις κάπου αέρα (Pcv?) και πάρε και μια συμπίεση - γνώμη μου.

 

 

Δημητρης 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Dimitris_Kon said:

Αστοχία καύσης λόγω προγράμματος για να περάσει το αρχείο για κατάργηση των φλαπς, ειναι λίγο δυσκολο κατα τη γνώμη μου. Επίσης το οτι έχουν λαδι τα μπουζί δεν λέει κατι, τέτοιες μ......ες γίνονται σε ολα τα ψευτοκαπακα, δεν νομίζω και πάλι οτι σχετίζεται. Καινούργια μπουζί, καλοί πολλαπλασιαστές, δυνατή πίσω και εμπρός αντλια = δες αν χάνεις κάπου αέρα (Pcv?) και πάρε και μια συμπίεση - γνώμη μου.

 

 

Δημητρης 

Η pcv έχει αλλαχτεί πριν 4 χρόνια. Υπάρχει κάποιος τρόπος να επιβεβαιώσω αν έχει θέμα ή απλά αγοράζω μια καινούρια; 

Link to comment
Share on other sites

Αξιόπιστος τρόπος 100% δεν νομίζω. Άλλαξε την με μια απο αλλο θα φανεί αμέσως. Μπορεί ο μάστορας που το πηγες να εχει καμία.

 

 

Δημητρης 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, A80Avant said:

Συγγνώμη αν έχει ήδη αναφερθεί, αλλά μήπως έχει μπει μάπα ή νερομένη βενζίνη?

Έχει αλλαχτεί η βενζίνη αρκετές φορές. Το αμάξι είναι καθημερινό γράφει περίπου 300χλμ τη βδομάδα. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Εν τέλει αν και καθυστερημένα το πρόβλημα διαγνώστηκε και ήταν τα μπεκ. Αλλάχτηκαν και το αμάξι ξύπνησε ξανά. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εφόσον ήταν τα mpek τότε εάν κάποιος είχε λογκάρει το λ θα έπρεπε να δούλευες φτωχός . Φυσικά αυτό μετά από αρκετά χιλιόμετρα που έχεις μηδενίσει τα LTFT

Link to comment
Share on other sites

Ο τρόπος διάγνωσης ήταν μέσω του ελέγχου των misfire στο ρελαντί, όπου ο 1ος κύλινδρος έκανε mis συνεχώς. Έγινε τράμπα μπουζί κ πολλαπλασιαστων από άλλον κύλινδρο κ συνέχισε να κάνει ο 1ος.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.