Jump to content

2nd NightWalk 2019

Το δεύτερο nightwalk του 2019!
Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

PMS -Patra Motor Show- 2019

Δείτε τις εντυπώσεις & φωτογραφίες από την εκδήλωση.
Εντυπώσεις

Συνάντηση Audi A4 S4 RS4 - Ark

Δείτε τις εντυπώσεις φωτογραφίες και σχόλια απο την εκδήλωση
Περισσότερα

3o NightWalk 24/7/2019

Περισσότερα
Marklio

Τριξιμο πισω αναρτησης

Recommended Posts

Λοιπον...30000 χλμ το καμαρι μου και ξεκινησαμε τις μακακιες....εδω και 2 βδομαδες οποτε καθομαι στο καθισμα του οδηγου ζικ ζικ και ζικ ζικ η πισω αναρτηση!!

Λεω θα φυγει...βρωμια στα σινεμπλοκ θα ειναι. Σημερα το επλυνα, εριξα λιγο σπρευ σιλικονης απο εδω και απο εκει οπου εβλεπα συνδεση πισω αλλα τπτ...

Πιστευω ειναι σινεμπλοκ, εχετε καμια αλλη ιδεα??? Αυριο σκεφτομαι να παρω αντιπροσωπεια...πιστευω καλυπτει η εγγυηση!!!

https://www.youtube.com/watch?v=2j3mfTjrR9E&feature=youtu.be

Edited by Marklio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επειδή έχω ακούσει παρόμοιο θόρυβο , μήπως είναι από το δέσιμο της δαγκάνας από το χειρόφρενο? Για βάλτο με ένα τάκο και λύσε το χειρόφρενο να δεις αν το κάνει πάλι!

Δέσιμο εννοώ που κλίνει η δαγκάνα πάνω στο δισκόφρενο, με λίγα λόγια ότι είναι από την τριβή δισκοφρένου - δαγκάνας.

Edited by Stel3
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το κάνει και με σηκωμένο το χειρόφρενο. Θα πάρω τηλ στην αντιπροσωπία και ειδωμεν

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σινεμπλόκ στα 30.000 είναι λίγο περίεργο πάντως.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λοιπόν βιαστικα να απαντήσω, νόμιζα ότι το άκουγα,το ξανάδοκίμασα σήμερα με κατεβασμένο το χειρόφρενο πιο εξονυχιστικά και μπορώ να πω ότι δεν ακούγεται! Διάγνωση εξ αποστάσεως! Τι κάνουμε τώρα? Φτιάχνει αυτό? Πέμπτη έχω ραντεβού στο Φίλιππαιο

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τι να κανείς λογικό ακούγεται να το κάνει εάν έχει λιγο πιο χαλαρά πιασμένο το χειρόφρενο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είδες ;) οχι δεν χρειάζεται να κανεις κατι, το εκανε και εμενα .... Μπορει να ηταν πολυ στεγνό το δισκόφρενο απο το πλύσιμο η να εχουν κιγο σκόνη τα τακάκια δεν ειναι κατι παντως!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οκ!! ευχαριστω!

χωρίς να γνωρίζω, μήηηπως δε "σφίγγει" καλά η δαγκάνα του χειρόφρενου? Και στα "απλά" χειρόφρενα κάνει τρίξιμο καμια φορά αν δεν το έχεις "σηκώσει" αρκετά και όπως κάθεσαι, κουνηθεί λίιιιγο το αμάξι (τόσο ώστε να κάνει τρίξιμο δηλαδή).

 

 

 

ΥΓ: ιδέα ρίχνω μιας και το ηλεκτρικό χειρόφρενο από όσο είχα διαβάσει για το σύστημα άλλης εταιρίας, κάνει συγκεκριμένη κίνηση και πάντα "πιάνει" με συγκεκριμένη (μεγάλη) δύναμη μιας και δεν ξέρει αν έχεις σταθμεύσει σε ανηφόρα, κατηφόρα ή ίσωμα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

χωρίς να γνωρίζω, μήηηπως δε "σφίγγει" καλά η δαγκάνα του χειρόφρενου? Και στα "απλά" χειρόφρενα κάνει τρίξιμο καμια φορά αν δεν το έχεις "σηκώσει" αρκετά και όπως κάθεσαι, κουνηθεί λίιιιγο το αμάξι (τόσο ώστε να κάνει τρίξιμο δηλαδή).

 

 

 

ΥΓ: ιδέα ρίχνω μιας και το ηλεκτρικό χειρόφρενο από όσο είχα διαβάσει για το σύστημα άλλης εταιρίας, κάνει συγκεκριμένη κίνηση και πάντα "πιάνει" με συγκεκριμένη (μεγάλη) δύναμη μιας και δεν ξέρει αν έχεις σταθμεύσει σε ανηφόρα, κατηφόρα ή ίσωμα.

 

Συμφωνα με την αυντι το ηλεκτιρκο χειροφρενο εχει αρκετες δυνατοτητες μια απο αυτες ειναι να εχει την δυναοτητα να καταλαβαινει την κλιση του αυτοκινητου, επισης ο θορυβος που προκαλειτε ειναι απο το πανω κατω και οχι το μπρος πισω ( τουλαχιστον στο συγκεκριμενο αμαξι του φιλου και οπως στο δικο μου ) διοτι υπαρχει μια ανοχη αν εσφυγκε τερμα θα γινωταν ζημια. Αν θελεις μπορεις να δοκιμασεις να το δεσεις και να πας πισω να το σπρωξεις να δεις αν θα εχει καποιο θορυβο η κατι.

 

* Παρακάτω παραθέτω κείμενο απο το βιβλιο της αυντι :

 

Electromechanical parking brake

 

The electromechanical parking brake comprises the parking brake, starting-off aid and emergency braking functions.

It's activated by pulling a lever on the centre console, which replaces the conventional handbrake lever. When you drive off – provided the driver's seat belt is fastened – the parking brake is released automatically.

The control unit for the electromechanical parking brake determines the selected gear, accelerator position, engine speed, torque, direction of travel and the vehicle’s angle of inclination. It uses this information to prevent the vehicle from rolling back when starting on an incline.The brake can only be released manually if the foot brake is depressed at the same time. In the event of an emergency braking manoeuvre with the parking brake, the vehicle can be braked considerably more effectively than with a conventional handbrake because the system communicates with the anti-lock braking system (ABS) and electronic brake force distribution (EBD) via the electronic stabilisation programme (ESP).

 

Παραλληλα ενα καλο σιτε με αρκετες πληροφοριες, στο λινκ μιλαει για το ηλεκτρικο χειροφρενο, τα + - και πολλα αλλα.

https://www.carwow.co.uk/guides/glossary/electronic-parking-brake-explained

 

 

Φιλικα, Στέλιος.

Edited by Stel3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν είναι αναγκαίο να προέρχεται από ηλεκτρονικό χειρόφρενο ο τριγμός. Και στο απλό χειρόφρενο υπάρχει εξίσου μια μικρή ανοχή, αλλιώς σταδιακά θα κατέστρεφε όλο τον πίσω άξονα. Η στρέβλωση που υπάρχει και στις δύο περιπτώσεις, είναι ανεκτή και είναι στα όρια ανοχής του αυτοκινήτου (δλδ της πέδησης).

 

 

Δημήτρης

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σαφώς και θα μπορούσε να είναι τριγμός από χιλιάδες πράγματα στην συγκεκριμένη περίπτωση όμως και στο συγκεκριμένο θέμα έχουμε να κάνουμε με το ηλεκτρικό χειρόφρενο (και συγκεκριμενα της αυντι) και μιας και η λύση δεν έφτανε είπα να παραθέσω τις πληροφορίες για το τι είναι και πως δουλεύει ( σχεδόν ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλά έκανες. Απλά το ίδιο ακριβώς έκανε και σε μένα με τις pss10 μόνο πίσω, όπως ακριβώς στο φίλου μας στο Β7 μου, που δεν έχει ηλεκτρικό χειρόφρενο και ήταν από λάσπη που είχε επικαθίσει στο κάτω πιατέλο του αμορτισέρ. Μόλις το έπλυνα καλά από κάτω με υψηλής πίεσης πλυστικό, σταμάτησε αμέσως.

 

 

Δημήτρης

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ε ναι σίγουρα όλα παίζουν ρόλο απλά επειδή έτυχε σε εμένα να το κάνει μέσα στην πρώτη εβδομάδα της αγοράς έπαθα πλάκα, ε έτσι το έψαξα και το παρατήρησα ότι ήταν από αυτό, οπότε μόλις το άκουσα από τον φίλο εδω το κατάλαβα εύκολα. Το κάνει ακόμα καμιά φορά κυρίως αν το έχω δεμένο στο δεύτερο γκαράζ που είναι κατηφόρα και έχει καιρό να κινηθεί..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το πιθανότερο να προέρχεται από σκόνη του τακακιού που επικάθεται στη δαγκάνα. Απλά είναι σπάσιμο να το ακούς σαν το lada της δεκαετίας του 80.

 

 

Δημήτρης

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλά έκανες. Απλά το ίδιο ακριβώς έκανε και σε μένα με τις pss10 μόνο πίσω, όπως ακριβώς στο φίλου μας στο Β7 μου, που δεν έχει ηλεκτρικό χειρόφρενο και ήταν από λάσπη που είχε επικαθίσει στο κάτω πιατέλο του αμορτισέρ. Μόλις το έπλυνα καλά από κάτω με υψηλής πίεσης πλυστικό, σταμάτησε αμέσως.

 

 

Δημήτρης

Πραγματι.... και με λασπη στα πιατελα εχεις τετοιο θορυβο (μιλαω ως παθων).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λοιπον, για να μην ανοιγω καινουριο θεμα....39000 km, σημερα εγινε το 3ο service, Καψιωχας Γιαννενα. Βρηκαμε επειτα απο παρατηρηση δικη μου οτι τριζει η πισω δεξια αναρτηση στα σαμαρακια, οτι εχει δακρυσει το πισω δεξια αμρτιστερ. Η υπευθυνη μου ειπε οτι με καλυπτει η εγγυηση μονο για το ενα αμορτισερ, και οτι χαριστηκα θα μου αλλαξουν τελικα και τα δυο πισω. Επειδη θα επεστρεφα ουτως η αλλως Αθηνα, ειπα να γυρισω να το κοιταξω εδω. Μονο σε μενα φαινεται κουλο η αλλαγη μονο των 2 αμορτισερ?????(μην σχολιασω του ενος) Θα προσπαθησω μεσα στη βδομαδα να παω απο καμια αντιπροσωπια στην Αθηνα να δω και εδω τι θα μου πουν, προβλεπω παντως μεγαλο ντερμπυ....

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λοιπον, για να μην ανοιγω καινουριο θεμα....39000 km, σημερα εγινε το 3ο service, Καψιωχας Γιαννενα. Βρηκαμε επειτα απο παρατηρηση δικη μου οτι τριζει η πισω δεξια αναρτηση στα σαμαρακια, οτι εχει δακρυσει το πισω δεξια αμρτιστερ. Η υπευθυνη μου ειπε οτι με καλυπτει η εγγυηση μονο για το ενα αμορτισερ, και οτι χαριστηκα θα μου αλλαξουν τελικα και τα δυο πισω. Επειδη θα επεστρεφα ουτως η αλλως Αθηνα, ειπα να γυρισω να το κοιταξω εδω. Μονο σε μενα φαινεται κουλο η αλλαγη μονο των 2 αμορτισερ?????(μην σχολιασω του ενος) Θα προσπαθησω μεσα στη βδομαδα να παω απο καμια αντιπροσωπια στην Αθηνα να δω και εδω τι θα μου πουν, προβλεπω παντως μεγαλο ντερμπυ....

Εσύ δεν είπες ότι δεν έχεις εγγύηση, γιατί στα αλλάζουν;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν έχω εγγύηση σύμφωνα με αυτούς λόγο προγράμματος, κινητήρα και ηλεκτρικά. Όχι στα υπόλοιπα

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημέρα στην παρέα. Για να μην ανοίξω καινούργιο τοπικ, να πω κ εγώ το πρόβλημα μου.. 

Έχω ένα sportback TDI 1.6 105ps του 2013. Μετά από 4 περίπου χρόνια άρχισε δειλα δειλα να ακούγεται ένα τρίξιμο στο μπροστινό σύστημα, κυρίως στις εγκάρσιες ανωμαλίες (σαμαράκια κλπ) και με μικρή ταχύτητα, καθώς και όταν υπάρχει υψομετρική διαφορά μεταξύ των τροχών του άξονα (ανέβασμα σε ράμπα πρώτα με την μια ρόδα, μετά με την άλλη). Σε ερώτηση στο συνεργείο που παω (εξειδικευμένο στην Πάτρα), μου είπαν ότι είναι το δεξί ζαμφορ. Το γράσαραν και μου είπαν θα είναι οκ. Ο τριγμός βέβαια εμφανίστηκε πάλι και για να μην τα πολυλογώ μετά από επισκέψεις και ξανά γρασαρίσματα (μέχρι κ με ένεση μέσα στην φούσκα εβαλαν) αντικατασταθηκε πριν 6 μήνες το δεξί ζαμφορ. 

Ο θόρυβος μειώθηκε αλλά εξακολουθεί να υπάρχει ο ίδιος τριγμος, μειωμένος βέβαια, αλλά υπαρκτός (και έχω την εντύπωση πως είναι πλέον από αριστερά.).

Μαλλον θα πάω να αλλάξω κ το αριστερό ζαμφορ να δω εάν θα σταματήσει. 

Ερωτηση:

Έχει αντιμετωπίσει κάποιος άλλος το ίδιο θέμα? Κ αν ναι, ποια λύση του πρότειναν και εάν έλυσε το πρόβλημα...

Υ. Γ. : κάπου είχα διαβάσει στο ίντερνετ ότι τα συγκεκριμένα μοντέλα είχαν θέμα με τα top mount των αμορτισέρ. Υπάρχει κάποια βάση σε αυτό? Μπορεί ο τριγμός να προέρχεται από εκεί? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Παιδες καλυσπερα. Ιδιο θεμα ακριβως σε tdi 1.6 του 14.

Σε ανωμαλιες δρομου με πολυ χαμηλη ταχυτητα και ΑΚΡΙΒΩΣ οπως το περιγραφει ο φιλος audi_a4_b8.

 

Αλλα ειδικα αν κατεβαινεις κ ανεβαινεις ραμπα με μια μια τις ροδες σχεδον παντα ακουγεται ενας τριγμος σαν γδαρσιμο να το πω.. ενα χρρρρτς..

 

Καμια ιδεα;

Ελυσε κανεις τον γριφο; 

Edited by crazyio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημέρα σας,

 

Είχα το ίδιο πρόβλημα με εσάς και μετά από πολύ μπλέξιμο στην αντιπροσωπία(με έβγαζαν τρελό) το βρήκε ο διευθυντής σε testdrive που το έκανε.

 

Το πόρισμα είναι αντικατάσταση ζαμφόρ(όπου δεν άλλαξε κάτι) και αντικατάσταση top mounts.

Με το δεύτερο σταμάτησαν τα πάντα.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημερα. Αρα ειναι παθητικα τα top mounts της εμπρος αναρτησης του Α3;

Χρειαζονται αντικατασταση ή καποια συντηριση που μπορουμε κ οι ιδιοι να κανουμε;

 

Μου την σπαει να κανει σαν Lada οπως αναφερθηκε...

Ειναι απιστευτα εκνευριστικο.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
2 hours ago, crazyio said:

Καλημερα. Αρα ειναι παθητικα τα top mounts της εμπρος αναρτησης του Α3;

Χρειαζονται αντικατασταση ή καποια συντηριση που μπορουμε κ οι ιδιοι να κανουμε;

 

Μου την σπαει να κανει σαν Lada οπως αναφερθηκε...

Ειναι απιστευτα εκνευριστικο.

Ίδιο πρόβλημα και εδώ. 58000km
Θα προχωρήσω σύντομα σε αντικατάσταση top mounts και εγώ με αυτά της 034 motorsports (https://www.awesomegti.com/034-motorsport/034motorsport-street-density-top-mounts-mqb-cars/ ) για τα μπροστινά και ( https://www.awesomegti.com/034motorsport/034motorsport-street-density-rear-top-mounts-4wd-mqb-cars/ ) τα πίσω.

 

Για τα 2wd υπάρχουν αυτά για πίσω ( https://www.awesomegti.com/034motorsport/034motorsport-street-density-rear-top-mounts-2wd-mqb-cars/ )

και αν δεν κάνω λάθος τα μπροστινά είναι τα ίδια.

 

Είναι direct replacement, λίγο πιό σφικτά αλλά με μεγαλύτερη διάρκεια ζωής.

 

Είναι φυσικά κατά πολύ ακριβότερα από τα εργοστασιακά αλλά είναι upgrade. 

 

Δεν έχω εγγύηση δυστυχώς λόγω του ότι το αμάξι αγοράστηκε και εισήχθηκε από Αγγλία αφού είχε τελειώσει η περίοδος εγγύησης 

Edited by andrewcyp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημέρα στην παρέα.

Τελικά βλέπω πως η λύση είναι τα top mount σε συνδυασμό ή όχι με τα ζαμφορ...

Ερώτηση για όποιον γνωρίζει : Τα ζαμφορ είναι οικονομικά και αλλάζουν εύκολα  και γρήγορα, οπότε δεν τίθεται θέμα. Τα top mount πόσο κάνουν και πόσο εύκολο είναι να τα αλλάξουμε (μην λύσουμε και το μισό αμάξι)? Ρωτάω γιατί πέρα από τους τριγμούς (που τους συνήθισα τώρα - χάχαχα) , αξίζει να το κάνουμε άμεσα ή απλά να περιμένουμε την αντικατάσταση των αμορτισέρ οπότε αλλάζουμε και τα top mount. Απλά για να γλυτώσουμε την διπλή δουλειά..  Τέλος να πω ότι τελικά η audi κάτι έχει με το μπροστινό συστημα.. Στο Α4 Β8 του 2009 είχα θέματα με τρέμουλο στο τιμονι. Εκεί αλλάζαμε control arms για να λυθεί...Και ούτε λόγος για κάλυψη κόστους από την Audi. Όπως λέει και ο φίλος Thanoolhs, όλοι ειμασταν τρελοί και ακούγαμε και νιωθαμε διαφορά...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.