Marklio Posted September 18, 2016 Share Posted September 18, 2016 (edited) Λοιπον...30000 χλμ το καμαρι μου και ξεκινησαμε τις μακακιες....εδω και 2 βδομαδες οποτε καθομαι στο καθισμα του οδηγου ζικ ζικ και ζικ ζικ η πισω αναρτηση!! Λεω θα φυγει...βρωμια στα σινεμπλοκ θα ειναι. Σημερα το επλυνα, εριξα λιγο σπρευ σιλικονης απο εδω και απο εκει οπου εβλεπα συνδεση πισω αλλα τπτ... Πιστευω ειναι σινεμπλοκ, εχετε καμια αλλη ιδεα??? Αυριο σκεφτομαι να παρω αντιπροσωπεια...πιστευω καλυπτει η εγγυηση!!! https://www.youtube.com/watch?v=2j3mfTjrR9E&feature=youtu.be Edited September 18, 2016 by Marklio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stel3 Posted September 18, 2016 Share Posted September 18, 2016 (edited) Επειδή έχω ακούσει παρόμοιο θόρυβο , μήπως είναι από το δέσιμο της δαγκάνας από το χειρόφρενο? Για βάλτο με ένα τάκο και λύσε το χειρόφρενο να δεις αν το κάνει πάλι! Δέσιμο εννοώ που κλίνει η δαγκάνα πάνω στο δισκόφρενο, με λίγα λόγια ότι είναι από την τριβή δισκοφρένου - δαγκάνας. Edited September 18, 2016 by Stel3 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marklio Posted September 19, 2016 Author Share Posted September 19, 2016 Το κάνει και με σηκωμένο το χειρόφρενο. Θα πάρω τηλ στην αντιπροσωπία και ειδωμεν Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koeman Posted September 19, 2016 Share Posted September 19, 2016 Σινεμπλόκ στα 30.000 είναι λίγο περίεργο πάντως. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marklio Posted September 19, 2016 Author Share Posted September 19, 2016 Λοιπόν βιαστικα να απαντήσω, νόμιζα ότι το άκουγα,το ξανάδοκίμασα σήμερα με κατεβασμένο το χειρόφρενο πιο εξονυχιστικά και μπορώ να πω ότι δεν ακούγεται! Διάγνωση εξ αποστάσεως! Τι κάνουμε τώρα? Φτιάχνει αυτό? Πέμπτη έχω ραντεβού στο Φίλιππαιο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted September 19, 2016 Share Posted September 19, 2016 Τι να κανείς λογικό ακούγεται να το κάνει εάν έχει λιγο πιο χαλαρά πιασμένο το χειρόφρενο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stel3 Posted September 19, 2016 Share Posted September 19, 2016 Είδες οχι δεν χρειάζεται να κανεις κατι, το εκανε και εμενα .... Μπορει να ηταν πολυ στεγνό το δισκόφρενο απο το πλύσιμο η να εχουν κιγο σκόνη τα τακάκια δεν ειναι κατι παντως! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marklio Posted September 19, 2016 Author Share Posted September 19, 2016 Οκ!! ευχαριστω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted September 19, 2016 Share Posted September 19, 2016 Οκ!! ευχαριστω! χωρίς να γνωρίζω, μήηηπως δε "σφίγγει" καλά η δαγκάνα του χειρόφρενου? Και στα "απλά" χειρόφρενα κάνει τρίξιμο καμια φορά αν δεν το έχεις "σηκώσει" αρκετά και όπως κάθεσαι, κουνηθεί λίιιιγο το αμάξι (τόσο ώστε να κάνει τρίξιμο δηλαδή). ΥΓ: ιδέα ρίχνω μιας και το ηλεκτρικό χειρόφρενο από όσο είχα διαβάσει για το σύστημα άλλης εταιρίας, κάνει συγκεκριμένη κίνηση και πάντα "πιάνει" με συγκεκριμένη (μεγάλη) δύναμη μιας και δεν ξέρει αν έχεις σταθμεύσει σε ανηφόρα, κατηφόρα ή ίσωμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stel3 Posted September 19, 2016 Share Posted September 19, 2016 (edited) χωρίς να γνωρίζω, μήηηπως δε "σφίγγει" καλά η δαγκάνα του χειρόφρενου? Και στα "απλά" χειρόφρενα κάνει τρίξιμο καμια φορά αν δεν το έχεις "σηκώσει" αρκετά και όπως κάθεσαι, κουνηθεί λίιιιγο το αμάξι (τόσο ώστε να κάνει τρίξιμο δηλαδή). ΥΓ: ιδέα ρίχνω μιας και το ηλεκτρικό χειρόφρενο από όσο είχα διαβάσει για το σύστημα άλλης εταιρίας, κάνει συγκεκριμένη κίνηση και πάντα "πιάνει" με συγκεκριμένη (μεγάλη) δύναμη μιας και δεν ξέρει αν έχεις σταθμεύσει σε ανηφόρα, κατηφόρα ή ίσωμα. Συμφωνα με την αυντι το ηλεκτιρκο χειροφρενο εχει αρκετες δυνατοτητες μια απο αυτες ειναι να εχει την δυναοτητα να καταλαβαινει την κλιση του αυτοκινητου, επισης ο θορυβος που προκαλειτε ειναι απο το πανω κατω και οχι το μπρος πισω ( τουλαχιστον στο συγκεκριμενο αμαξι του φιλου και οπως στο δικο μου ) διοτι υπαρχει μια ανοχη αν εσφυγκε τερμα θα γινωταν ζημια. Αν θελεις μπορεις να δοκιμασεις να το δεσεις και να πας πισω να το σπρωξεις να δεις αν θα εχει καποιο θορυβο η κατι. * Παρακάτω παραθέτω κείμενο απο το βιβλιο της αυντι : Electromechanical parking brake The electromechanical parking brake comprises the parking brake, starting-off aid and emergency braking functions. It's activated by pulling a lever on the centre console, which replaces the conventional handbrake lever. When you drive off – provided the driver's seat belt is fastened – the parking brake is released automatically. The control unit for the electromechanical parking brake determines the selected gear, accelerator position, engine speed, torque, direction of travel and the vehicle’s angle of inclination. It uses this information to prevent the vehicle from rolling back when starting on an incline.The brake can only be released manually if the foot brake is depressed at the same time. In the event of an emergency braking manoeuvre with the parking brake, the vehicle can be braked considerably more effectively than with a conventional handbrake because the system communicates with the anti-lock braking system (ABS) and electronic brake force distribution (EBD) via the electronic stabilisation programme (ESP). Παραλληλα ενα καλο σιτε με αρκετες πληροφοριες, στο λινκ μιλαει για το ηλεκτρικο χειροφρενο, τα + - και πολλα αλλα. https://www.carwow.co.uk/guides/glossary/electronic-parking-brake-explained Φιλικα, Στέλιος. Edited September 19, 2016 by Stel3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted September 19, 2016 Share Posted September 19, 2016 Δεν είναι αναγκαίο να προέρχεται από ηλεκτρονικό χειρόφρενο ο τριγμός. Και στο απλό χειρόφρενο υπάρχει εξίσου μια μικρή ανοχή, αλλιώς σταδιακά θα κατέστρεφε όλο τον πίσω άξονα. Η στρέβλωση που υπάρχει και στις δύο περιπτώσεις, είναι ανεκτή και είναι στα όρια ανοχής του αυτοκινήτου (δλδ της πέδησης). Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stel3 Posted September 19, 2016 Share Posted September 19, 2016 Σαφώς και θα μπορούσε να είναι τριγμός από χιλιάδες πράγματα στην συγκεκριμένη περίπτωση όμως και στο συγκεκριμένο θέμα έχουμε να κάνουμε με το ηλεκτρικό χειρόφρενο (και συγκεκριμενα της αυντι) και μιας και η λύση δεν έφτανε είπα να παραθέσω τις πληροφορίες για το τι είναι και πως δουλεύει ( σχεδόν ). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted September 19, 2016 Share Posted September 19, 2016 Καλά έκανες. Απλά το ίδιο ακριβώς έκανε και σε μένα με τις pss10 μόνο πίσω, όπως ακριβώς στο φίλου μας στο Β7 μου, που δεν έχει ηλεκτρικό χειρόφρενο και ήταν από λάσπη που είχε επικαθίσει στο κάτω πιατέλο του αμορτισέρ. Μόλις το έπλυνα καλά από κάτω με υψηλής πίεσης πλυστικό, σταμάτησε αμέσως. Δημήτρης 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stel3 Posted September 19, 2016 Share Posted September 19, 2016 Ε ναι σίγουρα όλα παίζουν ρόλο απλά επειδή έτυχε σε εμένα να το κάνει μέσα στην πρώτη εβδομάδα της αγοράς έπαθα πλάκα, ε έτσι το έψαξα και το παρατήρησα ότι ήταν από αυτό, οπότε μόλις το άκουσα από τον φίλο εδω το κατάλαβα εύκολα. Το κάνει ακόμα καμιά φορά κυρίως αν το έχω δεμένο στο δεύτερο γκαράζ που είναι κατηφόρα και έχει καιρό να κινηθεί.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted September 19, 2016 Share Posted September 19, 2016 Το πιθανότερο να προέρχεται από σκόνη του τακακιού που επικάθεται στη δαγκάνα. Απλά είναι σπάσιμο να το ακούς σαν το lada της δεκαετίας του 80. Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted September 19, 2016 Share Posted September 19, 2016 Καλά έκανες. Απλά το ίδιο ακριβώς έκανε και σε μένα με τις pss10 μόνο πίσω, όπως ακριβώς στο φίλου μας στο Β7 μου, που δεν έχει ηλεκτρικό χειρόφρενο και ήταν από λάσπη που είχε επικαθίσει στο κάτω πιατέλο του αμορτισέρ. Μόλις το έπλυνα καλά από κάτω με υψηλής πίεσης πλυστικό, σταμάτησε αμέσως. Δημήτρης Πραγματι.... και με λασπη στα πιατελα εχεις τετοιο θορυβο (μιλαω ως παθων). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marklio Posted April 18, 2017 Author Share Posted April 18, 2017 Λοιπον, για να μην ανοιγω καινουριο θεμα....39000 km, σημερα εγινε το 3ο service, Καψιωχας Γιαννενα. Βρηκαμε επειτα απο παρατηρηση δικη μου οτι τριζει η πισω δεξια αναρτηση στα σαμαρακια, οτι εχει δακρυσει το πισω δεξια αμρτιστερ. Η υπευθυνη μου ειπε οτι με καλυπτει η εγγυηση μονο για το ενα αμορτισερ, και οτι χαριστηκα θα μου αλλαξουν τελικα και τα δυο πισω. Επειδη θα επεστρεφα ουτως η αλλως Αθηνα, ειπα να γυρισω να το κοιταξω εδω. Μονο σε μενα φαινεται κουλο η αλλαγη μονο των 2 αμορτισερ?????(μην σχολιασω του ενος) Θα προσπαθησω μεσα στη βδομαδα να παω απο καμια αντιπροσωπια στην Αθηνα να δω και εδω τι θα μου πουν, προβλεπω παντως μεγαλο ντερμπυ.... 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marc A3 Posted April 19, 2017 Share Posted April 19, 2017 Λοιπον, για να μην ανοιγω καινουριο θεμα....39000 km, σημερα εγινε το 3ο service, Καψιωχας Γιαννενα. Βρηκαμε επειτα απο παρατηρηση δικη μου οτι τριζει η πισω δεξια αναρτηση στα σαμαρακια, οτι εχει δακρυσει το πισω δεξια αμρτιστερ. Η υπευθυνη μου ειπε οτι με καλυπτει η εγγυηση μονο για το ενα αμορτισερ, και οτι χαριστηκα θα μου αλλαξουν τελικα και τα δυο πισω. Επειδη θα επεστρεφα ουτως η αλλως Αθηνα, ειπα να γυρισω να το κοιταξω εδω. Μονο σε μενα φαινεται κουλο η αλλαγη μονο των 2 αμορτισερ?????(μην σχολιασω του ενος) Θα προσπαθησω μεσα στη βδομαδα να παω απο καμια αντιπροσωπια στην Αθηνα να δω και εδω τι θα μου πουν, προβλεπω παντως μεγαλο ντερμπυ....Εσύ δεν είπες ότι δεν έχεις εγγύηση, γιατί στα αλλάζουν; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marklio Posted April 19, 2017 Author Share Posted April 19, 2017 Δεν έχω εγγύηση σύμφωνα με αυτούς λόγο προγράμματος, κινητήρα και ηλεκτρικά. Όχι στα υπόλοιπα 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
audi_a4_b8 Posted February 22, 2019 Share Posted February 22, 2019 Καλημέρα στην παρέα. Για να μην ανοίξω καινούργιο τοπικ, να πω κ εγώ το πρόβλημα μου.. Έχω ένα sportback TDI 1.6 105ps του 2013. Μετά από 4 περίπου χρόνια άρχισε δειλα δειλα να ακούγεται ένα τρίξιμο στο μπροστινό σύστημα, κυρίως στις εγκάρσιες ανωμαλίες (σαμαράκια κλπ) και με μικρή ταχύτητα, καθώς και όταν υπάρχει υψομετρική διαφορά μεταξύ των τροχών του άξονα (ανέβασμα σε ράμπα πρώτα με την μια ρόδα, μετά με την άλλη). Σε ερώτηση στο συνεργείο που παω (εξειδικευμένο στην Πάτρα), μου είπαν ότι είναι το δεξί ζαμφορ. Το γράσαραν και μου είπαν θα είναι οκ. Ο τριγμός βέβαια εμφανίστηκε πάλι και για να μην τα πολυλογώ μετά από επισκέψεις και ξανά γρασαρίσματα (μέχρι κ με ένεση μέσα στην φούσκα εβαλαν) αντικατασταθηκε πριν 6 μήνες το δεξί ζαμφορ. Ο θόρυβος μειώθηκε αλλά εξακολουθεί να υπάρχει ο ίδιος τριγμος, μειωμένος βέβαια, αλλά υπαρκτός (και έχω την εντύπωση πως είναι πλέον από αριστερά.). Μαλλον θα πάω να αλλάξω κ το αριστερό ζαμφορ να δω εάν θα σταματήσει. Ερωτηση: Έχει αντιμετωπίσει κάποιος άλλος το ίδιο θέμα? Κ αν ναι, ποια λύση του πρότειναν και εάν έλυσε το πρόβλημα... Υ. Γ. : κάπου είχα διαβάσει στο ίντερνετ ότι τα συγκεκριμένα μοντέλα είχαν θέμα με τα top mount των αμορτισέρ. Υπάρχει κάποια βάση σε αυτό? Μπορεί ο τριγμός να προέρχεται από εκεί? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazyio Posted April 17, 2019 Share Posted April 17, 2019 (edited) Παιδες καλυσπερα. Ιδιο θεμα ακριβως σε tdi 1.6 του 14. Σε ανωμαλιες δρομου με πολυ χαμηλη ταχυτητα και ΑΚΡΙΒΩΣ οπως το περιγραφει ο φιλος audi_a4_b8. Αλλα ειδικα αν κατεβαινεις κ ανεβαινεις ραμπα με μια μια τις ροδες σχεδον παντα ακουγεται ενας τριγμος σαν γδαρσιμο να το πω.. ενα χρρρρτς.. Καμια ιδεα; Ελυσε κανεις τον γριφο; Edited April 18, 2019 by crazyio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanoolhs Posted April 18, 2019 Share Posted April 18, 2019 Καλημέρα σας, Είχα το ίδιο πρόβλημα με εσάς και μετά από πολύ μπλέξιμο στην αντιπροσωπία(με έβγαζαν τρελό) το βρήκε ο διευθυντής σε testdrive που το έκανε. Το πόρισμα είναι αντικατάσταση ζαμφόρ(όπου δεν άλλαξε κάτι) και αντικατάσταση top mounts. Με το δεύτερο σταμάτησαν τα πάντα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazyio Posted April 18, 2019 Share Posted April 18, 2019 Καλημερα. Αρα ειναι παθητικα τα top mounts της εμπρος αναρτησης του Α3; Χρειαζονται αντικατασταση ή καποια συντηριση που μπορουμε κ οι ιδιοι να κανουμε; Μου την σπαει να κανει σαν Lada οπως αναφερθηκε... Ειναι απιστευτα εκνευριστικο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrewcyp Posted April 18, 2019 Share Posted April 18, 2019 (edited) 2 hours ago, crazyio said: Καλημερα. Αρα ειναι παθητικα τα top mounts της εμπρος αναρτησης του Α3; Χρειαζονται αντικατασταση ή καποια συντηριση που μπορουμε κ οι ιδιοι να κανουμε; Μου την σπαει να κανει σαν Lada οπως αναφερθηκε... Ειναι απιστευτα εκνευριστικο. Ίδιο πρόβλημα και εδώ. 58000km Θα προχωρήσω σύντομα σε αντικατάσταση top mounts και εγώ με αυτά της 034 motorsports (https://www.awesomegti.com/034-motorsport/034motorsport-street-density-top-mounts-mqb-cars/ ) για τα μπροστινά και ( https://www.awesomegti.com/034motorsport/034motorsport-street-density-rear-top-mounts-4wd-mqb-cars/ ) τα πίσω. Για τα 2wd υπάρχουν αυτά για πίσω ( https://www.awesomegti.com/034motorsport/034motorsport-street-density-rear-top-mounts-2wd-mqb-cars/ ) και αν δεν κάνω λάθος τα μπροστινά είναι τα ίδια. Είναι direct replacement, λίγο πιό σφικτά αλλά με μεγαλύτερη διάρκεια ζωής. Είναι φυσικά κατά πολύ ακριβότερα από τα εργοστασιακά αλλά είναι upgrade. Δεν έχω εγγύηση δυστυχώς λόγω του ότι το αμάξι αγοράστηκε και εισήχθηκε από Αγγλία αφού είχε τελειώσει η περίοδος εγγύησης Edited April 18, 2019 by andrewcyp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
audi_a4_b8 Posted April 18, 2019 Share Posted April 18, 2019 Καλημέρα στην παρέα. Τελικά βλέπω πως η λύση είναι τα top mount σε συνδυασμό ή όχι με τα ζαμφορ... Ερώτηση για όποιον γνωρίζει : Τα ζαμφορ είναι οικονομικά και αλλάζουν εύκολα και γρήγορα, οπότε δεν τίθεται θέμα. Τα top mount πόσο κάνουν και πόσο εύκολο είναι να τα αλλάξουμε (μην λύσουμε και το μισό αμάξι)? Ρωτάω γιατί πέρα από τους τριγμούς (που τους συνήθισα τώρα - χάχαχα) , αξίζει να το κάνουμε άμεσα ή απλά να περιμένουμε την αντικατάσταση των αμορτισέρ οπότε αλλάζουμε και τα top mount. Απλά για να γλυτώσουμε την διπλή δουλειά.. Τέλος να πω ότι τελικά η audi κάτι έχει με το μπροστινό συστημα.. Στο Α4 Β8 του 2009 είχα θέματα με τρέμουλο στο τιμονι. Εκεί αλλάζαμε control arms για να λυθεί...Και ούτε λόγος για κάλυψη κόστους από την Audi. Όπως λέει και ο φίλος Thanoolhs, όλοι ειμασταν τρελοί και ακούγαμε και νιωθαμε διαφορά... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.