Jump to content

Χειμερινή ενδυμασία

Περισσότερα

Ημερολόγια 2021

Περισσότερα

Καλοκαιρινή ένδυμασία

Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα
ianos

Χειροποίητη Εξάτμιση για Α4 Β8

Recommended Posts

Ήρθε η ώρα για να αποτελειώσω και το σύστημα εξαγωγής του Α4.

Φοραω ηδη δυο καζανάκια με σωλήνωσεις διαμέτρου 55cm έκαστο που καταλήγουν σε εξατμίσεις 2x2.

Έχω ένα dp 76αρι καθώς και ένα 200αρι καταλύτη.

Φοράω ihi και revlimit.

ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πως ο καταλύτης θα τοποθετηθεί και λογικά θα κατέβει πιο κάτω απο τη μαμά θέση. Η μοναδική απαίτηση ειναι τα εργοστασιακά επίπεδα θορυβου.

 

Πάμε τώρα στην πράξη. Έχω ακούσει πολλά για πολλούς εξατμισαδες καλά, κακά και ουδέτερα. Προσωπική άποψη έχω μονο απο Παπαδόπουλο, απο τον οποίο είμαι πολυ ικανοποιημένος σε θεμα θορύβου αλλα δυσαρεστημένος σε θεμα φινιρίσματος.

Το ένα θεμα λοιπόν ειναι το που,

 

Το δευτερο ειναι το ΤΙ;

Ξεκινάω με 76 στο dp και συνεχίζω όλο 76 έως πίσω στο τελικό που πέφτει σε 2x55;

76, 70, 2x55?

70, 67...

Μεσαίο;;

 

Πάμε για brainstorming!

 

Ευχαριστω!!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

76-70 μέχρι τα τελικά σου με όσο το δυνατόν μεγαλύτερα καζάνια για μείωση θορύβου. Ίσως το 76αρι dp είναι λίγο μεγάλο για το set up σου, αλλά κλάιν.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

76-70 ΓΙαννη ειναι μια χαρα!! Λιγο μεγαλο το 76 αρι αλλα μικρο το κακο ωστε να σκεφτεις την αλλαγη του!!

 

Τωρα στο που, ειναι αναλογος ποιος θα σου γεμισει το ματι σε θεμα δουλειας! Ολοι οι γνωστοι εξατμισαδες πλεον εχουν μικρες διαφορες! Εγω την εξατμιαη την ειχα φτιαξει στον gpexhaust στη Θηβων, αρκετα καλος, βεβαια τωρα που εκανα καποια αλλα πραγματα (σωληνωσεις και ιντερκουλερ αλλαγη dp και κατασκευη αγελαδας) Μου συστησανε εναν αλλο παληκαρι και αυτος στην Θηβων τρομερη δουλεια και παρα πολυ οικονομικος!!! + οτι ημουν οοοολη σχεδον την ωρα στα ποδια του και δεν ειχε κανενα απολυτος θεμα, απεναντιας φτιαχτηκε και μια φιλια..!!!

 

Παντως οποιον και να διαλεξεις απο τους γνωστους παραπονο δεν θα χεις , εγω απεριψα πολλους γνωστους στο χωρο απο θεμα συμπεριφορας και καποιους και τιμης!

 

Για οτι αλλο θελεις βοηθεια πες μου... τα εχω πολυ φρεσκα!

Edited by kwsths
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

γνώμη μου: 70άρα παντού. Δε χρειάζεται το 76άρι εκτός κι αν πας σε κ04-064, που οκ.... :P

 

 

Τώρα για το που, εξαρτάται από το πόσα διαθέτεις.

Προσωπικά έχω βάλει εξάτμιση στον Μαυροϊδάκο. 

Τιμή value for money. Όσο ακριβός χρειάζεται για να μη νιώθεις ότι σε "έκλεψε" αλλά με την αντίστοιχη μείωση της ποιότητας (όχι μάπα, απλά όχι κορυφή).

 

Δεν έχω μετανιώσει που έβαλα εκεί.

Αν ξεχάσεις το οικονομικό, νομίζω ότι την καλύτερη δουλειά την κάνει ο NS racing ("ποπάυ"), αλλά η τιμή ξεφεύγει στα διπλά σχεδόν λεφτά.... (οπότε δεν ξέρω και αν αξίζει να τα πληρώσεις).

 

Από την άλλη, όπως είπε και ένας φίλος: ρε συ....δεν είναι άσχημη ούτε κακή σε απόδοση. Απλά δεν είναι αυτό το "κομψοτέχνημα" χωρίς καμία απολύτως κόλληση. Τι σε νοιάζει όμως? Θα τη βλέπεις? Από κάτω από το αμάξι είναι....

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για εμένα Ποππάυ(κόβει κ@λους αλλά........)εάν τον πετύχεις να έχει όρεξη κάνει πολύ καλή δουλειά,όχι όμως τέλεια.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όπως πάντα πρέπει να είσαι από πάνω μέ όλους!!!!!!!!!! Μα εξάτμιση, μα συνεργείο, μα λαστιχά........απο πάνω και με την απειλή καραμπίνας.....περίστροφου πιστολιού......ότι θέλει ο καθένας.......

 

Προσωπικό αγαπημένο μου είναι ένα GLOCK...... δεν κάνω εργασία στο αμάξι πλεόν χωρίς αυτό......και ένα πράγμα όλοι αλάθητοι.........μου φέρνει γόυρι μάλλον.... :sSa_worried3: :sSa_worried3: :sSa_worried3: :sSa_worried3: :sSa_worried3:

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όπως πάντα πρέπει να είσαι από πάνω μέ όλους!!!!!!!!!! Μα εξάτμιση, μα συνεργείο, μα λαστιχά........απο πάνω και με την απειλή καραμπίνας.....περίστροφου πιστολιού......ότι θέλει ο καθένας.......

 

Προσωπικό αγαπημένο μου είναι ένα GLOCK...... δεν κάνω εργασία στο αμάξι πλεόν χωρίς αυτό......και ένα πράγμα όλοι αλάθητοι.........μου φέρνει γόυρι μάλλον.... :sSa_worried3: :sSa_worried3: :sSa_worried3: :sSa_worried3: :sSa_worried3:

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

Ρε τελικό μήπως είσαι εσύ ο μυστήριος?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μα αφου σας λέω μου φέρνει γούρι!!!! :chair: :chair: :chair:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ήρθε η ώρα για να αποτελειώσω και το σύστημα εξαγωγής του Α4.

Φοραω ηδη δυο καζανάκια με σωλήνωσεις διαμέτρου 55cm έκαστο που καταλήγουν σε εξατμίσεις 2x2.

Έχω ένα dp 76αρι καθώς και ένα 200αρι καταλύτη.

Φοράω ihi και revlimit.

ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πως ο καταλύτης θα τοποθετηθεί και λογικά θα κατέβει πιο κάτω απο τη μαμά θέση. Η μοναδική απαίτηση ειναι τα εργοστασιακά επίπεδα θορυβου.

 

Πάμε τώρα στην πράξη. Έχω ακούσει πολλά για πολλούς εξατμισαδες καλά, κακά και ουδέτερα. Προσωπική άποψη έχω μονο απο Παπαδόπουλο, απο τον οποίο είμαι πολυ ικανοποιημένος σε θεμα θορύβου αλλα δυσαρεστημένος σε θεμα φινιρίσματος.

Το ένα θεμα λοιπόν ειναι το που,

 

Το δευτερο ειναι το ΤΙ;

Ξεκινάω με 76 στο dp και συνεχίζω όλο 76 έως πίσω στο τελικό που πέφτει σε 2x55;

76, 70, 2x55?

70, 67...

Μεσαίο;;

 

Πάμε για brainstorming!

 

Ευχαριστω!!

 

Πρώτα πρέπει να δούμε σε τι ιπποδυνάμεις θέλεις να φτάσεις Γιάννη. Το 76άρι θα σου κάνει θόρυβο, αλλά είναι για μεγάλη απόδοση κυρίως ψηλά. Δηλαδή, αν ορίσεις ταβάνι τα 280 άλογα (π.χ.) νομίζω ένα 70άρι dp και μετά 63άρι μέχρι πίσω σε καλύπτει. Το θέμα είναι να είσαι και μέσα στην στοχευμένη απόδοση με σωστή αντίθλιψη καυσαερίων (backpressure) και εξηγούμαι : Μιας μεγάλης διατομής εξάτμιση συνολικά, θα κάνει το αυτοκίνητο ψοφίμι χαμηλά με μικρό τούρμπο, όπως η ΙΗΙ. Το ρητό όσο μεγαλύτερο τόσο καλύτερο, δεν ισχύει ανεξαιρέτως σε όλα τα μηχανικά σύνολα - γνώμη μου.

 

 

Δημήτρης

  • Like 8

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πρώτα πρέπει να δούμε σε τι ιπποδυνάμεις θέλεις να φτάσεις Γιάννη. Το 76άρι θα σου κάνει θόρυβο, αλλά είναι για μεγάλη απόδοση κυρίως ψηλά. Δηλαδή, αν ορίσεις ταβάνι τα 280 άλογα (π.χ.) νομίζω ένα 70άρι dp και μετά 63άρι μέχρι πίσω σε καλύπτει. Το θέμα είναι να είσαι και μέσα στην στοχευμένη απόδοση με σωστή αντίθλιψη καυσαερίων (backpressure) και εξηγούμαι : Μιας μεγάλης διατομής εξάτμιση συνολικά, θα κάνει το αυτοκίνητο ψοφίμι χαμηλά με μικρό τούρμπο, όπως η ΙΗΙ. Το ρητό όσο μεγαλύτερο τόσο καλύτερο, δεν ισχύει ανεξαιρέτως σε όλα τα μηχανικά σύνολα - γνώμη μου.

 

 

Δημήτρης

Εγω ειμαι με 76dp και η υπολοιπη 70 Κ03 1ο σταδιο.

Κανοντας καποιες δοκιμες με τον Μανο που φοραει 63.5dp εχουμε βγαλει το συμπερασμα οτι στα χαμηλα αρπαζει καλυτερα το δικο του.

 

Παντος για το θεμα σου Γιαννη σου εχω πει και απο κοντα την γνωμη μου.

Ειχα κανει καποιες εργασεις στον Μαυροϊδακο και πιστευω ειναι πολυ σωστος και τιμιος στην δουλεια του σε λογικες τιμες. 

Το τελειο αποτελεσμα μονο απο τα Εργοστασια της AUDI θα το βρουμε...

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πρώτα πρέπει να δούμε σε τι ιπποδυνάμεις θέλεις να φτάσεις Γιάννη. Το 76άρι θα σου κάνει θόρυβο, αλλά είναι για μεγάλη απόδοση κυρίως ψηλά. Δηλαδή, αν ορίσεις ταβάνι τα 280 άλογα (π.χ.) νομίζω ένα 70άρι dp και μετά 63άρι μέχρι πίσω σε καλύπτει. Το θέμα είναι να είσαι και μέσα στην στοχευμένη απόδοση με σωστή αντίθλιψη καυσαερίων (backpressure) και εξηγούμαι : Μιας μεγάλης διατομής εξάτμιση συνολικά, θα κάνει το αυτοκίνητο ψοφίμι χαμηλά με μικρό τούρμπο, όπως η ΙΗΙ. Το ρητό όσο μεγαλύτερο τόσο καλύτερο, δεν ισχύει ανεξαιρέτως σε όλα τα μηχανικά σύνολα - γνώμη μου.

 

 

Δημήτρης

 

To θεμα ειναι Δημητρη να βαλει στοχο που θελει να φτασει.... αν τωρα ειναι με ihi και σε λιγο καιρο με κ04 θα τα πληρωνει διπλα....Αν βεβαια μεινει ως εχει οπως ειπες κ συ το 70 με 200αρι καταλυτη ειναι the best

Edited by kwsths
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πήγαινε στον Σπύρο (Μαυροειδακο) και μην το σκέφτεσαι. Είναι τιμιος επαγγελματίας.

 

Sent from my SM-G800F using Tapatalk

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γιαννη βαλε 76αρι dp...αργα η γρηγορα σε κ04 θα καταληξεις κ οπως ειπαν τα παιδια παραπανω θα τα πληρωσεις διπλα στο τελος!!!!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχω φτιάξει δύο εξατμίσεις στον Δανελάτο και έχω μείνει απόλυτα ευχαριστημένος.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Απλά πρέπει να μας πεις τι θες. Εκτός από το να μην κάνει θόρυβο τι λειτουργία θες. Απίστευτα χαμηλά????? Να αποδίδει ψηλά????? Τι στροφές θες να γυρνάς??? Τι σκοπεύεις να βελτιώσεις στο μέλλον για να μην διπλοπληρωνεις???? Σκέψου πες και θα απαντηθεις αντίστοιχα.....

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πρώτα απ'όλα ευχαριστώ για τις απαντήσεις!!

Πάμε τώρα στα αναλυτικότερα.

 

Το αυτοκίνητο είναι καθημερινό οικογενειακό και δεν θέλω να χαλάσω (πολύ) τον χαρακτήρα του, την ομοιογένειά και την "αξιοπιστία" του.  Γι αυτό και πήγα συνειδητά στην ihi η οποία (για να μην λέω μεγάλα λόγια) αποτελεί αυτή τη στιγμή το ταβάνι μου.

 

Δημήτρη συμφωνώ με το backpressure, Βαγγέλη,  Ζήση και Κωστή αν θα διπλοπληρώσω κάτι θα είναι το αν θα βάλω τώρα 70άρι ή 67άρι (αφού το 76άρι το έχω ήδη, οπότε εάν πάω για Κ04 θα το έχω ήδη στο γκαραζ  :sHa_wink3:  :sHa_wink3: ).  

 

Στροφάρισμα από χαμηλά λοιπόν, να γεμίζει γρήγορα και όσο το δυνατόν πιο αθόρυβη. 

 

Συνεπώς???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγω ειμαι με 76dp και η υπολοιπη 70 Κ03 1ο σταδιο.

Κανοντας καποιες δοκιμες με τον Μανο που φοραει 63.5dp εχουμε βγαλει το συμπερασμα οτι στα χαμηλα αρπαζει καλυτερα το δικο του.

 

 

Πολύ λογικό, συνάδει με αυτά που προανέφερα.

 

Πρώτα απ'όλα ευχαριστώ για τις απαντήσεις!!

Πάμε τώρα στα αναλυτικότερα.

 

Το αυτοκίνητο είναι καθημερινό οικογενειακό και δεν θέλω να χαλάσω (πολύ) τον χαρακτήρα του, την ομοιογένειά και την "αξιοπιστία" του.  Γι αυτό και πήγα συνειδητά στην ihi η οποία (για να μην λέω μεγάλα λόγια) αποτελεί αυτή τη στιγμή το ταβάνι μου.

 

Δημήτρη συμφωνώ με το backpressure, Βαγγέλη,  Ζήση και Κωστή αν θα διπλοπληρώσω κάτι θα είναι το αν θα βάλω τώρα 70άρι ή 67άρι (αφού το 76άρι το έχω ήδη, οπότε εάν πάω για Κ04 θα το έχω ήδη στο γκαραζ  :sHa_wink3:  :sHa_wink3: ).  

 

Στροφάρισμα από χαμηλά λοιπόν, να γεμίζει γρήγορα και όσο το δυνατόν πιο αθόρυβη. 

 

Συνεπώς???

 

Θεωρώ 70άρι και μετά 63,5 αν δώσεις το 76άρι. Το 76άρι είναι αρκετά μεγάλο έως υπερβολικό για τα στάδια αυτά και μάλλον ανευ αντικειμένου, επίσης, θα σου φέρει βαβούρα στο εσωτερικό. Αν κρατήσεις το 76άρι, δεν μπορείς να πέσεις στο 63,5 μετά, γιατί είναι μεγάλη η διαφορά διατομής και θα πρέπει να γίνει 70άρι στην συνέχεια.

 

 

Δημήτρης

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εμενα παντως σε Β6 1ο σταδιο με 70mm dp και 63mm απο εκει και περα μεχρι το μεσαιο, βγαζει ελαχιστο θορυβο(σαν βουητο) στις μεσαιες...ειναι διαφορετικοι κινητηρες αλλα πιστευω οτι με το 76mm και 1ο σταδιο θα εχεις πολυ βαβουρα...

 

Παντως εγω εχοντας δοκιμασει και δανελατο και αλλον εναν, τελικα πηγα στον καραμπελα και εκανε φοβερη δουλεια! Πιστευω αξιζει να περασεις και απο εκει.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Άρα έχουμε την λύση που προτείνει ο Δημήτρης. 70dp σε 63,5 και θα παίξεις με μεγάλα καζάνια (μεσαίο τελικά) για να μην έχεις θόρυβο.

 

Το 76dp θα σε αναγκάσει να πας σε 70αρα και θα χάσεις χαμηλά αλλά θα πάρεις ψηλά που με την προηγούμενη λύση θα "σφίγγεις" στα ψηλά. Και εδώ όμως με τον συνδυασμό με μεγάλα καζάνια δεν θα έχεις θέμα θορύβου.

 

Εγώ είμαι υπερ της απελευθέρωσης και θα πήγαινα στο plan B ειδικά εφ' όσον έχεις και το dp ήδη (turbo rulez)!!!

 

Για εξατμισάδες όλοι πάνω κάτω την ίδια δουλειά κάνουν. Εγώ παίζω με Καράμπελα και Ποπάυ!!!!!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημερα

 

+1 κ απο εμενα στην λυση που σου ανεφερε ο Δημητρης κ οπως ειπε κ ο Ζησης βαζεις οσο το δυνατον μεγαλυτερα καζανια για μειωση θορυβου...

τωρα οσο αναφορα τους εξατμισαδες περνα απο 2-3 κ δες  απο μονος σου ποιος εχει ποιος κανει την πιο τιμια δουλεια σε σχεση με την προσφορα του καθως πιστευω πως ολοι, λιγο - πολυ ειναι κοντα...εκτος απο τον Ποπαυ που ξεφευγει λιγακι...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημερα

 

+1 κ απο εμενα στην λυση που σου ανεφερε ο Δημητρης κ οπως ειπε κ ο Ζησης βαζεις οσο το δυνατον μεγαλυτερα καζανια για μειωση θορυβου...

τωρα οσο αναφορα τους εξατμισαδες περνα απο 2-3 κ δες  απο μονος σου ποιος εχει ποιος κανει την πιο τιμια δουλεια σε σχεση με την προσφορα του καθως πιστευω πως ολοι, λιγο - πολυ ειναι κοντα...εκτος απο τον Ποπαυ που ξεφευγει λιγακι...

λιγάκι? :P

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

λιγάκι? :P

εε νταξει ας παρει καλου κακου λιγα υπογλωσσια πριν τον παρει τηλ η περασει απο εκει...

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγω ειμαι με 76dp και η υπολοιπη 70 Κ03 1ο σταδιο.

Κανοντας καποιες δοκιμες με τον Μανο που φοραει 63.5dp εχουμε βγαλει το συμπερασμα οτι στα χαμηλα αρπαζει καλυτερα το δικο του.

 

Παντος για το θεμα σου Γιαννη σου εχω πει και απο κοντα την γνωμη μου.

Ειχα κανει καποιες εργασεις στον Μαυροϊδακο και πιστευω ειναι πολυ σωστος και τιμιος στην δουλεια του σε λογικες τιμες. 

Το τελειο αποτελεσμα μονο απο τα Εργοστασια της AUDI θα το βρουμε...

Καλημέρα!

 

Οχι οτι εχει καμια σημασια.... αλλα 70dp και μετα 63,5 φοραω....

 

Μάνος

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημέρα!

 

Οχι οτι εχει καμια σημασια.... αλλα 70dp και μετα 63,5 φοραω....

 

Μάνος

Ακυρο, απλα παιζεις με μεγαλυτερη πιεση :P

Δηλαδη για ΙΗΙ + Wastegate τι εξατμιση ειναι καλο να φοραμε;

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ακυρο, απλα παιζεις με μεγαλυτερη πιεση

Δηλαδη για ΙΗΙ + Wastegate τι εξατμιση ειναι καλο να φοραμε;

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

70/70 ή 76/70 σε καλύπτει.
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.