Jump to content

Χαμηλωμα Α1


Recommended Posts

Καλησπερα παιδια !

 

 Θα ηθελα γνωμες για χαμηλωμα του αμαξιου οπως λεει και ο τιτλος !

Θελω το αμαξι να χαμηλωσει 3 ποντους μαξιμουμ και να μην σκληρυνει αλλο ή αν σκληρυνει να γινει οσο το δυνατον λιγοτερο !

Δεν ειμαι σχετικος και δεν θελω να κανω κατι και να χαλασει η οδηγικη συμπεριφορα του αμαξιου.

Ποια πιστευετε οτι ειναι η πιο σωστη λυση κοντα σε αυτο που θελω ?

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια !

 

 Θα ηθελα γνωμες για χαμηλωμα του αμαξιου οπως λεει και ο τιτλος !

Θελω το αμαξι να χαμηλωσει 3 ποντους μαξιμουμ και να μην σκληρυνει αλλο ή αν σκληρυνει να γινει οσο το δυνατον λιγοτερο !

Δεν ειμαι σχετικος και δεν θελω να κανω κατι και να χαλασει η οδηγικη συμπεριφορα του αμαξιου.

Ποια πιστευετε οτι ειναι η πιο σωστη λυση κοντα σε αυτο που θελω ?

καλησπέρα Μάνο, 

η ειλικρινή απάντηση στο ερώτημά σου είναι ότι χαμήλωμα χωρίς αλλαγή αμορτισέρ, δεν γίνεται. Ή μάλλον γίνεται με μη-σωστή συμπεριφορά του οχήματος.

 

Αφού λοιπόν θα χρειαστεί να αλλάξεις αμορτισέρ με κάποια που δέχονται κοντύτερα ελατήρια (γιατί το ύψος του οχήματος το κρατάνε τα ελατήρια και όχι τα αμορτισέρ), χρειάζεται να είναι αρκετά πιο σκληρά από τα "μαμά" , αφού στην ουσία έχει μικρότερη διαδρομή για να κάνει την ίδια απόσβεση με το "μαμά" που κάθεται πιο ψηλά (λόγω των ελατηρίων).

 

Οπότε να μη σκληρύνει (ή τελοσπάντων να σκληρύνει πολύ λίγο) και να χαμηλώσει, δεν γίνεται. Συγνώμη που στο γράφω έτσι ωμά, αλλά καλύτερα νομίζω είναι έτσι από το να σε "παραμυθιάσω" και να πας να το κάνεις και μετά να "με" βρίζεις.

 

 

ΥΓ: εξαρτάται πως εννοεί ο καθένας το "λίγο", αλλά για μένα "λίγο" σημαίνει τόσο ώστε μετά από λίγο να το συνηθίσω και να μην καταλαβαίνω διαφορά με την αίσθηση που είχε το αμάξι με τη μαμά ανάρτηση.

Edited by Kavouras
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα Καβουρα!

Ευχαριστω για την απάντηση και εχουμε και λέμε....

Αν πρέπει να παμε σε αλλαγη αμορτισερ και ελατηριων, τι λύσεις υπάρχουν?

Παίρνουμε ενα σετ ελατηρια και ενα σετ αμορτισερ και απλά τα βάζουμε πάνω και έχουμε 3 πόντους πιο χαμηλό αμαξι? Εχω πολλές απορίες

Link to comment
Share on other sites

Για να χαμηλώσεις 3 πόντους, πρέπει να αγοράσεις και τα αντίστοιχα ελατήρια 3 πόντων( υπάρχουν και 5 πόντων και δεν θυμάμαι αν υπάρχουν και περισσότερο). Απο εκεί και ύστερα αν μείνεις με τα μαμά καλάμια, που δεν εχουν προδιαγραφές για χαμήλωμα, το πιο πιθανό αποτέλεσμα που θα έχεις είναι να "σκληρύνει" το αμάξι άτσαλα και η φθορά τους να έρθει γρηγορότερα.Αν αλλάξεις όμως τα καλάμια σου, τότε οι επιλογές που έχεις είναι με standard σκληρότητα ή με ρυθμιζόμενη. Απο εκεί και ύστερα υπάρχουν και επιλογές σετ όπου μπορείς να ρυμθισεις ύψος και σκληρότητα μαζί. Με λίγα λόγια, ανάλογα με τα λεφτά που μπορείς να διαθέσεις υπάρχουν και οι αντίστοιχες λύσεις. Πάντως εγω δεν έχω διαλέξει και ουτε θα διαλέξω ποτέ μία φτηνή λύση για ανάρτηση.

Edited by mgl
Link to comment
Share on other sites

Καλαμια εννοείς αμορτισερ?

Επίσης το να ρυθμίσεις την σκληρότητα και το ύψος ειναι εύκολο η πρέπει να εισαι ο Αιν σταιν?

Link to comment
Share on other sites

Καλάμια ναι, εννοώ αμορτισέρ. Ρυθμίσεις κάνεις μετά απο δοκιμές, αναλόγως βέβαια ποιες αναρτήσεις φοράς. Π.χ. κάποιες για ρυθμίσεις τις πίσω πρέπει να τις βγάλεις, ενώ κάποιες άλλες η ρύθμιση γίνεται πάνω στο αμάξι.

Link to comment
Share on other sites

Οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις έχουν συν και πλην επειδή προέρχονται ως σπορ επιλογές ανάρτησης. Είχα γράψει εκτενές κείμενο σε ένα παλικάρι με ΤΤ που έψαχνε ρυθμιζόμενη ανάρτηση, του προτείναμε και έβαλε pss10, αλλά δεν ήταν όπως το φανταζόταν και ξανά έβαλε την εργοστασιακή.

Μπορείς να το βρεις Μανό, ή να το ψάξω να το βρω;

 

 

 

edit: το topic με το ΤΤ είναι εδώ.

Edited by Kavouras
Link to comment
Share on other sites

Το βρηκα KAvoura και γενικα στην συγκεκριμενη ενοτητα βρηκα και αλλες χρησιμες πληροφοριες σχετικα με αναρτησεις !

διάβασέ το και ρώτα πάλι ελεύθερα. :)

 

 

ΥΓ: προσέθεσα στο προηγούμενο post μου το link και για μελλοντική αναζήτηση.

Edited by Kavouras
Link to comment
Share on other sites

διάβασέ το και ρώτα πάλι ελεύθερα. :)

 

 

ΥΓ: προσέθεσα στο προηγούμενο post μου το link και για μελλοντική αναζήτηση.

 Μετα απο πολυ ψαξιμο..(οσο μπορουσα) επανερχομαι...και θα μιλησω με δικες σου φρασεις Kavoura !

 

 1  : εγω βρισκομαι εδω :  ambition (έκδοση με προσανατολισμό στη σπορ οδήγηση) = 15mm χαμήλωμα από την attraction/ambiente...εδω να συμπληρωσω οτι με ειχαν ρωτησει αν θελω την μαλακη η την σπορ αναρτηση και ειχα επιλεξει            την σπορ !

 

 2  : Θελω χαμηλωμα ως 3 ποντους και να ειμαστε οσο πιο κοντα μπορουμε στην μαμα εκδοση ! (Ξανα λεω οτι απο το κρατημα του αυτοκινητου και γενικα απο οδηγικη συμπεριφορα ειμαι φουλ ευχαριστημενος και πως αν το χαμηλωσω

θα το κανω για λογους αισθητικης)

 

και τελος μετα απο επικοινωνια με καταστημα που ειχα απο Αθηνα εχω καταληξει σε αυτα που θα σας αναφερω απο κατω.

 

 Ελατήρια 30 χιλιοστών EIBACH , ψυχρής περιέλιξης , προοδευτικά και  ΚΟΝΙ sport - κίτρινα ρυθμιζόμενα ή   KONI F.S.D. – χρυσά 

Ο υπευθυνος τους καταστηματος ειπε οτι η διαφορα στα αμορτισερ ειναι οτι στα κιτρινα μπορω να ρυθμισω την σκληροτητα και επισκευαζονται

ενω τα χρυσα σκληραινουν η μαλακωνουν αυτοματα αναλογα με τις ανωμαλιες του δρομου και δεν επισκευαζονται.

Επισης ειπε οτι συμφωνα με τις ''τιμες'' που του δινει το εργοστασιο βλεπει οτι με τα συγκεκριμενα ελατηρια το αμαξι θα χαμηλωσει 2 ποντους και οχι 3 

και τελος ειπε οτι και μονο τα ελατηρια να αλλαξω δεν υπαρχει προβλημα γιατι ο κατασκευαστης δινει ενα περιθωριο 3 ποντων ειτε σε χαμηλωμα ειτε σε ψιλωμα !!

 

 Ακουω γνωμες παλικαρια !

Link to comment
Share on other sites

Εγώ παλαιότερα είχα KONI κίτρινα με 3ποντα Mad sportive και το αμάξι ήταν κουτσουρο.Στην αίσθηση σκληρότητας βέβαια της ανάρτησης δεν ευθύνονται μόνο τα καλάμια αλλά και τα ελατηρια.Οπότε όταν οδήγησα τα KONI τα κίτρινα με eibach 3ποντα(ίδιο αυτοκίνητο), δεν είχε καμία σχέση με το δικό μου.Χωρίς κοπανηματα και πολύ πιο γλυκό στις λακουβες.Άριστος συνδυασμός!!!Γενικά τα KONI τα κίτρινα είναι πολύ υψηλά στις προτιμήσεις μου και θεωρώ ότι έχουν πολύ καλή σχέση τιμής-ποιότητας.Ρυθμιζόμενη και επισκευάσιμη(αν και μετά την επισκευή,από λαδιού-αερίου,γίνεται μόνο λαδιού.)Επίσης με τον ίδιο "κορμό",μπορείς να την κάνεις custom!!!Εγώ όταν αλλάξω,αυτή θα βάλω πάντως!

Link to comment
Share on other sites

Ισχύει οτι έχει ειπωθεί γενικά για τα αποτελέσματα που δημιουργούνται στα μαμά καλάμια μετά απο χαμήλωμα.

Link to comment
Share on other sites

Και τα 2.

Φιλε μου..κατεληξα στα ελατηρια...και μολις την παιξουν τα μαμα αμορτισερ..μαλλον παμε για κονι κιτρινα.

Τα κονι σε ποια σκαλα σκληρυνσης τα ειχες  ? Μου ειπαν οτι στην ''σκαλα'' 2 θα ειναι στο ιδιο επιπεδο σκληρυνσης με τα μαμα που φοραω τωρα.

Link to comment
Share on other sites

Τα Koni δεν έχουν σκάλα ρύθμισεως(δηλαδή 1,2,3 κτλ...) Τα σκληραίνεις με ένα στροφείο ανάλογα με το που σου αρέσει. Αυτό βέβαια γίνεται μόνο για τα μπροστά. Τα πίσω όπως σου είπα πρέπει να βγούν. Εγώ τα έιχα στο στρώσιμο τελείως "μαλακά" και στη πορεία στη μέση. Αλλά και πάλι αυτό είναι σχετικό. Το οτι βόλευε εμένα και ταίριαζε στο αμάξι και στο στυλ οδήγησης μου, δεν πάει να πεί οτι ταιριάζει και στο δικό σου. Αυτά μόνο με δοκιμές θα τα βρείς!

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου..κατεληξα στα ελατηρια...και μολις την παιξουν τα μαμα αμορτισερ..μαλλον παμε για κονι κιτρινα.

Τα κονι σε ποια σκαλα σκληρυνσης τα ειχες  ? Μου ειπαν οτι στην ''σκαλα'' 2 θα ειναι στο ιδιο επιπεδο σκληρυνσης με τα μαμα που φοραω τωρα.

Οταν λες κατεληξες σε ελατηρια;

Τι μαρκα;

Οσο για τα αμορτισερ και εγω το ιδιο εκανα (αφησα τα μαμα δλδ) αλλα το αποτελεσμα ειναι τραγικο (για τα γουστα μου)...

Δεν κοπαναει παρα πολυ αλλα δεν μου αρεσει στο στριψιμο και ειδικα οταν πεφτω στα φρενα...

Link to comment
Share on other sites

Οταν λες κατεληξες σε ελατηρια;

Τι μαρκα;

Οσο για τα αμορτισερ και εγω το ιδιο εκανα (αφησα τα μαμα δλδ) αλλα το αποτελεσμα ειναι τραγικο (για τα γουστα μου)...

Δεν κοπαναει παρα πολυ αλλα δεν μου αρεσει στο στριψιμο και ειδικα οταν πεφτω στα φρενα...

Προφανώς Γιατι το σημείο-ύψος που προσπαθεί να επαναφέρει το αμορτισέρ το αμαξι ειναι ψηλότερα απο εκει που κάθεται με τα νέα ελατήρια με αποτελεσμα σε κάθε κινηση του αμορτισέρ υπάρχει περισσότερο rebound και λιγότερο bound στο "νεο" σημείο ισορροπίας (ύψος οχήματος).

Και μη βλέπετε πως συμπεριφέρεται το αμαξι οταν Παμε χαλαρά. Στα δύσκολα (απότομη αλλαγή λωρίδας για αποφυγή εμποδίου, απότομο φρενάρισμα κτλ) αυτη η "περίεργη" αίσθηση (που ειναι στην ουσία λάθος λειτουργία της ανάρτησης) μπορει να ειναι η αιτία που δε θα μπορέσει το αμαξι να αντεπεξέλθει στις συνθήκες και να τρακάρεις.

 

Ξερω οτι ακούγεται τρελό σεναρίο αλλα δεν ειναι. Απλα επειδη δε μας-σας έτυχε, δε σημαίνει οτι το ρίσκο ειναι μεγάλο και χωρίς λόγο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Οταν λες κατεληξες σε ελατηρια;

Τι μαρκα;

Οσο για τα αμορτισερ και εγω το ιδιο εκανα (αφησα τα μαμα δλδ) αλλα το αποτελεσμα ειναι τραγικο (για τα γουστα μου)...

Δεν κοπαναει παρα πολυ αλλα δεν μου αρεσει στο στριψιμο και ειδικα οταν πεφτω στα φρενα...

Λογω κακοκαιριας δεν το εχω βγαλει ακομα εθνικη για να δω συμπεριφορα στις στροφες. Τα ελατηρια που εβαλα ειναι της Eibach τα pro kit.

Το αμαξι εδειξε αλλιως σε εμφανιση και δεν αλλαξε κατι τραγικα σε κοπανισμα οπως και συ ειπες.Αυτο που παρατηρησα ειναι οτι εχει

βαρυνει ενα 'κλικ' το τιμονι στο ξεκινημα του αυτοκινητου. Τι εκδοση εχεις στο Α3 σου ? (μαλακη ή σκληρη αναρτηση)?

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς Γιατι το σημείο-ύψος που προσπαθεί να επαναφέρει το αμορτισέρ το αμαξι ειναι ψηλότερα απο εκει που κάθεται με τα νέα ελατήρια με αποτελεσμα σε κάθε κινηση του αμορτισέρ υπάρχει περισσότερο rebound και λιγότερο bound στο "νεο" σημείο ισορροπίας (ύψος οχήματος).

Και μη βλέπετε πως συμπεριφέρεται το αμαξι οταν Παμε χαλαρά. Στα δύσκολα (απότομη αλλαγή λωρίδας για αποφυγή εμποδίου, απότομο φρενάρισμα κτλ) αυτη η "περίεργη" αίσθηση (που ειναι στην ουσία λάθος λειτουργία της ανάρτησης) μπορει να ειναι η αιτία που δε θα μπορέσει το αμαξι να αντεπεξέλθει στις συνθήκες και να τρακάρεις.

 

Ξερω οτι ακούγεται τρελό σεναρίο αλλα δεν ειναι. Απλα επειδη δε μας-σας έτυχε, δε σημαίνει οτι το ρίσκο ειναι μεγάλο και χωρίς λόγο.

KAvoyra δυστυχως για εμας..πιστευω οτι εχεις δικιο. Αν σε 1.5 -2 χρονια αλλαξω αμορτισερ πιστευεις τα ελατηρια ειναι κομπλε η θα θελουν παλι αλλαγη ?

Link to comment
Share on other sites

KAvoyra δυστυχως για εμας..πιστευω οτι εχεις δικιο. Αν σε 1.5 -2 χρονια αλλαξω αμορτισερ πιστευεις τα ελατηρια ειναι κομπλε η θα θελουν παλι αλλαγη ?

Θεωρητικά τα ελατήρια καταπονούνται μόνο από το χρόνο και αν γίνεται κανονική χρήση του οχήματος (δηλαδή δεν το πας φορτωμένο όλη μέρα ή το βάζεις πίστες κτλ).

 

 

 

ΥΓ: αν έχεις σκοπό να αλλάξεις ανάρτηση, περίμενε να τα κάνεις όλα μαζί. Το να αλλάξεις μόνο ελατήρια, είναι λάθος ως κίνηση γιατί για λόγους αισθητικής, θυσιάζεις ασφάλεια (άσε αν  θα σου αρέσει στο δρόμο ή όχι). Είναι ειλικρινά στο ίδιο μήκος κύματος με το να βγάζεις το τιμόνι με τον αερόσακο για να βάλεις ένα άλλο χωρίς αερόσακο απλά και μόνο γιατί σου αρέσει καλύτερα το "νέο" (χωρίς αερόσακο). Τέλοσπάντων, από τη στιγμή που το αποφάσισες, πιστεύω ότι δεν μπορώ να σου αλλάξω γνώμη μέσα από το πληκτρολόγιο.

Edited by Kavouras
Link to comment
Share on other sites

Θεωρητικά τα ελατήρια καταπονούνται μόνο από το χρόνο και αν γίνεται κανονική χρήση του οχήματος (δηλαδή δεν το πας φορτωμένο όλη μέρα ή το βάζεις πίστες κτλ).

 

 

 

ΥΓ: αν έχεις σκοπό να αλλάξεις ανάρτηση, περίμενε να τα κάνεις όλα μαζί. Το να αλλάξεις μόνο ελατήρια, είναι λάθος ως κίνηση γιατί για λόγους αισθητικής, θυσιάζεις ασφάλεια (άσε αν  θα σου αρέσει στο δρόμο ή όχι). Είναι ειλικρινά στο ίδιο μήκος κύματος με το να βγάζεις το τιμόνι με τον αερόσακο για να βάλεις ένα άλλο χωρίς αερόσακο απλά και μόνο γιατί σου αρέσει καλύτερα το "νέο" (χωρίς αερόσακο). Τέλοσπάντων, από τη στιγμή που το αποφάσισες, πιστεύω ότι δεν μπορώ να σου αλλάξω γνώμη μέσα από το πληκτρολόγιο.

Σου λεω και παλι πως εχεις δικιο..απλως λεω ειναι κριμα αμορτισερ με 20.000 km να τα βγαλω και ισως να μην βρω και να τα πουλησω.

Link to comment
Share on other sites

Οταν λες κατεληξες σε ελατηρια;

Τι μαρκα;

Οσο για τα αμορτισερ και εγω το ιδιο εκανα (αφησα τα μαμα δλδ) αλλα το αποτελεσμα ειναι τραγικο (για τα γουστα μου)...

Δεν κοπαναει παρα πολυ αλλα δεν μου αρεσει στο στριψιμο και ειδικα οταν πεφτω στα φρενα...

ambition...

ηταν και πριν σκληρο...

παντως πριν βαλεις πανω τα ελατήρια  κανε μια απόπειρα να πουλησεις τα αμορτισερ  μηπως κανεις κατι πιο ολοκληρωμένο..

εχει δικαιο ο Γιωργος(Kavouras) σ αυτα που σου λεει..

εγω παντως αν γυρνουσα πισω τον χρονο θα εκανα κατι πιο ολοκληρωμένο...

(παντως εμφανισιακά γινεται μουν....ρα) :sHa_hehe:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.